ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوره کارشناسی ارشد + سامانه پاسخگوی تلفنی 24 ساعته

مشاوره کارشناسی ارشد
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

تماس با مشاوران حرفه‌ای کارشناسی ارشد

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

مشاوره آنلاین کارشناسی ارشد اقدامی مهم جهت برنامه‌ریزی، کسب اطلاعات، آمادگی آزمون ارشد و… عزیزانی است که قصد دارند در کوتاه ترین زمان ممکن به پاسخ نیاز خود دست یافته و بدون اتلاف هزینه، انرژی و رفت و آمد با متخصصان این امور به مشورت بپردازند.

مشاوره ارشد دامنه وسیعی از خدمات را شامل می‌شود و هر داوطلب به تناسب رشته مورد نظر خود، نیازمند اطلاعات و یا انجام مشاوره در موارد خاص و منحصر به خود می‌باشد. تیم مشاوران ایران تحصیل با تجربه چندین ساله در زمینه مشاوره، انتخاب مناسبی برای راهنمایی شما خواهند بود.

شما میتوانید برای کسب اطلاع از بهترین منابع و کتاب‌های آزمون ارشد برای رشته‌های گوناگون، نحوه ثبت‌نام و استفاده از سهمیه‌ها برای شرکت در آزمون، نحوه برنامه‌ریزی مطالعاتی در طول تحصیل و… با تلفن ثابت 9099075307 را شماره‌گیری کرده و با رتبه‌های برتر رشته خود و متخصصان مشاوره کنکور ارشد تلفنی در تماس باشید.

خدمات مشاوره ارشد ایران تحصیل 1403

مشاوره کارشناسی ارشد بصورت آنلاین روش نوینی از مشاوره است که نیازی به حضور شخص در مراکز مشاوره ندارد و از سایر روشها بیشتر در دسترس است. عملا داوطلب در هر مکان و زمان میتواند به سادگی و با چند کلیک مشکل خود را مطرح کرده و از متخصصین حرفه ای این حوزه جواب کامل را دریافت کند.

بخشی از طیف گسترده خدمات قابل ارائه ایران تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد به شرح زیر است:

  • برنامه‌ریزی، هدف‌گذاری و پیگیری برای قبولی در آزمون ارشد
  • آشنایی با شرایط تخصصی و شرایط عمومی آزمون ورودی مقطع فوق لیسانس
  • راهنمایی و انجام تمامی فرایندهای ثبت‌نام، دریافت کارت ورود به جلسه آزمون ارشد و پذیرش مقطع کارشناسی ارشد
  • تخمین رتبه و تراز کنکور ارشد
  • مشاوره انتخاب رشته ارشد و انجام تست‌های رغبت سنجی بصورت آنلاین
  • مشاوره با رتبه‌های برتر آزمون‌های اخیر کارشناسی ارشد و برنامه‌ریزی مطالعاتی
  • روش های ثبت نام ارشد بدون کنکور با روش پذیرش بر اساس استعداد درخشان
  • راهنمایی در خصوص روش‌های مطالعه بهینه، آشنایی با کتب و منابع تخصصی رشته و…

خدمات مشاوره کارشناسی ارشد آنلاین

بنر کال تو اکشن

مشاوره ارشد ایران تحصیل بسته به نوع درخواست مخاطب می‌تواند راهکارهای گوناگونی از جمله مشاوره تلفنی کارشناسی ارشد را ارائه میدهند. داوطلبان ورود به دانشگاه‌های سراسری، با توجه به تعداد محدود ظرفیت، ممکن است حساسیت و استرس بیشتری در رابطه با پذیرش خود داشته باشند.

با توجه به شرایط دانشگاه‌های مختلف، نحوه پذیرش استعداد درخشان نیز می‌تواند متفاوت باشد. توضیحات لازم در رابطه با استعداد درخشان هر دانشگاه را می‌توان از جمله دلایل دیگر برای مشاوره آنلاین ارشد دانست.

چهار گام برای شرکت در مشاوره کارشناسی ارشد 1403

برای قبولی در کنکور کارشناسی ارشد لازم است به چهار گام موثر مشاوره کنکور ارشد مسلط شوید تا بتوانید برای این آزمون سخت آماده شوید. در ادامه قصد داریم به صورت خلاصه شما را با مراحلی که در مشاوره کنکور ارشد تلفنی مطرح خواهد شد، آشنا کنیم.

این چهار گام در مشاوره کارشناسی ارشد عبارت است از:

برنامه ریزی و هدف گذاری برای آزمون کارشناسی ارشد

◀ از مهمترین اقدامات قبل از شرکت در آزمون ارشد آشنایی با روند آموزشی و آمادگی برای این آزمون از طریق مشاوره کارشناسی ارشد است. این آمادگی شامل آشنایی با کتب و منابع آزمون کارشناسی ارشد، تشخیض و تدوین اهداف کوتاه مدت و بلند مدت و… است.

◀ مشاوران ما با سابقه درخشان خود در زمینه قبولی‌ سالهای گذشته این دسته آزمون‌ها، بهترین برنامه را با توجه به شرایط تحصیلی، جسمی و روحی داوطلب به همراهان خود ارائه می‌دهند. شما می توانید برای دریافت مشاوره کنکور ارشد تلفنی با همکاران ما در تماس باشید.

شناسایی منابع برای شرکت در ازمون کارشناسی ارشد

◀ شناخت منابع آزمون کارشناسی ارشد و شناخت مولفه‌های آن یکی از مهم‌ترین بخش‌هایی است که در موفقیت شما تاثیرگذار می‌باشد. با تماس تلفنی و یا آنلاین مشاوره ارشد ایران تحصیل می‌توانید به تمامی این منابع دست پیدا کنید و سرعت کار خودتان را افزایش دهید.

◀ کتاب‌های آموزشی، تستی، تشریحی و چهار گزینه‌ای بخشی از منابع آزمون ارشد است که با کمک آن می‌توانید سرعت تست زنی خود را افزایش داده و بر روی سوالات کنکور تسلط کافی به دست آورید. کارشناسان ما در ایران تحصیل آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند تا منابعی که علاوه بر آزمون‌های تستی، حل تمرین و سوالات سال قبل را دارند را به داوطلبان معرفی کنند.

شناسایی منابع برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد

نحوه درست مطالعه منابع برای آزمون کارشناسی ارشد

◀ موفقیت در کنکور ارشد یکی از دغدغه‌های اصلی داوطلبین کنکور می‌باشد. از این رو متقاضیان با مشاوره کنکور ارشد تلفنی ایران تحصیل می‌توانند نحوه صحیح مطالعه منابع را به درستی متوجه شوند تا با به کارگیری آن بتوانند در این رقابت سخت موفق شوند.

◀ اطلاع از منابع و بعد انتخاب یک روش درست جهت مطالعه دروس، تست زنی، حل تمرین و خوانش مثال‌ها از جمله موارد ضروری است که در موفقیت کنکور سراسری تاثیر دارد. بنابراین داوطلبان هرچقدر بیشتر تست بزنند و زمان خود را برای خواندن دروس و حل تمرین بیشتر مدیریت کنند، بهتر می‌توانند نتیجه بگیرند.

خلاصه نویسی و پاسخ به سوالات آزمون کارشناسی ارشد

◀ خلاصه نویسی می‌تواند به شما برای نکته برداری و بهتر مطالعه کردن دروس آزمون ارشد کمک کننده باشد. از این رو افرادی که از مطالب درسی خلاصه برداری می‌کنند، موفق‌تر هستند. چرا که می‌توانند با مرور کلی خلاصه درس‌ها برای آزمون‌های تستی آماده شوند.

◀ یکی از نکاتی که در مشاوره کنکور ارشد تلفنی ایران تحصیل می‌‎توانید به آن دست پیدا کنید، توجه به موارد کوچک، اما جائز اهمیت است. به عنوان مثال داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد می‌دانند در صورتی که بین دو گزینه یک سوال شک داشتند، باید پاسخ به آن را رها کنند و به سراغ سوال بعد روند.

◀ داوطلبان به دلایل مختلفی نظیر عدم آشنایی کامل با قوانین تعیین رشته، سردرگمی، نارضایتی از رشته‌‌های انتخابی، نیاز به تغییر در زمینه تحصیلی و… به مشاوره انتخاب رشته کنکور ارشد نیاز پیدا میکنند.

◀ از طرفی انتخاب رشته موقعیتی حساس است و داوطلب با یک اشتباه ممکن است تلاش خود را بی اثر کرده و یا به بهترین نحو از موقعیت خود استفاده نکند. به همین دلیل همراهی با یک مشاور خبره میتواند کمک بزرگی به گزینش و چیدمان رشته‌های فوق لیسانس برای مخاطبان کند.

◀ مشاوره کارشناسی ارشد آنلاین ایران تحصیل با کمک ابزارهای آنلاینی نظیر تست‌های انتخاب رشته، تست رغبت سنجی تحصیلی و… شما را در این مسیر همراهی کرده و با چندین مرحله غربال رشته‌ها و استفاده از تکنیک‌های روز، داده‌های آماری جامع از شرکت کنندگان، آشنایی با رشته‌های کارشناسی ارشد بدون کنکور و… شما را به انتخاب بهترین رشته‌های موجود سوق میدهند.

ویژگی‌های مشاوره کارشناسی ارشد تلفنی، آنلاین و حضوری

مشاوره ارشد، فرآیندی است که در آن یک متخصص با تجربه و دانش کافی، داوطلبان را در مسیر موفقیت در کنکور کارشناسی ارشد راهنمایی می‌کند. یک مشاور تحصیلی کارشناسی ارشد باید دارای ویژگی‌های زیر باشد:

  • آشنایی با هدف داوطلب از شرکت در کنکور ارشد
  • تسلط و شناخت کافی بر روی رشته‌های مختلف دانشگاهی
  • آشنایی کامل با شرایط کنکور کارشناسی ارشد
  • اطلاعات دقیق از کارنامه‌ها، رتبه‌ها و درصدهای مورد نیاز قبولی در دانشگاه‌ها
  • فن بیان قوی
  • آشنایی با منابع دقیق کنکور کارشناسی ارشد
  • توانایی تجزیه و تحلیل آزمون‌های آزمایشی کارشناسی ارشد
  • توانایی معرفی کلاس‌های مناسب برای آمادگی شرکت در آزمون
  • توانایی برنامه‌ریزی اصولی و دقیق
  • تجربه و تخصص کافی

ویژگی‌های مشاور کارشناسی ارشد تلفنی آنلاین و حضوری

مزایای مشاوره آنلاین کارشناسی ارشد ایران تحصیل

مشاوره تحصیلی آنلاین کارشناسی ارشد یکی از بهترین راه‌ها برای دریافت برنامه ریزی درسی، کمک گرفتن در مسیر انتخاب رشته و رفع مشکلات تحصیلی داوطلبان می‌باشد. اگرچه بعضا مشاوره حضوری برای افرادی که تمایل به این نوع ارتباط دارند بازدهی بیشتری دارد، اما با توجه به بازخوردهای مناسب و مزایای مشاوره آنلاین ارشد می‌توان به عنوان راهی مناسب جهت اخذ مشاوره، این روش را جایگزین کرد.

مزایای مشاوره آنلاین ارشد مجموعه ایران تحصیل را می‌توان در موارد زیر خلاصه کرد:

  • دسترسی سریع و آسان به مشاوره کارشناسی ارشد

یکی از مزایای مشاوره کارشناسی ارشد آنلاین این است که داوطلبان در سریعترین زمان می‌توانند به راهنمایی مشاورین دسترسی داشته باشند. این مسئله برای داوطلبان آزمون ارشد که در شهرهای دورافتاده در حال تحصیل هستند، بسیار مناسب است.

  • کاهش هزینه‌های مشاوره کارشناسی ارشد حضوری

مشاوره آنلاین می‌تواند به داوطلیان کمک کند تا هزینه‌های مربوط به حضور در مراکز مشاوره را کاهش دهند. همچنین برای دانشجویانی که در شهرهای دورافتاده تحصیل می‌کنند، مشاوره تحصیلی آنلاین می‌تواند کمک کند تا هزینه‌های سفر و اقامت برای دریافت مشاوره حضوری را کاهش دهند.

  • تنوع بیشتر مشاوران و دریافت خدمات بیشتر

مشاوران تحصیلی آنلاین به افراد داوطلب این امکان را می‌دهد تا از بین مجموعه‌ای از مشاوران، مشاوری را انتخاب کنند که می‌توانند به خوبی در این مسیر آنها را همراهی کنند. به طور مثال، داوطلبانی که به دنبال یک مشاور با تخصص خاص در مسیر انتخاب رشته هستند، می‌توانند به راحتی با مشاور مناسب خود در ارتباط باشند.

  • انعطاف‌پذیری در دریافت مشاوره ارشد

مراکز مشاوره از جمله مرکز مشاوره تحصیلی ایران تحصیل غالبا انعطاف‌پذیری زیادی در زمینه زمان‌بندی جلسات مشاوره آنلاین و ارائه مشاوره کنکور ارشد تلفنی می‌دهند. این کار به افراد کمک می‌کند که با توجه به برنامه تحصیلی خود، جلسات مشاوره را برنامه‌ریزی نموده و به افرادی که نمی‌توانند در مراکز مشاوره حضور داشته باشند، امکان مشاوره تحصیلی تلفنی شبانه‌روزی را ارائه می‌کنند.

جهت آشنایی با بهترین مشاوره تحصیلی در کرج وارد لینک مربوطه شوید.

مزایای مشاوره آنلاین کارشناسی ارشد

نحوه ارائه مشاوره آنلاین کارشناسی ارشد

◀ ممکن است برای افرادی که به دنبال استفاده از مشاوره تحصیلی انتخاب رشته آنلاین می‌باشند، سؤالاتی در رابطه با نحوه و چگونگی این نوع از انتخاب رشته وجود داشته باشد. مشاوره آنلاین ارشد هیچ تفاوتی در نوع تخصص و همچنین نحوه ارائه خدمات با سایر خدمات دیگر ندارد. تنها تفاوت آن را می‌توان در رابطه با آنلاین بودن آن دانست.

◀ همانند مشاوره‌های حضوری، انجام انتخاب رشته در مشاوره آنلاین مقطع ارشد نیز ابتدا بر اساس اولویت‌های مورد نظر شما انتخاب‌هایی را انجام می‌دهند. شرایط در دانشگاه‌های مختلف متفاوت می‌باشد. بنابراین با توجه به این شرایط، در رابطه با پذیرش و یا عدم پذیرش در رشته‌های مختلف، تصمیم‌گیری می‌شود.

◀ مشاوره آنلاین و یا مشاوره کنکور ارشد تلفنی بدون هیچ گونه محدودیتی در رابطه با علت مراجعه و همچنین انجام مشاوره، امکان استفاده از این خدمات را به همراه می‌آورد. بدون نیاز به مراجعه حضوری و بدون اینکه نیاز به صرف هزینه‌ای وجود داشته باشد، می‌توانید از مشاوره آنلاین انتخاب رشته کارشناسی ارشد اطلاع یابید و به‌ راحتی از آن استفاده نمایید.

برای دریافت مشاوره تحصیلی کنکور سراسری وارد لینک مربوطه شوید.

سامانه مشاوره آنلاین کارشناسی ارشد ایران تحصیل

ایران تحصیل بهترین مرکز مشاوره کارشناسی ارشد در تهران است که با داشتن تیم حرفه‌ای از مشاروران خبره و مجرب سال‌ها سابقه درخشان در امر مشاوره تحصیلی برای مقاطع مختلف تحصیلی را دارند و خدمات متنوعی را به تمامی داوطلبان ارائه می‌نماید. مشاوره تحصیلی آنلاین تمامی نیازها و سؤالات داوطلبان را پاسخگو خواهد بود. با استفاده از مشاوره آنلاین ارشد می‌توانید به پاسخ مناسب کلیه سؤالات خود دست یابید.

☑️ مشاوره کارشناسی ارشد برای تمامی رشته‌های تحصیلات تکمیلی امکان پذیر می‌باشد. در زمینه استفاده از مشاوره آنلاین انتخاب رشته کارشناسی ارشد، هیچ گونه محدودیتی برای داوطلبان وجود نخواهد داشت. جهت دریافت مشاوره آنلاین کارشناسی ارشد و همچنین اطلاع از شرایط پذیرش استعداد درخشان‌های ارشد، بهترین منابع معتبر آزمون ارشد، شرایط ثبت‌نام کارشناسی ارشد بدون کنکور، می‌توانید از سراسر کشور با مشاوران برجسته و کارآزموده ایران تحصیل در ارتباط باشید.

☑️ علاوه بر این برای استفاده از خدمات نحوه انتخاب رشته و رشته‌های ارائه شده و کسب اطلاعات در مورد تکمیل ظرفیت ارشد سراسری می‌توانید با شماره‌های مندرج در صفحه اصلی در ارتباط باشید تا پاسخ تمامی سؤالات خود را به طور کامل بیایبد و از راهنمایی‌های لازم جهت انتخاب رشته و سایر مسائل، مطلع شوید. مشاورین ایران تحصیل همه روزه و در هر ساعت از شبانه روز، حتی ایام تعطیل آماده ارائه خدمات به شما داوطلبان عزیز می‌باشند.

تماس با مشاوران

تماس با مشاوران

 

مشاوره کنکور ارشد تلفنی ایران تحصیل

◀ مشاوره تلفنی برای کنکور ارشد یکی از خدمات ارزشمندی است که مرکز مشاوره ایران تحصیل به دانشجویان ارائه می‌دهد. این خدمت به دانشجویان کمک می‌کند تا با راهنمایی متخصصان مجرب و متعهد این مرکز، بهترین استراتژی‌ها و روش‌های مطالعه را برای کنکور ارشد انتخاب کنند.

◀ در مشاوره کنکور ارشد تلفنی، دانشجوها می‌توانند با مشاوران تماس بگیرند و در مورد مشکلات، سوالات و نیازهایشان صحبت کنند. این ارتباط مستقیم با مشاوران، امکان ارائه راهکارهای شخصی‌سازی شده و ارزیابی عملکرد فردی را به وجود می‌آورد، که به دانشجوها کمک می‌کند به شیوه‌های بهتری در مطالعه و آمادگی برای آزمون کنکور ارشد دست یابند.

◀ با استفاده از مشاوره تلفنی، دانشجویان می‌توانند از تجربیات و دانش مشاوران بهره‌مند شده و به صورت مستقیم به پرسش‌ها و مسائلی که در ذهنشان مطرح است، پاسخ دریافت کنند. این روش ارتباطی مناسب برای دانشجویانی است که به دلیل شرایط فردی یا محل اقامت، امکان مراجعه حضوری به مراکز مشاوره را ندارند.

◀ با توجه به اینکه مشاوره تلفنی در هر زمان و هر مکانی قابل دسترسی است، دانشجویان می‌توانند به راحتی از این خدمت استفاده کنند و با اطمینان بیشتر و با انگیزه بیشتر به آزمون کنکور ارشد آماده شوند.

خلاصه مقاله مشاوره کارشناسی ارشد

مشاوره کارشناسی ارشد یکی از خدمات ارزشمند مجموعه ایران تحصیل برای داوطلبانی است که قصد شرکت در آزمون کارشناسی ارشد را داشته و نیاز به برنامه ریزی و یا راهنمایی در این خصوص دارند. برای مشاوره کنکور ارشد تلفنی و مشاوره کارشناسی ارشد کافی است با تلفن ثابت 9099075307 را شماره‌گیری کرده و با مشاوران برتر ایران تحصیل در تماس باشید.

شما می‌توانید برای دریافت اطلاعات ثبت نام و پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد، شرایط و سهمیه‌ها، برنامه‌ریزی تحصیلی و مطالعاتی، آشنایی با منابع درسی، معرفی بهترین کلاس‌های آمادگی کنکور ارشد و… همه‌روزه از 8 صبح تا 12 شب با ما در ارتباط باشید و مشاوره کنکور ارشد را دریافت کنید.

جهت دانلود PDF مقاله کلیک کنید.

5/5 - (2 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

تماس با مشاوران حرفه‌ای کارشناسی ارشد

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

نحوه دریافت مشاوره آنلاین کارشناسی ارشد چیست؟

برای مشاوره ارشد کافی است وارد سایت irantahsil.org شده و اقدام به دریافت مشاوره کنکور ارشد کنید.

مزایای دریافت مشاوره آنلاین ارشد چیست؟

عدم نیاز به مراجعه حضوری، تخصص مشاوران ایران تحصیل در زمینه کنکور ارشد، به صرفه و همیشه در دسترس بودن و... از مهمترین مزایای مشاوره کنکور ارشد است.

خدمات مشاوره آنلاین کارشناسی ارشد ایران تحصیل چیست؟

مشاوره ارشد ایران تحصیل در تمام مراحل برنامه ریزی آزمون، انتخاب رشته ارشد و تخمین رتبه و تراز کنکور در کنار شما عزیزان خواهند بود.

نظرات

8 دیدگاه دربارهٔ «مشاوره کارشناسی ارشد + سامانه پاسخگوی تلفنی 24 ساعته»

  1. Avatar photo حمیدرضا باقری گفت:

    سلام من نیاز دارم به مشاوره ارشد حقوق میخونم و میخوام تو آزمون وکالت شرکت کنم چه برنامه هایی باید داشته باشم چه کتابایی بخونم و… ممنون میشم راه های ارتباطی رو بفرمایید

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      شما میتونید با مجموعه ایران تحصیل تماس بگیرید تا در این زمینه راهنماییتون کنیم

  2. Avatar photo سیما گفت:

    شما مشاوره ارشد علوم کامپیوتر هم دارید؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      بله در این زمینه هم به صورت تخصصی مشاوره داریم میتونید با مجموعه ایران تحصیل تماس بگیرید تا مشاوران مربوطه راهنماییتون کنند

  3. Avatar photo محمد گفت:

    سلام خدمتتون بنده برای ارشد فلسفه و کلام اسلامی ثبت نام کردم سوالی داشتم کنکور ۱۴۰۲ منابعش نوشته بود از فلسفه و کلام ۴۰ سوال(۲۰ کلام و ۲۰ فلسفه) تست میاد ولی همه ۴۰ سوال از فلسفه امد امسال هم دقیقا نوشته سوالات کلام و فلسفه ۴۰ تا میاد میخواستم بدونم امسال هم مثل پارسال ۲۰ سوال کلام نمیاد و همه ۴۰ سوال از فلسفه هست یا سوالی از کلام میاد ممنون از لطفتون

    1. Avatar photo مشاور حمامی گفت:

      سلام وقتتون بخیر منبع اصلی سئوال فلسفه است و در کنار فلسفه کلام اسلامی نیز مطالعه بفرمایید

  4. Avatar photo سهیل گفت:

    باسلام
    من امسال به صورت امتحانی کنکور ارشد دادم و انتخاب رشته هم انجام دادم و رشته محیط زیست مهندسی شیمی رو قبول شدم ولی نیتم فقط شرکت در آزمون و امادگی برای سال بعد بود حالا سوالی که برام پیش امده اینه که ایا سال بعد از کنکور محروم میشم…؟؟
    ممنون از سایت خوبتون

    1. Avatar photo کارشناس ارشد گفت:

      سلام باکارشناسان مرکزتماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • پذیرش دانشجو کارشناسی ارشد با شرط معدل

    شرایط پذیرش ارشد با شرط معدل 1403 + رشته و دانشگاه ها

    پذیرش دانشجو کارشناسی ارشد با شرط معدل در بسیاری از دانشگاه‌ها و رشته‌های تحصیلی امکان‌پذیر است. این معدل مورد نیاز برای پذیرش دانشجوها معمولاً از دانشگاه به دانشگاه و از رشته به رشته متفاوت است. همچنین، برای داوطلبانی که نمی‌خواهند...
  • مشاوره تلفنی کارشناسی ارشد

    مشاوره تلفنی کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ + برنامه ریزی تحصیلی

    مرکز مشاوره تلفنی کارشناسی ارشد ایران تحصیل راه اندازی شد. کلیه متقاضیان تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد می توانند به منظور دریافت خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی در مقطع کارشناسی ارشد در زمینه های دانشگاه و رشته های بدون کنکور برای...
  • تکمیل ظرفیت ارشد وزارت بهداشت

    تکمیل ظرفیت ارشد وزارت بهداشت + pdf دفترچه 1403 | ایران تحصیل

    برای شرکت در رشته‌های تکمیل ظرفیت کنکور ارشد وزارت بهداشت آگاهی از زمان و نحوه ثبت نام ضروری است. داوطلبان گرامی که در مرحله نخست، موفق به کسب رتبه مجاز شدند ولی به دلایل مختلفی در رشته مورد نظر قبول...
  • مشاوره کنکور ارشد

    مشاوره کنکور ارشد + سامانه تلفنی و آنلاین 24 ساعته | ایران تحصیل

    بهره مندی از مشاوره کنکور ارشد 1403-1404 برای داوطلبان این مقطع امری حیاتی است. امروزه دانشجویان زیادی پس از فارغ التحصیلی در مقطع کارشناسی، علاقمند به ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر یعنی کارشناسی ارشد و حتی دکتری هستند. این افراد،...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)