ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

پشتیبانی سامانه مای مدیو + شماره تماس پاسخگو my.medu.ir

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۱
پشتیبانی سامانه مای مدیو
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

پشتیبانی سامانه مای مدیو با هدف خدمت‌رسانی به کاربرانی از جمله دانش‌آموزان، فرهنگیان و اولیا راه‌اندازی شده است. چون خیلی از افراد بعد از مراجعه به این سایت شاید به پشتیبانی مای مدیو نیاز پیدا نمایند.

شما در حین ورود به سایت ممکن است دچار مشکلاتی شوید که می‌توانید در این مورد با پشتیبانی مای مدیو به شماره تماس ۸۲۲۸۱۱۱۱-۰۲۱ ارتباط بگیرید. در واقع پشتیبانی سایت همان تیمی است که اگر مشکلی در سامانه رخ دهد، می‌تواند آنها حل کند و اطلاعات لازم را در اختیارتان می‌گذارد.

کاربرد پشتیبانی سامانه مای مدیو

پشتیبانی سامانه مای مدیو پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش‌وپرورش متعلق به این سازمان است. در واقع به جامعه فرهنگیان، دانش‌آموزان و عموم مردم خدمت‌رسانی می‌کند. هدف این سایت ارتقا کیفیت خدمت‌رسانی به این دسته از افراد است.

خدمات مای مدیو شامل گرفتن فیش حقوقی، خلاقه سوابق خدمت، دریافت گواهی کسر از حقوق، پیش‌نویس ابلاغیه، اخذ حکم کارگزینی، نقل‌وانتقالات می‌شود. همه فرهنگیان و دبیران عزیز برای بهره‌مندی از این خدمات باید به‌حساب کاربری خود در سایت مای مدیو سر بزنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر ویرایش اطلاعات در سامانه پادا، روی لینک مربوطه کلیک کنید.

سامانه مای مدیو دانش‌آموزی برای یکپارچه کردن خدمات به دانش‌آموزان در همه کشور آغاز به فعالیت کرده است. این‌گونه امکاناتی مانند پیش ثبت‌نام مدارس، سوابق تحصیلی، دریافت کارنامه، گرفتن گواهی اشتغال به تحصیل، احراز محل سکونت دانش آموزان، خرید کتاب و فایل کتب درسی فراهم می‌شود.

همچنین شما والدین عزیز می‌توانید برای گرفتن استعلام مدرک تحصیلی و شهریه، خرید کتاب و ثبت‌نام فرزند خود در طرح سنجش وارد سایت مای مدیو شوید. همچنین می‌توانید اخبار اعلام نتایج ترمیم معدل فرزند خود را در این سایت دنبال کنید.

راه‌های دریافت پشتیبانی مای مدیو

شماره پشتیبانی my medu اولین راه ارتباطی است که بین کاربران و تیم پشتیبانی وجود دارد. اگر هنگام استفاده از سامانه با مشکلی مواجه شدید، فقط کافی است تلفن را بردارید و شماره پشتیبانی my medu را بگیرید. شماره تماس این سایت ۸۲۲۸۱۱۱۱-۰۲۱ داخلی 3055 است.

راه های دریافت پشتیبانی مای مدیو

راه دوم همان استفاده از پشتیبانی سامانه مای مدیو یا همان سامانه ارتباط مردمی سازمان آموزش‌ و پرورش محسوب می‌شود. با ارسال ایمیل پشتیبانی مای مدیو می‌توانید تمام اطلاعات و هر سؤالی که دارید را به آدرس پست medu.gov.ir ارسال کنید

علت باز نشدن سایت مای مدیو

ممکن است به دلایل مختلفی این سایت باز نشود و شما به پشتیبانی سامانه مای مدیو نیاز پیدا کنید. ما در این بخش به‌طورکلی به شما توضیح می‌دهیم که چرا این سایت باز نمی‌شود. پیشنهاد می‌کنیم برای حل مشکلات این‌چنینی مقاله ورود سایت خدمات الکترونیک آموزش و پرورش را بخوانید. این سؤال بارها از پشتیبانان مای مدیو پرسیده شده است و ما به همین دلیل قصد توضیح آنها را داریم.

  • کند بودن اینترنت: در بعضی موارد شاید اینترنتی که شما از آن استفاده می‌کنید، سرعتش آن‌قدر نباشد که بتواند سایت مای مدیو را باز کند. از همین رو به شما پیشنهاد می‌کنیم که بهتر است اینترنت اپراتورهای دیگر را هم امتحان نمایید.
  • وصل ماندن فیلترشکن: برای این که بتوانید وارد سایت مای مدیو شوید، ابتدا باید فیلترشکن خود را قطع کنید. برای این که در خیلی اوقات دسترسی به این سایت برای آی‌پی‌های غیرایرانی بسته می‌شود.
  • بالابودن تعداد کاربران سامانه: بعضی‌اوقات افراد خیلی زیادی به طور هم‌زمان وارد سایت می‌شوند و به همین دلیل ممکن است در این سایت مشکلی رخ دهد. در این صورت شما باید صبر کنید و چند ساعت بعد مجدداً وارد سایت شوید.
  • بروز رسانی شدن سایت: هر سایتی که بروز شود ممکن است به طور موقت دسترسی به آن را قطع کنند. پس بهتر است صبر کنید که به‌روزرسانی سایت به اتمام برسد.
  • غلط‌بودن نام کاربری یا رمز عبور: برخی اوقات سایت برای شما باز می‌شود و زمان که اطلاعات را وارد کردید به مرحله بعدی نمی‌روید. در واقع یعنی وارد صفحه اول سایت نمی‌شوید در این صورت شما اطلاعات خود را درست درج نکرده‌اید.

علت باز نشدن سایت مای مدیو

خلاصه مقاله پشتیبانی سامانه مای مدیو

مادر این مقاله ایران تحصیل سعی کردیم راه‌های پشتیبانی سامانه مای مدیو را برای شما معرفی نماییم. این سایت برای خیلی از افراد کاربرد دارد و هرکسی می‌تواند از خدمات آن استفاده کند. ما در واقع می‌خواستیم کاربردهای این سایت را به شما بیاموزیم و توضیح دهیم که چرا این سایت بباز نمی‌شود.

برخی اوقات ممکن ایست با مشکلاتی مواجه شوید که برای حل آن به پشتیبانی سامانه مای مدیو احتیاج پیدا کنید. ما نحوه ارتباط‌گرفتن با این پشتیبان‌ها را در این مقاله به شما آموختیم تا اگر سؤالی داشتید، از آنها بپرسید.

برای دانلود pdf این مقاله، روی لینک مربوطه کلیک کنید.

4.3/5 - (3 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

شماره پشتیبانی سامانه مای مدیو چند است؟

اگر هنگام استفاده از سامانه مشکلی رخ داد، فقط کافی است تلفن را بردارید و شماره پشتیبانی my medu را بگیرید. شماره تماس این سایت ۸۲۲۸۱۱۱۱-۰۲۱ داخلی 3055 در نظر گرفته شده است.

سامانه مای مدیو برای دانش‌آموزان چه کاربردی دارد؟

امکاناتی مانند پیش ثبت‌نام مدارس، سوابق تحصیلی، دریافت کارنامه، گرفتن گواهی اشتغال به تحصیل، خرید کتاب و فایل کتب درسی در این سایت فراهم شده است.

مقصود از بالابودن تعداد کاربران سامانه چیست؟

بعضی‌اوقات افراد خیلی زیادی به طور هم‌زمان وارد سایت می‌شوند و به همین دلیل امکان دارد سایت دچار مشکلاتی شود. در این صورت شما باید صبر کنید و چند ساعت بعد مجدداً به سایت مراجعه کنید.

نظرات

یک دیدگاه دربارهٔ «پشتیبانی سامانه مای مدیو + شماره تماس پاسخگو my.medu.ir»

  1. Avatar photo گفت:

    پشتیبانی پاسخگو نیست بالای ۲۰ دفعه تماس گرفتم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • لیست مدارس آموزش از راه دور

    لیست مدارس آموزش از راه دور 1403 + زمان و شرایط + هزینه

    اطلاع از لیست مدارس آموزش از راه دور کمک می‌کند تا شما بتوانید از میان مدارسی که به صورت غیر حضوری فعالیت دارند؛ مدرسه‌ای که از نظر شما امکانات بهتری در اختیارتان قرار می‌دهد را انتخاب کنید. مدارس آموزش از...
  • شهریه مدارس نمونه دولتی

    شهریه مدارس نمونه دولتی 1403 + کلیه مقاطع | ایران تحصیل

    در میان مراکز آموزشی دولتی، مدارس نمونه دولتی از امتیاز و رتبه بسیار خوبی برخوردارند؛ به همین دلیل نیز بسیاری از دانش‌ آموزان برای ورود به این مدارس با شرکت در آزمون ورودی آن با یکدیگر رقابت می‌ کنند. یکی...
  • ثبت نام دبیرستان البرز

    ثبت نام دبیرستان البرز 1403 {شرایط جدید} + ورود mandegaralborz

    دانش‌آموزانی که تمایل به ادامه تحصیل و ثبت نام دبیرستان البرز در دوره  متوسطه دوم دبیرستان ماندگار البرز را دارند، می‌توانند در دوره زمانی مقرر با مشاهده شرایط ثبت نام دبیرستان البرز برای ثبت‌نام آزمون سال تحصیلی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴...
  • سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل + بخشنامه 1403

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل به نشانی اینترنتی my.medu.ir برای انجام ثبت نام جهت ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی ایجاد‌ شده‌ است. افرادی که تمایل دارند تا سوابق تحصیلی خود را ایجاد کرده و معدل خود را ترمیم...
تماس با مشاور