ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

راهنما نحوه انتخاب محل طرح پزشکی ۱۴۰۳ | ایران تحصیل

نحوه انتخاب محل طرح پزشکی
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

نحوه انتخاب محل طرح پزشکی چگونه است؟ برای انتخاب دقیق محل طرح پزشکی چه چیزهایی را باید در نظر بگیریم؟ کدام یک از محل‌ها برای طرح پزشکی مناسب هستند؟ بهترین راهنمای نحوه انتخاب محل طرح پزشکی ۱۴۰۳ کدام است؟

معمولاً دانشجویانی که در طرح پزشکی ثبت‌نام کردند باید محل طرح خود را نیز انتخاب کنند. اما نحوه انتخاب محل طرح پزشکی چگونه است و بهترین محل برای آن‌ها کدام می‌باشد؟ از آنجا که تمام دانشجویان پزشکی فراغت از تحصیل شده باید در مناطق مورد نیاز وزارت بهداشت و شرکت‌های تابعه آن  طرح  خود را بگذرانند. بنابراین باید در انتخاب محل طرح خود دقت کنند. زیرا انتخاب محل طرح پزشکی تاثیر زیادی در برنامه‌ریزی کاری و رفت و آمد داوطلبان دارد.

لذا نحوه  انتخاب محل طرح پزشکی، یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های این دانشجویان است. انتخاب درست آن تاثیر زیادی در سرنوشت آن‌ها دارد. به همین دلیل در این مقاله از ایران تحصیل قصد داریم در مورد راهنمای کامل انتخاب محل طرح پزشکی صحبت کنیم.

 

کلیه علاقه‌مندان به راهنما نحوه انتخاب محل طرح پزشکی، نحوه انتخاب محل طرح پزشکی، شرایط ثبت‌نام در طرح پزشکی ۱۴۰۳، مدارک لازم برای ثبت‌نام در طرح پزشکی وزارت بهداشت، بهترین محل خدمت در طرح نیروی انسانی پزشکی و انتخاب محل خدمت طرح پزشکی با شماره‌های زیر سامانه ایران تحصیل بدون گرفتن کد تماس حاصل نمایید.

9099075307 تماس از سراسر کشور

9099075307 تماس از استان تهران

پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

نحوه انتخاب محل طرح نیروی انسانی پزشکی

نحوه انتخاب محل طرح نیروی انسانی پزشکی

 

زمان ثبت‌نام در طرح پزشکی ۱۴۰۳

یکی از مهم‌ترین مواردی که متقاضیان در نحوه انتخاب محل طرح پزشکی در نظر بگیرند این است که در زمان ثبت‌نام آن اقدام کنند. معمولاً سازمان وزارت بهداشت در بازه زمانی مشخصی از تمام فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های دولتی و آزاد در طرح پزشکی از طریق ثبت‌نام اینترنتی نیرو می‌پذیرد. ثبت‌نام آن‌ها هر دو ماه یکبار بر اساس برنامه زمانی‌ای مشخص می‌شود و در سایت سازمان وزارت بهداشت قرار می‌گیرد. این زمان‌بندی بر اساس اطلاعات ارسالی اداره دانش‌آموختگان و تراکم دانشجویان فراغت از تحصیل تعیین می‌گردد. در زیر به عنوان مثال زمان ثبت‌نام دوره‌های طرح نیروی انسانی وزارت بهداشت سال ۱۴۰۳ را مطرح کردیم که مسلماً دوره‌های طرح نیروی انسانی فارغ‌التحصیل ۱۴۰۳ نیز بر اساس آن‌ها خواهد بود. حال شما برای کسب اطلاعات دقیق در مورد آن‌ها می‌توانید با شروع سال ۱۴۰۳ با کارشناسان ایران تحصیل صحبت کنید .

 

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد حقوق طرح پزشکی روی لینک کلیک کنید.

 

 

نام دوره شروع دوره پايان دوره اعلام نتايج
دوره اول ۱۴۰۳/1/28 ۱۴۰۳/2/6 ۱۴۰۳/2/11
دوره دوم ۱۴۰۳/3/26 ۱۴۰۳/4/6 ۱۴۰۳/4/9
دوره سوم ۱۴۰۳/5/27 ۱۴۰۳/6/7 ۱۴۰۳/6/10
دوره چهارم ۱۴۰۳/7/21 ۱۴۰۳/8/1 ۱۴۰۳/8/5
دوره پنجم ۱۴۰۳/9/24 ۱۴۰۳/10/4 ۱۴۰۳/10/7
دوره ششم ۱۴۰۳/11/20 ۱۴۰۳/12/1 ۱۴۰۳/12/4

 

شرایط ثبت‌نام در طرح نیروی انسانی پزشکی ۱۴۰۳

همان‌گونه که می‌دانید کلیه ثبت‌نام کنندگان در طرح نیروی انسانی پزشکی ۱۴۰۳ باید فارغ‌التحصیل دانشگاه‌های دولتی و آزاد باشند و این که شرایط عمومی و اختصاصی ثبت‌نام آن را داشته باشند:

 

شرایط عمومی ثبت‌نام در طرح نیروی پزشکی وزارت بهداشت

  • کلیه داوطلبان باید با دانشگاه محل تحصیل خود تسویه‌حساب کرده باشند و اطلاعات فارغ‌التحصیلی آن‌ها در سامانه آموزشی وزارت بهداشت سما درج شده باشد. البته کسانی که طرح قبلی خود را در مقطع قبلی گذرانده و گواهی پایان طرح گرفته باشند نمی‌توانند از این طریق ثبت‌نام کنند.
  • کلیه متقاضیان ثبت‌نام نیروی انسانی پزشکی وزارت بهداشت باید وضعیت نظام وظیفه خود و مشخص کرده باشند تا در صورت داشتن شرایط نام‌نویسی ثبت‌نام کنند.

 

 

جهت ترمیم معدل دانشگاه علوم پزشکی روی لینک کلیک کنید.

 

 

شرایط عمومی انتخاب محل طرح پزشکی

شرایط عمومی انتخاب محل طرح پزشکی

 

شرایط اختصاصی ثبت‌نام نیروی انسانی پزشکان وزارت بهداشت

با توجه به این که شرایط ویژه‌ای جهت توزیع پزشکان و دندان‌پزشکان در کشور داریم. لذا تبت نام آن‌ها در بخش جداگانه‌ای انجام می‌گیرد. این متقاضیان معمولاً در دو قالب اعزام مستقیم و اعزام ادواری ثبت‌نام می‌کنند. در اعزام مستقیم آن‌ها به استان‌هایی برای گذراندن طرح پزشکی خود می‌روند که نیاز فوری به پزشک و دندان‌پزشک دارند. اما در اعزام ادواری ثبت‌نام آن‌ها در دوره‌های مختلفی انجام می‌گیرد و  بر اساس فرم امتیازبندی و اولویت‌های تعیین شده آن‌ها   تقسیم‌بندی می‌شوند.

کلیه پزشکان و دندان‌پزشکان که تعهد خاص دارند باید از طریق دوره ثبت‌نام پزشکان و دندان‌پزشکان دارای تعهد به محل خدمت (تعهد خاص) نام‌نویسی کنند. بنابراین آن‌ها طرح‌های خود را می‌توانند تنها در همان جا بگذرانند. حال شما اگر نیاز به توضیحات بیشتری در مورد نحوه انتخاب محل طرح پزشکی ۱۴۰۳ داشته باشید می‌توانید با کارشناسان ایران تحصیل تماس بگیرید.

 

مراحل ثبت‌نام در طرح نیروی پزشکی وزارت بهداشت

کلیه داوطلبانی که قصد دارند در طرح نیروی پزشکی وزارت بهداشت ثبت‌نام کنند باید در بازه زمانی مشخصی به سایت تامین و توزیع نیروی انسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مراجعه کنند و طبق مراحل زیر ثبت‌نام خود را تکمیل کنند:

  • پس از ورود به سامانه بر روی گزینه « برای ورود به سامانه اینجا کلیک کنید» بزنید.
  • در صفحه جدید باز شده بر روی «ثبت‌نام مشمولین پزشک و دندان‌پزشک عمومی قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان» کلیک کنید.
  • در پنجره جدید اطلاعاتی را در مورد ثبت‌نام و شرایط اختصاصی برخی حوزه‌ها دریافت خواهید کرد که با مطالعه دقیق آن‌ها می‌توانید ثبت‌نام خود را ادامه دهید.
  • پس از ثبت‌نام در طرح نیروی پزشکی وزارت بهداشت باید اطلاعاتی را مانند کد ملی، تاریخ تولد، دوره مایل به ثبت‌نام را تکمیل کنید و دکمه شروع ثبت‌نام را بزنید.
  • در این بخش باید داوطلبان فرایند ثبت‌نام را بر اساس محل خدمت خود انجام دهند که شرایط ذکر شده در آن‌ها در قسمت قبلی درج شده است. بنابراین آن‌ها باید برای تکمیل ثبت‌نام خود مدارکی را بارگذاری کنند که این مدارک می‌تواند اسکن کارت ملی،عکس پرسنلی،کارت پایان خدمت و غیره باشند.
  • بعد از اتمام مراحل ثبت‌نام یک کد رهگیری به شما ارائه می‌دهد که باید آن را تا اطلاع ثانویه در نزد خود نگه دارید.

 

 

برای شرایط انصراف از طرح پزشکی روی لینک کلیک کنید.

 

 

مراحل ثبت نام در طرح نیروی انسانی وزارت بهداشت

مراحل ثبت نام در طرح نیروی انسانی وزارت بهداشت

 

البته به یاد داشته باشید مشمولانی که خدمت سربازی خود را سپری نکرده‌اند می‌توانند در طرح نیروی انسانی دیگری به نام پیام‌آوران بهداشت ثبت‌نام کنند. این طرح مخصوص فارغ‌التحصیلان رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی می‌باشد. حال شما برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه انتخاب محل طرح پزشکی پیام‌آوران بهداشت می‌توانید با کارشناسان ایران تحصیل صحبت کنید.

 

مراحل بعدی ثبت‌نام محل طرح پزشکی ۱۴۰۳

شاید برای شما سوال پیش بیاید که بعد از تکمیل فرایند ثبت‌نام چه کارهایی را باید انجام دهید؟ در این مورد باید بیان کرد که پس از تکمیل فرآیند ثبت‌نام، یک کد رهگیری را دریافت خواهید کرد که باید آن را تا زمان اعلام نتایج ثبت‌نام خود در نزدتان نگه دارید. حال بعد از تکمیل ثبت نام شما کارهای زیر باید انجام دهید:

 

قرارگیری در نوبت

پس از آنکه شما ثبت‌نام خود را در سامانه نیروی انسانی وزارت بهداشت انجام دادید، درخواست شما در نوبت بکارگیری حوزه پزشکی قرار می‌گیرد. به طوری که در آن بر اساس امتیازبندی یا تاریخ ثبت‌نام به کار گرفته خواهید شد. معمولاً نتایج ثبت‌نام طرح نیروی انسانی پزشکی یک ماه بعد از بررسی مدارک دانشگاه محل اعلام می‌شود. لذا شما در این مدت می‌توانید به سایت نیروی انسانی وزارت بهداشت مراجعه کرده و جواب نتیجه خود را دریافت کنید.

 

موافقت یا عدم موافقت در ثبت‌نام طرح محل خدمت

بعد از آنکه نوبت متقاضیان برای رفتن به محل خدمت رسیده باشد. سازمان وزارت بهداشت از طریق پیامک به آن‌ها اطلاع‌رسانی می‌کند. حال آن‌ها بعد از مشاهده این پیامک باید به سایت tarhreg.behdasht.gov.ir مراجعه کنند و گزینه پیگیری وضعیت را انتخاب کنند تا تعهدات مربوط به محل خدمت را انجام دهند.

 

صدور معرفی‌نامه به محل خدمت

بعد از آن که معرفی‌نامه متقاضی توسط دانشگاه صادر شد، آن را در قسمت پیگیری وضعیت قرار می‌دهند. لذا شما باید از آن پرینت گرفته و حداکثر ظرف مدت یک هفته به محل خدمت خود ارائه دهید تا آن‌ها طرح پزشکی شما را آغاز کنند.

 

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد پزشکی تعهدی چیست؟ کلیک کنید.

 

 

صدور معرفی نامه محل خدمت طرح پزشکی

صدور معرفی نامه محل خدمت طرح پزشکی

 

نکات مهم در مورد نحوه انتخاب محل طرح پزشکی

  • ممکن است مدت زمان طرح پزشکی با توجه به ضریب منطقه تغییر کند.
  • محیط دانشگاه‌هایی که دارای شرایط خاص هستند در سایت behdasht.gov.ir قرار می‌گیرد و در مورد آن‌ها توضیحاتی را می‌دهد.
  • در صورتی که دانشگاه در مورد بکارگیری متقاضیان موافقت نکند، آنگاه امکان ثبت‌نام آن در دانشگاه دیگری وجود دارد.
  • متقاضیانی که از ثبت‌نام خود انصراف می‌دهند تا یک ماه فرصت دارند ثبت‌نام مجدد خود را در حوزه انتخابی خود انجام دهند،در غیر این صورت نمی‌توانند دوباره در آن حوزه ثبت‌نام کنند.
  • کلیه پزشکان و دندان‌پزشکان که در توزیع اجباری خدمت دانشگاهی انتخاب شده‌اند. ولی به دلایلی قادر به انجام خدمت در آن محل نیستند می‌توانند مشکلات خود را در کمیسیون موارد خاص وزارت بهداشت مطرح کنند تا مسائل و مشکلات آن‌ها مورد بررسی قرار بگیرند.
  • فارغ‌التحصیلان مرد که دارای برگه آماده به خدمت بدون اضافه خدمت می‌باشند می‌توانند تا تاریخ اعزام به خدمت در دانشگاه‌های علوم پزشکی طرح خود را به صورت موقت بگذرانند.
  • تمام پزشکان و دندان‌پزشکان که محل خدمت آن‌ها در دوره قبل مشخص شده است. ولی به هر دلیلی نتوانستند شروع به کار کنند باید در ثبت نام مجدد وضعیت خدمتی خود عدم شروع به کار یا تسویه‌حساب را مشخص نمایند.
  • اولویت‌های محل خدمت را به دقت انتخاب کنید. زیرا در صورتی که مدارک تبت نام شما توسط کارشناسان اداره تایید شود،آنگاه امکان جابجایی وجود نخواهد داشت.
  • یکی از موارد مهم در نحوه انتخاب محل طرح پزشکی این است که اولویت با افرادی است که زودتر ثبت‌نام کرده‌اند. زیرا ظرفیت دانشگاه‌های مختلف برای پذیرش متقاضیان محدود است. بنابراین شما به محض شروع ثبت‌نام در طرح نیروی انسانی پزشکی ۱۴۰۳ ثبت‌نام کنید.
  • بعد اعلام نتایج، امکان جابجایی محل خدمت تنها با کسر 3 امتیاز منفی در دوره آینده با تایید دانشگاه معرفی شده امکان‌پذیر است.
  • وزارت بهداشت تنها دانشگاه محل خدمت داوطلبان را تعیین می‌کند. بنابراین وظیفه آن‌ها در محل خدمت بر اساس نیاز و برنامه مراکز وابسته به دانشگاه می‌باشد. بنابراین اعزام هرگونه فردی را در این رابطه قبول نمی‌کند.

 

 

برای بهترین رشته های پزشکی کدامند؟ روی لینک کلیک کنید.

 

 

راهنما کامل نحوه انتخاب محل طرح پزشکی

راهنما کامل نحوه انتخاب محل طرح پزشکی

 

  • تمام داوطلبانی که به صورت مستقیم به طرح محل خدمت خود اعزام می‌شوند، ابتدا باید توسط کارشناسان اداره طرح وزارت بهداشت مورد بررسی قرار بگیرند تا در صورت تایید کامل بودن مدارک، پیامکی مبنی بر تایید مدارک آن‌ها به این متقاضیان ارسال می‌شود تا پس از دریافت این پیامک متقاضیان می‌توانند به محل مورد تقاضا مراجعه کرده و مشغول به کار شوند.
  • هر ساله تعدادی از فارغ‌التحصیلان برجسته خانم در رشته پزشکی و دندانپزشکی می‌توانند محل خدمت خود را در مراکز تحقیقاتی وابسته به وزارت بهداشت انجام دهند.

چگونه می‌توان درخواست طرح نیروی انسانی در وزارت بهداشت را تمدید و ثبت کرد؟

داوطلبانی که در حال اتمام طرح نیروی انسانی وزارت بهداشت هستند. ولی ظرفیت خالی و داوطلبان منتظر در صف بکارگیری در مراکز درمانی وجود ندارد می‌توانند مهلت طرح خدمت پزشکی خود را تمدید کنند. برای این کار باید آن‌ها از طرح محل خدمت خود در سامانه رشد وزارت بهداشت اطلاعاتی را کسب و مجدداً ثبت‌نام کنند.

در حال حاضر مهلت طرح وزارت بهداشت دو سال است. بنابراین کسانی که دوست دارند مهلت خود را افزایش دهند می‌توانند برای این کار پیش از اتمام طرح به سایت سامانه رشد مراجعه کنند و با بارگذاری مدارک ثبت‌نامی مجدداً به همراه مشخصات فردی و تحصیلی خود در سامانه ثبت‌نام کنند.

 

شرایط معافیت از طرح اجباری نیروی پزشکی وزارت بهداشت

هر چند که در حال حاضر طرح نیروی انسانی پزشکی وزارت بهداشت اجباری است. اما داوطلبانی که شرایط زیر را داشته باشند می‌توانند از معافیت طرح اجباری برخوردار شوند:

  • فارغ‌التحصیلانی که تحصیلات خود را در دانشگاه‌های خارج از کشور گذراندند،از دانشگاه‌های خارج از کشور به دانشگاه‌های داخلی منتقل شدند و از مزیت‌های ارز دولتی استفاده نکردند و با گذراندن دوره تکمیلی خود در کشور شهریه مربوطه پرداخت کردند. می‌توانند از طرح اجباری نیروی انسانی وزارت بهداشت معاف شوند.
  • تمام بانوان متاهلی که قبل از آذر سال 1380 فارغ‌التحصیل شده‌اند.

 

 

جهت دریافت شرایط تطبیق واحد دانشگاه علوم پزشکی روی لینک کلیک کنید.

 

 

شرایط معافیت طرح پزشکی

شرایط معافیت طرح پزشکی

 

  • افرادی که در مقطع تحصیلی قبلی خود گواهی معافیت طرح را دریافت کردند.
  • داوطلبانی که بر اساس بیماری‌هایی خود توانستند از شورای عالی پزشکی معافیت از طرح دریافت کنند.
  • کسانی که حداقل به مدت 6 ماه در جبهه به صورت داوطلبانه خدمت کرده‌اند.
  • کسانی که خدمات طرح خود را در مقطع قبلی انجام داده‌اند. بنابراین کسانی که در یک مقطع تحصیلی طرح خود را گذرانده‌اند می‌توانند معاف از طرح پزشکی در مقاطع بعدی شوند. مثلا کسانی که فارغ‌التحصیل دکترای پزشکی هستند که قبلاً تعهدات پزشکی خود را در مقطع کاردانی بهداشت دهان انجام داده‌اند می‌توانند گواهی معافیت از طرح بگیرند.
  • تمام فارغ‌التحصیلانی که مازاد بر نیاز در مقطع کارشناسی ارشد و بالاتر قرار دارند می‌توانند از انجام تعهدات خود معاف شوند.
  • تمام داوطلبانی که جزو استعدادهای درخشان، برندگان مدال طلای المپیاد کشوری، نفرات اول تا سوم آزمون جامع علوم پایه،نفرات اول تا دهم کنکور سراسری گروه تجربی، نفرات اول تا سوم آزمون دستیاری تخصصی،نفرات اول تا سوم آزمون پیش کارورزی یا پره انترنی هستند می‌توانند از طرح پزشکی معاف شوند.

 

کلیه علاقه‌مندان به راهنما نحوه انتخاب محل طرح پزشکی، نحوه انتخاب محل طرح پزشکی، شرایط ثبت‌نام در طرح پزشکی ۱۴۰۳، مدارک لازم برای ثبت‌نام در طرح پزشکی وزارت بهداشت، بهترین محل خدمت در طرح نیروی انسانی پزشکی و انتخاب محل خدمت طرح پزشکی با شماره‌های زیر سامانه ایران تحصیل بدون گرفتن کد تماس حاصل نمایید.

9099075307 تماس از سراسر کشور

9099075307 تماس از استان تهران

پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

برای ثبت نام آزمون دستیاری پزشکی روی لینک کلیک کنید.

 

خلاصه مطلب

در حال حاضر تمام فارغ‌التحصیلان پزشکی باید در طرح‌های نیروی انسانی وزارت بهداشت شرکت کنند. معمولا طرح آن‌ها به مدت 2 سال زمان می‌برد که برای گذراندن آن باید محل خدمت خود را بر اساس آیین‌نامه سایت وزارت بهداشت انتخاب کنند. از آنجا که محل خدمت طرح پزشکی تاثیر به سزایی برنامه‌ریزی‌های آینده آن‌ها دارد. به همین دلیل در این مقاله در مورد شرایط و نحوه انتخاب محل طرح پزشکی ۱۴۰۳ صحبت کردیم. حال اگر شما به توضیحات بیشتری در این خصوص داشته باشید می‌توانید با کارشناسان ایران تحصیل صحبت کنید.

 

 

جهت دانلود پی دی اف این مقاله روی لینک کلیک کنید.

 

1.3/5 - (3 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

 

آیا می‌توان طرح نیروی انسانی پزشکی وزارت بهداشت را خریداری کرد یا معاف از طرح شد؟

خیر، شما به هیچ وجه نمی‌توانید طرح نیروی انسانی وزارت بهداشت را خریداری کنید. اما طبق شرایط مندرج در بالا می‌توانید معاف از طرح شوید.

آیا بدون گذراندن طرح پزشکی می‌توان در خارج از کشور ادامه تحصیل داد؟

بله، شما در صورتی که در وزارت بهداشت بتوانید وثیقه قرار دهید می‌توانید ریزنمرات خود را برای ترجمه ارائه دهید. ولی پس از بازگشت به کشور باید دوره طرح خود را بگذرانید تا مدرکتان را دریافت کنید.

آیا نحوه انتخاب محل طرح پزشکی برای متقاضیان مختلف متفاوت است؟

بله، مسلماً نحوه انتخاب محل طرح پزشکی برای متقاضیان مختلف در سراسر کشور متفاوت خواهد بود. زیرا در آن رشته داوطلبان و مدارکشان مورد بررسی قرار می‌گیرد تا بر اساس آن‌ها بتوانند محل طرح پزشکی خود را انتخاب و در آن قبول شوند.

آیا به هنگام گذراندن طرح می‌توان مرخصی دریافت کرد؟

بله، شما در صورتی که در حال گذراندن دوره طرح پزشکی باشید می‌توانید مرخصی استحقاقی 2.5 روز در ماه یا مرخصی بدون حقوق با حداکثر دو ماه استفاده کنید. البته برای مرخصی بدون حقوق نیاز به موافقت مسئولان دارید.

آیا مرخصی زایمان در حین گذراندن دوره طرح پزشکی جزو مدت طرح محسوب می‌شود؟

بله،کلیه مرخصی‌های با حقوق مانند مرخصی استحقاقی و استعلاجی جزو طرح پزشکی محسوب می‌شوند.

 

 

 

 

 

 

 

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • کار آموزی در عرصه

    کار آموزی در عرصه رشته های تجربی + لیست رشته ‌ها

    کار آموزی در عرصه شامل سپری کردن 8 الی 28 واحد درسی مطابق با نوع رشته در آخرین‌ترم یا سال تحصیلی  می‌شود.  در این ایام دانشجویان باید به محیط‌ها و مراکز درمانی برود. سپس شیفت‌های کاری مختلف را دررابطه‌با بخش‌های...
  • مشاوره تحصیلی رایگان بگیرید

    مشاوره تحصیلی رایگان بگیرید! تلفنی 24 ساعته | irantahsil

    ایران تحصیل به عنوان یکی از بهترین وب سایت‌های مشاوره تحصیلی رایگان است که به دلیل کیفیت بالای مشاوره و قیمت مناسب تا به حال توانسته بخش اعظمی از داوطلبان کنکور و دانش آموزان را به خود جذب کند. به...
  • مشاوره تحصیلی دانش آموزان مدارس در مقاطع ابتدایی و متوسطه

    مشاوره تحصیلی دانش آموزان مدارس در مقاطع ابتدایی و متوسطه

    دریافت مشاوره تحصیلی دانش آموزان مدارس جهت کسب آمادگی برای آزمون‌های مختلف و برنامه‌ریزی درست، بسیار مهم و حیاتی است. مشاوره تحصیلی مدرسه، دانشگاهی و نظام وظیفه در حال حاضر نقش بسیار پررنگ‌تری نسبت به گذشته دارد و بیشتر مورد...
  • مشاوره تحصیلی تلفنی

    مشاوره تحصیلی تلفنی | تمامی مقاطع + 24 ساعته | ایران تحصیل

    آیا می‌دانستید به جای مراجعه به مراکز مشاوره حضوری می‌توانید از مشاوره تحصیلی تلفنی استفاده کنید؟ شایان ذکر است بدانید مشاوره تحصیلی تلفنی دارای مزایای بسیار زیادی می‌باشد به همین دلیل این روزها اکثر افراد از تمایل بیشتری به استفاده...
تماس با مشاور