ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

سایت گلستان دانشگاه پیام نور + ورود به سامانه

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۴
  • تاریخ بروزرسانی: ۱۰ مهر ۱۴۰۲
سایت گلستان دانشگاه پیام نور
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

اگر به هر دلیلی نمیتوانید وارد سایت گلستان شوید با ما تماس بگیرید و کارتان را به ما بسپارید.

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

reg.pnu.ac.ir سایت گلستان دانشگاه پیام نور با هدف مکانیزه کردن فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی برای دانشجویان، خدمات اینترنتی را ارائه می‌دهد. دانشجویان می‌توانند از این سامانه برای امور اداری و آموزشی خود استفاده کنند.

برای کسب اطلاعاتی در رابطه با نحوه ورود به سیستم گلستان به آدرس reg.pnu.ac.ir با گوشی، کامپیوتر و آشنایی با بخش های مختلف گنجانده شده در این سایت، می توانید با تیم مشاوره تحصیلی در این رابطه تماس حاصل فرمایید.

سایت گلستان دانشگاه پیام نور چیست؟

✔️ سامانه گلستان پیام نور سایتی است که با آدرس reg.pnu.ac.ir برای استفاده دانشجویان این دانشگاه طراحی و راه اندازی شده است.

✔️تمامی دانشجویان این دانشگاه می توانند برای انجام کارهای دانشجویی خود مانند انتخاب واحد سامانه گلستان، اطلاع از مبلغ شهریه و همین طور واریز هزینه هر ترم تحصیلی از سامانه گلستان پیام نور استفاده کنند.

✔️دو لینک جداگانه برای تسهیل ورود به سامانه جامع گلستان دانشگاه پیام نور در اختیار دانشجویان قرار گرفته است. دانشجویان می‌توانند با مراجعه به نشانی‌های osreg. pnu. ac. ir و reg. pnu. ac. ir وارد صفحه شخصی خود‌شده‌و اقدامات لازم را برای انجام امور آموزشی بدون نیاز به حضور حضوری در دانشگاه انجام دهند.

✔️برای انتخاب واحد‌های درسی، حذف و اضافه، مشاهده کارنامه، پرداخت شهریه در سامانه گلستان پیام نور و سایر خدمات آموزشی، دانشجویان دانشگاه پیام نور باید هر نیمسال تحصیلی وارد سامانه گلستان‌شده‌و با توجه به زمانبندی مشخص‌شده‌توسط دانشگاه اقدامات لازم را انجام دهند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور وارد شوید.

سایت گلستان دانشگاه پیام نور چیست؟

در مورد تاریخچه سایت گلستان دانشگاه پیام نور چه می دانید؟

از زمان تأسیس و راه اندازی دانشگاه پیام نور و پذیرش دانشجو در این دانشگاه، کارهای دانشگاهی دانشجویان در این مرکز با حضور فرد در دانشگاه و مراجعه به مدیر گروه رشته تحصیلی دانشگاهی صورت می گرفت.

اما سرانجام بعد از چند سال تصمیم به انجام اینترنتی کارها با تأسیس سامانه ای گرفته شد.

سایت گلستان دانشگاه پیام نور در سال 1383 برای استفاده تمامی دانشجویان در دانشگاه پیام نور راه اندازی شده است.

البته دقت داشته باشید که در ابتدای کار و تا حدود دو سال بعد نیز از این سامانه به صورت آزمایشی استفاده می شد تا از صحت کار آن اطمینان حاصل شود.

در حال حاضر، سایت گلستان پیام نور بدون هیچ مشکلی و به خوبی کار می کند و به راحتی می توانید با استفاده از سیستم کامپیوتر و یا گوشی تلفن وارد آن شوید.

اگر می خواهید بدانید که دانشگاه پیام نور بهتر است یا غیرانتفاعی وارد لینک مربوطه شوید.

چگونه می توان به سایت گلستان دانشگاه پیام نور وارد شد؟

ورود به سایت گلستان پیام نور به آدرس reg.pnu.ac.ir با طی مراحلی برای هر یک از افراد و دانشجویان میسر است. اما ممکن است یک سری از دانشجویان عزیز مخصوصا کسانی که ورودی جدید هستند، در مورد کار با این سامانه دچار مشکل شوند.

برای آموزش نحوه کار با سایت سهبا دانشگاه پیام نور روی لینک بزنید.

بنر کال تو اکشن

راهنمای تصویری ورود به سایت گلستان دانشگاه پیام نور

برای ورود به سامانه گلستان پیام نور باید آدرس این سایت یعنی reg.pnu.ac.ir را در مرورگر گوگل خود وارد کنید.

سپس در صفحه ای که به شما نشان داده می شود بر روی سایت گلستان دانشگاه پیام نور کلیک کنید.

reg.pnu.ac.ir سایت گلستان دانشگاه پیام نور

بعد از اینکه سایت دانشگاه برای شما باز شد بر روی گزینه ی ورود به سیستم کلیک کنید.

ورود به reg.pnu.ac.ir سایت گلستان دانشگاه پیام نور

در این مرحله باید نام کاربری و رمز عبور خود را در فیلدهای تعبیه شده در سامانه درج کرده و در ادامه با وارد کردن کد امنیتی خواسته شده، بر روی گزینه ورود کلیک بفرمایید.

توجه: در نظر داشته باشید که نام کاربری و رمز عبور، در ابتدا توسط دانشگاه به همه ی دانشجویان ارائه می شود.

برای کسب اطلاع در زمینه شهریه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور روی لینک کلیک کنید.

نحوه ی ورود به سیستم reg.pnu.ac.ir با گوشی

شاید برخی از شما دوستان عزیز مایل به ورود به سامانه گلستان پیام نور از طریق تلفن همراه خود باشید.

در رابطه با نحوه ی ورود به سیستم گلستان با گوشی نیز دقیقا همانند ورود به این سامانه از طریق کامپیوتر است و تفاوتی بین نحوه ی ورود به سیستم گلستان با گوشی یا به وسیله سیستم کامپیوتر وجود ندارد.

برای اطلاع از زمان و نحوه ثبت نام غیرحضوری دانشگاه پیام نور وارد لینک مربوطه شوید.

امکانات سایت گلستان دانشگاه پیام نور

از میان مهم ترین امکانات گنجانده شده در سامانه گلستان دانشگاه پیام نور، می توان به امکان مشاهده نمره های پایان ترم و یا میان ترم و همین طور اعتراض به نمره های دروس مختلف در هر ترم تحصیلی اشاره کرد.

البته برای ارائه درخواست مهمانی در دانشگاه های دیگر نیز می توانید به سامانه گلستان دانشگاه پیام نور مراجعه کنید.

یکی دیگر از امکانات این سامانه، بخش انتخاب واحد است که در آغاز هر ترم تحصیلی با مراجعه به آن، می توانید دروس مدنظر خود را انتخاب نمایید.

به طور کلی امکانات reg.pnu.ac.ir سایت گلستان دانشگاه پیام نور به شرح زیر است:

💢 ثبت نام:

در این بخش امکاناتی از جمله گزارش ثبت نام و فرآیند ثبت نام برای دانشجویان وجود دارد. پس از پایان ثبت نام، دانشجویان باید از طریق منوی گزارش ثبت نام، صحت انتخاب واحد، درس‌های خود و زمان امتحانات را مشاهده و تایید کنند. همچنین در این بخش، مبلغ شهریه قابل پرداخت نیز نمایش داده می‌شود. در صورت مشاهده این موارد، ثبت نام با موفقیت انجام‌شده‌است.

💢 آموزش:

در این بخش، گزینه‌هایی مانند گزارش‌های دانشجو، شهریه، درس‌های ترمی، لیست‌ها و آمارها، مشاهده نتایج آزمون‌ها، ثبت اعتراض به نتیجه آزمون و اطلاعات جامع دانشجو قرار دارد که دانشجویان می‌توانند با ورود به این بخش از این امکانات استفاده کنند. در صورت داشتن تضاد در اطلاعات فردی و هویتی خود، دانشجویان می‌توانند پس از بررسی گزینه «اطلاعات جامع دانشجو»، در این بخش اصلاح اطلاعات خود را انجام دهند.

💢 درخواست‌ها:

در این بخش، دانشجویان می‌توانند درخواست‌هایی مانند پیگیری پرداخت شهریه پیام نور، مرخصی تحصیلی، درخواست میهمانی، معرفی به استاد، درخواست حذف ترم، ثبت اعتراض و تجدید نظر و درخواست گواهی اشتغال به تحصیل را ثبت کنند و پاسخ درخواست‌های خود را از همین بخش پیگیری کنند.

برای اطلاع از شهریه پایان نامه دانشگاه پیام نور وارد لینک مربوطه شوید.

امکانات سایت گلستان دانشگاه پیام نور 

چگونه می توان برای مشاهده نمرات در سایت گلستان دانشگاه پیام نور اقدام کرد؟

با توجه به اهمیت اطلاع دانشجویان از نحوه مشاهده نمرات درسی در هر یک از ترم های تحصیلی، در این بخش از نوشته به نحوه ی مشاهده نمرات در سامانه گلستان دانشگاه پیام نور اشاره می کنیم.

✅ برای مشاهده نمرات در سامانه گلستان باید به آدرس این سایت یعنی reg.pnu.ac.ir رفته و وارد سیستم شوید.

ورود به reg.pnu.ac.ir سایت گلستان دانشگاه پیام نور

✅نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید.

✅در ادامه باید بر روی گزینه مشاهده نتایج آزمون دانشجو کلیک کنید.

نتایج آزمون در reg.pnu.ac.ir سایت گلستان دانشگاه پیام نور

✅برای مشاهده نمرات خود در سامانه گلستان پیام نور، بر روی علامت سؤال کنار فیلد شماره و گروه درس کلیک کنید تا در ادامه لیست درس های شما نمایش داده شود.

نتایج در reg.pnu.ac.ir سایت گلستان دانشگاه پیام نور

✅بعد از مشاهده لیست دروس، برای مشاهده نمرات هر یک از درس ها باید بر روی نام درس مورد نظر کلیک کنید و در ادامه بر روی گزینه جست و جو بزنید تا بتوانید نمره تشریحی و تستی و همین طور میان ترم خود را مشاهده بفرمایید.

✅البته تعداد پاسخ های غلط و درست را هم می توانید در این بخش ملاحظه کنید.

برای کسب اطلاع در زمینه شهریه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور روی لینک کلیک کنید.

در مورد نحوه انتخاب واحد پیام نور در سایت گلستان دانشگاه پیام نور چه می دانید؟

از آن جایی که نحوه ی انتخاب واحد واحدهای مختلف پیام نور برای هر یک از دانشجویان الزامی و مهم است، در این بخش با نحوه ی انتخاب واحد در سامانه گلستان در خدمت شما هستیم.

دقت داشته باشید که تمامی دانشجویان مشغول به تحصیل در دانشگاه پیام نور در تمامی مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و همین طور دکتری می توانند وارد این سامانه شوند و برای انتخاب واحد خود در هر ترم تحصیلی اقدام نمایند.

✅در ابتدا به آدرس اینترنتی سایت گلستان دانشگاه پیام نور به آدرس reg.pnu.ac.ir مراجعه کرده، نام کاربری و پسورد خود را وارد نمایید.

✅با درج رمز عبور و نام کاربری می توانید به صفحه ی شخصی خود که اطلاعاتتان در آن درج شده وارد شوید.

ورود به reg.pnu.ac.ir سایت گلستان دانشگاه پیام نور

✅در صفحه ی اطلاعات شخصی، بر روی گزینه آموزش بزنید و در ادامه عملیات، ثبت نام و ثبت نام اصلی را بزنید.

✅بعد از اینکه به صفحه ی ثبت نام اصلی وارد شدید در آنجا لیست تمامی دروسی را که می توانید در ترم تحصیلی انتخاب کنید را مشاهده می کنید.

✅سپس تمامی دروس مورد نیاز خود را انتخاب کرده و روی گزینه ثبت و اعمال تغییرات کلیک کنید.

✅دقت داشته باشید که در صورت نیاز به حذف واحد مورد نظر، می توانید از کشوی موجود در کنار هر یک از دروس در بالای صفحه گزینه حذف را انتخاب کنید.

برای دانلود جروات ارشد فراگیر پیام نور وارد لینک مربوطه شوید.

آیا می توان برای بازیابی رمز عبور سایت گلستان دانشگاه پیام نور اقدام کرد؟

گاهی ممکن است در زمان ورود به سامانه گلستان پیام نور رمز عبور خود را فراموش کرده باشید و موفق به ورود نشوید.

👁‍🗨 اگر هر یک از دانشجویان رمز عبور خود را فراموش کرده باشند، می‌توانند با انجام مراحل زیر، مجددا آن را بازیابی کنند. ابتدا به سایت گلستان به نشانی reg.pnu.ac.ir مراجعه کنید و سپس کلید «ورود به سیستم» را انتخاب کنید. سپس گزینه «بازیابی کلمه عبور دانشجو» را فشار دهید. اطلاعات خواسته‌شده‌را وارد و روی کلید «جستجو» کلیک کنید.

👁‍🗨برای بازیابی کلمه عبور اساتید، اساتید این دانشگاه نیز می‌توانند با توجه به راهنمایی که در ادامه ذکر‌شده‌است، در صورتی که به هر دلیلی کلمه عبور خود را فراموش کرده و یا از دست داده باشند، مجددا آن را دریافت کنند. جهت این منظور، لازم است به سایت گلستان با نشانی reg. pnu. ac. ir مراجعه و سپس کلید «ورود به سیستم» را انتخاب کنند. سپس گزینه «بازیابی کلمه عبور اساتید» را فشار داده و اطلاعات مورد نیاز را وارد کنند و در نهایت کلید «جستجو» را بفشارند.

برای ثبت نام مهمانی دانشگاه پیام نور روی لینک کلیک کنید.

در مورد سامانه آموزش مجازی دانشگاه پیام نور چیزی می دانید؟

به جز سامانه گلستان دانشگاه پیام نور کسب اطلاعاتی در رابطه با سامانه آموزش مجازی دانشگاه پیام نور نیز می تواند خالی از لطف نباشد.

همان طور که می دانید این روزها دیگر خبری از حضور در کلاس های درسی مدارس نیست و تمامی دانشجویان باید برای یادگیری دروس خود به صورت مجازی اقدام کنند.

سامانه آموزش مجازی دانشگاه پیام نور LMS نام دارد که هر کدام از دانشجویان برای ورود به آن می توانند طی چند مرحله اقدام کنند.

اما قبل از هر چیز باید با بخش های مختلف سامانه LMS و همین طور نحوه ورود به آن آشنایی لازم را پیدا کنید تا در زمان ورود به سامانه، جهت شرکت در کلاس های درسی مشکلی نداشته باشید.

برای آشنایی با دانشگاه های پیام نور استان تهران بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

کال تو اکشن تماس

مراحل مشاهده شهریه از reg.pnu.ac.ir سایت گلستان دانشگاه پیام نور

از جمله  امکاناتی که سامانه جامع گلستان در اختیار داوطلبان قرار داده است، امکان پرداخت شهریه هر ترم تحصیلی است.

به همین دلیل، دانشجویان دانشگاه پیام نور می‌توانند با توجه به مبلغ قابل پرداخت شهریه اعلام‌شده‌برای هر مقطع و رشته تحصیلی، با ورود به سایت گلستان پیام نور reg.pnu.ac.ir، شهریه مورد نظر خود را اینترنتی پرداخت نمایند.

همچنین برای اطلاع‌رسانی بیشتر درباره نحوه مشاهده شهریه از سیستم جامع گلستان پیام نور، توضیحات بیشتری ارائه‌شده‌است.

✅در ابتدا داوطلبان باید به سایت گلستان دانشگاه پیام نور به نشانی reg.pnu.ac.ir مراجعه کرده و با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور خود، به پورتال شخصی خود وارد شوند.

✅سپس با انتخاب قسمت آموزش و کلیک بر روی شهریه، عبارت «پرداخت‌های الکترونیکی دانشجو» را مشاهده خواهند کرد.

شهریه reg.pnu.ac.ir سایت گلستان دانشگاه پیام نور

✅با ورود به صفحه پرداخت‌های الکترونیکی دانشجو، داوطلبان می‌توانند میزان مبلغ قابل پرداخت و مبلغ بدهی برای هر نیمسال تحصیلی را بررسی کنند.

✅در ادامه، متقاضیان می‌توانند در قسمت مبلغ پرداختی، مبلغ شهریه اعلام‌شده‌را وارد کنند و با انتخاب یکی از بانک‌های موجود، شهریه خود را پرداخت کنند.

✅در صورت دسترسی سریع‌تر به شهریه ترم تحصیلی مورد نظر از سیستم جامع گلستان پیام نور، داوطلبان می‌توانند در قسمت پایین صفحه اصلی سایت گلستان پیام نور، در قسمت گزارشات کد مختص به مشاهده شهریه از سیستم جامع گلستان پیام نور را وارد کرده و با انتخاب، به لیست شهریه ترمی خود دسترسی داشته باشند.

در مورد اپلیکیشن پیام من چه می دانید؟

اپلیکیشن پیام من، نرم افزاری ست که برای استفاده دانشجویان پیام نور طراحی شده است.

در نیمسال تحصیلی دوم سال ۹۸-۹۹، بسیاری از دانشگاه‌ها به دلیل شیوع ویروس کرونا تغییراتی اعم از تعطیلی و ارائه آموزش‌های مجازی را تجربه کرده‌اند. دانشگاه پیام نور نیز در این دسته از دانشگاه‌ها قرار گرفته و در دوران شیوع بیماری، آموزش‌های دانشجویان را به صورت آنلاین و اینترنتی ادامه داده است.

با توجه به عدم ثبات شرایط، دانشگاه پیام نور تصمیمی برای بازگشایی واحدها در نیمسال جاری ندارد و امتحانات پایان ترم نیز به صورت مجازی برگزار خواهد شد. به منظور سهولت دسترسی داوطلبان به زیرساخت‌های الکترونیکی آزمون‌ها، دانشگاه پیام نور اپلیکیشن پیام من را طراحی و راه‌اندازی کرده است. دانشجویان باید در زمان تعیین‌شده‌در تقویم آموزشی دانشگاه این اپلیکیشن را دانلود و نصب کرده و در امتحانات خود شرکت کنند.

در واقع هدف اصلی از ایجاد و راه اندازی این اپلیکیشن، استفاده از آن در ایام امتحانات بود که کار برگزاری امتحانات هر یک از دروس را برای دانشجویان راحت تر می کند.

اساتید محترم می توانند برای برگزاری امتحانات پایان ترم و همین طور میان ترم دانشگاه پیام نور، از این سامانه جامع و شناخته شده استفاده کنند.

 

برای اپلیکیشن پیام من پیام نور روی لینک کلیک کنید.

 

چگونه می توان از اپلیکیشن پیام من استفاده کرد؟

می توانید این اپلیکیشن را بر روی تلفن همراه خود نصب کنید و استفاده نمایید.

توجه داشته باشید اهمیتی ندارد که سیستم عامل گوشی شما اندروید و یا ios است. در هر حالت می توانید این نرم افزار را بر روی گوشی خود به راحتی استفاده کنید.

دانشجویان دانشگاه پیام نور می‌توانند برای استفاده از نسخه تحت وب این اپلیکیشن، به آدرس pm.pnu.ac.ir وارد سایت پیام من شوند.

دانشجویان برای ورود به سامانه «پیام من» از شماره دانشجویی به عنوان نام کاربری و کد ملی به عنوان رمز ورود استفاده می‌کنند. در صورت عدم موفقیت در ورود، باید با واحد آموزش دانشگاه تماس بگیرند.

همچنین شرکت در امتحانات پایان ترم برنامه «پیام من» رایگان است، اما برای استفاده از سایر امکانات مانند مشاهده نمرات، باید عضویت در سامانه و پرداخت هزینه عضویت به میزان ۱۰.۰۰ تومان انجام شود.

دانشجویان دانشگاه پیام نور برای شرکت در امتحانات دروس عمومی باید وارد سایت sanjesh.pnu.ac.ir شوند.

چگونه می توان از اپلیکیشن پیام من استفاده کرد؟

اخبار پیرامون reg.pnu.ac.ir سایت گلستان دانشگاه پیام نور

📢 ثبت نام دانشگاه پیام نور 1403

در دانشگاه پیام نور، ثبت‌نام دوره دکتری سال ۱۴۰۳-۱۴۰۴ به صورت غیرحضوری انجام می‌شود. پذیرفته‌شدگان باید از تاریخ ۱۸ تا ۲۲ شهریور ماه به سامانه گلستان مراجعه کرده و ثبت‌نام خود را انجام دهند. پس از ورود به سایت، با استفاده از شناسه کاربری و گذرواژه، می‌توانند وارد سامانه آموزشی گلستان شوند. همچنین، پذیرفته‌شدگان باید مدارک مشخص‌کننده خود را در سایت گلستان بارگذاری کنند.

دانشجویان قبل از انتخاب واحد باید شهریه را پرداخت کنند و در غیر اینصورت امکان انتخاب واحد برای آن‌ها وجود نخواهد داشت. همچنین، در تاریخ ۱۴۰۳.۰۶.۱۹ الی ۱۴۰۳.۰۶.۲۹، دانشجویان می‌توانند به صورت حضوری به مرکز پذیرش مراجعه کرده و اصل مدارک خود را ارائه دهند.

پادکست صوتی مقاله

خلاصه مطلب

reg.pnu.ac.ir سایت گلستان دانشگاه پیام نور  یکی از پایگاه‌های اینترنتی تحصیلی است که به دانشجویان دانشگاه پیام نور و همچنین دانشجویان در حال تحصیل در واحدهای مختلف این دانشگاه امکان مشاهده وضعیت آموزشی و برنامه کلاسی دروس خود را به صورت رسمی و آنلاین فراهم می‌کند. می‌توانید با مراجعه به سایت گلستان دانشگاه پیام نور و وارد کردن اطلاعات لازم مطابق با مراحلی که در ادامه این مقاله ذکر‌شده‌است، از خدمات مختلف سامانه استفاده کنید. با استفاده از سیستم جامع دانشگاهی گلستان، می‌توانید به صورت رسمی و آنلاین از خدمات آموزشی همچون انتخاب واحد، پرداخت شهریه، درخواست میهمانی و سایر خدمات آموزشی بهره‌مند شوید.

📥 برای دانلود پی دی اف مقاله بر روی لینک کلیک نمایید. 📥

5/5 - (7 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

اگر به هر دلیلی نمیتوانید وارد سایت گلستان شوید با ما تماس بگیرید و کارتان را به ما بسپارید.

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

سامانه گلستان دانشگاه پیام نور چیست؟

سامانه گلستان دانشگاه پیام نور سامانه ای است که دانشجویان این دانشگاه برای انجام کارهای دانشگاهی خود از جمله انتخاب واحد، مشاهده ی نمرات و پرداخت شهریه از آن استفاده می کنند.

آدرس سایت گلستان دانشگاه پیام نور چیست؟

جهت ورود به سایت گلستان دانشگاه پیام نور می‌توانید از آدرس reg.pnu.ac.ir استفاده کنید.

روش مشاهده نمرات دانشگاه پیام نور چگونه است؟

برای مشاهده نمرات دانشگاه پیام نور، دانشجویان باید از طریق وبسایت reg. pnu. ac. ir اقدام کنند و راهنمای مشاهده نمرات در این مقاله توضیح داده‌شده‌است.

نظرات

4 دیدگاه دربارهٔ «سایت گلستان دانشگاه پیام نور + ورود به سامانه»

  1. Avatar photo دلدلدگان گفت:

    سلام خسته نباشید. رمز عبورم برای سامانه گلستان رو گم کردم. برای درست کردنش باید حتما برم تا واحد پیام نوری که ثبت نام کردم؟

    1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      سلام وقت بخیر
      بله

  2. Avatar photo ستاره. گفت:

    سلام من ورودی جدیدم وقتی وارد سایت گلستان دانشگاه پیام نور میشم شماره دانشجویی رو میزنم خطا میده ممکنه راهنمایی کنید؟

    1. Avatar photo tahmasebi گفت:

      سلام وست عزیز برای شماره دانشجویی دانشگاه باید در اختیارتون بزاره.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • معلم شدن بدون آزمون استخدامی

    معلم شدن بدون آزمون استخدامی + شرایط و مراحل | medu.ir

    معلم شدن بدون آزمون استخدامی امکان‌پذیر است؟ با توجه‌ به سخت بودن آزمون استخدامی آموزش‌ و پرورش و همچنین وجود شرایط سنی، خیلی‌ از افراد پذیرفته نمی‌شوند. از همین رو به دنبال روش‌‌های دیگری برای رسیدن به این شغل هستند....
  • صدور گواهی اشتغال به تحصیل

    صدور گواهی اشتغال به تحصیل 1403 + فرم دریافت اینترنتی | راهنما

    دانشجویانی که قصد درخواست صدور گواهی اشتغال به تحصیل دارند، می‌توانند از طریق مراجعه به سامانه سجاد برای این امر اقدام نمایند. گفتنی است که گواهی اشتغال به تحصیل دانشجویان غیرحضوری و حضوری، به صورت اینترنتی بوده و دیگر نیازی...
  • چارت انتخاب واحد رشته دندانپزشکی

    چارت انتخاب واحد رشته دندانپزشکی + بروزرسانی 1403 | ایران تحصیل

    چارت انتخاب واحد رشته دندانپزشکی یک راهنمای تحصیلی است که شامل لیست دروس واحد‌های مورد نیاز در دوره دندانپزشکی است. این چارت ترمی دندانپزشکی، ترتیب دروس و تعداد واحد های رشته دندانپزشکی را مشخص می‌کند. هدف اصلی این چارت درسی...
  • شرایط مهمانداری هواپیما

    شرایط رشته مهمانداری هواپیما 1403 + سن استخدام آقا و خانم ها

    واجدین شرایط رشته مهمانداری هواپیما 1403 می‌توانند در دانشگاه‌های دولتی و آزادی که این رشته را دارند، برای انجام ثبت نام اقدام نمایند. با توجه به اینکه انجام ثبت نام برای تمامی دارندگان مدارک دیپلم امکان پذیر است، لذا باید دروس...
تماس با مشاور