ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

سامانه استعلام مدرک تحصیلی دانشگاهی

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۶
  • تاریخ بروزرسانی: ۹ اسفند ۱۴۰۱
سامانه استعلام مدرک تحصیلی دانشگاهی
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

برای ورود به سامانه استعلام مدرک تحصیلی دانشگاهی کافی است تمامی اطلاعات تحصیلی و همچنین هویتی خود را ارائه نمایید. خوشبختانه دریافت رهگیری استعلام مدرک تحصیلی به صورت الکترونیک و با استفاده از سامانه در نظر گرفته شده امکان پذیر است. آدرس سایت گرفتن تاییدیه تحصیلی اینترنتی برای هر یک از دانشگاه ها متفاوت می باشد.لازم به ذکر است که سایت تاییدیه تحصیلی پیش دانشگاهی برای داوطلبان نظام قدیم می باشد. دریافت تاییدیه تحصیلی دانشگاه پیام نور در سامانه سجاد نیز امکان پذیر است.

 

 

برای دریافت راهنمای سامانه استعلام مدرک تحصیلی دانشگاهی – اطلاع از نحوه تغییر اطلاعات موجود در سایت و همچنین نحوه درخواست و مدارک مورد نیاز برای تائیدیه تحصیلی در هر یک از دانشگاه ها با مشاوران ایران تحصیل به شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

9099075307 – تماس از سراسر کشور

9099075307 – تماس از استان تهران

تماس از تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 12 شب

 

 

نحوه ورود به سامانه استعلام مدرک تحصیلی دانشگاهی

 

نحوه ورود به سامانه استعلام مدرک تحصیلی دانشگاهی

نحوه ورود به سامانه استعلام مدرک تحصیلی دانشگاهی

 

برای ورود به سایت گرفتن تاییدیه تحصیلی اینترنتی لازم است اطلاعات هویتی خود را وارد نمایید. اطلاعات مورد نیاز برای وارد شدن به سایت شامل اطلاعات هویتی می باشد. تمامی اطلاعات شما باید به صورت دقیق و شامل آنچه که در مدرک تحصیلی شما ذکر شده است باشد در غیر این صورت امکان ورود به سامانه را نخواهید داشت.

از دیگر اطلاعاتی که برای ورود به سامانه استعلام مدرک تحصیلی دانشگاهی مورد نیاز است، اطلاعاتی همچون مشخصات تحصیلی متقاضی می باشد. اطلاعات تحصیلی شما باید دقیقا مطابق با آنچه که در مدرک تحصیلی و یا دانشگاه محل تحصیل شما ارائه شده است باشد تا سیستم بتواند این مدرک را شناسایی نماید.

در بخش دیگر برای ورود به سایت لازم است اطلاعات دیگر همچون سایر مشخصات خود را وارد نمایید. برای آن دسته از متقاضیانی که نام و یا نام خانوادگی خود را پس از فارغ التحصیلی تغییر داده اند، می توانند با شماره های 9099075307 (از سراسر کشور ) و 9099075307 ( از استان تهران ) از تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 12 شب تماس حاصل نمایند تا راهنمایی های لازم را برای تغییر این مشخصات در سامانه مذکور دریافت نمایند.

 

آیا خرید مدرک دانشگاهی ممکن است؟ روی لینک آبی رنگ کلیک کنید.

راهنمای سایت گرفتن تاییدیه تحصیلی اینترنتی

برای گرفتن تائیده تحصیلی ابتدا باید وارد سایت گرفتن تاییدیه تحصیلی اینترنتی شوید و برای ثبت استعلام مدرک تحصیلی خود و وارد نمودن اطلاعات اقدام نمایید. پس از اینکه اطلاعات خود را وارد نمودید، سپس بر روی گزینه استعلام اقلام هویتی کلیک کنید.

در صورتی که کد ملی شما به صورت نادرست وارد شود، سامانه مورد نظر مسدود خواهد شد.پس از ورود به سامانه حتما تمامی اطلاعات هویتی که در کارت ملی شما وجود دارد را با اطلاعات موجود در سایت کاملا تطبیق دهید و در صورت هرگونه مغایرت اطلاعات به جز نام و نام خانوادگی، از ثبت پرونده خودداری نمایید.

در صورتی که برای سامانه استعلام مدرک تحصیلی دانشگاهی دچار مغایرتی در رابطه با نام و نام خانوادگی وارد شده در مدرک تحصیلی و یا کارنامه شده اید، بار دیگر نام و نام خانوادگی در مدرک پرونده را وارد نمایید. اگر پرونده شما با خطای هویتی مواجه شد، بدون دریافت کارمزد، جهت ثبت مجدد پرونده با نام و نام خانوادگی مدارک خود را مجددا بارگذاری نمایید.

پس از اینکه تمامی اطلاعات مربوط به سامانه استعلام مدرک تحصیلی تائید شد، وارد صفحه دیگری می شوید که در این مورد باید تمامی اطلاعات مربوط به مدرک تحصیلی خود را وارد نمایید. برای وارد نمودن سال تحصیلی خود، به عنوان مثال در صورتی که در سال 86-87 فارغ الحصیل شده اید، سال مربوط به شما 86 خواهد بود و آن را وارد نمایید. پس از اینکه اطلاعات خود را وارد نمودید، بر روی گزینه دریافت تایید متقاضی کلیک کنید.

فرم مربوط به تمامی اطلاعات متقاضی نمایش داده شده است که برای تکمیل آن باید بر روی فرم پرینت گرفته و اطلاعات مورد نظر را برای بررسی ارائه نمایید. متقاضی باید برای تکمیل فرم و امضا، آن را مجددا به کاربر تحویل دهد. چنانچه اطلاعات ارائه شده را وارد نمایید و صحت اطلاعات شما بر روی تایید نهایی کلیک نمایید و رسید مورد نظر را به متقاضی تحویل دهید.

 

 

جهت اطلاع از تأییدیه مدرک تحصیلی روی لینک مربوطه کلیک کنید.

 

 

تاییدیه تحصیلی دانشگاه پیام نور

کلیه دانشجویان دانشگاه پیام نور، برای دریافت تاییدیه تحصیلی دانشگاه پیام نور  لازم است مدارک زیر را به همراه داشته باشند. همچنین به روش زیر عمل نمایند.

دانشجویان مقطع کارشناسی لازم است برای دریافت تائیده خود، با در دست داشتن اصل مدارک پیش دانشگاهی و دیپلم، به دفاتر پستی مراجعه نمایند. جهت صدور تائیدیه در دوره کاردانی ، دانشجو می بایست درخواست خود را از کارشناس مربوط به این مورد اخذ نماید سپس با مراجعه به دانشگاه محل تحصیل قبلی نسبت به اخذ تائیده تحصیلی خود اقدام نماید. متقاضیان عزیز توجه داشته باشند که مدارک لازم برای ارائه این اسناد باید اصل باشد و همچنین به صورت خوانا و با تصویر و بدون هیچ گونه خط خوردگی و همچنین نقصی برای ارسال پرونده دانش آموختگان ارائه گردد در غیر این صورت به هیچ عنوان پرونده مورد بررسی قرار نخواهد گرفت.

مدارک لازم جهت تاییدیه تحصیلی دانشگاه پیام نور مقطع کارشناسی: 1.ارائه تصویر گواهی موقت کارشناسی 2.کارنامه ریز نمرات کارشناسی یا همان کارنامه 100 دانشجو 3. فیش پرداختی با توجه به مبلغ تعیین شده به شماره حساب 2178609001007  .

لازم به ذکر است آن دسته از دانشجویان سال آخر پسر که بیش از 100 واحد را پاس کرده اند می توانند با مراجعه به مسئول آموزش نسبت به تکمیل کادر رشته خود و تعداد واحدهای باقی مانده اقدام نمایند. در صورتی که اقدام درست و یا به موقع بدین منظور صورت نپذیرد، عواقب ناشی از این مورد بر عهده دانشجو خواهد بود. دانشجویان لازم است پس از اتمام امتحانات خود در ترم آخر تحصیلی، پس از اینکه نمرات قطعی شدند در سایت جامع گلستان پس از مراجعه به مسئول فارغ التحصیلی دانشگاه، جهت تکمیل پرونده خود اقدام نمایند.

 

 

راهنمای سامانه استعلام مدرک تحصیلی دانشگاهی دانشگاه علمی کاربردی

راهنمای سامانه استعلام مدرک تحصیلی دانشگاهی دانشگاه علمی کاربردی

راهنمای سامانه استعلام مدرک تحصیلی دانشگاهی دانشگاه علمی کاربردی

 

جهت ورود به سامانه سجاد ابتدا لازم است یک حساب کاربری برای خود ایجاد نمایید. پس از اینکه مرکز مربوطه نظر درخواست شما را مورد بررسی قرار داد، توسط مدیر، نام کاربری و همچنین رمز عبور به شما ارائه خواهد شد که پس از آن می توانید با ورود به آدرس http://www.edu.uast.ac.ir همانند تصویر زیر، آن را در محل تعیین شده وارد نمایید.

متقاضیان عزیز توجه داشته باشند که نام کاربری در سامانه استعلام مدرک تحصیلی دانشگاهی به صورت پیش فرض کد ملی می باشد و برای وارد نمودن رمز عبور نیز لازم است کد ملی خود را به همراه شماره شناسنامه وارد نمایید. پس از اینکه برای اولین بار وارد سایت شدید، می توانید جهت تغییر رمز عبور خود اقدام نمایید. برای وارد نمودن کد ملی، صفر اول آن را وارد ننمایید.

جهت دریافت و مشاهده اطلاعات کلی کاربری خود ، می توانید تمام مواردی همچون : نام کاربری و همچنین رمز عبور و سایر اطلاعات دیگر را در همین سامانه همانند تصویر زیر مشاهده نمایید.

 

رهگیری استعلام مدرک تحصیلی

رهگیری استعلام مدرک

 

 برای انجام تنظیمات آموزشی می توانید در دوره جاری از منوی بالای صفحه، پس از انجام تنظیمات نوع پذیرش خود را در همان مقطع با توجه به اطلاعات خود دریافت نمایید. منو های قرار داده شده در سایت مورد نظر شامل موارد زیر می باشد:

1)     پذیرش :

  • پذیرفته شدگان
  • پذیرفته شدگان بررسی نشده
  • فهرست مغایرت ها
  • فهرست دانشجویان

2)      انتخاب واحد :

  • ارائه درس
  • انتخاب واحد گروهی
  • انتخاب واحد های انجام شده
  • معادلسازی
  • زمانبندی انتخاب واحد

3)      آموزش :

  • درخواست های انتقال
  • درخواست های مهمان
  • درخواست های تغییر رشته
  • درخواست های انصراف
  • لیست حضور غیاب

4)      اطلاعات پایه :

  • مرکز
  • تقویم آموزشی

5)      مدیریت کاربران :

  • مدیریت کارکنان
  • تغییر رمز کاربران

پذیرش : اطلاعات مربوط به پذیرش دانشجویان در سامانه استعلام مدرک تحصیلی دانشگاهی همان اطلاعاتی است که از سوی سازمان سنجش و آموزش کشور در اختیار دانشگاه قرار گرفته است. بنابراین اطلاعاتی که شما در این بخش مشاهده می نمایید، در واقع همان اطلاعاتی است که شما به هنگام ثبت نام برای سازمان سنجش و اموزش کشور ارسال نموده اید. در صورتی که ثبت نام حضوری شما به درستی به انجام رسیده باشد، باید وضعیت شما در سیستم، از پذیرفته شده به دانشجو تغییر نموده باشد. همچنین شماره دانشجویی نیز به آنان ارائه شده باشد.

تذکر : در صورتی که مغایرتی در رابطه با اطلاعات خود در سامانه سجاد با مدارک مشاهده می نمایید، لازم است این مغایرت را به اطلاع دانشگاه علمی کاربردی برسانید تا بدان رسیدگی نمایند.

شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص استعلام مدرک تحصیلی با کد ملی روی لینک کلیک کنید.

سایت تاییدیه تحصیلی پیش دانشگاهی

کلیه آن دسته از داوطلبانی که مایل به دریافت کد سوابق تحصیلی جهت انجام ثبت نام در کنکور می باشند، ابتدا باید به سامانه تعیین شده جهت جمع آوری اطلاعات و سوابق تحصیلی داوطلبان آزمون سراسری اقدام نمایند. پس از ورود به سامانه جمع آوری اطلاعات و سوابق تحصیلی داوطلبان با صفحه ای همانند تصویر زیر مواجه خواهند شد که در این قسمت لازم است بر روی گزینه “مشاهده سوابق و دریافت کد سوایق تحصیلی اینجا را کلیک کنید” آن را انتخاب نمایید.

 

سایت تاییدیه تحصیلی پیش دانشگاهی

سایت تاییدیه تحصیلی پیش دانشگاهی

 

پس از مشاهده این صفحه، لازم است کد دانش آموزی، کد منطقه و همچنین تاریخ تولد خود را به صورت دقیق وارد نمایید. پس از اینکه گزینه مورد نظر را انتخاب نمودید، در مرحله بعدی می توانید تمامی اطلاعات خود را که شامل ریز نمرات شما می شود را مشاهده نمایید. چنانچه مایل به دریافت اطلاعات پیش دانشگاهی خود می باشید نیز، لازم است بار دیگر به سامانه وارد شوید و پس از وارد نمودن اطلاعات خود، تمامی نمرات را مشاهده نمایید.

 

خلاصه مطلب

در این مقاله تلاش نمودیم تا اطلاعاتی را در رابطه با سامانه استعلام مدرک تحصیلی دانشگاهی به شما داوطلبان عزیز ارائه نماییم. برای دریافت رهگیری استعلام مدرک تحصیلی از سایت گرفتن تاییدیه تحصیلی اینترنتی پیش دانشگاهی می توانید با مشاوران ما در این زمینه در ارتباط باشید. چنانچه مشکل و یا سوالی در رابطه با استعلام مدرک تحصیلی دانشگاه پیام نور دارید، برای پاسخ سوالات خود می توانید با مشاوران ما در ارتباط باشید. مشاوران ما همه روزه، حتی ایام تعطیل آماده ارائه خدمات به شما دانشجویان و داوطلبان عزیز خواهند بود.

 

مطالب مرتبط

دریافت کد مدرسی از سامانه سجاد

تأییدیه مدرک تحصیلی

رهگیری استعلام مدرک تحصیلی

3.4/5 - (13 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

چگونه می توانم به سامانه استعلام مدرک تحصیلی دانشگاهی وارد شوم؟

نحوه ورود به سایت گرفتن تاییدیه تحصیلی اینترنتی برای دانشگاه های مختلف تا حدودی با یکدیگر متفاوت می باشد. برای اطلاع از نحوه ورود به سایت می توانید این مطلب را بخوانید.

 

چگونه می توانیم کد رهگیری استعلام مدرک تحصیلی را دریافت نماییم؟

برای دریافت کد رهگیری با شماره های 9099075307 (از سراسر کشور ) و 9099075307 ( از استان تهران ) از تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 12 شب تماس حاصل نمایند تا راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

 

چگونه می توانم تاییدیه تحصیلی دانشگاه پیام نور را دریافت نمایم؟

برای دریافت استعلام مدرک تحصیلی دانشگاه پیام نور باید به صورت حضوری به مرکز مربوطه مراجعه نمایید.

 

نظرات

6 دیدگاه دربارهٔ «سامانه استعلام مدرک تحصیلی دانشگاهی»

  1. Avatar photo آریان گفت:

    سلام و وقت بخیر،من کاردانی پیوسته از آموزشگاه فنی و حرفه ای که الان شده دانشکده فنی و حرفه ای دارم و الان واسه مدرک کارشناسی ارشدم نیاز با کد صحت مدارک قبلیم دارم،لطفا راهنمایی کنید چطوری میتونمکد صحت واسه مدرک کاردانی فنی و حرفه ای رو بگیرم،ممنونم

    1. Avatar photo مشاور حمامی گفت:

      سلام وقتتون بخیر شرایط شما باید تحت برسی مشاور قرار بگیرد برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما تماس بفرمایید

  2. Avatar photo مینا فضلی گفت:

    سلام وقت بخیر من برای استعلام مدرک دانشگاه اقدام میکنم ولی نمیاره میگه شماره با مالکیت تطابق نداره باید چیکار کنم .کد رهگیری رو دریافت میکنم ها ولی مدرک رو نشون نمیده.

    1. Avatar photo rezai گفت:

      لام وقت بخیر . یعنی شماره موبایل شما به نام شما نیست به همین علت اجازه ورود به سامانه به شما نمیدهد

  3. Avatar photo فرهاد گفت:

    سلام. خسته نباشید. سؤالم اینه که افرادی که دانشگاه آزاد تحصیل کردند برای استعلام مدرک لیسانس خودشون باید به سایت استعلام مدرک تحصیلی وزرات علوم رجوع کنند یا باید به سایت استعلام مردک تحصیلی دانشگاه آزاد رجوع کنند؟( چون دیدم هر کدام از این ها یعنی وزارت علوم و دانشگاه آزاد برای استعلام مدرک تحصیلی سایت مجزا دارند برام سؤال شد)

    1. Avatar photo کارشناس ارشد گفت:

      سلام وقت بخیر برای استعلام مدرک تحصیلی وزارت علوم باید به سایت estelam.msrt.ir برای اطلاعات بیشتر با مرکز تماس یگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • دریافت کد 12 رقمی ایثارگری

    دریافت کد 12 رقمی ایثارگری + راهنما استعلام و مشاهده Isaar.ir

    دریافت کد 12 رقمی ایثارگری ارتش، سپاه، بنیاد شهید و نیروی انتظامی یکی از موضوعاتی است که برای داوطلبان کنکور اهمیت بسزایی دارد. بهره مندی از سهمیه‌ها به خصوص سهمیه ایثارگران می‌تواند در ارتقاء رتبه داوطلبان موثر باشد. شورای عالی...
  • معلم شدن بدون آزمون استخدامی

    معلم شدن بدون آزمون استخدامی + شرایط و مراحل | medu.ir

    معلم شدن بدون آزمون استخدامی امکان‌پذیر است؟ با توجه‌ به سخت بودن آزمون استخدامی آموزش‌ و پرورش و همچنین وجود شرایط سنی، خیلی‌ از افراد پذیرفته نمی‌شوند. از همین رو به دنبال روش‌‌های دیگری برای رسیدن به این شغل هستند....
  • صدور گواهی اشتغال به تحصیل

    صدور گواهی اشتغال به تحصیل 1403 + فرم دریافت اینترنتی | راهنما

    دانشجویانی که قصد درخواست صدور گواهی اشتغال به تحصیل دارند، می‌توانند از طریق مراجعه به سامانه سجاد برای این امر اقدام نمایند. گفتنی است که گواهی اشتغال به تحصیل دانشجویان غیرحضوری و حضوری، به صورت اینترنتی بوده و دیگر نیازی...
  • چارت انتخاب واحد رشته دندانپزشکی

    چارت انتخاب واحد رشته دندانپزشکی + بروزرسانی 1403 | ایران تحصیل

    چارت انتخاب واحد رشته دندانپزشکی یک راهنمای تحصیلی است که شامل لیست دروس واحد‌های مورد نیاز در دوره دندانپزشکی است. این چارت ترمی دندانپزشکی، ترتیب دروس و تعداد واحد های رشته دندانپزشکی را مشخص می‌کند. هدف اصلی این چارت درسی...
تماس با مشاور