ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوره ادامه تحصیل در سنین بالا

مشاوره ادامه تحصیل در سن بالا
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

ادامه تحصیل در سنین بالا قواعد و قوانین مخصوص به خود را خواهد داشت. بنابراین برای موفقیت لازم است از بالاترین سن دانشجوی پزشکی آگاه باشید و این امر بدون مشاوره ادامه تحصیل در سنین بالا امکان پذیر نخواهد بود. مواردی که در این مقاله از سایت ایران تحصیل قصد داریم در رابطه با آن ارائه توضیحات بپردازیم، موضوعات بالاترین سن دانشجوی پزشکی ، بهترین سن برای تحصیل در رشته پزشکی ، موفقیت در سنین بالا ، می‌باشد. در ادامه به اهمیت مشاوره ادامه تحصیل در سنین بالا برای قبولی در این رشته خواهیم پرداخت.

 

 

جهت استفاده از خدمات مشاوره ادامه تحصیل در سنین بالا و اطلاع دقیق از بالاترین سن دانشجوی پزشکی با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.

9099075307 تماس از سراسر کشور و  9099075307 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

اهمیت مشاوره ادامه تحصیل در سنین بالا

 

ادامه تحصیل در سنین بالا قواعد و قوانین مخصوص به خود را خواهد داشت. نباید این‌گونه تصور نمود که کار غیرممکن و یا بسیار ساده‌ای می‌باشد. زیرا هر دو تصور کاملاً اشتباه است و داوطلب را به دام مشکلات فراوانی می‌اندازد. آنچه ما در مشاوره آزمون و مصاحبه بر آن تاکید داریم ، در رابطه با اهمیت و نقش باورهای افراد در رابطه با موارد مختلف می‌باشد.

با توجه به دغدغه‌هایی که افراد در سنین بالا دارند اهمیت برنامه‌ریزی برای کنکور تجربی بسیار پررنگ خواهد نمود. بنابراین برای قبولی در هر یک از رشته‌های مورد علاقه لازم است از نحوه درس خواندن برای کنکور آگاه شوید. تا بتوانید به موفقیت لازم در این زمینه دست یابید. برنامه صحیح در هر رشته‌ای به تناسب اهداف تعیین شده متفاوت خواهد بود. همچنین به فراخور شرایط زندگی هر یک از داوطلبان نیز، این نحوه برنامه‌ریزی متفاوت می‌باشد.

آنچه در مشاوره ادامه تحصیل در سنین بالا ارائه می گردد، در مرحله ابتدایی کار کردن بر روی باورهای افراد است. تحقیقات روانشناسی ثابت کرده است افرادی که باورهای مثبتی در زندگی دارند، در طول زندگی با همان ذهنیت مسائل کمتر و مشکلات کمتری را تجربه می‌نمایند. در مرحله دوم هدف گذاری و برنامه‌ریزی صحیح  و اصولی می‌باشد.

 

 

برای کسب اطلاعات در مورد  شرایط ادامه تحصیل پس از ترک تحصیل وارد شوید.

 

 

برای آگاهی از بهترین مشاوره تحصیلی حضوری تهران کلیک کنید.

 

 

موفقیت در سنین بالا

 

یکی از باورهای اشتباهی که افراد مسن تر یا با سن بیشتر، نسبت به داوطلبان کنکوری دارند این است که ” از ما گذشته  و ما نمی تونیم ادامه تحصیل بدهیم”. ما در مشاوره ادامه تحصیل در سنین بالا در پاسخ به این جمله می گوییم ؛ موفقیت برای تمام افرادی که تلاش کنند دست یافتنی است. به همین دلیل هر گز نباید اینگونه تصور کنید که از شما گذشته و نمی توانید موفقیت لازم را به دست آورید.

برخالاف تصور ، اتفاقا افرادی که در سنین بالاتر در کنکور سراسری ثبت نام می نمایند، بهتر از دیگران می توانند تحلیل کنند و قدرت آنالیز قوی تری نسبت به سایر رقبا و همچنین همکلاسی های خود در دانشگاه دارند. بنابراین شاید اگر بخواهید با دقت بیشتری به این مسئله نگاه کنید، متوجه خواهید شد که شما کاملا مسلط تر از سایر رقبا می توانید در زمان برگزاری کنکور حاضر شوید.

 

بهترین سن برای تحصیل در رشته پزشکی

 

بهترین سن برای تحصیل در رشته پزشکی

بهترین سن برای تحصیل در رشته پزشکی

 

قبولی در رشته پزشکی در هر سنی برای تمامی داوطلبان سخت می باشد. بسیاری از داوطلبان یکی از سوالاتی که ممکن است داشته باشند این است که چگونه در رشته پزشکی قبول شویم؟ این سوالات و سردرگمی ها تنها مربوط به موضوع سنین بالا و یا افراد با سنین کم نمی باشد. بهترین سن برای تحصیل در رشته پزشکی به فراخور زندگی و شرایط هر فرد متفاوت می باشد.

برای فرد کارمند و یا معلمی که در استخدام دولت می باشد و هیچ گونه محدودیتی برای اشتغال آینده خود ندارد، می تواند در صورت قبولی چند سال را به عنوان دانشجوی پزشکی بگذراند و به همین ترتیب در آینده حتی با صرف زمان زیاد این رشته ، نگرانی در رابطه با زمان صرف شده نداشته باشد. اما آن دسته از داوطلبانی که شاید در سن  30سالگی می باشند و هنوز موفق به پذیرش در این رشته نشده اند و شغلی ندارند… شاید ادامه این رشته کار عاقلانه ای نباشد.

 

برای استفاده از خدمات مشاوره تلفنی کنکور کلیک کنید.

 

نکته مهمی که نباید از خاطر فراموش شود ، مربوط به شرایط جسمانی داوطلبان برای ادامه تحصیل در این رشته می باشد. به همین دلیل ما در مشاوره ادامه تحصیل در سنین بالا  به این موضوع و شرایط جسمانی افراد توجه می نماییم. زیرا همانطور که می دانید در صورت تخصص گرفتن و ادامه تحصیل در این رشته ، سلامتی شما برای کمک به بیماران بسیار با اهمیت می باشد.

 

 

هنوز هم برای پزشکی دیر نیست

 

هنوز هم برای پزشکی دیر نیست ! این جمله تنها یک شعار نیست بلکه یک حقیقت است. اگر از بهترین منابع کنکور تجربی آگاه باشید ، خواهید توانست در این آزمون موفقیت لازم را کسب نمایید. برنامه ریزی و نحوه مطالعه دروس مختلف و همچنین تکنیک های تست زنی از جمله مواردی است که در صورت اطلاع از آن خواهید توانست موفقیت لازم را جهت مشاوره ادامه تحصیل در سنین بالا به دست آورید.

برای تنظیم وقت یکی از فنونی که ما در مشاوره ادامه تحصیل در سنین بالا به کلیه داوطلبان ارائه می دهیم، این است که می توانید با استفاده از صرفه جویی در زمان خود ، نسبت به کسب اطلاعات اقدام نمایید. برای مثال مسیر رفت و برگشت شما از منزل به محل کار را می توانید با استفاده از صداهای ضبط شده خود و گوش دادن آن اطلاعات و تسلط خود را در درس مربوطه افزایش دهید.

 

بالاترین سن دانشجوی پزشکی

رشته پزشکی از جمله رشته هایی است که شرایط ویژه ای دارد و از حساسیت بالایی برخوردار می باشد. زیرا یک اشتباه حتی کوچک ، می تواند جان یک انسان را به خطر بیندازد. بنابراین علاوه بر کسب رتبه مورد نظر برای پذیرش در رشته پزشکی لازم است از سلامت جسمانی نیز برخوردار باشید. همچنین علاوه بر وضعیت سلامتی کنونی خود بهتر است به وضعیت جسمانی خود در سال های پس از فارغ التحصیلی دقت کافی را داشته باشید.

بنابراین بالاترین سن دانشجوی پزشکی را می توان به نسبت شرایط هر یک از داوطلبان متفاوت دانست. برای استفاده از مشاوره ادامه تحصیل در سنین بالا می توانید با متخصصین و مشاورین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید. متخصصین ایران تحصیل همه روزه  و در هر ساعت از شبانه روز آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشند.

 

 

برای استفاده از خدمات مشاوره رایگان کنکور تجربی 98 کلیک کنید.

 

 

آیا قبول شدن پرشکی در سن بالا انتظار واقع بینانه ای است؟

بهتر است در هر زمینه ای تصمیمات ما بر اساس حقیقت و واقعیت ها باشید. اگر بخواهیم به این سوال پاسخ واقع بینانه ای داشته باشیم ، باید بگوییم که قبولی در رشته پزشکی کار راحتی نخواهد بود و نیازمند به مطالعه دقیق و همچنین عمیق و اطلاع از فنون تست زنی می باشد. بنابراین برنامه ریز و تنظیم مان از جمله موارد بسیار مهمی است که لازم است بدان توجه نمایید.

آیا می توان با لیسانس رشته پزشکی را ادامه داد؟

برای دارندگان لیسانس علوم ازمایشگاهی امکان ادامه تحصیل در رشته پزشکی وجود خواهد داشت و می توانند با استفاده از آزمون لیسانس به پزشکی شرکت نمایند.

منابع معتبر برای قبولی در آزمون لیسانس به پزشکی چیست؟

آیا تاثیر مثبت معدل برای داوطلبان کنکور با دیپلم نظام قدیم اعمل می گردد؟

آیا شاغلین نیروهای مسلح و سپاه از سهمیه برای قبولی برخوردار می باشند؟

قبولی پزشکی دانشگاه ازاد راحت می باشد یا رشته پزشکی دانشگاه سراسری؟

آیا امکان قبولی بدون کنکور پزشکی برای خانواده های محترم شاهد و ایثارگران وجود دارد؟

 

 

کانال مشاوره ادامه تحصیل در سنین بالا

کانال مشاوره ادامه تحصیل در سنین بالا

 

مطالب مرتبط

مشاوره تضمینی کنکور 98

تحصیل مجدد در رشته های پیراپزشکی

مشاوره تحصیلی کنکور سراسری

4/5 - (2 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

نظرات

62 دیدگاه دربارهٔ «مشاوره ادامه تحصیل در سنین بالا»

  1. Avatar photo سوسن گفت:

    سلام وقتتون بخیر من ۳۰ سالمه و شاغلم همیشه به رشته پزشکی علاقه داشتم بنظرتون الان دیر نیست بخونم ؟

    1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

      سلام وقت بخیر
      برای بررسی شرایط تان و پاسخ مناسب با کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی ایران تحصیل در ارتباط باشید
      راه ارتباط:9099075307

  2. Avatar photo دریاااا گفت:

    سلام ایا درسته که بعد از سی سالگی مدرک بگیری دیگه نمیتونی به عنوان پرستار توی بیمارستان استخدام شی و محدودیت سنی داره..؟
    حتی برای پزشکی هم جواز مطب نمیدن ازیه سنی به بعد؟

    1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      سلام وقت بخیر
      خیر

  3. Avatar photo اکبر گفت:

    سلام من پسر ۲۷ ساله‌ام. دوران اول دبیرستان یه سری درسارو افتادم مجبور شدم شهریور امتحان بدم .بعد که رفتم حسابداری بخونم منطقه مون گفتن ظرفیت پر شده دیر اومدی .اصرار کردم بازم ننوشتنم.رفتم معماری دیپلم گرفتم به زور . اشتباهم این بود سال ۹۳ دانشگاه دوباره معماری خوندم دو سال بعدش انصراف دادم البته داداشم خیلی گفت حسابداری بخون منم گفتم باید از دبیرستان میخوندم گفت دیر نیس ولی با خودم لج کردم نخوندم داداشم کارمند بانک بخاطر اون میگف. رفتم خدمت برگشتم سال ۹۸ بازم نخوندم الان سال ۱۴۰۲ رفتم حسابداری ثبت نام کردم مقطع کاردانی. علاقه دارم ولی انقد به اشتباه گذشته فک میکنم دیوونه شدم. کتاب باز میکنم بخونم سردرد میگیرم آخه زیاد فکر میکنم . نمیدونم چیکار کنم. توروخدا مشاوره بدید. چطور به گذشته فکر نکنم؟

    1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

      سلام وقت بخیر
      پیشنهاد می کنم برای مشاوره با کارشناسان ایران تحصیل در ارتباط باشید
      راه ارتباط:9099075307

  4. Avatar photo نرگس قربانی گفت:

    سلام وقت بخیر
    مادر من تا اول راهنمایی درس خونده الان میخواد ادامه تحصیل بده، الان از چه مقطعی باید بخونه؟
    ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      باید به اموزش و پرورش مراجعه کنند.

  5. Avatar photo مریم.ک گفت:

    سلام ، من متولد ۵۹ هستم با ۲۰سال سابقه خودمو از بانک بازنشسته کردم از الان نمی تونم تو خونه بشینم مثل بازنشسته های سالخورده ، به نظرتون می تونم در دانشگاه ادامه تحصیل بدم و اگر بتونم داروسازی یا کامپیوتر ؟ کارشناشی ارشد مدیریت دولتی هم دارم.

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر بله میتونید ادامه تحصیل بدین

  6. Avatar photo محمدرضا گفت:

    سلام، وقتتون بخیر
    من 26 سالمه و وقتم آزاده ، دیپلمم تجربیم مال نظام قدیمه و ناقصه به نظرتون می تونم دیپلم نظام جدید تجربی بگیرم و خودم رو برای کنکور آماده کنم؟ این بازه سنی دیر نیست برای ادامه تحصیل در رشته تجربی؟
    ممنون میشم راهنماییم کنید.

    1. Avatar photo مشاور ابراهیمی گفت:

      سلام
      خیر دیر نیست
      برای رسیدن به هدفتان باید برنامه ریزی کنید

  7. Avatar photo یزدی گفت:

    سلام من ۳۸ سالم شاغلم، لیسانس زمین شناسی دارم ولی مجدد میخوان درس بخونم به نظرتون چه رشته ای بخونم؟؟ حسابداری یا حقوق یا مدیریت ؟

    1. Avatar photo مشاور صادقی گفت:

      سلام
      وابسته به توانمندی و استعدادتون متفاوته

  8. Avatar photo شایان گفت:

    باسلام بنظر شما کدام دانشگاه برای افراد بالای سی ساله مناسب هست.البته بدون کنکور و در رشته های انسانی.

    1. Avatar photo مشاور ابراهیمی گفت:

      سلام دوست عزیز
      بستگی به شرایط زندگی تان، هدفتان از گرفتن مدرک، و … دارد
      برای بررسی دقیق شرایط تان و رهنمایی دقیق تر تماس بگیرید

    2. Avatar photo مشاور اقازاده گفت:

      سلام وقت بخیر
      شرایط دانشگاه ها هرکدام متفاوت وشرایط اختصاصی دارد ونیازه شرایط شما بیشتر مورد بررسی قرار گیرد به همین علت نمیتوان بدون بررسی دانشگاهی را به شما معرفی کنید میتوانید برای مشاوره در این زمینه با مرکز تماس بگیرید

  9. Avatar photo سارا گفت:

    سلام.تو روخدا اگه جواب سوال منو میدونین کمکم کنین.من متولد ۷۱ هستم و کارشناس ارشد رشته گفتاردرمانی هستم،امسال امتحان دادم و پرستاری آزاد قبول شدم من اگه پرستاری رو تموم کنم تقریبا ۳۵ سالم شده و استخدامی با مشکل مواجه میشم،خواستم ببینم اینکه میگن کارشناس ارشد تا ۴۰ سال قابل قبوله ،این کارشناس ارشد حتما باید پرستاری باشه یا من که کارشناس ارشد گفتار هستم هم قابل قبوله؟؟؟؟؟؟؟

    1. Avatar photo مشاور صادقی گفت:

      سلام دوست عزیز وقت تون بخیر
      برای بررسی دقیق تر وضعیت تون لطفا با مشاورین مرکز تماس بگیرید

  10. Avatar photo صبورا گفت:

    من 52 سال دارم. دیپلم نگرفتم.سال 68 ترک تحصیل بخاطر ازدواج داشتم.اول دبیرستان.سال 80 شروع کردم به ادامه تحصیل پاول دبیرستان را گرفتم.اما همان سال فرزندان دوقلو آمدن و ادامه برام مشکل شد.الان فرزندان من دانشجو شدن .من هم می‌خوام درسام ادامه بدم چطور شروع کنم . پرونده درسی را دارم سال 82.ایا امکان پذیر هس؟؟؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت به خیر
      میتوانید از مدرس بزرگسالان برای ادامه تحصیل اقدام نمایید.

  11. Avatar photo الهه گفت:

    سلام من ۳۲سالمه وسطای سوم دبیرستان رشته انسانی بودم که به دلیل متاهل شدن عذرمو خواستن.دیگه نذاشتن درس بخونم الان متاسفانه تقریبا ۱۴ ساله از درسو مدرسه فاصله دارم .حالا میخوام ادامه تحصیل بدم چیکار بایدانجام بدم

    1. Avatar photo مشاور براتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      با توجه به شرایط شما خیلی شرایط باید بررسی شود از جمله علاقه .توانمندی .هدف .شاغل بودن و…..لطفا جهت بررسی دقیق وضعیتتون با مشاورین مرکز ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید

  12. Avatar photo حسن گفت:

    سلام وقتتون بخیر، ببخشید من 35 سال دارم و دیپلم و پیش دانشگاهی رشته ریاضی فیزیک رو دارم و دانشجوی انصرافی رشته حسابداری هستم، آیا تو این سن میتونم برای مهندسی عمران ک با شغلم هم همسویی داره اقدام کنم یا دیگه دیره و فایده ای نداره؟ ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت به خیر
      ادامه تحصیل در هر سن بستگی به هدف گذاری و انگیزه شما دارد.

  13. Avatar photo معصومه گفت:

    سلام من 39سالمه کارشناس ریاصی هستم امسال ارشد رشته مطالعات کتابت ونگارگری دانشگاه روزانه اصفهان قبول شدم آیا آینده شغلی مناسبی داره

    1. Avatar photo isaei گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      اینده کاری دارد اما بازار کارش محدود است ولی توجه داشته باشید که کار کردن در هررشته ای به شایستگی های خود فرد بستگی دارد .

بارگذاری دیدگاه های بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • منابع آزمون وکالت

    منابع آزمون وکالت 1403 + 12 منبع طلایی از نظر رتبه ها!

    منابع آزمون وکالت 1403 اعلام شد. بسیاری از داوطلبان سوال دارند که برای قبولی در وکالت چه کتابی بخوانیم؟ برای کلیه دانشجویان دارای مدرک کارشناسی رشته حقوق که قصد دارند جهت اخذ پروانه وکالت و اشتغال به کار اقدام به...
  • سوالات مصاحبه علمی قضاوت

    سوالات مصاحبه علمی قضاوت 1403 + پاسخنامه pdf

    سوالات مصاحبه علمی قضاوت با پاسخ 1403 از جمله موارد مهمی است که بیشتر داوطلبان مصاحبه آزمون قضاوت، به دنبال آن هستند. پیش از شروع آزمون بهتر است سوالات سال‌های گذشته را بررسی کرده تا بتوانید برای مصاحبه نهایی که...
  • مصاحبه آزمون لیسانس به پزشکی

    مصاحبه آزمون لیسانس به پزشکی 1403 + سوالات و پاسخ | ایران تحصیل

    دانشگاه علوم پزشکی تهران سالانه آزمونی را برای متقاضیان تحصیل در رشته پزشکی که دارای مدرک لیسانس هستند برگزار می کند و به آن ها فرصت رقابت برای اخذ پذیرش پزشکی را می دهد. اما تنها کسب نمره قبولی در...
  • آزمون وکالت آنلاین

    آزمون وکالت آنلاین ۱۴۰۳

    شرکت در آزمون وکالت آنلاین ۱۴۰۳ به داوطلبان عزیز کمک می نماید تا بتوانند آمادگی خود را برای آزمون تعیین سطح وکالت بیشتر نمایند. ویژگی هایی برای بهترین آزمون آزمایشی وکالت آنلاین وجود دارد که باید بدان دقت داشته باشید...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)