ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاهده ابلاغیه قضایی با موبایل

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۰
  • تاریخ بروزرسانی: ۱ اسفند ۱۴۰۱
مشاهده ابلاغیه قضایی با موبایل
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

آگاهی از نحوه مشاهده ابلاغیه قضایی با موبایل برای وکلا بسیار ضروری است تا بتوانند پرونده های قضایی را سریع تر پیگیری نمایند. مشاهده ابلاغیه های قضایی با موبایل هم از طریق نصب اپلیکشن “عدالت همراه”مربوط به مشاهده ابلاغیه در گوشی های آیفون و اندروید و هم با مراجعه به سامانه عدل ایران به آدرس adliran.ir امکان پذیر می باشد. برای مشاهده ابلاغیه قضایی با موبایل توجه داشته باشید که نباید از وی پی ان استفاده کنید، چراکه امکان اتصال به سامانه وجود نخواهد داشت.

علاوه بر این رمز عبور و شناسه شما همان رمزی است که در سامانه ثنا به آدرس sana.adliran.ir دریافت نموده اید. ضمن اینکه به شماره ای که در این سامانه ثبت نموده اید یک رمز موقت برای همین شماره ارسال خواهد شد که در صورت وارد نمودن صحیح آن می توانید ابلاغیه را مشاهده نمایید.چنانچه در هر کدام از مراحل ورود به سایت بازکردن ابلاغیه الکترونیکی در سامانه ثنا و دریافت کامل راهنمای مشاهده ابلاغیه الکترونیک، نیازمند دریافت اطلاعات هستید، می توانید از طریق شماره 9099075307 با کارشناسان ما در آکادمی ایران تحصیل تماس بگیرید تا راهنمایی های لازم را در اختیار شما عزیزان قرار دهند.

 

نحوه مشاهده ابلاغیه قضایی با موبایل

در صورت داشتن تلفن همراه اندروید و وارد شدن به لینک سایت با استفاده از رمز شخصی خود می توانید ابلاغیه جدید در سامانه ثنا به آدرس sana.adliran.ir را مشاهده نمایید. برای رفاه حال همه شهروندان محترم قوه قضاییه تمهیداتی در نظر گرفته است که پس از نصب نرم افزار مورد نظر می توانید به راحتی وارد پنل کاربری خود شده و اطلاعات لازم را وارد نمایید. توجه داشته باشید که در صورت ثبت نام در سامانه ثناد امکان مشاهده اطلاعات را خواهید داشت در غیر این صورت نخواهید توانست وارد سامانه شوید.

با توجه به اینکه امکان مشاهده ابلاغیه قضایی با موبایل تنها برای کاربران ایرانی وجود دارد، لذا در صورت روشن بودن فیلترشکن شما امکان ورود به سایت را نخواهید داشت. همچنین برای وارد شدن به سامانه مورد نظر، حتما باید نرم افزار را بر روی سیستم خود نصب کنید. این نرم افزار اندروید می باشد و امکان دانلود و دریافت آن در سایت قوه قضاییه نیز وجود خواهد داشت. پس از نصب برنامه مورد نظر می توانید سایر مراحل را پشت سر بگذرانید.

برخلاف گذشته که ابلاغ های دادگاه درب منازل ارسال می گردید و افراد با دریافت آن می توانستند از رای دادگاه اطلاع یابند. در حال حاضر تمام این مراحل با استفاده از رویت ابلاغیه در ثنا امکان پذیر نموده اند. به هنگام صدور ابلاغ در دادگاه برای شما پیامکی ارسال خواهد شد مبنی بر اینکه ابلاغیه ای صادر شده است و می توانید با ورود به سایت بازکردن ابلاغیه الکترونیکی آن را مشاهده نمایید.

برای پیگیری پرونده قضایی با کد ملی بر روی لینک کلیک کنید

 

راهنمای تلفنی 24 ساعته

 

راهنمای مشاهده ابلاغیه قضایی با موبایل با نصب برنامه

در راهنمای مشاهده ابلاغیه الکترونیک در اولین قدم بایدنرم افزار اندروید آن را از سایت eblagh.adliran.ir دریافت نمایید. پس از نصب اپلیکشن سامانه ثنا در گوشی اندروید خود، می توانید به راحتی ابلاغیه های ارائه شده از سوی دادگاه مورد نظر را مشاهده نمایید. مراحل مشاهده ابلاغیه قضایی با موبایل به صورت زیر است:

 در قدم اول برنامه “عدالت همراه” را بر روی گوشی هوشمند خود نصب نمایید.

  در گام بعد، به برنامه وارد شوید. در اولین مرحله باید کد ملی و رمز شخصی که در سامانه ثنا ثبت کرده اید را وارد کنید تا پس از کلیک کردن بر روی گزینه «مرحله بعدی»، رمز موقت سامانه ثنا برای شما ارسال گردد. 

گام اول مشاهده ابلاغیه قضایی با موبایل با نصب برنامه

 در مرحله بعد پس از ورود به اپلیکشن، به بخش «ابلاغ های الکترونیکی» وارد شوید.

گام دوم مشاهده ابلاغیه قضایی با موبایل با نصب برنامه

در این تصویر مشاهده می کنید که ابلاغیه های موجود با رنگ قرمز، در کنار ابلاغیه های جدید نوشته شده اند. در صورتی که مایل به مشاهده ابلاغیه های جدید هستید، به این بخش وارد شوید و اگر قصد مرور ابلاغیه های مشاهده شده را دارید، بر روی گزینه مربوطه کلیک نمایید.

گام سوم مشاهده ابلاغیه قضایی با موبایل با نصب برنامه

اطلاعیه 

چنانچه در ارتباط با هرکدام از مراحل مشاهده ابلاغیه قضایی با موبایل سوال و ابهامی دارید، می توانید از طریق تماس با شماره 9099075307 با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما را به بهترین نحو راهنمایی کنند. 

مراحل مشاهده ابلاغیه با موبایل بدون نصب برنامه

بسیاری از افرادامکان نصب اپلیکشن جهت مشاهده ابلاغیه با موبایل را ندارند. در اینجا می توانید از طریق مرورگر گوشی خود وارد سامانه «عدل ایران» به آدرس adliran.ir شوید.

ابتدا وارد سامانه adliran.ir شوید. پس از جستجو سایت مورد نظر، از منوی سمت راست سایت و زیر منوی مربوط به «خدمات ویژه» گزینه «سامانه ابلاغ الکترونیک قضایی» را انتخاب کنید.

گام اول مشاهده ابلاغیه قضایی با موبایل بدون نصب برنامه

 در گام بعد باید یکی از سایت های اصلی و پشتیبان را انتخاب کنید تا به سایت وارد شوید.

گام دوم مشاهده ابلاغیه قضایی با موبایل بدون نصب برنامه

جهت ورود به این سایت، باید مانند مراحل ورود به اپلیکیشن عدالت همراه، کد ملی و رمز شخصی سامانه ثنا را ثبت کنید و بعد از کلیک کردن بر روی گزینه ادامه، رمز عبور موقتی که به شماره همراه شما ارسال می گردد را نیز وارد نمایید.

گام سوم مشاهده ابلاغیه قضایی با موبایل بدون نصب برنامه

 

نحوه مشاهده ابلاغیه الکترونیکی در تبلت

با توجه به اینکه سیستم  تبلت ها نیز اندروید می باشد، بنابراین برای ابلاغیه جدید در سامانه ثنا لازم است برنامه را حتما بر روی سیستم خود نصب نمایید. برای نصب آن می توانید به همان روشی که در قسمت گذشته توضیح دادیم استفاده نمایید. پس از نصب برنامه دقت داشته باشید که فیلتر شکن شما حتما خاموش باشد و همچنین اعداد مربوط به رمز و… را به صورت انگلیسی وارد نمایید.

در صورتی که اطلاعات خود را به درستی وارد نموده باشید، حال برای مشاهده ابلاغیه قضایی با موبایل رمز عبور شما بر روی تلفن همراه ذخیره می شود و در نوار بالای گوشی خود می توانید آن را مشاهده نمایید. همچنین در صورت ذخیره فایل های مربوطه، در پوشه مورد نظر در تلفن همراه خود می توانید آن را مشاهده کنید. رمز عبور و کد ملی خود را وارد کنید و ابلاغیه را به صورت فایل پی دی اف دریافت نمایید.

برای استعلام چک با کد ملی بر روی لینک کلیک کنید.

 

رویت ابلاغیه در ثنا در مرورگر فایرفاکس

برای مشاهده ابلاغ الکترونیک می توانید با مراجعه به سامانه در قسمت بالای مرورگر فایر فاکس گزینه option را انتخاب نمایید. پس از اینکه بر روی گزینه مورد نظر کلیک کردید با انتخاب گزینه Allow pop up می توانید ابلاغیه در قالب پی دی اف را مشاهده نمایید. پس از انتخاب این گزینه، امکان مشاهده آن را بر روی صفحه جدید خواهید داشت.

دقت داشته باشید که نسخه مرورگر خود را به آخرین ورژن تبدیل کنید تا بتوانید ابلاغیه را مشاهده کنید. زیرا در برخی از مرورگر ها به دلیل قدیمی بودن نسخه مورد نظر، امکان مشاهده آن وجود ندارد. به هنگام باز کردن ابلاغیه دقت داشته باشید که اطلاعات آن را با تاریخ مورد نظر به صورت دقیق مورد سنجش قرار دهید. همچنین امکان مشاهده ابلاغ به صورت پی دی اف را نیز خواهید داشت و می توانید آن را دانلود کنید.

رویت ابلاغیه در ثنا در مرورگر فایرفاکس

نحوه پیگیری مشاهده ابلاغیه الکترونیک

سامانه ثبت نام الکترونیک قوه قضاییه تنها در صورتی امکان مشاهده را به خواهد داد که ثبت نام خود را در این سامانه تکمیل نموده باشید. در صورتی که شما دارای پرونده از سوی سازمان قوه قضاییه باشید، هیچ گونه ابلاغیه ، اخطاریه و یا پست الکترونیک از سوی سازمان برای شما ارسال نخواهد شد و تمامی ابلاغیه های خود را باید از طریق سامانه الکترونیک دریافت نمایید.

دقت داشته باشید که با توجه به راهنمای مشاهده ابلاغیه الکترونیک، تنها ابلاغیه را می توانید از طریق این سامانه مشاهده نمایید و ابلاغیه های موجود در این سامانه موثق می باشد. در صورت دریافت ایمیلی از سوی دادگستری مبنی بر ارائه ابلاغیه توجه داشته باشید که این پیام یک ایمیل جعلی بوده و به هیچ عنوان منبع مشخصی نخواهد داشت.

در صورت تغییر آدرس محل سکونت و یا سایر اطلاعات، حتما لازم است در سامانه ثناد اطلاعات خود را تغییر دهید و آن را مجددا وارد نمایید در غیر ین صورت مطابق با قوانین تعیین شده شما به عنوان متخلف شناخته خواهید شد و برابر قوانین و مقررات با شما برخورد خواهد شد. همچنین در صورت عدم مشاهده ابلاغیه در زمان انتشار آن، این مورد یک تخلف محسوب خواهد شد و برابر با امور مدنی با شما برخورد خواهد شد.

در صورتی که فرد مورد نظر برای مشاهده ابلاغیه قضایی با موبایل امکان دسترسی به تلفن همراه و یا سیستم را نداشته باشد، توجه داشته باشید که ابلاغ های مورد نظر از طریق آدرس های تعیین شده در سامانه ارسال خواهند شد. پیوست ابلاغ مورد نظر برای شما درب منزل ارسال خواهد شد. در صورتی که آدرس مورد نظر اشتباه باشد، ابلاغ شما به یکی از روزنامه های کثیر الانتشار ارائه خواهد شد.

اطلاعیه 

سایت ثبت نام الکترونیک قوه قضاییه فقط در صورتی امکان مشاهده ابلاغیه قضایی را به شما می دهد که ثبت نام خود را در این سامانه تکمیل کرده باشید.

 

 

راهنمای لازم داری؟

 آیا امکان مشاهده ابلاغیه در سامانه ثنا وجود دارد؟ 

همانطور که ذکر شد، در سامانه مورد نظر می توانید برای رویت ابلاغیه در ثنا اقدام نمایید. گاهی اوقات ممکن است برای شما پیامکی مبنی بر وجود مشاهده ابلاغیه قضایی با موبایل ارسال شود ولی هنگام مراجعه به سامانه وارد می شوید اما ابلاغیه برای شما وجود ندارد. گاهی این مشکل به دلیل این است که هنوز در سامانه این ابلاغیه ارائه نشده است و سامانه قادر به مشاهده آن نمی باشد.

جدیدترین اخبار پیرامون مشاهده ابلاغیه قضایی

صرفه جویی در یک میلیون کاغذ با ابلاغ الکترونیکی قضایی

به گزارش خبرگزاری فارس، احمدی جعفری در گفت‌ و گو با خبرنگاران گفت: در طرح ابلاغ الکترونیک اوراق قضایی به جای ارسال اوراق قضایی از جمله ابلاغیه و احضاریه به منزل و محل کار افراد، این ابلاغیه از طریق فضای مجازی و به صورت اینترنتی برای آنها ارسال می‌ گردد.

ایرانیان خارج از کشور این امکان را دارند که از ابلاغیه خود مطلع شوند

رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه اعلام کرد: برای اولین بار ایرانیان خارج از کشور این امکان را دارند که به صورت ۲۴ ساعته از طریق درگاه الکترونیکی از ابلاغیه خود مطلع شوند. به گزارش ایران اکونومیست، محمد کاظمی فرد گفت: در قوه قضاییه با بهره از فناوری های نوین محدودیت زمانی و مکانی از بین رفته و در ۲۴ ساعت روز و همه روزه هفته پاسخگوی کاربران خواهیم بود.

جدیدترین اخبار پیرامون مشاهده ابلاغیه قضایی

جهت پیگیری صدور کارت ملی بر روی لینک کنید

 

خلاصه مطلب

در این مقاله اطلاعاتی را در رابطه با نحوه مشاهده ابلاغیه قضایی با موبایل ارائه کردیم. در حال حاضر امکان مشاهده ابلاغیه قضایی برای وکلا که با پرونده های قضایی سروکار دارند از طریق نصب اپلیکیشن “عدالت همراه” و روش مراجعه به سایت «عدل ایران» به آدرس adliran.ir فراهم است. برای ورود به این سامانه، قبل از هر چیز افراد متقاضی باید در سامانه ثنا عضو شده باشند. 

در این مطلب مراحل مشاهده ابلاغیه قضایی با موبایل با دو روش نصب اپلیکشن و ورود به سامانه عدل ایران آسنا شدید. در صورتی که برای ورود به سایت بازکردن ابلاغیه الکترونیکی مشکلی دارید و یا مایل به دریافت اطلاعات بیشتری در رابطه با راهنمای مشاهده ابلاغیه الکترونیک می باشید، می توانید با مجموعه ایران تحصیل از طریق شماره 9099075307 تماس بگیرید تا کارشناسان ما اطلاعات تکمیلی را در اختیار شما عزیزان قرار دهند. 

 

برای دریافت پی دی اف مقاله کلیک نمایید. 

 

 

3.8/5 - (35 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

نحوه مشاهده ابلاغیه قضایی با موبایل به چه صورتی است؟

برای بازکردن ابلاغیه الکترونیکی در تلفن همراه خود ابتدا باید نرم افزار مربوطه را نصب نمایید و پس از آن اطلاعات خود را وارد کنید.

در صورت عدم رویت ابلاغیه در ثنا چه اتفاقی می افتد؟

در صورت عدم مشاهده ابلاغیه الکترونیک برابر با قانون مدنی با شما برخورد خواهد شد.

در صورت عدم دسترسی به تلفن هوشمند چگونه می توان ابلاغیه جدید در سامانه ثنا را مشاهده کرد؟

در صورت عدم امکان مشاهده ابلاغیه قضایی با موبایل ابلاغیه به درب منزل شما ارسال خواهد شد.

 

 

 

 

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • مدرک تحصیلی و شرایط استخدام بانک ملی

    شرایط استخدامی بانک ملی 1403 + سن و مدرک تحصیلی

    شرایط استخدام بانک ملی در سال 1403 اعلام شد. کلیه افراد پس از کسب اطلاعات در رابطه با شرایط شرکت در آزمون استخدامی بانک ملی، از جمله حداقل معدل برای استخدام بانک ملی و یا مدرک تحصیلی لازم برای استخدام...
  • استخدام بانک ملی

    استخدام بانک ملی 1403 + ثبت نام آزمون، زمان، رشته ها و شرایط

    ثبت نام برای استخدام بانک ملی در سال 1403 برای تمامی افراد متقاضی ورود به این بانک معتبر در سایت استخدام بانک ملی آغاز شد. کلیه داوطلبان می‌توانند بعد از کسب اطلاعات در رابطه با شرایط و زمان استخدام پیمانی...
  • ثبت نام حوزه علمیه خواهران

    ثبت نام حوزه علمیه خواهران 1403 + زمان، شرایط و مدارک

    افراد علاقه‌مند در رشته‌های معارف و حوزوی می‌توانند برای ثبت نام حوزه علمیه خواهران در سال جاری اقدام نمایند. حوزه علمیه خواهران برای سه مقطع عمومی (کارشناسی)، عالی (کارشناسی ارشد) و تخصصی (دکتری) دانشجو می‌پذیرد. بنابراین داوطلبان می‌توانند بعد از...
  • منابع آزمون استخدامی آموزش و پرورش

    منابع آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1403 + پیشنهاد قبولی ها

    قبولی در آزمون استخدامی نیازمند مطالعه دقیق منابع آزمون استخدامی آموزش و پرورش  است. به همین دلیل در این مقاله از سایت ایران تحصیل قصد داریم تا به معرفی بهترین منابع استخدامی آموزش و پرورشو منابع تخصصی آزمون استخدامی بپردازیم....
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)