ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

ارشد بدون کنکور پیام نور 1403 + زمان، شرایط، شهریه و لیست رشته ها

ارشد بدون کنکور پیام نور
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

تماس با مشاوران ارشد بدون کنکور پیام نور

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد بدون کنکور پیام نور یکی از گزینه‌ها برای افرادی است که قصد ادامه تحصیل در این مقطع را دارند. متقاضیان در صورت برخورداری از شرایط می‌توانند اقدام به ورود به این دانشگاه‌ها و تحصیل در مقطع ارشد از طریق فراگیر پیام نور و یا ثبت نام ارشد بدون کنکور واحد بین المللی پیام نور اقدام نمایند. البته در این میان کسب اطلاعاتی در رابطه با زمان ثبت نام ارشد بدون کنکور پیام نور الزامی است.

داوطلبان می‌توانند در زمان ثبت نام ارشد بدون کنکور پیام نور که از قبل اعلام می‌شود، نام نویسی کنند. برای کسب اطلاعات دقیق در ارتباط با رشته‌های ارشد بدون آزمون پیام نور می‌توانید با مشاورین ایران تحصیل با شماره 9099075307 تماس گرفته و از کارشناسان مجموعه ایران تحصیل راهنمایی‌های لازم را دریافت نمایید.

 

زمان ثبت نام و پذیرش در ارشد بدون کنکور پیام نور 1403

در گذشته داوطلبان فقط از طریق شرکت در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور می‌توانستند وارد این دانشگاه شوند. اما از سال ۹۹، علاوه بر این روش، امکان ثبت نام بدون کنکور پیام نور بر اساس سوابق تحصیلی فراهم شد. در سال جاری نیز ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور پیام نور از طریق بدون آزمون امکان‌پذیر است و اسم نویسی فقط از سایت talent.pnu.ac.ir انجام می‌شود.

در سال قبل، زمان ثبت نام ارشد بدون کنکور پیام نور از 14 تا 24 اسفند ماه بود. از این رو این احتمال وجود دارد که در سال 1403 نیز در همین بازه زمانی لینک ثبت نام فعال شود. به محض اطلاع رسانی، متن مقاله بروزرسانی می‌گردد.

داوطلبان محترم می‌توانند در زمان ثبت نام ارشد بدون کنکور پیام نور از طریق سایت ثبت نام ارشد بدون کنکور پیام نور به آدرس اینترنتی talent.pnu.ac.ir و پرداخت هزینه مربوطه، ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور پیام نور را انجام دهند. لازم به ذکر است که داوطلبان بایستی شرایط ثبت نامی را که در دفترچه ثبت نام آمده است را ملاحظه نمایند.

مشاورین ما آماده پاسخگویی هستند

سایت ثبت نام ارشد بدون کنکور پیام نور 1403

تمامی متقاضیان برای ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور پیام نور و ارائه مدارک و سوابق تحصیلی خودشان باید به سایت ثبت نام ارشد بدون کنکور پیام نور به نشانی اینترنتی talent.pnu.ac.ir مراجعه نمایند و مدارک و اطلاعات خواسته شده را درج کنند. همچنین تمامی مراحل ثبت نام را در زمان ثبت نام ارشد بدون کنکور پیام نور به درستی و با دقت انجام دهند.

👈 پس از بررسی مدارک ارائه شده توسط متقاضی کارشناسی ارشد بدون کنکور پیام نور، نتایج بر روی سامانه سنجش منتشر خواهد شد و داوطلبین باید با وارد نمودن اطلاعات داوطلبی خود وارد ناحیه کاربری خود شده و نتایج خود را مشاهده نمایند.

👈 بعد از مشاهده نتایج قبولی خود باید به دانشگاه قبول شده مراجعه کرده و ادامه ثبت نام خود را به صورت حضوری انجام دهند و ثبت نام خود را برای تحصیل در رشته های کارشناسی ارشد بدون آزمون تکمیل نمایند.

👈 همچنین ایران تحصیل این امکان را به متقاضیان می‌‎دهد که اگر به هر دلیلی نتوانند ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور پیام نور را انجام دهند و یا نتایج خود را مشاهده کنند، مراحل ثبت نام را در سایت ثبت نام ارشد بدون کنکور پیام نور برای افراد انجام دهند. برای این کار کافی است با شماره 9099075307 تماس گرفته و در خواست خود را ذکر کنید.

شرایط پذیرش بدون آزمون ارشد پیام نور 1403

در سال تحصیلی 1403، داوطلبان می توانند در مقطع کارشناسی ارشد بدون کنکور پیام نور و بر اساس سوابق تحصیلی نام نویسی کنند. لازم به ذکر است که داوطلبان با معدل بالا در اولویت هستند. که با ترمیم معدل امکان پیوستن به این دسته داوطلبان را خواهید داشت. این دانشگاه فقط در رشته‌های خاصی که جزو رشته‌های ارشد بدون آزمون پیام نور هستند، دانشجو پذیرش می‌کند.

داوطلبان می‌توانند هم در کارشناسی ارشد بدون آزمون پیام نور ثبت نام کنند و هم منتظر اعلام نتایج باشند تا پس از آن، رشته مناسب‌تر را انتخاب و ثبت نام نهایی را انجام دهند.

البته باید به این نکته مهم توجه داشته باشید که این دانشگاه فقط در رشته هایی اقدام به پذیرش دانشجو می کند که تعدادی ظرفیت خالی وجود داشته و جزو رشته های ارشد بر طبق سوابق تحصیلی باشد.

شرایط عمومی ثبت نام ارشد بدون آزمون پیام نور 1403

برای اطلاع از شرایط عمومی ثبت نام ارشد بدون آزمون پیام نور به موارد زیر توجه نمایید:

◀️ نداشتن فساد اخلاقی

◀️ داشتن توانایی های جسمی متناسب با رشته انتخابی

◀️ پایبند به نظام جمهوری اسلامی ایران از جمله شرایط کارشناسی ارشد بدون کنکور پیام نور می باشد.

◀️ عدم ارتکاب به اعمال خلاف شئون تحصیلی

برای آشنایی با مشاهده نمرات پیام نور کلیک کنید.

شرایط اختصاصی ثبت نام بدون کنکور ارشد پیام نور 1403

از جمله شرایط پذیرش بدون آزمون ارشد پیام نور به صورت اختصاصی موارد زیر می‌باشد:

◀️ داوطلبان آقا باید وضعیت نظام وظیفه خود را مشخص کرده باشند.

◀️ یکی از شرایط پذیرش بدون آزمون ارشد پیام نور، دارا بودن مدرک کارشناسی یا بالاتر که به تائید وزارت علوم رسیده باشد.

◀️ فارغ التحصیل شدن دانشجویانی که در سال آخر کارشناسی تحصیل می کنند.

کارشناسی ارشد بدون کنکور پیام نور

راه های ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور پیام نور

برای اطلاع از راه‌های ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور پیام نور به موارد زیر توجه نمایید:

در سال های اخیر امکان ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور پیام نور و ورود به رشته های ارشد بدون آزمون پیام نور به دو صورت برای داوطلبان فراهم شده است.

  • ثبت‌نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور
  • ثبت نام ارشد بدون کنکور واحد بین المللی پیام نور

نحوه ثبت نام ارشد بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1403

هر فرد می تواند برای ثبت نام در این دوره تحصیلی به صورت اینترنتی و از طریق سایت talent.pnu.ac.ir اقدام کند. در واقع، شما باید برای ثبت نام در این مقطع از دانشگاه پیام نور آن هم به صورت بدون آزمون به سایت دانشگاه پیام نور وارد شوید و تمامی مراحل و فرآیندهای لازم را برای ثبت نام طی کنید.

برای ثبت نام متقاضیان شرکت در کارشناسی ارشد پیام نور باید مراحل زیر را طی نمایند:

⏪ ابتدا وارد سامانه کارشناسی ارشد بدون کنکور پیام نور به نشانی اینترنتی talent.pnu.ac.ir شده و دفترچه راهنمای ثبت نام را دانلود نمایید.

⏪ سپس به مطالعه دقیق دفترچه نموده تمامی رشته های اعلام شده را با دقت مشاهده نمایید.

⏪ در مرحله بعد برای ثبت نام باید تمامی مدارک را آماده کرده و سپس کارت اعتباری ثبت نام آزمون را تهیه نمایید.

⏪ در آخر فرم ثبت نام را با دقت پر کرده و تمامی اطلاعات خواسته شده را وارد و در پایان کد رهگیری را دریافت نمایید.

👈 اگر به دنبال کسب اطلاعاتی به روز و دقیق در رابطه با نحوه و فرآیندهای لازم برای ثبت نام کارشناسی بدون آزمون پیام نور هستید می توانید از کمک مشاوری خبره در این حوزه استفاده کنید.

👈 مشاوران ما آماده ارائه خدمات مشاوره در رابطه با نحوه ثبت نام در مقطع کارشناسی بدون آزمون دانشگاه پیام نور هستند.

تماس با مشاوران

تماس با مشاوران

ثبت نام ارشد بدون کنکور واحد بین المللی پیام نور

دانشگاه پیام نور بین‌الملل واقع در کیش و قشم، هر سال به عنوان سایر واحدهای دانشگاه پیام نور، از طریق طرح فراگیر ارشد به جذب دانشجوی بدون کنکور در مقطع کارشناسی ارشد می‌پردازد. ثبت نام ارشد بدون کنکور واحد بین المللی پیام نور در رشته‌های تحصیلی مختلف از گروه‌های فنی مهندسی و انسانی انجام می‌شود و فارغ‌التحصیلان مقطع کارشناسی می‌توانند در یکی از این رشته‌ها ثبت‌نام نمایند.

 

ثبت نام ارشد بدون آزمون کیش پیام نور

با توجه به اطلاعیه سازمان سنجش، ثبت نام ارشد بدون آزمون کیش پیام نور برای ورودی مهر ماه به صورت اینترنتی در سایت سازمان سنجش دانشگاه پیام نور انجام می‌شود.

برای ورودی بهمن ماه ممکن است ثبت نام ارشد بدون آزمون کیش پیام نور  به صورت اینترنتی در سایت سازمان سنجش یا به صورت حضوری در واحد دانشگاه پیام نور بین‌المللی کیش انجام شود.

برای گسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ایران تحصیل در ارتباط باشید.

 

ثبت نام بدون کنکور ارشد پیام نور واحد قشم

اشخاص مایل به ادامه تحصیل در رشته‌های بدون آزمون ورودی دانشگاه پیام نور قشم در گروه‌های آزمایشی مختلف در مقطع کارشناسی ارشد باید دفترچه این آزمون را مطالعه نمایند.

برای مشاهده و بررسی لیست رشته‌های بدون آزمون ورودی پیام نور، ضروری است که هر متقاضی پیش از ثبت نام بدون کنکور ارشد پیام نور واحد قشم، با دقت شرایط ثبت نام بدون کنکور ارشد پیام نور واحد قشم را مطالعه نموده و سپس رشته مورد نظر خود را انتخاب نماید.

ثبت نام بدون کنکور ارشد پیام نور واحد قشم از طریق اینترنت انجام می‌شود و داوطلبان باید در زمان مقرر، مدارک و اطلاعات خود را در سامانه ثبت‌نام بارگذاری نمایند.

 

پذیرش بدون کنکور استعدادهای درخشان دانشگاه پیام نور 1403-1402

پذیرش بدون کنکور استعدادهای درخشان در دانشگاه پیام نور به صورت طرح استعدادهای درخشان هم برای افراد امکان پذیر است. اما توجه داشته باشید که همه افراد نمی توانند برای تحصیل در رشته های ارشد دانشگاه پیام نور به صورت بدون آزمون اقدامات لازم را انجام دهند.

پذیرش بدون کنکور استعدادهای درخشان دانشگاه پیام نور

◀️ به این صورت که برخورداری هر فرد از شرایطی خاص نیز اهمیت بسیار زیادی دارد. به طور مثال، شما برای شناخته شدن به عنوان استعداد درخشان و به دنبال آن برای ثبت نام کنکور ارشد بدون کنکور دانشگاه پیام نور باید معدل بالایی را در دوره کارشناسی کسب کرده باشید. در مجموع باید فرد موفقی در زمینه تحصیلی و علمی باشید در غیر این صورت امکان ورود به دوره ارشد بدون کنکور دانشگاه پیام نور برای شما دوست عزیز وجود ندارد.

◀️ افرادی که دارای سهمیه استعداد درخشان هستند، باید خود را برای آزمون ورودی آماده نمایند و برای آمادگی این آزمون باید، دروس ترم یک رشته مورد نظر را به خوبی مطالعه نموده و آزمون بدهند. در صورت پذیرفته شدن داوطلب می توانند در ترم دو همان رشته مشغول به ادامه تحصیل شوند.

◀️ دروس و منابع آزمون ورودی کارشناسی ارشد بدون کنکور پیام نور  بر اساس سازمان سنجش مشخص می گردد، اما بیشتر مواقع و اکثر رشته ها شامل 3 تا 4 درس می‌باشد که داوطلب برای قبولی در رشته مورد نظر باید به خوبی آن‌ها را مطالعه نماید.

◀️ در پذیرش بدون آزمون ارشد فراگیر پیام نور 80 درصد از نمره کسب شده در آزمون تاثیر دارد و تنها 20 درصد از معدل دوره کارشناسی در نمره نهایی داوطلب تاثیر گذار است.

 

شهریه کارشناسی ارشد بدون کنکور پیام نور 1403

دانشگاه های پیام نور از دسته دانشگاه های غیر دولتی ایران هستند و سیستم فعالیت آن ها بر اساس پرداخت هزینه از سوی دانشجو برای ادامه تحصیل می‌باشد، به همین جهت یکی از مواردی که برای داوطلبینی که قصد دارند در رشته های جدید پیام نور بدون کنکور تحصیل کنند، پرداخت شهریه است.

 اطلاعیه

شهریه دانشجویانی که از طریق کنکور وارد دانشگاه پیام نور می شوند با افرادی که از طریق طرح فراگیر پذیرش می شوند یکسان است.

سازمان سنجش بر اساس اطلاعیه ، میزان شهریه دانشگاه پیام نور را به صورت جدول زیر اعلام نموده است:

شهریه ارشد پیام نور  1403
تمامی  رشته ها شهریه ثابت در هر ترم شهریه متغیر هر واحد
دروس نظری دروس عملی دروس پایان نامه و پر هزینه
از 18,891,750 تا 24,556,000 از  1,694,795 تا 2,213,787 از 5,437,100 تا 6,326,422 10,684,857 از 8,441,566 تا

👈 شهریه کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور هر ساله حدود ۱۰ تا ۱۵ درصد افزایش می‌یابد. نحوه پرداخت آن در تمامی مقاطع نیز مشابه است. مقدار شهریه یک ترم با در نظر گرفتن ۸ واحد نظری محاسبه‌شده‌است.

👈مقطع پایه تحصیلی کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور دارای 32 واحد درسی می باشد که هر دانشجو در هر ترم می‌تواند 6 الی 12 واحد اخذ نماید. با توجه به تعداد واحد های ترم، هزینه هر ترم به صورت زیر می باشد:

میزان شهریه ارشد پیام نور 1403
رشته علوم انسانی مبلغ 3,400,000 الی 4,500,000
رشته  فنی و مهندسی مبلغ 3,900,000 الی 5,280,000
رشته  علوم پایه مبلغ 3,600,000 الی 4,500,000
رشته هنر مبلغ 3,300,000 الی 4,500,000

شهریه کارشناسی ارشد بدون کنکور پیام نور

رشته های ارشد بدون کنکور پیام نور 1403

رشته های ارشد بدون آزمون پیام نور در زمان ثبت نام ارشد بدون کنکور پیام نور اعلام می شود. به دلیل اینکه مرحله جداگانه ای برای انتخاب رشته ارشد بدون کنکور بر گزار نمی گردد، داوطلبین علاقه مند به انتخاب رشته های ارشد بدون کنکور پیام نور باید اولویت رشته ای خود را همزمان با ثبت نام انجام بدهند. ما برای شما لینک آخرین دفترچه منتشر شده ارشد بدون کنکور پیام نور را قرار داده ایم:

همچنین برخی از لیست رشته‌های بدون کنکور پیام نور به شرح زیر است:

رشته های ارشد بدون کنکور پیام نور علوم انسانی
آب و هواشناسی در گرایش های  مختلف علوم اقتصادی در گرایش های مختلف
 آسیب شناسی ورزشی و حرکات اصلاحی گرایش حرکات اصلاحی  علوم سیاسی
 آموزش زبان انگلیسی علوم قرآن و حدیث
 آموزش زبان فارسی فلسفه و حکمت اسلامی
 آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان  فیزیولوژی ورزشی گرایش های مختلف
 آموزش و بهسازی منابع انسانی مدیریت دولتی گرایش مختلف
 اخلاق در گرایش های مختلف کارآفرینی
مدیریت فناوری اطلاعات در گرایش های مختلف مدیریت امور شهری
 برنامه ریزی درسی مدیریت آموزشی
  ادیان و عرفان مترجمی زبان انگلیسی
 الهیات و معارف اسلامی گرایش های مختلف  مدیریت بازرگانی
روان شناسی اسلامی در گرایش های مختلف  برنامه ریزی رفاه اجتماعی
برنامه ریزی آمایش سرزمین مدیریت کسب کار در گرایش های مختلف

 

رشته های ارشد بدون کنکور پیام نور  علوم پایه
آمار ریاضی ژنتیک
 آموزش رياضی  شيمي گرايش های مختلف
بیوشیمی فیزیک گرایش های مختلف
بیوفیزیک علوم زمین گرایشهای مختلف
ریاضی كاربردی گرایش مختلف و ریاضی محض گرایش مختلف ژئوفیزیک گرایش زلزله شناسی
 زيست شناسي جانوري زیست شناسی گیاهی گرایش مختلف

 

رشته های ارشد بدون کنکور پیام نور  فنی و مهندسی
مهندسی برق مهندسی فناوری اطلاعات  گرایش های مختلف
مهندسی شیمی گرایش های مختلف مهندسی کامپیوتر گرایش های مختلف
مهندسی صنایع گرایش های مختلف مهندسی مکانیک گرایش های مختلف
مهندسی عمران گرایش های مختلف مهندسی مواد گرایش های مختلف

 

رشته های ارشد بدون کنکور پیام نور کشاورزی
اقتصاد كشاورزی گرایش های مختلف مهندسی مکانیزاسیون کشاورزی گرایش انرژی
علوم و مهندسی محیط زیست گرایش ارزیابی و آمایش سرزمین توسعه روستایی
بیوتكنولوژی كشاورزی علوم دامی گرایش تغذیه دام

 

رشته های ارشد بدون کنکور پیام نور هنر
 پژوهش هنر
 طراحی شهری
 مهندسی معماری

رشته های ارشد بدون کنکور پیام نور

رشته های ارشد واحد کیش و قشم پیام نور

در هر سال، لیست رشته های ارشد واحد کیش و قشم پیام نور ممکن است دارای تغییراتی نسبت به سال گذشته باشد. در جدول‌های زیر، رشته های ارشد واحد کیش و قشم پیام نور برای دانشجویاندانشگاه پیام نور برگزیده‌ شده‌ است.

 

رشته های ارشد واحد کیش
مدیریت بازرگانی گرایش بازرگانی بین المللی
مدیریت دولتی گرایش توسعه منابع انسانی
روانشناسی گرایش روانشناسی عمومی
مهندسی معماری
مهندسی صنایع در گرایش سیستم های کلان و گرایش بهینه سازی سیستم ها
مهندسی عمران گرایش راه و ترابری

 

رشته های ارشد واحد قشم
مهندسی معماری
علوم ورزشی گرایش مدیریت راهبردی در سازمان های ورزشی
مدیریت فناوری اطلاعات گرایش مدیریت منابع اطلاعات، گرایش کسب و کار الکترونیک، گرایش مدیریت دانش و گرایش سیستم های اطلاعاتی پیشرفته
مدیریت بازرگانی گرایش مدیریت استراتژیک، گرایش کارآفرینی، گرایش بازرگانی داخلی، گرایش بازرگانی بین المللی، گرایش بازاریابی و گرایش تجارت الکترونیک
زبان انگلیسی گرایش آموزش زبان انگلیسی
زیست شناسی جانوری گرایش فیزیولوژی و گرایش سلولی تکوینی
مدیریت کسب و کار گرایش مالی، فناوری، سیستم های اطلاعاتی و فناوری اطلاعات، رفتار سازمانی و منابع انسانی، بازاریابی و …

 

تاریخ گرایش تارخ اسلام
حسابداری
مهندسی کامپیوتر گرایش نرم افزار

 

جهت اطلاع از جدیدترین رشته های ارشد واحد کیش و قشم پیام نور با کارشناسان ایران تحصیل در ارتباط باشید تا لیست سال جدید را دریافت نمایید.

 

مزیت تحصیل در مقطع ارشد بدون کنکور پیام نور 1403

این دانشگاه بعد از دانشگاه آزاد از نظر تعداد پذیرش دانشجو رتبه دوم را به خود اختصاص داده است. از بهترین مزیت های دانشگاه پیام نور، مشخص بودن منابع و کتاب های آن است و هر دانشجو در هر شهری یک کتاب را خوانده و همگی یکسان هستند.

هم چنین از دیگر ویژگی های بارز دانشگاه پیام نور میتوان به کلاس های حضوری و غیر حضوری آن اشاره کرد که بسیاری از افراد شاغل میتوانند باتوجه به شرایط خود در این دانشگاه تحصیل کنند. وجود اساتید برجسته و مجرب کشور که بعضا اعضای هیئت علمی نیز میباشند این دانشگاه را به گزینه خوبی برای ادامه تحصیلات عالیه تبدیل کرده است. برخی دیگر از مزیت های این دانشگاه به شرح زیر است:

مزیت ارشد بدون کنکور پیام نور

شهریه مناسب تر نسبت به دانشگاه های آزاد و غیر انتفاعی
امکان تحصیل برای تمامی افراد که شاغل هستند و امکان حضور در کلاس را ندارند
مدرک این دانشگاه معتبر و زیر نظر وزارت علوم می باشد
حوزه امتحان پایان ترم توسط دانشجو مشخص می‌گردد
افرادی که تحت پوشش نهاد های حمایتی هستند از تخفیف شهریه می‌توانند استفاده نمایند
دانشجو پس از فارغ التحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد، می‌تواند بلافاصله برای مقطع دکتری شرکت نماید.
در مدرک تحصیلی فارغ التحصیل دانشگاه پیام نور عبارت هایی نظیر فراگیر، غیرحضوری، بدون کنکور درج نمی‌گردد.
امکان تحصیل همزمان در دو رشته فقط در این دانشگاه امکان پذیر است.

سایت اعلام نتایج کارشناسی ارشد بدون کنکور پیام نور ۱۴۰۳

داوطلبانی که در موعد مقرر ثبت نام انجام داده و فرم‌های مربوطه را تکمیل کرده و هزینه را پرداخت و رشته محل را انتخاب کرده اند، می‌توانند در زمان اعلام نتایج به سایت اعلام نتایج کارشناسی ارشد بدون کنکور پیام نور ۱۴۰۳ مراجعه کرده و اعلام نتایج ارشد بدون کنکور را مشاهده نمایند. متقاضیان باید توجه داشته باشند که تمامی مراحل در سایت کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه پیام نور talent.pnu.ac.ir ۱۴۰۳ انجام خواهد شد.

داوطلبان باید در موعد مقرر به سایت اعلام نتایج کارشناسی ارشد بدون کنکور پیام نور ۱۴۰۳ مراجعه کرده و پس از مشاهده نتایج بدون کنکور کارشناسی ارشد پیام نور ۱۴۰۳ و استعداد درخشان، به دانشگاه پذیرفته‌شده‌مراجعه کرده و مراحل ثبت نام خود را به صورت حضوری انجام دهند. در حال حاضر، اعلام نتایج ارشد بدون آزمون پیام نور انجام‌نشده‌و به محض اعلام، لینک دسترسی مستقیم به سایت ارائه خواهد شد.

با اعلام نتایج، لینک مستقیم سایت اعلام نتایج کارشناسی ارشد بدون کنکور پیام نور ۱۴۰۳ در این قسمت قرار خواهد گرفت.

متقاضیان باید توجه داشته باشند که ثبت نام در بدون کنکور استعداد درخشان دانشگاه پیام نور و فراگیر دانشگاه پیام نور از دو سایت مجزا و در زمان‌های متفاوت انجام می‌شود و متقاضیان حائز شرایط می‌توانند علاوه بر ثبت نام در آزمون کنکور کارشناسی ارشد، انتخاب رشته را در بدون آزمون‌ها نیز انجام دهند، سپس در زمان اعلام نتایج یکی از رشته‌های قبول‌شده‌را در نظر گرفته و ثبت نام نهایی را انجام دهند.

سایت اعلام نتایج کارشناسی ارشد بدون کنکور پیام نور

مشاوره برای ثبت‌نام در دوره کارشناسی ارشد بدون آزمون در دانشگاه پیام نور سال ۱۴۰۳

داوطلبان با معدل بالا در مرحله کارشناسی و با عمل‌کرد برتر نسبت به دیگر داوطلبان، اولویت بیشتری برای ثبت‌نام در این دانشگاه خواهند داشت. دانشگاه پیام نور برای جلب داوطلبان، معیار معدل خاصی را در نظر نگرفته است.

تنها رشته‌هایی در دانشگاه پیام نور وجود دارند که بر اساس سوابق تحصیلی انتخاب می‌شوند و داوطلبان می‌توانند در دوره کارشناسی ارشد بدون آزمون ۱۴۰۳ ثبت‌نام کنند و منتظر اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ خود باشند.

پس از اعلام نتایج، داوطلبان می‌توانند رشته مناسب را انتخاب کرده و ثبت‌نام نهایی خود را در دانشگاه انجام دهند.


خلاصه مقاله ارشد بدون کنکور پیام نور

دانشجویان برای تحصیل در دوره کارشناسی ارشد بدون کنکور پیام نور 1403 باید با داشتن شرایط اعلامی دانشگاه، برای نام نویسی خود در زمان مقرر اقدام کنند. زمان ثبت نام ارشد بدون کنکور پیام نور از اوایل اسفند ماه آغاز می‌شود و متقاضیان ارشد بدون آزمون پیام نور می‌توانند مراحل ثبت نام خود را انجام دهند.

در این دانشگاه‌های شهریه محور اغلب رشته‌های دانشگاهی ارائه می‌شود و متقاضیان در صورت داشتن شرایط می‌توانند با ورود به سایت ثبت نام ارشد بدون کنکور پیام نور اقدام به ثبت نام کنند. شرایط و هزینه‌های تحصیل بدون کنکور در ارشد دانشگاه پیام نور هر ساله متفاوت است و از سوی دانشگاه پیام نور به متقاضیان اعلام می‌گردد.

در این مقاله در خصوص ثبت نام ارشد بدون کنکور واحد بین المللی پیام نور نیز توضیحات کاملی ارائه گردید.

اگر پس از مطالعه این مقاله پرسشی در مورد زمان ثبت نام ارشد بدون کنکور پیام نور و سایت آن داشتید، می‌توانید از طریق شماره 9099075307 با مشاوران ایران تحصیل تماس گرفته و یا از طریق همین مقاله کامنت بگذارید. کارشناسان ما در اولین فرصت پاسخ گو شما عزیزان خواهند بود.

برای دانلود فایل pdf ارشد بدون کنکور پیام نور کلیک کنید.

 

پادکست صوتی مقاله کارشناسی ارشد بدون کنکور پیام نور

 

 

4.2/5 - (17 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

تماس با مشاوران ارشد بدون کنکور پیام نور

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

کارشناسی ارشد بدون کنکور پیام نور از چه طریق امکان پذیر است؟

ورود به کارشناسی ارشد بدون کنکور پیام نور از طریق طرح فراگیر پیام نور و همین طور طرح استعداد درخشان میسر است.

مهلت ثبت نام ارشد بدون کنکور دانشگاه پیام نور چه تاریخی است؟

احتمالا  از 14 تا 24 اسفندماه ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور پیام نور آغاز خواهد شد. برای اطلاع بیشتر با کارشناسان ایران تحصیل در ارتباط باشید.

شهریه ارشد بدون کنکور پیام نور به چه صورت است؟

شهریه دانشجویانی که از طریق کنکور وارد دانشگاه پیام نور می‌شوند با افرادی که از طریق فراگیر پذیرش می‌شوند، یکسان است.

نظرات

71 دیدگاه دربارهٔ «ارشد بدون کنکور پیام نور 1403 + زمان، شرایط، شهریه و لیست رشته ها»

  1. Avatar photo مطہرہ بابایی گفت:

    سلام من مطہرہ بابایی ام می خواستم بدونم کنکور کارشناسی ارشد سال جدید کی برگزار میشہ

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      اگر شما وتجد شرایط استعداد درهخشان باشید این امکان را دارید ثبت نام کنید و همینظور داخل اردیبهشت ماه فراخوان ها اعلام میشود

بارگذاری دیدگاه های بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)