ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

روش پیگیری کارت ماشین

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۰
  • تاریخ بروزرسانی: ۲۴ اسفند ۱۴۰۰
روش پیگیری کارت ماشین
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

روش پیگیری کارت ماشین اعلام شد. کلیه دارندگان خودرو می توانند با استفاده از سامانه پیگیری تلفنی کارت خودرو و یا سایر روش های دیگر اقدامات لازم را به انجام برسانند. علاوه بر پیگیری اینترنتی، امکان پیگیری تلفنی کارت خودرو ، پیگیری از طریق پست نیز وجود خواهد داشت. مالکان محترم خودرو می توانند پس از برقراری ارتباط با کارشناسان ما کلیه اقدامات لازم را به انجام برسانند و یا راهنمای زیر را مطالعه نمایند.

با توجه به اعلام روش پیگیری کارت ماشین از سوی اداره راهنمایی و رانندگی، تنها راه مطمئن جهت انجام این کار همین روش ها خواهد بود. بنابراین با توجه به سودجویی برخی کلاه برداران در این زمینه، اکیدا توصیه می شود که در استفاده از سایت های غیر مجاز و همچینن مشابه و یا تماس با شماره های ناشناس خودداری نمایید و حتما در رابطه با قانونی و مجاز بودن مکان پیگیری اطمینان لازم را به دست آورید.

 

 

برای اطلاع از روش پیگیری کارت ماشین در هر شهر و همچنین دریافت کد رهگیری با شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

9099075307 – تماس از سراسر کشور

9099075307 – تماس از استان تهران

تماس از تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 12 شب

 

 

با استفاده از روش پیگیری کارت ماشین به صورت اینترنتی و تلفنی امکان دریافت مجدد کارت خودرو وجود خواهد شد

 

 

روش پیگیری کارت ماشین با استفاده از سایت اداره پست

 

روش پیگیری کارت ماشین با استفاده از سایت اداره پست

 

با توجه به اینکه برخی از مالکان خودرو به هنگام ثبت نام و یا درخواست تقاضای شما از طریق اداره پست، در صورتی که اطلاعات شما، همانند آدرس منزل و… را به درستی وارد ننموده باشید، کارت خودرو برای شما ارسال نخواهد شد و به همین دلیل کارت مورد نظر برگشت خواهد خورد. بنابراین در صورت ثبت نام مجدد و همچنین وارد نمودن اطلاعات دقت لازم را در این زمینه داشته باشید تا از بروز مجدد اشتباهات جلوگیری به عمل آورید.

برای استفاده از روش پیگیری کارت ماشین با سایت اداره پست، لازم است پس از مراجعه به سایت مورد نظر در ستون سمت راست صفحه بر روی گزینه “خدمات الکترونیکی پست” بر روی دکمه مربوط به “رهگیری مرسولات سازمانی” کلیک کنید. با استفاده از این سامانه امکان رهگیری کلیه مرسولات سازمانی از جمله کارت سوخت ماشین، گواهی نامه ، شناسنامه و همچنین ابلاغیه ها وجود خواهد داشت.

بنابراین پس از ورود به سامانه مورد نظر، در قسمت مربوط به جست و جو لازم است بر روی گزینه “کارت خودرو” کلیک کنید و وارد سایر مراحل دیگر شوید. دقت داشته باشید که در وارد نمودن شماره پلاک خودرو خود اشتباهی صورت نپذیرد. کد امنیتی برای کلیه افراد به هنگام تکمیل فرم قرار داده خواهد شد که وارد نمودن دقیق آن نشان می دهد شما ربات نیستید و درخواست شما به ثبت خواهد رسید.

 

برای پیگیری پستی کارت پایان خدمت بر روی لینک کلیک کنید

 

روش پیگیری کارت ماشین از طریق پیامک

از جمله روش پیگیری کارت ماشین که ممکن است شما مایل به استفاده از آن باشید، ارسال شماره پیامکی در این زمینه باشد که باید بگوییم به دلیل مسائل امینتی و یا سایر دلایل دیگر، پلیس + 10 در حال حاضر تصمیمی برای ارائه این نوع خدمت ندارد و به همین دلیل از جمله روش های مورد نظر برای شما با استفاده از سامانه پیگیری تلفنی کارت خودرو  خواهد بود. علاوه بر آن روش های دیگری وجود دارد که در ادامه برای شما شرح خواهیم داد.

 

برای پیگیری کارت سوخت شرکت پست بر روی لینک کلیک کنید

 

 

سامانه پیگیری تلفنی کارت خودرو

برای استفاده از سامانه پیگیری تلفنی کارت خودرو راه های مختلفی وجود دارد که از جمله آن می توان به تماس با اداره پست اشاره نمود. برای برخی از دارندگان خودرو که ممکن است سواد استفاده از کامپیوتر را برای اتصال به سایت را نداشته باشند و یا اینکه به اینترنت پرسرعت دسترسی نداشته باشند، امکان پیگیری تلفنی با اداره پست در نظر گرفته شده است .

برای پیگیری تلفنی کارت خودرو می توانید با استفاده از شماره های پیگیری 84470000-021  اقدامات لازم را به انجام برسانید. پس از تماس با شرکت پست و برقراری ارتباط با قسمت مربوطه که در واقع همان واحد ارتباط با مشتریان می باشد، می توانید برای پیگیری کارت ماشین پس از ارائه کلیه اطلاعات ماشین به درستی اقدام نمایید و پس از آن از زمان در نظر گرفته شده برای پیگیری اطلاع یابید.

 

 

برای اطلاع از نحوه پیگیری کارت خودرو از پست بر روی لینک کلیک کنید

 

 

پیگیری تلفنی کارت خودرو با استفاده از کد USSD

 

پیگیری تلفنی کارت خودرو با استفاده از کد USSD

 

امکان استفاده از کد پیگیری USSD با استفاده از این سامانه به وجود آمده است. خدمات مختلفی اداره راهور برای استفاده از این کد در نظر گرفته است که می توانید با استفاده ازآن برای پیگیری امور مختلف اقدام نمایید. لازم به ذکر است که با استفاده از کد دستوری های دیگر نیز امکان پیگیری مرسولات سازمانی وجود خواهد داشت. در واقع این خدمت علاوه بر موردی است که شما می توانید از طریق سایت اداره پست اقدام نمایید.

پس از وارد نمودن کد دستوری (#110*) برای پیگیری تلفنی کارت خودرو سه گزینه برای شما ظاهر خواهد شد. پلیس 10+ ، خدمات راهور، کلانتری و پاسگاه و همچنین خدمات راهور و همچنین کلانتری و پاسگاه ، پلیس آگاهی برای شما به نمایش در خواهد آمد. برای استفاده از روش پیگیری کارت ماشین با استفاده از این کد دستوری بر روی گزینه دوم یا همان خدمات راهور کلیک نمایید.

برای پیگیری مرسولات پستی با استفاده از شماره گیری کد (*193#) می توانید مرسوالات پستی خود را با استفاده از همین سامانه به راحتی پیگیری نمایید. و از آخرین وضعیت ارسالی مرسوله خود اطلاع دقیق یابید.

 

جهت اتصال به سامانه آنلاین پیگیری مرسولات پستی با کد ملی بر روی لینک کلیک کنید

 

 

 در صورت برگشت بردن کارت خوردوچه می توان کرد؟

در صورتی که به هر دلیلی مرسوله به دست شما نرسیده است، پستچی می تواند تا سه مرحله کارت ماشین را به شما بازگرداند. هر مرسوله برگشتی سه ماه در پست نگه داری خواهد شد و پس از آن در صورتی که اقدام لازم را به عمل نیاورید، پست دیگر مسئولیتی در این زمینه نخواهد داشت و می توانید از طریق سازمان ناجا اقدام و پیگیری لازم را به عمل آورید و یا اینکه با استفاده از ادارات پست + 10 از وضعیت کارت ماشین مطلع شوید.

با توجه به دستورات لازم در این زمینه در صورتی که از زمان صدور کارت کمتر از 6 ماه گذشته باشد، کارت خودرو مجددا برای شما چاپ خواهد شد. بنابراین مالک خودرو یا نماینده قانونی می تواند به یکی از مراکز تعویض پلاک مراحعه نماید و یا از طریق شهرک آزمایش و مراجعه به آن برای پیگیری وسیله نقیله اقدام نماید. مدارک لازم را برای احراز هویت لازم است به پست تخویل دهید.

 

 

خلاصه مطلب

در این مقاله تلاش نمودیم تا اطلاعاتی را در رابطه با روش پیگیری کارت ماشین به شما عزیزان ارائه نماییم. در صورتی که برای اتصال به سامانه پیگیری تلفنی کارت خودرو مشکلی دارید و یا مایل به پیگیری تلفنی کارت خودرو می باشید، می توانید با کارشناسان ما که شماره های آنان در جدول زیر موجود می باشد تماس حاصل نمایید. همه روزه، حتی ایام تعطیل آماده ارائه خدمات به شما عزیزان خواهیم بود.

 

 

برای اطلاع و دریافت راهنمایی در رابطه با نحوه پیگیری کارت ماشین و همچنین کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

9099075307 – تماس از سراسر کشور

9099075307 – تماس از استان تهران

تماس از تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 12 شب

 

 

مطالب مرتبط

کد منطقه برای ثبت نام ایران خودرو

سامانه استعلام چک برگشتی

فراموشی نام کاربری ایران خودرو

مشاهده ابلاغیه قضایی با موبایل

روش پیگیری کارت ماشین

چگونه شماره گواهی نامه مفقودی را پیدا کنیم؟

 

3.7/5 - (3 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

آیا روش پیگیری کارت ماشین با استفاده از موبایل امکان پذیر است؟

بله در صورت وارد نمودن کد (*193#)  کلیه دارندگان خودرو می توانند اقدامات لازم را به انجام برسانند.

برای انجام سامانه پیگیری تلفنی کارت خودرو چه اقدامی لازم است؟

تماس با شماره 84470000-021 و دریافت راهنمایی در این زمینه از جمله موارد قابل انجام خواهد بود.

در صورت پیگیری تلفنی کارت خودرو و عدم تحویل چه اقدامی می توان انجام داد؟

پست سه ماه مرسوله شما را نزد خود نگهداری خواهد نمود و می توانید مجددا پیگیری نمایید و یا با پلیس ناجا در ارتباط باشید.

بهترین راه برای دریافت مرسوله پستی چیست؟

راه بهتری وجود نخواهد داشت. هر یک از افراد می توانند با توجه به صلاحدید خود روش های مورد نظر را امتحان کنند.

 

 

 

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • ورود به سامانه نشا معافیت تحصیلی دانشجویان

    ورود به سامانه نشا معافیت تحصیلی دانشجویان – nesha.saorg.ir

    کلیه دانشجویانی که قصد خروج از کشور را دارند، با استفاده از سامانه نشا معافیت تحصیلی می‌توانند به صورت الکترونیک کلیه اقدامات لازم را به صورت غیرحضوری انجام دهند. خدمات سامانه نشا به نشانی nesha.saorg.ir برای آن دسته از متقاضیانی...
  • شرایط استخدام آموزش و پرورش

    شرایط استخدام آموزش و پرورش + بخشنامه جدید 1403

    امروزه بسیاری از فارغ التحصیلان در رشته های مختلف به دنبال اطلاع از شرایط استخدام آموزش و پرورش هستند، چرا که فرهنگیان آموزش و پرورش و معلمان ساعات کمتری نسبت به کارمندان مشغول کار هستند و همچنین از حقوق بازنشستگی...
  • استخدام بانک ملی

    استخدام بانک ملی 1403 + ثبت نام آزمون، زمان، رشته ها و شرایط

    ثبت نام برای استخدام بانک ملی در سال 1403 برای تمامی افراد متقاضی ورود به این بانک معتبر در سایت استخدام بانک ملی آغاز شد. کلیه داوطلبان می‌توانند بعد از کسب اطلاعات در رابطه با شرایط و زمان استخدام پیمانی...
  • رشته های استخدامی آموزش و پرورش

    رشته های استخدامی آموزش و پرورش + بخشنامه جدید 1403

    رشته های استخدامی آموزش و پرورش سال 1403 مشخص شد، افرادی که قصد دارند به استخدام آموزش و پرورش در آیند می توانند پس از اطلاع از رشته های مورد نیاز این وزارتخانه برای ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و...
تماس با مشاور