ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

پشتیبانی سامانه سجاد | ایران تحصیل

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۱۰۵
  • تاریخ بروزرسانی: ۲۵ اسفند ۱۴۰۰
پشتیبانی سامانه سجاد
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

بخش پشتیبانی سامانه سجاد برای تمامی افراد و کاربران سامانه سجاد فعال شد. کلیه افراد می توانند در صورت داشتن مشکلی در زمان استفاده از سامانه سجاد به پشتیبانی سامانه سجاد مراجعه و درخواست خود را مبنی بر رفع مشکل ثبت کنند. به طور مثال، امکان دارد برخی از افراد در زمان ویرایش اطلاعات در سامانه سجاد (در صورت امکان پذیر بودن این امر) با مشکلی روبرو شوند و انجام این کار برایشان مقدور نباشد. اینجاست که می توانند با ارسال درخواست کمک از پشتیبانی سامانه سجاد اقدامات لازم را برای رفع این مشکل انجام دهند. از طرف دیگر، در صورت داشتن سوالات متداول سامانه سجاد می توانید از کمک مشاوری خبره در این زمینه بهره بگیرید و هر سؤالی که در رابطه نحوه کار با سامانه سجاد و حتی پشتیبانی سامانه سجاد برایتان مطرح شده است را از وی بپرسید.

 

در این نوشته، اطلاعات خوبی را در رابطه با نحوه ثبت درخواست رسیدگی به مشکلات در زمان استفاده از سامانه از طریق پشتیبانی سامانه سجاد در اختیار شما دوستان و عزیزان همیشه همراه قرار می دهیم. ما را همراهی کنید تا هر آن چه را که باید در رابطه با نحوه ارائه درخواست حل مشکل در پشتیبانی سامانه سجاد و حتی نحوه ثبت نام و استفاده از این سامانه بدانید را به طور کامل و دقیق فرا بگیرید.

 

 

برای آشنایی با نحوه ثبت درخواست در سامانه پشتیبانی سایت سجاد از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099075307 تماس از سراسر کشور و  9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

ویرایش اطلاعات در سامانه سجاد

 

 

لزوم تعبیه بخش پشتیبانی سامانه سجاد در سایت سجاد

دوستان عزیز دقت داشته باشید که بخش پشتیبانی سامانه سجاد به منظور کمک به شما دوستان عزیز کاربر و مراجعه کنندگان به سایت سجاد طراحی شده است.

در واقع، هر فرد در صورتی که در زمان ثبت نام، صدور و دریافت کار و یا هر زمان دیگری با مشکلی در زمان کار با سامانه سجاد مواجه شد می تواند برای ثبت درخواست خود از طریق پشتیبانی سامانه سجاد اقدامات لازم را انجام دهد.

پس از ثبت درخواست در بخش پشتیبانی سامانه سجاد به درخواست فرد رسیدگی می شود و سپس به مراتب نتیجه به وی اعلام می شود.

اما آیا می دانید که چگونه باید برای ثبت درخواست خود بخش پشتیبانی سامانه سجاد اقدام کنید؟

 به فرض مثال اگر در زمان ویرایش اطلاعات در سامانه سجاد به مشکلی برخوردید و در نهایت مؤفق به ویرایش اطلاعات در سامانه سجاد نشدید چگونه می توانید برای رفع این مشکل اقدامات لازم را انجام دهید؟

در ادامه این نوشته با ذکر مراحل لازم برای ثبت درخواست در سامانه پشتیبانی سجاد در خدمت شما دوستان و عزیزان همیشه همراه هستیم.

امیدواریم با ارائه راهنمای ارائه شده در زیر مشکلی در زمان ثبت درخواست در سامانه پشتیبانی سجاد برای رفع مشکلات به وجود آمده در زمان ویرایش اطلاعات در سامانه سجاد (در صورت امکان پذیر بودن) و غیره نداشته باشید.

 

 

برای ورود به سامانه سخا نظام وظیفه بر روی لینک حاضر کلیک کنید

 

 

چگونه برای ثبت درخواست در پشتیبانی سامانه سجاد اقدام کنیم؟

شاید این سؤال برای شما هم پیش بیایید که چگونه می توان برای ثبت درخواست در پشتیبانی سامانه سجاد استفاده کرد و نحوه ثبت درخواست در پشتیبانی سامانه سجاد چگونه انجام می شود.

برای استفاده از پشتیبانی سامانه سجاد در ابتدا باید وارد سایت سجاد به نشانی portal.saorg.ir شوید و سپس بر روی گزینه ارتباط با پشتیبانی سامانه کلیک بفرمایید.

با کلیک بر روی گزینه ارتباط با پشتیبانی سامانه واقع در بالای سایت صفحه ای حاوی فیلدهای مختلف برای شما نشان داده می شود که باید برای تکمیل آن ها اقدام بفرمایید.

 در واقع، با باز شدن صفحه متوجه وجود بخش هایی از جمله نوع مشکل می شوید که باید مشکلی که در زمان استفاده از سامانه سجاد برایتان پیش آمده است را در این قسمت درج کنید.

بخش بعدی مختص درج شماره تلفن همراه است که باید برای پر کردن فیلد مربوط به آن اقدام نمایید.

دو بخش بعدی که به دنبال یکدیگر آمده اند فیلد موضوع اصلی و ایمیل شما دوستان عزیز است.

این دو قسمت به علت ستاره دار بودن حتماً باید پر شوند و این گونه نیست که تکمیل فیلدهای مربوط به آن ها اختیاری باشد.

پس توجه لازم را به این موضوع مبذول دارید و حتماً برای پر کردن این دو فیلد مهم اقدامات لازم را انجام دهید.

دو بخش دیگر فیلدهای مربوط به کد ملی فرد کاربر و همین طور فیلدی به نام شرح هستند.

در قسمتی دیگر، در صورت نیاز به بارگذاری فایلی مشخص می توانید از طریق drag and drop کردن آن را در سامانه بارگذاری و آپلود کنید.

در بخش آخر کد امنیتی برای شما به نمایش در می آید که باید آن را در فیلد مربوطه درج کنید.

پس از اطمینان از تکمیل تمامی فیلدهای موجود در بخش پشتیبانی سامانه سجاد علی الخصوص فیلدها و بخش های ستاره دار نوبت به کلیک بر روی گزینه ارسال می رسد که در انتها باید بر روی آن کلیک بفرمایید.

به این صورت و با پر کردن فیلدهای مربوطه می توانید برای ثبت درخواست خود در سامانه پشتیبانی سجاد اقدامات لازم را انجام دهید.

در صورت داشتن هر گونه مشکلی در زمان استفاده از سامانه پشتیبانی سجاد می توانید از کمک مشاوران حاضر در مجموعه ایران تحصیل کمک بگیرید تا شما را در زمان تکمیل فرم ثبت درخواست در سامانه راهنمایی کنند.

حتی می توانید از آن ها بخواهید تا فرم را برای شما به طور کامل پر کنند و جهت بررسی ارسال فرمایند.

 

 

در صورت بروز هر گونه مشکلی در زمان استفاده و کار با سامانه سجاد می توانید از بخش پشتیبانی سجاد برای ثبت مشکل و رسیدگی به آن اقدام کنید

 

 

 

آیا امکان ویرایش اطلاعات در سامانه سجاد برای کاربران وجود دارد؟

افراد و دانشجویان زیادی برای ثبت نام در سامانه سجاد اقدام می کنند. اما همواره امکان بروز خطا در زمان ثبت نام برای هر فرد وجود دارد.

حال باید دید که آیا در صورت بروز هر گونه مشکلی امکان ویرایش اطلاعات در سامانه سجاد برای کاربران وجود دارد یا خیر؟

اگر به دنبال کسب اطلاعاتی در رابطه با امکان یا عدم امکان ویرایش اطلاعات در سامانه سجاد هستید می توانید با مشاوران خبره و کاردان مجموعه ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

مشاوران حاضر در مجموعه ایران تحصیل می توانند اطلاعات خوبی را در رابطه با امکان پذیر بودن یا نبودن ویرایش اطلاعات در سامانه سجاد در اختیار شما دوستان و عزیزان همیشه همراه قرار دهند.

 

 

آیا امکان درج سوالات متداول سامانه سجاد در این سایت وجود دارد؟

 شاید در زمان استفاده از سامانه سجاد سؤالات زیادی برای هر فرد کاربر مطرح شود که وی به دنبال پرسیدن و دریافت پاسخی برای آن ها باشد.

اینجاست که این سؤال مطرح می شود که آیا امکان ثبت سوالات متداول سامانه سجاد در این سایت برای کاربر وجود دارد یا خیر؟

در صورت امکان پذیر بودن ثبت سوالات متداول سامانه سجاد در سامانه چگونه می توان این کار را انجام داد؟

آیا می توان از طریق ثبت درخواست در سامانه برای ثبت سوالات متداول سامانه سجا اقدام کرد یا این که نه باید از طریق تماس تلفنی از پاسخ سوالات متداول سامانه سجاد مطلع شد؟

اگر به دنبال اطلاع از پاسخ تمامی این سوالات مهم در رابطه با سامانه سجاد هستید می توانید با مشاوران حاضر در مجموعه ایران تحصیل در این رابطه تماس حاصل فرمایید تا پاسخی قانع کننده برای این پرسش مهم پیدا کنید.

مشاوران ما آماده پاسخگویی به تمامی سوالات در رابطه با سامانه سجاد و نحوه اطلاع از پاسخ سوالات متداول سامانه سجاد هستند.

 

 

آیا می دانید سامانه سجاد چیست و به چه کاری می آید؟

شاید این سؤال مهم برای شما دوست عزیز مطرح شود که سامانه سجاد چه کارایی دارد و برای چه منظوری می توان از آن استفاده کرد؟

در پاسخ باید عرض کنیم که سامانه سجاد سامانه ای است که به وسیله وزارت علوم طراحی و در دسترس تعداد زیادی کاربر قرار گرفته است.

در واقع، مهم ترین و اصلی ترین هدف از طراحی سامانه سجاد دسترسی افراد به سامانه ای جهت ثبت الکترونیکی انواع درخواست هاست.

در حقیقت، اگر درخواستی در رابطه با اعزام دانشجو به کشورهای مختلف و یا دانشجویان فارغ التحصیل و یا شاهد دارید می توانید به این سامانه مراجعه کرده و درخواست خود را ثبت کنید.

دقت داشته باشید که سامانه سجاد به جز دانشجویان مشغول به تحصیل در داخل کشور به وسیله دانشجویان خارج از ایران نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

البته به جز دانشجویان اعضاء هیأت علمی انواع دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی نیز امکان استفاده از این سایت را برای انجام امور خود و ارسال درخواست دارند.

 

 

برای ورود به سامانه نشا معافیت تحصیلی دانشجویان انواع دانشگاه ها بر روی لینک حاضر کلیک بفرمایید

آیا برای استفاده از سامانه سجاد نیاز به ثبت نام دارم؟

 شاید این سؤال مهم برای شما دوست عزیز مایل به استفاده از سامانه سجاد نیز مطرح شود که آیا برای استفاده از سامانه سجاد باید برای ثبت نام در آن اقدام کرد؟

به این معنا که قبل از هر گونه اقدامی برای استفاده از سامانه در ابتدا با درج اطلاعات مورد نیاز برای ثبت نام اقدام کنید.

در پاسخ به این سؤال مهم و اساسی باید خدمت شما دوستان و عزیزان همیشه همراه عرض کنیم که بله انجام ثبت نام قبل از استفاده از سامانه سجاد برای هر فرد متقاضی استفاده از سامانه سجاد الزامی به نظر می رسد.

اما آیا اطلاع دقیقی از نحوه انجام ثبت نام در سامانه سجاد دارید؟ آیا می دانید چگونه می توانید برای این امر مهم اقدام بفرمایید؟

چه مراحل و فرآیندهایی را باید برای ثبت نام در سامانه سجاد و درج اطلاعات مورد نیاز طی کرد؟

اگر به دنبال کسب اطلاعاتی موثق و به روز در رابطه با نحوه انجام ثبت نام در سامانه سجاد هستید می توانید با مشاورانی خبره و کاردان در این زمینه مشورت کنید تا به طور کامل شما را از نحوه انجام کار مطلع کنند.

فقط دقت داشته باشید که ثبت نام در سامانه سجاد طی دو مرحله یعنی مرحله اولیه و نهایی برای هر فرد متقاضی استفاده از این سامانه انجام می گیرد.

نکته بسیار مهم این که، بعد از طی مرحله اولیه ثبت نام و انجام مؤفقیت آمیز آن برای انجام دومین مرحله تنها سی روز برابر با یک ماه زمان دارید و در صورت اتمام این مدت به هیچ وجه زمان دیگری در اختیار شما قرار داده نمی شود و حتی ثبت نام قبلی شما هم باطل اعلام می شود.

در نتیجه در زمان ثبت نام در سامانه سجاد توجه لازم را به این موضوع مهم مبذول دارید و از آن غافل نشوید تا بدین ترتیب بتوانید ثبت نامی خوب و موفق را در سامانه سجاد تجربه کنید.

مشاوران حاضر در مجموعه ایران تحصیل با داشتن تجربه و اطلاعاتی بالا جهت ارائه راهنمای دقیق ثبت نام در خدمت شما دوستان و یاران همیشه همراه هستند و با صبر و حوصله پاسخگوی سؤالات شما در رابطه با نحوه استفاده از سایت سجاد هستند.

 

 

سوالات متداول سامانه سجاد

 

 

آیا برای ثبت نام در آزمون msrt زبان نیز باید به سامانه سجاد مراجعه کرد؟

شاید اطلاعاتی راجع به آزمون زبان msrt و نحوه ثبت نام در آن داشته باشید و یا حداقل از گوشه و کنار چیزهایی در رابطه با این آزمون مهم ملی به گوشتان خورده باشد.

آیا چیزی در مورد آزمون ام اس آر تی دارید؟ آیا می دانید به چه نحوی می توان برای انجام ثبت نام در این آزمون و یا حتی اطلاع از نتایج آن اقدام کرد؟

باید عرض کنیم که تمامی این اقدامات یعنی ثبت نام و حتی اطلاع از نتایج در سامانه سجاد برای فرد داوطلب صورت می گیرد.

البته قبل از هر گونه اقدامی برای ثبت نام در آزمون msrt از زمان و نحوه ثبت نام و حتی نحوه دسترسی به کارت ورود به جلسه از طریق سامانه نیز اطلاع حاصل کرد.

اگر در جستجوی کسب اطلاعاتی جامع و موثق در رابطه با ثبت نام در آزمون msrt و دیگر موارد مربوط به آن هستید می توانید با مشاوران حاضر در مجموعه ایران تحصیل در این رابطه تماس حاصل فرمایید.

 

 

جهت دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با بخش های مختلف قسمت پشتیبانی سامانه سجاد از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099075307 تماس از سراسر کشور و  9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

مطالب مرتبط

سامانه ساجد

saja.medu.ir

سامانه سجا 

ورود به سامانه سیدا دانشگاه آزاد آزمون آنلاین

سامانه گلستان دانشگاه فرهنگیان

سامانه سجاد امور دانشجویان

دریافت کد مدرسی از سامانه سجاد

بازیابی رمز عبور سامانه سجاد

پشتیبانی سامانه سجاد

 

4.3/5 - (3 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

در صورت داشتن مشکلی در زمان کار با سامانه سجاد چه کاری می توانم انجام بدهم؟

در صورت داشتن مشکلی در زمان کار با سامانه سجاد می توانید از طریق بخش پشتیبانی سامانه سجاد برای ثبت درخواست خود جهت رسیدگی و حل مشکل اقدام بفرمایید.

آیا در سامانه سجاد امکان ثبت سوالات متداول سامانه سجاد جهت پاسخ گویی وجود دارد؟

برای کسب اطلاعاتی کامل و دقیق در این رابطه با مشاوران حاضر در مجموعه ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

آیا در صورت بروز اشتباه در زمان ثبت نام در سامانه سجاد امکان ویرایش اطلاعات در سامانه سجاد برای داوطلبان وجود دارد؟

جهت دریافت پاسخی دقیق برای این سؤال مهم می توانید با تیم مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

نظرات

105 دیدگاه دربارهٔ «پشتیبانی سامانه سجاد | ایران تحصیل»

  1. Avatar photo بهار گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    من برای گرفتن تاییدیه تحصیلی تو سامانه درخواست دادم
    ولی چون مدرک کاردانی معادل گرفتم الان رشته منو توی لیست رشته تحصیلی نداره رشتم آمار کاربردی بوده الان باید چیکار کنم.ممنون

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام
      با پشتیبانی سامانه سجاد تماس بگیرید

  2. Avatar photo ناهید گفت:

    با سلام
    من پسوند فامیلیم رو برداشتم الان که برای دریافت کد صحت مدرک کارشناسی ارشد در سجاد ثبت نام کردم به من کد صحت نمیده در مدرک کارشناسی ارشدم پسوند فامیلیم هست ، ایا ممکنه بخاطر حذف پسوند این مشکل بوجود اومده باشه؟ من چیکار باید بکنم؟

    1. Avatar photo مشاور حمامی گفت:

      سلام وقتتون بخیر بله برای اصلاح ان باید حتما به واحد دانشگاه مراجعه کرده و اصلاح بفرمایید

  3. Avatar photo عاطفه گفت:

    سلام من دو ماه دانشجوی ارشد بودم و انصراف دادم و تاریخ انصراف خورده ۳ دی و با اینکه ریزنمراتی دریافت نکردم در سامانه سجاد جریمه ثبت شده چطور میتونم پیگیری کنم؟

    1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      سلام وقت بخیر باید از طریق پشتیبانی سامانه سجاد درخواست خود را ثبت کنید

  4. Avatar photo FHD گفت:

    سلام وقت بخیر
    وقتی توی سامانه مینویسه درحال بررسس در رانشگاه منتخب_کارشناس آموزش، یعنی درخواستمون هنوز توی دانشگاه محل تحصیلمونه؟ یا اینکه رسیده به سازمان امور دانشجویی تهران؟
    منظورم اینه که اگه این یعنی درخواستمون هنوز زیردست کارشناس دانشگاه محل تحصیله تا زنگ بزنم بگم ارسال کنن تهران.
    چون دانشگاه یمن گفت درخواستتو بدی ما میفرستیم تهران(سازمان اموردانشجویی) اونا باید تایید بزنن

    1. Avatar photo مشاور حمامی گفت:

      سلام وقتتون بخیر این موضوع یعنی در حال برسی توسط امور دانشجویان است

بارگذاری دیدگاه های بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • معلم شدن بدون آزمون استخدامی

    معلم شدن بدون آزمون استخدامی + شرایط و مراحل | medu.ir

    معلم شدن بدون آزمون استخدامی امکان‌پذیر است؟ با توجه‌ به سخت بودن آزمون استخدامی آموزش‌ و پرورش و همچنین وجود شرایط سنی، خیلی‌ از افراد پذیرفته نمی‌شوند. از همین رو به دنبال روش‌‌های دیگری برای رسیدن به این شغل هستند....
  • صدور گواهی اشتغال به تحصیل

    صدور گواهی اشتغال به تحصیل 1403 + فرم دریافت اینترنتی | راهنما

    دانشجویانی که قصد درخواست صدور گواهی اشتغال به تحصیل دارند، می‌توانند از طریق مراجعه به سامانه سجاد برای این امر اقدام نمایند. گفتنی است که گواهی اشتغال به تحصیل دانشجویان غیرحضوری و حضوری، به صورت اینترنتی بوده و دیگر نیازی...
  • چارت انتخاب واحد رشته دندانپزشکی

    چارت انتخاب واحد رشته دندانپزشکی + بروزرسانی 1403 | ایران تحصیل

    چارت انتخاب واحد رشته دندانپزشکی یک راهنمای تحصیلی است که شامل لیست دروس واحد‌های مورد نیاز در دوره دندانپزشکی است. این چارت ترمی دندانپزشکی، ترتیب دروس و تعداد واحد های رشته دندانپزشکی را مشخص می‌کند. هدف اصلی این چارت درسی...
  • شرایط مهمانداری هواپیما

    شرایط رشته مهمانداری هواپیما 1403 + سن استخدام آقا و خانم ها

    واجدین شرایط رشته مهمانداری هواپیما 1403 می‌توانند در دانشگاه‌های دولتی و آزادی که این رشته را دارند، برای انجام ثبت نام اقدام نمایند. با توجه به اینکه انجام ثبت نام برای تمامی دارندگان مدارک دیپلم امکان پذیر است، لذا باید دروس...
تماس با مشاور