ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

ثبت نام پادا پایه نهم ۱۴۰۳ + راهنمای تصویری جامع

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۰
  • تاریخ بروزرسانی: ۳۱ فروردین ۱۴۰۱
ثبت نام پادا پایه نهم
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

زمان و نحوه ثبت نام پادا پایه نهم ۱۴۰۳ مشخص شد. دانش آموزانی که امسال ورودی پایه نهم می باشند، می توانند با وارد نمودن آدرس سایت ثبت نام کلاس نهم به نشانی pada.medu.ir جهت انجام فرایند نام نویسی اقدام نمایند. گفتنی است که دریافت کارنامه و انتخاب رشته این دسته از دانش آموزان از طریق همین سامانه صورت می گیرد. دانش آموزان عزیز برای ورود و  انجام موارد مربوطه نیازمند نام کاربری و رمز عبور می باشند.

در این مقاله قصد داریم تا با ارائه راهنمای تصویری به شیوه ثبت نام و انتخاب رشته دانش اموزان پایه نهم سامانه پادا بپردازیم. همچنین، چنانچه در این زمینه با هر گونه سوال یا ابهامی مواجه شدید، از طریق ارتباط با کارشناسان ایران تحصیل می توانید تمامی راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.دانش آموزان جهت ورود به سامانه pada.medu.ir نیازمند نام کاربری و رمز عبور خود می باشند که بدون این اطلاعات نمی توانند به سامانه وارد شده و به اطلاعات مد نظر خود دسترسی داشته باشند. 

 

 

به منظور دریافت آگاهی از زمان و نحوه ثبت نام پادا پایه نهم از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

 

 

 

زمان ثبت نام پادا پایه نهم

 

زمان ثبت نام پادا پایه نهم

 

در سال های اخیر شاهد تغییرات چشمگیری در روند انجام بسیاری از امور آموزشی بوده ایم. مدارس کشورمان نیز از این قاعده مستثنی نبوده و نیاز مراجعه حضوری به واسطه طراحی سامانه ها بسیار کمتر از پیش شده است.

یکی از بهترین سامانه ها در این زمینه را می توان سایت پادا دانست. در حال حاضر ثبت نام تمامی مقاطع و پایه های تحصیلی در این سامانه انجام می پذیرد. بدین ترتیب، دانش آموزانی که قصد دارند تا در پایه نهم نام نویسی نمایند، بایستی به سایت ثبت نام کلاس نهم به نشانی pada.medu.ir وارد شده و مراحل مورد نیاز جهت نام نویسی را طی کنند.

البته اولیا و دانش آموزان بایستی توجه داشته باشند که تنها در زمان های مشخص و مهلت های تعیین شده امکان ثبت نام پادا پایه نهم امکانپذیر است. به همین دلیل، توصیه می شود که حتما بر اساس زمانبندی های اعلام شده وارد سامانه شوید.

در سال جاری مهلت نام نویسی پایه نهم از اول خرداد آغاز و تا 31 مردادماه ادامه داشت. چنانچه مایل به اطلاع از زمان ثبت نام دانش آموز خود  در هر کدام از مدارس دولتی، تیزهوشان، شاهد، غیر انتفاعی و … هستید، می توانید به کانال تلگرامی ما وارد شده و یا با کارشناسان ما ارتباط بگیرید.

 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد  ثبت نام پایه اول ابتدایی پادا وارد شوید

 

 

نحوه ثبت نام پادا پایه نهم

همانطور که گفته شده ثبت نام پادا پایه نهم باعث شده است تا نیازی به مراجعه حضوری نبوده و دانش آموزان این پایه امور مربوطه را از طریق صفحه شخصی خود پیگیری کنند. بر این اساس تصمیم گرفتیم که برای رفاه حال دانش آموزان گرامی، نحوه ثبت نام پادا پایه نهم را به صورت تصویری ارائه دهیم.

 

آدرس اینترنتی سامانه پادا به نشانی pada.medu.ir را در موتور جستجوگر خود وارد کنید. توصیه می شود که از یکی از مرورگرهای ورژن فایرفاکس 30 به بالا، ورژن کروم 49 به بالا، ورژن اینترنت اکسپلورر 11 به بالا.

 

  • بر روی گزینه پیش ثبت نام کلیک نمایید.

 

 

سایت ثبت نام کلاس نهم

سایت ثبت نام کلاس نهم

 

  • اطلاعات خواسته شده اعم از نام کاربری و کلمه عبور را در کادرهای مربوطه وارد کنید. منظور از نام کاربری همان کد ملی می باشد و رمز عبور را مدیر مدرسه در اختیارتان قرار می دهد.

 

نحوه ثبت نام پادا پایه نهم

 

 

  • در صفحه بعد لازم تا مدارک مورد نیاز را در سایت ثبت نام کلاس نهم بارگذاری و ارائه دهید.

 

 

جهت آشنایی کامل با همه بخش های سامانه پادا – سامانه آنلاین پرونده دانش آموزی – pada.medu.ir وارد لینک شوید

 

 

زمان انتخاب رشته در سایت ثبت نام کلاس نهم

انتخاب رشته پایه نهم یکی از مهم ترین مراحل تحصیلی که می توانند نقطه عطفی در تعیین مسیر زندگی دانش آموز به شمار آید. در چند سال اخیر شاهد اجرای فرایندی به نام هدایت تحصیلی بودیم که هدف آن بالا بردن شناخت ویژگی ها، توانایی ها و استعدادهای فردی هر دانش آموز و آشنا شدن آن ها با رشته های تحصیلی و مشاغل مورد نیاز جامعه می باشد. هدایت تحصیلی قبلا به صورت حضوری انجام می شد اما به دلیل شیوع بیماری کرونا و تسهیل انجام آن، مقرر شد تا این امر در سایت ثبت نام کلاس نهم یعنی پادا صورت گیرد.

گفتنی است که نمون برگ های هدایت تحصیلی بعد از اعلام نتایج و صدور کارنامه گردآوری و سپس توسط مدیران به سایت منتقل می شوند. هر منطقه ایی که مدارس آن نتایج هدایت تحصیلی را آماده کرده باشد، دانش آموزان می توانند با مراجعه سامانه پادا برای انتخاب رشته و پیش ثبت نام پایه دهم اقدام کنند.

در سال جاری اعلام شد که دانش آموزان پایه نهم می توانند از تاریخ 15 تیرماه فرایند انتخاب رشته را انجام دهند. برای هر دانش آموز نیز نمره 100 در نظر گرفته شد که متشکل از چند فاکتور نظر معلم، مشاور مدرسه، نظر اولیا و خود دانش آموز می باشد. چناتچه مایل به کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه هستید می توانید، کارشناسان ما در خدمت شما هستند.

 

 

برای مشاهده راهنمای ثبت ارزشیابی در سامانه سناد کلیک نمایید.

 

 

نحوه انتخاب رشته پادا پایه نهم

حال که دیدیم نحوه ثبت نام پادا پایه نهم چگونه است و اطلاعاتی را در مورد مبنای انتخاب رشته بدست آوردیم، خوب است که با شیوه انتخاب رشته این پایه نیز آشنا شویم. بدین منظور، دانش آموزان می توانند ضمن ورود به سایت ثبت نام کلاس نهم و مشاهده فرم شماره 6 که مربوط به رشته تحصیلی است، بدون نیاز به مراجعه حضوری انتخاب رشته خود را انجام دهند.

  • وارد سایت ثبت نام پادا پایه نهم شده و نام کاربری و رمز عبور خود را در کادرهای مربوطه درج نمایید.
  • زمانی که به صفحه شخصی خود وارد شدید، بایستی فرم هدایت تحصیلی پایه نهم را تکمیل نمایید. لازم به ذکر است که در سال های گذشته برای انجام مراحل هدایت تحصیلی می بایست به سایت همگام مراجعه می شد. اما اخیر این کار به سایت ثبت نام کلاس نهم منتقل شده است.
  • در مرحله بعد بایستی فایل اولویت بندی را دریافت کرده و آن را بررسی نمایید. در این فرم یک نمون برگ توصیه ایی حاوی عملکرد دانش آموز گنجانیده شده است.
  • حال می توانی انتخاب رشته را انجام دهید.

 

 

جهت اخذ راهنما گام به گام اصلاح ترک تحصیل در سناد وارد لینک شوید

 

 

دریافت کارنامه سایت ثبت نام کلاس نهم

خوشبختانه یکی از امکانات بسیار خوبی که از طریق سامانه پادا به دانش آموزان ارائه می شود، دریافت کارنامه می باشد. در سال های قبل دانش آموزان مجبور بودند تا برای اخذ نتایج تحصیلی خود به مدرسه مراجعه کنند و این امر با مشکلاتی همراه بود. اما با اینترنتی شدن دریافت کارنامه، این امکان وجود دارد تا بعد از اتمام امتحانات نیمسال اول و دوم، نتایج ارزشیابی و کارنامه خود را به صورت آنلاین دریافت نمایند. همانطور که با نحوه ثبت نام پادا پایه نهم آشنا شدید، می توانید به ترتیبی که در زیر بیان می شود برای دریافت کارنامه خود نیز اقدام کنید.

 

  • وارد سامانه پادا شوید.
  • در صفحه اصلی بر روی گزینه مشاهده کارنامه کلیک نمایید.
  • اطلاعات خواسته شده از قبیل نام کاربری، کلمه عبور و کد امنیتی را در محل های مربوطه درج کنید.
  • حال در صفحه بعد می توانید لیست تمامی دروس به همراه نمرات مکتسبه را مشاهده فرمایید. علاوه بر این با انتخاب گزینه پرینت که در بالای صفحه واقع شده است، امکان چاپ کارنامه وجود دارد.

 

 

جهت دریافت دفترچه ثبت نام مدارس شاهد لینک قرمز را انتخاب کنید

 

 

شرایط انتخاب رشته در سایت پادا پایه نهم

به طور معمول چند روز بعد از پایان امتحانات نهایی و به ثبت رسیدن نمرات، نتایج هدایت تحصیلی اعلام می شود. سه مبنای مهم برای انجام انتخاب رشته در سایت ثبت نام پادا پایه نهم وجود دارد. این سه مبنا عبارتند از: نظرات و بررسی مشاوره ایی، عملکرد دانش آموز و در واقع نمره حد نصاب جهت انتخاب هر کدام از رشته های نظری، فنی و حرفه ایی یا کار و دانش، و ظرفیت منطقه مورد نظر.

زمانی که دانش آموز جهت انتخاب رشته وارد پرتال شخصی خود در سامانه پادا می شود، می توانند لیست رشته هایی که مجاز به انتخاب هستند را مشاهده فرمایند.

اما این رشته ها به ترتیب الویت بندی ارائه می شوند. برای مثال رشته های همچون ریاضی فیزیک، علوم تجربی و فنی حرفه ایی در دو الویت الف و ب جای می گیرند. مواردی که در اولویت الف قرار دارند، در اولویت ثبت نام خواهند بود. در حالیکه که دانش آموزان اولیت “ب” تنها در .صرتی پذیرفته می شوند که مدرسه مورد نظر ظرفی خالی را در رشته مربوطه داشته باشد.

 

 

به منظور آشنایی با زمان و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی بر روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

 

اخذ و بازیابی رمز عبور پادا پایه نهم

همانطور که اشاره شد، رمز عبور ثبت نام پادا پایه نهم توسط مدیران مدارس به دانش آموزان ارائه می شود. میران محترم کلمه های عبور را از طریق سامانه سیدا اخذ کرده و در اختیار دانش آموزان قرار می دهند.

حال امکان دارد که برخی از دانش آموزان به دلایل مختلفی این رمز را گم یا فراموش کنند و به همین سبب نتوانند وارد پرتال شخصی خود در سایت ثبت نام کلاس نهم شوند. در چنین مواقعی جای نگرانی نیست، چرا که در سایت مذکور منویی تحت عنوان بازیابی رمز عبور تدارک دیده شده است. کاربران می توانند پس از کلیک بر روی این گزینه و درج اطلاعاتی همچون شماره دانش آموزی و کد امنیتی، رمز جدید را دریافت کنند.

پیشنهاد می شود که پس از دریافت کلمه عبور آن را در جایی یادداشت و نگهداری نموده تا مجددا نیازمند بازیابی نباشید..

 

 

اگر می خواهید بدانید راز موفقیت دانش آموزان زرنگ چیست؟ وارد لینک شوید

 

 

مشاوره ورود به سامانه ثبت نام پادا پایه نهم

به دلیل نوپا بودن سامانه پادا و عدم آشنایی بسیاری از دانش آموزان و اولیا محترم با نحوه ثبت نام پادا پایه نهم ، به طور معمول کاربران با مشکلاتی مواجه می شوند.

به ویژه آنکه این پایه تحصیلی با مواردی همچون هدایت تحصیلی و انتخاب رشته نیز سر و کار دارد و همین امر باعث سردرگمی بسیاری از این عزیزان می شود. با توجه به اینکه نحوه انجام این مراحل و رشته ایی که انتخاب می شود سهم بسزایی در تعیین آینده دانش آموز دارد، می توان گفت که از حساسیت بالایی برخوردار می باشد.

گذشته از این، روش کار با سایت ثبت نام کلاس نهم گرچه آسان است، اما در برخی از موارد عدم دستیابی به آنچه که مورد هدف است کاربران را با ابهاماتی مواجه می کند. چنانچه مایل به کسب مشاوره برای یک انتخاب درست و متناسب با روحیات فرزند خود هستید و یا مایلید تا راهنمای استفاده از این سامانه را اخذ کنید، مشاوران خبره ما در خدمت شما هستند تا در زمینه های مختلف یاری گر شما باشند.

 

 

جهت دریافت راهنما جامع نقل و انتقال دانش آموز در سامانه سیدا وارد لینک شوید

 

 

خلاصه مطالب

امیدواریم با توضیحاتی که در متن فوق در مورد ثبت نام پادا پایه نهم دادیم، اطلاعات کاملی را در این زمینه کسب کرده باشید و با فرایندهای هدایت تحصیلی و انتخاب رشته نیز تا حدودی آشنا شده باشید.

با این وجود، اگر در مورد هر کدام از موارد ذکر شده نیازمند راهنمایی بودید، همکاران مجرب ما این آمادگی را دارند تا در پاسخگوی همه پرسش های دوستان گرامی باشند. شماره های درج شده در جدول زیر در همه روزهای هفته از ساعت 8 صبح الی 12 شب فعال می باشند.

 

 

جهت آشنایی با نحوه رفع مشکلات در هنگام ثبت نام پادا پایه نهم و بازیابی رمز عبور از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

 

 

مطالب مرتبط

pada.medu.ir

راهنما انتقال اطلاعات دانش آموزان از سناد به سیدا

ویرایش اطلاعات در سامانه سیدا

sida.medu.ir | ورود به سایت سیدا + راهنما ثبت نام

ثبت نام پادا پایه نهم

ثبت نام پادا پایه هشتم  + راهنما تصویری جامع

3/5 - (1 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

برای ثبت نام پادا پایه نهم به کجا باید مراجعه کرد؟

دانش آموزان این پایه جهت ثبت نام بایستی به سامانه پادا به آدرس اینترنتی  www​.pada.medu.ir مراجعه کنند.

آیا برای انتخاب رشته پایه نهم نیز باید به سامانه پادا مراجعه کرد؟

بله. تمامی مراحل انتخاب رشته در این سایت اجام می شود.

آیا می توان در سایت پادا کارنامه پایه نهم را نیز دریافت کرد؟

بله. در این سامانه امکان دریافت کارنامه برای همه دانش آموزان وجود دارد.

برای رفع مشکلات ورود و ثبت نام در سامانه پادا چه باید کرد؟

دانش آموزان و اولیای گرامی می توانند جهت رفع مشکلات ورود به این سایت با کارشناسان ایرا تحصیل تماس بگیرند. 

 

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • لیست مدارس آموزش از راه دور

    لیست مدارس آموزش از راه دور 1403 + زمان و شرایط + هزینه

    اطلاع از لیست مدارس آموزش از راه دور کمک می‌کند تا شما بتوانید از میان مدارسی که به صورت غیر حضوری فعالیت دارند؛ مدرسه‌ای که از نظر شما امکانات بهتری در اختیارتان قرار می‌دهد را انتخاب کنید. مدارس آموزش از...
  • شهریه مدارس نمونه دولتی

    شهریه مدارس نمونه دولتی 1403 + کلیه مقاطع | ایران تحصیل

    در میان مراکز آموزشی دولتی، مدارس نمونه دولتی از امتیاز و رتبه بسیار خوبی برخوردارند؛ به همین دلیل نیز بسیاری از دانش‌ آموزان برای ورود به این مدارس با شرکت در آزمون ورودی آن با یکدیگر رقابت می‌ کنند. یکی...
  • ثبت نام دبیرستان البرز

    ثبت نام دبیرستان البرز 1403 {شرایط جدید} + ورود mandegaralborz

    دانش‌آموزانی که تمایل به ادامه تحصیل و ثبت نام دبیرستان البرز در دوره  متوسطه دوم دبیرستان ماندگار البرز را دارند، می‌توانند در دوره زمانی مقرر با مشاهده شرایط ثبت نام دبیرستان البرز برای ثبت‌نام آزمون سال تحصیلی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴...
  • سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل + بخشنامه 1403

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل به نشانی اینترنتی my.medu.ir برای انجام ثبت نام جهت ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی ایجاد‌ شده‌ است. افرادی که تمایل دارند تا سوابق تحصیلی خود را ایجاد کرده و معدل خود را ترمیم...
تماس با مشاور