ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

قبولی در آزمون فراگیر پیام نور

قبولی در آزمون فراگیر پیام نور
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

دریافت مشاوره قبولی در آزمون فراگیر پیام نور برای قبولی تضمینی در این آزمون مهم از ضروریات است. آن هم مشاوره ای که از یک مشاوری خبره و کاردان دریافت می کنید که می تواند شما را با درصد قبولی در ارشد فراگیر پیام نور یا همان نمره قبولی در آزمون فراگیر پیام نور آشنا کند. در این نوشته، قصد داریم در رابطه با مشاوره قبولی در آزمون ارشد فراگیر پیام نور با شما صحبت کنیم و البته به این سؤال مهم هم پاسخ بدهیم که آیا قبولی در فراگیر سخت است یا خیر؟ همچنین، با توجه به لزوم اطلاع از شانس قبولی در ارشد فراگیر نوبت نوزدهم و بیستم برای داوطلبان آزمون سال جاری لازم می دانیم توضیحاتی را نیز در این رابطه خدمت شما عرض کنیم.

 

پس ما را همراهی کنید تا اطلاعات لازم را در رابطه با لزوم دریافت مشاوره قبولی در آزمون فراگیر پیام نور دریافت کنید و با موارد و مسائل مهمی در این رابطه آشنایی لازم را پیدا کنید. بعلاوه، با مطالعه مقاله حاضر جواب این سؤال که آیا قبولی در فراگیر پیام نور سخت است یا خیر را نیز می توانید دریافت کنید.

 

 

برای دریافت بهترین مشاوره قبولی در فراگیر و آشنایی با منابع آزمون از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099072952 تماس از سراسر کشور و  9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

درصد قبولی در ارشد فراگیر پیام نور

 

 

لزوم دریافت مشاوره قبولی در آزمون فراگیر پیام نور چیست؟

شاید این سؤال برای شما دوست عزیز داوطلب شرکت در آزمون ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور هم مطرح شده باشد که لزوم دریافت مشاوره قبولی در آزمون فراگیر پیام نور چیست؟

ببینید دوستان عزیز قبولی و پذیرش تضمینی در هر آزمونی نیاز به یک همراه و مشاور راه دارد.

کسی که بتواند تمامی اطلاعاتی را که برای کسب نمره یا رتبه ای عالی به آن نیاز دارید را در اختیارتان قرار دهد.

آزمون ارشد فراگیر هم یکی از آزمون هایی است که قبولی در آن و کسب نمره ای بالا در همه دروس آن نیاز به دریافت مشاوره قبولی در آزمون فراگیر ارشد دارد.

به این ترتیب و با دریافت مشاوره قبولی در آزمون فراگیر پیام نور می توانید تا حد زیادی با درصد قبولی در ارشد فراگیر پیام نور یا نمره قبولی در آزمون فراگیر پیام نور آشنا شوید.

حتی با دریافت مشاوره قبولی در آزمون فراگیر پیام نور می توانید متوجه این موضوع شوید که شانس قبولی در ارشد فراگیر نوبت نوزدهم و بیستم برای داوطلبان چقدر بوده است.

به این ترتیب می توانید شانس قبولی خود را نیز در آزمون سال جاری یعنی آزمون دوره بیست و یکم تا حد بالایی تخمین بزنید.

حتی استفاده از مشاوره قبولی در آزمون فراگیر پیام نور ومشورت با مشاوری خبره می تواند شما را با سطح سختی یا آسانی سؤالات آزمون، نحوه طراحی سؤال ها در دروس مختلف، زمان تعیین شده برای پاسخگویی به سؤالات درس ها نیز تا حد کافی آشنا کند.

مورد دیگر این که، اگر مانند بسیاری از داوطلبان شرکت کننده در آزمون فراگیر ارشد این موضوع برایتان سؤال شده است که آیا قبولی در فراگیر پیام نور سخت است یا خیر می توانید پاسخ درست آن را در جلسات مشاوره قبولی در آزمون فراگیر پیام نور متوجه شوید.

 

 

مشاوره قبولی در آزمون فراگیر پیام نور را از چه کسی دریافت کنیم؟

با توضیحات ارائه شده در بالا حتماً می پرسید که خب حال که دریافت مشاوره قبولی در آزمون فراگیر پیام نور برای اطلاع از درصد قبولی در ارشد فراگیر پیام نور یا نمره قبولی در آزمون فراگیر پیام نور ضروری است و حتی می توان به کمک آن شانس قبولی خود را با توجه به شانس قبولی در ارشد فراگیر نوبت نوزدهم و بیستم تخمین زد آن را از چه کسی بهتر است دریافت کنیم؟

در جواب این سؤال مهم باید خدمت شما دوستان عزیز عرض کنیم که مشاوره قبولی در آزمون فراگیر پیام نور را باید از شخصی دریافت کنید که اطلاعات زیادی از این آزمون جامع و نحوه جذب و پذیرش آن داشته باشد.

در واقع، مشاور طوری نباشد که هر سؤالی از وی می پرسید نتوانید جوابی کامل به آن بدهد.

 البته اطلاعاتی که از طریق یک مشاور ارائه دهنده مشاوره قبولی در آزمون فراگیر ارشد دریافت می کنید باید اطلاعاتی به روز و درست باشند.

مورد دیگر، نحوه برخورد یک مشاور در جلسات مشاوره قبولی در آزمون فراگیر پیام نور است که از قضا بسیار هم مهم است.

یک مشاور باید برخوردی درست و صمیمانه با شما داشته باشد و بتواند نظر شما را در این رابطه جلب کند.

به طوری که، از حضور و شرکت در جلسات مشاوره قبولی در آزمون فراگیر پیام نور وی لذت ببرید و کلی هم به اطلاعاتتان در رابطه با آزمون ارشد اضافه شود.

 

 

اطلاع از اصول و تکنیک های مطالعه با شرکت در جلسات مشاوره قبولی فراگیر ارشد

تکنیک های صحیح و اصولی مطالعه یکی از مواردی است که می توانید با استفاده از مشاوره قبولی در آزمون فراگیر آن ها را یاد بگیرید.

تکنیک هایی که احتمالاً پیش از این مورد استفاده داوطلبان آزمون های ارشد فراگیر سال های گذشته بوده اند و جزء بهترین و کاربردی ترین تکنیک های مطالعه به شمار می آیند.

از میان این تکنیک های مهم و کاربردی می توان به موارد آورده شده در زیر اشاره کرد: 

 

 

تکنیک شماره یک- مطالعه روزنامه وار

در قدم اول و در زمان شروع مطالعه برای کسب نمره قبولی در آزمون فراگیر پیام نور سعی در مطالعه روزنامه وار کتب داشته باشید.

حتماً می پرسید که خب فایده روزنامه وار خواندن مطالب درسی برای کسب درصد قبولی در ارشد فراگیر پیام نور چیست؟

در جواب باید خدمت شما دوستان و همراهان عزیز عرض کنیم که این گونه می توانید به درک کلی از مطالب و مفاهیم گنجانده شده در کتاب های درسی برسید.

این گونه می توانید متوجه شوید که اصلاً کتاب در چه رابطه نوشته شده و موضوع اصلی آن چیست و راجع به چه چیزی صحبت می کند.

از دیگر فواید مطالعه روزنامه وار این است که با توجه به این که به درک کلی از مفاهیم کتاب رسیده اید مسلماً‌ برای سری بعدی مطالعه زمان کمتری را صرف می کنید.

پس با این تفاسیر مطالعه روزنامه وار را به عنوان یکی از روش های مؤثر مطالعه برای کسب نمره قبولی در آزمون فراگیر را هرگز فراموش نکنید.

روشی که احتمالاً موجب افزایش شانس قبولی در ارشد فراگیر نوبت نوزدهم و همین طور برای داوطلبان سال گذشته شده است.

 

 

تکنیک شماره دو- تعریف و بازگویی مطالب درسی

یکی دیگر از تکنیک های مطالعه که می تواند موجب کسب نمره قبولی در آزمون فراگیر برای شما شود و قبولی را برایتان به ارمغان بیاورد استفاده از تکنیک تعریف و بازگویی مطالب درسی است.

در این تکنیک، شما باید تمامی مطالب یک فصل را بعد از خواندن دقیق و مفهومی برای خود تعریف و بازگویی کنید.

مطالب را برای خود با صدای بلند تکرار کنید و یا آن ها را خلاصه وار برای خود در جایی یادداشت بفرمایید.

 

 

 تکنیک شماره سه- مرور کامل مطالب خوانده شده

سومین تکنیک مطالعه که می توانید از آن برای افزایش درصد قبولی در ارشد فراگیر پیام نور استفاده کنید مرور کامل مطالب و فصول کتاب است.

البته مروری که با تمرکز حواس زیاد و دقیق انجام شود. به این ترتیب که، تمامی مطالب مهم کتاب را به صورت خلاصه وار و سریع مطالعه کنید.

برای مرور مطالب درسی جهت افزایش درصد قبولی در ارشد فراگیر پیام نور می توانید از یادداشت های قبلی خود و یا خلاصه های موجود در کتب کمک آموزشی استفاده کنید.

به این ترتیب و با استفاده از این کار می توانید مطالب را تا حد زیادی در ذهن خود تثبیت کنید و آن ها را تا زمانی طولانی به خاطر بسپارید.

 

 

تکنیک شماره چهار- تکرار مدام مطالب

یکی دیگر از تکنیک های مطالعه که مسلماً موجب افزایش درصد قبولی در ارشد فراگیر پیام نور برای شما دوستان داوطلب می شود و از طرفی در افزایش شانس قبولی در ارشد فراگیر نوبت نوزدهم و بیستم برای داوطلبان سال های قبل هم بی اثر نبوده تکرار مدام مطالب است.

به این صورت که، بعد از خواندن یک فصل یا یک بخش از کتاب بارها و بارها مطالب آن را برای خود تکرار کنید و بخوانید.

با تکرار زیاد است که می توان مطالب را برای همیشه ملکه ذهن کرد و هیچ وقت آن ها را از یاد نبرد.

پس هرگز برای کسب درصد قبولی در ارشد فراگیر پیام نور از تکنیک تکرار مدام مطالب غافل نشوید و مطمئن باشید که این روش کمک زیادی به شما در یادگیری هر چه بهتر و بیشتر می کند.

 

 

آشنایی با سؤالات مطرح شده در آزمون ارشد فراگیر در جلسات مشاوره

یکی از موارد بسیار مهمی که می توانید در زمان دریافت مشاوره قبولی در آزمون فراگیر پیام نور از آن مطلع شوید سؤالاتی است که هر ساله در آزمون فراگیر ارشد مطرح می شوند.

در واقع، منطقی هم که فکر کنید بدون اطلاع از نحوه طراحی سؤالات، سؤالات پرتکرار در طول سال های گذشته و تعداد سؤالات حدودی مطرح شده از هر درس و فصل کتاب حتی نمی توان به شرکت در آزمون فکر هم کرد.

به مراتب داوطلبان سال های گذشته هم با اطلاع از چند و چون سؤالات مطرح شده در آزمون توانسته اند شانس قبولی در ارشد فراگیر نوبت نوزدهم و یا بیستم (سال قبل) خود را بالا ببرند.

اطمینان داشته باشید که شما هم می توانید شانس قبولی تان را با اطلاع از این سؤالات همچون شانس قبولی در ارشد فراگیر نوبت نوزدهم و بیستم و حتی دوره های قبل از این ها بالا ببرید.

البته این موضوع در صورتی است که کتاب های درسی از آزمون سال قبل تاکنون تغییری نکرده باشند و برای قبولی بتوانید به آن ها استناد کنید.

 

 

نمره قبولی در آزمون فراگیر پیام نور

 

 

آیا قبولی در فراگیر پیام نور سخت است؟

سؤالی که شرط می بندم حتی برای یک بار هم که شده به ذهن شما دوستان عزیز داوطلب خطور کرده است این سؤال مهم است که آیا قبولی در فراگیر پیام نور سخت است؟

نکند آزمون سخت باشد و من نتوانم قبول شوم؟ دوستانم چه می گویند؟ پدر و مادرم؟ اهل فامیل؟..

دوستان عزیز این افکار مخرب و ناامید کننده را به کل فراموش کنید.

اولاً در پاسخ به این سؤال که آیا قبولی در فراگیر پیام نور سخت است یا خیر باید خدمت شما عزیزان جان عرض کنیم که اگر شما از مشاوره قبولی در آزمون فراگیر پیام نور استفاده کنید مسلماً قبولی در این آزمون نمی تواند برایتان سخت باشد.

اما در غیراینصورت در جواب این سؤال که آیا قبولی در فراگیر پیام نور سخت است باید بگوییم بله همین طور است.

پس ملاحظه می فرمایید که نقش مشاور تا چه اندازه در قبولی شما در این آزمون می تواند مؤثر باشد و شما را یاری کند.

 

 

برای قبولی در آزمون فراگیر کتب درسی را از مراکز معتبر خریداری کنید

همان طور که در مقاله های قبلی هم خدمت شما دوستان عزیز عرض کردیم اطلاع دقیق از کتاب های معتبر معرفی شده برای آزمون ارشد فراگیر از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. 

کتبی به روز و جدید که مطالعه آن ها برای قبولی در آزمون ارشد فراگیر الزامی است. موضوعی که مطرح کردن آن خالی از لطف نیست این است که حتماً این کتب را از مراکز معتبر خریداری کنید. 

اهمیتی ندارد که کتاب هایتان را به صورت اینترنتی و یا حضوری خریداری می کنید فقط یادتان باشد که از جایی خرید کنید که آخرین و معتبرترین منابع را در اختیار شما قرار دهند. 

با توجه به این که قبلاً‌ دیده شده که منابعی نامعتبر و قدیمی به داوطلبان آزمون ارشد فراگیر فروخته شده است پس لطفاً‌ در زمان خرید انواع کتب مورد آزمون ارشد فراگیر از فروشگاه ها و سایت هایی خرید کنید که آخرین منابع منتشر شده را در اختیار شما قرار می دهند. 

 

 

بدون برنامه ریزی حتی طرف درس خواندن هم نروید

داشتن برنامه ریزی برای مطالعه انواع دروس مورد آزمون ارشد فراگیر پیام نور از جمله مواردی است که مسلماً‌ باید توجه خاص و ویژه ای را به آن مبذول دارید.

در واقع، بدون برنامه ریزی هرگز دست به کتاب ها نزنید و طرفشان هم نروید. برنامه ریزی حرفه ای و دقیق که در جلسات مشاوره می توانید آن را از مشاور خود دریافت کنید. 

در این برنامه ریزی به بحث انعطاف پذیری، تفریح و سرگرمی و استراحت کافی توجه شده و اوقات طوری تنظیم شده که فرد در آن ها بیشترین حد بازدهی را دارد. 

برای دریافت بهترین و کامل ترین برنامه ریزی جهت پذیرش در آزمون ارشد فراگیر و گذر از این مرحله مهم با مشاوران ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

 

 

برای آشنایی با بهترین تکنیک های مطالعه برای قبولی فراگیر ارشد از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099072952 تماس از سراسر کشور و  9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

مطالب مرتبط

خرید کتابهای فراگیر ارشد پیام نور

نمونه سوالات ارشد فراگیر پیام نور

منابع کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور

قبولی در آزمون فراگیر پیام نور

به این پست امتیاز دهید
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

چگونه می توان به قبولی در آزمون فراگیر پیام نور رسید؟ 

از طریق استفاده از بهترین روش های مطالعه، تهیه جامع ترین و بهترین منابع و همین طور آشنایی با سوالات سال های گذشته برگزاری آزمون می توان به قبولی در آزمون فراگیر پیام نور رسید.

درصد قبولی در ارشد فراگیر پیام نور و یا نمره قبولی در آزمون فراگیر پیام نور چند است؟ 

برای اطلاع از درصد و یا رتبه قبولی در آزمون فراگیر پیام نور با مشاوران ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

چگونه می توانم شانس قبولی خود را در آزمون ارشد فراگیر تخمین بزنم؟ 

از طریق بررسی و ارزیابی شانس قبولی در ارشد فراگیر نوبت نوزدهم و بیستم (دو دوره آخر برگزاری آزمون ارشد فراگیر) می توانید شانس قبولی خود را در این آزمون تخمین بزنید.

آيا قبولی در فراگیر پیام نور سخت است؟ 

در صورت داشتن برنامه ریزی عالی برای مطالعه، استفاده از بهترین منابع و مواردی از این دست قبولی به هیچ وجه سخت نیست.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • ارشد بدون کنکور پیام نور

    ارشد بدون کنکور پیام نور 1403 + زمان، شرایط، شهریه و لیست رشته ها

    تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد بدون کنکور پیام نور یکی از گزینه‌ها برای افرادی است که قصد ادامه تحصیل در این مقطع را دارند. متقاضیان در صورت برخورداری از شرایط می‌توانند اقدام به ورود به این دانشگاه‌ها و تحصیل در...
  • حذف و اضافه دانشگاه پیام نور

    حذف و اضافه دانشگاه پیام نور + زمان بندی و قوانین 1403

    دانشجویانی که قصد دارند بعد از انتخاب واحد چند واحد درسی را حذف یا اضافه کنند می توانند در زمان مشخص شده‌ای از طریق سایت گلستان به آدرس osreg.pnu.ac.ir حذف و اضافه دانشگاه پیام نور را انجام دهند. معمولا زمان...
  • منابع درسی دانشگاه پیام نور

    منابع درسی دانشگاه پیام نور + لیست دروس | ایران تحصیل

    لیست منابع درسی دانشگاه پیام نور برای مقاطع تحصیلی مختلف اعلام شده است. متقاضیان و دانشجویان می‌توانند بسته به مقطع و رشته تحصیلی خود، منابع درسی خود را یافته و بر همان اساس هر ترم درسی را آغاز نمایند. آنها...
  • انتخاب واحد دانشگاه پیام نور

    انتخاب واحد دانشگاه پیام نور ۱۴۰۲ + راهنما و کد دروس pnu.ac.ir

    انتخاب واحد دانشگاه پیام نور برای دانشجویان مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری آغاز شد. دانشجویان دانشگاه پیام نور می‌بایست پیش از آغاز هر نیمسال، در زمان مقرر انتخاب واحد خود را انجام دهند. این دسته از دانشجویان باید با...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)