ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

سیستم بازیابی و تغییر رمز عبور سیستم گلستان پیام نور

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۸
  • تاریخ بروزرسانی: ۱۳ اسفند ۱۴۰۲
سیستم بازیابی و تغییر رمز عبور سیستم گلستان پیام نور
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

برای بازیابی رمز عبور دانشجویی پیام نور و همچنین تغییر رمز عبور سیستم گلستان لازم است به سیستم بازیابی و تغییر رمز عبور سیستم گلستان پیام نور وارد شوید. در صورتی که دچار فراموشی رمز عبور در سیستم گلستان پیام نور شده اید، می توانید پس از ورود به به سامانه، بر روی قسمت کاربری کلیک کنید. سپس در قسمت مربوط برای افرادی که دچار فراموشی گذرواژه سامانه گلستان پیام نور شده اند، با شماره همراه بازیابی مورد نظر صورت می پذیرد.

دانشحویان عزیز دقت داشته باشند که در رابطه با تغییر رمز عبور سیستم گلستان پسورد وارد شده در این سامانه در هر دو فیلد مربوطه یکسان و همانند هم باشد تا بتوانند چهت تغییر اقدام نمایند و هنگام ورود دوباره به سیستم گلستان، مشکلی وجود نداشته باشد. در هر مرحله برای بازیابی رمز عبور و یا رفع مشکلات به وجود آمده می توانید با کارشناسان ما که شماره های آنان در جدول زیر موجود است، تماس حاصل نمایید.

 

جهت انجام تغییر رمز عبور سیستم گلستان و همچنین دریافت راهنمایی لازم برای انجام امور دانشجویی خود از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

 

برای وارد شدن به سیستم گلستان و تغییر رمز عبور سیستم گلستان حتما قبل از آن، فیلتر شکن خود را خاموش نمایید.

 

چگونه می توان برای تغییر رمز عبور سیستم گلستان اقدام نمود؟

در گذشت چنانچه نام کاربری و رمزعبور سیستم گلستان شما فراموش می شد و یا بدان دسترسی نداشتید، لازم بود به واحد آموزشی دانشگاه مراجعه نموده و پس از آن، بر اساس روند اداری، رمز عبور شما و نام کاربری تان را تغییر می دادند. در صورتی که شما در آن زمان در دانشگاه حضور نداشتید و یا به دلایل مختلف دانشگاه تعطیل می بود، این مشکلات بسیار پر رنگ می گشت.

مراجعه به واحد آموزشی در زمان کرونا محدود شده است و این محدودیت موجب شد تا به سری از کارها به صورت الکترونیک و اینترنتی انجام شود که در گذشته غیر ممکن وامکان پذیر نمی باشد. به عنوان مثال : در صورتی که دانشجویی در گذشته، رمز عبور خود را فراموش می دهد یا تمایل به تغییر را نداشت حتماً باید با هماهنگی آموزش دانشگاه صورت می پذیرفت.

نام کاربری و رمزعبور سامانه گلستان به صورت پیش فرض تعیین می شود و بر اساس آن امکان ورود شما به را ارائه خواهد نمود. در حال حاضر امکان تغییر نام کاربری و رمز عبور دانشجویان به صورت الکترونیکی و دسترسی به آن وجود خواهد داشت. در صورتی که مشکلی برای تغییر نام کاربری و رمز عبور خود داشتید، می‌توانید با مشاوران ما تماس حاصل نمایید.

 

جهت انجام ثبت نام انتقالی دانشگاه پیام نور بر روی لینک کلیک کنید.

 

مراحل تغییر رمز عبور سیستم گلستان

در صورت فراموشی گذرواژه سامانه گلستان پیام نور  پس از سیستم بازیابی و تغییر رمز عبور سیستم گلستان پیام نور برای تغییر رمز عبور در سامانه گلستان ابتدا لازم است به قسمت کاربری مراجعه نموده و در منوهای اصلی این بخش مربوط به کاربری را کلیک کنید پس از آن بر روی گزینه تغییر گذرواژه کلیک کرده و  مرحله را هم تصویر انجام دهید.

 

مراحل تغییر رمز عبور سیستم گلستان

مراحل تغییر رمز عبور سیستم گلستان

 

در مرحله دوم نیز با استفاده از همین سامانه، نام کاربری و گذرواژه فعلی لازم است به درستی وارد کنید و سپس نام کاربری جدید و همچنین رمز عبور جدید خود را در فیلد پایین وارد کنید. دقت داشته باشید که برای تعیین رمز عبور به روشن و خاموش بودن دکمه کپس لاک توجه نموده و همچنین فارسی یا انگلیسی بودن کیبورد خود را چک کنید.

برای آشنایی با گواهی اشتغال به تحصیل کلیک کنید.

فراموشی رمز عبور در سیستم گلستان پیام نور

فراموشی رمز عبور در سیستم گلستان پیام نور

 

نکته مهم :  شناسه کاربری دانشجویان جدیدالورود دانشگاه شماره داوطلبی آنها و رمز عبور شان کد ملی شان خواهد بود که در صورت تغییر هر دوی این موارد تغییر خواهد کرد و بر اساس انتخاب داوطلبان می باشد.

 

برای استعلام شماره دانشجویی پیام نور بر روی لینک کلیک کنید.

 

بازیابی رمز عبور دانشجویی پیام نور

بازیابی رمز عبور دانشجویی پیام نور و تغییر آن با یکدیگر متفاوت می باشد و مراحل متفاوتی را نیز  لازم است طی نمایید. به عنوان مثال : تغییر رمز زمانی امکان پذیر است که شما بر مزبور خود دسترسی دارید و برای تغییر دادن آن اقدام کنید اما بازیابی زمانی لازم و ضروری می باشد که رمز عبور را فراموش نموده اید و مایل هستید آن را مجدداً بازیابی کنید.

برای بازیابی رمز عبور خوب منوی کاربر مراجعه نموده و سپس در قسمت کاربری بر روی تنظیمات بازیابی کلمه عبور همانند تصویر زیر کلیک نمایید.

 

بازیابی رمز عبور دانشجویی پیام نور

بازیابی رمز عبور دانشجویی پیام نور

 

پس از آنکه ورود شما با موفقیت به صفحه جدید برای فراموشی رمز عبور در سیستم گلستان پیام نور انجام شود، با صفحه ای همانند تصویر زیر روبرو خواهید بود که  لازم است شماره تلفن همراه خود را به دانشگاه ارائه نموده اید به صورت درست وارد کنید پس از آن، کد تایید به همان خط ارسال خواهد شد. شماره همراه در سیستم ذخیره می شود تا چنانچه مجددا رمز عبور و نام کاربری خود را فراموش کرده اید؛ جهت بازیابی پیامک برای شما ارسال شود.

در صورتی که پیامکی برای شما ارسال می شود و یا اینکه نام کاربری و رمز عبور خود را نمی توانید بازیابی نمایید، می‌توانید با مشاوران ما تماس حاصل نمایید تا اطلاعات لازم را به شما ارائه نمایید.

دقت داشته باشید که امکان ارائه شماره جدید همانند تصویر زیر برای شما وجود خواهد داشت. بنابراین در فیلد مربوط به شماره تلفن همراه جدید برای ارسال کلمه عبور شماره جدید خود را برای بازاریابی ها و مراجعات بعدی ثبت نمایید سپس بر روی دکمه ثبت کلیک کنید.

 

برای دانلود دفترچه انتخاب رشته دانشگاه پیام نور با کنکور بر روی لینک کلیک کنید.

 

تاریخچه سامانه گلستان دانشگاه پیام نور

تمامی دانشگاه‌ها در سراسر دنیا، برای اینکه بتوانند به اطلاعات دانشجویی خود دسترسی داشته باشند و همچنین دانشجویان بتوانند درخواست خود را به صورت الکترونیک ارائه نمایند و نیازی به مراجعه حضوری نداشته باشند، ‌سامانه ای را در اختیار دانشجویان قرار می دهند تا بتوانند کلیه امور مربوط به خود را در این سامانه انجام دهند.

دانشگاه پیام نور نیز تلاش نموده اند که سامانه را در اختیار تمامی دانشجویان قرار داده است تا بتوانند به امور دانشجویی خود در همین سامانه اقدام نموده و کارهای مربوطه را انجام دهد. آدرس سایت گلستان برای دانشگاه های سراسری و فرهنگیان سایت متفاوت و در در اختیار هر یک از دانشجویان قرار خواهد بود.

امروزه سایت دانشگاه پیام نور گلستان تنها برای فراموشی گذرواژه سامانه گلستان پیام نور نمی باشد و در واقع با کاملترین امکانات در تمامی زمینه‌های که دانشجویان نیازمند مراجعه به دانشگاه هستند به صورت الکترونیکی تلاش می‌کند تا این موارد را به طور کامل برطرف نماید. خطاهای به وجود آمده برای این سامانه بسیار کمرنگ می باشد و اساتید و کارشناسان دانشگاه پیام نور تلاش می‌کنند تا این موضوع را به حداقل ممکن برساند.

 

برا اطلاع از همه چیز درباره دانشگاه پیام نور بر روی لینک کلیک کنید.

 

کاربردهای دیگر سامانه تغییر رمز عبور سیستم گلستان

 

کاربردهای دیگر سامانه تغییر رمز عبور سیستم گلستان

کاربردهای دیگر سامانه تغییر رمز عبور سیستم گلستان

 

تصور کنید دانشجوی یک دانشگاه می باشید و برای انتخاب واحد لازم است به این دانشگاه مراجعه نموده و به صورت حضوری تمامی امور خود را انجام دهید. حال اگر ظرفیت کلاسی که شما مایل گذراندن درس مورد نظر در کنار استاد خاصی هستید، حال اگر ظرفیت این کلاس تکمیل می شد، چگونه می توانستید برای انتخاب واحد اقدام نمایید؟ این شرایط قطعا بسیار دشوار می شد.

یکی دیگر از مواردی که در گذشته انجام می شد، این بود که نمرات آنها در پایان هر ترم بر روی برد دانشگاه و تابلوی اعلانات نصب می‌شد و تمامی دانشجویان دیگر از این نام  اطلاع پیدا می‌کردند. در این شرایط برای شما بسیار دشوار بود که دیگران از نمرات شما اطلاع دقیقی داشته باشند و اگر این نمرات خوب نبود، برای شما احساس خجالت را در کنار سایر هم دانشگاهی های خود داشتید.

در حال حاضر، این گونه دغدغه ها وجود ندارد و تمامی دانشجویان می توانند به راحتی با استفاده از اینترنت به سایت گلستان دانشگاه پیام نور مراجعه نموده و برای انتخاب واحد اقدام نمایند. همچنین نمرات خود را در سامانه گلستان مشاهده کنند و در صورتی که اعتراض به نمرات خود دارند، این اعتراض را در این سامانه مطرح نمایند و نتایج آن را مشاهده کنند.

 

برای انجام ثبت نام غیر حضوری پیام نور بر روی لینک کلیک کنید.

 

با کدام یک از مرورگرها وارد سامانه گلستان شویم؟

توجه داشته باشید که ورود به سامانه گلستان برای دانشجویان با استفاده از تلفن همراه امکان پذیر نخواهد بود!! در صورتی است که ورژن اندروید شما پایین بوده یا این که از نظر سخت افزاری تلفن همراه شما توانایی به روز شدن نرم‌افزارها را نداشته باشد. همچنین در صورتی که نرم افزار مورد نظر و مورد نیاز را بر روی تلفن خود نصب نمموده باشید.

بهترین نرم افزار تحت ویندوز که می توانید با استفاده از آن به سامانه گلستان متصل شوید، مرورگر اکسپلورر می باشد. نسخه ی مرورگر شما بهتر است به روز باشد تا بتواند سامانه را به درستی بارگذاری نماید و همچنین وارد سایت شود. همچنین مرورگر کروم نیز در صورت آپدیت بودن می‌تواند شما را به سامانه متصل کند.

چنانچه هنگام اتصال به این سامانه جهت تغییر رمز عبور سیستم گلستان فیلتر شکن شما روشن باشد، امکان ورود به سامانه را نخواهید داشت و مشکلاتی را در بدن به ورود دارید که نمی توانید به راحتی به سامانه وارد شوید. بنابراین بهتر است قبل از ورود به سامانه و بارگذاری سایت، ابتدا فیلتر شکن خود را خاموش نموده و پس از آن به سایت مورد نظر وارد شوید.

 

جهت اطلاع از اعتبار مدرک دانشگاه پیام نور بر روی لینک کلیک کنید.

 

نکات مهم برای ورود به سایت گلستان

در صورتی که با تلفن همراه به سیستم بازیابی و تغییر رمز عبور سیستم گلستان پیام نور وارد شوید، ممکن است برای انجام انتخاب واحد، حذف و همچنین تغییر رمز عبور و سایر موارد، با مشکلاتی مواجه باشید که این موارد به دلیل ناهماهنگی این سامانه با تلفن همراه و عدم انطباق دقیق آن می باشد. بنابراین توصیه می‌کنیم که در صورت در دسترس بودن رایانه یا لپ تاپ، با سیستم وارد سایت شوید.

چنانچه با استفاده از سیستم ویندوز شما و یا تلفن همراهتان، امکان ورود به سامانه را ندارید و خطا های مختلفی را مشاهده می‌کنید، در این شرایط بهتر است نسخه مرورگر خود را به آخرین ورژن تغییر دهید تا به راحتی وارد سامانه شوید و مشکلات قبلی را نداشته باشید. به هنگام ورود به سامانه دقت داشته باشید که نام کاربری و رمز عبور به درستی وارد شده باشد.

چنانچه رمز عبور و نام کاربری را فراموش نموده باشید و تعداد دفعات تکرار وارد نمودن این اطلاعات زیاد شده باشد، سامانه به طور اتوماتیک ورود شما را محدود خواهد کرد و به همین دلیل ممکن است برای برطرف کردن این مشکلات نیازمند مراجعه حضوری به آموزش دانشگاه وجود داشته باشید.

 

خلاصه مطلب

در این مقاله تلاش نمودیم تا اطلاعاتی را در رابطه با نحوه تغییر رمز عبور سیستم گلستان ارائه نماییم. در صورتی که در ورود به سیستم بازیابی و تغییر رمز عبور سیستم گلستان پیام نور مشکلی دارید و یا اینکه مایل به بازیابی رمز عبور دانشجویی پیام نور می باشید، می توانید با مشاوران ما تماس حاصل نمایید. در رابطه با فراموشی رمز عبور در سیستم گلستان پیام نور یا گذرواژه سامانه نیز کارشناسان ما می توانند راهنمایی های لازم را به شما ارائه نمایند.

جهت اطلاع از نحوه رفع مشکلات تغییر رمز عبور سیستم گلستان و همچنین ورود به سیستم از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

 

خلاصه مطلب

نحوه عضویت در اپلیکیشن پیام من پیام نور

شرایط ثبت نام در رشته های بدون آزمون پیام نور

راهنمای ثبت نام دانشگاه پیام نور

تغییر رمز عبور سیستم گلستان

راهنمای ورود به سیستم ناد

2.3/5 - (10 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

چگونه می توان نسبت به تغییر رمز عبور سیستم گلستان اقدام نمود؟

جهت تغییر رمز عبور ابتدا لازم است وارد سیستم بازیابی و تغییر رمز عبور سیستم گلستان پیام نور شوید و سپس در قسمت کاربری خود، بر روی گزینه تغییر رمز عبور کلیک نمایید.

آیا بازیابی رمز عبور دانشجویی پیام نور به صورت الکترونیکی و اینترنتی امکان پذیر است؟

بله! دانشجویان عزیزی که با مشکل فراموشی گذرواژه سامانه گلستان پیام نور مواجه می باشند، می توانند با ورود به سایت گلستان نسبت به بازیابی آن اقدام نمایند.

بنده ورودی دانشگاه پیام نور می باشم و نمی توانم رمز عبور خود را تغییر دهم علت چیست؟

در صورت فراموشی رمز عبور در سیستم گلستان پیام نور شماره داوطلبی کنکور و همچنین شماره ملی شما به عنوان نام کاربری و رمز عبور خواهد بود.

مدارک لازم برای تعییر رمز عبور چیست؟

به هیچ گونه مدرکی نیاز نخواهد بود. کلیه دانشجویان می توانند پس از وارد شدن به سامانه این دانشگاه، در قسمت کاربری، رمز عبور خود را تغییر دهند.

نظرات

8 دیدگاه دربارهٔ «سیستم بازیابی و تغییر رمز عبور سیستم گلستان پیام نور»

  1. Avatar photo Rana گفت:

    سلام وقت بخیر،من رمزمو فراموش کردم و نمیتونم کلا وارد سایت بشم.چیکار باید انجام بدم؟

    1. Avatar photo مشاور ارشد ذوالنورنیا گفت:

      سلام وقت بخیر
      حضوری به دانشگاه مراجعه کنید

  2. Avatar photo لیلا گفت:

    سلام وقت بخیر من رمزمو با شماره دانشجویمو درست میزنم ولی نمیاره

    1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

      سلام وقت بخیر
      مشکل از باگ سامانه می باشد در زمان های بعدی تلاش نمایید

  3. Avatar photo علیرضا جعفری گفت:

    سلام وقتی من وارد سایت گلستان میشم فقظ 3 قسمت اموزش و ارزشیابی و سیستم رو نشون میده.به تازگی اینطوری شده من قبلا می تونستم بقیه قسمت ها رو هم ببینم. من باید چه کار کنم؟

    1. Avatar photo مشاور فتح اللهی گفت:

      سلام وقت بخیر از طریق سایر مرورگر ها هم اقدام کنید امکان اضافه شدن گزینه در سیستم گلستان وجود دارد

  4. Avatar photo مهوش ارشدی گفت:

    سلام ….چراشماره ای که داده اید جواب نمیدهد…..؟

    1. Avatar photo karimi گفت:

      سلام وقت بخیر
      شما برای کسب اطلاعات با مجموعه تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • دریافت کد 12 رقمی ایثارگری

    دریافت کد 12 رقمی ایثارگری + راهنما استعلام و مشاهده Isaar.ir

    دریافت کد 12 رقمی ایثارگری ارتش، سپاه، بنیاد شهید و نیروی انتظامی یکی از موضوعاتی است که برای داوطلبان کنکور اهمیت بسزایی دارد. بهره مندی از سهمیه‌ها به خصوص سهمیه ایثارگران می‌تواند در ارتقاء رتبه داوطلبان موثر باشد. شورای عالی...
  • معلم شدن بدون آزمون استخدامی

    معلم شدن بدون آزمون استخدامی + شرایط و مراحل | medu.ir

    معلم شدن بدون آزمون استخدامی امکان‌پذیر است؟ با توجه‌ به سخت بودن آزمون استخدامی آموزش‌ و پرورش و همچنین وجود شرایط سنی، خیلی‌ از افراد پذیرفته نمی‌شوند. از همین رو به دنبال روش‌‌های دیگری برای رسیدن به این شغل هستند....
  • صدور گواهی اشتغال به تحصیل

    صدور گواهی اشتغال به تحصیل 1403 + فرم دریافت اینترنتی | راهنما

    دانشجویانی که قصد درخواست صدور گواهی اشتغال به تحصیل دارند، می‌توانند از طریق مراجعه به سامانه سجاد برای این امر اقدام نمایند. گفتنی است که گواهی اشتغال به تحصیل دانشجویان غیرحضوری و حضوری، به صورت اینترنتی بوده و دیگر نیازی...
  • چارت انتخاب واحد رشته دندانپزشکی

    چارت انتخاب واحد رشته دندانپزشکی + بروزرسانی 1403 | ایران تحصیل

    چارت انتخاب واحد رشته دندانپزشکی یک راهنمای تحصیلی است که شامل لیست دروس واحد‌های مورد نیاز در دوره دندانپزشکی است. این چارت ترمی دندانپزشکی، ترتیب دروس و تعداد واحد های رشته دندانپزشکی را مشخص می‌کند. هدف اصلی این چارت درسی...
تماس با مشاور