ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

فراموشی نام کاربری ایران خودرو

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۱۲
  • تاریخ بروزرسانی: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
فراموشی نام کاربری ایران خودرو
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

برخی از متقاضیانی که برای انجام ثبت نام خودرو اقدام نموده اند، ممکن است با مشکل فراموشی نام کاربری ایران خودرو مواجه شوند، با استفاده از سامانه بازیابی نام کاربری ایران خودرو می توانید مجددا اطلاعات خود را به دست آورید. امکان بازیابی نام کاربری ایران خودرو  و تغییر نام کاربری ایران خودرو را در سامانه خواهید داشت. برای انجام کلیه امور مربوطه می توانید با کارشناسان ما که شماره های آنان در وب سایت موجود می باشد، تماس حاصل نمایید.

متاسفانه برخی از افراد بدون اینکه توجهی به این موارد داشته باشند، اطلاعات خود را مورد استفاده افراد سودجو قرار می دهند. بنابراین در صورتی که قادر به بازیابی رمز عبور نیستید، بهتر است این کار را به کارشناسان مربوطه که مهارت و اطلاعات لازم را دارند بسپارید. لازم به ذکر است که به هیچ عنوان نام کاربری و رمز عبور خود را در اختیار افراد ناشناس قرار ندهید.

 

 

در صورت فراموشی نام کاربری ایران خودرو برای یازیابی رمز عبور و همچنین اطلاعات کاربری خود با کارشناسان ایران خودرو به شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

9099075307 – تماس از سراسر کشور

9099075307 – تماس از استان تهران

تماس از تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 12 شب

 

 

در صورت فراموشی نام کاربری ایران خودرو امکان بازیابی اطلاعات شما با استفاده از کد ملی وجود خواهد داشت

 

 

نکات مهم در فراموشی نام کاربری ایران خودرو

شرکت ملی ایران خودرو برای افزایش امنیت کاربران و همچنین تسهیل ثبت نام خودرو برای هر یک از مشتریان، نام کاربری و رمز عبور در اختیار کلیه کاربران قرار داده خواهد شد که به واسطه آن می توانید به پروفایل اختصاصی خود دسترسی داشته باشید. با توجه به اهمیت رعایت حقوق مشتریان شرکت ملی ایران خودر جهت رفاه حال کلیه مشتریان اقدام به ثبت نام اینترنتی برای کلیه مشتریان نموده است.

در صورت فراموشی نام کاربری ایران خودرو و یازیابی آن، این امکان وجود دارد که هر بار با وارد نمودن اطلاعات خود، بتوانید به سایت وارد شوید. کلیه متقاضیان می توانند با ورود به آدرس esale.ikco.ir و دریافت کد کاربری و رمز عبور خود در مراجعات بعدی نیز بتوانید به راحتی به سامانه دسترسی داشته باشید. در صورت بازیابی رمز عبور برای جلوگیری از ایجاد مشکل توصیه می نماییم تمامی اطلاعات را یادداشت نمایید.

لازم به ذکر است در صورتی می توانید برای بازیابی نام کاربری ایران خودرو  اقدام نمایید که ثبت نام شما در این سامانه تکمیل شده باشد. رمز عبور و شناسه شما همان است که برای ثبت نام اینترنتی انجام داده اید. در ادامه به صورت تصویری کلیه مراحل را توضیح خواهیم داد تا در صورتی که مشکلی در روند ثبت نام داشتید، به راحتی بتوانید پاسخ آن را بیابید.

 

برای متصل شدن به سامانه استعلام چک برگشتی بر روی لینک کلیک کنید

 

 

راهنمای ضروری برای فراموشی نام کاربری ایران خودرو

برای بازیابی نام کاربری ایران خودرو و یا تغییر نام کاربردی ایران خودرو ابتدا باید به سایت ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir وارد شوید. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید در این سامانه گزینه های متفاوتی از جمله پیش فروش، فروش نقدی و فروش اعتباری وجود دارد. پس از اینکه به سایت وارد شوید، با تصویری همانند تصویر زیر روبه رو خواهید شد که لازم است همانند فلش تعیین شده بر روی ورود کاربر کلیک کنید.

 

راهنمای ضروری برای فراموشی نام کاربری ایران خودرو

 

در صورتی که برای اولین بار وارد سامانه می شوید و رمز عبور ندارید، می توانید وارد سایت شده و نام کاربری و رمز عبور را وارد نمایید. پس از اینکه بر روی گزینه مربوطه کلیک نمودید، وارد صفحه ای همانند تصویر زیر خواهید شد که با ورود به این صفحه لازم است اطلاعات خود را وارد نمایید.

 

جهت اطلاع از کد منطقه برای ثبت نام ایران خودرو بر روی لینک کلیک کنید

 

 

نحوه بازیابی فراموشی نام کاربری ایران خودرو

 

در صورتی که در گذشته نام کاربری و رمز عبور را تعیین ننموده اید، می توانید با کلیک بر روی گزینه ثبت نام یا تنظیم رمز وارد صفحه ای همانند تصور زیر شوید.

 

بازیابی نام کاربری ایران خودرو

 

در هر مرحله شما باید کد ملی خود را وارد نمایید. برای ثبت کد ملی و وارد نمودن این اطلاعات دو مرحله را می توانیم پیش بینی نماییم. در یک حالت ممکن است شما قبلا ثبت نام نموده باشید ولی اطلاعاتی همانند آدرس و … را وارد نکرده باشید که در این صورت شماره تلفن همراهی که در ثبت نام گذشته وارد نموده اید، برای شما به نمایش درخواهد آمد.

در صورتی که شماره نمایش داده شده شماره شما می باشد، می توانید آن را تایید نمایید و چنانچه این شماره مربوط به شما نمی باشد، می توانید برای تغییر این شماره اقدام نمایید. همچنین در صورتی که برای اولین بار وارد سامانه شده اید، برای تائید شماره تلفن ایمیلی برای شما ارسال خواهد شد که برای تغییر آن می توانید درخواست خود را ثبت نمایید. بنابراین با صفحه ای همانند تصویر زیر روبه رو خواهید شد.

 

سامانه بازیابی نام کاربری ایران خودرو

 

برای استعلام اصالت کارت پایان خدمت بر روی لینک کلیک کنید

 

همانطور که مشاهده می کنید، برای نمایش اطلاعات خود نکات مهمی را باید به هنگام ثبت نام مد نظر داشته باشید. دقت داشته باشید که اطلاعات خود را به صورت فارسی وارد کنید. برای تعیین کلمه عبور باید حداقل هشت کارکتر را وارد نمایید. کلمه عبور تعیین شده باید حتما حداقل شامل یک حرف انگلیسی داشته باشد. همچنین حتما باید یک عدد در رمز عبور شما وجود داشته باشد.

در صورت فراموشی نام کاربری ایران خودرو و یا تعیین رمز عبور دقت داشته باشید که حروف فارسی را به عنوان رمز عبور تعیین نکنید. همچنین رمزی را انتخاب کنید که بتوانید بعدها آن را به خاطر بیاورید و دسترسی مجدد به آن برای شما ساده باشد.

در صورت وارد نمودن رمز عبور به درستی حال در مرحله بعد همانگونه که در تصویر مشاهده می نمایید لازم است شماره شناسنامه ، نام و نام خانوادگی، نام پدر ، تحصیلات ، شغل ، تاریخ تولد تاریخ صدور ، محل صدور شناسنامه ، جنسیت ، شهر محل سکونت به پایین صفحه توجه کنید. در وارد نمودن اطلاعات شخصی خود دقت لازم را داشته باشید.

 

 

تغییر نام کاربری ایران خودرو

 

جهت بازیابی رمز عبور سامانه سجاد بر روی لینک کلیک کنید

 

در این مرحله لازم است اطلاعات تماس و یا آدرس را وارد نمایید. همچنین یک سوال امنیتی را نیز برای خود تعیین کنید و آن را به خاطر داشته باشید تا در صورت مراجعه به سامانه بازیابی نام کاربری ایران خودرو  دچار مشکلی نشوید. آنچه در فیلدهای مربوطه ستاره ای وجود داشته باشد بدین معناست که پاسخ به این سوال الزامی می باشد و حتما لازم است بدان پاسخ دهید.

در صورتی که اطلاعات خود را به درستی وارد نکرده باشید، مجددا صفحه برای شما به نمایش در خواهد آمد و خطاهای ایجاد شده را به صورت قرمز رنگ نمایش داده خواهد شد که تا زمان تغییر این اطلاعات و تصحیح آن نخواهید توانست مراحل بعدی را پشت سر بگذارانید.

 

 

خلاصه مطلب

در این مقاله تلاش نمودیم تا اطلاعاتی در رابطه با فراموشی نام کاربری ایران خودرو و نحوه بازیابی نام کاربری ایران خودرو ارائه نماییم. برای دریافت راهنمایی ر رابطه با سامانه بازیابی نام کاربری ایران خودرو و انجام کلیه امور مربوط به ثبت نام می توانید با شماره های ما تماس حاصل نمایید. در صورتی که مایل به تغییر نام کاربری ایران خودرو  می باشید می توانید از همین سامانه برای این تغییر استفاده نمایید.

 

جهت بازیابی نام کاربری ایران خودرو و انجام ثبت نام و ثبت درخواست با مشاوران ایران تحصیل به شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

9099075307 – تماس از سراسر کشور

9099075307 – تماس از استان تهران

تماس از تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 12 شب

 

 

مطالب مرتبط

مشاهده قرار نهایی در سامانه ثنا

کد رهگیری ایران خودرو را گم کردم

پیگیری کارت خودرو از طریق پیامک

نوبت دهی اینترنتی تامین اجتماعی

مشاهده ابلاغیه قضایی با موبایل

روش پیگیری کارت ماشین

فراموشی نام کاربری ایران خودرو 

 

 

4/5 - (5 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

در صورت فراموشی نام کاربری ایران خودرو آیا امکان بازیابی وجود دارد؟

بله. پس از ورود به سامانه بازیابی نام کاربری ایران خودرو با وارد نمودن کد ملی و شماره همراه خود می توانید مجددا رمز عبور را تعیین نمایید.

آدرس سامانه بازیابی نام کاربری ایران خودرو چیست؟

برای ورود به سامانه می توانید وارد لینک esale.ikco.ir شوید و اطلاعات لازم را دریافت نمایید.

برای بازیابی نام کاربری ایران خودرو چه اطلاعاتی مورد نیاز است؟

پس از ورود به سامانه می توانید با وارد نمودن کد ملی و همچنین شماره همراه ، برای بازیابی اطلاعات اقدام نمایید.

برای تغییر نام کاربردی ایران خودرو چه اطلاعاتی لازم است؟

پس از ورود به سامانه در صورتی که کد ملی خود و شماره خود را وارد نمایید می توانید اقدامات لازم را انجام دهید.

 

 

نظرات

12 دیدگاه دربارهٔ «فراموشی نام کاربری ایران خودرو»

  1. Avatar photo ر گفت:

    چرا میگه شماره شبا اشتباهه درست نوشتم

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت به خیر
      از طریق بانک و کارت خود پیگیری نمایید.

  2. Avatar photo امیر.خوری گفت:

    سلام وقت بخیر چرا با شماره و کد ملی همسرم که از قبل ثبت نام انجام داده ولی الان از روز چهارشنبه که همش خطا میده و میگه شماره خط با شماره ملی یوی نیست در صورتی که به نام خودشون هست خواهشن یه راهنمایی کنید تا بتونیم ثبت نام کنیم در ظمن برای طرح جوانی هم هست ثبت نام شون 🙏

    1. Avatar photo javadi گفت:

      سلام روزبخیر
      اگر از درست وارد کردن اطلاعات اطمینان دارین با پشتیبانی سامانه یکپارچه تماس بگیرید.

  3. Avatar photo میلاد گفت:

    شماره وکد ملی خودم وارد شدم الان فراموش کردم باز میرم وارد میکنه میگه کد ملی یا شماره تماس اشتباه در صورتی که فقط باهمدن شماره وارد شدم الان باید چیکار کنم

    1. Avatar photo ekhlasi گفت:

      سلام وقت بخیر برای فراموشی نام کاربری ایران خودرو تماس بگیرید

    2. Avatar photo امیر گفت:

      مشکل منم همینه لطفا راهنمایی کنید تا مهلت تموم نشده

      1. Avatar photo karimi گفت:

        سلام برای اطلاعات بیشترتماس بگیرید

  4. Avatar photo بهزاد گفت:

    سلام زنگ میزنیم تین شماره همش اشغال هست.من سیمکارتی ک ثبت نام کرده بودم رو گم کردم رفتم از دوباره لگیرم مسدود شده چیکار کنم؟

    1. Avatar photo کارشناس ارشد گفت:

      سلام باخوده پشتیبانی ایران خودروتماس بگیریدیاحضوری برید096440

  5. Avatar photo کاظمی گفت:

    سلام،درصورتیکه شماره همراه نیز عوض شده جهت بازیابی رمز کاربری خود چه باید کرد چون سیم کارت سوخته و فاقد مالکیت میباشد

    1. Avatar photo کارشناس ارشد گفت:

      سلام وقتتون بخیر جهت پیگیری با شماره ی 9099075307 تماس حاصل فرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • مدرک تحصیلی و شرایط استخدام بانک ملی

    مدرک تحصیلی و شرایط استخدام بانک ملی در سال 1403

    شرایط استخدام بانک ملی در سال 1403 اعلام شد. کلیه افراد پس از کسب اطلاعات در رابطه با شرایط شرکت در آزمون استخدامی بانک ملی، از جمله حداقل معدل برای استخدام بانک ملی و یا مدرک تحصیلی لازم برای استخدام...
  • استخدام بانک ملی

    استخدام بانک ملی 1403 + ثبت نام آزمون، زمان، رشته ها و شرایط

    ثبت نام برای استخدام بانک ملی در سال 1403 برای تمامی افراد متقاضی ورود به این بانک معتبر در سایت استخدام بانک ملی آغاز شد. کلیه داوطلبان می‌توانند بعد از کسب اطلاعات در رابطه با شرایط و زمان استخدام پیمانی...
  • ثبت نام حوزه علمیه خواهران

    راهنما جامع ثبت نام حوزه علمیه خواهران 1403 + شرایط

    افراد علاقه‌مند در رشته‌های معارف و حوزوی می‌توانند برای ثبت نام حوزه علمیه خواهران در سال جاری اقدام نمایند. حوزه علمیه خواهران برای سه مقطع عمومی (کارشناسی)، عالی (کارشناسی ارشد) و تخصصی (دکتری) دانشجو می‌پذیرد. بنابراین داوطلبان می‌توانند بعد از...
  • منابع آزمون استخدامی آموزش و پرورش

    منابع آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ + بهترین منابع

    قبولی در آزمون استخدامی نیازمند مطالعه دقیق منابع آزمون استخدامی آموزش و پرورش  است. به همین دلیل در این مقاله از سایت ایران تحصیل قصد داریم تا به معرفی بهترین منابع استخدامی آموزش و پرورشو منابع تخصصی آزمون استخدامی بپردازیم....
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)