ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

سامانه ثبت نام در مدارس شاهد تهران ۱۴۰۳-۱۴۰۴

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۰
  • تاریخ بروزرسانی: ۹ آبان ۱۴۰۲
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید
ثبت نام در مدارس شاهد تهران

ثبت نام در مدارس شاهد تهران

سامانه شاهد و امور ایثارگران تهران 99-۱۴۰۳

ثبت نام در مدارس شاهد تهران مقطع ششم به هفتم

ثبت نام در مدارس شاهد تهران در مقاطع نهم به دهم و میان پایه

 

جهت ثبت نام مدارس شاهد در تهران و سراسر در کلیه مقاطع تحصیلی ، اطلاع از شرایط پذیرش مدارس شاهد تهران و تضمین قبولی در مدارس شاهد تهران از طریق تلفن ثابت با مرکز ثبت نام در مدارس شاهد تهران تماس بگیرید

9099075307 (تماس از تهران و سراسر کشور) و 9099075307 (تماس از استان تهران)

پاسخگویی 24 ساعته

 

آغاز ثبت نام در مدارس شاهد تهران 99-۱۴۰۳

پیرو اطلاعیه وزارت آموزش و پرورش کشور ثبت نام مدارس شاهد در تمامی مقاطع به صورت همزمان در تهران و سراسر کشور آغاز شد پیرو این اطلاعیه مدارس شاهد راهنمایی دخترانه شاهد تهران و همین طور مدارس راهنمایی پسرانه شاهد تهران و سراسر کشور از امروز نسبت به جذب دانش آموزان واجد شرایط تهران اقدام خواهند نمود.

ثبت نام در مدارس شاهد تهران در تمامی مقاطع ابتدایی راهنمایی و دبیرستان (پسرانه و دخترانه) به صورت هماهنگ کشوری از طریق سایت پذیرش مدارس شاهد تهران به نشانی saja.medu.ir به صورت 24 ساعته انجام خواهد گرفت شایان ذکر است پذیرش مدارس شاهد تهران در مراحل سه گانه زیر انجام خواهد گرفت.

1- پیش ثبت نام در مدارس شاهد تهران 99-۱۴۰۳

2-ثبت نهایی اطلاعات دانش آموزان در سایت مدارس شاهد تهران همان سامانه سجا.

3-مراجعه حضوری دانش آموزان پذیرفته شده به مدارس شاهد تهران به منظور تکمیل مدارک در مدارس تهران.

شایان ذکر است پرداخت هزینه ورودی مدارس شاهد تهران فقط از طریق سامانه سجا خواهد بود و هیچ مبلغی جهت ثبت نام به صورت حضوری در مدارس شاهد تهران اخذ نخواهد شد.

 

توجه توجه : پذیرش مدارس شاهد تهران امسال در تمامی مقاطع خواهد ضمنا ثبت نام مدارس شاهد اول ابتدایی تهران و همچنین ثبت نام میان پایه مدارس شاهد تهران از سامانه سجا مذکور انجام خواهد گرفت.

 

شرایط ثبت نام در مدارس شاهد تهران 99-۱۴۰۳

ثبت نام مدارس شاهد در تهران نیز همانند سراسر کشور پیرو قوانین و امتیازبندی پذیرش مدارس شاهد تهران می باشد همان طور که می دانید مدارس شاهد تهران از بین دانش آموزانی که دارای سهمیه می باشند صورت می گیرد که این سهمیه در تهران همان سهمیه فرزند شهدا – فرزند جانبازان – فرزندان ایثارگران و همین طور نوه های وی در تهران مشمول استفاده از این سهمیه خواهند بود.

شرایط پذیرش مدارس شاهد تهران تفاوت بسیاری با شرایط ثبت نام مدارس تیزهوشان تهران دارد یکی از مزیت های مدارس شاهد تهران سهولت در پذیرش دانش آموزان در این مدارس نسبت به ثبت نام نمونه دولتی تهران نیز می باشد به اطلاع می رسانیم پذیرش مدارس شاهد علاوه بر اینکه مشمول دانش آموزان شاهد تهران می باشد دانش آموزان غیر شاهد تهران نیز می توانند در این مدارس پذیرش شوند.

ثبت نام دانش آموزان غیر شاهد تهران در مدارس شاهد دارای شرایط خاصی خواهد بود که از جمله شرایط آن حفظ کردن چند جزء قرآن کریم توسط دانش آموزان تهران خواهد بود دیگر شرایط پذیرش در مدارس شاهد تهران نیز به طور کامل در قسمت امتیازبندی پذیرش مدارس شاهد تهران آمده است که توصیه می کنیم دانش آموزانی که قصد پذیرش در مدارس شاهد تهران را دارند حتما قبل از اقدام جهت پیش ثبت نام مدارس شاهد تهران اقدام نمایند.

 

جهت اطلاع از شهریه مدارس شاهد تهران روی لینک مربوطه کلیک نمایید

 

 

نحوه ثبت نام مدارش شاهد تهران 99-۱۴۰۳

با توجه به عدم اطلاع دانش آموزان و اولیا محترم تهران نسبت به روند ثبت نام امروز راهنمایی های لازم را نسبت به نحوه پذیرش در مدارس شاهد تهران را به شما آموزش می دهیم تا امسال با مشکلاتی که در روند ثبت نام دانش آموزان تهران بوجود آمد رو به رو نشویم.

کلیه دانش آموزان و اولیا گرامی دقت داشته باشید جهت پذیرش در مدارس شاهد تهران ابتدا می بایست وارد سایت ثبت نام مدارس شاهد تهران به نشانی saja.medu.ir شوید و در مرحله بعدی از قسمت پیش ثبت نام مدارس تهران وارد شوید پس از ورود می بایست تمامی اطلاعات شناسنامه ای دانش آموزان تهران را در قسمت تکمیل مشخصات وارد نمایید.

پس از تکمیل اطلاعات اولیه دانش آموزان تهران در مرحله بعدی می بایست محدوده سکونت دانش آموز در تهران مشخص شود شایان ذکر است صحت کلیه موارد وارده از جانب متقاضی توسط بازرسی مدارس شاهد تهران بررسی و در صورت عدم تطابق پذیر دانش آموز خاطی در مدارس شاهد تهران ملغی خواهد شد.

در مرحله بعدی دانش آموزان شاهد تهران می بایست اولویت پذیرش در مدارس را به ترتیب از نزدیک به دور نسبت به محل سکونت خود در تهران انتخاب کنند پس از تکمیل این قسمت در مرحله سوم پذیرش مدارس شاهد تهران باید تصویر دانش آموز متقاضی پذیرش را وارد نماییم لازم به ذکر است در صورتی که تصویر دانش آموزان تهران هنگام ورود در سامانه ثبت نام به وضوح وارد نشود بروز هر گونه مشکلی در ثبت نام در مدارس شاهد تهران به عهده شخص متقاضی ثبت نام خواهد بود.

در مرحله آخر ثبت نام اینترنتی مدارس شاهد تهران می بایست هزینه پذیرش مدارس شاهد تهران را پرداخت نمایید و پس چک کردن تمامی موارد وارد شده تایید نهایی را بزنید حالا ثبت نام شما در مدارس شاهد تهران تکمیل شده رسید ثبت نام خود را پرینت گرفته و تا روز مراجعه به مدارس شاهد تهران نگهداری نمایید.

 

اعلام نتایج ثبت نام در مدارس شاهد تهران

پس از تکمیل مراحل ثبت نام شاهد تهران سازمان امور شاهد و ایثارگران تهران با همکاری آموزش و پرورش کشور مطابق امتیازبندی های اعلام شده شاهد تهران با در نظر گرفتن اطلاعات مربوط به هر یک از دانش آموزان تهران که در سامانه وارد شده نسبت به مشخص کردن قبولی یا عدم قبولی هر یک از دانش آموزان در مدارس شاهد تهران اقدام می نمایند و در موعد مقرر در تهران که معمولا اوایل شهریور ماه هر سال می باشد نسبت به اعلام نتایج مدارس شاهد تهران اقدام می نمایند.

اعلام نتایج مدارس شاهد تهران از طریق سامانه سجا صورت می پذیرد ضمنا کلیه دانش آموزان از تهران و سراسر کشور می توانند جهت تکمیل امور ثبت نام خود در مدارس شاهد تهران و سراسر کشور از طریق تلفن ثابت تهران با شماره تلفن های 9099075307 (تماس از تهران و سراسر کشور) و 9099075307 (تماس از استان تهران) تماس بگیرند.

 

مطالب مرتبط شاهد تهران :

azmoon.medu.ir

azmoon.org

sampad.medu.ir

hoosh.medu.ir  

ثبت نام مدارس امین تهران

مدارک ثبت نام مدارس شاهد تهران

کانال تلگرام مشاوره تحصیلی تهران

سامانه ثبت نام در مدارس شاهد تهران

پذیرش دبیرستان دخترانه شاهد تهران

پذیرش دبیرستان پسرانه شاهد تهران

 

 

به این پست امتیاز دهید
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • امتحانات مدرسه بزرگسالان چگونه است

    امتحانات مدرسه بزرگسالان چگونه است؟ + نمره قبولی 1403

    امتحانات مدرسه بزرگسالان همزمان با سایر پایه‌ها انجام می‌شود. با این‌حال، این امتحان شرایط و قوانین خاصی دارد که باید حتما دانش‌آموزان همه آنها را رعایت کنند. در غیر این صورت، نتیجه امتحان آنها مردود اعلام خواهد شد. ما در...
  • ثبت نام در مسابقه هوشیار

    ثبت نام در مسابقه هوشیار + مراحل و چیستی

    سازمان برگزار کننده آزمون تیزهوشان، با هدف برقراری عدالت آموزشی یک مسابقه تلویزیونی به نام مسابقه هوشیار را برگزار می‌ کند. موضوع سؤالات این مسابقه، هوش هستند و دانش‌ آموزانی که در چند سال اخیر در آزمون تیزهوشان قبول شده‌...
  • بهترین مشاوره تحصیلی در شیراز

    بهترین مشاور انتخاب رشته شیراز 1403 + الان رزرو کن | ایران تحصیل

    هر دانش آموزی با نزدیک شدن به سالی که باید در کنکور سراسری شرکت کند، حداقل یکبار به فکر مشاور تحصیلی افتاده است. مشاور تحصیلی خبره می تواند نقش کاربری و مهمی را در مسیر آمادگی شما برای کنکور سراسری...
  • ثبت نام در دوره پیش از دبستان

    ثبت نام پیش دبستانی 1403 + {سن و مراحل پذیرش} | ایران تحصیل

    ثبت نام پیش دبستانی آغاز شده است. ما در این مطلب قصد داریم به بررسی نحوه ثبت نام پیش دبستانی در سال جدید بپردازیم.ثبت نام برای مقطع پیش دبستانی به صورت اختیاری بوده و والدین جهت آمادگی فرزند خود می...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)