ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

وام ازدواج دانشجویی 1402 + شرایط، مدارک + مبالغ | راهنما ثبت نام

وام ازدواج دانشجویی
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

با شرایط و مدارک لازم برای دریافت وام ازدواج با یک تماس آشنا شوید.

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

زمان ثبت نام وام ازدواج دانشجویی آغاز شد. پرداخت شهریه یکی از مهم‌‎ترین دغدغه‌های اغلب دانشجویان می‌باشد. برای رفع و کاهش این دغدغه‌ها، دانشگاه‌ها مبلغی را به عنوان وام دانشجویی برای هر یک از دانشجویان در نظر گرفته‌ است. در واقع، دانشجویان می‌توانند از طریق این وام، برخی از هزینه‌های دوران دانشجویی خود را تامین نمایند. همچنین دانشجویان می‌توانند با عناوین مختلفی همچون مسکن، ازدواج، تغذیه، ضروری و… وام دانشجویی را دریافت نمایند.

لازم به ذکر است تا بدانید که مبلغ دریافتی هر یک از آن‌ها با دیگری متفاوت می‌باشد. همچنین دانشجویانی که متاهل هستند می‌توانند در زمان مقرر نسبت به ثبت نام وام ازدواج دانشجویی 1402-1403 اقدام نمایند. اگر که شما هم جز دانشجویانی هستید که می‌خواهید برای ثبت نام وام ازدواج دانشجویی اقدام کنید و مراحل اخذ وام ازدواج دانشجویی را نمی‌دانید، از طریق شماره 9099075307 با همکاران ما در آکادمی ایران تحصیل در ارتباط باشید.

زمان ثبت نام وام ازدواج دانشجویی 1403-1402

دانشجویان برای دریافت این وام باید از طریق سایت swf.ir نسبت به ثبت نام وام دانشجویی برای افراد متاهل اقدام نمایند. امام ممکن است این سوال به وجود بیاید که چه زمانی باید برای ثبت نام اقدام کرد؟ زمان ثبت نام وام ازدواج افراد دانشجو در نیمسال اول و نیمسال دوم متفاوت است.

به این صورت که برای دریافت وام ازدواج باید در بازه زمانی مشخص اقدام کنید که این بازه زمانی در نیمسال اول و نیمسال دوم فرق دارد.

زمان ثبت نام وام ازدواج دانشجویی در نیمسال اول 1402-1403

دانشجویان گرامی برای ثبت نام در وام ازدواج دانشجویی نیمسال اول، لازم است از طریق اطلاعیه‌های رسمی که در صندوق رفاه دانشجویی منتشر می‌شود، اقدامات لازم را انجام دهند. در صورت داشتن هرگونه سوال با مشاوران ما در ایران تحصیل به شماره 9099075307 تماس حاصل فرمایید.

همچنین دانشجویان عزیز برای ثبت نام وام دانشجویی در نیمسال اول تحصیلی، از نیمه مهر تا نیمه آذر ماه داوطلبان می توانند درخواست وام ازدواج دانشجویی را ثبت کنند. اما اگر نتوانید که در این زمان فرایند ثبت نام را انجام دهید، نگران نباشید. زیرا، زمان ثبت نام در نیمسال اول به احتمال زیاد تمدید می‌شود.

زمان ثبت نام وام ازدواج دانشجویی در نیمسال دوم 1402-1403

دانشجویان گرامی و عزیز ممکن است که بخواهید در نیمسال دوم نسبت به ثبت نام این وام اقدام نمایید. بنابراین، باید در زمان مقرر به سایت ذکر شده مراجعه کنید.

در حال حاضر دوره چهارم ثبت نام وام ازدواج دانشجویی آغاز شده است. براساس اعلام

زیبا فولادی، رئیس اداره رفاه و تعاون دانشجویان، وام ازدواج برای دانشجویان دوره روزانه غیرشهریه پرداز، که در حال تحصیل عقد رسمی کرده‌اند، تا یک سال پس از تاریخ عقد رسمی با ارائه عقدنامه دائم محضری و با سرانه 250 میلیون ریال پرداخت می‌شود. دانشجویان متاهل نیز می‌توانند از 3 تا 23 دی ماه 1402 با مراجعه به پرتال دانشجویی صندوق رفاه درخواست خود را ثبت کنند.

وی افزود: دانشجویانی که از سال تحصیلی 1401 به بعد عقد کرده‌اند، مجاز به دریافت وام هستند. فولادی درباره‌ی اعطای وام به زوجین اظهار کرد که در صورتی که هر دوی زوجین دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی تهران باشند، با رعایت سایر شرایط به هر دو نفر تسهیلات ازدواج تعلق می‌گیرد.

برای درخواست وام ازدواج، مدارکی از قبیل ثبت‌نام در پرتال، فرم درخواست دارای مهر و امضا آموزش، تعهد محضری، حکم ضامن، حساب جاری سراسری تجارت، و صفحه‌ی اول و دوم شناسنامه زوجین به همراه کارت ملی و کپی عقدنامه مورد نیاز است که دانشجویان می‌توانند با مراجعه به امور دانشجویی دانشکده خود مدارک خود را ارائه کنند.

چنانچه می‌خواهید از تاریخ دقیق آغاز و پایان بازه ثبت نام وام ازدواج دانشجویی اطلاع یابید، از طریق دانشگاه یا اطلاعیه‌های مربوط به سایت صندوق رفاه دانشجویی این موضوع را پیگیری نمایید و در سامانه swf.ir نام نویسی خود را انجام دهید.

زمان ثبت نام وام ازدواج

مراحل ثبت نام وام ازدواج دانشجویی 1403-1402

لازم به ذکر است تا بدانید که تمامی وام‌های دانشجویی با نظارت صندوق رفاه دانشجویی ارائه می‌شود و تمامی دانشجویان دانشگاه‌های پیام نور، آزاد، سراسری، غیرانتفاعی و همچنین پردیس و مجازی می‌توانند از خدمات این مرکز استفاده نمایند.

ناگفته نماند که تمامی شرایط، مبلغ و مراحل اخذ وام ازدواج دانشجویی مطابق با مواردی است که صندوق رفاه مشخص می‌کند. برای ثبت نام وام ازدواج دانشجویی لازم است به سامانه‌ای که قرار است وام را از آن دریافت نمایید مراجعه کنید. سپس، مراحل پرداخت وام دانشجویی از طریق شماره پرونده را با دقت و به درستی انجام دهید که در ادامه بیان خواهیم کرد.

بنر کال تو اکشن

راهنمایی تصویری ثبت نام وام ازدواج دانشجویی

همان طور که بیان شد، برای ثبت نام وام ازدواج دانشجویی، باید مراحلی را طی کنید که این مراحل، شامل موارد زیر می‌باشند:

☑️ اولین مرحله از مراحل اخذ وام ازدواج دانشجویی مراجعه به صندوق رفاه دانشجویی swf.ir، است. پس از مراجعه به صندوق، باید عبارت پورتال دانشجویی را انتخاب نمایید.

گام اول ثبت نام وام دانشجویی

☑️ در مرحله بعد از مراحل اخذ وام ازدواج دانشجویی، به صفحه زیر وارد خواهید شد که لازم است در آن کد ملی و تاریخ تولد خود را وارد نمایید.

 

گام دوم ثبت نام وام دانشجویی

در این مرحله یک کد احراز هویت به شماره تماس شما ارسال می شود و باید آن درج کنید.

گام سوم ثبت نام وام دانشجویی

در صفحه پیش رو مشخصات خود را ثبت کرده و در آخ یک رمز عبور برای خود انتخاب نمایید.

گام چهارم ثبت نام وام دانشجویی

☑️ بعد از ثبت نام وام ازدواج دانشجویی، لازم است دوباره روی عبارت پورتال دانشجویی کلیک کنید تا وارد پورتال شوید. پس از وارد کردن کد ملی و رمز عبور، وارد صفحه‌ای دیگر مطابق شکل زیر می‌شوید که در این صفحه باید اطلاعات مربوط به درخواست وام را ثبت نمایید.

گام پنجم ثبت نام وام دانشجویی

☑️ در نهایت، باید نوع وام درخواستی خود را انتخاب کرده و اطلاعات خود را ذخیره کنید.

گام ششم ثبت نام وام دانشجویی

اگر در مراحل ثبت نام دچار اختلال شدید می تونید ثبت نام وام خود را به دست کارشناسان ایران تحصیل بسپارید. برای این کار کافی است با شماره 9099075307 تماس گرفته و درخواست ثبت نام نمایید.

کال تو اکشن تماس

میزان مبلغ وام ازدواج دانشجویی 1403

لازم به ذکر است تا بدانید که مبلغ وام دانشجویی هر ساله متغیر است. برای دانشجویان دانشگاه آزاد علاوه بر وام ازدواج دانشجویی، امکان استفاده از سامانه تسهیلات دانشجویی نیز از طریق وبسایت  vameezdevaj.sandoghrefah.iau.ir وجود دارد.

براساس آخرین اطلاعیه در سال تحصیلی جدید به ازای ازدواج دانشجویی ۷ میلیون تومان وام ازدواج دانشجویی پرداخت خواهد شد. علاوه بر این سامانه دانشجویان دانشگاه آزاد از سامانه های دیگر همچون پست بانک و بانک آفرینی نیز می توانند برای دریافت وام اقدام کنند.

برای کسب اطلاع از شرایط لازم برای ثبت نام وام دانشجویی پیام نور روی لینک مربوطه کلیک نمایید.

مدارک لازم جهت اخذ وام ازدواج دانشجویی

به یاد داشته باشید که تمامی مراحل ثبت درخواست برای وام ازدواج دانشجویی اینترنتی است. برای ثبت نام وام ازدواج دانشجویی، شما دانشجویان عزیز حتما باید مدارکی را داشته باشید که برخی از آن‌ها شامل موارد زیر می‌باشند:

📕 تعهدنامه ضامن ها

📕 سند ازدواج

📕 کارت ملی

📕 فرم درخواست

همچنین مدارک لازم برای زمان مراجعه به بانک، به صورت زیر است:

📕 شناسنامه زوجین

📕 کارت ملی زوجین

📕 کارت دانشجویی

📕 گواهی که تایید کننده تحصیل در ترم جاری

📕 ارائه مدرک ازدواج

📕 سفته خام

📕 چک ضمانت

📕 فتوکپی قبض تلفن محل زندگی

📕 پر کردن فرم باز کردن حساب

📌 جهت اطلاع از نحوه ثبت نام  مبلغ وام ودیعه مسکن دانشجویی، بر روی لینک کلیک کنید.

مدارک لازم برای ضامن در زمان مراجعه به بانک، به صورت زیر می‌باشد:

📕 کارت ملی

📕 شناسنامه

📕 نامه کسر از حقوق مهر شده

📕 آخرین فیش حقوقی مهر شده

مدارک لازم ضامن در زمان مراجعه به بانک 

شرایط  دریافت وام ازدواج دانشجویی دانشگاه آزاد 1403

همانطور که در موارد فوق اشاره کرده بودیم، دانشگاه آزاد به دانشجویان خود وامی 20 میلیونی را برای ازدواج می‎دهد که برای دریافت این وام لازم است شرایط زیر را داشته باشید:

📝 این وام به دانشجویانی که در ترم جاری دانشگاه ثبت نام کنند ارائه می‌شود.

📝 مبلغ 20 میلیونی برای دانشجویانی است که از تاریخ ششم شهریور ماه سال 93 به بعد ازدواج کرده باشند، به افرادی که قبل از تاریخ ذکر شده ازدواج کرده‌اند، 15 میلیون وام تعلق می‌گیرد.

📝 وام 20 میلیونی دانشگاه آزاد با سود 14 درصد است و پنج سال برای بازپرداخت آن زمان داده می‌شود.

📝 اگر دو دانشجوی زن و شوهر همزمان قصد گرفتن وام را داشته باشند، به آن ها وام تعلق می‌گیرد.

مدارک لازم برای دریافت وام ازدواج 20 میلیونی دانشگاه آزاد

برای دریافت وام 20 میلیونی دانشگاه آزاد، لازم است مدارک زیر را آماده کنید:

📕 اسکن صفحه اول شناسنامه

📕 اسکن صفحه دوم شناسنامه

📕 اسکن کارت ملی

📕 تصاویر پنج صفحه اول مدرک ازدواج

📕 اسکن شناسنامه ضامن

📕 اسکن کارت ملی ضامن

شرایط کلی دریافت وام ازدواج دانشجویی 1403-1402

همچنین دانشجویان دانشگاه آزاد می‌تواند با مراجعه به سامانه دانشگاه آزاد و با اطلاع و دریافت شرایط آن اقدام به ثبت نام نمایند و یا درخواست خود را در سامانه آزموزشیار به نشانی www.edu.iau.ac.ir ثبت کنند. توجه نمایید تمامی دانشجویان در هر دانشگاه اعمم از روزانه، شبانه، غیر انتفاعی، آزاد، پردیس و… می‌توانند از وام صندوق رفاه دانشجویی استفاده نمایند.

شرایط وام ازدواج دانشجویی، شامل اختصاص وام به افرادی است که در دوره تحصیل خود متأهل شده باشند و تنها یک بار در طول تحصیل این وام تعلق می‌گیرد. ناگفته نماند که این وام به افرادی که ازدواج اول خود را کرده باشند نیز تعلق می‌گیرد.

دانشجویان حداکثر یک سال پس از تاریخ ازدواج، امکان دریافت وام را دارد. در واقع، برای ثبت نام وام ازدواج دانشجویی، لازم است شرایط وام ازدواج دانشجویی را داشته باشید که شامل شرایط عمومی و شرایط آموزشی می‌شود. تمامی شرایط دریافت این وام، به شرح زیر می‌باشند:

شرایط عمومی ثبت نام وام ازدواج دانشجویی

برخی از مهمترین شرایط عمومی دریافت وام ازدواج دانشجویی به شرح زیر است:

☑️ اعتقاد به دین اسلام

☑️ عدم استفاده از کمک برای بورس تحصیلی

☑️ ارائه ضامن

☑️ داشتن صلاحیت اخلاقی

☑️ داشتن اولویت برای نیاز مالی

☑️ در زمان دریافت وام، حقوق بگیر نباشند

شرایط عمومی ثبت نام وام ازدواج دانشجویی

شرایط آموزشی دریافت وام ازدواج دانشجویی

برخی از مهمترین شرایط آموزشی دریافت وام ازدواج دانشجویی به شرح زیر است:

☑️ امکان دریافت وام دانشجویان جدیدالورود بدون محدودیت معدل

☑️ برداشتن حداقل تعداد واحدهای لازم طبق مصوبات

☑️ امکان دریافت وام برای دانشجویان ترم آخر در صورت داشتن حداقل واحدهای لازم

☑️ عدم اختصاص وام به دانشجویان مشروط

شرایط آموزشی دریافت وام ازدواج دانشجویی

مهلت تعیین شده و نحوه بازپرداخت تسهیلات

برای بازپرداخت امکان پرداخت قسطی و یک جا فراهم شده است. مطابق با جدول زیر تسهیلات گرفته شده باید بازگردانده شود:

مقطع مدت زمان تعیین شده برای بازپرداخت وام
دکترای ناپیوسته  شش سال
ارشد ناپیوسته سه سال
ارشد پیوسته هشت سال
کارشناسی ناپیوسته سه سال
کارشناسی پیوسته شش سال
کاردانی سه سال
دکترای تخصصی ده سال

اگر دانشجویی در پرداخت دچار مشکل شود، حداکثر تا دو سال علاوه بر زمان تعیین شده مهلت دارد. برای دانشجویان روشن دل و کم توان از نظر مالی به اندازه دو برابر زمان فوق ، مهلت داده شده است. اگر دانشجویی ترک تحصیل کند، لازم است بدهی خود را به صورت یکجا پرداخت نماید.

🔔 اطلاعیه 🔔
دانشجویان در تمام مقاطع تحصیلی تنها یک بار می‌ توانند وام ازدواج دانشجویی دریافت کنند.

زمان واریز وام ازدواج دانشجویی

دانشجویانی که مایل به دریافت وام ازدواج دانشجویی از صندوق رفاه هستند، باید در زمان ثبت نام وام ازدواج برای انجام مراحل ثبت نام اقدام کرده تا در زمان اعلام شده، وام درخواستی در صورت تایید به حساب فرد مورد نظر واریز شود. پس از دریافت وام دانشجویان می توانند جهت بازپرداخت وام دانشجویی اقدام کنند.

زمان واریز وام دانشجویی کاملا بستگی به صندوق رفاه دانشجویی دارد. اما اگر در نیمسال اول برای ثبت نام وام ازدواج دانشجویی اقدام کرده باشید، احتمالا در ماه آذر وام برای شما واریز می‌شود و اگر ثبت نام وام ازدواج دانشجویی در نیمه دوم سال باشد، بعد از عید به حساب شما واریز خواهند شد.

نحوه بازپرداخت وام ازدواج دانشجویی

تمامی افرادی که از وام‌های دانشجویی استفاده می‌کنند، موظف هستند بر طبق شرایط مقرر شده توسط صندوق رفاه تسهیلات را بازگردانند. روش بازپرداخت بر اساس نوع وام و همچنین مقطع تحصیلی متفاوت است. مهلتی که هر دانشجو برای پرداخت وام دانشجویی دارد، بر اساس مدت زمانی که از آغاز تحصیل او گذشته است، مشخص می‌شود.

به طور مثال، اگر از آغاز تحصیل دانشجویان کاردانی سه سال گذشته باشد و یا از آغاز تحصیل دانشجویان کارشناسی سه سال گذشته باشد، مهلت بازپرداخت وام نه ماه است. مشمولانی که پس از فارغ التحصیلی سرباز شده‌اند، حداکثر 9 ماه پس از پایان خدمت سربازی برای بازپرداخت وام زمان دارند.

برای دانشجویان روشن دل و یا بی‎بضاعت به مدت دو برابر زمان عادی تعیین شده، مهلت داده می‌شود. همچنین افرادی که پس از دریافت وام اخراج شده و یا ترک تحصیل می‌کنند، باید به صورت یک جا وامی را که گرفته‌اند، پس بدهند.

نحوه بازپرداخت وام های دانشجویی
مقطع کاردانی تا 3 سال
مقطع کارشناسی پیوسته تا 5 سال
مقطع کارشناسی ناپیوسته تا 3 سال
مقطع کارشناسی ارشد پیوسته تا 7 سال
مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته تا 3 سال
مقطع دکتری حرفه ای تا 7 سال
مقطع دکتری تخصصی ناپیوسته تا 5 سال

مراحل بازپرداخت وام دانشجویی به صورت زیر است:

☑️ ابتدا وارد سامانه bp.swf.ir شده و گزینه ورود به پرتال را انتخاب نمایید.

گام اول بازپرداخت وام ازدواج دانشجویی

☑️ سپس کد ملی با خطوط تیره بین اعداد و رمز عبور خود را وارد نمایید.

☑️ در مرحله بعد پس از ورود به ناحیه کاربری خود، می توانید از منو پرداخت دفترچه اقساط و فیش توسط درگاه، گزینه پرداخت بدهی را انتخاب نمایید.

گام دوم بازپرداخت وام ازدواج دانشجویی

☑️ سپس می‌توانید وضعیت وام خود و اقساط خود را مشاهده نمایید و سپس اقساط خود را پرداخت نمایید.

گام سوم بازپرداخت وام ازدواج دانشجویی

☑️ در قسمت مشاهده وضعیت و پرداخت می توانید وضعیت اقساط خود را مشاهده نمایید. در این قسمت مشخص کنید که قصد پرداخت قسط، پرداخت مانده بدهی یا پرداخت جریمه دیرکرد اقساط را دارید. سپس در همین قسمت تعداد اقساطی که قصد پرداخت آن را دارید وارد کرده و مراحل پرداخت را انجام دهید.

نحوه بازپرداخت وام های دانشجویی


 

خلاصه مقاله ثبت نام وام ازدواج دانشجویی

موضوع مورد بحث ما در این مطلب ثبت نام وام ازدواج دانشجویی بود. در این مطلب سعی کردیم در رابطه با شرایط وام ازدواج دانشجویی، مبلغ و مراحل اخذ این وام توضیح دهیم. برای دریافت وام ازدواج دانشجویی، لازم است شرایطی را داشته باشید که این شرایط و همچنین مراحل اخذ وام ازدواج دانشجویی را بررسی کردیم.

مبلغ وام ازدواج دانشجویی در هر مقطع با توجه به شرایط  هر مرکز متفاوت است که در این مطلب این موارد نیز بررسی شده است. اگر در این زمینه سوالی دارید، با مشاوران ما در ایران تحصیل با شماره 9099075307 تماس گرفته و یا برای ما کامنت بگذارید. همکاران ما شما عزیزان را در سریع ترین زمان ممکن یاری خواهند کرد.

برای دریافت pdf مقاله وام ازدواج دانشجویی کلیک کنید.

5/5 - (5 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

با شرایط و مدارک لازم برای دریافت وام ازدواج با یک تماس آشنا شوید.

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

مراحل ثبت نام وام ازدواج دانشجویی برای تمامی دانشگاه‌ها یکسان است؟

بله مراحل ثبت نام برای تمامی دانشگاه ها یکسان است. در طول مقاله مراحل بیان شده است.

ثبت نام وام ازدواج دانشجویی 1403 - 1402 در چه زمانی انجام ‌‎می‌گیرد؟

در حال حاضر چهارمین دوره ثبت نام وام ازدواج دانشجویی آغاز شده و افراد متقاضی می توانند از تاریخ 3 تا 23 دی ماه 1402 برای ثبت نام اقدام کنند.

برای آگاهی از شرایط، مبلغ و مراحل اخذ وام ازدواج دانشجویی چه راهی وجود دارد؟

می‌توانید از کارشناسان کمک بگیرید و یا به وبسایت صندوق رفاه اجتماعی مراجعه کنید.

نظرات

13 دیدگاه دربارهٔ «وام ازدواج دانشجویی 1402 + شرایط، مدارک + مبالغ | راهنما ثبت نام»

  1. Avatar photo shakiba. گفت:

    از کجا باید برای ثبت نام وام ازدواج دانشجویی اقدام کنم؟

    1. Avatar photo مشاور ابراهیمی گفت:

      سلام
      برای ثبت نام باما تماس بگیرید

  2. Avatar photo غلامی. گفت:

    سلام. ثبت نام وام ازدواج دانشجویی برای همه دانشگاه شبیه هم هستش؟

    1. Avatar photo مشاور صادقی گفت:

      سلام
      با مسئول امور دانشجویی دانشگاه تون رای زنی کنید

  3. Avatar photo وحید گفت:

    سلام وقت بخیر آیا وام ازدواج و وام ضروری هم همانند وام تحصیلی نیاز به تحصیل مجاز(۴نیمسال برای ارشد) میباشد یا خیر
    بنده ترم ۵ ارشد ایمونولوژی هستم ۸ماه از تاریخ عقدم میگذره

  4. Avatar photo الهام گفت:

    سلام برای دریافت وام ازدواج ۲۰ میلیونی دانشگاه آزاد باید زن و مرد هردو دانشجو باشند یا یک نفر هم دانشجو باشه به همون شخص تعلق میگیره؟

    1. Avatar photo haghipor گفت:

      سلام وقت بخیر
      این وام به شخص دانشجو تعلق میگیرد .

  5. Avatar photo الی گفت:

    با سلام من‌ برای وام ازدواج دانشگاه آزاد ۲۰‌میلیونی ثبت نام کردم مصوبه واحد صادر شده اما از طرف سازمان یک ماه مصوبه سازمان صادر نشده و اعتبار سنجی نشدم مشکل از کجاست؟

    1. Avatar photo bagheri گفت:

      با سلام برای ثبت نام وام ازدواج دانشجویی 1401 از طریق بخش مالی دانشگاه اقدام کنید

    2. Avatar photo مهسا گفت:

      سلام میخواستم بدونم. وام ازدواج دانشجویی چ مدت طول میکشه ب دستمون برسه؟

      1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

        سلام وقت به خیر
        از طریق واحد مالی دانشگاه پیگیری نمایید.

  6. Avatar photo ناصر گفت:

    سلام، میخواستم بدونم شرایطی که صندوق رفاه برای بازپرداخت وام در نظر میگیره به چه مواردی بستگی دارد؟

    1. Avatar photo irani گفت:

      سلام، بعد از ثبت نام وام ازدواج دانشجویی شرایطی که برای بازپرداخت در نظر گرفته میشود به مدت زمان تحصیل دانشجو در دانشگاه بستگی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل + بخشنامه 1403

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل به نشانی اینترنتی my.medu.ir برای انجام ثبت نام جهت ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی ایجاد‌ شده‌ است. افرادی که تمایل دارند تا سوابق تحصیلی خود را ایجاد کرده و معدل خود را ترمیم...
  • ثبت‌ نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه علوم قضایی

    ثبت‌ نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه علوم قضایی 1403

    ثبت‌ نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه علوم قضایی در سال 1403 بر اساس آیین نامه پذیرش بدون کنکور استعداد‌های درخشان در مقطع ارشد، پذیرای دانشجویان و داوطلبان سایر دانشگاه‌ها است. دانشگاه علوم قضایی یکی از معتبرترین دانشگاه‌های کشور ما...
  • ثبت نام وام دانشجویی

    ثبت نام وام دانشجویی 1403 {مدارک، شرایط} + ورود swf.ir

    ثبت نام وام دانشجویی از طریق سامانه swf.ir امکان پذیر است. این مورد یکی از خدمات مهم اداره رفاه دانشجویان بوده که با هدف کمک به تامین نیازهای اولیه دانشجویان واجد شرایط ارائه می‌شود. از این رو تمامی دانشجویان در...
  • وام دانشجویی

    وام دانشجویی چیست؟ + شرایط، مدارک، مبلغ و ضامن 1403

    وام دانشجویی به منظور کمک در هزینه پرداخت شهریه، مسکن و… از سوی صندوق رفاه دانشجویی برای تمامی دانشجویان کشور در نظر گرفته شده است. صندوق رفاه دانشجویان، هر سال تسهیلاتی را از طریق سامانه خود به نشانی swf.ir در...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)