ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوره تلفنی کنکور 1403 + رتبه ها پشت خط هستن! | irantahsil

مشاوره تلفنی کنکور سراسری
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

مشاوره تلفنی کنکور سراسری یکی از راه‌های هموار کردن مسیر موفقیت در آزمون است. کنکور یکی از مهم ترین ارزیابی‌های هماهنگ شده و سرنوشت ساز می‌باشد که هر ساله داوطبان زیادی در آن ثبت نام می‌کنند.

تمامی داوطلبانی که می‌خواهند در کنکور سراسری شرکت کنند، به مهم بودن این آزمون واقف هستند. نحوه برنامه ریزی و آمادگی برای کنکور، نحوه مطالعه، نحوه شرکت در جلسه و اطلاع از مراحل ثبت نام، همگی جز نکات با اهمیت و با ارزش محسوب می‌شود. از همین رو توصیه می‌کنیم که پیش از برنامه ریزی از خدمات مشاوره تلفنی کنکور استفاده کنید.

علاوه بر این امکان برنامه ریزی کنکور نیز با بهره گیری از خدمات مشاور تلفنی باعث بهتر شدن عملکرد متقاضیان آزمون سراسری می‌شود. چرا که هزینه رفت و آمد را به شکل موثری برای داوطلبان صفر کرده است.

بنابراین در صورت داشتن هرگونه سوال درباره کنکور و ثبت نام کنکور سراسری با کارشناسان ما در ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. به راحتی با شماره مشاوره رایگان تلفنی 9099075307 ارتباط برقرار کنید.

اهمیت مشاوره تلفنی کنکور سراسری

اهمیت کنکور و تاثیر آن در آینده داوطلبان بر هیچ کس پوشیده نیست. بر همین اساس در طی چندین سال اخیر با پیشرفت تکنولوژی و علم، شاهد اقدامات مفید در این راستا بوده‌ایم. از جمله این اقدامات می‌توان به تأسیس موسسات آموزشی مختلف، ارائه خدمات مشاوره تلفنی و حضوری و ارائه منابع آموزشی در قالب کتاب و جزوه و… اشاره نمود.

اما یکی از اصلی ترین اقداماتی که در راستای حمایت و راهنمایی متقاضیان کنکور صورت گرفته است، مشاوره تلفنی رایگان می‌باشد. مشاوره کنکور تلفنی با هدف راهنمایی داوطلبان در تمامی مقاطع تحصیلی به خصوص آزمون سراسری دارای اهمیت است.

اهمیت مشاوره تلفنی کنکور سراسری

مزایای مشاوره تلفنی کنکور سراسری

داوطلبان گروه‌‌های آزمایشی مختلف، ممکن است در برنامه ریزی و روش صحیح درس خواندن کنکور مشکلاتی داشته باشند. مشاوره و برنامه ریزی کنکور ایران تحصیل از هنگامی که ثبت نام آزمون سراسری و ارشد شروع شود، آماده خدمت رسانی به داوطلبان است.

👈 دانش آموزان برای انتخاب رشته و شناسایی استعداد و علایق خود نیز می‌توانند بدون ماندن در ترافیک‌های شهری شماره مشاوره رایگان تلفنی را از طریق تلفن ثابت شماره گیری کنند.

👈 مشاور تلفنی کنکور سراسری در این زمینه تبحر کافی دارد و به داوطلبان کمک می‌کند تا متناسب با علایق و استعداد خود به انتخاب رشته مناسب بپردازند.

👈 یکی از مهم‌ترین مشکلات داوطلبان حتی پس از پذیرش در کنکور، عدم مطابقت رشته انتخابی با ویژگی‌های شخصیتی است. با توجه به تأثیر دروس و ضرایب مختلف آن، از ابتدا لازم است رشته مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

👈 کلیه دانش آموزان و داوطلبان می‌توانند جهت استفاده از مشاوره تلفنی با مشاورین ایران تحصیل تماس حاصل نمایند. از جمله مزایای مشاوره و برنامه ریزی رایگان کنکور برای کلیه داوطلبان، انجام مشاوره تحصیلی کنکور در تمامی ساعات شبانه روز و حتی ایام تعطیل می‌باشد.

برای کسب اطلاعات در مورد مشاوره کنکور بر روی لینک کلیک کنید.

مزایای مشاوره تلفنی کنکور سراسری

کاربردهای مشاوره تلفنی کنکور سراسری

امروزه به دلیل اهمیت بسیار زیاد کنکور  و تاثیر آن در زندگی اجتماعی و شغلی افراد، برای موفقیت هرچه بیشتر داوطلبان، اقدامات سودمند و راهکارهای موثری شکل گرفته است. اما این راهکارها چه مزایایی دارد؟

و هدف از ارائه این اقدامات چیست؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که در بازه زمانی که متقاضیان درگیر پروسه آزمون هستند، این احتمال وجود دارد که سوالات و مسائل متعددی برایشان به وجود بیاید که شرایط را برای دریافت مشاوره حضوری کنکور سراسری سخت کند.

از این رو یکی از مهم‌ترین مزایا و کاربردهای مشاوره تلفنی رایگان کنکور سراسری، امکان انجام مشاوره به صورت غیر حضوری برای متقاضیان سراسر کشور است. کاربردهای دیگر مشاوره تلفنی، مطابق با موارد زیر است:

✅ دسترسی سریع و آسان

✅ مقرون به صرفه

✅ تماس در هر ساعت از شبانه روز

مشاوره و برنامه ریزی برای کنکور

برنامه ریزی درسی یکی از اصول مهمی است که دانش آموزان مشغول به تحصیل به آن نیازمند هستند. چنانچه اگر از برنامه ریزی درست و اصولی برخوردار نباشید، موفقیت در کنکور را باید فراموش کنید!

یکی از خدماتی که مشاوره تلفنی کنکور سراسری برای داوطلبان دارد، انجام برنامه ریزی درست و اصولی، منطبق با تکنیک‌های یادگیری و برنامه ریزی برای هر داوطلب است.

به عنوان مثال برنامه ریزی برای متقاضیانی که دیپلم خود را اخذ نموده‌اند و به اصطلاح، پشت‌کنکوری محسوب می‌شوند، نوعی متفاوت از برنامه ریزی خواهد بود.

همچنین بهترین ساعات مطالعه کنکور برای هر داوطلب مختلف و متفاوت است. بنابراین همین مسئله به ظاهر پیش و پا افتاده موجب شده که در برنامه ریزی هر فرد به صورت جداگانه و منحصر به فرد عمل نماییم.

برنامه ریزی دقیق و متناسب با رشته هدف دانش آموز کنکوری اصلی ترین گام برای موفقیت او است؛ به این ترتیب برای استفاده از خدمات مشاور تلفنی توسط رتبه های برتر در ایران تحصیل  تنها کافیست با مشاوره تلفنی رایگان ایران تحصیل در ارتباط باشید.

مشاوره و برنامه ریزی برای کنکور

خدمات قابل ارائه مشاوره تلفنی کنکور سراسری

نحوه برنامه ریزی و ارائه خدمات مشاوران تلفنی آزمون سراسری ایران تحصیل، به صورت زیر است:

  • طراحی و انجام برنامه ریزی برای کنکور (هفتگی، ماهانه و سالانه) در همه مقاطع تحصیلی
  • آموزش شیوه‌ها وتکنیک‎های صحیح مطالعه و تست زنی
  • ارائه مشاوره و راهنمایی در ارتباط با انتخاب رشته در تمامی مقاطع تحصیلی
  • معرفی مناسب ترین و به روز ترین منابع درسی و بهترین آزمون‌های آزمایشی
  • مشاوره و انجام انتخاب رشته در تمامی مقاطع تحصیلی
  • اطلاع رسانی در خصوص شرایط و شهریه در تمامی دانشگاه‌ها
  • ارائه رتبه و تراز قبولی داوطلبان سال‌های گذشته در کنکور
  • معرفی رشته‌های دانشگاهی و بازار کار آن‌ها

تفاوت مشاوره تلفنی کنکور و مشاوره حضوری

👈 اهمیت دریافت مشاوره تلفنی کنکور را نمی‌توان انکار کرد، اما انجام مشاوره به صورت حضوری و یا تلفنی بستگی به شرایط افراد دارد.

👈 بسیاری از داوطلبان کنکور سراسری به دلیل زندگی در مناطق دور افتاده که امکان دریافت مشاوره حضوری برایشان سخت است، بهترین گزینه برای آن‌ها دریافت مشاوره تلفنی کنکور می‌باشد.

👈 اما افراد دیگری هم وجود دارند که به دلایل مختلف از جمله شاغل بودن و یا نداشتن وقت کافی برای مشاوره حضوری ندارند و به جای آن، مشاوره تلفنی را ترجیح می‌دهند.

👈 ضمن اینکه افراد در هر ساعت از شبانه روز امکان ارتباط با مشاوران را به صورت تلفنی خواهند داشت که این امتیاز در مشاوره حضوری وجود ندارد.

اطلاعیه

داوطلبان کنکوری می توانند با صرف کمترین زمان و هزینه، بهترین برنامه ریزی را برای آمادگی در کنکور سراسری از طریق مشاوره تلفنی کنکور دریافت نمایند.

تفاوت مشاوره تلفنی کنکور و مشاوره حضوری

مشاوره تلفنی کنکور برای چه کسانی مناسب است؟

👈 مشاور تلفنی برای افرادی مناسب است که تمایل ندارند که وقت خود را هدر بدهند و می خواهند در هر کجا و هر موقعیتی که هستند، این امکان را داشته باشند که از مشاوره تلفنی کنکور استفاده کنند.

👈 طبق تحقیقات به عمل آمده مشاوره تلفنی کنکور مانند مشاوره حضوری موثر است. در هر شرایطی می توانید با یک تماس از خدمات مشاوره ای بهره مند شوید.

👈 همچنین داوطلبان گرامی طی آمادگی برای کنکور ممکن است دچار استرس شوند که در این شرایط یک مشاور می‌تواند شما را یاری کند.

معایب مشاوره تلفنی کنکور سراسری

برای افرادی که تمایل دارند از مشاوره تلفنی استفاده کنند، تنها کار استفاده از تلفن است. اما اینکه چه کسی در آن سوی تلفن به شما پاسخ بدهد، اصلی ترین مرحله مشاور تلفنی است.

واقعیت این است که کسی که قصد دارد مشاوره تحصیلی تلفنی بدهد، باید مهارت زیادی نسبت به یک مشاور حضوری داشته باشد. چرا که مشاوره حضوری شخص مقابل را رو در روی خود می بیند و راحت‌تر می‌تواند اخلاقیات و مشخصات طرف مقابل را درک نماید.

همچنین صحبت‌های خود را به درستی انتقال دهد. در حالی که در مشاوره تحصیلی تلفنی، مشاور هیچ درک فیزیکی از داوطلبی که با او در حال گفت و گو است، ندارد و باید مهارت‌های افزون تری داشته باشد تا بتواند حرف‌ها و توصیه های خود را از راه دور به فرد انتقال دهد.

بنر کال تو اکشن

اهمیت مشاوره تلفنی کنکور در انتخاب رشته

دریافت مشاوره تلفنی کنکور در زمان انتخاب رشته در انواع رشته های تحصیلی دانشگاهی می تواند بسیار مؤثر و مفید باشد و فرد را به سمت داشتن انتخاب رشته ای منطقی و درست سوق دهد.

هر فرد در زمان دریافت مشاوره، می تواند با انواع رشته‌های دانشگاهی، دانشگاه‌های پذیرنده رشته‎ها و حتی ظرفیت رشته‌های تحصیلی آشنا شود و اطلاعات خوب و به روزی را در این رابطه به دست آورد.

برای اطلاع از مشاوره انتخاب رشته کنکور بر روی لینک کلیک کنید.

شماره تلفن مشاوره تحصیلی رایگان

مشاوره تحصیلی رایگان هیچ گونه تفاوتی در ارائه خدمات، نسبت به مشاوره‌های پولی نخواهند داشت.

با توجه به اینکه مشاورین و متخصصین در رشته‌های مختلف، دارای تجربه و تخصص می‌باشند، بنابراین به خوبی از حساسیت کنکور و تأثیر آن بر سرنوشت افراد آگاهی کامل دارند، به این ترتیب در ارائه خدمات نهایت دقت عمل را به خرج خواهند داد.

مشاوره تلفنی کنکور شامل موارد مختلفی می‌باشد به عنوان مثال برخی از داوطلبان ممکن است در برنامه ریزی خود دچار مشکل شوند.

برای برخی دیگر ممکن است به دست آوردن منابع معتبر کمی سخت باشد. همچنین با توجه به اینکه سایت‌های مختلف، منابع مختلفی را منتشر می‌نمایند، اطلاع از این موضوع با کمک یک مشاور، دست یافتنی‌تر است..

مشاوره تلفنی کنکور ایران تحصیل می‌تواند به تمامی دانش آموزان و داوطلبان کنکوری، برای رسیدن به اهداف خود کمک نماید بنابراین نیازی به صرف هزینه در هیچ گونه موسسه‌ای نخواهید داشت. برای تماس با ما می‎توانید با خط ثابت شماره 9099075307 را شماره گیری نمایید.

شماره تلفن مشاوره تحصیلی رایگان

هزینه مشاوره تلفنی کنکور

هزینه تحصیل برای برخی از داوطلبان و یا دانش آموزان ممکن است بسیار سنگین باشد و واقعیت این است انتظار موفقیت از یک دانش آموزی که در روستاهای دورافتاده مشغول به تحصیل می‌باشد با دانش آموزی که در بهترین منطقه تهران در حال تحصیل است، یکسان نخواهد بود.

ما با استفاده از مشاوره تلفنی کنکور قصد داریم تمام این فاصله‌ها را کم کنیم. شماره تلفن مشاوره تحصیلی رایگان برای هر داوطلب این امکان را قرار داده تا به بهترین وجه، بتواند سوالات کنکوری خود را با مشاورین ما در میان بگذارد.

موفقیت سهم تمام افرادی است که برای آن تلاش می‌کنند، اما این موفقیت به راحتی به دست نخواهد آمد. چرا که نیازمند خدمات مختلفی است که شاید مشاوره تلفنی کنکور این نیاز را برآورده نماید.

متخصصین ما همانند مشاوره‌های حضوری، مشاور تلفنی خانم را برای دخترانی که به دنبال راحتی هستند و می‌خواهند بدون خجالت حرفشان را بزنند؛ فراهم آورده است. بنابراین در هر مرحله‌ای که هستید می‌توانید از این خدمات استفاده کنید.

برای اطلاع از مشاوره تلفنی کارشناسی ارشد کلیک کنید.

مشاوره تلفنی رایگان کنکور

مشاوره تلفنی کنکور، به صورت کاملا رایگان است و نیاز به هیچ گونه هزینه مشاور تلفنی ندارد. یکی از مهم‌ترین اصولی که هر داوطلب نیازمند آن است در رابطه با نحوه صحیح مطالعه می‌باشد.

زیرا حقیقت این است که نمی‌توان هیچ گونه روش واحدی را برای مطالعه دروس مختلف در نظر داشت.

تفاوت یادگیری داوطلبان، منجر به برنامه ریزی و همچنین تفاوت متدهای مختلف مطالعه می‌شود. زیرا نمی‌توان با همه، به شکل یکسان برخورد کرد و توقع یکسانی از تمامی داوطلبان داشت.

مشاوره تحصیلی رایگان، این امکان را در اختیار کلیه داوطلبان قرار داده تا بدون فوت وقت و هزینه، به راحتی هر نوع سؤال خود را مطرح نمایند و به آنچه لایق آن هستند، دست یابند.

مشاوره تلفنی کنکور در چه زمینه هایی ارائه می شود؟

👈 زمانی که صحبت از ارائه مشاوره تلفنی کنکور می‌شود، باید به این نکته توجه کنید که این مشاوره تحصیلی رایگان برای کنکور سراسری است.

👈 به فرض مثال اگر نیاز به دریافت مشاوره در رابطه با انتخاب رشته در انواع گروه‌های آزمایشی را دارید، می‌توانید از این خدمات استفاده کنید.

👈 از طرف دیگر، در صورتی که تمایل به اطلاع از بهترین منابع درسی و کمک آموزشی برای کنکور سراسری را دارید، دریافت خدمات مشاوره تلفنی کنکور سراسری بهترین گزینه ممکن در این روزهای شلوغ کاری است!

👈 البته در مشاور تلفنی کنکور اطلاعاتی در رابطه با دانشگاه‌های معتبر و همین طور رشته‌های دانشگاهی نیز به داوطلبان ارائه می‌شود.

مشاوره تلفنی کنکور در چه زمینه‌هایی ارائه می‌شود؟

مشاوره تلفنی کنکور ریاضی

در کنکور ریاضی فیزیک، رشته‌های متنوعی برای انتخاب وجود دارد، اما بسیاری از داوطلبان برای قبولی در رشته‌های مهندسی با یکدیگر رقابت می‌کنند. با استفاده از مشاوره تلفنی کنکور ریاضی می‌توانید از اینکه به چه رشته‌ای علاقه دارید و قصد ورود به کدام حوزه را دارید، مطلع شوید.

پس از مشخص شدن این مورد، مشاور برای شما برنامه ریزی کرده و نحوه مطالعه صحیح و اصولی را آموزش خواهد داد. به علاوه در هر رشته‌ای از جمله رشته ریاضی شما باید با فوت و فن‌های مطالعه و خصوصا تست زنی آشنا باشید.

سوال‌های رشته ریاضی اکثرا مفهومی و حل کردنی هستند، بنابراین برای موفقیت بیشتر باید با روش‌های تست زنی آشنایی کافی داشته باشید. پس با استفاده از خدمات مشاوره ما می‌توانید آموزش حرفه‌ای تست زنی، آموزش برنامه ریزی، آموزش مطالعه دروس و بسیاری موارد دیگر را دریافت کنید.

مشاوره تلفنی رایگان کنکور تجربی

👈 افرادی که رشته تجربی را برای ادامه تحصیل انتخاب می‌کنند، به خوبی می‌دانند که رقابت خیلی سنگینی در این رشته وجود دارد. دروس رشته تجربی از درجه سختی کمتری نسبت به ریاضی برخوردار است، اما در عوض رقابت بسیار سنگین‌تری دارد.

👈 از طرفی در رشته تجربی آشنایی با انواع رشته‌ها در زیرگروه‌ها نیز بسیار مهم است. به طور مثال رشته‌های تاپ گروه تجربی که شامل پزشکی، دندان پزشکی، رادیولوژی و غیره می‌شود همگی در زیرگروه اول قرار گرفته‌اند و برای قبولی در رشته‎های این زیرگروه باید با ضرایب دروس آشنایی کافی داشته باشند.

👈 از طرفی یک سری رشته‌های دیگر که پر طرفدار نیز استمانند داروسازی در زیر گروه 2 قرار گرفته و برای قبولی در این رشته‌ها نیز باید نکات لازم را بدانید.

👈 در مشاوره تلفنی به شما در رابطه با همه این موارد توضیحات کاملی داده خواهد شد و می‌‎توانید با خیالی آسوده مطالعه خود را آغاز نمایید. از طرفی پروسه مطالعه، نحوه انجام آن و نکات مهم در رابطه با نحوه مرور مطالب نیز آموزش داده می‌شود.

مشاوره تلفنی رایگان کنکور تجربی

مشاوره تلفنی کنکور هنر

شاید برخی داوطلبان در رشته هنر بر این باور باشند که این رشته نیازی به دریافت مشاوره ندارد. اما اینطور نیست و در این رشته نیز شما باید با منابع، نحوه مطالعه درس و آمادگی برای آزمون اطلاعات خوبی را کسب نمایید.

زیرا این رشته نیز یک سری منابع خاص و مهم دارد که آشنایی با آن‌ها بسیار سرنوشت ساز است و همچنین در این کنکور آشنایی با نحوه طرح سوالات نیز می‌تواند بسیار کمک کننده به شما باشد.

مشاوره تلفنی رایگان کنکور انسانی

یکی دیگر از رشته‌های گروه نظری، رشته علوم انسانی است که این روزها توانسته داوطلبان زیادی را جذب خود کند. بنابراین رقابت در این رشته تحصیلی نیز همانند رشته تجربی، بیشتر از قبل شده است. به خصوص که بیشتر افراد تمایل به قبول شدن در رشته‌های دانشگاهی حقوق و روانشناسی نیز دارند.

بنابراین بسیاری از افراد به دنبال شماره موبایل روانشناس خانم رایگان برای مشاوره هستند تا در این زمینه بتواند آن‌ها را راهنمایی کند. داوطلبان کنکوری می‌توانند به راحتی از کارشناسان مشاوره تلفنی که در ایران تحصیل با سابقه درخشان در حال فعالیت هستند، راهنمایی و برنامه ریزی دقیق بگیرند.

برنامه ریزی کنکور به صورت تلفنی

یکی از کاربردهای مشاوره تلفنی کنکور، انجام برنامه ریزی است که می‌توانید از آن به راحتی استفاده نمایید. با استفاده از خدمات مشاور تلفنی می‌توانید به راحتی شرایط خود را به مشاور توضیح داده و برنامه خود را دریافت کنید.

برخی افراد برنامه تخصصی و برخی دیگر نیازمند برنامه عمومی هستند. هر دو مورد از طریق مشاور تلفنی قابل دریافت است.

فراموش نکنید که امکان دسترسی به این گونه مشاوره‌ها برای همه افراد در هر نقاطی از کشور فراهم بوده و افراد در سراسر دنیا به صورت تلفنی این امکان را خواهند داشت که با مشاوران خبره و با تجربه در زمینه تحصیلی در ارتباط باشند.

برنامه ریزی کنکور به صورت تلفنی

بهترین مشاوره تلفنی کنکور کارشناسی ارشد و دکتری

نه تنها در مقطع کارشناسی، بلکه برای مقاطع بالاتر مانند ارشد و دکتری نیز باید از خدمات مشاوره استفاده کنید.

ما تنها در مقطع کارشناسی نیاز به مشاور نداریم، بلکه هر چقدر مقطع تحصیلی بالاتر رود، نیاز بیشتری به مشاور پیدا می‌کنیم. به طور مثال ما بارها این موضوع را دیده‌ایم که بسیاری از افراد با داشتن رتبه های خوب نتیجه خوبی از کنکور و انتخاب رشته ارشد و دکتری نگرفته‌اند.

برای کنکور ارشد باید یک برنامه قوی و در عین حال منطقی داشته و از منابع نیز اطلاعات خوبی داشته باشید که در مشاوره تلفنی تمامی این موارد به شما توضیح داده می‌شود.

پس برای انتخاب بهترین مشاوره تلفنی مقطع دکتری، نیاز است ابتدا اصالت و اعتبار مشاوره دهنده را بررسی کرده و همچنین از سابقه آن‌ها اطلاعات کافی را بدست آورید.

نکات مهم برای رتبه برتر شدن با مشاوره تلفنی رایگان

همانطور که می‌دانید برای موفقیت، پیمودن این راه به تنهایی میسر نیست و به یک مشاور نیاز دارید که به اصول کنکور کارشناسی مسلط باشد.

  1. برنامه ریزی صحیح بسته به توانایی
  2. خلاصه برداری درست از مطالب
  3. انتخاب منابع درست و کاربردی

یک مشاور خوب باید شما را در زمینه‌های متعدد تحصیلی، به خوبی راهنمایی کند:

  • هدف کامل شما را از شرکت در آزمون را بداند.
  • تسلط کافی در رشته مورد نظر شما و ارائه منابع دقیق
  • تسلط کامل در مورد شرایط آزمون و شرکت در آن
  • تسلط کامل بر رتبه ها و درصدهای مورد نیاز برای قبولی
  • تسلط در شناخت اساتید برجسته کنکور و کلاس های مناسب
  • توانمندی در ارائه برنامه ریزی بلند مدت بر طبق شرایط تان
  • تجربه بالا در هدایت داوطلبان

خلاصه مطلب

در این مقاله به بررسی ضرورت استفاده از مشاوره تلفنی کنکور سراسری پرداختیم. همانطور که می‌دانید بهره مندی از مشاوره تلفنی کنکور نه تنها باعث صرفه جویی در هزینه‌های شما خواهد شد، بلکه باعث اطلاع از انواع نکات ضروری نیز می‌شود.

بنابراین فراموش نکنید مشاوره تلفنی، سریع ترین، کم هزینه ترین و بهترین راه استفاده از خدمات مشاوره می‌باشدکه این روزها برای داوطلبان کنکوری فراهم شده است. چنانچه نمی‌توانید به هر دلیلی از خدمات مشاوره حضوری استفاده نمایید، کارشناسان مجرب ما در ایران تحصیل آماده ارائه خدمات مشاوره تلفنی کنکور به شما عزیزان هستند.

برای دانلود PDF مقاله مشاوره تلفنی کنکور سراسری کلیک نمایید.

4.5/5 - (13 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

مزایای استفاده از مشاوره تلفنی کنکور سراسری در مقایسه با مشاوره حضوری چیست؟

از مهمترین مزیت‌‎های استفاده از مشاوره تلفنی کنکور سراسری می‌توان به صرفه جویی در زمان و هزینه اشاره کرد.

دریافت مشاوره تلفنی کنکور سراسری با هزینه بالایی همراه است؟

خیر. شما می‌توانید با کمترین هزینه برای دریافت مشاوره تلفنی کنکور سراسری اقدام کنید.

به جز مشاوره تلفنی کنکور سراسری می‌توان از مشاوره آنلاین نیز استفاده کرد؟

بله برای دریافت مشاوره آنلاین به سایت ایران تحصیل irantahsil.org/shop مراجعه نمایید.

نظرات

15 دیدگاه دربارهٔ «مشاوره تلفنی کنکور 1403 + رتبه ها پشت خط هستن! | irantahsil»

  1. Avatar photo علی گفت:

    سلام, لطفا” هزینه هر دقیقه مشاوره تلفنی را بفرمایید.

    1. Avatar photo مشاور ابراهیمی گفت:

      سلام 11000 تومان

  2. Avatar photo فاطمه گفت:

    سلام وقت بخیر من دانشجو دوره روزانه هستم میتونم شرکت کنم در کنکور ۱۴۰۲ و بعداز جواب کنکور انصراف بدم میتونم فرهنگیان برم ؟؟؟ممنون میشم هرچی سریع تر بهم اطلاع بدین

    1. Avatar photo rahdar گفت:

      سلام وقت بخیر.بله میتوانید ولی انصراف از فرهنگیان شرایط خاص خود را دارد.

  3. Avatar photo حشمت گفت:

    سلام وقت شما بخیر، میخواستم بدونم که مشاوره تلفنی کنکور برای رشته هنر هم در ایران تحصیل انجام خواهد شد یا صرفا این نوع از مشاوره مختص به رشته های نظری هست؟

    1. Avatar photo کارشناس ارشد گفت:

      سلام وقت بخیر برای دریافت مشاوره با کارشناسان ایران تحصیل با شماره 9099075307تماس حاصل بفرمایید

    2. Avatar photo irani گفت:

      سلام، مشاوره تلفنی کنکور برای تمامی رشته ها از سوی مرکز مشاوره ایران تحصیل انجام می شود.

  4. Avatar photo hadis گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    ببخشید من واسه کارشناسی میخوام تغییر رشته بدم .رتبه قبولی واسه رشته گرافیک در دانشگاه دکتر شریعتی باید چند ؟

    1. Avatar photo کارشناس ارشد گفت:

      سلام وقت بخیر
      با توجه به تعداد شرکت کنندگان هرساله پذیرش برای این دانشگاه رتبه بندی متغیر دارد .

  5. Avatar photo Alireza گفت:

    سلام تلفن ثابت نداریم چطور ارتباط برقرارکنیم جهت ثبت ونام

    1. Avatar photo کارشناس ارشد گفت:

      سلام وقت بخیر میتونین بسته خریداری کنین

  6. Avatar photo Ali گفت:

    سلام من دانشجوی دوره روزانه هستم و قصد دارم که در کنکور 1401 شرکت کنم.من به هیچ وجه علاقه ای به انصراف از دانشگاه ندارم. آیا امکانش هست که دوره خودم رو تغییر بدم و دانشجوی دوره شبانه بشم و بعدش در کنکور 1401 شرکت کنم.

    1. Avatar photo کارشناس ارشد گفت:

      سلام
      وقت بخیر
      امکان تغییر دوره وجود ندارد

  7. Avatar photo مریم گفت:

    سلام چرا هرچقدر با شماره تماس میگیریم میگه در شبکه موجود نیست؟؟؟

    1. Avatar photo moshaverarshad گفت:

      سلام تماس از تلفن ثابت بدون کد انجام میشود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • مشاوره تحصیلی کنکور

    مشاوره تحصیلی کنکور 1403 + همین الان با رتبه ها صحبت کن!

    مشاوره تحصیلی کنکور مختص به داوطلبانی است که سازمان سنجش آموزش کشور هر سال در زمانی مشخص، آزمون کنکور را به صورت سراسری برگزار می‌کند. در این آزمون دانسته‌های علمی داوطلبان مورد سنجش قرار می‌گیرد، چرا که رقابت بین داوطلبانی...
  • برنامه ریزی کنکور

    برنامه ریزی کنکور 1403 + pdf جدول نمونه رتبه ها | ایران تحصیل

    برنامه ریزی کنکور به صورت اصولی و هوشمندانه، توسط مشاور و برنامه‌ ریز انجام می‌شود که در نتیجه می‌‎تواند برگ برنده شما نسبت به دیگر دانش آموزان باشد. همچنین Pdf برنامه ریزی کنکور و جدول برنامه ریزی آزمون سراسری نیز...
  • برنامه ریزی درسی

    برنامه ریزی درسی + 11 راز مهم رتبه ها + pdf برنامه 1403

    همه ما می‌ دانیم که باید برای رسیدن به تمامی اهداف خود از کوچک‌ تا بزرگ‌ ترین برنامه ریزی داشته باشیم. اطلاع داشتن از موثرترین تکنیک و جدول برنامه ریزی درسی روزانه، ماهانه و… نه تنها به شما کمک می‌...
  • مرکز مشاوره دانشگاه آزاد

    مشاوره دانشگاه آزاد + واحد راهنمایی تحصیلی ۲۴ ساعته | irantahsil

    افرادی که تصمیم دارند در دانشگاه‌های آزاد درس بخوانند، باید در زمان مقرر برای انتخاب رشته و ثبت نام اقدام کنند. این افراد، برای این که تمامی مراحل انتخاب رشته و ثبت نام را به درستی انجام دهند، بهتر است...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)