ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

سن ثبت‌نام کلاس اول ابتدایی + {شرایط نیمه اول و دوم} | ایران تحصیل

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۱۱۳
  • تاریخ بروزرسانی: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲
سن ثبت‌نام کلاس اول ابتدایی
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

معمولاً با شروع تابستان ثبت‌نام در مدارس کشور آغاز می‌شود و دانش‌آموزان به همراه والدین خود برای ثبت‌نام در مدارس مختلف مراجعه می‌کنند. یکی از حساس‌ترین نقاط ثبت‌نام در مدارس کلاس اولی‌ها سن ورود آن‌ها به مدرسه است و یکی از مهمترین پرسش ها سن ثبت‌ نام کلاس اول ابتدایی چقدر است؟ می باشد. معمولا دانش‌آموزانی می‌توانند در مدارس اول ابتدایی ثبت‌نام کنند که سن آن‌ها به 6 سال تمام رسیده باشد. به همین دلیل تمام نوآموزانی که از تاریخ معینی به قبل به دنیا آمده‌اند می‌توانند در مقطع اول ابتدایی ثبت‌نام کنند و تمام نوآموزانی که بعد از تاریخ معین شده به دنیا آمده‌اند نمی‌توانند در کلاس اول ابتدایی نام‌نویسی نمایند. حال این تاریخ چه تاریخی است و چگونه آن را در نظر می‌گیرند؟ نا در این مقاله قصد داریم سن ثبت‌نام کلاس اول ابتدایی به همراه موارد دیگر مورد بررسی قرار دهیم.

در ادامه بهتر است بدانید که در این مقاله مواردی همچون حداقل سن ثبت‌نام کلاس اول ابتدایی چقدر است، چرا نیمه دومی‌ها با نیمه اولی‌ها با هم به مدرسه نمی‌روند، شرایط ثبت‌نام در کلاس اول ابتدایی چیست، برای ثبت‌نام در مدارس اول ابتدایی شاهد چیکار باید کرد؟ و غیره پرداخته خواهد شد. در نهایت اگر تصمیم دارید اطلاعاتی را نسبت به سن ثبت‌ نام کلاس اول ابتدایی به دست بیاورید پیشنهاد می کنیم تا پایان این مقاله با ما در وب سایت ایران تحصیل همراه باشید و یا با شماره 9099075307  تماس حاصل فرمایید.

بنر کال تو اکشن

 

🔔 اطلاعیه 🔔

مطابق با آخرین آیین‌نامه آموزش و پرورش، حداکثر سن ورود به کلاس اول ابتدایی برای مناطق شهری 9 سال و برای مناطق روستایی 11 سال است.

 

 

حداقل سن ثبت‌نام کلاس اول ابتدایی ۱۴۰۳

🔷سن ثبت‌ نام کلاس اول ابتدایی چقدر است؟ از پرسش های متداول اولیا بوده که باید بدانید بر اساس قوانین جدید در سال جاری، تمامی دانش آموزانی که در نیمه اول سال 1403، 6 سال تمامی می شوند، می توانند برای ثبت نام اقدام نمایند. پس توجه فرمایید تمام کودکانی که در نیمه اول سال 1396 هستند می توانند امسال برای ثبت نام کلاس اول ابتدایی  اقدام نمایند.

🔷همچنین کودکان که 6 سال تمام سن دارند تنها می توانند در مقطع اول دبستان ثبت نام نمایند و بر اساس قوانین اجازه ثبت نام در مقطع پیش دبستانی نداشته و از ثبت نام آن ها جلوگیری خواهد شد.

🔷توجه نمایید که ثبت نام سنجش سلاکت نیر امسال در تیر ماه برگزار خواهد شد که تمامی کودکان 6 ساله باید در این آزمون ثبت نام نمایند. 

🔷همچنبن کودکان در مناطق شهری تا 9 سال می توانند برای ثبت نام اقدام نمایند و همچنین کودکان روستایی تا 11 سال اجازه ثبت نام در اول دبستان را خواهند داشت که برای تحصیل در این شرایط سنی، باید دارای شرایط خاص بوده و یا رای کمسیون منطقه را داشته باشید.

🔷کودکان 6 سال می توانند برای ثبت نام به صورت حضوری و غیر حضوری در زمان مشخص شده برای ثبت نام اقدام نمایند. برای ثبت نام پایه اول ابتدایی پادا به نشانی اینترنتی pada.medu.ir در دسترس می باشد.

سن ثبت‌ نام کلاس اول ابتدایی چقدر است؟

اگر کودک نتوانست در 6 سالگی به مدرسه برود چه می شود؟

البته خوب است بدانید در صورتی کودکان شما به دلایل مختلفی مانند عدم دسترسی به مدرسه، بیماری و غیره نتوانستند در سن 6 سالگی در کلاس اول ثبت‌نام کنند، در این صورت برای آن‌ها کمیسیون خاصی در نظر گرفته می‌شود تا بر اساس آن‌ها بتوانند در کلاس اول ابتدایی ثبت‌نام کنند. ولی در حال حاضر وزارت آموزش و پرورش که وظیفه تعلیم و تربیت کودکان را دارد. علاوه بر حداقل سن ثبت‌نام در کلاس اول ابتدایی حداکثر سن آن را نیز در نظر گرفته است. به طوری که طبق آخرین آیین‌نامه آموزش و پرورش، حداکثر سن ورود به اول ابتدایی برای مناطق شهری 9 سال و برای مناطق روستایی 11 سال است. معمولا پیش از ثبت‌نام در کلاس اول ابتدایی برای این دانش آموزان کمیسیون منطقه با دلیل موجه تشکیل می‌شود تا اجازه ثبت‌نام را به مدیر مدرسه اعلام کنند.

 

📌 جهت ثبت نام سامانه سلامت دانش آموزان روی لینک کلیک کنید.

 

 

چرا نیمه دومی‌ها با نیمه اولی‌ها با هم به مدرسه نمی‌روند؟

معمولاً سن ورود به پیش دبستانی و اول ابتدایی یک چالش بزرگ در جهان است. سن ثبت‌ نام کلاس اول ابتدایی چقدر است؟ در اکثر کشورها حداقل سن ثبت‌نام کلاس اول ابتدایی شش سال تمام می‌باشد. در حالی که برخی از کشورها سن 5 سالگی را سن مناسب جهت ثبت‌نام در کلاس اول می‌دانند. اما نکته مهمی که در این میان وجود دارد این است که دانش‌آموز برای یادگیری در کلاس از نظر بدنی، ماهیچه‌ای، توانایی تمرکز و تحمل مدت حضور در کلاس آمادگی داشته باشد. به همین دلیل آن‌ها 6 سال تمام را برای ثبت‌نام در کلاس اول ابتدایی در نظر گرفتند. اما در این میان برخی از والدینی که کودکان آن‌ها به سن ۶ سال تمام رسیده است. اما با در نظر گرفتن شرایط جسمی و ذهنی کودک خود سعی می‌کنند ثبت‌نام آن‌ها را به تاخیر بیندازند.

مدارس در اول مهرماه شروع می‌شود و تمام دانش‌آموزانی که در کلاس اول ثبت‌نام کردند باید 6 سال تمام را گذرانده باشند. لذا نوآموزانی که در نیمه دوم سال به دنیا آمدند هنوز 6 سالگی خود را تمام نکرده‌اند. لذا آن‌ها باید در سال تحصیلی آینده برای ثبت‌نام در کلاس اول ابتدایی اقدام کنند. اما در حال حاضر شورا آموزش کشور برنامه‌ای را در نظر گرفته است که در آن تمام نوآموزان اول و دوم نیمه سال تحصیلی در صورتی که بتوانند با شرکت در طرح سنجش سلامت تأییدیه خود را دریافت کنند می‌توانند برای ثبت‌نام در کلاس اول سال تحصیلی جاری اقدام کنند. ولی تاکنون این طرح هنوز اجرا نشده است و ثبت‌نام در کلاس اول طبق روال قبلی پیش می‌رود. حالا اگر شما قصد دارید شرایط لازم برای ورود به کلاس اول ابتدایی کودک خود را بسنجید می‌توانید با کارشناسان ایران تحصیل صحبت کنید.

 

📌 برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ثبت نام کتب درسی ابتدایی وارد شوید.

چرا نیمه دومی‌ها با نیمه اولی‌ها با هم به مدرسه نمی‌روند؟

شرایط ثبت‌نام در کلاس اول ابتدایی چیست؟

معمولاً آن دسته از نوآموزانی که قصد دارند در کلاس اول ابتدایی ثبت‌نام کنند باید شرایط آن را داشته باشند. آن‌ها علاوه بر اینکه سن ثبت‌نام کلاس اول ابتدایی را داشته باشند برای تکمیل ثبت‌نام خود در طرح سنجش سلامت شرکت کنند تا تأییدیه خود را دریافت کنند. در صورتی که آن‌ها نتوانستند تأییدیه خود را دریافت کنند، ثبت‌نام آن‌ها در کلاس اول ابتدایی قطعی نخواهد بود.

در صورتی که در خصوص مدارک لازم برای ثبت نام کلاس اول نیاز به دریافت اطلاعات بیشتری دارید روی لینک کلیک کنید.

برای شرکت در طرح سنجش سلامت لازم است والدین دانش‌آموزان با مراجعه به مدرسه ثبت‌نام موقت را انجام دهند تا از آنجا به پایگاه‌های سنجش طرح سلامت جسمی و ذهنی دانش آموزان معرفی شوند. سپس آن‌ها باید در تاریخ معین شده به پایگاه سنجش سلامت جسمی، ذهنی، بینایی، شنوایی و غیره مراجعه کنند تا معیارهای تایید سلامت کودکان برای ثبت‌نام در کلاس اول را بررسی کنند. معمولا شما به هنگام مراجعه به پایگاه‌های سنجش سلامت مدارکی را باید به همراه داشته باشید که برای تهیه آن‌ها می‌توانید با کارشناسان ایران تحصیل صحبت کنید. معمولا مدیران مدرسه با پایگاه‌های سنجش سلامت در ارتباط مستقیم هستند. بنابراین آن‌ها نیز می‌توانند در معرفی شما به پایگاه‌های سنجش سلامت و دریافت تأییدیه پرونده سلامتی دانش‌آموز راهنمایی کنند.

 

🔔 اطلاعیه 🔔

طبق قانون آموزش و پرورش، تمام مدارس دولتی برای ثبت‌نام در کلاس اول ابتدایی و مقاطع دیگر مجاز به دریافت هزینه ثبت‌نام نیستند.

 

کال تو اکشن تماس

 

برای ثبت‌نام در مدارس اول ابتدایی شاهد چیکار باید کرد؟

سن ثبت‌ نام کلاس اول ابتدایی مدارس شاهد نیز مانند مدراس معمولی می باشد. شما برای ثبت‌نام در مدارس شاهد می‌توانید در زمان مقرر شده آن اقدام کنید. برای این کار حتما به سایت سجا مراجعه کنید و بر اساس اطلاعات درخواستی آن‌ها ثبت‌نام کنید. سپس کد رهگیری خود را دریافت کنید تا ثبت‌نام شما تکمیل شود.

تمام دانش‌آموزان مجاز به ثبت‌نام در کلاس اول ابتدایی می‌توانند در مدارس شاهد نیز ثبت‌نام کنند. اما معمولا اولویت با فرزندان شاهد، جانباز و ایثارگر است و پس از آن دانش‌آموزان ممتاز فرهنگی، علمی، هنری و ورزشی در اولویت هستند. آن‌ها برای ثبت‌نام در مدارس شاهد نیازی به آزمون ورودی ندارند و می‌توانند در صورت داشتن شرایط و سن ثبت‌نام کلاس اول ابتدایی در مدارس شاهد نام‌نویسی کنند. حال اگر شما قصد دارید در مورد میزان شهریه مدارس شاهد برای کلاس اولی‌ها اطلاعات به روز به دست بیاورید می‌توانید با کارشناسان ایران تحصیل با شماره 9099075307 تماس حاصل فرمایید.

برای آشنایی با فرم ثبت نام پایه اول ابتدایی روی لینک کلیک کنید.

شرایط ثبت نام در مدارس اول ابتدایی شاهد

ثبت نام مدارس شاهد اول ابتدایی نیز یکی از مواردی است که والدین کثیری علاقه دارند برای فرزندان خود این اقدام را انجام دهند. مدارس شاهد دارای مزایای فراوانی است که برای خانواده شهدا، جانبازان و آزادگان می باشد و اگر به عنوان فرد عادی می خواهید در این مدارس تحصیل کنید باید شرایطی را داشته باشید که برخی از مهمترین ابن شرایط به شرح زیر است:

🔶 دانش آمور باید پوشش مناسب داشته باشد

🔶 داشن آموز متقاضی باید دارای صلاحیت اخلاقی و رفتاری نیز باشد.

🔶 باید در محدوده مشخص شده برای آموزش و پروش باشد تا بتواند در این مدرسه ثبت نام نماید.

🔶 باید قوانین انظباطی و آموزشی مدرسه را رعایت نماید

🔶 بر اساس جدول بندی مشخص شده باید داشن آموز اول ابتدایی امتیاز لازم را برای ثبت نام داشته باشد.

 

📌 جهت ورود به سامانه پاداروی لینک کلیک کنید.

شرایط ثبت نام در مدارس اول ابتدایی شاهد

اخبار پیرامون ثبت‌نام کلاس اول ابتدایی

🔊 همه چیز درباره ثبت نام کلاس اولی ها

مدارس ابتدایی امسال می‌توانند کودکان متولد ۳۰ مهر سال 1396 را در کلاس اول ثبت‌نام کنند، یعنی نوآموزانی که متولد 1396.07.30 و قبل از آن هستند، می‌توانند در پایه اول ابتدایی ثبت‌نام کنند؛ البته شرط تحقق این موضوع، داشتن ظرفیت خالی از سوی مدرسه است.

🔊 اولیاء امسال برای تهیه لباس فرم دانش‌آموزی چه کنند؟

طبق دستورالعمل ثبت نام مدارس، مدیران مدارس مجاز به عقد هیچ‌گونه قراردادی با تولیدکنندگان لباس فرم دانش‌آموزی نیستند. دریافت کل مبلغ هزینه لباس فرم فقط توسط تولیدکننده بر اساس قیمت‌های اعلام شده اتحادیه و نرخ نامه مورد تایید ادارات صنعت، معدن و تجارت و به طور مستقیم از اولیا خواهد بود.

ادارات آموزش و پرورش مناطق و نواحی موظف به هماهنگی با اداره صنعت، معدن و تجارت جهت دریافت نرخ‌نامه تولید لباس فرم و ابلاغ آن به مدارس هستند.

🔊 نحوه عقد قرارداد سرویس ایاب و ذهاب دانش‌آموزان

در زمان ثبت‌نام صرفا درخواست استفاده از خدمات حمل و نقل دانش‌آموزان از والدین دریافت شود تا متناسب با نیاز، اداره آموزش و پرورش منطقه شرکت پیمانکاری را به مدرسه معرفی کند. وجوه مربوط به خدمات حمل و نقل دانش آموزان نیز با شروع ارائه خدمات (شروع سال تحصیلی) و با رعایت سایر مقررات مربوط دریافت شود.

خلاصه مطلب

در این مقاله موارد بسیار مهمی در مورد سن ثبت‌نام کلاس اول ابتدایی در اختیار شما قرار داده شده است. شما با مطالعه این مقاله از مواردی همچون شرایط ثبت‌نام در کلاس اول ابتدایی مطلع شدید و به سوالاتی مانند برای ثبت‌نام در مدارس اول ابتدایی شاهد چیکار باید کرد، شرایط ثبت‌نام در کلاس اول ابتدایی چیست و غیره پاسخ دادیم. در نهایت امیدواریم محتویات موجود در این مقاله توانسته باشد نیاز های شما را مرتفع کند. در صورت پرسش در خصوص سن ثبت‌ نام کلاس اول ابتدایی چقدر است؟ با شماره  9099075307  تماس گرفته و ابهامات خود را بیان نمایید.

 

📥برای دانلود فایل PDF محتوا سن ثبت‌نام کلاس اول ابتدایی بر روی لینک آبی رنگ کلیک کنید. 📥

 

4.6/5 - (5 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

متولدین چه سالی برای ثبت نام در مقطع اول ابتدایی 1403 - 1403 مشمول می باشند؟

کودکانی که متولد نیمه اول سال 96 و قبل تر از آن می باشند می بایست در مقطع اول ابتدایی ثبت نام نمایند که در این مقاله می توانید جزئیات بیشتر دراین باره را مطالعه نمایید.

منظور از پایگاه سنجش سلامت دانش‌آموزان چیست؟

معمولاً این پایگاه‌ها زیر نظر آموزش و پرورش هر استان قرار دارند و آن‌ها باید آمادگی جسمانی، ذهنی، شنوایی، بینایی و غیره کودکان را برای ورود به مدرسه ارزیابی کنند. در صورتی که کودک بتواند تأییدیه سلامت خود را دریافت کند، آنگاه می‌تواند برای ثبت‌نام در پیش دبستانی و اول ابتدایی در مدارس معمولی اقدام کند. در غیر این صورت آن‌ها برای ثبت‌نام در مدارس اول ابتدایی و پیش دبستانی استثنائی اقدام کنند.

برای مراجعه به پایگاه سنجش سلامت چه مدارکی لازم است؟

معمولاً شما برای دریافت تأییدیه سلامت دانش‌آموز خود به پایگاه‌های طرح سنجش سلامت به صورت حضوری با در دست داشتن مدارک لازم مراجعه کنید. حال کارشناسان ایران تحصیل می‌توانند در مورد مدارک لازم جهت مراجعه به طرح سنجش سلامت شما را بیشتر راهنمایی کنند.

 

 

نظرات

113 دیدگاه دربارهٔ «سن ثبت‌نام کلاس اول ابتدایی + {شرایط نیمه اول و دوم} | ایران تحصیل»

  1. Avatar photo زهرا کجباف گفت:

    پسر من متولد تیر ۹۶ هست پیش دو رفته و الان میخام برای مدرسه اقدام کنم برای سنجش بد‌و مدرسه ثبت نامش نمیکنن . باید چه کار کنم؟ باید به آموزش پرورش مراجعه کنم ؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      از لحاظ سنی موردی ندارد بابت چه موضوعی ثبت نام انجام نمیدن ؟

  2. Avatar photo طوبی مردانه گفت:

    سلام ،پسر من متولد نهم مهرماه ۹۷هست آیا میتواند به کلاس اول برود ؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      حداقل سن به 6 رسیده باشه بله

  3. Avatar photo زینب گفت:

    سلام دختر من متولد مرداد۹۸ هست چند سال دیگه باید بره اول ابتدایی

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت به خیر
      6 سال تمام

  4. Avatar photo سمیه گفت:

    سلام اگر بچه ای نیمه دومی باشد از نظر عقلی هوش بالایی داشته باشد و از طریق سنجش ثابت شود که ضریب هوشی بالایی دارد آیا میتواند با نیمه اولیها وارد پیش دبستانی و کلاس اول دبستان شود قبول میکنند

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      بستگی به محل سکونت شما هم دارد اگر در روستا باسد بله این امکان هست ولی اگر در کلان شهر ها سکونت دارید خیر

  5. Avatar photo زری گفت:

    سلام. پسرمن22 مهر96 بدنیااومده، پیش دبستان نفرستادمش ولی مهدقرانی رفته وکلمات قرآنی رومیخونه. میخاستم بدونم میشه. کلاس اول ثبت نامش کنم؟

    1. Avatar photo مشاور رضایی گفت:

      سلام وقت بخیر
      ثبت نام پیش دبستانی اجباری نیست

  6. Avatar photo مژگان گفت:

    سلام دختر من دی ۹۵هست منتها بعلت شرایط پیش من نبوده و چندروزی هست که اومده پیش ۲رو فقط سه ماه گذرونده و ثبت هم شده منتها من نه سنجش میتونم تو این ده روز ببرم نه شرایط امسال فرستادن به مدرسه. هیچ پیش دبستانی هم مجدد ثبت نام نمیکنه و دختری فوق العاده باهوشه. چیکار باید کنم. اگر سال دیگه اقدام کنم ب مشکل نمیخورم؟ یا امسال باید ب اموزش پرورش برم و شرایطم بگم؟؟ مرسی اگر راهنماییم کنید

    1. Avatar photo مشاور طهماسبی گفت:

      سلام دوست عزییز سوال شما نیاز به بررسی بیشتر دارد لطفا با شماره ی مجموعه تماس بگیرید.

  7. Avatar photo فاطمه گفت:

    سلام
    فرزندم متولد ۲۹مهر ۹۶هستش باتوجه به قانون سال گذشته امسال پیش دو راخوانده برای کلاس اول اقدام کردم میگن امکانش نیست چون داخل سامانه سیدا ثبت پیش دو نشده اخه امکان ثبت نبود فقط گزینه پیش یک فعال بود براش اصلا این تبصره نبود که بچه های مهر ۹۶که پیش یک میرن میتونن پیش دو ثبت نام کنن حالا چه جوری یه تعدا پیش دوثبت نام کردن؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت به خیر
      از طریق آموزش و پرورش پیگیری نمایید.

  8. Avatar photo رهروان گفت:

    دختر من.متولد ۳ مهر ۹۶ . طبق ماده ۲۹ تبصره یک مصوبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ شورای عالی ، پارسال پیش دو ثبتنام کرده و امسال باید بره کلاس اول . در کجای دنیا اینجوری بچه ها رو و خانواده رو به بازی میگیرن و حالا میگن قانون لغو شده و متولد مهر نمیتونه بره کلاس اول . این بچه آموزش دیده ، هزینه کرده ؟ روش انرژی صرف شده

    1. Avatar photo مشاور حمامی گفت:

      سلام وقتتون بخیر به اموزش و پرورش مراجعه بفرمایید

  9. Avatar photo رهروان گفت:

    سلام .‌ چرا همه جا نوشته متولدین تا ۳۰ مهر در صورت ظرفیت و … میتونن کلاس اول ثبتنام کنن ولی مدارس میگن ابلاغیه ای نداریم و آیتم متولدین مهر ماه جهت ثبتنام در سامانه فعال نیست . مردم رو به مسخره گرفتین ؟ این چه وضعشه؟؟ این همه هزینه و وقت و انرژی صرف آموزش بچه شده حالا میگین قانون لغو ؟؟ میدونید چه آسیب بزرگی به روح و روان بچه وارد میشه وقتی میبینه دوستانش میرن مدرسه ولی خودش نه؟؟؟؟؟ وزیر محترم جواب بده . حق الناس رو جواب بده

    1. Avatar photo مشاور حمامی گفت:

      سلام وقتتون بخیر به اموزش و پرورش مراجعه بفرمایید

  10. Avatar photo ستاره گفت:

    سلام وقت بخیر
    دختر من متولد۲۲ مرداد ۹۷هست تمایل دارم امسال پیش دبستانی نره و سال آینده پیش دبستانی را بگذارند و با نیمه دومی ها کلاس اول را بگذراند
    میخواستم بدونم مشکلی ایجاد میشه؟آیا برای ثبت نام مدرسه ایرادی دارد؟
    والسته هست و باید خودم کنا ش حضور داشته باشم

    1. Avatar photo مشاور عیسائی گفت:

      سلام وقت بخیر
      بله باید حتما شرایط سنی رعایت شود .

  11. Avatar photo رضایی گفت:

    اگه تا ۳۰مهر۹۶ می‌توانند برا کلاس اول ثبت نام بکنند چرا فرم ثبت نام فقط تا ۱مهر را دارد

    1. Avatar photo مشاور اقازاده گفت:

      وقت بخیر
      فقط تاریخی که ثبت شده امکان ثبت نام وجود دارد

  12. Avatar photo حرّان گفت:

    سلام
    پسر من متولد اردیبهشت 97ه و در این سن به یاری خداوند خواندن و نوشتن بلده. آزمون سلامت رو هم شرکت کرد و نمره 102 گرفت که خودشون گفتند برای 5 سالگی عالیه!
    سوال من اینه که آیا تبصره قانونی هست تا بتونم امسال بفرستمش کلاس اول؟؟؟

    ترسم از اینه که سال بعد دیگه سر کلاس نشینه و حوصله‌اش سر بره!!!
    لطفا راهنمایی بفرمایید!

    1. Avatar photo tahmasebi گفت:

      خیر متاسفانه برای کلاس اول در این مورد قانونی وجود ندارد.

  13. Avatar photo مربم گفت:

    سلام پسر من متولد 14شهریور 96
    سنجشس انجام شده و گفتن مشکل نداره
    برای ثبت نام در سه مدرسه غیرانتفاعی برای سنجش بردمش هرسه تا ثبت نام نکردن و گفتن هوش به بازی و لجبازه ولی هر سه تا گفتن همه سوال ها را درست جواب داده
    حالا اگه امسال ثبت نام نکنمش سال دیگه باید کمیسیون اجازه ثبت نام بده
    حالا اگه امسال

    1. Avatar photo tahmasebi گفت:

      دوست عزیز توضیحات شما دقیق نیست اما اگر نتیجه ی سنجش برای ثبت نام بلامانع هست مدارس موظف به ثبت نام هستند.

  14. Avatar photo امیرعلی گفت:

    باسلام .پسر من متولد مرداد ۹۸ هست .میخواستم نیمه دوم بره مدرسه .یکم ضعیفه ازنظر جسمی .ودیر بحرف اومد.تو بعضی از لغات مشکل داره.امکانش هست ۷سالگی کلاس اول بره؟

    1. Avatar photo مشاور جوادی گفت:

      سلام وقت بخیر
      از طریق اموزش و پرورش منطقه بخش معاونت ابتدایی اقدام کنید.

  15. Avatar photo حسام گفت:

    با سلام..پس من متولد ۲۵شهریور ۹۷ هستش منتها ۷ ماهه دنیا اومده…و نارس بوده..با توجه به اینکه رشد عاطفیش کامل نیست..وابستگی داره.تعامل با دوستان عادی نیست و ترس از همسالان داره .من نگران ورود به مدرسه ش هستم..ایا سال بعد باید با سن شناسنامه وارد کلاس اول بشه با میشه یک سال دیرتر بره..؟بعدها مشکلی پیش نمیادم؟ منون میشم راهنمایی کنید

    1. Avatar photo مشاور صادقی گفت:

      سلام وقت بخیر
      برای بررسی دقیق تر وضعیت تون با مشاورین مجموعه تماس بگیرید

بارگذاری دیدگاه های بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • لیست مدارس آموزش از راه دور

    لیست مدارس آموزش از راه دور 1403 + زمان و شرایط + هزینه

    اطلاع از لیست مدارس آموزش از راه دور کمک می‌کند تا شما بتوانید از میان مدارسی که به صورت غیر حضوری فعالیت دارند؛ مدرسه‌ای که از نظر شما امکانات بهتری در اختیارتان قرار می‌دهد را انتخاب کنید. مدارس آموزش از...
  • شهریه مدارس نمونه دولتی

    شهریه مدارس نمونه دولتی 1403 + کلیه مقاطع | ایران تحصیل

    در میان مراکز آموزشی دولتی، مدارس نمونه دولتی از امتیاز و رتبه بسیار خوبی برخوردارند؛ به همین دلیل نیز بسیاری از دانش‌ آموزان برای ورود به این مدارس با شرکت در آزمون ورودی آن با یکدیگر رقابت می‌ کنند. یکی...
  • ثبت نام دبیرستان البرز

    ثبت نام دبیرستان البرز 1403 {شرایط جدید} + ورود mandegaralborz

    دانش‌آموزانی که تمایل به ادامه تحصیل و ثبت نام دبیرستان البرز در دوره  متوسطه دوم دبیرستان ماندگار البرز را دارند، می‌توانند در دوره زمانی مقرر با مشاهده شرایط ثبت نام دبیرستان البرز برای ثبت‌نام آزمون سال تحصیلی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴...
  • سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل + بخشنامه 1403

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل به نشانی اینترنتی my.medu.ir برای انجام ثبت نام جهت ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی ایجاد‌ شده‌ است. افرادی که تمایل دارند تا سوابق تحصیلی خود را ایجاد کرده و معدل خود را ترمیم...
تماس با مشاور