ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

بازیابی رمز عبور سامانه سجاد

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۰
  • تاریخ بروزرسانی: ۹ آذر ۱۴۰۰
بازیابی رمز عبور سامانه سجاد
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

نحوه بازیابی رمز عبور سامانه سجاد مشخص شده است. ما در این مطلب قصد داریم به تمامی سوالات شما در رابطه با نحوه ثبت درخواست نام کاربری سامانه سجاد پاسخ دهیم. همچنین تمامی موارد مربوط به بازنشانی رمز ورود سامانه سجاد و تغییر گذرواژه سامانه سجاد ، را نیز بررسی کرده ایم. در صورتی که پس از مطالعه این مطلب، نیاز به اطلاعات بیشتری در خصوص سامانه درخواست نام کاربری و گذرواژه سجاد و همچنین نحوه دریافت رمز عبور سامانه سجاد ، داشتید می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

 

برای اطلاعات بیشتر در رابطه نحوه بازیابی رمز عبور در سامانه دانشجویی سجاد از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099075307 تماس از سراسر کشور و  9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

مراحل بازیابی رمز عبور سامانه سجاد

برای ورود به سامانه سجاد، مانند تمامی سامانه های دیگر نیاز به نام کاربری و رمز عبور می باشد. نام کاربری پس از ثبت نام شما در سامانه داده شده و رمز عبور نیز برای تان صادر می شود. مشکل شایعی که در استفاده از سامانه درخواست نام کاربری و گذرواژه سجاد وجود دارد، فراموشی رمز عبور است. برای اطلاع از نحوه دریافت رمز عبور سامانه سجاد در ادامه همراه ما باشید.

 

 

سامانه درخواست نام کاربری و گذرواژه سجاد

 

 

در سامانه برای بازنشانی رمز ورود سامانه سجاد، کافی است روی گزینه “رمز خود را گم کرده ام” کلیک کنید. رمز عبور جدید به تلفن همراه شما ارسال خواهد شد. در صورتی که شماره تلفن ثبت شده شما در دسترس نیست لازم است کد ملی خود را به سامانه ارسال نمایید.

 

 

آیا امکان تغییر نام کاربردی در سامانه سجاد وجود دارد؟

ما در قسمت فوق نحوه بازیابی رمز عبور سامانه سجاد را بررسی کردیم.  در این قسمت قصد داریم نحوه تغییر نام کاربری را بررسی کنیم. در ابتدا به شما توصیه می کنیم نام کاربری را در جایی مطمئن یادداشت نمایید تا فراموش نشود. اگر هم فراموش کردید، طبق مراحل زیر لازم است برای بازیابی آن اقدام کنید.

 

 

دریافت رمز عبور سامانه سجاد

 

 

برای بازیابی نام کاربری، ابتدا تصاویر کارت ملی و شناسنامه را به ایمیل support@saorg.ir ارسال کنید. پس از ارسال این موارد باید منتظر  پاسخ بمانید تا نام کاربری جدید برای تان ارسال شود. روش دیگری که برای تغییر نام کاربری وجود دارد، استفاده از شماره تلفن های پشتیبانی است. طی تماس تلفنی با کارشناسان، در مدت حداکثر یک روز کاری، نام کاربری و رمز عبور برای تان ارسال خواهد شد.

 

 

برای ورود به سامانه سما لایو کلیک کنید.

 

 

آموزش ایجاد حساب کاربری در سامانه سجاد

در ابتدا لازم است درخواست نام کاربری سامانه سجاد را ثبت کنید. پس از ثبت درخواست نام کاربری سامانه سجاد ، حساب کاربری برای شما ایجاد شده و نام کاربری و رمز عبور به فرد تعلق می گیرد.

 

 

بازنشانی رمز ورود سامانه سجاد

 

 

برای ورود به سامانه لازم است ، نام کاربری و رمز عبور خود را در آدرس http://www.edu.uast.ac.ir وارد کنید.

توجه داشته باشید که سامانه درخواست نام کاربری و گذرواژه سجاد ، نام کاربری و رمز عبور را به صورت پیش فرض روی کد ملی و کد ملی به علاوه شماره شناسنامه قرار می دهد. در صورت تمایل می توانید رمز عبور را تغییر دهید ؛ اما امکان تغییر نام کاربری وجود ندارد. برای وارد  کردن کد ملی، لازم است خط فاصله ها را نادیده بگیرید. مرحله آخر برای ورود به سایت، وارد کردن کد امنیتی خواسته شده است.

 

 

برای کسب اطلاعات دقیق در رابطه با دانشگاه های سامانه سما لایو کلیک کنید.

 

 

راهنمای تصویری تکمیل اطلاعات ثبت نامی در سامانه سجاد سازمان امور دانشجویان

پس از ایجاد حساب کاربری و ارسال درخواست به سامانه درخواست نام کاربری و گذرواژه سجاد ، لازم است اطلاعات خود را تکمیل نمایید.

 

 

تغییر گذرواژه سامانه سجاد

 

 

جهت تکمیل اطلاعات مراحل زیر را لازم است طی کنید :

در ابتدا وارد صفحه اصلی سایت شده و گزینه ورود را انتخاب کنید.

در صفحه ای که باز می شود باید نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید.

توجه داشته باشید که در صورت فراموشی رمز عبور، می توانید برای بازیابی رمز عبور سامانه سجاد اقدام کنید. البته برخی افراد تصمیم به تغییر گذرواژه سامانه سجاد می گیرند که تمامی مراحل مربوط به این موضوع در قسمت بازنشانی رمز ورود سامانه سجاد بررسی شده است.

در حالت عادی و زمانی که تصمیم به بازنشانی رمز ورود سامانه سجاد نداشته باشید، پس از وارد کردن رمز، به پورتال تکمیل ثبت نام هدایت خواهید شد.

در صفحه اول پورتال، اطلاعات مربوط به تکمیل صفحه شخصی، مانند نام، نام خانوادگی، تاریخ تولد و غیره را مشاهده خواهید کرد. در این قسمت لازم است اطلاعات خواسته شده را وارد کنید و سپس گزینه بعدی را انتخاب نمایید. در آخر هم فراموش نکنید که لازم است اطلاعات را ذخیره نمایید.

پس از ذخیره اطلاعات، وارد قسمت بعدی که مربوط به اطلاعات شناسنامه ای می شود، خواهید شد. در اطلاعات شناسانامه ای ، باید نام پدر، شماره شناسنامه ، سریال شناسنامه و وضعیت تاهل خود را وارد کنید. اطلاعات مربوط به نظام وظیفه نیز در این قسمت درج می گردد.

در صفحه سوم نیز اطلاعات مربوط به مقطع تحصیلی از شما خواسته می شود.

 

 

برای ورود به سامانه جذب مدرس دانشگاه علمی کاربردی کلیک کنید.

 

 

نکات مهم در تکمیل اطلاعات ثبت نام

اگر مدرک تحصیلی خود را از استان های داخلی گرفته باشید، تمامی فیلدها به صورت خودکار نام استان ها را نمایش داده و لازم است شما نام را انتخاب نمایید.

اگر فرد دانش آموخته داخلی باشد، کادرهای تاریخ پایان تحصیل، شماره پرونده، معدل و مدرک تحصیلی نمایش داده خواهد شد که باید انتخاب نمایید.

تمامی این موارد برای دانش آموختگات خارج از کشور نیز نمایش داده خواهد شد و باید آن ها را تکمیل کنید.

اگر تمامی اطلاعات را به درستی وارد کرده باشید در نهایت با کلیک روی گزینه بعدی، می توانید ثبت اولیه اطلاعات شما انجام شد را ببینید.

 

 

برای کسب اطلاعات کاربردی در رابطه با سایت پشتیبانی سامانه سناد کلیک کنید.

 

 

معرفی قسمت های مختلف سامانه سجاد

پس از ورود به حساب کاربری، می توانید در این سامانه گزینه های مختلفی را مشاهده کنید. یکی از این موارد مربوط به صفحه اصلی است. با کلیک روی صفحه اصلی،  دقیقاً به صفحه اصلی سایت منتقل خواهید شد.

گزینه ای دیگر با نام مرکز پشتیبانی وجود دارد که با کلیک روی آن می توانید تیکت های پشتیبانی خود را ثبت کنید.

شماره های پاسخگویی مرکز نیز در این صفحه درج شده است که با کلیک کردن روی آن می توانید شماره ها را مشاهده کنید.

در قسمت راهنما نیز ، راهنمای استفاده از قسمت های مختلف سایت درج شده است.

 

 

درخواست نام کاربری سامانه سجاد

 

 

قسمت دیگری که در صفحه اطلاعات کاربری افراد وجود دارد، مربوط به انتخاب نوبت پذیرش، نوع دوره، مقطع و موارد دیگر می شود که در ادامه بررسی خواهیم کرد. در قسمت نوع پذیرش، گزینه هایی همچون پذیرفته شدگان، پذیرفته شدگان بررسی نشده، فهرست مغایرت و فهرست دانشجویان را مشاهده خواهید کرد. با کلیک روی گزینه انتخاب واحد، می توانید مواردی همچون ارائه درس، انتخاب واحد گروهی، انتخاب واحدهای انجام شده، معادل سازی و زمان بندی انتخاب واحد، را مشاهده کنید. در قسمت آموزش، مواردی همچون درخواست های انتقال، درخواست های مهمان، درخواست های تغییر رشته، درخواست های انصراف و لیست حضور و غیاب وجود دارد. دو قسمت دیگر نیز در این مورد مشاهده خواهید کرد که مربوط به اطلاعات مرکز و تقویم آموزشی و مدیریت کارکنان و همچنین تغییر رمز کاربران می شود.

 

 

خلاصه مطلب

ما در این مطلب به بررسی نحوه بازیابی رمز عبور سامانه سجاد در سامانه درخواست نام کاربری و گذرواژه سجاد  پرداختیم.  از آنجایی که بازنشانی رمز ورود سامانه سجاد یکی از مشکلات عمده استفاده کنندگان از این سامانه است به همین دلیل به صورت کامل نحوه دریافت رمز عبور سامانه سجاد را توضیح دادیم. در صورتی که پس از مطالعه این مطلب، نیاز به اطلاعات بیشتری در خصوص تغییر گذرواژه سامانه سجاد و یا درخواست نام کاربری سامانه سجاد داشتید، می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

 

برای اطلاعات بیشتر در رابطه نحوه بازیابی رمز عبور در سامانه دانشگاه علمی کاربردی سجاد از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099075307 تماس از سراسر کشور و  9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

مطالب مرتبط

سما لایو 

ثبت نام سامانه سجاد

دریافت کد مدرسی از سامانه سجاد

سامانه سجاد امور دانشجویان

پشتیبانی سامانه سجاد

بازیابی رمز عبور سامانه سجاد

 

5/5 - (2 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

برای بازیابی رمز عبور سامانه سجاد چه راهی وجود دارد؟

باید به سامانه مراجعه کرده و روی گزینه فراموشی رمز کلیک کنید.

آیا در سامانه درخواست نام کاربری و گذرواژه سجاد امکان مشاهده اطلاعات تحصیلی نیز وجود دارد؟

بله می توانید در این سامانه اطلاعات شخصی خود را نیز مشاهده کنید.

آیا پس از فراموشی نام کاربردی در سامانه سجاد، امکان درخواست نام کاربری سامانه سجاد نیز وجود دارد؟

بله می توانید در سامانه درخواست خود را برای دریافت نام کاربری جدید ثبت کنید.

برای دریافت رمز عبور سامانه سجاد لازم است رمز قبلی را به یاد داشته باشیم؟

خیر نیازی به ارائه رمز قبلی در این مورد نیست.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • استخدام بانک ملی

    استخدام بانک ملی 1403 + ثبت نام آزمون، زمان، رشته ها و شرایط

    ثبت نام برای استخدام بانک ملی در سال 1403 برای تمامی افراد متقاضی ورود به این بانک معتبر در سایت استخدام بانک ملی آغاز شد. کلیه داوطلبان می‌توانند بعد از کسب اطلاعات در رابطه با شرایط و زمان استخدام پیمانی...
  • شرایط استخدام آموزش و پرورش

    شرایط استخدام آموزش و پرورش + بخشنامه جدید 1403

    امروزه بسیاری از فارغ التحصیلان در رشته های مختلف به دنبال اطلاع از شرایط استخدام آموزش و پرورش هستند، چرا که فرهنگیان آموزش و پرورش و معلمان ساعات کمتری نسبت به کارمندان مشغول کار هستند و همچنین از حقوق بازنشستگی...
  • رشته های استخدامی آموزش و پرورش

    رشته های استخدامی آموزش و پرورش + بخشنامه جدید 1403

    رشته های استخدامی آموزش و پرورش سال 1403 مشخص شد، افرادی که قصد دارند به استخدام آموزش و پرورش در آیند می توانند پس از اطلاع از رشته های مورد نیاز این وزارتخانه برای ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و...
  • استخدام بانک ملت

    استخدام بانک ملت 1403 + ثبت نام آزمون، زمان، شرایط و رشته ها

    شرایط استخدام بانک ملت اعلام شد. مشاغل بانکی برای اکثر افراد از محبوبیت بالایی برخوردار هستند و علت این محبوبیت مربوط به مزایا، درآمد، جایگاه شغلی و… است. بانک ها در بازه های زمانی مشخص به استخدام افراد می پردازند...
تماس با مشاور