ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد کرمان ۱۴۰۳-۱۴۰۴

از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید
رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد کرمان
رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد کرمان

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد کرمان منتشر شد. داوطلبانی که قصد ادامه تحصیل در دانشگاه آزاد کرمان را داشته و در زمان ثبت نام بدون کنکور در دانشگاه آزاد اقدام به ثبت نام نموده اند، می توانند همزمان با انتشار دفترچه انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد از بین رشته های بدون آزمون آن رشته مورد علاقه خود را انتخاب کنند.

دانشگاه آزاد کرمان به دلیل تراز بالی علمی آن و قرار داشتن در ردیف دانشگاههای درجه الف، هر ساله متقاضیانی زیادی را به خود جذب می کند. این دانشگاه به روشهای با ازمون و بدون آزمون دانشجو می پذیرد.خوشبختانه رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد کرمان  از تنوع بسیاربالایی برخوردار میباشد.

داوطلبانی که در کنکور سراسری شرکت کرده و به هر دلیلی موفق به انتخاب رشته دلخواه خود در این دانشگاه نشده اند، می توانند از طریق انتخاب رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد کرمان  که در دفترچه راهنمای کنکور سراسری موجود است،نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند. ضمنا به اطلاع متقاضیان گرامی می رسانیم که ثبت نام به صورت الکترونیکی و با مراجعه به سامانه  azmoon.org قابل انجام است.

از آنجا که پذیرش در رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد کرمان  همانند دانشگاههای دیگر دارای ضوابط و شرایط خاصی است، سامانه  ایران تحصیل ت از طریق شماره تماس های 9099075307 در صورت شلوغی خطوط 9099075307 ( استان تهران) با مشاوره‌های انتخاب رشته دانشگاه آزاددر اختیار داوطلبان گرامی است تا اطلاعات لازم را در اختیار این عزیزان قرار دهد.

 

جهت اطلاع دقیق از رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد کرمان ، لیست رشته های بدون آزمون آزاد کرمان، شرایط ثبت نام و نحوه گزیش داوطلبان با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس بگیرید

9099075307 (تماس از سراسر کشور) و 9099075307 ( تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب

 

کانال مشاوره تحصیلی ایران تحصیل
کانال مشاوره تحصیلی ایران تحصیل

 

 

پذیرش رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد کرمان

پذیرش در رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد کرمان در دو نیمسال صورت می گیرد می گیرد.داوطلبان بایستی تا قبل از اتمام مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد که به طور هماههنگ می باشد اطلاعات و مدارک ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خود را تکمیل کرده و به موقع تحویل نمایند. توصیه می شود قبل از انتخاب هر رشته از شرایط آن آگاهی داشته باشید

این دانشگاه در مقاطع کاردانی و کارشناسی دانشجوی بدون آزمون می پذیرد. رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد کرمان شاخه های رشته های ریاضی، تجربی، علوم انسانی، رشته‌های زبان و  هنر می باشد. لازم به ذکر است که این دانشگاه همانند سایر دانشگاههای آزاد در رشته های پزشکی و پیرا پزشکی در لیست رشته های بدون آزمون آزاد کرمان قرار ندارد.

قابل توجه است که شرایط ثبت نام و پذیرش در هر رشته متناسب با ویژگیهای آن متفات است. برای مثال شهریه د نظر گرفته شده برای تحصیل در رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد کرمان  در مقاطع کاردانی با شهریه های مقاطع کارشناسی و نسبت به هر گرایش متفاوت است. بنابراین بهتر است داوطلبان شرایط دفترچه را با دقت کافی بررسی کنند.

 

 

برای اطلاع از لیست کد رشته های دانشگاه آزاد بر روی لینک مربوطه کلیک کنید

لیست رشته های بدون آزمون آزاد کرمان

همان طور که در بالا اشاره شد متقاضیان می توانند با توجه به لیست رشته های بدون آزمون آزاد کرمان، در دو نیمسال مهر و آبان نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد کرمان اقدام کنند. داوطلبان باید برای اطلاع از شرایط ثبت نام مهر به دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال اول مراجعه کرده و با دقت انتخاب رشته کنند.

به منظور سهولت کار و اطلاع رسانی به داوطلبان عزیز، در ادامه لیست رشته های بدون آزمون آزاد کرمان ذکر شده است. اما نکته مهم این است که انتخاب رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد کرمان  بر اساس اولویت بندی بوده و هر متقاضی مجاز به انتخاب بیست رشته محل می باشد و قبولی فرد در یکی از این رشته محل ها خواهد بود.

 

کاردانی حسابداری مدیریت بازرگانی
کاردان فنی تاسیسات تهویه و تبرید شیمی
کاردانی معماری سنتی حسابداری
تربیت معلم آموزش علوم تجربی فقه و مبانی حقوق اسلامی
مربی بهداشت مدارس آموزش زبان انگلیسی
کاردانی نرم افزار کامپیوتر مهندسی تکنولوژی الکترونیک
کاردانی معماری معماری
کاردانی فنی تاسیسات تهویه و تبرید آموزش دینی و عربی

برای آشنایی با کارشناسی ارشد بدون کنکور پیام نور کلیک کنید.

شرایط رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد کرمان

یکی از دلایلی که باعث می شود تا مکررا به دانشجویان توصیه شود تا در هنگام انتخاب رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد کرمان  بسیار دقت کنند، این است که چنانچه دانشجویی به  رشته یا محل تحصیل خود علاقه مند نباشد، بر طبق شرایط نقل و انتقالات دانشگاه آزاد، امکان نقل و انتقال دانشگاه آزاد در رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد وجود ندارد.

دانشجویانی که با توجه به لیست رشته های بدون آزمون آزاد کرمان قصد ثبت نام در نیمسال اول (مهر) را دارند، باید در مرداد ماه و دانشجویانی که قصد انتخاب رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد کرمان  در نیمسال دوم (بهمن) بایستی در آبان ماه ثبت نام کنند و در زمان اعلام نتایج از نتیجه انتخاب رشته خود مطلع گردند.

البته دانشگاه آزاد زمانی را به منظور ویرایش انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد در اختیار متقاضیان عزیز قرار می دهد. این عزیزان می توانند در زمان مقرر به سامانه سنجش مراجعه کرده و اعتراض به نتایج قبولی دانشگاه آزاد بدون کنکور را در مورد رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد کرمان  به ثبت برسانند.

 

مشاوره انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد کرمان

رشته های بدون آزمون دانشگاه کرمان در تمامی زیر گروه های درسی موجود می باشد داوطلبان گرامی می توانند با توجه به علایق و استعداد های خود و یا بنا به شرایط شغلی و دیگر عوامل تاثیر گذار اقدام به انتخاب اولویت های خود نمایند ، هر یک از شما متقاضیان محترم می توانید با توجه به قوانین سازمان مرکزی دانشگاه آزاد 20 رشته محل انتخاب نماید که جهت تحصیل در این زیر گروه ها و رشته های دانشگاه آزاد کرمان تحصیل کنید.

مرکز مشاوره دانشگاه آزاد جهت اطلاع متقاضیان محترم از لیست رشته ها و ارائه خدمات مشاوره انتخاب رشته در هفت روز هفته از ساعات 8 صبح الی 12 شب به صورت تلفنی راهنمای تمامی متقاضیان محترم ثبت نام در رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد کرمان خواهد بود ، متقاضیان محترم جهت ثبت نام و انتخاب رشته در دانشگاه آزاد کرمان نیز می توانند از این خدمات بهره مند گردند فقط کافی است از سراسر کشور با شماره های 9099075307 و از استان تهران با شماره 9099075307 از طریق تلفن ثابت تماس بگیرند.

لیست رشته های دانشگاه آزاد کرمان و دیگر واحد ها به صورت آنلاین و تلفنی در هر ساعت از شبانه روز در اختیار شما قرار خواهد گرفت و می توانید از خدمات مشاوره و راهنمایی بهترین مشاوران کشور نیز در امر انتخاب رشته و ثبت نام بهره مند گردید.

به این پست امتیاز دهید
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

در چه سایت میتوان در این رشته ها ثبت نام کرد؟

azmoon.org سایت مورد نظر است.

پذیرش در دانشگاه بدون کنکور کرمان چه زمانی صورت میگیرد؟

پذیرش در رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد کرمان در دو نیمسال صورت می گیرد می گیرد.

چگونه از لیست رشته های دانشگاه آزاد کرمان اطلاعات کسب کنیم؟

لیست در سایت ایران تحصیل صورت آنلاین و تلفنی در هر ساعت از شبانه روز در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد

    رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن 1403 + واحد دانشگاهی

    متقاضیان پذیرش در رشته‌ های بدون کنکور دانشگاه آزاد باید اطلاع داشته باشند که قبولی در دو مقطع کاردانی و کارشناسی به تفکیک پیوسته و ناپیوسته امکان پذیر است. در هر یک از این مقاطع، دانشجویانی که واجد شرایط هستند...
  • رتبه قبولی پزشکی دانشگاه آزاد

    رتبه قبولی پزشکی دانشگاه آزاد 1403 + آخرین قبولی مناطق مختلف

    در رقابت تنگاتنگ داوطلبان کنکور تجربی برای تحصیل در رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی سراسری، آخرین رتبه قبولی پزشکی دانشگاه آزاد نیز به دغدغه بسیاری از داوطلبان تبدیل شده است. همانطور که می‌دانید تراز قبولی پزشکی دانشگاه آزاد با دانشگاه سراسری دارای...
  • اعلام نتایج کنکور دانشگاه آزاد

    اعلام نتایج دانشگاه آزاد نیمسال اول 1403 + مشاهده | azmoon.org

    زمان و تاریخ اعلام نتایج کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ مشخص شد. آن دسته از داوطلبانی که در کنکور دانشگاه آزاد شرکت نموده اند می توانند پس از اطلاع از تاریخ دقیق انتشار کارنامه اولیه برای مشاهده جواب کنکور دانشگاه آزاد...
  • رشته های کاردانی دانشگاه آزاد

    رشته های کاردانی دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

    دانشگاه آزاد، هر ساله در نوبت مهر ماه و بهمن ماه در مقاطع مختلف کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری از داوطلبان مختلف دانشجو می پذیرد. دانشجویانی که قصد دارند در رشته های کاردانی دانشگاه آزاد ثبت نام کنند باید...
تماس با مشاور