ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

دندانپزشکی رایگان خارج کشور 2024 + شرایط کشور ها

دندانپزشکی رایگان خارج کشور
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

افراد زیادی به دنبال تحصیل در دندانپزشکی رایگان خارج کشور هستند تا با کمترین هزینه در این کشورها مدرک دندانپزشکی خود را دریافت کنند. در حال حاضر کشورهای زیادی رشته دندانپزشکی را در کالج های خود ارائه می دهند و شرایط هر کدام از آن ها برای پذیرش دانشجو متفاوت است. به طوری که شما قبل از تحصیل و ثبت نام در این دانشگاه ها باید با شرایط ثبت نام آن ها آشنا باشید.

دانشگاه های زیادی وجود دارند که از میان دانشجویان بین‌المللی دانشجو در رشته  های مختلفی قبول می کنند. هر کدام از این دانشگاه ها مزایا و معایبی دارند که دانشجویان در ابتدا از این شرایط آگاه شده و آن ها را با هم مقایسه کنند تا از میان آن ها بهترین دانشگاه دندانپزشکی رایگان خارج کشور را انتخاب و بر اساس آن ثبت نام نمایید.

از آن جا زمان ثبت نام دانشگاه های بین‌المللی مختلف متفاوت است. به همین دلیل شما باید قبل از زمان شروع آن اقدام به کسب اطلاعات بروز در مورد این دانشگاه ها کنید که در این مورد می توانید با مشاوران ایران تحصیل به شماره تلفن 9099075307 تماس حاصل فرمایید.

تحصیل در دندانپزشکی رایگان خارج کشور 2024

رشته دندانپزشکی یکی از رشته های پرطرفداری است که علاقه مندان زیادی به این رشته در کشور وجود دارند. با توجه به این که تحصیل در دانشگاه های خارج از کشور برای آن ها جذابیت خاصی دارد و آن ها می توانند از مزایا و امکانات این دانشگاه ها بهره‌مند شوند. لذا این افراد به دنبال راه هایی برای تحصیل رایگان در کشور های خارجی هستند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد نتایج آزمون ملی دانش آموختگان دندانپزشکی روی لینک کلیک کنید.

تحصیل در دندانپزشکی رایگان خارج کشور

در حال حاضر برخی از این دانشگاه های خارج از کشور مزایایی را برای این افراد در نظر گرفته است و شرایطی را برای تحصیل آن ها در رشته دندانپزشکی فراهم کرده است. تحصیل در بسیاری از این دانشگاه ها نیاز به هزینه دارد. در حالی که برخی از آن ها امکان تحصیل رایگان را برای دانشجویان فراهم کرده است. افرادی که قصد دارند در مورد این دانشگاه ها و شرایط تحصیل آن ها بدانند باید زبان های فراگیری را یاد گرفته و از فرهنگ های مختلف این دانشگاه ها اطلاعاتی را کسب نمایند.

 

دوره تحصیل دندانپزشکی در دانشگاه های اروپا

هر فرد بعد از دریافت دیپلم خود می تواند به سه روش مختلف در دندانپزشکی رایگان خارج کشور تحصیل کند.

  • داوطلبان می توانند به مدت یک سال در دوره آموزشی پری مدیکال یا پیش پزشکی در کالج های معتبر دانشگاه های خصوصی تحصیل کنند و بعد از آن در آزمون ورودی جامع دانشگاه شرکت نمایند. این آزمون در زمینه های شیمی، زیست شناسی، زبان انگلیسی، فیزیک و یا ریاضیات ارائه می شود.
  • داوطلبان می توانند این دوره ها را در داخل ایران نیز سپری کنند. این دوره ها با نام دوره آمادگی آزمون پزشکی ایتالیا (IMAT) و دوره پری مدیکال و فاندیشن (MFP) ارائه می شوند که مطابق با استانداردهای کالج های اروپا و سیستم های آموزشی بین‌المللی هستند. این دوره ها توسط اساتید مجرب و متخصص ارائه می شوند.
  • پکیج های آموزشی یونی مد، نیز یکی از روش های تحصیل در دانشگاه های دندانپزشکی اروپا و کشورهای خارجی است. در این پکیج های آموزشی تمام کتاب ها به همراه نمونه سوالات آن ها ارائه شده است. به طوری که شما با مطالعه آن ها می توانید برای آزمون ورودی دانشگاه های اروپایی جهت تحصیل در رشته دندانپزشکی آماده شوید. در واقع اگر شما به دنبال راحت ترین و ارزان ترین روش شرکت در آزمون ورودی هستید می توانید از این پکیج های آماده استفاده نمایید.

برای اطلاع از رشته اعضای مصنوعی در خارج از کشور و بهترین فرصت های تحصیلی آن روی لینک کلیک کنید.

دوره تحصیل دندانپزشکی در دانشگاه های اروپا

دوره های آموزش دندانپزشکی در کشورهای خارجی حدود ۵ سال زمان می برد که در دو سال اول آن دروس پایه را یاد می گیرید. این دروس شامل فیزیک، زیست شناسی، شیمی، بیوشیمی، آناتومی و فیزیولوژی ساختار دهان و دندان هستند. در سال های بعد شما دروس آناتومی پاتولوژیک، فیزیولوژی آسیب شناسی، معاینه بالینی پزشکی داخلی و جراحی دوره های پزشکی با تمرکز بر مشکلات دندان و دهان را مطالعه خواهید کرد.

در دوره تحصیلات خود باید به تحقیق، مطالعه و آموزش های بالینی نیز بپردازید و این بخش ها، یک جز جدا نشدنی در تحصیل دندانپزشکی خارج از کشور هستند. تمام دانشجویانی که بعد از گذراندن این دوره تحصیلی در دانشگاه های خارج از کشور فارغ‌التحصیل شدند باید بتوانند دهان و دندان تمام بیماران تحت مراقبت خود را محفوظ کنند و توصیه های لازم را به آن ها ارائه دهند.

 

تحصیل در رشته دندانپزشکی رایگان خارج کشور 2024

هزینه تحصیل در دانشگاه های خارج از کشور بستگی به نوع کشور و دانشگاه مدنظر دارد. به طوری که برخی از آن ها امکان تحصیل دندانپزشکی رایگان خارج کشور را فراهم کرده اند؛ بنابراین دانشجویان قبل از انتخاب کشور و دانشگاه خود بهتر است کمی در مورد دندانپزشکی رایگان خارج کشور 2024 تحقیق کنند و از شرایط آن ها مطلع شوند. لذا در ادامه به برخی از این کشور ها اشاره می کنیم.

 

تحصیل در دندانپزشکی رایگان خارج کشور مجارستان

مجارستان یکی از کشورهایی است که در سال 2007 عضو شینگن شد. به طوری که شما با دریافت ویزای تحصیلی این کشور می توانید در تمام کشور های عضو شینگن رفت و آمد کنید و از جذابیت ها و امکانات تحصیلی آن ها استفاده کنید. تحصیل در دانشگاه های دندانپزشکی مجارستان بسیار ارزان است و دانشجویان ممتاز با بورسیه تحصیلی می توانند از دندانپزشکی رایگان خارج کشور در مجارستان استفاده کنند.

برای اطلاع از اعتبار مدرک پردیس خودگردان در ایران و خارج کشور روی لینک کلیک کنید.

تحصیل در دندانپزشکی رایگان خارج کشور مجارستان

 

تحصیل در دندانپزشکی رایگان خارج کشور اسلواکی

اسلواکی یکی از کشورهایی است که شما در آن می توانید به صورت رایگان در رشته دندانپزشکی تحصیل کنید. برای این کار باید به زبان اسلواکی مسلط باشید و بتوانید به آن صحبت کنید. این کشور نیز جزو کشورهای شینگن است. لذا اگر شما بتوانید در آن تحصیل کنید طبق قانون اجباری بیمه های درمانی، بایستی تحت پوشش بیمه باشید. لذا می توان آن را جزو مزیت های تحصیل در این کشور دانست.

 

تحصیل در دندانپزشکی رایگان خارج کشور جمهوری چک

اگر شما بتوانید در دانشگاه های چک در رشته دندانپزشکی قبول شوید از امکانات رایگان آن بهره مند خواهید شد. در واقع شما از پرداخت هزینه تحصیل در دانشگاه های کشور چک در رشته دندانپزشکی معاف می شوید؛ اما باید بدانید که تمام دروس این دانشگاه ها به زبان چک ارائه می شوند و شما باید به آن مسلط شوید. شما در صورتی که شرایط لازم برای دریافت بورسیه تحصیلی چک را داشته باشید می توانید در دانشگاه های برتر آن تحصیل نمایید.

 

تحصیل در دندانپزشکی کرواسی

اگر دوست دارید در کشور کرواسی در رشته دندانپزشکی تحصیل کنید بهتر است بدانید که اخذ ویزای تحصیلی برای اقامت در زاگرب بسیار آسان است و شما می توانید آن را به راحتی دریافت کنید. دانشگاه زاگرب یکی از بهترین و بزرگترین دانشگاه های کرواسی و اروپایی است که شما می توانید برای تحصیل دندانپزشکی رایگان خارج کشور آن را انتخاب نمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد مشاوره تحصیل در خارج از کشور روی لینک کلیک کنید.

تحصیل در دندانپزشکی لهستان

لهستان یکی از کشورهای پیشرفته اروپایی است که شما در آن می توانید با قیمت بسیار ارزانی تحصیل نمایید. شما برای تحصیل در رشته دندانپزشکی این کشور باید به زبان انگلیسی مسلط باشید؛ بنابراین کسانی که به زبان انگلیسی مسلط هستند می توانند برای دندانپزشکی رایگان خارج کشور این کشور را انتخاب کنند.

تحصیل در دندانپزشکی لهستان

تحصیل در رشته دندانپزشکی دانشگاه های صربستان

یکی از دانشگاه های بزرگ و مهم صربستان دانشگاه بلگراد است که حدود ۲ قرن سابقه فعالیت دارد. این دانشگاه ها یکی از دانشگاه هایی است که در طول تاریخ همواره تلاش کرده است ارتباط بین‌المللی خود را با سایر کشور ها حفظ کند. این دانشگاه جزو دانشگاه های دولتی است و با بودجه دولت و زیر نظر یونسکو و سایر سازمان های جهانی، سیستم آموزشی قوی را ارائه می دهد.

 

تحصیل در رشته دندانپزشکی لتونی

در حال حاضر امکان تحصیل دندانپزشکی رایگان خارج کشور زیادی وجود دارد؛‌در صورتی که شما به زبان انگلیسی مسلط باشید می توانید در این کشور ها تحصیل نمایید. معمولا شرایط تحصیل در این کشور ها نسبت به کشورهای انگلیس و اروپای غربی کمتر است. به عنوان مثال کشور لتونی به عنوان یکی از این کشور ها، شهریه بسیار پایینی را برای دانشجویان خود از رشته دندانپزشکی دریافت می کند. در حالی که سیستم آموزشی آن بسیار قوی است.

جهت اطلاع از رتبه قبولی دندانپزشکی پردیس بین الملل روی لینک کلیک کنید.

تحصیل در دندانپزشکی رایگان ترکیه

همان گونه که می دانید امروزه کشور ترکیه یکی از کشورهای مقاصد تحصیلی دانشجویان زیادی است؛ زیرا این کشور به عنوان واسطه ای میان کشورهای آسیایی با اروپایی است و شما می توانید از هزینه مقرون به صرفه کالج های آن بهره‌مند شوید. اگر شما به زبان ترکی مسلط باشید می توانید از تحصیلات بسیار ارزان آن نیز استفاده کنید. حال اگر به دنبال تحصیل دندانپزشکی رایگان خارج کشور ترکیه هستید می توانید از بورسیه های تحصیلی این کشور استفاده نمایید.

 

تحصیل در رشته دندانپزشکی روسیه

روسیه یکی از کشورهای بزرگی است که از سراسر جهان دانشجو قبول می کند. به یاد داشته باشید که هزینه تحصیل در دانشگاه های مسکو نسبت به سایر شهرها زیاد است؛ اما شما می توانید با کمک مشاوران تحصیلی از دانشگاه های بهتر و با شرایط مساعد آن برای تحصیل در رشته دندانپزشکی استفاده نمایید.

تحصیل در رشته دندانپزشکی روسیه

 

تحصیل در دندانپزشکی رایگان خارج کشور به مقصد ایتالیا

در حال حاضر در ایتالیا دانشگاه های مختلفی وجود دارند که شما می توانید از آن ها به عنوان مقاصد دندانپزشکی رایگان خارج کشور استفاده کنید. دانشگاه های دولتی این کشور از طریق آزمون ورودی ایتالیا IMAT از میان داوطلبان واجد شرایط دانشجو قبول می کنند. شما با شرکت در این آزمون ها و کسب نمره قبولی می توانید در دانشگاه های ایتالیا تحصیل کنید. همچنین در صورتی که شما ویزای تحصیلی در دانشگاه های ایتالیا را کسب کنید می توانید تا سقف 5800 یورو از بودجه دولت استفاده نمایید؛ بنابراین می توان در نظر گرفت که یکی از کشورهای تحصیل دندانپزشکی رایگان خارج کشور ایتالیا است.

جهت ثبت نام دوره پودمانی MDPH دندانپزشکی و شرایط آن روی لینک کلیک کنید.

در بالا در مورد حداقل شرایط تحصیل در دندانپزشکی رایگان خارج کشور اشاره کردیم. به طوری که شما جهت کسب اطلاعات دقیق در مورد هر کدام از آن ها و سایر کشور ها می توانید با مشاوران ایران تحصیل صحبت نمایید؛ زیرا همان گونه که می دانید خدمات تحصیل دندانپزشکی رایگان زیادی  در کشور ها وجود دارند که هر کدام از دانشگاه های آن ها شرایط ورودی به خصوصی دارند. لذا مشاوران ایران تحصیل می توانند اطلاعات بیشتری را در مورد جزییات آن ها ارائه دهند.

 

شهریه تحصیل دندانپزشکی در خارج از کشور

دانشگاه هایی که در اروپا و آمریکا وجود دارند جزو قدیمی ترین و معتبرترین دانشگاه های جهان هستند که شرایط تحصیل در هر کدام از آن ها با کشورهای دیگر متفاوت است. هر چند که شما می توانید از تحصیل دندانپزشکی رایگان خارج کشور بهره‌مند شوید؛ اما در برخی از آن ها شهریه نیز دریافت می شود. میزان دریافت هزینه تحصیل در هر کدام از این دانشگاه ها نیز با هم متفاوت هستند. به طوری که لازم است شما قبل از انتخاب این دانشگاه حتما در مورد هزینه آن ها نیز تحقیق نمایید. حال در ادامه به شهریه تحصیل دندانپزشکی برخی از دانشگاه ها اشاره می کنیم.

ردیف کشور هزینه زندگی (برای هر ماه) هزینه تحصیل سالانه نام دانشگاه ها
1 مجارستان 850 دلار 9000 الی 15000 دلار
  • دانشگاه سملویس در بوداپست
  • دانشگاه سگد در سگد
2 اسلواکی 1200-950 دلار 10000 -12000 دلار
  • دانشگاه کمنیوس در براتیسلاوا
  • دانشگاه پاول ژوزف سافاریک در کوزیس
3 جمهوری چک 1200-950 دلار 11000-14000 دلار
  • دانشگاه ماساریک در برنو
  • دانشگاه پالاکی در اولوموک
  • دانشگاه اول چارلز در پراگ
  • دانشگاه چارلز در کرالو
4 کرواسی 800-450 دلار 10000 – 12000 دلار
  •  دانشگاه زاگرب
5 لهستان 700-600  دلار 8000-12000 دلار
  • دانشگاه علوم پزشکی ورشو
  • دانشگاه یاگیلونیا
  • دانشگاه علوم پزشکی لودز
6 صربستان 1200-1100 دلار 6000-8000 دلار
  • دانشکده پزشکی دانشگاه بلگراد نووی ساد
7 لتونی 850 دلار 12000 – 15000 دلار
  • دانشگاه ریگا استرادینز در ریگا
  • دانشگاه لتونی در ریگا
8 ترکیه 1300-800 دلار 1000-5000 دلار
  • دانشگاه حاجت تپه در آنکارا
9 روسیه 500-300 دلار 3000-6000 دلار
  • اولین دانشگاه پزشکی مسکو
10 ایتالیا 950-700 دلار 1000 – 60000 دلار
  • دانشگاه سیه نا در سیه نا

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد آزمون لیسانس به دندانپزشکی روی لینک کلیک کنید.

شهریه تحصیل دندانپزشکی در خارج از کشور

هزینه هایی که در بالا اعلام شدند شامل هزینه های ثبت نام، درخواست پذیرش، دوره های زبان، دوره های پیش پزشکی و بیمه اجباری نیستند. لذا شما باید آن ها را نیز حساب کنید. دقت کنید که در یک کشور هزینه تحصیل در رشته دندانپزشکی ممکن است در شهرهای مختلف متفاوت باشد. البته دقت کنید که برای استفاده از امتیاز دندانپزشکی رایگان خارج کشور حتما به زبان کشور مقصد مسلط باشید تا شانس بیشتری را برای تحصیل رایگان داشته باشید.

هر چند که در همه کشور ها دوره دندانپزشکی برای دانشجویان بین‌المللی به زبان انگلیسی ارائه می شود؛ اما دانشجویان در همان سال های اول احساس می کنند که به زبان کشور مقصد مسلط باشند؛ بنابراین این موضوع یکی از عمده مشکلات آن ها است؛ زیرا آن ها با شروع دوره بالینی دندانپزشکی قادر به برقراری ارتباط با بیماران خود نیستند و برای همین باید به زبان کشور مقصد مسلط باشند.

 

نحوه دریافت بورسیه تحصیلی برای تحصیل رایگان دندانپزشکی در خارج از کشور

دانشجویانی که قصد دارند از تحصیل در رشته دندانپزشکی رایگان خارج کشور استفاده کنند می توانند از بورسیه تحصیلی کمک بگیرند. در حال حاضر تمام کشور ها برای دانشجویان بین‌المللی خود بورسیه تحصیلی ارائه می دهند تا بتوانند تحصیل رایگان داشته باشند. معمولا این بورسیه برای کسانی که رزومه ممتاز و پرباری دارند، ارائه می شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد تحصیل در خارج از کشور روی لینک کلیک کنید.

در بورسیه تحصیلی هزینه کامل تحصیل دانشجو، شامل هزینه دانشگاه، هزینه کالج، کمک هزینه زندگی، بیمه درمانی، هزینه های ویزای ورودی و بیشتر هزینه های اصلی تحت پوشش قرار داده می شود. از میان کشورهای خارجی، ایتالیا بیشترین بورسیه تحصیلی برای دانشجویان خارجی خود در نظر گرفته است. به طوری که حدود ۱۳ دانشگاه پزشکی و دندانپزشکی در این کشور برای دانشجویان ممتاز بین‌المللی خود سالانه ۵۸۰۰ یورو ارائه می دهد.

نحوه دریافت بورسیه تحصیلی برای تحصیل رایگان دندانپزشکی در خارج از کشور

 

خلاصه مطلب

افرادی زیادی بعد از دریافت مدرک تحصیلی خود به دنبال تحصیل دندانپزشکی رایگان خارج کشور در سال 2024 هستند. بر همین اساس به دنبال کشورهایی که رشته دندانپزشکی رایگان ارائه می دهند، می گردند تا بتوانند در بر اساس شرایط آن ها در این دانشگاه ها تحصیل کنند. در حال حاضر دانشگاه های پزشکی و دندانپزشکی زیادی در جهان وجود دارند که هر کدام از آن ها شرایط کاملا مجزایی را با هم دارند. شرایط هر کدام از دانشگاه ها با دانشگاه های دیگر در یک کشور و شهر با هم کاملا متفاوت هستند. لذا شما جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد آن ها می توانید با مشاوران ایران تحصیل صحبت نمایید.

هم اکنون کشورهای زیادی مانند اتریش، صربستان، ایتالیا، ترکیه و غیره هستند که امکان تحصیل دندانپزشکی رایگان خارج کشور در آن ها وجود دارد؛ اما همه دانشجویان نمی توانند از تحصیل رایگان این کشور ها برخوردار شوند و باید مبلغی را به عنوان شهریه  پرداخت کنند که در مورد لیست هزینه های آن نیز صحبت کردیم و آن ها را با هم مقایسه نمودیم. حال با توجه به این که یکی از بهترین راه ها تحصیل رایگان در رشته دندانپزشکی دریافت بورسیه تحصیلی است. به همین دلیل اگر هر گونه سوالی در مورد آن دارید می توانید با مشاوران ایران تحصیل به شماره تلفن 9099075307 تماس حاصل فرمایید.

 

جهت دانلود پی دی اف مقاله دندانپزشکی رایگان خارج کشور روی لینک کلیک کنید.

 

به این پست امتیاز دهید
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

در کدام کشور ها می توان از تحصیل دندانپزشکی رایگان خارج کشور استفاده کرد؟

شما در همه کشور ها در صورتی که بورسیه تحصیلی دریافت کنید می توانید از تحصیل رایگان در رشته دندانپزشکی بهره مند شوید.

هزینه تحصیل در کشورهای مختلف خارجی چگونه است؟

تحصیل در کشورهای مختلف خارجی در رشته دندانپزشکی به نوع دانشگاه، شهر، کشور، سال ورود و میزان مهارت شما بستگی دارد.

شرایط کشورهای مختلف در دندانپزشکی رایگان چگونه است؟

هر کدام از کشور ها شرایط جداگانه ای دارند. به طوری که لازم است در مورد آخرین اطلاعات آن برای سال جدید با مشاوران ایران تحصیل صحبت نمایید تا آن ها راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.

 

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

تماس با مشاور