ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

نوبت دهی اینترنتی تامین اجتماعی

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۰
  • تاریخ بروزرسانی: ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

نحوه نوبت دهی اینترنتی تامین اجتماعی مشخص شده است. برای دریافت کد نوبت دهی تامین اجتماعی کافی است وارد سامانه شوید که در ادامه جزییات تمامی مراحل آن را بررسی خواهیم کرد.  در واقع به دلیل ازدحام بیش از حد شعبه های حضوری سازمان تامین اجتماعی، سامانه نوبت دهی شعب تامین اجتماعی راه اندازی شده است. با ورود به سامانه نوبت دهی شعب تامین اجتماعی، می‌توانید به راحتی نوبت خود را دریافت نمایید و در شعبه های حضوری زمان زیادی از شما گرفته نخواهد شد.

سازمان تامین اجتماعی دارای بخش های مختلفی است. بخش های مرتبط با بیمه دارای 480 شعبه در سرتاسر کشور هستند و به ارائه انواع خدمات بیمه ای می پردازند. علاوه بر شعب اصلی، یک سری از شعبه ها نیز تحت عنوان کارگزاری ها به فعالیت مشغول می باشند.

امروز، امکان استفاده از خدمات نوبت دهی اینترنتی تامین اجتماعی نیز وجود دارد. با استفاده از این خدمت، می توانید به راحتی قبل از مراجعه حضوری، نوبت خود را رزرو نمایید و در نتیجه صرفه جویی قابل توجهی در زمان و هزینه شما انجام خواهد شد. جهت دریافت کد نوبت دهی تامین اجتماعی، علاوه بر سامانه نوبت دهی شعب تامین اجتماعی ، روش های دیگری نیز وجود دارد که در ادامه مفصل به تمامی آن ها پرداخته ایم. متقاضیان می توانند بنابر نیاز خود از روش های متفاوتی برای دریافت کد نوبت دهی تامین اجتماعی استفاده نمایند.

قابل توجه است که تمامی این روش ها بسیار ساده و سریع هستند و در نتیجه با استفاده از آن ها هیچ حق و ناحقی در نوبت دهی نخواهد شد.ویژگی های سیستم نوبت دهی اینترنتی تامین اجتماعی شامل، داشتن ظرفیت برای تمامی مراجعه کنندگان و امکان مدیریت تمامی درخواست ها می شود. همچنین پس از اخذ نوبت دهی اینترنتی تامین اجتماعی، از تمامی افراد نظر سنجی خواهد شد و در آخر نیز باید اشاره کنیم منجر به صرفه جویی در زمان و هزینه تمامی افراد می شود.

 مراحل نوبت دهی اینترنتی تامین اجتماعی

ما در این قسمت یکی از روش های نوبت دهی اینترنتی تامین اجتماعی را بررسی خواهیم کرد. برای دریافت نوبت دهی اینترنتی تامین اجتماعی، کافی است به سامانه نوبت دهی شعب تامین اجتماعی مراجعه کنید. با ورود به سامانه نوبت دهی شعب تامین اجتماعی و طی کردن مراحلی که در ادامه آورده ایم، کد نوبت دهی تامین اجتماعی برای شما صادر خواهد شد.

نوبت دهی اینترنتی از طریق سامانه نوبت دهی شعب تامین اجتماعی به شکل زیر انجام می شود :

ابتدا لازم است به آدرس http://reserve.tamin.ir مراجعه کنید. در این آدرس جهت استفاده از خدمات، باید ثبت نام نماییدو پس از ثبت نام، کدی برای شما به تلفن همراه تان ارسال خواهد شد. پس از ارسال کد، لازم است ادامه مراحل ثبت نام را تکمیل کنید. حالا باید اداره کل سامانه نوبت دهی شعب تامین اجتماعی را انتخاب کرده  از میان شعبه ها، شعبه مورد نظر خود را نیز برگزینید. سپس واحد مور نظر و تاریخ مورد نظر خود را وارد کنید. انتخاب ساعت و خدمت مورد نظر را نیز با شماست.

کد نوبت دهی تامین اجتماعی

علاوه بر این سامانه نوبت دهی تامین اجتماعی کار را برای بسیاری از مراجعین به این سازمان تسهیل کرده و با مطالعه مقاله مربوط به آن میتوانید از هدر رفتن وقت خود در صف های طولانی جلوگیری کنید.

مراحل نوبت دهی اینترنتی تامین اجتماعی برای نام نویسی

علاوه بر نوبت دهی برای فرایندهای متفرقه، برای نام نویسی و دریافت دفترچه نیز می توانید به سامانه نوبت دهی شعب تامین اجتماعی وارد شوید و کد نوبت دهی تامین اجتماعی خود را دریافت کنید. فرایند نوبت دهی اینترنتی تامین اجتماعی برای درخواست دفترچه شامل موارد زیر می شود :

با ورود به سامانه نوبت دهی شعب تامین اجتماعی ، باید درخواست خود را مبنی بر دریافت دفترچه درمان ثبت نمایید. علاوه بر این در همین قسمت می توانید درخواست های خود را مبنی بر نام نویسی برای افرادی که قبلاً بیمه شده اند، کسب استعلام افراد بیمه شده، مشاهده دقیق سابقه فرد بیمه شده، رسیدگی کردن به ادعای افراد بیمه شده، اعتراض کردن به سابقه بیمه، فعال کردن حساب کاربری و… را نیز انجام دهید.

به منظور پیگیری پرونده قضایی با رمز شخصی لینک مربوطه را انتخاب کنید

برای بیمه شدگان چه خدماتی از طریق سامانه قابل انجام است؟

در سامانه نوبت دهی شعب تامین اجتماعی یک سری فرایند برای افراد بیمه شده انجام می شود که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد. از جمله این موارد می توان به پرداخت هزینه های انواع پروتز، حقوق دوران بیماری، درخواست برای بیمه اختیاری، پرداخت در دوران بارداری، حساب کردن دوره سربازی، پرداخت هزینه سفر برای درمان، درخواست برای کفالت والدین  بیمه شده، کمک هزینه برای ازدواج و کمک هزینه برای دفن اشاره نمود.

در سامانه برای وصول حق بیمه چه خدماتی ارائه می شود؟

اگر در وصول حق بیمه خود دچار مشکل بودید و یا درخواست ثبت وصول داشتید می توانید از خدمات زیر در این قسمت استفاده نمایید. این خدمات در ادامه لیست شده است.

  • درخواست برای نام نویسی کارگاه
  •  درخواست برای ثبت اعتراض
  • درخواست برای ثبت قراداد
  • درخواست برای اعلام بدهی ومفاصا
  •  درخواست برای گرفتن وقت هیات

برای دریافت راهنمای پیگیری پستی کارت پایان خدمت لینک را انتخاب نمایید

روش های نوبت دهی شعب تامین اجتماعی

نوبت دهی اینترنتی تامین اجتماعی از طریق ورود به سامانه نوبت دهی شعب تامین اجتماعی ، تنها یکی از روش هایی است که با استفاده از آن می توانید کد نوبت دهی تامین اجتماعی خود را دریافت کنید. روش های دیگری نیز علاوه بر سامانه نوبت دهی شعب تامین اجتماعی برای دریافت کد نوبت دهی تامین اجتماعی وجود دارد که در ادامه بررسی خواهیم کرد.

  • نوبت دهی اینترنتی تامین اجتماعی با ورود به سامانه نوبت دهی شعب تامین اجتماعی tamin.ir برای مراکز درمانی
  • نوبت دهی اینترنتی تامین اجتماعی در آدرس  tamin.ir برای ادارت کل استانی، شعب بیمه ای و کارگزاری
  • نوبت دهی از طریق دستگاه های وب کیوس
  • نوبت دهی اینترنتی تامین اجتماعی از طریق اپلیکیشن موبایل جهت گوشی های اندروید (دریافت از طریق کافه بازار و سایت tamin.ir)
  • نوبت دهی از طریق مراجعه حضوری
  • نوبت دهی از طریق کد دستوری USSD با سرشماره (#1420*4* )

سامانه نوبت دهی شعب تامین اجتماعی

مراحل نوبت دهی شعب تامین اجتماعی از طریق USSD

برای گرفتن کد نوبت دهی تامین اجتماعی از طریق USSD باید کد #142* را بگیرید. پس از گرفتن این کد لازم است مراحلی که در ادامه آورده ایم، طی نمایید. ابتدا گزینه نوبت دهی شعب را انتخاب کنید. سپس کد تلفن استان خود را بدون صفر وارد نمایید. سپس لیست شعب نمایش داده می شود که باید شعبه مورد نظر خودتان را از میان آن ها انتخاب کنید. پس از شعبه، نوبت به انتخاب کردن نوع خدمت مد نظر تان می رسد. انواع خدماتی که در اینجا آورده می شود شامل، نام نویسی، مستمری فنی بیمه شدگان و درآمد می شود. در نهایت هم باید تاریخ مراجعه به شعبه و همچنین ساعت مراجعه را انتخاب نمایید. برای دریافت کد نوبت دهی تامین اجتماعی از شما کد ملی بیمه شده نیز خواست می شود.

جهت استعلام سوابق بیمه تامین اجتماعی آنلاین با کد ملی و شماره بیمه روی لینک مربوطه کلیک کنید.

مراحل نوبت دهی کارگزاری تامین اجتماعی

کارگزاری های تامین اجتماعی شامل، کارگزاری های حقیقی و حقوقی می شوند که این موارد برای اجرای برنامه های تعریف شده، تشکیل شده اند.

نوبت دهی کارگزاری های تامین اجتماعی از طریق سامانه نوبت دهی شعب تامین اجتماعی انجام می شود. برای دریافت کد نوبت دهی تامین اجتماعی در کارگزاری لازم است طبق مراحلی که در ادامه آورده ایم، عمل کنید.

ابتدا باید به سامانه https://reserve.tamin.ir مراجعه نمایید. در این سامانه اداره کل یا استان مورد نظر خود را انتخاب کنید. سپس خدمات نوبت دهی کارگزاری را انتخاب کرده و کارگزاری مورد نظر خود را نیز مشخص نمایید.حالا باید تاریخ خود را مشخص کنید و ساعت را نیز تعیین نمایید. در مرحله مرحله شش نوبت دهی اینترنتی تامین اجتماعی  برای کارگزاری، شماره تلفن همراه خود را وارد کنید. در مرحله هفت نوبت دهی کارگزاری تامین اجتماعی ، پس از وارد کردن شماره، کدی با شش رقم برای شما ارسال خواهد شد. لازم است این شماره را در صفحه پنل شخصی خود وارد کنید. در مرحله هشت نوبت دهی کارگزاری تامین اجتماعی ، فرمی که لازم است اطلاعات خود را در آن وارد کنید، نمایش داده خواهد شد. این فرم را پر کرده و روی ادامه کلیک کنید. در مرحله نه نوبت دهی کارگزاری تامین اجتماعی، تایید نهایی را زده و درخواست خود را ثبت کنید.

برای انجام ثبت نام امریه سربازی قوه قضاییه سال  بر روی لینک کلیک کنید.

نحوه گرفتن نوبت در مراکز درمانی و بیمارستان‎ های تامین اجتماعی

یکی از عمده خدماتی که در سامانه نوبت دهی شعب تامین اجتماعی انجام می شود، دادن نوبت برای مراکز درمانی است. اگر قصد گرفتن نوبت برای مراکز درمانی را دارید، لازم است از 6 صبح تا 12 شب اقدام کنید. به صورت کلی مراحل شامل مراجعه به سامانه، انتخاب استان و سپس انتخاب مرکز درمانی مد نظرتان می شود. در آخر لازم است پزشک و تخصص او را انتخاب کنید. از آنجایی که این سامانه ترافیک سنگینی دارد، لازم است کمی صبور باشید تا نوبت اخذ شود. جهت اطلاع از جزییات تمامی مراحل، در ادامه همراه ما باشید. البته علاوه بر سامانه نوبت دهی شعب تامین اجتماعی، می توانید به صورت تلفنی نیز برای دریافت کد اقدام کنید. شماره تماس 38015 برای دریافت نوبت تلفنی است که از ساعت 12 هر روز فعال می باشد.

ورود به سامانه نوبت دهی شعب تامین اجتماعی

مراحل گام به گام برای گرفتن نوبت در مراکز درمانی و بیمارستان‎ های تامین اجتماعی

مانند مورد اول در اینجا هم به علت حجم بالای تماس احتمال مشغول بودن خط زیاد است پس صبور باشید تا نوبت اخذ شود

اگر برای اولین بار است که به سامانه نوبت دهی شعب تامین اجتماعی nobat.tamin.ir و یا اپلیکیشن موبایل مراجعه کرده اید، لازم است ابتدا در این سایت عضو شوید. اما اگر قبلاً عضو شده اید، می توانید با انتخاب دکمه ورود و وارد کردن اطلاعات مورد نیاز، وارد سامانه شوید. از آنجایی که بسیاری برای اولین بار است که به سامانه مراجعه می کنند، ما در ادامه مراحل عضویت را بررسی خواهیم کرد. برای افراد با ملیت ایرانی، کد ملی خواسته می شود که باید وارد شده و سپس قسمت های دارای ستاره تکمیل شوند. پس از وارد کردن اطلاعات خواسته شده، رمز عبور خود را به خاطر بسپارید.

در مرحله دوم از نوبت دهی اینترنتی تامین اجتماعی ، باید به جستجو پزشک بپردازید. اگر نام پزشکی خاص مد نظر شماست، می توانید نام را وارد نمایید.

در مرحله سوم از دریافت کد نوبت دهی تامین اجتماعی ، لازم است شهر و تخصص مورد نظر خود را انتخاب کنید. در سمت راست صفحه پس از این کار، نام پزشک ، تخصص او به همراه کد نظام پزشکی مشاهده می شود. در قسمت میان صفحه نیز می توانید تاریخی که مد نظر خودتان است برای ثبت نوبت، انتخاب کنید. حالا با انتخاب دکمه رزرو نوبت، کادری در سمت راست صفحه نمایش داده خواهد شد که می توانید در آن صفحه صحت تمامی اطلاعات وارد شده را بررسی کنید. پس از تایید، شماره پیگیری نیز برای شما به نمایش در خواهد آمد. در نهایت تاریخ ، ساعت و شماره نوبت به شما نشان داده می شود که باید آن را یادداشت کنید.

جهت استعلام سوابق بیمه تامین اجتماعی آنلاین با کد ملی و شماره بیمه روی لینک مربوطه کلیک کنید.

خلاصه مقاله نحوه دریافت نوبت دهی اینترنتی تامین اجتماعی

ما در این مطلب سعی کردیم، نحوه دریافت نوبت دهی اینترنتی تامین اجتماعی را بررسی نماییم. در صورتی که شما نیز قصد دریافت کد نوبت دهی تامین اجتماعی را دارید، می توانید با ورود به سامانه نوبت دهی شعب تامین ، به اخذ نوبت بپردازید. ما تمامی مراحل گام به گام را جهت اخذ نوبت شرح دادیم. در صورتی که پس از مطالعه این مطلب، نیاز به اطلاعات بیشتری در خصوص، سامانه نوبت دهی شعب تامین اجتماعی داشتید ، می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

5/5 - (4 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

نوبت دهی اینترنتی تامین اجتماعی به چه روش هایی ارائه می شود؟

نوبت دهی اینترنت از طریق سامانه ارائه می شود.

ورود به سامانه نوبت دهی شعب تامین اجتماعی به چه اطلاعاتی نیاز دارد؟

برای ورود به سامانه باید کد ملی و نام کاربردی داشته باشید.

آیا در سامانه نوبت دهی شعب تامین اجتماعی خدمات دیگری نیز ارائه می شود؟

بله در سامانه انواع خدمات مانند استعلام بیمه، کفالت بیمه والدین و... ارائه می شود.

کد نوبت دهی تامین اجتماعی به صورت تلفنی نیز ارائه می شود؟

بله به صورت تلفنی هم می توانید نوبت دریافت کنید.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • شرایط استخدام آموزش و پرورش

    شرایط استخدام آموزش و پرورش + بخشنامه جدید 1403

    امروزه بسیاری از فارغ التحصیلان در رشته های مختلف به دنبال اطلاع از شرایط استخدام آموزش و پرورش هستند، چرا که فرهنگیان آموزش و پرورش و معلمان ساعات کمتری نسبت به کارمندان مشغول کار هستند و همچنین از حقوق بازنشستگی...
  • استخدام بانک ملی

    استخدام بانک ملی 1403 + ثبت نام آزمون، زمان، رشته ها و شرایط

    ثبت نام برای استخدام بانک ملی در سال 1403 برای تمامی افراد متقاضی ورود به این بانک معتبر در سایت استخدام بانک ملی آغاز شد. کلیه داوطلبان می‌توانند بعد از کسب اطلاعات در رابطه با شرایط و زمان استخدام پیمانی...
  • رشته های استخدامی آموزش و پرورش

    رشته های استخدامی آموزش و پرورش + بخشنامه جدید 1403

    رشته های استخدامی آموزش و پرورش سال 1403 مشخص شد، افرادی که قصد دارند به استخدام آموزش و پرورش در آیند می توانند پس از اطلاع از رشته های مورد نیاز این وزارتخانه برای ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و...
  • استخدام بانک ملت

    استخدام بانک ملت 1403 + ثبت نام آزمون، زمان، شرایط و رشته ها

    شرایط استخدام بانک ملت اعلام شد. مشاغل بانکی برای اکثر افراد از محبوبیت بالایی برخوردار هستند و علت این محبوبیت مربوط به مزایا، درآمد، جایگاه شغلی و… است. بانک ها در بازه های زمانی مشخص به استخدام افراد می پردازند...
تماس با مشاور