ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

راهنما انتقال اطلاعات دانش آموزان از سناد به سیدا

آموزش انتقال دانش آموز در سناد
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

راهنما انتقال اطلاعات دانش آموزان از سناد به سیدا، برای ارائه سرویس هدایت تحصیلی، نمرات دانش آموز در پایه های تحصیلی هفتم، هشتم و نهم مورد نیاز می باشد. سوابق تحصیلی دانش آموزان در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ در سامانه سیدا ثبت شده است، ولی این سامانه در حال حاضر سوابق تحصیلی پایه های قبلی دانش آموزان را ندارد، به همین جهت ارسال اطلاعات مورد نیاز از سامانه سیدا به سامانه همگام مطابق با سنوات گذشته امکان پذیر نمی باشد.

به همین خاطر برای تجمیع اطلاعات ۳ ساله دوره متوسطه و ارسال آن به سامانه همگام، تمهیداتی در سامانه سیدا پیش بینی شده است که مدارس دوره متوسطه اول دارای پایه نهم، قادر باشند تا این سوابق را به سیستم ویندوزی ( دانا ) دوره متوسطه اول ارسال و در آن سیستم تجمیع نموده و از آن جا به سامانه همگام ارسال کنند.

 

برای ورود به سامانه دانش آموزی سناد snd.medu.ir کلیک نمایید.

 

روش کار انتقال دانش آموز در سناد به شرح زیر است :
امکان اجرای این عملیات فقط برای مدیران و معاونین اجرایی مدارس مقطع متوسطه اول قابل مشاهده و اجرا است و در
منوی مدیریت – زیر منوی تسهیلات، در سامانه سیدا قرار د اده شده است. با اجرای این بخش، سامانه یک فایل Zip شده را ساخته و در اختیار کاربر مدرسه قرار می دهد.
کاربر می تواند این فایل را در نگارش جدید سیستم ویندوزی ( دانا ) متوسطه اول با شماره نگارش ۱۱٫۷۰در بخش نقل و انتقال اطلاعات بند “دریافت سوابق پایه نهم از سامانه سیدا”، دریافت نماید. پس از این کار، دروس و نمرات پایه نهم دانش آموزان در
سیستم ویندوزی جایگزین شده و سپس کاربر می تواند با استفاده از آن سیستم، اطلاعات را به سامانه همگام ارسال نماید.

تذکر:
● دریافت بسته اطلاعاتی ساخته شده توسط سامانه سیدا، فقط توسط مدرسه ای که دانش آموز در پایه هشتم در آن مدرسه ثبت نام داشته است قابل انجام می باشد.
● مشخصات دانش آموزان ارسال شده از سیدا باید از قبل در سیستم ویندوزی مدرسه مورد نظرموجود باشد.

 

برای آموزش انتقال دانش آموز در سامانه سناد و همچنین دریافت راهنمای کامل ورود به سامانه با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

 

نقل و انتقال دانش آموزان در سیستم توصیفی

جهت انتقال دانش آموز
۱) گزینه نقل و انتقال اطلاعات
۲) گزینه انتقال دانش آموز به آموزشگاه دیگر
۳) گزینه نقل و انتقال با استفاده از دیسک را انتخاب نمایید.
۴) انتخاب مسیر برروی دسکتاپ
۵) انتخاب گزینه شروع
۶) رایت فایل ایجاد شده برروی دسکتاپ برروی سی دی
۷) ارسال سی دی به مدرسه مقصد

در ادامه از شرایط انتقال دانش آموزان نمونه دولتی در سال ۱۴۰۲-۱۴۰۳ مطلع می شوید. با ایران تحصیل همراه باشید.

دانش آموزان مدارس نمونه دولتی که به هر دلیل تمایل به انتقال به مدرسه نمونه دولتی در شهر یا شهرستان دیگر را دارند و یا تمایل به ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان را دارند این مقاله را مطالعه کرده و برای انجام مراحل انتقال دانش آموز مدرسه نمونه دولتی، با شماره تلفن های مندرج در این مقاله تماس حاصل فرمایند:

■ نمونه فرم انتقال دانش آموز
■ نحوه انتقال دانش آموز از یک مدرسه به مدرسه دیگر
■ فرم انتقال دانش آموزان سمپاد
■ سامانه امکان سنجی انتقال دانش آموزان سمپاد
■ آیین نامه انتقال دانش آموزان
■ انتقال به تیزهوشان تهران
■ انتقال دانش آموز در سیستم توصیفی

شرایط انتقال دانش آموزان نمونه دولتی ۱۴۰۲-۱۴۰۳

واجدین شرایط انتقال دانش آموزان نمونه دولتی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ می توانند برای انتقال و جابجایی اقدام نمایند. انتقال دانش آموزان مطابق با آئین نامه های مصوب قابل اجرا می باشد. دانش آموزان مدارس نمونه دولتی که تمایل به تغییر مدرسه در شهرستانی به غیر از شهرستان محل سکونت فعلی خود می باشند ،در صورتی امکان انتقال دارند که در آزمون پذیرفته شده باشند و شرایط لازم را داشته باشند.

 

برای ورود به سایت پشتیبانی سناد کلیک نمایید.

 

شرایط و ضوابط نقل و انتقال دانش آموز

داوطلبانی که در آزمون مدارس نمونه دولتی نهم به دهم قبول شده و قصد دارند در شهرستان هایی غیر از شهرستان محل سکونت خود تحصیل کنند، لازم است شرایط زیر را شامل شوند:
▪︎ دانش آموز در یکی از مدارس انتخاب شده خود در شهرستان مبدا قبول شده باشد.
▪︎ موفق به کسب امتیاز کف قبولی مدرسه شهرستان مقصد شده باشد.
▪︎ مدرسه ای که دانش آموز نمونه دولتی در شهرستان مقصد برای تحصیل خود انتخاب کرده است دارای ظرفیت باشد.
▪︎ اداره کل آموزش و پرورش استان های مبدا و مقصد با انتقال دانش آموز مدرسه نمونه دولتی موافقت کند.

آموزش انتقال دانش آموز در سناد

آموزش انتقال دانش آموز در سناد

فرآيند نقل و انتقال در سناد

هنگامی که فردي از مدرسه منتقل مي گردد، می بایست اين فرد از سناد شما خارج گردد تا مدرسه بعدي بتواند اين شخص را به دانش آموزان خود اضافه نمايد. به منظور انجام فرآيند نقل و انتقال در سناد به صورت زير عمل نماييد:

◇ ثبت انتقال دانش آموز در مدرسه مقصد
شروع پروسه انتقال از مدرسه مقصد شروع مي گردد، براي همين در سناد از منوي”مديريت دانش آموزان” گزينه “مديريت انتقال دانش آموزان” را اجرا خواهيم كرد در صفحه باز شده با هيچ كدام از منوها كار نداريم و نيازي به پر كردن آن ها نمي باشد.
تنها كافي است تا بر روي گزينه “ثبت انتقال دانش آموز” كليک كنيم صفحه اي باز شده و كد ملي دانش آموز را وارد مي كنيم و “ادامه” را مي زنيم در اين حال صفحه اي باز شده كه مشخصات شناسنامه اي و تحصيلي اين فرد نشان مي دهد اگر اطلاعات درست باشد از پايين “ثبت انتقال” را مي زنيم.

◇ با انجام این عملیات در سامانه سناد فرآيند انتقال اين دانش آموز شروع مي گردد و در پايين مشخصات اين فرد و مدرسه مبدا را نشان مي دهد. اگر در دريافت اين دانش آموز اشتباه كرده باشیم، در مقابل اين فرد گزينه “لغو درخواست انتقال” وجود دارد كه با زدن اين گزينه از دريافت اين فرد منصرف مي شويم.  در اين حالت اگر نگاه كنيم در قسمت وضعيت “منتظر تاييد” را نشان مي دهد. بعد از انجام اين كار با مدرسه مبدا تماس گرفته تا اين انتقال را تاييد نماید.
 

تاييد انتقال دانش آموز انتقالي در مدرسه مبدا

مدرسه مبدا به سناد مدرسه خود رفته و از منوي “مديريت دانش آموزان” گزينه “مديريت انتقال دانش آموزان” را مي زنيد در صفحه باز شده از منوي “نوع درخواست” گزينه “دريافت شده” را تعيين و جستجو را مي زند.
در اين لحظه ليست كليه افرادي كه از اين مدرسه انتقال گرفته و در مدرسه مقصد انتقال آن ها ثبت گردیده است مشاهده مي گردد. رو به روی فرد مورد نظر “تاييد انتقال” را زده و مشخصات شناسنامه اي و تحصيلي اين فرد نشان داده مي شود و در صورت صحيح بودن تاييد انتقال را مي زنيم و دوباره پيامي بر اطمينان داشتن از انتقال مي دهد و کلید ” OK” را مي زنيم با اين كار سند انتقال اين فرد تاييد مي گردد.

كلاس بندي دانش آموز منتقل شده در مدرسه مقصد

دانش آموزاني كه با روش یاد شده منتقل مي گردند، در سناد نيازي به ثبت نام جديد ندارند، فقط كافي است به كلاس بندي رفته و اين فرد به كلاس مورد نظر اضافه كنيم. بعد از اينكار براي رشته هاي نظري – كاردانش – پيش دانشگاهي تغذيه از سناد به دانا را انجام خواهيم داد تا اين فرد به ليست دانش آموزان مدرسه اضافه گردد. در مدارس فني فرآيند نقل و انتقال در اينجا پايان مي پذيرد
 

نكته مهم در مورد مدارس فني 

اگر فردي بعد از نوبت اول منتقل گشت قبل از انتقال دادن اين فرد كارنامه دانش آموز را به خودش نشان داده تا از نمرات درج شده اطمينان حاصل نمايد چون بعد از انجام فرآيند نقل و انتقال امكان تغيير نمره نوبت اول در مدرسه مبدا و مقصد وجود ندارد و در مدارس فني با انجام فرآيند نقل و انتقال نمرات به صورت خودکار منتقل مي گردد و نيازي به كد انتقال براي انتقال سوابق تحصيلي نمي باشد.

در مدارس فني همچنین نمرات سوابق تحصيلي سال های قبل نيز منتقل مي گردند. اما در خصوص رشته هاي نظري و كاردانش و پيش دانشگاهي بايد سوابق تحصيلي فرد در دانا از مدرسه مبدا به مدرسه مقصد منتقل گردد، پس براي دانش آموزان اين رشته ها اين افراد بايد از سناد به دانا منتقل كنيد.

نكته
به ياد داشته باشيد كه با انجام اين فرآيند در سناد سوابق تحصيلي فرد در برنامه هاي دانش آموزي اعمال نمي گردد و براي اعمال سوابق تحصيلي بايد از مدرسه مبدا كد انتقال گرفته شود و مدرسه مقصد با دريافت اين كد سوابق اين فرد در سيستم خود اعمال خواهد كرد براي اين كار به سراغ مرحله بعدي خواهيم رفت.

اعمال دانش آموزان منتقلي در دفتر آمار

مدرسه مبدا در دفتر آمار مقابل اين دانش آموز با خودكار مشكلي تاريخ انتقال را نوشته و مهر و امضا خواهد نمود و در فرم انسداد دفتر آمار در برابر “انتقالي خروجي” در ماهي كه رفته است تعداد را خواهد نوشت و مدرسه مقصد در دفتر آمار به آخر ليست مشخصات اين فرد را نوشته و در مقابل آن شماره مجوز اداره و تاريخ انتقال را خواهد نوشت و مهر و امضا خواهد نمود و در فرم انسداد دفتر آمار در “انتقالي ورودي” و ماه آمده تعداد را قيد خواهند كرد.

نكته
مرحله بعد براي دانش آموزان فني نمي باشد و بقيه (متوسطه نظري – پيش دانشگاهي – كاردانش – راهنمايي و ابتدايي را شامل مي گردد.

فرآيند نقل و انتقال سوابق تحصيلي در برنامه های دانش آموزي

با شروع سال تحصيلي دانش آموزان جديدي به مدرسه شما آمده اند يا دانش آموزاني از مدرسه شما منتقل شده اند كه بايد سوابق دانش اموز در سيستم مدرسه جديد اعمال گردد. انتقال سوابق از يك مقطع به مقطع بعدي صورت نمي پذیرد و از دانش آموزاني كه تغيير مقطع داده اند، كد انتقال گرفته نمی شود.
به عنوان مثال از ششم به هفتم يا از نهم به دهم يا از سوم به پيش دانشگاهي در بقيه موارد كه درون مقطعي هست (مثلا سوم ابتدايي به چهارم ابتدايي يا دهم نظري به يازدهم نظري) از دانش آموز كد انتقال درخواست می گردد.

 

برای ورود به سایت همگام – hamgam.medu.ir کلیک نمایید.

 

نكته بسیار مهم

در برخي موارد همكاران تلفني از همكاري كد انتقال مي گيرند و يا دانش آموز به مدرسه مي فرستند تا كد انتقال بگيرند و به همكار گفته می شود تا سال را بسته و بعد كد انتقال بدهد. در واقع منظور بستن سال جاري نمي باشد بلکه منظور بستن دوره هاي قبلي مي باشد و به هيچ وجه سال و دوره جاري نباید بسته گردد چرا که احتمال دارد در وضعيتي قرار بگیرید كه دو دوره باز داشته باشيد.

به عنوان مثال دوره ضمن سال به همراه دوره تابستان و يا دوره ضمن سال به همراه دوره دي ماه. در دوره هايي كه فعلا كار داريد و با نام دوره هاي جاري مي باشد به هيچ وجه نبايد بسته شده باشد و تنها دوره هاي قبلي كه در آن كاري در نظر نداریم بايد بسته شود و منظور همكاران در حقیقت بستن همين دوره ها مي باشد.
 

انتقال و دريافت سوابق تحصيلي در دوره ابتدايي و راهنمايي یا همان متوسطه اول

وقتي دانش آموزي از يك مدرسه به مدرسه ديگري منتقل می شود، بايد سوابق تحصيلي خود را به مدرسه جديد منتقل كند. انتقال سوابق تحصيلي در دو مرحله يكي در مدرسه فعلي و ديگري در مدرسه جديد صورت مي گيرد. مدرسه فعلي سوابق را انتقال مي دهد و مدرسه جديد آن ها را دريافت مي كند در دوره ابتدايي و راهنمايي انتقال سوابق به دو روش مي باشد:
۱) از طريق سي دي
۲) از طريق كد رمز انتقال مي باشد.
در هر دو روش هدف همان انتقال و دريافت سوابق مي باشد اما در انتقال با سي دي وجود اينترنت نياز نمي باشد و فقط به يك عدد سي دي نياز مي باشد که در اين روش حضور يک فرد به صورت فيزيكي نياز هست ولي در كد رمز اينترنتي نياز به سي دي نمي باشد اما وجود اينترنت حتما ضروري مي باشد. در اين روش نياز به حضور فيزيكي فرد نمي باشد و به صورت تلفني هم مي شود به فرد رمز انتقال داد، پس دادن رمز انتقال با صرفه مي باشد.
به منظور انجام اين كار در برنامه ابتدايي و راهنمايي از منوي “نقل و انتقال اطلاعات” دو گزينه به اين منظور وجود دارد گزينه “انتقال دانش آموز به آموزشگاه ديگر” زماني مورد استفاده قرار مي گيرد كه دانش آموز از مدرسه فعلي مي خواهد سوابقش را به مدرسه جديد ببرد.

با زدن اين گزينه دو گزينه يكي انتقال با سي دي و ديگري انتقال با اينترنت مشاهده مي گردد كه با هر كدام راحت تر هستيد، آن را تيک مي زنيد و به همان روش انتقال مي دهيد. اگر از طريق سي دي قصد انتقال اطلاعات داريد با زدن تيک سيستم مسيري براي ايجاد فايل انتقال خواهد خواست كه شما يك مسيري از كامپيوتر را انتخاب خواهيد كرد، سپس فايل انتقال در مسيري كه تعيين كرده ايد ايجاد خواهد شد شما اين فايل بر روي يك سي دي رايت مي كنيد و به فرد مي دهيد اگر قصد انتقال از طريق اينترنت داريد با زدن تيک مقابل اين گزينه سيستم به شما پيامي خواهد داد كه از برقراري اينترنت اطمينان حاصل كنيد با تاييد اين پيام سيستم به شما رمز ۵ رقمي خواهد داد كه اين كد پنج رقمي به همراه كد مدرسه به فرد مي دهيد با اين دو  روش سوابق تحصيلي فرد منتقل مي گردد.

اگر قصد دريافت سوابق فردي را داريد، باید دوباره از همان منوي نقل و انتقال اطلاعات گزينه “دريافت سوابق تحصيلي دانش آموزان انتقال آمده” را مي زنيد در مرحله بعدي دو منو يكي دريافت از طريق سي دي و ديگري دريافت از طريق اينترنت مي باشد.
اگر قصد دريافت از طريق سي دي را داريد” ابتدا سي دي كه فرد از مدرسه قبلي آورده در كامپيوتر قرار دهيد” با زدن تيک سيستم مسيري كه فايل انتقال در آن قرار دارد را خواهد خواست به مسير مورد نظر رفته فايل انتخاب كرده و دريافت مي كنيد و اگر قصد دريافت از طريق اينترنت داريد ابتدا كد پنج رقمي وارد كرده و سپس در منوي “معرفي مدرسه مبدا” كد مدرسه اي كه كد انتقال داده را مي زنيد و اسم مدرسه مشاهده مي گردد، بر روي اسم مدرسه كليک و سپس دريافت را خواهيد زد با اين كار سوابق اين فرد به سيستم شما منتقل مي گردد.

 

برای ورود به سامانه دانا مدارس کلیک نمایید.

 

انتقال و دريافت سوابق تحصيلي در دبيرستان

در دوره دبيرستان انتقال و دريافت سوابق تحصيلي از طريق سي دي امكان پذير نمي باشد و فقط از طريق دادن كد رمز انتقال صورت می گیرد. ابتدا هنگام ورود به سامانه در قسمت”رمز ورود به سايت” رمز مربوطه را نوشته تا منوي “نقل و انتقال سروري”فعال گردد. سپس در اين منو دو گزينه ويژه نقل و انتقال وجود دارد که يكي براي انتقال دانش آموز به آموزشگاه ديگر “انتقال دانش آموزان به آموزشگاه ديگر از طريق سرور با تهيه فايل ارسال سوابق” مي باشد كه با زدن اين گزينه دو مورد مشاهده مي گردد.
در مقابل مورد اولي “انتقال دانش آموز به آموزشگاه ديگر” را تيك می زنیم و سپس “تاييد” می کنیم.
در ادامه دانش آموزاني كه قصد انتقال آن ها را داريم انتخاب كرده و تاييد را مي زنيم. در اين حالت می بایست به اينترنت دسترسي داشته باشيد. در اينجا كد ۵ رقمي به شما تحویل داده می شود که بایستی كد را به مدرسه مقصد تحویل دهید.
در اين قسمت لازم به ذکر است که براي يك مدرسه مقصد با تعدادي دانش آموز نياز به دادن كد انفرادي نيست. به عنوان مثال اگر تعداد ۵ دانش آموز به يک مدرسه مي روند، براي هر ۵ نفر يک كد انتقال در نظر بگیرید.
اگر دانش آموزي منتقل شده به مدرسه شما از مدرسه اولي همين كد ۵ رقمي را به شما خواهد داد كه در اين حالت از منوي نقل و انتقال سروري گزينه “دريافت فايل سوابق دانش آموزان انتقالي از روي سرور” را انتخاب خواهيد كرد.
در ابتدا پيامي خواهد داد و دکمه OK را می زنید. سپس در مقابل تنها گزينه فعال تيک خواهيد زد و جلوي كد انتقال همان رمز و از منوي “معرفي مدرسه مبدا” كد مدرسه اي كه دانش آموز از آنجا آمده است را وارد كرده و “شروع” را مي زنيد.

نكته
هنگام دادن رمز انتقال سوابق دوره هايي كه در سيستم باز هستند منتقل نمي شوند و فقط سوابق دوره هايي كه بسته شده است منتقل مي گردد كه عدم رعايت اين مورد باعث ايجاد مشكلاتي براي همكاران مي گردد. به عنوان مثال فردي در خرداد ماه قصد تغيير مدرسه دارد و با اصرار رمز انتقال مي دهد، در اين زمان بنا به دلايلي امكان بستن سال وجود ندارد.

اگر كد داده شود و مدرسه بعدي دريافت نمايد سوابق اين دوره باز منتقل نمي گردد! به همین خاطر می بایست اوليا را قانع كنيد كه اين امر موجب دوباره كاري مي شود و معمولا رمزها را زماني بدهيد كه از بستن دوره هاي فعال مطمئن شده ايد. هنگامي كه رمزي دريافت مي كنيد حتما يك كارنامه كلي از فرد چاپ نماييد و ببينيد كه رمز بعد از بستن دوره می باشد يا قبل از بستن دوره تا بعدا دچار مشكل نشويد.

انتقال بعد امتحانات نوبت اول

 اگر دانش آموزي بعد امتحانات نوبت اول به مدرسه شما منتقل شود، به دلیل اینکه دوره جاري هر دو مدرسه باز مي باشد نمرات نوبت اول از طريق كد انتقال منتقل نمي گردد و نمرات نوبت اول از طريق منوي “ورود نمرات” گزينه “ورود نمرات انفرادي” اقدام خواهيم كرد و از روي كارنامه نوبت اول كه از مدرسه مبدا دارد نمرات را وارد خواهيم كرد.

 معرفي كدهاي ناشناخته در سيستم مدرسه

زمانی که سوابق را از طريق رمز اينترنتي دريافت مي نمایید، برخي مدارس كه جديد تاسيس شده اند كد اين مدارس در هنگامي كه كد مدرسه مبدا را مي زنيد مشاهده نمي گردد. جهت افزودن كد اين مدارس به روش زير عمل نماييد:
● از منوي “تسهيلات” گزينه اول “گرفتن مشخصات آموزشگاه ها از سرور واحد سازماني – گرفتن فايل انتقال دانش آموز از داس” را زده و در صفحه باز شده جلوي اولين گزينه “گرفتن كد و مشخصات آموزشگاه از پايگاه متمركز واحد سازماني” تيک زده و در پايين “بررسي اوليه” را مي زنيد در صفحه باز شده در مقابل كد آموزشگاه كد مدرسه مورد نظر را نوشته  و “دريافت از پايگاه” را مي زنيد که در این قسمت نيازي به نوشتن كد منطقه نمي باشد. اگر مشخصات در سيستم در نگارش جديد ثبت نشده باشد پيامي مبنی بر نبودن مي دهد.
اما اگر مشخصات كد جديد در سيستم موجود باشد مشخصات كد جديد در صفحه جديد باز خواهد شد كه در اين صورت در پايين روي عبارت “دريافت در سيستم مدرسه” كليک خواهيد كرد و شما به راحتي مي توانيد بعد از اين كار هلپر را براي اين كد ايجاد كنيد.

 

برای اطلاع از نحوه ویرایش اطلاعات در سامانه سیدا کلیک نمایید.

 
نكته ای در مورد دادن كد انتقال دوباره

اگر براي شخصی كد انتقال داده ايد و بنا به دلايلي در مدرسه مقصد قادر به دريافت آن كد نبوده اند و از شما درخواست دوباره برای كد انتقال کردند، اگر به منوي انتقال دانش آموز رفتيد و اسم اين فرد در ليست مشاهده نكرديد، از منوي سازماندهي و ثبت نام از گزينه مشخصات فردي و پرونده دانش آموز رفته و در صفحه باز شده از سمت چپ جلوي “كليه دانش آموزان” تيك زده و اين فرد انتخاب كرده و روي آن كليک كرده تا مشخصات اين فرد مشاهده گردد. از منوي “اطلاعات آموزشي” گزينه “تغيير وضعيت” اين فرد به حالت فعال در آوريد و سپس اقدام به دادن كد انتقال كنيد.

در این مقاله سعی بر آن شد تا جای ممکن نحوه انتقال اطلاعات را برای شما عزیزان به صورت مرحله به مرحله شرح دهیم. چنانچه پس از خواندن این مقاله، مجددا سوال یا ابهامی در خصوص انتقال اطلاعات دانش آموزان از سناد به سیدا و نقل و انتقال دانش آموزان در سیستم توصیفی و همچنین آموزش انتقال دانش آموز در سناد برای شما عزیزان پیش آمد، می توانید پاسخ سوالات خود را از طریق مشاوره با کارشناسان مجرب ایران تحصیل دریافت نمایید.

 

برای آموزش انتقال دانش آموز در سامانه سناد و همچنین دریافت راهنمای کامل ورود به سامانه با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

 

5/5 - (1 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل + بخشنامه 1403

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل به نشانی اینترنتی my.medu.ir برای انجام ثبت نام جهت ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی ایجاد‌ شده‌ است. افرادی که تمایل دارند تا سوابق تحصیلی خود را ایجاد کرده و معدل خود را ترمیم...
  • پشتیبانی سامانه مای مدیو

    پشتیبانی سامانه مای مدیو + شماره تماس پاسخگو my.medu.ir

    پشتیبانی سامانه مای مدیو با هدف خدمت‌رسانی به کاربرانی از جمله دانش‌آموزان، فرهنگیان و اولیا راه‌اندازی شده است. چون خیلی از افراد بعد از مراجعه به این سایت شاید به پشتیبانی مای مدیو نیاز پیدا نمایند. شما در حین ورود...
  • احراز محل سکونت دانش آموزان

    احراز محل سکونت دانش آموزان مای مدیو + راهنما تصویری my.medu

    احراز محل سکونت دانش آموزان برای آن دسته از دانش‌آموزان که قصد دارند در پایه اول و سایر مقاطع تحصیلی ثبت‌نام کنند، ضروری است. این افراد باید قبل از این که فرم‌های ثبت‌نام را در سایت کامل کنند، باید نحوه...
  • اعتراض به نتایج المپیاد دانش آموزی

    اعتراض به نتایج المپیاد دانش آموزی 1402 + سایت ثبت و پیگیری

    نحوه اعتراض به نتایج المپیاد دانش آموزی مشخص شده است. افرادی که در المپیادهای علمی دانش آموزی هر ساله در رشته های ادبیات، ریاضی، زیست شناسی، شیمی، فیزیک، کامپیوتر، نجوم، سلول های بنیادی و پزشکی و جغرافیا شرکت می کنند،...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)