ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

تأییدیه مدرک تحصیلی + ثبت درخواست سامانه emt.medu.ir

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۲۵
  • تاریخ بروزرسانی: ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
تأییدیه مدرک تحصیلی
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

تماس برای دریافت تاییدیه تحصیلی دانشگاه

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

امکان درخواست تأییدیه مدرک تحصیلی از طریق آدرس emt.medu.ir برای دانش آموزان و داوطلبان کنکوری فراهم شد. شاید برای شما این سوال بوجود آمده باشد که چگونه تأییدیه احصیلی بگیریم. کلیه افراد می توانند برای استعلام تاییدیه مدرک تحصیلی خود به این سامانه مراجعه کرده و اقدامات لازم را در آن انجام دهند.

این سامانه برای استعلام مدرک تحصیلی توسط آموزش و پرورش طراحی شده و تأییدیه تحصیلی کارشناسی یا ارشد فرد به دانشگاه مورد نظر ارسال می شود. البته دقت داشته باشید که کسب اطلاعاتی در رابطه با نحوه ورود به سامانه تأییدیه مدرک تحصیلی emt.medu.ir برای گرفتن تأییدیه تحصیلی اینترنتی و همین طور ثبت درخواست تأییدیه تحصیلی ضروری و مهم به نظر می رسد.

از آن جایی که کسب برخی سوال دارند تاییدیه تحصیلی از کجا بگیرم و دریافت اطلاعات در رابطه با نحوه استفاده و ورود به سامانه تأییدیه تحصیلی (emt.medu.ir) برای هر یک از داوطلبان و کنکوری های عزیز الزامی و مهم یه نظر می رسد از این رو کمک خواستن از مشاوری خبره و کاردان برای کسب اطلاعاتی دقیق و درست در این رابطه می تواند بسیار راهگشا باشد. جهت دریافت اطلاعات لازم در رابطه به دریافت تاییدیه تحصیلی دانشگاه و تاییدیه تحصیلی دیپلم می توانید از طریق شماره 9099075307 با همکاران ما در ایران تحصیل در تماس باشید.

اهمیت دریافت تأییدیه مدرک تحصیلی

برای ثبت نام هر فرد در دانشگاههای سراسری و یا استخدام در بعضی از مکان‌های دولتی و خصوصی و حتی برای ترجمه مدرک تحصیلی ارائه تاییدیه تحصیلی الزامی است. بنابراین برای ثبت نام ارشد با سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد ضروری است تاییدیه تحصیلی داشته باشید.

داوطلبانی که قصد ثبت نام در دانشگاه را دارند و یا برای ترجمه مدرک تحصیلی خود باید به دانشگاه و یا سازمان مربوطه مدرک درست و قابل اعتمادی از آخرین مدرک تحصیلی خود ارائه دهند که به آن تاییدیه تحصیلی می‌گویند.

پس به پاسخی که از مدرک تحصیلی (ابتدایی، راهنمایی، دیپلم، و پیش دانشگاهی) فرد ارائه می شود، تاییدیه تحصیلی می‌گویند. دریافت تأییدیه تحصیلی دانشگاه از طرف آموزش و پرورش و به صورت محرمانه از طریق پست برای استعلام تاییدیه تحصیلی گیرنده ارسال می‌شود.

مشاورین ما آماده پاسخگویی هستند

سه دسته از افراد نیاز به تاییدیه تحصیلی دارند

  • داوطلبانی که در کنکور سراسری شرکت و بعد از اعلام نتایج قطعی برای ثبت نام می خواهند اقدام کنند.
  • کسانی که باید مدرک تحصیلی خود را توسط دارالترجمه ترجمه کنند.
  • افرادی که در اداره ها و سازمان های خاص استخدام می شوند.

راه های دریافت تاییدیه تحصیلی

کسانی که برای ثبت نام در کنکور یا هر کار دیگری نیازمند دریافت تاییدیه تحصیلی هستند، می توانند از دو طریق حضوری و غیرحضوری که در ادامه به بررسی آن ها میپردازیم برای دریافت تاییدیه خود اقدام نمایند.

در روش حضوری فرد باید با به همراه داشتن مدارک خود به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه نمایند و اقدام به دریافت تاییدیه تحصیلی خود نمایید.

در روش غیر حضوری به طور اینترنتی و با مراجعه به وبسایت emt.medu.ir می توانید به صورت سریع تر و در منزل خود تاییدیه تحصیلی را با آپلود مدارک دریافت نمایید.

دریافت تأییدیه تحصیلی دانشگاه

داوطلبانی که در کنکور سراسری قبول شده اند و یا متقاضی استخدام در ارگانهای دولتی هستند و یا در ادارات خصوصی مشغول به کار شده اند، برای دریافت تأییدیه تحصیلی دانشگاه می توانند به روش های زیر اقدام کنند. در مرحله اول به دفاتر پیشخوان مراجعه کرده و پس از کامل کردن فرم های لازم و تحویل مدارک ضروری که باید در زمان ثبت نام دانشگاه آن را تحویل دهند، اقدام کنند.

  • مراجعه  دفاتر پیشخوان دولتی
  • پر کردن فرم های درخواستی تایید که پیشخوان دولت در اختیار فرد قرار می دهد
  • ارائه کپی کارت ملی
  • ارائه کپی مدرک دیپلم
  • ارائه کپی مدرک پیش دانشگاهی
  • ارائه فیش واریز مبلغ کارمزد تعیین شده از طرف پیشخوان
  • ارائه تلفن همراه برای دریافت کد پیگیری
  • ثبت درخواست تأییدیه تحصیلی و اقدام دریافت تأییدیه تحصیلی دانشگاه با یک سری مدارک امکان پذیر می باشد که فرد باید تمام‌ آنها را در سامانه ثبت درخواست تاییدیه تحصیلی (emt.medu.ir) و یا پیش دانشگاهی بارگذاری کند.

دریافت تأییدیه تحصیلی دانشگاه

افرادی که بصورت غیر حضوری برای دریافت تأییدیه تحصیلی کارشناسی اقدام می کنند، باید مدارک مورد نیاز ذکر شده را زمان ثبت نام حضوری تحویل مسئول دفتر پیشخوان بدهند.

دریافت تأییدیه تحصیلی دانشگاه

دریافت تأییدیه تحصیلی به روش غیر حضوری

افرادی که می خواهند تأییدیه تحصیلی را از طریق روش آنلاین دریافت کنند، باید اطلاعات زیر را در سامانه emt.medu.ir ارائه داده و پس از آن می توانند تأییدیه تحصیلی دیپلم یا تأییدیه تحصیلی دانشگاه را دریافت کنند.

  • نام و نام خانوادگی
  • کد ملی
  • شماره شناسنامه و تاریخ تولد
  • شماره موبایل
  • انتخاب نوع تاییدیه ( دیپلم، پیش دانشگاهی و…)
  • بار گذاری محل مدرک تحصیلی و ریز نمرات
  • انتخاب مرکزی که می خواهد تاییدیه تحصیلی به آنجا ارسال شود ( دانشگاه، کنسولگری، سفارتخانه، دالترجمه ).
  • پرداخت هزینه

بهتر آنست که داوطلبان هنگام درخواست تأییدیه تحصیلی و دریافت تأییدیه تحصیلی کارشناسی و فیش رسید برای ثبت نام دانشگاه، فراخوان و اطلاعیه های مربوط به راهنمای ثبت نام پذیرفته شدگان را به دقت مطالعه کنند تا با آماده کردن مدارک مورد نیاز کپی شناسنامه، و عکس ۴×۳  و غیره با کمبود وقت مواجه نشوند.

اگر نسبت به دریافت تاییدیه تحصیلی اقدام کرده و منتظر پاسخ آن هستید، اما تاییدیه تاکنون به مقصد نرسیده می توانید از طریق سایت استعلام مدرک تحصیلی با کد ملی پیگیر شوید.

مشاوره تاییدیه تحصیلی

افرادی که درکنکور سراسری شرکت و قبول شده اند و قصد ثبت نام در دانشگاه قبولی خود را دارند باید بدانند که ثبت نام بدون تأییدیه مدرک تحصیلی امکان پذیر نمی باشد.

تاییدیه تحصیلی باید در زمان ثبت نام همراه باشد یا حداقل فیش دریافت تاییدیه تحصیلی را گرفته باشد حتی برای ترجمه رسمی مدرک تحصیلی دیپلم و یا پیش دانشگاهی توسط دارالترجمه نیاز به تاییدیه تحصیلی است.

اگر برای دریافت تأییدیه تحصیلی کارشناسی و انجام تمام مراحل آن سوالی دارید مشاوران ما در ایران تحصیل حتی در ایام تعطیل پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.

نحوه دریافت تأییدیه تحصیلی اینترنتی

شاید برای شما این سوال بوجود آمده باشد که چگونه تاییدیه تحصیلی بگیریم. بسیاری از افراد برای سهولت و صرفه جویی در وقت و سرعت کار برای دریافت تاییدیه تحصیلی اینترنتی اقدام می کنند و در مراحل بعد هم می توانند براش ویراش تاییدیه تحصیلی اقدام کنند.

جهت دریافت تأییدیه تحصیلی کارشناسی یا تأییدیه تحصیلی دیپلم ابتدا باید از مراحل این ثبت نام اطلاعات کافی داشته باشند تا حین ثبت درخواست تاییدیه تحصیلی دچار مشکل نشوید.

مراحل دریافت تأییدیه مدرک تحصیلی از سامانه emt.medu.ir

ورود به سامانه تأییدیه تحصیلی از طریق سامانه emt.medu.ir

راهنمای تصویری تاییدیه تحصیلی

در قدم بعدی و پس از ورود به سامانه تأییدیه مدرک تحصیلی emt.medu.ir نوبت به کلیک بر روی گزینه آبی رنگی به نام “ثبت نام تأییدیه تحصیلی” می رسد.

ثبت نام تأییدیه تحصیلی

درمرحله سوم از دریافت تأییدیه مدرک تحصیلی در سامانه emt.medu.ir باید از میان گزینه های موجود به نمایش درآمده برای انتخاب مقطع تحصیلی و همین طور نظام آموزشی خود اقدامات لازم را انجام دهید.

سامانه تاییدیه مدارک تحصیلی

مرحله چهارم مربوط به درج اطلاعاتی مهم در فیلدهای مربوطه است. در واقع، سه دسته اطلاعات بسیار مهم باید در این فیلدها درج شوند.

یکی از این دسته ها شامل اطلاعات فارغ التحصلیی داوطلب است که الزاماً باید برای درج و ثبت اطلاعاتی از جمله مقطع آموزشی، رشته، مدرسه فارغ التحصیلی و سال فارغ التحصیلی اقدام فرمایید.

دسته دوم مربوط به اطلاعات شناسنامه ای و هویتی شماست که از جمله آن ها می توان به نام و نام خانوادگی، نام پدر، شماره شناسنامه، کد ملی و همین طور شماره تلفن همراه فرد اشاره کرد.

سومین دسته مربوط به درج مشخصات استعلام گیرنده بوده که داوطلب کنکور باید برای درج استان، عنوان و نوع استعلام گیرنده است که باید برای آن اقدام کنید.

پس از تکمیل کامل این فرم تأییدیه مدرک تحصیلی و درج اطلاعات خواسته شده نوبت به کلیک بر روی گزینه آبی رنگ ادامه و گام بعدی می رسد.

اطلاعات هویتی برای دریافت تاییدیه تحصیلی

آخرین مرحله از مراحل ثبت درخواست تأییدیه تحصیلی واریز وجه درخواستی در سامانه تأیدییه مدرک تحصیلی (emt.medu.ir) و دریافت کد رهگیری است که الزاماً‌ باید برای حفظ و نگهداری آن اقدامات لازم را انجام دهید.

مراحل دریافت تاییدیه تحصیلی

نحوه پیگیری درخواست تاییدیه تحصیلی

برخی از دانشجویان در مورد نحوه پیگیری تاییدیه تحصیلی سوال دارند. معمولا بین ۳ الی ۱۵ روز کاری زمان برای استعلام تأییدیه مدرک تحصیلی نیاز است و این مدارک تاییدیه به  آدرس مرکزی که در فرم ذکر شده ارسال می شود. افرادی که از طریق سایت اقدام به دریافت تاییدیه تحصیلی و نیاز به پیگیری درخواست خود را دارند باید برای این پیگیری کد رهگیری را به خاطر داشته باشند و طبق مراحل زیر اقدام کنند.

ابتدا باید وارد سایت تاییدیه تحصیلی آدرس اینترنتی emt.medu.ir بشوند. بر روی گزینه پیگیری درخواست تاییدیه تحصیلی کلیک کنند. با وارد کردن کد ملی، کد پیگیری، و کد امنیتی بر روی گزینه ادامه کلیک کنند . افرادی که ملیت ایرانی ندارند و اتباع خارجی هستند باید کد اتباع را به جای کد ملی وارد کنند. در آخر مشاهده وضعیت درخواست تاییدیه تحصیلی را کلیک کنند.

مدت زمان دریافت تایید تحصیلی

مدت زمانی که تاییدیه تحصیلی به استعلام کننده تاییدیه تحصیلی می‌رسد بسته بازمان فارغ التحصیلی افراد در مقطع ها متفاوت است. هر چه مدرک را درسالهای نزدیک دریافت کرده باشید، پشت سرهم و با ترتیب سریعتر می توانید تاییدیه تحصیلی را دریافت کنید اما در هر صورت دو هفته ایی زمان می برد اما در بعضی مواقع این زمان طولانی تر است.

برای کسب اطلاع از نحوه استعلام کد رهگیری تاییدیه دیپلم روی لینک مربوطه کلیک نمایید.

هزینه تأییدیه تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی

هزینه تاییدیه تحصیلی هر مقطع ۲۳۰۰۰ هزار تا ۲۵۰۰۰ هزار تومان است و اگر هزینه ای با تفاوت زیاد مشاهده کردید به مراجع ذیربط اعتراض کنید.

دلایل عدم دریافت تاییدیه تحصیلی

دلایل متفاوتی منجر به عدم تاییدیه تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی می شود که عبارتند از:

  • نقص در پرونده تحصیلی موجود در مدرسه
  • نقص در درج یکی از نمرات سال تحصیلی
  • عدم درج نمره یک درس در مقطع تحصیلی
  • گم شدن پرونده در مدرسه
  • گم شدن پرونده شاید عجیب باشد اما این اتفاق در پرونده های قدیمی و یا منحل شدن مدارس قدیمی امکان دارد.

کال تو اکشن تماس

کال تو اکشن تماس

جهت آشنایی با مای مدیو کلیک نمایید.

دریافت تأییدیه مدرک تحصیلی از طریق اداره پست

آیا برای دریافت تاییدیه تحصیلی می توان به اداره پست مراجعه کرد؟ خیر. افراد همانطور که از طریق سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی باید کد مربوط به سوابق تحصیلی را دریافت کنند، برای دریافت تأییدیه تحصیلی نیز باید وارد سامانه تأییدیه تحصیلی به آدرس emt.medu.ir شده دیگر نیاز به مراجعه حضوری به اداره پست نیست. تاییدیه تحصیلی به خود فرد داوطلب داده می‌شود.

پس از صدور تأییدیه مدرک تحصیلی بوسیله آموزش و پرورش در هردو مقطع دیپلم و پیش دانشگاهی به هیچ عنوان به فرد داوطلب داده نمی‌شود این مدرک از طرف آموزش و پرورش بصورت محرمانه به دارالترجمه سازمان استعلام گیرنده تاییدیه تحصیلی و یا دانشگاهی که فرد قصد تحصیل دارد ارسال می شود.
دریافت تاییدیه تحصیلی برای افراد دوره بدون کنکور نیز الزامی است.

این دسته از افراد هم برای دریافت تاییدیه تحصیلی اقدام کنند و تفاوتی با کنکوری‌ها ندارند. به صورت کلی اگر قصد ثبت نام در دوره های بدون کنکور و موسسات آموزش عالی را هم دارند نسبت به دریافت تاییدیه تحصیلی اقدام کنند.

دریافت تأییدیه مدرک تحصیلی از طریق اداره پست

دریافت تأییدیه مدرک تحصیلی در آموزش و پرورش

اگر برای شما این سول وجود دارد که تاییدیه تحصیلی از کجا بگیرم. باید اشاره کنیم که در سامانه تأییدیه تحصیلی به آدرس  emt.medu.ir متقاضیان پس از درج مشخصات فردی و مشخصات مدرک تحصیلی از آموزش و پرورش منطقه خود می توانند بای دریافت تأییدیه تحصیلی دانشگاه یا دیپلم اقدام کنند. پس از انجام مراحل ثبت درخواست تأییدیه تحصیلی بوسیله فرد و صادر شدن کد رهگیری که برای فرد ارسال می شود و می‌تواند به وسیله آن از آخرین وضعیت درخواست خود اطلاع پیدا کند.

این درخواست تأییدیه تحصیلی در آموزش و پرورش بررسی درصورت وجود مدارک و اثبات درستی آنها گواهی تایید مدارک برای فرد صادر می شود این مدارک بصورت الکترونیکی به استعلام کننده فرستاده می شود . تاییدیه تحصیلی شامل دو مدرک تایید تحصیل و سوابق فارغ التحصیلی به همراه ریز نمرات و محل های تحصیل فرد است که برای دانشگاه یا مرکز آموزشی و غیره صادرمی شود.

نمونه فرم تأییدیه تحصیلی آموزش و پرورش

شاید برخی از دانشجویان با نمونه تأییدیه تحصیلی آموزش و پرورش آشنایی نداشته باشند. از این رو در ادامه نمونه این تأییدیه را قرار داده ایم. لازم به ذکر است این فرم هنگام مراجعه حضوری به دفاتر پیشخوان ارائه می شود.

نمونه فرم تأییدیه تحصیلی آموزش و پرورش

پادکست صوتی مقاله

 


خلاصه مقاله تاییدیه مدرک تحصیلی

دریافت تأییدیه مدرک تحصیلی برای ثبت نام در همه دانشگاهای دولتی و غیر دولتی، پیام نور، آزاد و استخدام در ادارات دولتی و خصوصی الزامی می باشد. اگر این سوال را دارید که تاییدیه تحصیلی از کجا بگیرم، باید بگوییم که دریافت تأییدیه تحصیلی دیپلم و  تأییدیه تحصیلی دانشگاه به دو روش اینترنتی و حضوری امکان پذیر می باشد.

در روش حضوری که به دفاتر پیشخوان دولتی مراجعه و با تحویل مدارک ضروری و پر کردن فرم ها درخواست تأییدیه تحصیلی شما ثبت می شود و در مرحله اینترنتی وارد سامانه دریافت تاییدیه تحصیلی شده و با پر کردن اطلاعات مورد نیاز در خواست شما ثبت شود.

در آخر با توجه به مطالب گفته شده باید پس از دریافت تأییدیه تحصیلی کارشناسی کد رهگیری را دریافت کرده باشید تا صحت مراحل و مدارک شما اثبات شود و برای پیگیری های بعدی نیز مورد نیاز است. در صورتی که هرگونه سوال و یا مشکلی در ارتباط با سامانه تاییدیه تحصیلی یا این سوال که چگونه تأییدیه مدرک تحصیلی بگیریم دارید، با شماره 9099075307 تماس بگیرید تا مشاوران ما در ایران تحصیل در این زمینه شما را یاری کنند.

برای دانلود pdf کلیک نمایید.

3.7/5 - (4 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

تماس برای دریافت تاییدیه تحصیلی دانشگاه

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

آدرس سامانه تأییدیه مدرک تحصیلی چیست؟

آدرس سامانه تأییدیه مدرک تحصیلی emt.medu.ir است.

آیا تمامی داوطلبان کنکور باید برای گرفتن تأییدیه تحصیلی اینترنتی اقدام کنند؟

بله. انجام این کار برای تمامی داوطلبان مایل به ثبت نام در کنکور سراسری ورودی دانشگاه ها الزامی است.

برای ثبت درخواست تأییدیه تحصیلی به چه مدارکی نیاز است؟

از میان مدارک لازم برای ثبت درخواست تأییدیه تحصیلی می توان به مدارک تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی و همین طور ریز نمرات اشاره کرد.

نظرات

25 دیدگاه دربارهٔ «تأییدیه مدرک تحصیلی + ثبت درخواست سامانه emt.medu.ir»

  1. Avatar photo علی کریمی گفت:

    سلام برای ثبت نام توی ترمیم معدل الان باید تاییدیه تحصیلی بگیریم ؟
    کدوم نوعشو چون دو گزینه داره

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      خیر نیازی نیست به تاییدیه تحصیلی نیست

  2. Avatar photo شیرین گفت:

    سلام من ورودی بهمن میخوام وارد دانشگاه بشم اما درس زبان انگلیسی رو امتحان ندادم و مجبورم خرداد 403 امتحان بدم توی این شرایط امکان داره که مدرک تحصیلیم رو تایید کنن که من برم دانشگاه بعد که امتحان دادم برم تو سایت ثبت کنم؟

    1. Avatar photo مشاور حمامی گفت:

      سلام وقتتون بخیر برای ثبت نام ورودی بهمن نهایتا تا ۱۱/۳۰ باید فارغ التحصیل شوید

  3. Avatar photo حدادی گفت:

    برای تاییدیه مدرک تحصیلی توی مای مدیو باید برم؟

    1. Avatar photo مشاور حمامی گفت:

      سلام وقتتون بخیر خیر به پیشخوان دولت مراجعه بفرمایید

  4. Avatar photo صادق گفت:

    سلام خسته نباشین مدرسه ایی که من دیپلم گرفتم شبانه بود والان تایدیه ک میگیرم پیام اقدام ب تایدیه تحصیلی میاد اما با کده پیگیری ک وارد میشم میزنه هیچ سابقه ایی با این کده ملی ورشته وجود ندارد راهنمایی کنید لطفا

    1. Avatar photo مشاور طهماسبی گفت:

      سلام. وارد سایت مای مدیو بشید و استعلام دیپلمتون رو بگیرید.

  5. Avatar photo کامرانی گفت:

    سلام. یه سوال داشتم..برای این که بتونیم تاییدیه تحصیلی دیپلم بگیریم اول باید به آموزش و پرورش منطقه بریم؟

    1. Avatar photo مشاور اقازاده گفت:

      سلام وقت بخیر
      میتوانید ازطریق سایت emt.medu.ir اقدام کنید

    2. Avatar photo مشاور جوادی گفت:

      سلام وقت بخیر
      دوست عزیز باید از طریق سامانه استعلام مدرک دیپلم اقدام فرمایید.

    3. Avatar photo rahdar گفت:

      سلام وقت بخیر .
      خیر نیاز به مراجعه حضوری ندارد و میتوانید از طریق سایت کاملا غیر حضوری انجام دهید.

  6. Avatar photo Mohammad 84 گفت:

    سلام وقت بخیر
    برای دریافت تاییدیه تحصیلی هرزمانی میشه اقدام کرد یا محدوده زمانی خاصی داره؟

    1. Avatar photo مشاور اقازاده گفت:

      سلام وقت بخیر
      بستگی دارد برای چه موردی میواهید استفاده کنید درکل تایم اصی برای مراجعه ندارد میتوانید از طریق سایت emt.medu.ir اقدام کنید

    2. Avatar photo مشاور جوادی گفت:

      سلام وقت بخیر
      هر زمانی میشه و تایم خاصی نداره.

  7. Avatar photo کیانا گفت:

    سلام میشه تاییدیه تحصیلی رو دوبار گرفت؟ من یکی برای دارالترجمه میخوام یکیم برای ثبت نام دانشگاه
    امکان پذیره؟

    1. Avatar photo کارشناس ارشد گفت:

      سلام وقت بخبر برای دریافت تاییده تحصیلی میتوانید اقدام کنید ولی بریابررسی شرایط با واحد مشاوران تماس بگیرید

  8. Avatar photo میترا گفت:

    از تاریخ 16/11/1400 تائیدیه را درخواست کردم تا الان آموزش و پرورش تایید نکردند و میبایست به سازمان صنعت و معدن ارجاع دهند که تا کنون هیچ پاسخی ندادند ممکن شما راهنمایی بفرمایید که چه باید کرد

    1. Avatar photo کارشناس ارشد گفت:

      با سلام.به اموزش و پرورش منطقه ای که دیپلم خود را در ان گرفتید مراجعه کنید.

  9. Avatar photo محمود گفت:

    سلام، آیا برای دریافت تاییدیه مدرک تحصیلی صرفا به صورت اینترنتی می توان اقدام کرد؟

    1. Avatar photo irani گفت:

      سلام خیر، برای دریافت تاییدیه مدرک تحصیلی به صورت اینترنتی و غیر اینترنتی می توانید اقدام کنید، برای اقدام به صورت اینترنتی باید به سامانه emt.medu.ir مراجعه کنید و برای اقدام به صورت حضوری باید به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه نمایید.

  10. Avatar photo سارا گفت:

    سلام، دریافت تاییدیه تحصیلی چه کاربردی دارد؟

    1. Avatar photo irani گفت:

      سلام، دریافت تاییدیه مدرک تحصیلی برای ثبت نام در کنکور، استخدام و ترجمه مدرک تحصیلی کاربرد دارد.

  11. Avatar photo عباس گفت:

    سلام، برای دریافت تاییدیه مدرک تحصیلی به چه سامانه ای باید مراجعه کنیم؟

    1. Avatar photo irani گفت:

      سلام، برای دریافت تاییدیه مدرک تحصیلی باید به سامانه emt.medu.ir مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • ثبت نام کنکور کارآگاهی

    ثبت نام کنکور کارآگاهی 1403| مراحل، زمان و محل برگزاری

    کسانی که به شغل کارآگاهی علاقه دارند می‌توانند در زمان ثبت نام کنکور کارآگاهی برای شرکت در این آزمون اقدام کنند. این رشته، یکی از شغل‌های حساس کشور است که در آن تنها افراد خاصی می‌توانند استخدام شوند. شما برای...
  • دریافت کد 12 رقمی ایثارگری

    دریافت کد 12 رقمی ایثارگری + راهنما استعلام و مشاهده Isaar.ir

    دریافت کد 12 رقمی ایثارگری ارتش، سپاه، بنیاد شهید و نیروی انتظامی یکی از موضوعاتی است که برای داوطلبان کنکور اهمیت بسزایی دارد. بهره مندی از سهمیه‌ها به خصوص سهمیه ایثارگران می‌تواند در ارتقاء رتبه داوطلبان موثر باشد. شورای عالی...
  • سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی

    Dipcode.medu.ir + ورود به سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی

    کد سوابق تحصیلی از طریق سامانه دانش آموزی کشور به نشانی my.medu.ir در دسترس کاربران است. در سال های گذشته داوطلبان باید جهت مشاهده کد سوابق تحصیلی به سامانه dipcode.medu.ir یا سایت sahat.medu.ir مراجعه می‌کردند. اما در حال حاضر داوطلبان...
  • ثبت نام مجدد کنکور سراسری

    ثبت نام مجدد کنکور ۱۴۰۳ + جاماندگان sanjesh.org

    ثبت نام مجدد کنکور سراسری آغاز شد. جاماندگان کنکور که در بازه زمانی اولیه اختصاص داده شده برای ثبت نام کنکور به هر دلیلی موفق به نام‌نویسی نشده‌اند، می‌توانند در مهلت ثبت نام مجدد کنکور سراسری نسبت به تکمیل فرم...
تماس با مشاور