ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

روش صحیح درس خواندن کنکور

روش صحیح درس خواندن کنکور
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

روش صحیح درس خواندن کنکور کمی شاید متفاوت با روش‌های مطالعه امتحان باشد.در سایت ایران تحصیل ما مطالب متنوعی  از جمله منابع کنکور تجربی ،کنکور ریاضی، منابع کنکور انسانی، تکنیک های مطالعه و…برای شما تهیه‌کرده‌ایم.بسیار مهم است که شما چگونه مطالب را مطالعه می‌نمایید بهترین ساعات مطالعه کنکور چه زمانی است. روش صحیح درس خواندن کنکور نقطه متمایزکننده فردی که همانند شما منابعی را در دست دارد و از همه جهات به شما شبیه است زمانی که نتایج اعلام می‌شوند داوطلبین کنکور معمولاً گله و شکایت از این قضه دارند که من نتوانسته‌ام نتیجه‌ای را که می‌خواهم به دست آورم یکی از دلایل این قضیه روش صحیح درس خواندن کنکور غلطی است که شما داشته اید.گاهی شاید تلاش شما بیشتر از فردی است که رتبه بهتری نسبت به شما کسب کرده، اما این تلاش به علت اینکه نادرست بوده ،منجر به نتیجه مطلوب برای شما نشده است. اگر هنوز هم سردرگم هستید مشاورین ما به شما کمک می‌کنند تا از این سردرگمی نجات یابید تا بتوانید نتیجه زحماتتان را ببینید.

جهت آگاهی در باره روش صحیح درس خواندن کنکور و برنامه ریزی کنکور با ما تماس بگیرید

شماره 9099075307 و در صورت شلوغی خطوط 9099075307 ( استان تهران) پاسخگویی 8 صبح الی 1 شب حتی روزهای تعطیل

 5 روش صحیح درس خواندن کنکور سراسری

روش صحیح درس خواندن کنکور از فردی به فرد دیگر متفاوت است و هر داوطلب شیوه منحصربه‌فرد خود را داشته باشد و شاید این به دلیل تفاوت‌های شخصیتی بتواند باشد.تفاوت‌های شخصیتی افراد می‌طلبد که روش صحیح درس خواندن کنکور را متناسب با خود آن فرد تنظیم نماییم و این کاری است که مشاورین مرکز ایران تحصیل برای داوطلبان کنکور انجام می‌دهند.یعنی ابتدا شرایط و ویژگی های شخصیتی داوطلب را شناسایی می نمایند و پس از آن به او کمک می کنند تا متناسب با آن ویژگی ها بهترین روش صحیح درس خواندن کنکور را ارائه دهند.

 مکان مطالعه

اولین نکته‌ای که باید در 5 روش مطالعه صحیح کنکور مدنظر قرار دهید مکان درس خواندن شماست . یکی از نکات مهم روش صحیح درس خواندن کنکور و تکنیک های تست زنی مکان مطالعه است که باید آرام و به‌دوراز سروصدا و شلوغی باشد.اگر در اتاقی مطالعه می‌نمایید که وسایل زیادی در آنجا قرار دارند و باعث پرت شدن حواس شما می‌شود بهتر است از شلوغی آن بکاهید و یا مکان درس خواندن خود را تغییر دهید. اگر در مکان پر رفت‌وآمدی مشغول مطالعه هستید این رفت‌وآمد منجر به پرت شدن حواس شما می‌شود و تمرکز شمارا بر هم میزند

گوشی خاموش

یکی از  5 روش مطالعه صحیح کنکور جنبه‌هایی که می‌تواند ذهن شما را از مسیر اصلی موفقیت در کنکور منحرف نماید در روش صحیح درس خواندن کنکور کمتر از آن نام‌برده می‌شود گوشی شماست. زمانی که مشغول درس خواندن هستید شاید به خاطر ساعت گوشی را در نزد خود قرار دهید تا از زمان اطلاع یابید. دلیل ظاهراً موجهی می‌تواند باشد اما این دلیل فقط به نگاه کردن ساعت ختم نمی‌شود و همین‌که گوشی را نگاه می‌کنید ممکن است پیامی را دریافت کنید یا از دوستانتان کسی با شما تماس گرفته باشد و یا اینکه خود شما زا سر کنجکاوی شبکه‌های اجتماعی را چک کنید و همین جرقه برای دور شدن ذهن شما از مسیر اصلی کافی خواهد بود.

خلاصه‌نویسی

روش صحیح درس خواندن کنکور به میزان زیادی با خلاصه‌نویسی همراه است. خلاصه‌نویسی به شما کمک خواهد کرد تا بهترین نکات مبحث موردنظر خود را به زبان ساده و قابل‌فهم مطرح نمایید و این امر برای زمان نزدیک به کنکور برای شما بسیار کمک‌کننده خواهد بود و در زمان جمع‌بندی مباحث نقش پررنگی را ایفا خواهد نمود.

خط‌ کشیدن زیر نکات مهم

کتاب بدون خط و خطوط دستی است و این سفیدی برای شما مشخص نمی‌کند که کدام مباحث مهم و کدام‌یک از اهمیت کمتری برخوردار هستند.در روش صحیح درس خواندن کنکور شما حتماً باید بر روی نکات مهم و کلیدی خط بکشید و این خط‌کشی موجب متمایز کردن نکات مهم از سایر مبحث خواهد شد. شما با ورق زدن کتاب و با دیدن مباحثی که در زیر آن‌ها خط‌کشید اید راحت تر می‌توانید نکات مهم را شناسایی کنید و سرعت کار خود را از این طریق بهبود دهید.

استفاده از مشاوره صحیح

 5 روش مطالعه صحیح کنکور سراسری را مشاورین ما به شما آموزش می‌دهند تا از این طریق بتوانید به بهترین وجه از ظرفیت و توان خود استفاده نمایید بدون اینکه وقت خود را تلف کنید.شاید به زمان باقی‌مانده کنکور نگاه کنید و به این نتیجه برسید که فرصتی برای موفقیت وجود ندارد. حتماً این ضرب‌المثل را شما نیز شنیده اید که ماهی را هر وقت از آب بگیرید تازه است این ضرب المثل در مورد روش های مطالعه کنکور نیز صدق می کند و می‌توانید موفق شوید. فقط نیازمند دانستن روش صحیح درس خواندن کنکور هستید تا این موفقیت  را به دست آورید. این تکنیک ها را ما به شما آموزش می‌دهیم چیزی که شاید سایر داوطلبان آن را ندانند و این فوت کوزه‌گری را ما به شما آموزش خواهیم داد.

نگرانی و استرس راه‌حل هیچ مسئله و مشکلی نخواهد بود. اگر می‌خواهید موفقیت را به دست آورید باید راه آن را یاد بگیرید و اگر روش صحیح درس خواندن کنکور و افزایش سرعت تست زنی را بلد نیستید ما راه را به شما نشان خواهیم داد تا با موفقیت و سرعت‌بالا از رقیبان پیشی بگیرید و به هدفی که مدنظرتان بوده و برای آن تلاش نموده این در آینده نزدیک دست‌یابید.

جهت آگاهی در باره روش صحیح درس خواندن کنکور با ما تماس بگیرید

شماره 9099075307 و در صورت شلوغی خطوط 9099075307 ( استان تهران) پاسخگویی 8 صبح الی 1 شب حتی روزهای تعطیل

کانال اطلاع رسانی روش صحیح درس خواندن کنکور

مطالب مرتبط : 

مصاحبه با نفرات برتر کنکور

رتبه قبولی در دانشگاه شاهد

چگونه درس بخوانیم تا یادمان نرود؟

روش مطالعه فیزیک کنکور

بهترین روش مطالعه ریاضی کنکور 

بهترین روش مطالعه زیست شناسی کنکور

روش های نوین مطالعه کنکور _ روش PQR5

روش صحیح درس خواندن کنکور

5/5 - (2 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

تماس با مشاور