ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

رشته های بدون کنکور خارج از کشور

از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید
رشته های بدون کنکور خارج از کشور

رشته های بدون کنکور خارج از کشور

 

جدیدترین رشته های بدون کنکور خارج از کشور منتشر شد. داوطلبان مایل و علاقه مند به تحصیل در دانشگاه های خارج از کشور می توانند این مقاله از سایت ایران تحصیل را از دست ندهند تا در رابطه با شرایط ثبت نام و هزینه تحصیل بدون کنکور در خارج اطلاعات مفید و جامعی را به عزیزان ارائه نماییم. همچنین در رابطه با هزینه و رشته های موجود در این دانشگاه نیز سخن بگوییم.

خوشبختانه در لیست رشته های بدون کنکور خارج از کشور می توان رشته های پر متقاضی و همچنین پر طرفدار را مشاهده نمود. شرایط ثبت نام و هزینه تحصیل بدون کنکور برای هر یک از گروه های آزمایشی متفاوت می باشد. به همین دلیل نمی توان به صورت ثابت در رابطه با تمام رشته های تحصیلی سخن نمود. ما تلاش نموده ایم تا اطلاعات مفیدی را به شما عزیزان در رابطه با این موضوع ارائه نماییم .

 

چگونه می توانم از لیست رشته های بدون کنکور 2021 اطلاع یابم؟

شرایط تحصیل در اروپا چیست؟

برای ثبت نام در رشته های بدون کنکور چه مدارکی مورد نیاز است؟

بهترین دانشگاه های خارج از کشور شامل چه دانشگاه هایی می باشد؟

 

 

جهت اطلاع دقیق از شرایط رشته های بدون کنکور خارج از کشور و شرایط ثبت نام و هزینه تحصیل بدون کنکور در خارج با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.

9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

رشته های بدون کنکور خارج از کشور 2021

قبولی در دانشگاه های خارج از کشور شرایط مخصوص به خود را خواهد داشت. برخی از داوطلبان به دلیل امکانات و یا همچنین بدون کنکور بودن در دانشگاه های مختلف این امکان را خواهد داشت. با توجه به بالا رفتن نرخ ارز و دلار در کشور ایران بسیاری از متقاضیان ممکن است با مشکلات این چنین مواجه باشند که می توانند پس از گذراندن  مراحل دریافت ارز دانشجویی نسبت به ادامه تحصیل اقدام نمایند.

رشته های بدون کنکور خارج از کشور به طور عمده مربوط به رشته های پزشکی و پیراپزشکی می باشد. یکی از مواردی که برای داوطلبان متقاضی ورود به دانشگاه های خارج از کشور مد نظر دارند، در رابطه با شرایط ثبت نام آزمون SAT می باشند. با توجه به اینکه برخی از دانشگاه ها برای امکان ادامه تحصیل داوطلبان نیازمند دارا بودن مدرک زبان می باشند، به همین دلیل دریافت این مدرک را برای آنان الزامی  می باشد.

برای تحصیل در خارج از کشور و قبولی در رشته های بدون کنکور خارج از کشور پزشکی و پیراپزشکی دانشگاه ها و انتخاب های متفاوتی را پیش رو خواهسد داشت. رشته های بدون کنکور و همچنین با کنکور در دانشگاه های مختلفی ارائه می گردد که در برخی از آنان هزینه ها بسیار ناچیزی و در برخی دیگر با هزینه های بالایی مواجه می باشدو به همین دلیل در ادامه قصد داریم تا به این موضوع بپردازیم.

 

 

 

 

 

 

رشته های بدون کنکور خارج از کشور در گروه های آزمایشی مختلف اقدام به پذیرش داوطلبان و علاقه مندان به ادامه تحصیل می نماید.

 

 

 

 

 

 

 

جهت اطلاع از مراحل دریافت ارز دانشجویی کلیک کنید.

 

 

شرایط تحصیل پزشکی بدون کنکور در اروپا

 

شرایط تحصیل پزشکی بدون کنکور در اروپا

شرایط تحصیل پزشکی بدون کنکور در اروپا

 

برای پذیرش در رشته پزشکی در اروپا مدارکی لازم است. متقاضیانهعزیز توجه داشته باشند که دریافت مدرک زیان و همچنین کسب نمره مناسبو تعیین شده برای تمای آنان در رشته های بدون کنکور خارج از کشور الزامی می باشد. همچنین برخی از مداکریکه در ادامه بدان ها اشاهرخ خواهیم نمود نیز جزو شرایط ثبت نام و هزینه تحصیل بدون کنکور در خارج می باشند.

از جمله مدارک مورد نیاز برای رسشته پزشکی بدون کنکور در اروپا : پاسپورت معتبر و  دارا بودن دیپلم دبیرستان می باشد. با توجه به اهمیت دروس زیست شناسی ، شیمی و همچنین ریاضی برای پزشکی ، کسب نمرات خوب و عالی در این زمینه الزامی می باشد. به همراه داشتن توصیه نامه که برگه ای است که داوطلبان باید این برگه را به همراه داشته باشند و این نامه را حتما دریافت نمایند.

آن دسته از متقاضیان ورود به رشته های بدون کنکور خارج از کشور حتما باید در مره تافل خود حداقل نمره 80 را کسب نمایند. همچنین در نمره آیتلس نیز حداقل 6 را کسب نموده باشند. آن دسته از داوطلبانی که نامزد دریافت دیپلم نظام آموزشی بین الملیی آی بی(IB) می باشند لازم ایت در سه درس شیمی و زیشت شناسی در حد نمرات عالی و همچین استاندارد دست یابند تا اجازه ورود بهاین رسته را داشته باشند.

 

برای دانلود جزوه تضمینی آزمون زبان ept کلیک کنید.

 

 

بهترین دانشگاه های دارای رشته MBBS

 

  • MARI STATE UNIVERSITY (دانشگاه دولتی ماری)
  • OSH STATE UNIVERSITY (دانشگاه دولتی اوش)
  • JALALABAD STATE UNIVERSITY (دانشگاه دولتی جلال آباد)
  • INTERNATIONAL SCHOOL OF MEDICINE (مدرسه بین المللی پزشکی)
  • KYIVE NATIONAL MEDICINE UNIVERSITY ( دانشگاه ملی کیف)
  • KYIVE INTERNATIONAL MEDICAL SCHOOL (مدرسه بین المللی پزشکی کیف )
  • KHARKIV NATIONAL MEDICAL UNIVERSITY (دانشگاه پزشکی خارکف)
  • LINCOLN AMERICAN UNIVERSITY (دانشگاه آمریکایی لینکلن )
  • BRIDGETOWN INTERNATIONAL UNIVERSITY (دانشگاه بین المللی برادگاتون
  • VICTORIA UNIVERSITY OF BARBADOS (دانشگاه ویکتوریا باربادوس)
  • TVER STATE MEDICAL UNIVERSITY ( دانشگاه دولتی پزشکی ترو)
  • ORENBURG STATE MEDICAL UNIVERSITY( دانشگاه پزشکی دولتی اورنبورگ
  • SIBERIAN STATE MEDICAL UNIVERSITY(دانشگاه پزشکی دولتی سیبری)
  • PERM STATE MEDICAL UNIVERSITY ( دانشگاه پزشکی دولتی  پرم)

داوطلبان عزیز توجه داشته باشند که تمامی دانشگاه ها منحصر به این لیست نمی باشد و به همین دلیل می توانید برای اطلاع دقیق از تمامی دانشگاه ها  یا بهترین دانشگاه های در این خصوص با برقراری ارتباط با مشاروان ایران تحصیل اطلاع دقیق را حاصل نمایید.

 

 

برای اطلاع از شرایط تحصیل در فنلاند کلیک کنید.

 

مدارک مورد نیاز برای ورود به مقطع کارشناسی ارشد خارج از کشور

مدارک مورد نیاز برای ورود به مقطع کارشناسی ارشد خارج از کشور

مدارک مورد نیاز برای ورود به مقطع کارشناسی ارشد خارج از کشور

 

برای ورود به مقطع کارشناسی ارشد نیز کلیه متقاضیان لازم است مدارکی از جمله مدارک زبان را داشته باشند. نکته مهمی که لازم  است بدان توجه نمایید این است که مدارکی از جمله تافل و آیتلس را با کسب نمره خوب داشته باشند. نمره آیلتس برای مقطع کارشناسی ارشد لازم است نمرات بالاتری را داشته باشند. همچنین مدارکی همچون تافل را در نمره های 80 داشته باشند.

برای ورود به مقاطع رشته های بدون کنکور خارج از کشور لازم است دیپلم کارشناسی پزشکی و یا مرتبط با پزشکی را داشته باشید. همچنین این مدرک می تواند مرتبط با رشته های مراقبت های بهداشتی باشد. همچین گذراندن دوره های آزمون پذیرش نیز برای داوطلبان شرکت کننده الزامی می باشد. لازم به ذکر است که به نسبت دانشگاه انتخابی و کشور مورد نظر شما برخی از این شرایط متفاوت خواهند بود.

چنانچه انتخاب شما برای ادامه تحصیل در رشته های بدون کنکور خارج از کشور کشور آلمان می باشد، شما مدرک لیسانس خود را با مدرک GPA را نمره ای برابر 80 لازم است داشته باشید. قطعا هر یک از دانشگاه های کشور شرایط متفاوتی را برای پذیرش داوطلبان مد نظر قرار می دهند و با توجه به همین شرایط تعیین شده آنان را پذیرش خواهند نمود که کسب اطلاع در این رابطه بسیار مهم می باشد.

 

برای اطلاع از شرایط ویژه تحصیل پزشکی بدون کنکور در آلمان کلیک کنید

 

هزینه تحصیل در جمهوری چک چقدر است؟

همانطور که می دانید میزان هزینه ها هر ساله با افزایش همراه خواهد بود. این موضوع با افزایش و یا کاهش قیمت ارزها می توان بسیار تفاوت تر شود. زمانی که از هزینه ها سخن می گوییم منظور ما تنها هزینه مربوط به شهریه نخواهد بود. بلکه منظور از این هزینه ها، هزینه هایی است که شما برای ادامه تحصیل و زندگی در این کشورها است که پرداخت نمایید. این میزان هزینه برای هر فرد می تواند متفاوت باشد اما به طور معمول شاید بتوان گفت هزینه زندگی برای هر نفر بین 600 تا 800 دلار می باشد. هزینه تحصیل و یا همان شهریه نیز، بستگی زیادی به رشته تحصیلی شما خواهد داشت.

آیا مدارک فارغ التحصیلی در رشته های مختلف در تمامی کشورها قابل اعتماد و دارای اعبتار خواهد بود؟

قطعا خیر. نکته مهمی را قبل از ثبت نام و همچنین انجام مدارک خود در نظر داشته باشید. شما در صورتی خواهید توانست در ایران به طبابت مشغول شوید که دانشگاه شما مورد تائید وزارت علوم و تحقیقات ایران رسیده باشد. در غیر این صورت هرگز این امکان را نخواهید داشت و یا حتی ممکن است ملزم به گذراندن طی دوره و یا اینکه شرکت در آزمون های مورد نظر شوید. به همین دلیل قبل از ثبت نام حتما در این رابطه اطلاعات لازم را به دست آورید.

هزینه به طور معمول در کشورهای مختلف برای تحصیل در رشته پزشکی به چه میزان است؟

آیا تمامی دانشگاه ها ظرفیت پذیرش بدون کنکور رشته های پزشکی را دارند؟

آیا می توان با دیپلم علوم انشانی و با استفاده از مدرک زیان آیلتس نسبت به ثبت نام در رشته پزشکی اقدام نمود؟

چگونه می توان از زمان ثبت نام بدون کنکور به صورت دقیق مطلع شد؟

هزینه ثبت نام در رشته های بدون کنکور خارج از کشور چقدر است؟

 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در راطبه با رشته های بدون کنکور خارج از کشور و همچینن کسب راهنمایی های لازم در این رابطه با مشاوران ایران تحصیل به شماره های 9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل تماس حاصل نمایید.

 

 

مطالب مرتبط

تحصیل در ژاپن

تحصیل در آمریکا

تحصیل در ترکیه

شرایط ثبت نام آزمون SAT

تحصیل در مجارستان

آیا شماره پاسپورت تغییر می کند؟

رشته های بدون کنکور خارج از کشور

شرایط ثبت نام و هزینه تحصیل بدون کنکور در خارج

کنکور خارج ار کشور چیست؟

رشته های بدون کنکور خارج از کشور

 

3.4/5 - (5 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • لیسانس به پزشکی خارج از کشور

    لیسانس به پزشکی در خارج از کشور 2024 + شرایط کشورها

    شرایط تحصیل لیسانس به پزشکی در خارج از کشور را باید به دو دسته تقسیم کرد؛ در ابتدا کشور‌های که دوره‌های پزشکی را در مقطع کارشناسی برگزار می‌کنند و کشورهایی که دوره های ارشد لیسانس به پزشکی را برگزار می...
  • تحصیل رایگان پزشکی در خارج از کشور

    تحصیل رایگان پزشکی در خارج از کشور 2024 + شرایط کشورها | ایران تحصیل

    تحصیل رایگان پزشکی در خارج از کشور با داشتن شرایط خاصی امکان‌پذیر است که در این مقاله از ایران تحصیل همه این شرایط را بررسی خواهیم کرد. همه افراد می‌دانند که تحصیل در رشته پزشکی نیاز به پرداخت هزینه زیادی...
  • دندانپزشکی رایگان خارج کشور

    دندانپزشکی رایگان خارج کشور 2024 + شرایط کشور ها

    افراد زیادی به دنبال تحصیل در دندانپزشکی رایگان خارج کشور هستند تا با کمترین هزینه در این کشورها مدرک دندانپزشکی خود را دریافت کنند. در حال حاضر کشورهای زیادی رشته دندانپزشکی را در کالج های خود ارائه می دهند و...
  • تأثیر المپیاد دانشجویی در اپلای دانشگاه های جهانی

    تأثیر المپیاد دانشجویی در اپلای دانشگاه های جهانی سال 2024 | irantahsil

    فارغ التحصیلانی که قصد مهاجرت تحصیلی دارند، در ارتباط با تأثیر المپیاد دانشجویی در اپلای دانشگاه‌های جهانی در سال 2024 سؤال می‌پرسند و می‌خواهند بدانند که چطور می‌توانند از طریق سهمیه مربوط به المپیاد دانشجویی مهاجرت تحصیلی موفقی داشته باشند....
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)