ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

ثبت نام پایه اول ابتدایی پادا ۱۴۰۳ + {راهنما تصویری} | لینک ورود

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۲۰
  • تاریخ بروزرسانی: ۲۸ مرداد ۱۴۰۲
ثبت نام پایه اول ابتدایی پادا
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

برای اطلاع از نحوه ثبت نام پایه اول ابتدایی پادا در این قسمت همراه ما باشید. سامانه پادا ثبت نام کلاس اول برای این که در وقت و انرژی والدین و کودکان در این مقطع صرفه جویی حاصل شود، راه اندازی شده است. در این سامانه دانش آموزان اول ابتدایی می توانند پیش ثبت نام خود را انجام دهند. هدف از راه اندازی سایت ثبت نام کلاس اول، کاهش هزینه های اضافی جهت رفت و آمد به مدارس بوده است.لینک ثبت نام کلاس اول pada.medu.ir بوده که در طول مقاله مشاهده خواهید کرد.

همچنین کلیه مراحل ثبت نام در این سامانه با فعال شدن لینک ثبت نام کلاس اول فعال خواهد شد و کلیه مراحل به صورت یکپارچه انجام می شود. از آنجایی که ممکن است بسیاری از داوطلبان از جزییات ثبت نام پایه اول ابتدایی پادا اطلاعات کافی را نداشته باشند، ما در این مطلب به بررسی جزییات این موضوع پرداخته و سعی می کنیم اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهیم. اگر در ثبت نام پایه اول دچار ابهامی شدید حتما با شماره 9099075307 تماس گرفته و مشکلات خود را مطرح نمایید. تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

 

بنر کال تو اکشن

اطلاعیه

والدین برای پیش ثبت نام اول دبستان فرزند خود می بایست به صورت اینترنتی از طریق سامانه پیش ثبت نام پایه اول دبستان به نشانی اینترنتی pada.medu.ir اقدام نمایند.

 

 

لینک ثبت نام پایه اول ابتدایی پادا ۱۴۰۳

در سال جاری به دلیل برگزرای طرح سنجش سلامت، ثبت نام دانش آموزان در پایه اول ابتدایی به دو صورت الکترونیکی و حضوری انجام می شود. در مرحله الکترونیکی لازم است به سامانه پادا ثبت نام کلاس اول مراجعه شده و پس از انجام مراحل طبق موارد گفته شده در سایت ثبت نام کلاس اول، برای ثبت نام به صورت حضوری مراجعه شود. لینک ثبت نام کلاس اول در سامانه پادا به آدرس pada.medu.ir می باشد و زمان ثبت نام کلاس اولی ها نیز اطلاع رسانی خواهد شد که باید طبق تاریخ های اعلام شده برای ثبت نام اقدام شود.

لینک ثبت نام کلاس اول لینک مستقیم

 

معرفی سامانه پادا ثبت نام کلاس اول

از زمانی که آموزش الکترونیکی به دلیل کرونا رواج پیدا کرد، سامانه های متعددی در جهت رسیدگی به فعالیت های دانش آموزان در دسترس قرار گرفت که پادا یکی از آن ها است که برای سایت ثبت نام کلاس اول می باشد.

سامانه پادا علاوه بر سایت ثبت نام کلاس اول امکانات دیگری همچون مشاهده و دریافت کارنامه، ارائه کارت ورود به جلسه و ثبت نام مدارس شاهد را نیز فراهم کرده است. برای مرحله اول نام نویسی دانش آموزان در کلاس اول، ابتدا لازم است به pada.medu.ir مراجعه کنید. در ادامه مراحل ثبت نام را گام به گام بررسی خواهیم کرد.

راهنمای انجام مراحل در سایت ثبت نام کلاس اول

راهنمای انجام مراحل در سایت ثبت نام کلاس اول

پس از معرفی لینک ثبت نام کلاس اول نوبت به ثبت نام می رسد که برای انجام مراحل سایت ثبت نام کلاس اول باید مراحل زیر را طی نمایید:

پس از ورود به لینک ثبت نام کلاس اول در آدرس pada.medu.ir لازم است مراحل زیر را برای ثبت نام طی کنید.

ابتدا روی گزینه ثبت نام دانش آموزان جدید الورود کلیک کنید. پس از کلیک روی این عبارت از شما یک سری اطلاعات همچون کد ملی ولی و دانش آموز و شماره تلفن خواسته خواهد شد که باید در کادرهای مربوطه وارد کنید.

ثبت نام پایه اول جدید

از آنجایی که کدملی دانش آموزان به صورت پیش فرض در سامانه می باشد می توانید با انتخاب آن و زدن دکمه جستجو، دیگر اطلاعات را به صورت خودکار مشاهده کنید.

جست وجو دانش آموز

در مرحله دوم ثبت نام پایه اول ابتدایی پادا ۱۴۰۳، با دسترسی به پنل شخصی دیگر اطلاعات مورد نیاز همچون، اطلاعات فردی، تکمیلی و اطلاعات تماس نمایش داده می شود. توجه داشته باشید که حتماً آدرس ثبت شده با آدرس فعلی شما مطابقت داشته باشد.

اطلاعات فردی پایه اول

 در مرحله سوم ثبت نام پایه اول ابتدایی پادا ۱۴۰۳، پنجره جدیدی باز می شود که در آن نام استان، منطقه و محله نمایش داده خواهد شد. با انتخاب نام مدرسه فرزندتان لازم است گزینه ثبت نهایی را بزنید. در نهایت پیغامی را مشاهده خواهید کرد که می گوید پیغام برای مدرسه فرستاده شده است.

توجه فرمایید اگر دانش آموز خارج از محدوده منطقه ای را انتخاب نماید، این درخواست برای مسئول ستاد ثبت نام منطقه ارسال می گردد و اگر تایید شود برای دانش آموز لیست به نمایش در خواهد آمد  و همچنین زمانی که ثبت نام شما نهایی شود دیگر اولویت های شما حذف می گردد.

 

 زمان ثبت نام کلاس اولی ها ۱۴۰۳

عموماً زمان ثبت نام کلاس اولی ها از اواخر بهار تا اواسط تابستان انجام می شود. طبق آخزین خبر منتشر شده از سوی آموزش و پرورش آغاز مهلت ثبت نام کلاس اولی 9 اردیبهشت و پایان آن 15 مرداد ماه میباشد. اگر نیاز به کسب اطلاع دقیق از زمان ثبت نام کلاس اولی ها دارید.

توجه داشته باشید که پس از اعلام زمان ثبت نام کلاس اولی ها، لازم است در بازه زمانی اعلام شده اقدام نمایید؛ زیرا در غیر این صورت ممکن است ظرفیت مدارس پر شده و نتوانید در مدرسه مورد نظرتان عملیات ثبت نام را به پایان برسانید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد سن ثبت‌ نام در کلاس اول ابتدایی وارد شوید.

مراحل سنجش سلامت ثبت نام کلاس اول دبستان

قبل از اقدام برای ثبت نام پایه اول ابتدایی پادا، لازم است ابتدا مراحل سنجش سلامت ثبت نام کلاس اول دبستان را انجام داده باشید. همانطور که می دانید در این مرحله، سلامت جسمانی دانش آموزان مورد بررسی قرار می گیرد و نیاز است امتیاز مورد نیاز کسب شود تا دانش آموزان اجازه ورود به پایه اول را کسب نمایند.

برای ثبت نام در مراحل سنجش سلامت ثبت نام کلاس اول دبستان لازم است مراحل زیر را طی کنید:

ابتدا والدین به مدرسه مورد نظر برای ثبت نام مراجعه می کنند.

سپس سنجش توسط مدیر انجام شده و بدین منظور پدر و مادر به همراه دانش آموز باید به پایگاه های سنجش سلامت مراجعه نمایند. در این مراحله هزینه ثبت نام گرفته شده و تایید آن به والدین داده خواهد شد.

در مرحله آخر لازم است ولی دانش آموز اطلاعات خود را در سامانه سناد ثبت نمایند.

اطلاعیه

ثبت نام پایه اول ابتدایی به صورت حضوری انجام شده و تنها ثبت مدارک اولیه ثبت نام از طریق سایت ثبت نام مدارس به نشانی pada.medu.ir انجام می شود.

مراحل سنجش سلامت ثبت نام کلاس اول دبستان

مدارک لازم برای سنجش سلامت ۱۴۰۳

در مورد ضرورت و نحوه انجام سنجش سلامت در قسمت فوق توضیح دادیم. حال در این قسمت قصد داریم به بررسی مدارک لازم برای سنجش سلامت دانش آموزان بپردازیم. در ادامه همراه ما باشید تا از این مدارک اطلاعات خوبی را بدست آورید.

مدارکی که باید همراه خود داشته باشید شامل، شناسنامه، کارت واکسن، عکس، مبلغ پول مورد نیاز می باشد. با ارائه مدارک، کارشناسان فرایند بررسی و ارزیابی، بینایی، دید رنگ، شنوایی، گفتاری، آمادگی تحصیلی، اختلالات جسمی حرکتی، اندازه گیری توده بدنی، قد، وزن، دهان و دندان، بیماری‌های پوست و مو و بیماری نیازمند مراقبت‌های ویژه در مرحله مقدماتی را انجام خواهند داد. برای مشاهده نتیجه سنجش اول ابتدایی نیز میتوانید روی این لینک کلیک کنید.

برای برقراری ارتباط با پشتیبانی سایت پادا با ما در ایران تحصیل همراه باشید.

مشاوره ثبت نام کلاس اول دبستان ۱۴۰۳

 از آنجایی که کلاس اول ابتدایی اولین دوره ورود دانش آموزان به مدرسه است، از حساسیت خاصی برخوردار می باشد. در این دوره نیاز است تا پدر و مادر دانش آموز از مشاوران در امور مختلف کمک بگیرند.

 به طور مثال هنگام انتخاب مدرسه می توانید به مواردی همچون، فاکتور های مهم در انتخاب مدرسه ابتدایی، کادر آموزشی مدرسه، امکانات، نزدیک بودن و سازگار بودن محیط با روحیه فرزدتان توجه کنید. همچنین شرایط هم کلاسی هایی که قرار است در کنار فرزند شما باشند، مهم خواهد بود.

برای آشنایی با فرم ثبت نام پایه اول ابتدایی روی لینک کلیک کنید.

روش های کمک به کلاس اولی ها

 پس از ثبت نام فرزندتان در دوره اول ابتدایی و شروع سال تحصیلی، ممکن است کلاس اولی ها مشکلات متفاوتی داشته و به دلیل قرارگرفتن در محیطی کاملا، جدید به کمک و راهنمایی نیاز داشته باشند. برای کمک به آن ها در این مرحله همراه ما باشید تا راه و روش آن را به شما آموزش دهیم.

در ابتدا سعی کنید همیشه فرزند کلاس اولی تان را مورد تشویق قرار دهید. هیچگاه از زور و اجبار استفاده نکرده و هراز چندگاهی چند جایزه تشویقی برای او در نظر بگیرید.

اگر به مطالعه دروس علاقه ای نشان نمی دهد، سعی کنید درس خواندن را مانند بازی برای او شرح دهید.

مهارت گوش دادن او را با خواندن داستان های خوب تقویت کنید.

همیشه با معلم و مدرسه در ارتباط باشید تا از مشکلات احتمالی فرزندتان اطلاعات کاملی را بدست آورید.

آیا بدون پیش دبستانی می توان در مقطع اول ثبت نام کرد؟

همانطور که می دانید برای آمادگی هر چه بیشتر دانش آموزان در مقطع اول ابتدایی، دوره پیش دبستانی نیز برگزار می شود. اما ممکن است برخی از دانش آموزان در این مقطع ثبت نام نکرده باشند. برای این دانش آموزان طبق تصمیم های آموزش و پرورش یک سری کلاس‌های آمادگی بهاره و تابستانه برگزار می شود.

 

آیا بدون پیش دبستانی می توان در مقطع اول ثبت نام کرد؟

مدارک الزامی ثبت نام اول ابتدایی ۱۴۰۳

برای ثبت نام در دوره اول ابتدایی به صورت حضوری لازم است مدارک لازم برای ثبت نام کلاس اول را همراه خود داشته باشید که شامل موارد زیر می شود :

مدارک هویتی پدر دانش آموز

اصل و کارت ملی پدر

اصل و کپی شناسنامه مادر

اصل و کپی شناسنامه دانش آموز

چهار قطعه عکس ۴*۳

اصل کارت واکسن دانش آموز

جهت اطلاع از جدید ترین مدارک در سال جاری میتوانید با مشاورین ایران تحصیل با با شماره 9099075307 تماس گرفته و تمامی اطلاعیه های جدید را دریافت نمایید.

سن ورود به اول ابتدایی ۱۴۰۳

این که دقیقاً در چه سنی دانش آموزان می توانند دوره اول ابتدایی شوند، بستگی به نیمسال تولدشان خواهد داشت.

در حال حاضر قوانین مربوط به سن ثبت نام کلاس اول ابتدایی در سال های 1403 تا 1403 تغییر خاصی نداشته و افرادی که متولد شده در نیم سال اول تا مهر ۱۴۰۳ هستند یعنی 6 سال شان تمام شده است، می توانند ثبت نام نمایند. پس افرادی که در نیمه اول سال 95 متولد شده باشند، مشمول ثبت نام در مقطع اول ابتدایی خواهند بود.

لازم است توجه داشته باشید که کودکان 6 سال تمام می توانند فقط در دوره اول ثبت نام کنند و اجازه ثبت نام در مقطع های دیگر مانند پیش دبستانی را نخواهند داشت.

اطلاعیه

طرح سنجش سلامت دانش آموزان اول ابتدایی به منظور ارزیابی سلامت جسمانی این دانش آموزان در بدو ورود به مدرسه انجام می شود که انجام آن برای تمامی دانش آموزان اجباری است. 

چرا نیمه دومی‌ها یک سال دیرتر به مدرسه می‌روند؟

این که چرا نیمه دومی ها یک سال دیرتر به مدرسه می روند، یک مشکل همه گیر است. اگرچه برخی کشور ها سعی کرده اند آن را برطرف کرده اند،  اما در کشور ما هنوز هم افرادی که در نیمه دوم سال به دنیا می آیند لازم است یک سال دیرتر به مدرسه بروند.

البته گفته می شود اگر والدین این افراد مشتاق برای ورود کودک به مدرسه باشند، می توانند پس از شرکت فرزندشان در طرح های سلامت و کسب نمره مورد نیاز اجازه ثبت نام آن ها را بگیرند. اما این موضوع نیز در کشور ما دیده می شود که والدین نه تنها از یک سال دیر به مدرسه رفتن دانش آموزان نارحت نیستند، حتی از این که فرزندشان یک سال دیرتر به مدرسه می رسد خوشحال نیز می شوند. زیرا در این حالت دانش آموزان قدرت یادگیری بیشتری نسبت به همسالان خود داشته و همچنین می توانند بهتر با چالش های مدرسه کنار بیایند.

کال تو اکشن تماس

نحوه ثبت نام کلاس نهم و دهم در سامانه پادا ۱۴۰۳

علاوه بر ثبت نام پایه اول ابتدایی پادا دانش آموزان پایه نهم و دهم نیز می توانند برای ثبت نام از سامانه پادا استفاده نمایند.  برای این کار نیز لازم است نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کرده و اگر رمز عبور ندارید، از مدیر مدرسه بخواهید رمز را در اختیار شما قرار دهد. به علاوه اطلاعات تمامی دانش آموزان توسط مدیر در سایت سیدا ثبت خواهد شد. با این کار دانش آموزان احراز هویت شده و می توانند با موفقیت در سامانه پادا ثبت نام نمایند. توجه داشته باشید که اگر در ورود به سایت پادا خطایی با عنوان کاربر یافت نشد مشاهده کردید، لازم است حتماً به مدیر مدرسه اطلاع دهید.

مراحل ثبت نام این دو مقطع به شرح زیر است:

☑️ ابتدا به آدرس سایت پادا مراجعه کنید.

☑️ سپس در صفحه نمایش داده شده باید روی گزینه پیش ثبت نام مدارس کلیک کنید.

☑️ در مرحله بعدی لازم است اطلاعات را دقیق درج کنید.

☑️ سپس در صفحه باز شده گزینه پایه دهم متوسطه را انتخاب کرده و اطلاعات و مدارک مورد نیاز را وارد کنید.

نحوه ثبت نام کلاس نهم و دهم در سامانه پادا

دریافت کارنامه دانش آموزان در سایت پادا

یکی از عملیاتی که می توانید در سامانه پادا انجام دهید، دریافت و مشاهده کارنامه است. برای دریافت کارنامه لازم است به آدرس pada.medu.ir مراجعه نمایید. در این سامانه که مربوط به پادا است با طی کردن مراحل زیر می توانید به مشاهده کارنامه بپردازید.

در ابتدا لازم است بدانید که بهتر است مرورگر شما یکی از حالت های زیر را داشته باشد:

ورژن فایرفاکس 30 به بالا

ورژن کروم 49 به بالا

ورژن اینترنت اکسپلورر 11 به بالا

برای مشاهده کارنامه، نام کاربری و رمز عبور را وارد کنید. سپس لازم است کدامنیتی خود را وارد کرده و روی گزینه ورود کاربران کلیک کنید.

برای اطلاع از نتیجه سنجش اول ابتدایی بر روی لینک کلیک نمایید.

هزینه ثبت نام پایه اول ابتدایی  ۱۴۰۳ 

هزینه ثبت نام پایه اول ابتدایی در سال جاری در مدارس متفاوت است و در مدارس دولتی مجاز به یک هزینه جزئی و در مندارس غیر انتفاعی شهریه مدرسه گرفته می شود و اگر بخواهیم هزینه ثبت نام و شهریه پایه اول ابتدایی را بیان نماییم به شرح زیر می توان بیان کرد:

هزینه ثبت نام پایه اول ابتدایی مدارس دولتی

مدارس دولتی براساس قوانین و مقررات آموزش و پرورش مجاز به دریافت هزینه ای از والدین بابت شهریه نمی باشند و هزینه ای جزئیی برای مواردی مانند فعالیت های فوق برنامه، سرویس، روپوش و … را می توانند دریافت نمایند.

هزینه ثبت نام پایه اول ابتدایی مدارس شاهد

مدارس شاهد دارای شهریه مشخصی می باشد که براساس سال گذشته برای ثبت نام پایه اول ابتدایی در حدود 4 میلیون و پانصد هزار ریال بوده که دانش آموزان غیر شاهد و به صورت عادی باید در حدود هشت میلیون و پانصد هزار ریال پرداخت می کردد.

هزینه ثبت نام پایه اول ابتدایی مدارس غیر دولتی

افرادی که قصد تحصیل در مدارس غیر انتفاعی را دارند باید باید تحصیل خود شهریه ای را پرداخت نمایند و شهریه این مدارس متغییر بوده و با توجه به هر شهر و منطقه متفاوت است و همچنین هزینه ثبت نام پایه اول ابتدایی بر اساس امکانات ارائه دهنده مدرسه متغیر می باشد.

هزینه ثبت نام پایه اول ابتدایی

آخرین اخبار مرتبط با  سامانه پادا ثبت نام کلاس اول

شرایط و ضوابط ثبت نام دانش آموزان در سال تحصیلی ۱۴۰۳

برگزاری هر گونه آزمون ورودی، مصاحبه و شرط معدل برای ثبت نام در مدارس دولتی و هیات امنایی را ممنوع اعلام کرد و  ثبت نام در این مدارس صرفا براساس محدوده جغرافیایی محل زندگی دانش آموز صورت می گیرد.

ثبت‌نام در مسابقات فرهنگی و هنری

حوریت رشته های جشنواره با توجه به مقطع تحصیلی متفاوت است. برای مقطع متوسطه دوم رشته هایی از جمله ادبی( کتاب خوانی، نقد شعر و..)، رسانه و فضای مجازی(وبلاگ نویسی، بازی های رایانه ای، پادکست و…)، هنرهای آوایی( سرود و..)، هنرهای نمایشی( پانتومیم، نمایش عروسکی و..)،‌ فیلم کوتاه( نماهنگ و..)، هنرهای دستی و تجسمی(مجسمه سازی،‌ خطاطی و..) و رشته‌های همگانی (سرود) در نظر گرفته شده است.

 

برای دریافت PDF مقاله ثبت نام پایه اول ابتدایی پادا کلیک کنید.

 

 

خلاصه مطلب

ما در این مطلب سعی کردیم به بررسی نحوه ثبت نام پایه اول ابتدایی پادا ۱۴۰۳ بپردازیم. سامانه پادا ثبت نام کلاس اول معرفی گردید و همچنین سایت ثبت نام کلاس اول مشخص شد. برای وارد شدن به لینک ثبت نام کلاس اول لازم است از زمان ثبت نام کلاس اولی ها نیز اطلاعات لازم را داشته باشید. در صورتی که پس از مطالعه این مطلب، نیاز به اطلاعات بیشتری در خصوص ثبت نام پایه اول ابتدایی پادا ۱۴۰۳ داشتید، می توانید با کارشناسان ما با با شماره 9099075307 تماس بگیرید.

5/5 - (3 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

ثبت نام الکترونیکی کلاس اول ابتدایی از طریق کدام سامانه انجام می شود؟

فرآیند ثبت نام الکترونیکی دانش آموزان کلاس اول ابتدایی از طریق سامانه پادا به آدرس pada.medu.ir امکان پذیر می باشد.

برای ثبت نام کلاس پایه اول ابتدایی در سامانه پادا چه اطلاعاتی نیاز است؟

تمامی اطلاعات مورد نیاز همراه با جزئیات لازم در متن این مقاله شرح داده شده است.

آیا ثبت نام کلاس پایه اول ابتدایی صرفا به صورت اینترنتی از طریق سامانه پادا انجام می شود؟

بعد از ثبت نام الکترونیکی دانش آموزان از طریق سامانه پادا، والدین می بایست جهت تکمیل فرآیند نام نویسی فرزند خود به مدرسه مورد نظر مراجعه نمایند.

نظرات

20 دیدگاه دربارهٔ «ثبت نام پایه اول ابتدایی پادا ۱۴۰۳ + {راهنما تصویری} | لینک ورود»

  1. Avatar photo مصطفی گفت:

    سلام
    وقت به خیر
    میخواستم بپرسم بخشنامه مربوط به مهر ماهی های ۹۶ که امسال میتونن کلاس اول برن اومده یا نه؟ گفتن قراره تا ۲۰ مرداد تعیین تکلیف بشن ولی هنوز خبری نیست

    1. Avatar photo مشاور طهماسبی گفت:

      سلام فعلا اعلام نشده است.

  2. Avatar photo Arvin96 گفت:

    سلام وقتتون بخیر.ثبت نام مدارس دولتی کلاس اول ابتدایی از کی شروع میشه؟

    1. Avatar photo rahdar گفت:

      سلام وقت بخیر.
      ثبت نام مدارس دولتی هم اکنون در حال انجام است.

  3. Avatar photo talebi گفت:

    سلام علیکم ثبت نام کلاس اول ابتدایی بطور حضوری امکان پذیره

    1. Avatar photo مشاور صادقی گفت:

      سلام بله

  4. Avatar photo وحیده. گفت:

    سلام روز بخیر
    ثبت نام پایه اول ابتدایی پادا فقط اینترنتی هستش و نمی شه به صورت حضوری ثبت نام کرد؟؟

    1. Avatar photo مشاور ملکی گفت:

      سلام وقت بخیر
      پیش ثبت نام از سایت my medu.ir هست.

  5. Avatar photo مهری. گفت:

    سلام روز بخیر
    مراحل ثبت نام پایه اول ابتدایی پادا شبیه به دیگر مقاطع هستش؟

    1. Avatar photo مشاور ملکی گفت:

      سلام وقت بخیر
      پیش ثبت نام از سایت my medu.ir هست.

  6. Avatar photo سارا گفت:

    سلام دختر من متولد ۲۴ مهر سال ۹۶ هست امسال باید پیش دبستانی ثبت نام کنم یا اول دبستان؟؟؟

    1. Avatar photo tahmasebi گفت:

      سلام دوست عزیز فرزند شما در 6 سالگی هستند و باید پیش دبستانی دوره ی دوم ثبت نام کنند.

  7. Avatar photo معصومی گفت:

    سلام
    چه زمانی برای شبت نام ششم به هفتم باید اقدام کرد ؟؟؟
    لطفا اطلاع رسانی کنید

    1. Avatar photo bagheri گفت:

      با سلام برای ثبت نام از طریق سایت باید اقد ام کنید و تایم ثبت نام اطلاع رسانی میشود

  8. Avatar photo معصومی گفت:

    سلام برای ثبت نام ششم به هفتم چه زمانی باید اقدام کرد ؟
    لطفا اطلاع رسانی کنید
    من باید چه مدارکی رو آماده داشته باشم

    1. Avatar photo bagheri گفت:

      با سلام برای ثبت نام و اگاهی از زمان ثبت نام از طریق سایت اطلاع رسانی میشود

  9. Avatar photo ارسلان گفت:

    سلام وقتتون بخیر، دختر من 7 ساله شده و امسال باید به کلاس اول ابتدایی بره، سوالی که برای من پیش اومده اینه که زمان ثبت نام اول ابتدایی پادا چه موقع هست؟ آیا زمانش با زمان ثبت نام برای باقی پایه ها یکسان هست؟

    1. Avatar photo ranjbar گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      لینک ثبت نام کلاس اول در سامانه پادا به آدرس pada.medu.ir می باشد و زمان ثبت نام کلاس اولی ها نیز اطلاع رسانی شده است که باید طبق تاریخ های اعلام شده برای ثبت نام اقدام شود
      برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله سایت را مطالع بفرمایید.

  10. Avatar photo هوشنگ عباسی گفت:

    سلام، وقتتون بخیر، ثبت نام پایه اول ابتدایی سامانه پادا چه زمانی باید اقدام کرد؟

    1. Avatar photo abbasi گفت:

      سلام وقت بخیر
      چه مدرسه ای مد نظرشماست ؟
      برای ثبت نام پایه اول ابتدایی در سامانه پادا میتوانید با مشاوران مرکز ما تماس بگیرید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • لیست مدارس آموزش از راه دور

    لیست مدارس آموزش از راه دور 1403 + زمان و شرایط + هزینه

    اطلاع از لیست مدارس آموزش از راه دور کمک می‌کند تا شما بتوانید از میان مدارسی که به صورت غیر حضوری فعالیت دارند؛ مدرسه‌ای که از نظر شما امکانات بهتری در اختیارتان قرار می‌دهد را انتخاب کنید. مدارس آموزش از...
  • شهریه مدارس نمونه دولتی

    شهریه مدارس نمونه دولتی 1403 + کلیه مقاطع | ایران تحصیل

    در میان مراکز آموزشی دولتی، مدارس نمونه دولتی از امتیاز و رتبه بسیار خوبی برخوردارند؛ به همین دلیل نیز بسیاری از دانش‌ آموزان برای ورود به این مدارس با شرکت در آزمون ورودی آن با یکدیگر رقابت می‌ کنند. یکی...
  • ثبت نام دبیرستان البرز

    ثبت نام دبیرستان البرز 1403 {شرایط جدید} + ورود mandegaralborz

    دانش‌آموزانی که تمایل به ادامه تحصیل و ثبت نام دبیرستان البرز در دوره  متوسطه دوم دبیرستان ماندگار البرز را دارند، می‌توانند در دوره زمانی مقرر با مشاهده شرایط ثبت نام دبیرستان البرز برای ثبت‌نام آزمون سال تحصیلی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴...
  • سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل + بخشنامه 1403

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل به نشانی اینترنتی my.medu.ir برای انجام ثبت نام جهت ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی ایجاد‌ شده‌ است. افرادی که تمایل دارند تا سوابق تحصیلی خود را ایجاد کرده و معدل خود را ترمیم...
تماس با مشاور