ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

ورود به سایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات ۱۴۰۳

از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید
ورود به سایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

ورود به سایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات

 

اطلاعیه ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات آغاز شد داوطلبان محترم می توانند جهت اطلاع از رشته محل های علوم و تحقیقات پذیرش بدون آزمون در این واحد دانشگاه از سراسر کشور به صورت اینترنتی و یا تماس با مرکز مشاوره دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات ایران تحصیل اقدام به ثبت نام در واحد دانشگاهی علوم و تحقیقات نمایند.

به اطلاع کلیه داوطلبان ورود به دانشگاه آزادعلوم و تحقیقات می رساند به منظور تسهیل در روند ثبت نام داوطلبان کلیه امور ثبت نام دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات بدون کنکور به صورت الکترونیکی بوده و صرفا از طریق سایت ثبت نام دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات azmoon.org انجام خواهد گرفت و نیاز به مراجعه حضوری به هیچ یک از مراکز دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات نمی باشد و ضمنا دسترسی به لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات نیز از طریق نشانی اینترنتی azmoon.iau.ac.ir دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات امکان پذیر خواهد بود.

شایان ذکر است دانشجویان گرامی دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات می توانند جهت شرکت در کلاس های آنلاین دانشگاه علوم و تحقیقات می توانند وارد سامانه آموزشیار شوند و تمامی امور دانشجویی و آموزشی دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات را از این درگاه پیگیری نمایند.

 

داوطلبان گرامی جهت پذیرش بدون آزمون دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات ، اطلاع از شهریه دانشگاه آزاد ، شرایط ، زمان و کد رشته های دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با مرکز مشاوره دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات ایران تحصیل تماس حاصل نمایند

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد و پیش شماره با 9099072952

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات بهمن

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات مانند سنوات گذشته همه ساله برای نیمسال اول (مهر) و نیمسال دوم (بهمن) انجام می گردد.

  • زمان ثبت نام دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات در ترم مهر از اواخر مرداد ماه آغاز و تا اواخر مهر ماه ادامه خواهد داشت
  • زمان پذیرش برای ترم بهمن دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات نیز از اواخر آذر ماه آغاز شده و تا اواخر بهمن ماه ادامه می یابد.

لازم به ذکر است با آغاز زمان ثبت نام دانشگاه آزادعلوم و تحقیقات دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات جهت بررسی شرایط و ضوابط پذیرش دانشجو ، راهنمای سامانه سیدا دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات و اطلاع از کد رشته های دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات از طریق سایت سازمان مرکزی در دسترس خواهد بود.

 

ورود به راهنمای سایت انتخاب رشته دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات

 

 

شرایط ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات

شرایط ثبت نام دانشگاه علوم و تحقیقات برای هر مقطع متفاوت می باشد و داوطلبان گرامی حتما پس از احراز شرایط خود از طریق تماس با مرکز مشاوره دانشگاه علوم و تحقیقات نسبت به ثبت نام اقدام کنند در صورتی که داوطلبی دارای شرایط مندرج در دفترچه انتخاب رشته بدون آزمون دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات نبوده و ثبت نام کند ثبت نام وی ملغی و مبلغ ثبت نام وی مستردد نخواهد شد لذا در امر انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات دقت لازم را داشته باشید.

 

شرایط عمومی پذیرش بدون آزمون دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات

  1. مسلمان یا تابع ادیان پذیرفته شده در قانون اساسی
  2. عدم مصرف هر گونه مواد مخدر
  3. یکی از شرایط پذیرش بدون کنکور دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات داشتن گواهی نامه عدم سو پیشینه در دستگاه های قضایی کشور
  4. تابعیت از قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران از الزامات دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات است
  5. دانشجویان مورد پذیرش دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات می بایست شرایط جسمی متناسب مطابق با رشته ثبت نامی داشته باشند.
  6. پرداخت به موقع هزینه شهریه و بیمه و … دانشگاه آزادعلوم و تحقیقات طبق ضوابط تعیین شده.
  7. دانشجویانی که به صورت بدون آزمون در دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات ثبت نام می کنند حق هیچ گونه نقل و انتقال به دانشگاه دیگر را نخواهند داشت شایان ذکر است ثبت نام مهمانی دانشگاه آزاد از مبدا علوم و تحقیقات بلا مانع خواهد بود .
  8. کلیه مقررات ، شرایط و ضوابط مورد تعیین دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات می بایست مورد قبول دانشجو باشد.
  9. کلیه درخواست های دانشجویان می بایست از طریق سامانه ساجد دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات انجام گیرد.

 

شرایط اختصاصی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزادعلوم و تحقیقات

  1. کلیه دانشجویان دانشگاه آزادعلوم و تحقیقات می بایست با توجه به مقطع قبول شده اصل مدرک پایه خود را به دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات ارائه دهند.
  2. کلیه دانشجویانی که قصد پذیرش در مقطع کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات را دارند می بایست مدرک پیش دانشگاهی یا دیپلم نظام قدیم داشته باشند.
  3. دانشحویان ذکور پذیرش شده در دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات می بایست منع نظام وظیفه جهت ادامه تحصیل نداشته باشند.
  4. حداقل مدرک مورد پذیرش دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات برای ورود مدرک دیپلم کاردانی – فنی یا نظری می باشد
  5. در صورت متجانس نبودن رشته پایه با رشته ثبت نامی در دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات دانشجو موظف به گذراندن 12 واحد پایه خواهد بود.
  6. پذیرش در مقطع کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات فقط با ارائه مدرک کاردانی با معدل بالای 12 امکان پذیرخواهد بود.
  7. دپذیرش انش آموختگان حوزه های علمیه در دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات فقط در صورت ارائه مدرک معادل امکان پذیر خواهد بود.

چند نکته قبل از ثبت نام بدون آزمون در دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات

داوطلبان ورود بدون کنکور به دانشگاه علوم و تحقیقات توجه داشته باشند که ثبت نام هر داوطلب فقط در یک کد رشته محل از طریق درگاه ثبت نام azmoon.org امکان پذیر خواهد بود و در صورت مشاهده ثبت نام داوطلبی در دو کد رشته هر دو ثبت نام وی باطل تلقی خواهد شد.

به اطلاع کلیه متقاضیان ثبت نام در دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات می رسانیم اعلام نتایج ثبت نام دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات فقط از طریق درگاه اینترنتی azmoon.net امکان پذیر می باشد ضمنا توجه داشته باشید

متقاضیان محترم ثبت نام رشته های بدون کنکوردانشگاه آزاد علوم و تحقیقات موظفند تا قبل از پایان مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نسبت به تکمیل مراحل و روند ثبت نام خود از طریق درگاه azmoon.org اقدام کنند آخرین مهلت ثبت نام دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات برای نیمسال دوم تا پایان بهمن ماه خواهد بود.

ثبت نام متقاضیان در حال تحصیل نیز طبق قوانین و شرایط ثبت نام دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات بدون کنکور انجام می شود در صورتی که متقاضی ثبت نام نیمسال اول تا آخر شهریور موفق به اخذ مدرک پیش دانشگاهی شود و یا متقاضی ورودی ترم بهمن تا اخر بهمن ماه موفق به اخذ مدارک لازم شود.

 

قبل از ورود به سامانه اینترنتی دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات حتما راهنمای ثبت نام دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات را مطالعه کیند

 

شهریه کاردانی و کارشناسی دانشگاه آزاد واحدعلوم و تحقیقات

به اطلاع داوطلبان گرامی شهرستان علوم و تحقیقات می رسانیم که شهریه دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات برای مقاطع کاردانی پیوسته و نا پیوسته حدودا بین 1300 هزار تومان تا دو میلیون تومان می باشد که نسبت به تعداد واحد های اخذ شده دانشجو تعیین خواهد شد.

شهریه دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات برای مقطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته حدودا بین 1800 هزار تومان تا دو میلیون و هشتصد هزار تومان و در مقطع کارشناسی ارشد حدودا بین 4 تا 6 میلیون تومان متغییر می باشد.به اطلاع کلیه داوطلبان گرامی می رساند شهریه دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات از جانب واحد مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی علوم و تحقیقات اعلام شده و داوطلبان می توانند جهت اطلاع از شهریه دقیق مقاطع کاردانی و کارشناسی با مرکز مشاوره تماس حاصل نمایند.

 

جهت ثبت نام نقل و انتقالات دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات وارد سامانه منادا دانشگاه شوید

 

لیست رشته های ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات در مقاطع کاردانی و کارشناسی بدون آزمون اعلام شد . مطابق اعلام دانشگاه آزادعلوم و تحقیقات داوطلبان ثبت نام بدون کنکور در مقاطع کاردانی و کارشناسی دانشگاه علوم و تحقیقات می بایست از میان رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات انجام گیرد.

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد اسلامی علوم و تحقیقات نیز از میان رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد خواهد بود که چند مورد از این رشته هارا بیان می کنیم :

حقوق – فقه و حقوق اسلامی – آموزش زبان انگلیسی – عکاسی – موسیقی – مدیریت دولتی (علوم و تحقیقات) – مدیریت امور بانکی – مدیریت صنعتی – حسابداری – طراحی لباس -شیمی – مهندسی پزشکی – شیمی دارویی -روانشناسیعلوم و تحقیقات – تربیت مترجم زبان – مهندسی عمران – مهندسی نفت – مهندسی برق – زیست شناسی – میکروبیولوژی علوم و تحقیقات – مهندسی معماری – مهندسی شهرسازی – مهندسی کامپیوتر – فناوری اطلاعات IT – مدیریت بازرگانی – مدیریت مالی – (علوم و تحقیقات) – مدیریت امور گمرکی – مهندسی برق – مهندسی مکانیک – مهندسی صنایع – آمارعلوم و تحقیقات – زیست شناسی سلولی مولکولی و ….. با توجه به کثرت رشته ها و تنوع بالا امکان معرفی همه رشته ها میسر نیست لذا داوطلبان محترم می توانند جهت آگاهی از لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات با شماره های زیر تماس حاصل کنند:

 

برای اطلاع از شرایط و نحوه ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور واحد علوم و تحقیقات نیمسال دوم از درگاه azmoon.org و اطلاع از رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات با مرکز مشاوره دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات تماس بگیرید.

تماس فقط از طریق تلفن ثابت با شماره : 9099072952

پاسخگویی 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل.

کانال تلگرام دانشگاه آزادعلوم و تحقیقات

کانال تلگرام دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات

 

مطالب مفید در سایت مرکز مشاوره دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات:

3/5 - (2 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

مراحل ثبت نام دانشجو در دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات به چه صورت است؟

امور ثبت نام در دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات در 4 مرحله اصلی : ثبت نام اینترنتی ، مشاهده نتایج ، تکمیل ثبت نام در سایت دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات و دریافت شماره دانشجویی است.

ثبت نام دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات برای ترم مهر و بهمن از چه تاریخی آغاز می شود و چقدر مهلت دارد؟

ثبت نام اینترنتی دانشجویان برای ترم مهر از اواخر مرداد و ترم بهمن از اواخر آذر ماه آغاز می گردد و تا دو ماه مهلت دارد.

برای ثبت نام در دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات چه مدارکی نیاز دارم؟

اصل مدارک هویتی - اصل مدرک تحصیلی - گواهی عدم غیبت نظام وظیفه - 12 قطعه عکس 3#4 - کدپستی از جمله مدارک مهم برای ثبت نام دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات می باشد.

مشاهده نتایج قبولی دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات از کجا قابل مشاهده است؟

نتایج قبولی دانشگاه علوم و تحقیقات سامانه azmoon.net دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات قابل مشاهده می باشد.

 

 

نظرات

30 دیدگاه دربارهٔ «ورود به سایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات ۱۴۰۳»

  1. Avatar photo Mobina گفت:

    سلام وقت بخیر
    امسال علوم تحقیقات و تهران مرکز برای ارشد رشته میدیریت بدون کنکور ثبت نام دارن؟

    1. Avatar photo مشاور امینی گفت:

      سلام دوست عزیز
      خیر.

  2. Avatar photo Mobina گفت:

    سلام وقت بخیر
    من کارشناسی مدیریت در تهران جنوب خوندم
    الان ارشد مدیریت تهران شرق قبول شدم
    میتونم بدون کنکور برای دانشگاه علوم تحقیقات یا تهران مرکز ثبت نام کنم؟
    لطفا راهنمایی میکنید

    1. Avatar photo tahmasebi گفت:

      سلام دوست عزیز مقطع ارشد بدون کنکور پذیرش ندارد.

  3. Avatar photo مبینا گفت:

    سلام وقت بخیر
    امسال برای رشته مدیریت بدون کنکور دانشگاه علوم و تحقیقات زمانش کی هست؟

    1. Avatar photo rezai گفت:

      سلام وقت بخیر . دانشگاه علوم تحقیقات بدون کنکور این رشته را جذب ندارد

      1. Avatar photo Mobina گفت:

        برای ارشد هم مدیریت بدون کنکور ندارد؟
        تهران مرکز چطور برای ارشد مدیریت بدون کنکور؟
        من کارشناسی تهران جنوب خوندم و الان برای ارشد تهران شرق قبول شدم اما میخواستم علوم و تحقیقات یا مرکز باشم
        راهی هست؟

        1. Avatar photo tahmasebi گفت:

          دوست عزیز کلا مقطع ارشد بدون کنکور پذیرش ندارد.

  4. Avatar photo smelado گفت:

    سلام خسته نباشید ببخشید دانشگاه علوم تحقیقات امسال در دفترچه انتخاب رشته بدون آزمون هیچ رشته ای برا انسانیها ارائه نداده چرا؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت به خیر
      رشته های بدون آزمون دانشگاه علوم تحقیقات بسیار محدود است.

  5. Avatar photo فاطمه علیپور گفت:

    سلام رشته حقوق دانشگاه علوم تحقیقات بدون کنکور پذیرش داره و شرط معدل چقدره؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت به خیر
      این رشته سال گذشته در لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه علوم تحقیقات وجود نداشت.

  6. Avatar photo Athena گفت:

    سلام وقتتون بخیر امکان ثبت نام بدون کنکور با دیپلم فنی رشته مترجمی زبان انگلیسی هستش؟

    1. Avatar photo مشاور اقازاده گفت:

      سلام وقت بخیر
      درصورتی که شما نظام جدید هستید وشرایط سوابق تحصیلی رودارید میتوانید اقدم کنید

  7. Avatar photo فاطمه گفت:

    سلام
    خسته نباشید
    برای کاردانی ورودی بهمن ماه چه رشته‌هایی پذیرش داره علوم تحقیقات؟
    و اینکه از ثبت نام مهرماه جا موندم و بدون کنکور میخوام ثبت نام کنم

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت به خیر
      رشته های بدون آزمون دانشگاه علوم تحقیقات کم و محدود است.لیست رشت های ارائه شده را از طریق دفترچه منتشر شده پیگیری نمایید.

  8. Avatar photo شیما گفت:

    سلام دانشگاه علوم تحقیقات رشته حسابداری بدون کنکور قبول میکنه؟ و چه معدلی نیاز هستش؟

    1. Avatar photo abbasi گفت:

      سلام وقت بخیر در مقطع کارشناسی پیوسته بدون کنکور این رشته د این دانشگاه ارایه نشده

    2. Avatar photo ش گفت:

      سلام وقت بخیر ثبت نام رشته حسابداری بدون کنکور در دانشگاه علوم تحقیقات با معدل ۲۰ به چه صورت هست؟
      چون دوتا دفترچه اومده کاردانی و کارشناسی ناپیوسته در صورتی که با مدرک فنی نظام ۶.۳.۳ فقط کارشناسی (پیوسته) میتونیم ثبت نام کنیم
      الان من چیکار کنم دیپلم حسابداری دارم و نظام ۶.۳.۳ فنی حرفه ای حساب میشم و میخوام برای تحصیل در رشته حسابداری وارد دانشگاه علوم تحقیقات شم کسی میتونه راهنماییم کنه؟????????

      1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

        سلام وقت بخیر
        دانشگاه علوم تحقیقات رشته بدون ازمون حسابداری و ندارد باید دانشگاه های دیگر مد نظر قرار بدید

  9. Avatar photo ف گفت:

    برای ورود به دانشگاه علوم تحقیقات در رشته روانشناسی حداقل معدل کتبی و معدل کل باید چقدر باشه؟

    1. Avatar photo behrouzi گفت:

      سلام روزتون بخیر با توجه به مقاله معدل بالای 18

  10. Avatar photo ف گفت:

    سلام من میتونم با معدل کتبی۹/۵ و معدل نهابی ۱۶ رشته روانشناسی بخونم؟

    1. Avatar photo isaei گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      خیر

  11. Avatar photo AraS گفت:

    سلام
    رشته روانشناسی بدون کنکور هم هست یا باید حتما آزمون بدیم؟

    1. Avatar photo isaei گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      بله هستش

  12. Avatar photo ... گفت:

    ببخشید با معدل ۱۸/۸۵ رشته هنر میشه زیست شناسی سلولی مولکولی قبول شد؟ بدون کنکور شانسم کمه؟

    1. Avatar photo کارشناس ارشد گفت:

      سلام وقت بخیر
      برای ثبت نام بدون کنکور حد اقل معدلی تعیین نشده هر چه قدر معدل بالاتر احتمال قبولی بیشتر است.دیپلم های نظام 6-3-3 محدودیتی از جهت انتخاب رشته و دانشگاه ندارند.
      برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین مرکز ایران تحصیل تماس بگیرید.

  13. Avatar photo سمانه گفت:

    سلام میخواستم بدونم با رتبه۴۵۰۰ مهندسی کامپیوتر یا صنایع علوم تحقیقات قبول میشم؟!مرسی

    1. Avatar photo irantahsil گفت:

      سلام جهت اطلاع قبولی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد علوم تحقیقات با مشاوران مرکز ایران تحصیل تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • ثبت نام ترم بهمن دانشگاه آزاد

    ثبت نام ترم بهمن دانشگاه آزاد 1403 + جدول رشته و واحد

    انجام ثبت نام ترم بهمن دانشگاه آزاد برای تمامی داوطلبان واجد شرایط امکان پذیر است. همزمان با ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم  می توانید انتخاب رشته نمایید. قبل از ثبت نام نیمسال دوم دانشگاه آزاد ابتدا دفترچه...
  • نتایج کارشناسی ارشد بدون کنکور

    نتایج کارشناسی ارشد بدون کنکور 1403+ زمان مشاهده | sanjesh

    هر ساله داوطلبان زیادی از سهمیه استعداد درخشان خود برای ادامه تحصیل به صورت دوره بدون کنکور در مقطع کارشناسی ارشد استفاده می کنند، همچنین بعضی از دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی نیز اقدام به پذیرش دانشجو به صورت...
  • تغییرات پذیرش براساس شرط معدل دانشگاه آزاد بدون کنکور

    تغییرات پذیرش بر اساس شرط معدل دانشگاه آزاد بدون کنکور 1403

    شرط معدل دانشگاه آزاد بدون کنکور آنچه در حال حاضر برای قبولی در هر کدام از رشته‌های آزاد بدون کنکور مهم است، برخورداری از بالاترین نمره شرط معدل دانشگاه آزاد بدون کنکور ۱۴۰۳-۱۴۰۴ خواهد بود. یکی از مهم‌ترین تغییرات دانشگاه...
  • سامانه-ثبت-نام-دانشگاه-آزاد

    سامانه ثبت نام دانشگاه آزاد | Azmoon.iau.ac.ir

    دانشگاه آزاد به عنوان یکی از محبوب‌ترین و پر متقاضی‌ترین دانشگاه‌های ایران، سامانه‌ای را تحت عنوان مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد به نشانی اینترنتی azmoon.iau.ac.ir راه اندازی کرده است تا تمامی متقاضیان نام نویسی بدون کنکور...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)