ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی 1403 {pdf} | my.medu

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۷۹
  • تاریخ بروزرسانی: ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی مشخص شده است. تمامی دانش آموزانی که امتحان نهایی دارند، لازم است به سایت دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی به نشانی pada.medu.ir مراجعه کرده و با اطلاع از زمان دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی برای پرینت آن اقدام نمایند. در این میان یک سری مدارک لازم جهت دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی نیز مشخص شده است که ما در ادامه هم این مورد و هم نحوه دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی را بررسی خواهیم کرد.

فراموش نکنید همراه داشتن کارت ورود به جلسه امتحان نهایی اجباری است و افرادی که این کارت را با خود ندارند، اجازه شرکت در کردن در جلسه امتحان را نخواهند داشت. امتحانات نهایی در خرداد ماه به صورت هماهنگ و کشوری برگزار خواهد شد که در سال های اخیر نیز به دلیل کرونا دریافت کارت به صورت اینترنتی بوده است. در سال جاری نیز امکان دریافت این کارت از طریق سامانه پادا فراهم می باشد و افراد می توانند برای دریافت آن اقدام نمایند.

اگر در خصوص نحوه دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی سوال دارید و یا زمان دریافت این کارت را نمی دانید در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا اطلاعات مربوط به آن را در اختیار شما قرار دهیم. و یا با شماره 9099075307 تماس حاصل فرمایید. زیرا افرادی که از این موارد اطلاعات کافی را ندارند، ممکن است در مراحل دریافت با مشکلات متعددی مواجه شوند.

بنر کال تو اکشن

زمان دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی

همانطور که می دانید امتحانات پایه دوازدهم، به دلیل کشوری بودن آن به صورت هماهنگ و همزمان در سراسر کشور برگزار می شود. از سوی دیگر روند برگزاری این امتحانات به دلیل حساسیت بالا و تاثیر 30 درصدی معدل حاصله از آن بر رتبه کنکور، با نظم بسیار بیشتری انجام می پذیرد.

در سال های گذشته دانش آموزان بایستی برای ارائه مدارک لازم جهت دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی به صورت حضوری به مدارس مراجعه می کردند و این کارت را از مدیر اخذ می نمودند.

در صورت نیاز به اطلاع در خصوص بارم بندی امتحانات نهایی دوازدهم تجربی روی لینک بزنید.

امتحانات نهایی در سه نوبت خرداد و دی ماه برگزار می گردد و دانش آموزانی که موفق به قبولی در خرداد نمی شوند می توانند در شهریور مجدد امتحانات نهایی را داده و قبول شوند. اگر دانش آموز به دلایل مختلفی در شهریور ماه ، موفق به قبولی نشود باز در دی ماه می تواند برای امتحانات نهایی خود را آماده نماید.

دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی از طریق سامانه پادا امکان پذیر بوده و زمان دریافت کارت در این سامانه متغیر است و زمان دقیقی ندارد اما بر اساس سال های گذشته در حدود ده روز قبل از شروع امتحانات اطلاعیه برای دریافت کارت ورود به جلسه منتشر شده و در حدود یک هفته فرصت دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی برای دانش آموزان وجود خواهد داشت.

کال تو اکشن تماس

 

📌 جهت دریافت راهنمای سامانه فاینال امتحانات نهایی وارد لینک قرمز شوید

 

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی

از آنجا که داشتن و به همراه بردن کارت ورود به جلسه برای همه دانش آموزان در هنگام برگزاری امتحانات اجباری است، توصیه می شود که حتما در مورد نحوه دریافت و مدارک لازم جهت دریافت کارت آگاهی یابید. در این کارت اطلاعاتی همچون برنامه دقیق امتحانات شامل نام درس، روز، تاریخ و ساعت امتحانات، و آدرس حوزه امتحانی ذکر گردیده است. به محض اینکه زمان دریافت مشخص شد، لینک مربوطه جهت بارگذاری آن نیز را سامانه فعال گردید. در ادامه با مراحل انجام این کار بیشتر آشنا خواهیم شد.

 

🔶 وارد کردن آدرس سایت به نشانی pada.medu.ir

🔶 پس از ورود به سامانه برای دریافت کارت ورود به جلسه  باید گزینه آموزشی را انتخاب نمایید.

زمان دریافت کارت ورود

جهت آشنایی با مای مدیو کلیک نمایید.

🔶 سپس خدمات ارائه شده در سامانه را مشاهده می نمایید که باید گزینه “دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی”  را انتخاب نمایید.

🔶در آخر شما باید نام کاربری و رمز مای مدیو عبور خود را وارد نمایید که نام کاربری همان کد ملی دانش آموز می باشد.

مدارک لازم جهت دریافت کارت ورود

🔶 پس از ورود شما می توانید به دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی بپردازید.

🔶همچنین یاد آور می شویم که رمز عبور را باید از مدیر مدرسه تقاضا نمایید که از طریق سامانه سیدا در اختیار شما قرار گرفته می شود.

 

 

📌 به منظور دریافت بارم بندی امتحانات نهایی دوازدهم انسانی لینک مربوطه را انتخاب نمایید.

 

 

فراموشی رمز عبور سایت دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی

مدارک لازم جهت دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی سامانه پادا، موارد خاصی نمی باشند و تنها لازم است که دانش اموزان نام کاربری و رمز عبور خود را در هنگام ورود ثبت نمایند. اما در برخی از موارد این احتمال وجود دارد که دانش آموز به هر دلیلی این موارد را فراموش کند.

سایت پادا این امکان را فراهم کرده که دانش آموز بتواند رمز عبور خود را بازیابی نماید. البته اگر اطلاعات دانش آموز مانند تلفن همراه در سامانه توسط مدیر ثبت شده باشد می تواند رمز خود را بازیابی نماید و در غیر این صورت باید به مدرسه خود مراجعه کرده و درخواست بازیابی رمز خود را نماید.

برای مشاهده حذفیات امتحان نهایی روی لینک بزنید.

برای بازیابی رمز عبور سامانه برای دریافت کارت ورود به جلسه  مراحل زیر را طی نمایید:

ابتدا وارد سامانه پادا به نشانی اینترنتی pada.medu.ir شوید پ پس از انتخاب گزینه آموزشی، بر روی گزینه  “بازیابی کلمه عبور” کلیک نمایید.

نحوه دریافت کارت و بازیابی رمز عبور در پادا

 

در مرحله بعد باید کد ملی و کد امنیتی را وارد کرده و سپس دکمه ثبت را انتخاب نمایید. در این قسمت اگر شماره همراه شما در سامانه ثبت شده باشد، پیامکی حاوی رمز شما برای شما ارسال می گردد که به کمک آن می توانید وارد سامانه شوید و دریافت کارت ورود به جلسه  خود را انجام دهید.

توجه فرمایید اگر شماره شما در سامانه ثبت شد باشد ولی پیامکی برای شما ارسال نگردد، علت آن اختلالی در سامانه بوده که با گذشت چند دقیقه این مشکل بر طرف خواهد شد.

 

دریافت رمز برای کارنامه

 

📌 جهت آشنایی با نحوه  برنامه ریزی درسی شب امتحان لینک مربوطه را کلیک کنید

 

 

مشاوره امتحانات و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی

علیرغم اینکه در شرایط کنونی و قرمز شدن بسیاری از شهرهای کشور، امتحانات پایه های ابتدایی، متوسطه اول و دوم به صورت غیر حضوری برگزار می شود، اما امتحانات پایه نهم و دوازدهم را نمی توان به این شکل و ناچارا غیر حضوری خواهد بود. در این بین دیدیم که سایت دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی نیز برای این عزیزان در نظر گرفته شده است.

 

☑️ قبل از هر چیز توصیه می کنیم که دریافت کارت ورود به جلسه را به روزها یا ساعات نهایی واگذار نکنید، چرا که ممکن است به دلایل مختلف با مشکل مواجه شوید.

☑️ نکته دیگر آنکه برنامه امتحانی خود را با دقت مطالعه کنید تا برای حضور بر سر جلسه دچار تعویق و یا خدای نکرده غیبت نگردید. متاسفانه در برخی از موارد دانش آموزان به دلیل بی دقتی به امتحان نمی رسند

☑️ حتما موارد درج شده در کارت را بررسی کنید تا از عدم وجود اشتباهات احتمالی مطمئن شوید.

☑️ اطلاعات داخل کارت را با دقت مشاهده نمایید و در صورت مغایرت قبل از شورع امتحانات حتما با مدیر مدرسه درمیان بگذارید.

☑️ برای اینکه بتوانید به طور صحیح کارت خود را دریافت نمایید، توصیه می کنیم از مرورگرهای ابدیت شده و به روز استفاده نمایید.

 

📌 جهت دریافت راز موفقیت در امتحانات نهایی بر روی لینک مربوطه کلیک نمایید

 

 

مشاوره قبولی در امتحانات نهایی

همه دانش آموزان بدون تردید اضطراب و استرس رسیدن امتحانات نهایی را تجربه کرده اند. این استری از زمان دریافت کارت شروع می شود و تا زمان دریافت کارنامه ها ادامه دارد. اما مطمئنا اگر ما آمادگی های لازم را کسب کرده باشیم، این نگرانی ها به حداقل خواهد رسید. یکی از دلایل مهم به وجود اورنده چنین احساسی، این است که طراح سوالات دیگر معلم آشنای همیشگی نیست و معدل کتبی هم تاثیر مستقیمی بر روی کنکور خواهد داشت.

در این راستا چند تکنیک مطالعاتی و برنامه ریزی وجود دارد که در صورت رعایت کردن آن ها، نه اعتماد بنفستان بالا می رود، بلکه موفقیت نیز حتمی خواهد بود. از جمله این موارد، چینش یک برنامه ریزی استاندارد و داشتن نمونه سوالات است. کارشناسان ایران تحصیل که سابقه درخشانی در ارائه مشاوره تحصیلی دارند، می توانند نمونه سوالات سال های اخیر را در اختیار دانش آموزان قرار داده و به آن ها جدیدترین تکنیک های مرور و جمع را ارئه دهند.

از سوی دیگر، با توجه اینکه زمان برگزاری همه آزمون ها و امتحانات به دلیل شرایط کرونایی دچار تغییرانی می شود، این امکان نیز وجود دارد که امتحانات نهایی نیز به تعویق بیفتد. البته این تنها در حد یک پیش بینی است، اما برای اطمینان کامل و اخذ اطلاعات لازم می توانید به این سایت مراجعه فرمایید . یا با شماره 9099075307 با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

 

📌  اگر می خواهید از اعلام نتایج امتحانات نهایی اطلاع یابید، لینک قرمز را انتخاب کنید.

 

 

برنامه امتحانات نهایی دوازدم ۱۴۰۳

از جمله مواردی که در هنگام دریافت کارت می توان به آن پی برد، قید کردن برنامه امتحانی مختص به رشته شخص می باشد. در جداول زیر، سعی کردیم تا برنامه امتحانات خرداد همه رشته های ۱۴۰۳ را بگنجانیم. توجه فرمایید کلیه امتحانات به صورت حضوری و در ساعت 7:30 دقیقه برگزار می گردد.

 

رشته ریاضی – فیزیک رشته علوم تجربی رشته ادبیات و علوم انسانی رشته علوم و معارف اسلامی رشته فنی حرفه ای و کاردانش
یکشنبه 31 اردیبهشت تعلیمات دینی 3 تعلیمات دینی 3 تعلیمات دینی 3 علوم و معارف قرآنی 3 تعلیمات دینی 3
سه شنبه 2 خرداد فیزیک 3 فیزیک 3 تاریخ 3 تاریخ 3 (تخصصی رشته)
پنج شنبه 4 خرداد فارسی 3 فارسی 3 فارسی 3 فارسی 3 زبان فارسی و نگارش 3
یک شنبه 7 خرداد هندسه 3 ریاضی 3 جامعه شناسی 3 اصول عقاید 3 —-
سه شنبه 9 خرداد زبان انگلیسی 3 زبان انگلیسی 3 زبان انگلیسی 3 زبان انگلیسی 3 زبان انگلیسی 3
پنج شنبه 11 خرداد شیمی 3 شیمی 3 فلسفه 2 فلسفه 2
سه شنبه 16 خرداد حسابان 2 زیست شناسی 3 علوم و فنون ادبی 3 علوم و فنون ادبی 3 —-
پنج شنبه 18 خرداد سلامت و بهداشت سلامت و بهداشت سلامت و بهداشت سلامت و بهداشت سلامت و بهداشت
یک شنبه 21 خرداد ریاضیات گسسته زمین شناسی ریاضی و آمار 3 ریاضی و آمار 3
سه شنبه 23 خرداد عربی، زبان قرآن 3 عربی، زبان قرآن 3 عربی، زبان قرآن 3 عربی، زبان قرآن 3 عربی، زبان قرآن 3
پنج شنبه 25 خرداد علوم اجتماعی علوم اجتماعی جغرافیا 3 احکام 3

 

 

📌چنانچه از بارم بندی امتحانات نهایی دوازدهم ریاضی آگاهی ندارید، وارد لینک شوید

 

سایت دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی

برای کسب اطلاع از جدول زمان بندی برنامه امتحانات نهایی خرداد روی لینک آبی رنگ کلیک نمایید.

اخبار پیرامون امتحانات نهایی

🔊 آخرین جزئیات درباره امتحان نهایی پایه‌ های دهم، یازدهم و دوازدهم

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش گفت: سابقه تحصیلی برای سال ۱۴۰۳ عدد ۴۰ درصد قطعی است. برای کنکور ۱۴۰۳ نیز این تأثیر ۵۰ درصد قطعی و برای پایه دوازدهم است. سال ۱۴۰۴ سوابق تحصیلی پایه یازدهم هم ایجاد می‌شود و سوابق یازدهم و دوازدهم با تأثیر ۶۰ درصد است.

🔊 دروس امتحانات نهایی برای ایجاد سوابق تحصیلی گروه هنر در کنکور ۱۴۰۳ اعلام شد

دروس امتحان نهایی برای محاسبه سوابق تحصیلی در دیپلم نظام جدید 6.3.3 کنکور1403 گروه هنر، شامل دروس «فارسی 3»، «عربی، زبان، قرآن 3» و «تعلیمات دینی 3» دوره دوم متوسطه شاخه فنی و حرفه‌ای و کاردانش و درس «زبان خارجی 3» شاخه نظری و «سلامت و بهداشت» مشترک همه شاخه‌هاست.

 

📥 برای دانلود pdf مطلب کلیک کنید. 📥

 

 

خلاصه مطالب

ما در این مقاله سعی کردیم به بررسی نحوه دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی بپردازیم. تمامی مراحل به صورت کامل بررسی گردید و همچنین سایت دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات که سایت پادا می باشد نیز معرفی گردید. در صورتی که پس از مطالعه این مطلب نیاز به اطلاعات بیشتری در خصوص زمان دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی و یا مدارک لازم جهت دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی داشتید، می توانید با کارشناسان ما با شماره 9099075307 در تماس باشید تا اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند.

 

4.8/5 - (5 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی چیست؟

توضیحات لازم در مورد مراحل دریافت کارت ورود به جلسه ارائه شده است.

سایت دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی کدام است؟

دانش آموزان لازم است که به سامانه پادا به آدرس pada.medu.ir مراجعه فرمایند

چگونه در امتحانات موفق شویم؟

برای کسب مشاوره راهنمای موفقیت در امتحانات نهایی می توانید با مشاوران ایران تحصیل تماس بگیرید.

نظرات

79 دیدگاه دربارهٔ «دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی 1403 {pdf} | my.medu»

  1. Avatar photo Arezoo گفت:

    سلام خوب هستید ببخشید من برای شهریور امتحان مجدد دارم یکی از درس هام رو افتادم و باید برم امتحان بدم الان هر چی میرم و میزنم رو کارت امتحان نهایی میزنه خطا در دریافت اطلاعات مجدد بررسی کنید حالا باید چیکار کنم تو رو خدا بگیددد

    1. Avatar photo مشاور امینی گفت:

      سلام دوست عزیز
      باید باید با پشتیبانی خود ما میدیو تماس بگیرید
      یا برید حضورا مدرسه.

  2. Avatar photo Aramesh گفت:

    سلام تو کارت من هم درس زمین ثبت نشده هرچی پیگیری میکنم کسی پاسخگو نیست. چیکارکنم؟ اگه امتحان ندم صفر رد میشه

    1. Avatar photo مشاور جوادی گفت:

      با سلام
      خیر دروسی که ثبت نشده صفر نمی شود

  3. Avatar photo مریم شهباز گفت:

    سلام وقت بخیر ، من دوتا آزمون خواستم ترمیم کنم ، فراموش کردم کارت ورود به جلسه رو بگیرم ، الان امکان گرفتنش هست؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت به خیر
      وارد سامانه شوید در صورت فعال بودن گزینه نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه اقدام نمایید.

      1. Avatar photo مینا گفت:

        سلام خسته نباشید من مدرسه بزرگسال امتحان نهایی باید بدم بهم گفتن وارد سایت بشم من بلد نیستم چطور کارت ورود به جلسه رو بگیرم شنبه هم امتحان دارم راهنماییم کنید ممنون میشم

        1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

          سلام وقت بخیر
          برای دریافت کارت ورود به جلسه وارد سامانه مای مدیو شوید

بارگذاری دیدگاه های بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • لیست مدارس آموزش از راه دور

    لیست مدارس آموزش از راه دور 1403 + زمان و شرایط + هزینه

    اطلاع از لیست مدارس آموزش از راه دور کمک می‌کند تا شما بتوانید از میان مدارسی که به صورت غیر حضوری فعالیت دارند؛ مدرسه‌ای که از نظر شما امکانات بهتری در اختیارتان قرار می‌دهد را انتخاب کنید. مدارس آموزش از...
  • شهریه مدارس نمونه دولتی

    شهریه مدارس نمونه دولتی 1403 + کلیه مقاطع | ایران تحصیل

    در میان مراکز آموزشی دولتی، مدارس نمونه دولتی از امتیاز و رتبه بسیار خوبی برخوردارند؛ به همین دلیل نیز بسیاری از دانش‌ آموزان برای ورود به این مدارس با شرکت در آزمون ورودی آن با یکدیگر رقابت می‌ کنند. یکی...
  • ثبت نام دبیرستان البرز

    ثبت نام دبیرستان البرز 1403 {شرایط جدید} + ورود mandegaralborz

    دانش‌آموزانی که تمایل به ادامه تحصیل و ثبت نام دبیرستان البرز در دوره  متوسطه دوم دبیرستان ماندگار البرز را دارند، می‌توانند در دوره زمانی مقرر با مشاهده شرایط ثبت نام دبیرستان البرز برای ثبت‌نام آزمون سال تحصیلی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴...
  • سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل + بخشنامه 1403

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل به نشانی اینترنتی my.medu.ir برای انجام ثبت نام جهت ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی ایجاد‌ شده‌ است. افرادی که تمایل دارند تا سوابق تحصیلی خود را ایجاد کرده و معدل خود را ترمیم...
تماس با مشاور