ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

معادل‌سازی مدرک تحصیلی چیست؟ + راهنما گام به گام

از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

معادل‌سازی مدرک تحصیلی چیست؟ چرا باید مدرک تحصیلی خود را معادل‌سازی کنیم؟ شرایط معادل‌سازی مدرک وزارت علوم چگونه است؟ آیین‌نامه معادل‌سازی مدرک وزارت بهداشت چیست؟ چه چیزهایی برای معادل‌سازی مدرک تحصیلی لازم هستند؟ آیا آیین‌نامه معادل‌سازی مدرک وزارت علوم منتشر شده است؟

 دانشجویانی که قصد دارند به خارج از کشور مهاجرت کنند معمولا این سوالات از خود می‌پرسند. زیرا کشورهای خارجی با مدارک ارائه شده در کشور ایران آشنایی ندارند و بالعکس. به طوری که برخی از معیارهای مدرک تحصیلی ایران برای آن‌ها ناشناخته است. به همین دلیل آن‌ها برای اینکه بتوانند میزان تجربه و مهارت‌های خود را به دانشگاه یا کارفرما مقصد ارائه دهند باید مدرک تحصیلی خود را معادل‌سازی کنند. معادل‌سازی مدرک تحصیلی مشخص می‌کند که آیا دانشجو برای استخدام شدن در کار یا دانشگاه جدید نیاز به گذراندن دوره‌های بیشتری دارد یا نه. معادل‌سازی مدرک تحصیلی در ایران و کشورهای مختلف چند ماه زمان می‌برد و متقاضیان در این مدت نمی‌توانند در حرفه خود کار کنند.

لذا از آنجایی که سرعت عمل معادل‌سازی مدرک وزارت علوم، بهداشت و غیره بسیار زمان‌بر هستند. به همین دلیل آشنایی با شرایط معادل‌سازی مدرک وزارت علوم و بهداشت می‌تواند کار شما را آسان‌تر کند. این کار باعث می‌شود تا متقاضی از تمام مزایا و امکانات آیین‌نامه معادل‌سازی مدرک وزارت بهداشت و علوم بهره ببرد. در نهایت نیز بتواند به راحتی توسط کارفرما یا دانشگاه کشور مقصد خود قبول شود.

 

شما برای معرفی رشته های دانشگاهی و راهنمای انتخاب بهترین کشور برای تحصیل رایگان روی لینک کلیک کنید.

 

جهت دریافت مشاوره در مورد معادل‌سازی مدرک تحصیلی چیست، شرایط معادل‌سازی مدرک وزارت علوم، آیین‌نامه معادل‌سازی مدرک وزارت علوم، آیین‌نامه معادل‌سازی مدرک وزارت بهداشت، هزینه معادل‌سازی مدرک تحصیلی، مزایا معادل‌سازی مدرک تحصیلی چیست، کاربرد معادل‌سازی مدرک تحصیلی، معادل‌سازی مدرک پزشکی عمومی، معادل‌سازی مدرک تحصیلی دندانپزشکی، لیست دانشگاه‌های معتبر وزارت بهداشت کشور، معادل‌سازی مدرک تحصیلی در ایران، معادل‌سازی مدرک پزشکی د ایران، مدارک لازم جهت معادل‌سازی مدرک تحصیلی چیست، معادل‌سازی مدرک، معادل‌سازی مدرک حقوق، معادل‌سازی مدرک فنی حرفه‌ای، معادل‌سازی مدرک لیسانس و معادل‌سازی مدرک دیپلم با مشاوران ایران تحصیل به شماره‌های زیر تماس حاصل نمایید.

9099075307 – تماس از سراسر کشور

9099075307 – تماس از استان تهران

تماس از تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 12 شب

 

شرایط معادل‌سازی مدرک وزارت علوم

شرایط معادل‌سازی مدرک وزارت علوم

 

معادل‌سازی مدرک تحصیلی چیست؟ + راهنمای جامع

معادل‌سازی مدرک تحصیلی چیست و چه شرایطی برای آن وجود دارد؟ این سوال می‌تواند مسیر شما را در معادل‌سازی مدرک تحصیلی تعیین کند. معادل‌سازی مدرک تحصیلی در واقع، مدرک دانشگاهی یا فنی حرفه‌ای صادر شده شما توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ایران را برای کشور خارجی قابل فهم می‌کند. این کار باید بر اساس شرایط معادل‌سازی مدرک وزارت علوم و وزارت بهداشت انجام دهید. معمولا شما برای دریافت معادل‌سازی مدرک تحصیلی خود باید تمامی مدارک تحصیلی به همراه ریز نمرات آن را ارائه دهید تا آن‌ها بتوانند تک تک مدارک شما را بررسی و ارزیابی کنند. در نهایت نیز مشخص خواهد شد که آیا مدارک تحصیلی شما با استانداردهای آموزشی کشور مقصد همخوانی دارد یا نه. در صورت تایید شما می‌توانید برای کار یا تحصیل به کشور مقصد خود مهاجرت کنید. در غیر این صورت باید دوره‌هایی را بگذرانید تا بتوانید تأییدیه خود را از دانشگاه یا شرکت مقصد دریافت کنید.

به صورت کلی می‌توان بیان کرد در معادل‌سازی مدرک تحصیلی، آن را برای کشور مقصد ترجمه و قابل فهم می‌کند. معمولاً بعد از معادل‌سازی مدرک تحصیلی باید آن را به سایت شرکت یا دانشگاه مقصد خود ارسال کنید تا آن‌ها بتوانند معادل‌سازی مدرک تحصیلی شما را بررسی کنند. معادل‌سازی مدرک تحصیلی برای ویزاهای محدودی لازم است که ویزای ورود سریع، ویزای نیروی متخصص، ویزای کار و برخی ویزاهای تحصیلی دیگر مانند ویزای تحصیلی کانادا به آن نیاز دارند. بعد از ارائه مدرک معادل‌سازی، دانشگاه یا شرکت مقصد باید آن‌ها را بر اساس استانداردهای کاری یا تحصیلی خود بررسی و نتیجه را اعلام ‌کند.

 

شما برای شرایط ثبت نام و استخدام وزارت بهداشت ۱۴۰۳  و سامانه استعلام مدرک تحصیلی دانشگاهی روی لینک کلیک کنید.

 

آیین‌نامه معادل‌سازی مدرک وزارت علوم

آیین‌نامه معادل‌سازی مدرک وزارت علوم

 

البته خوب است بدانید که مدرک معادل‌سازی شده علاوه برای رفتن به کشور خارجی لازم است. بلکه برای ورود به ایران نیز کاربرد دارد. یعنی اگر شما در خارج از کشور درس خوانده باشید. حالا برای کار یا ادامه تحصیل در ایران نیاز به معادل‌سازی مدرک دانشگاهی کشور خارجی مبدا دارید. به طوری که در آن علاوه بر دروس گذرانده شده و مهارت‌هایی که دارید باید آموزش‌ها و سابقه کاری خود را نیز درج کنید تا در نهایت به وسیله آن بتوانید در ایران وارد دانشگاه یا کار شوید.

حال اگر شما هنوز جواب سوال معادل‌سازی مدرک تحصیلی چیست و چه کاربردهایی دارد را متوجه نشدید می‌توانید برای توضیحات بیشتر با کارشناسان ایران تحصیل تماس بگیرید.

 

کدام رشته‌ها را می‌توان معادل‌سازی مدرک تحصیلی کرد؟

آن دسته از افرادی که قصد دارند ویزای کاری یا تحصیلی در داخل یا خارج کشور بگیرند باید بدانند که کدام رشته‌ها را می‌توانند معادل‌سازی مدرک تحصیلی کنند. خوب است بدانید که به صورت کلی اکثر رشته‌های فنی مهندسی، علوم و رشته‌های پزشکی مانند داروسازی و دندانپزشکی نیاز به معادل‌سازی مدرک تحصیلی دارند. زیرا جزو نیروهای ماهر و متخصص جامعه‌ به شمار می‌آیند که میزان توانایی آن‌ها در رشته مورد نظر باید با استانداردهای کشور مقصد تعیین گردد. بنابراین معادل هر یک از مقاطع تحصیلی ایران در کشورهای مختلف طبق روال زیر هستند:

  • پیش‌دانشگاهی: Diploma
  • کاردانی: Associate’s degree
  • کارشناسی:Undergraduate’s degree یا bachelor’s degree
  • کارشناسی ارشد: graduate’s degree یا master’s degree
  • دکتری / پزشک عمومی:PhD
  • پزشک متخصص:Postdoc

حال شما اگر هر گونه سوالی در مورد معادل‌سازی رشته‌های مختلف در مقاطع تحصیلی متفاوت داشته باشید می‌توانید با کارشناسان ایران تحصیل صحبت کنید.

 

شرایط معادل‌سازی مدرک وزارت علوم و وزارت بهداشت

معمولاً یکی از سوال‌هایی که به ذهن متقاضیان کار یا تحصیل در خارج از کشور می‌رسد این است که شرایط معادل‌سازی مدرک وزارت علوم و بهداشت چگونه است؟ آیا با توجه به نوع کشور، شرکت و دانشگاه شرایط معادل‌سازی مدرک وزارت علوم و بهداشت فرق می‌کند؟

 

شما برای شرایط تطبیق واحد دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳ روی لینک کلیک کنید.

 

آیین‌نامه معادل‌سازی مدرک وزارت بهداشت

آیین‌نامه معادل‌سازی مدرک وزارت بهداشت

 

در رابطه با این سوال می‌توان بیان کرد که شرایط معادل‌سازی مدرک تحصیلی ایران و سایر کشورها تا حدودی با هم متفاوت هستند. اما معمولاً به صورت کلی شرایط معادل‌سازی مدرک تحصیلی وزارت علوم و بهداشت به صورت زیر است.

ابتدا لازم است متقاضیان تمام مدارک تحصیلی و تخصصی خود را به همراه ریز نمرات آن به زبان کشور مقصد ترجمه کنند. همچنین آن دسته از افرادی که قصد دارند بعد از ورود به کشور مقصد معادل‌سازی مدرک تحصیلی خود را انجام دهند باید برای این کار به مراکز و سایت‌های معتبر در این زمینه مراجعه کنند تا با پرداخت هزینه بتوانند مدرک خود را معادل‌سازی کنند. البته گروهی از متقاضیان تمایل دارند قبل از ورود به کشور مقصد هم‌زمان با طی نمودن برنامه‌های مهاجرت خود اقدام به معادل‌سازی مدرک تحصیلی کنند. این کار می‌تواند موجب شود که هم‌زمان با دریافت کارت ویزای مهاجرت، مدرک تحصیلی معادل‌سازی شده خود را نیز دریافت کنند.

 

شما برای شرایط تطبیق واحد دانشگاه سراسری ۱۴۰۳ روی لینک کلیک کنید.

 

خوب است بدانید که این سایت‌ها و شرکت‌ها شرایط معادل‌سازی مدرک تحصیلی وزارت علوم و وزارت بهداشت را بر اساس استانداردهای آموزشی و کاری کشور مربوطه خود انجام می‌دهند. لذا شما برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سایت‌ها و شرکت‌های معادل‌سازی مدرک تحصیلی می‌توانید از کارشناسان ایران تحصیل کمک بگیرید.

مدرک معادل‌سازی شده تقریباً پنج سال اعتبار دارد و پس از آن باید دوباره معادل‌سازی شوند. هزینه معادل‌سازی می‌تواند با توجه به کشور مقصد، نوع و تعداد مدرک تحصیلی شما متغیر باشد که شما می‌توانید به صورت دقیق مقدار آن را از کارشناسان ایران تحصیل بپرسید.

 

مطالب مرتبط:

پزشکی بدون کنکور خارج از کشور | تحصیل رایگان پزشکی در خارج از کشور

بازار کار رشته داروسازی در ایران و در خارج از کشور چگونه است؟

مشاوره تحصیل در خارج از کشور

رشته های بدون کنکور خارج از کشور

 

آیین‌نامه معادل‌سازی مدرک تحصیلی وزارت علوم و فنون

یکی از مدرک‌هایی که برای مهاجرت کاری و تحصیلی به کشورهای مختلف باید معادل‌سازی شوند، مدرک دانشگاهی وزارت علوم و فنون است. معمولا آن‌ها را طبق آیین‌نامه زیر معادل‌سازی می‌کنند:

شرایط آیین‌نامه مدرک معادل‌سازی وزارت علوم و فنون دیپلم کاربردی و مهارتی:

داشتن مدرک سیکل و گذراندن 480 ساعت دوره آموزشی لازم است. هم‌چنین باید حداقل 1 سال سابقه کار در رشته مرتبط داشته باشند.

 

معادل‌سازی مدارک تحصیلی چیست

معادل‌سازی مدارک تحصیلی چیست

 

شرایط آیین‌نامه مدرک معادل‌سازی وزارت علوم و فنون کاردانی کاربردی و مهارتی:

شما برای معادل‌سازی مدرک کاردانی خود باید مدرک دیپلم یا معادل آن را داشته باشید. همچنین حدود 800 ساعت دوره آموزشی دیده باشید و حداقل 3 سال سابقه کار در رشته مرتبط گذرانده باشید. البته باید یک مقاله ترویجی نیز در مورد رشته مورد نظر خود ارائه دهید.

شرایط آیین‌نامه مدارک معادل‌سازی مدارک تحصیلی وزارت علوم و فنون کارشناسی کاربردی و مهارتی:

شما طبق شرایط معادل‌سازی مدارک وزارت علوم کارشناسی، باید مدرک دیپلم کاردانی یا معادل آن را داشته باشید. همچنین حدود 1600 ساعت دوره آموزشی و حداقل 5 سال سابقه کار در رشته مرتبط خود گذرانده باشید. همچنین باید برای این کار یک مقاله تخصصی ارائه دهید.

 

شما برای ثبت نام نقل و انتقالات دانشگاه پیام نور روی لینک کلیک کنید.

 

شرایط آیین‌نامه معادل‌سازی مدرک وزارت علوم و فنون کارشناسی ارشد کاربردی و مهارتی:

شما باید مدرک کارشناسی یا معادل آن را داشته باشید. همچنین حدود 2200 ساعت دوره آموزشی و حداقل 7 سال سابقه کار در رشته مرتبط خود گذرانده باشید تا بتوانید مدرک معادل‌سازی رشته خود را دریافت کنید. البته ارائه مقاله پژوهشی نیز در آن بسیار مهم است.

 

شما برای کارشناسی ارشد با سوابق تحصیلی روی لینک کلیک کنید.

 

شرایط آیین‌نامه معادل‌سازی مدرک تحصیلی وزارت علوم و فنون دکترای کاربردی و مهارتی:

شرایط معادل‌سازی مدرک وزارت علوم دکترا بدین گونه است که شما باید در آن مدرک کارشناسی ارشد یا معادل آن را داشته باشید. همچنین 2600 ساعت دوره آموزشی و حداقل 10 سال سابقه کار در رشته مرتبط خود را گذرانده باشید. البته باید یک پایان‌نامه و کتاب تالیفی ارائه دهید تا بتوانید معادل‌سازی مدرک خود را دریافت کنید.

 

شما برای ثبت نام دکتری بدون آزمون ۱۴۰۳ روی لینک کلیک کنید.

 

موارد ذکر شده در بالا شرایط کلی آیین‌نامه معادل‌سازی مدرک وزارت علوم و فنون می‌باشند. به طوری که شما هرگونه سوالی در مورد جزئیات آن داشته باشید می‌توانید از کارشناسان ایران تحصیل مشاوره بگیرید.

 

منظور از معادل‌سازی مدرک تحصیلی چیست

منظور از معادل‌سازی مدرک تحصیلی چیست

 

مزایای دریافت مدرک معادل‌سازی شده

شاید برای شما سوال پیش آمده باشد که مزایای معادل‌سازی مدرک تحصیلی چیست؟ و چه فوایدی برای ما دارد؟

خوب است بدانید که معادل‌سازی مدرک تحصیلی می‌تواند باعث افزایش بهره‌وری فرد شود. شما با دریافت مدرک معادل‌سازی شده خود می‌توانید تحرک فردی و انسجام اجتماعی خود را افزایش دهید. همچنین شما به وسیله مدرک معادل‌سازی خود می‌توانید به راحتی در داخل یا خارج کشور شغل خوب پیدا کنید و مشغول به کار شوید. البته اگر شما بتوانید یک مدرک معادل‌سازی شده بیشتر از مدرک دانشگاهی خود دریافت کنید، آنگاه می‌توانید حقوق و دستمزد بیشتری بگیرید. لذا داشتن مدرک معادل‌سازی شده می‌تواند مزایای زیادی برای شما داشته باشد.

البته خوب است بدانید که در حال حاضر موسسات غیرقانونی در زمینه ارائه مدرک معادل‌سازی شده در کشور وجود دارند که مدارک ارائه شده توسط آن‌ها معتبر نخواهند بود. بنابراین شما باید برای معادل‌سازی مدرک وزارت علوم و بهداشت خود تنها باید از طریق موسسات قانونی و معتبر اقدام کنید.

 

شما برای اعتبار مدرک علمی کاربردی در خارج از کشور روی لینک کلیک کنید.

 

جهت دریافت مشاوره در مورد معادل‌سازی مدرک تحصیلی چیست، شرایط معادل‌سازی مدرک وزارت علوم، آیین‌نامه معادل‌سازی مدرک وزارت علوم، آیین‌نامه معادل‌سازی مدرک وزارت بهداشت، هزینه معادل‌سازی مدرک تحصیلی، مزایا معادل‌سازی مدرک تحصیلی چیست، کاربرد معادل‌سازی مدرک تحصیلی، معادل‌سازی مدرک پزشکی عمومی، معادل‌سازی مدرک تحصیلی دندانپزشکی، لیست دانشگاه‌های معتبر وزارت بهداشت کشور، آزمون معادل‌سازی مدرک کارشناسی، اعتبار مدرک معادل‌سازی شده، معادل‌سازی مدرک تحصیلی در ایران، معادل‌سازی مدرک پزشکی د ایران، مدارک لازم جهت معادل‌سازی مدرک تحصیلی چیست، معادل‌سازی مدرک، معادل‌سازی مدرک حقوق، معادل‌سازی مدرک فنی حرفه‌ای، معادل‌سازی مدرک لیسانس و معادل‌سازی مدرک دیپلم با مشاوران ایران تحصیل به شماره‌های زیر تماس حاصل نمایید.

9099075307 – تماس از سراسر کشور

9099075307 – تماس از استان تهران

تماس از تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 12 شب

 

 

معادل‌سازی مدرک دانشگاهی چیست

معادل‌سازی مدرک دانشگاهی چیست

 

آیین‌نامه معادل‌سازی مدرک وزارت بهداشت و درمان کشور

شما برای معادل‌سازی مدرک تحصیلی وزارت بهداشت و درمان کشورهای خارجی باید طبق آیین‌نامه آن‌ها اقدام کنید که قوانین آن‌ها کاملا متغیر هستند. ولی کارشناسان ایران تحصیل در این زمینه می‌توانند به شما کمک کنند. اما شما برای معادل‌سازی مدرک تحصیلی وزارت بهداشت در داخل کشور باید طبق آیین‌نامه این وزارت اقدام کنید که معیارهای کلی آن برای تمام رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی به صورت زیر می‌باشد:

  • دانشگاه محل تحصیل دانشجو بر اساس ضوابط و مقررات قانونی کشور معتبر باشد.
  • طول دوره تحصیلی رشته‌های مختلف با طول دوره تحصیلی آن‌ها در داخل کشور مطابقت داشته باشد.
  • محتواهای تدریس شده و واحدهای علوم پایه و علوم بالینی گذرانده شده با مقررات و ضوابط قانونی بهداشت کشور یکسان باشد.
  • یکی از معیارهای آیین‌نامه نامه معادل‌سازی مدرک وزارت بهداشت و درمان این است که دانشجو امتحانات خود را گذرانده و مدرک تحصیلی آن را گرفته باشد.
  • کشور مربوطه باید اظهار نظری در مورد سرپرستی دانشجویان ایرانی شاغل به تحصیل خود را انجام دهد.
  • دانشجو باید تمامی کاتالوگ و مستندات مربوط به رشته و دانشگاه خود را به محل تحصیل خود در کشور ارائه دهد.

این‌ها معیارهای کلی آیین‌نامه معادل‌سازی مدارک وزارت بهداشت و درمان کشور هستند. اما جزئیات آیین‌نامه برای رشته‌های مختلف در مقاطع متفاوت معمولاً با هم فرق دارند. لذا شما برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد آن‌ها می‌توانید با کارشناسان ایران تحصیل صحبت کنید. همچنین آن‌ها می‌توانند در ارائه لیست دانشگاه‌های معتبر و مورد قبول وزارت بهداشت کشور به شما کمک کنند. زیرا در صورتی که اگر شما در دانشگاه‌های غیر معتبر خارجی مدرک گرفته باشید، آنگاه معادل‌سازی آن در ایران بسیار سخت خواهد بود.

 

شما برای بازار کار رشته علوم تغذیه در ایران و خارج روی لینک کلیک کنید.

 

نحوه ارزشیابی مدارک تحصیلی دانشگاه‌های غیر معتبر وزارت بهداشت کشور

اگر شما به دلیل نداشتن اطلاعات اولیه، در یکی از دانشگاه‌های عدم تایید وزارت بهداشت کشور تحصیل کرده باشید، در این صورت شما طبق آیین‌نامه معادل‌سازی مدرک دانشگاهی وزارت بهداشت کشور به صورت زیر عمل کنید:

  • در آزمون‌های بین‌المللی و شناخته شده شرکت کنید و نمره قبولی را بگیرید.
  • در یکی از دانشگاه‌های مورد تایید وزارت بهداشت مدرک بالاتری بگیرید.
  • اجازه کار خود را از کشورهای دیگری که دانشگاه آن‌ها مورد تایید وزارت بهداشت هستند، دریافت کنید.

 

معادل‌سازی مدرک تحصیلی در ایران چیست

معادل‌سازی مدرک تحصیلی در ایران چیست

 

مطالب مرتبط:

سامانه انتخاب واحد دانشجویان مهمان

inbr.ir | ورود به سامانه ثبت نام آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۳

شرایط انصراف از دانشگاه علمی کابردی

خروج از کشور دانشجویان

مشاوره تحصیلی دانشگاهی

معادل‌سازی مدرک تحصیلی چیست؟ + راهنما گام به گام

5/5 - (1 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

چگونه در دانشگاه‌های معتبر وزارت بهداشت و درمان کشور معادل‌سازی مدارک دانشگاه‌ خارجی خود را تهیه کنیم؟

شما برای این کار می‌توانید با کارشناسان ایران تحصیل صحبت کنید تا آن‌ها بتوانند طبق آیین‌نامه معادل‌سازی مدرک وزارت بهداشت برای شما لیست دانشگاه‌های معتبر این وزارت را ارائه دهند. خوب است بدانید که آیین‌نامه معادل‌سازی مدرک وزارت علوم برای رشته‌های مختلف با هم فرق دارند. لذا شما برای دریافت جزئیات بیشتر در مورد آن‌ها می‌توانید با کارشناسان ایران تحصیل به عنوان راهنما جامع معادل‌سازی مدرک تحصیلی صحبت کنید.

 معادل‌سازی مدرک تحصیلی چیست و چه ارزشی دارد؟

معمولا معادل‌سازی مدرک تحصیلی را برای ادامه تحصیل یا کار در کشورهای دیگر انجام می‌دهند. به طوری که دانشگاه یا شرکت مقصد حداقل معیارهای لازم جهت ورود به کار یا دانشگاه را در مدارک معادل‌سازی شده شما بررسی می‌کنند. البته آن دسته از دانشجویانی که به دلایل مختلف نتوانستند در رشته تحصیلی خود فارغ‌التحصیل شوند می‌توانند با دریافت معادل‌سازی مدرک تحصیلی به همراه لیست دروس و واحدهای گذرانده شده در یک شرکت یا دانشگاه جدیدی مشغول شوند.

هزینه معادل‌سازی مدرک تحصیلی به چه عواملی بستگی دارد؟

هزینه معادل‌سازی مدرک تحصیلی کاملاً متفاوت است که نوع رشته، مقطع تحصیلی، نوع دانشگاه و غیره در آن موثر هستند. حال شما برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هزینه روز معادل‌سازی مدرک تحصیلی خود می‌توانید با کارشناسان ایران تحصیل صحبت کنید.

نظرات

4 دیدگاه دربارهٔ «معادل‌سازی مدرک تحصیلی چیست؟ + راهنما گام به گام»

  1. Avatar photo نرگس گفت:

    سلام..وقتتون بخیر…ممنون از سایت خوبتون
    ایا دانشگاه بقیه الله دانشجو به کشورهای خارجی هم بورسیه میکنه؟ و اینکه چندسال باید در بیمارستان های خود بقیه الله کار کنیم؟ و اینکه ایا بعدش حقوق بازنشستگی هم خواهیم داشت؟

    1. Avatar photo کارشناس ارشد گفت:

      سلام لطفا تماس بگیرید امکان پاسخ به همه سوالات شما در باکس وجود ندارد.

      1. Avatar photo عباس گفت:

        سلام دانشگاه های کل دنیا رشته بینایی سنجی دو ساله هست و چندین دانشگاه مورد تایید ایران هم دارن این رشته رو اگه کسی بخواد این رشته رو خارج از کشور در دانشگاه های معتبر بخونه معدل سازیش انجام میشه یا نه چون کل دنیا دو ساله هست ولی فقط تو ایران چهار ساله ممنون میشم جواب بدید

        1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

          سلام خب این رشته توو ایران هم کاردانی داره کارشناسی هم داره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • دانشگاه رشته های بورسیه علوم تجربی+شرایط و زمان ثبت نام

    دانشگاه رشته های بورسیه علوم تجربی از محبوب‌ترین و پرتقاضا‌ترین رشته‌های تحصیلی بوده و به همین دلیل در چند سال گذشته شاهد اشباع شدن ظرفیت‌های دانشگاه‌های بورسیه علوم تجربی شده ایم. یکی از راه‌هایی که دانشجویان می‌توانند یک شغل تضمین...
  • تسهیلات جدید برای مشمولان خارج کشور

    تسهیلات جدید برای مشمولان خارج کشور + آیین نامه 1403 | irantahsil

    مدیر اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح اعلام کرد که قرار است تسهیلات جدید برای مشمولان خارج کشور در نظر گرفته شود. بنابر گفته‌های سردار موسی کمالی، تصمیمات جدیدی درباره رفت و آمد و تردد مشمولان غایب خارج...
  • نحوه پرداخت شهریه دانشگاه غیر انتفاعی

    نحوه پرداخت شهریه دانشگاه غیر انتفاعی

    نحوه پرداخت شهریه دانشگاه غیر انتفاعی ممکن است از اولین مواردی باشد که شما پیش از ثبت نام آن را بررسی کنید. هر دانشگاه غیر انتفاعی بسته به سیاست‌ها و تدابیر خود شرایط متفاوتی را برای پرداخت شهریه در نظر...
  • اخذ گواهی صلاحیت حرفه ای از دانشگاه علمی کاربردی

    اخذ گواهی صلاحیت حرفه ای از دانشگاه علمی کاربردی | شرایط جدید

    شرایط اخذ گواهی صلاحیت حرفه ای از دانشگاه علمی کاربردی اعلام شد. در دوره‌های صلاحیت حرفه ای که توسط دانشگاه علمی کاربردی و با همکاری سازمان امور اداری و استخدامی کشور برگزار می‌شود، پذیرفته‌شدگان این دوره امکان بهبود مهارت‌ها و...
تماس با مشاور