ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

دفترچه تکمیل ظرفیت ارشد ۱۴۰۳

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۱
  • تاریخ بروزرسانی: ۹ آذر ۱۴۰۰
دفترچه تکمیل ظرفیت ارشد 98 - 97
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

دفترچه تکمیل ظرفیت ارشد 99-۱۴۰۳ همزمان با انتشار اطلاعیه مبنی بر آغاز ثبت‌نام تکمیل ظرفیت، منتشر می‌گردد. کلیه متقاضیان ورود به  دانشگاه‌های سراسری که موفق به پذیرش در مرحله انتخاب رشته مرداد ماه نشده‌اند، فرصت دوباره‌ای برای جذب در دانشگاه‌های سراسری جهت ادامه تحصیل خواهند داشت.

تمامی شرایط و همچنین رشته‌های موجود را می‌توان در دفترچه تکمیل ظرفیت ارشد 99-۱۴۰۳ ملاحظه نمود. بنابراین و با توجه به این شرایط کلیه متقاضیان می‌توانند ضمن دارا بودن آن ، در زمان مقرر نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند. شایان ذکر است که ثبت‌نام منحصر به آن دسته از داوطلبانی است که در جلسه کنکور حضور داشته و کارنامه اولیه برای آن‌ها صادر گردیده است.

آن دسته از داوطلبانی که طبق دفترچه تکمیل ظرفیت ارشد 99-۱۴۰۳ واجد شرایط محسوب نمی‌گردند، می‌توانند در رشته‌های ارشد فراگیر پیام نور و یا در تکمیل ظرفیت ارشد آزاد شرکت نمایند. بنابراین راه های ادامه تحصیل برای تمامی داوطلبان هموار می‌باشد. کافی است هر یک از راه‌های مورد نظر را در انتخاب رشته کارشناسی ارشد برگزینند.

 

جهت اطلاع از دفترچه تکمیل ظرفیت ارشد 99-۱۴۰۳ و دانلود دفترچه تکمیل ظرفیت ارشد سراسری ، منابع معتبر ، شرایط پذیرش بدون کنکور ، نحوه  ثبت نام ارشد دانشگاه آزاد ، از سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید.

9099075307 و شماره 9099075307 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب

دانلود دفترچه تکمیل ظرفیت ارشد 99-۱۴۰۳

 

دانلود دفترچه تکمیل ظرفیت ارشد سراسری

دانلود دفترچه تکمیل ظرفیت ارشد سراسری

 

داوطلبان علاقه‌مند به ادامه تحصیل، پس از دانلود دفترچه تکمیل ظرفیت ارشد سراسری ، می‌توانند نسبت به رشته‌های موجود در تکمیل ظرفیت آگاه شوند. ثبت نام، همانند سال‌های گذشته به صورت الکترونیکی و با استفاده از سامانه سنجش و آموزش کشور امکان‌پذیر می‌باشد. متقاضیان پس از مطالعه دقیق دفترچه تکمیل ظرفیت ارشد  می‌توانند نسبت به ثبت نام کنکور ارشد ۱۴۰۳  و انتخاب رشته اقدام نمایند.

با توجه به تغییراتی که در سال‌های اخیر نسبت به نحوه ثبت نام شاهد آن می‌باشیم. سازمان سنجش ابتدا به دریافت وجه نقدی ثبت نام به صورت الکترونیک جهت ارائه شماره سریال می پردازد. بنابراین ابتدا نسبت به دانلود دفترچه تکمیل ظرفیت ارشد سراسری اقدام نموده و شرایط ثبت نام و شرکت در آن را به خوبی مطالعه نمایید و پس از آن، به خرید کارت اعتباری اقدام نمایید. زیرا پس از خرید این کارت، امکان بازگشت مجدد هزینه وجود نخواهد داشت.

کلیه متقاضیان می‌توانند با استفاده از سامانه ایران تحصیل ، نسبت به قوانین و ضوابط موجود در دفترچه تکمیل ظرفیت ارشد آگاهی و اطلاع یابند. همچنین با استفاده از این سامانه به دانلود دفترچه تکمیل ظرفیت ارشد سراسری بپردازند. برای استفاده از این سامانه، کافی است با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل نمایید.

 

 

فهرست تمامی رشته ها و گرایش آنها با استفاده از دفترچه تکمیل ظرفیت ارشد  قابل مشاهده می باشد.

 

 

 

رشته های موجود در دفترچه تکمیل ظرفیت ارشد 99-۱۴۰۳

 

نباید انتظار پرباری و انتخاب‌های گسترده رشته محل‌های موجود در دفترچه اولیه را برای انتخاب رشته تکمیل ظرفیت داشته باشید. فراموش نکنید که در دفترچه تکمیل ظرفیت ارشد رشته‌هایی قرار خواهند گرفت که ظرفیت آن‌ها به هنگام ثبت نام دانشجویان تکمیل نشده است و یا اینکه دانشگاه ها بر اساس تغییر سیاست های خود، مایل به پذیرش در برخی از رشته‌ها به صورت تکمیل ظرفیت می‌باشند.

پس از دانلود دفترچه تکمیل ظرفیت ارشد سراسری ، ممکن است برخی از لیست رشته های کارشناسی ارشد بدون آزمون  و برخی از دانشگاه‌ها را نتوانید در لیست موجود بیابید. جای تعجبی نخواهد داشت که در مرحله تکمیل ظرفیت هر ساله، ممکن است برخی از دانشگاه‌ها مایل به جذب دانشجویان از این طریق نباشند و یا حتی به صورت شبانه اقدام به جذب این دسته از دانشجویان نمایند.

در رابطه با رشته‌های موجود در دفترچه تکمیل ظرفیت ارشد باید بگوییم که با توجه به تعداد زیاد گروه‌های آزمایشی و گرایش‌های هر گروه نمی‌توان فهرست جامعی در این زمینه را به شما ارائه نماییم. اما می‌توانید با برقراری ارتباط با مشاورین ما، از لیست کامل رشته و همچنین گرایش مورد نظر خود اطلاع یابید.

شرایط ثبت نام تکمیل ظرفیت ارشد سراسری

 

شرایط ثبت نام تکمیل ظرفیت ارشد سراسری

شرایط ثبت نام تکمیل ظرفیت ارشد سراسری

 

چنانچه قصد ثبت نام در رشته‌های تکمیل ظرفیت ارشد را دارید ، ابتدا باید نسبت به شرایط و زمان برگزاری کنکور ارشد 1400 آن آگاهی یابید. اولاً همان‌طور که پس از دانلود دفترچه تکمیل ظرفیت ارشد سراسری متوجه خواهید شد، تنها یک‌بار امکان ثبت نام تکمیل ظرفیت ارشد 1400 را خواهید داشت و این ثبت نام نیز برای دانشجویان سال دومی این مقطع نمی‌باشد.

از جمله شرایط ثبت نام را می‌توان مطالعه دقیق دفترچه تکمیل ظرفیت ارشد 99-۱۴۰۳ دانست. زیرا چنانچه داوطلبی از قوانین موجود در این دفترچه آگاه نباشد و یا اینکه از قوانین تکمیل ظرفیت ارشد سراسری 99-۱۴۰۳تخطی نماید، حتی در صورت پذیرش، برابر قوانین و مقرارت با او برخورد خواهد گردید و امکان ادامه تحصیل از این داوطلبان سلب خواهد شد.

همان‌طور که در دفترچه تکمیل ظرفیت ارشد نیز ذکر شده است، چنانچه داوطلبی در مرحله تکمیل ظرفیت از بین کد رشته محل‌های انتخابی خود پذیرفته شود، امکان ادامه تحصیل در رشته پذیرفته شده فعلی را نخواهد داشت و حتماً باید از رشته کنکونی خود انصراف داده و در دانشگاه جدید ثبت نام نماید. تفاوتی نمی‌کند اولویت انتخابی او تحصیل در رشته فعلی و یا رشته جدید باشد.

 

اطلاع رسانی تکمیل ظرفیت ارشد ایران تحصیل

تیم ایران تحصیل را می توان یک مجموعه بزرگ تصور نمود که متشکل از متخصصین فراوان در تمامی رشته ها می باشند. تلاش ما در سایت ایران تحصیل ارائه خدمات به صورت کامل به شما داوطلبان و متقاضیان عزیز است. بدیهی است که دفترچه تکمیل ظرفیت ارشد برای بسیاری از داوطلبان گیچ کننده است.

برخی از داوطلبان پس از دانلود دفترچه تکمیل ظرفیت ارشد سراسری اظهار می دارند که نتوانسته اند مطالب را به درستی متوجه شوند و مشکلاتی را در این زمینه داشته اند. ما تلاش نموده ایم که با پشتیبانی قوی، علاوه بر اطلاع رسانی دقیق و جدید، مرجع کاملی برای سوالات و ابهامات شما عزیزان باشیم. بنابراین هر گونه ابهام در رابطه با دفترچه تکمیل ظرفیت ارشد 99-۱۴۰۳ را می توانید با استفاده از این پشتیبانی برطرف نمایید. برای اطلاع دقیق از تمامی بندهای دفترچه تکمیل ظرفیت ارشد و مشاوره آنلاین کارشناسی ارشد می توانید با مشاورین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید. مشاورین ما همه روزه و در هر ساعت از شبانه روز، آماده ارائه خدمات به شما داوطلبان عزیز می باشند.

 

جهت اطلاع از دفترچه تکمیل ظرفیت ارشد  و دانلود دفترچه تکمیل ظرفیت ارشد سراسری ، منابع معتبر ، شرایط پذیرش بدون کنکور ، نحوه ثبت نام ، از سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید.

9099075307 و در صورت شلوغی 9099075307 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب

 

کانال اطلاع رسانی دفترچه تکمیل ظرفیت ارشد 98-99

کانال اطلاع رسانی دفترچه تکمیل ظرفیت ارشد

بیشتر بدانید 

رتبه قبولی تکمیل ظرفیت کنکور ارشد

ثبت نام بدون کنکور مهر و بهمن دانشگاه آزاد

دانشگاه های آزاد دارای رشته پزشکی

ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور

شرایط دکتری بدون آزمون

قبولی در آزمون فراگیرپیام نور

نتایج قبولی ارشد فراگیر پیام نور

اعلام نتایج کنکور ارشد 

ثبت نام استعداد درخشان ارشد دانشگاه آزاد

تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

دفترچه تکمیل ظرفیت ارشد 

دانلود دفترچه تکمیل ظرفیت ارشد سراسری

 

به این پست امتیاز دهید
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

دفترچه تکمیل ظرفیت ارشد ۱۴۰۳-۱۴۰۴ از کدام سایت اعلام میشود؟

دفترچه تکمیل ظرفیت ارشد ۱۴۰۳-۱۴۰۴ هر سال از سایت sanjesh.org برای داوطلبان قابل مشاهده است.

اگر طبق دفترچه تکمیل ظرفیت ارشد ۱۴۰۳-۱۴۰۴ واجد شرایط محسوب نگردیم، آیا میتوان دانشگاه دیگر ثبت نام کرد؟

بله، می‌توانند در رشته‌های ارشد فراگیر پیام نور و یا در تکمیل ظرفیت ارشد آزاد شرکت نمایند. بنابراین راه های ادامه تحصیل برای تمامی داوطلبان هموار می‌باشد.

ای زمان تکمیل ظرفیت ارشد ۱۴۰۳ تمدید خواهد شد؟

اولاً همان‌طور که پس از دانلود دفترچه تکمیل ظرفیت ارشد سراسری متوجه خواهید شد، تنها یک‌بار امکان ثبت نام تکمیل ظرفیت ارشد ۱۴۰۳ را خواهید داشت و این ثبت نام نیز برای دانشجویان سال دومی این مقطع نمی‌باشد.

نظرات

یک دیدگاه دربارهٔ «دفترچه تکمیل ظرفیت ارشد ۱۴۰۳»

  1. Avatar photo وحید گفت:

    با سلام خدمت مشاورین عزیز
    آیا تکمیل ظرفیت ارشد ۹۹احتمالش هس که اجرا بشه ؟یا قالب همین پذیرش بر اساس سوابق اجرا اشد ؟خیلی از سایت ها میگن تکمیل ظرفیت همین بر اساس سوابقه ،با توجه به تجربیات شما چقد احتمالش هس تکمیل ظرفیت بر اساس رتبه بزارن ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • دفترچه سوالات کنکور ارشد

    دفترچه سوالات کنکور ارشد 1403 + دانلود پاسخنامه تشریحی

    زمان و نحوه دفترچه سوالات کنکور ارشد 1403 مشخص شد. بر این اساس همه متقاضیان و شرکت کنندگان آزمون ورودی ارشد می‌‎توانند پس از اتمام برگزاری آن با مراجعه به سایت سازمان سنجش برای دانلود سوالات کنکور ارشد با جواباقدام...
  • باجه های رفع نقص کنکور ارشد

    آدرس باجه های رفع نقص کنکور ارشد سازمان سنجش 1403 | sanjesh

    کسانی که کارت ورود به جلسه خود را دریافت می کنند ممکن است با مشکلاتی مواجه شوند و اطلاعات روی کارت آن ها ناقص باشد. آن ها برای رفع این مشکل باید به باجه های رفع نقص کنکور ارشد مراجعه...
  • ثبت نام آزمون ارشد وزارت بهداشت

    ثبت نام آزمون ارشد وزارت بهداشت 1403 + رشته محل ها

    زمان ثبت نام آزمون ارشد وزارت بهداشت از 11 تا 21 بهمن ماه 1403 اعلام شده است. متقاضیانی که قصد ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در رشته‌های علوم پزشکی را دارند، می‌توانند در بازه زمانی اعلام شده به سامانه...
  • ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه چابهار

    ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه چابهار 1403 + شرایط و رشته ها

    اطلاعیه ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه چابهار براساس استعدادهای درخشان در دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی این شهرستان منتشر شد. دانشگاه چابهار در استان سیستان و بلوچستان واقع شده و در حال حاضر 2707 دانشجو و 106 استاد در...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)