ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

سامانه ساجد دانشگاه آزاد + ورود دانشجو sajed.iau.ir

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۱۲
  • تاریخ بروزرسانی: ۱۵ اسفند ۱۴۰۲
ورود به سامانه ساجد دانشگاه آزاد اساتید و دانشجویان
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

سامانه ساجد دانشگاه آزاد به منظور سهولت در ثبت درخواست‌های دانشجویی و همچنین درخواست‌های اداری اساتید و هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی، راه اندازی شده است. مواردی اعم از ثبت درخواست وام دانشجویی دانشگاه آزاد و ثبت نام جذب هیئت مدیره این دانشگاه از طریق سایت ساجد به نشانی sajed.iau.ir انجام می‌شود.

دانشجویان برای مواردی اعم از وام دانشجویی و جذب هیئت مدیره باید درخواست خود را مستقیما در سایت ساجد ثبت نمایند و این به معنای آن است که کوچک‌ترین اشتباهی در ثبت درخواست موجب عدم تایید آن می‌گردد. بنابراین در صورتی که تجربه انجام این کار را ندارید و یا به هر دلیلی از امکان ورود به سامانه ساجد دانشگاه آزاد بهره‌مند نیستید، می‌توانید با برقراری تماس با شماره 9099075307 ضمن دریافت مشاوره، ثبت درخواست خود را به مشاورین ایران تحصیل بسپارید.

برای ورود مستقیم به سامانه ساجد دانشگاه آزاد وارد لینک sajed.iau.ir شوید.

آشنایی با سامانه ساجد دانشگاه آزاد sajed.iau.ir

✅ سامانه ساجد آزاد به منظور خدمت رسانی به دانشجویان، اساتید و اعضا هیئت مدیره طراحی شده است. از جمله فعالیت‌هایی که روی این سامانه انجام می‌گیرد، امور مربوط به استخدام اساتید دانشگاه آزاد و ثبت درخواست‌های اداری اعضا هیئم مدیره و دانشجویان است.

✅ در صورت هرگونه نیاز به راهنمایی در مورد هر عملیاتی در سایت ساجد، می‌توانید با کارشناسان مرکز ایران تحصیل تماس بگیرید. در واقع، هدف از راه اندازی سامانه ساجد وام دانشجویی نظارت گسترده بر فعالیت‌های مالی دانشگاه‌های آزاد برای مصرف بهینه منابع انسانی می‌باشد. البته ذکر این نکته مهم است که سامانه ساجد آزاد فقط به دانشجویان محدود نمی‌شود.

✅ بلکه امکان انجام عملیات و فرآیندهایی مثل درخواست نقل و انتقال اعضاء هیات علمی، جذب هیات علمی و غیره نیز به وسیله سامانه ساجد دانشگاه آزاد به آدرس sajed.iau.ir امکان پذیر است. بنابراین داوطلبان می‌توانند برای ثبت نام وام دانشجویی دانشگاه آزاد نیز از طریق سامانه ساجد اقدام کنند.

مشاورین ما آماده پاسخگویی هستند

📣 اطلاعیه 📣

کلیه امور ثبت نام و تکمیل روند اداری فراخوان جذب هیئت علمی دانشگاه آزاد نیز از سایت ساجد دانشگاه آزاد به نشانی اینترنتی sajed.iau.ir انجام می‌گیرد.

نحوه ورود به سامانه ساجد sajed.iau.ir

دانشجویان، اساتید و اعضا هیات علمی در صورتی که می‌خواهند از خدمات و امکانات غیرحضوری این دانشگاه بهره‌مند شوند، لازم است در ابتدا یک حساب کاربری در سامانه ساجد دانشگاه آزاد تشکیل دهند. بنابراین در قدم اول باید برای ثبت نام در این سایت اقدام کنید تا بعد برای دسترسی به امکانات مورد نظر، با مشکل مواجه نشوید.

◀ برای ورود به سامانه دانشگاه آزاد ساجد، نشانی اینترنتی sajed.iau.ir را در مرورگر خود جستجو نمایید.

◀ سپس گزینه “ورود” را انتخاب کرده تا بتوانید از این طریق برای ورود اطلاعات لازم را در جایگاه مورد نظر ثبت کنید.

◀ در این قسمت کدملی و رمز عبور خود را در هر بخش درج کرده و به پروفایل کاربری خود ورود کنید.

گام دوم ورود به سامانه ساجد

نحوه ثبت نام دانشجویان در سامانه ساجد دانشگاه آزاد 1403

دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی برای بهره‌مندی از تسهیلات و وام صندوق رفاه دانشجویان، بایستی در سامانه ساجد به صورت غیرحضوری ثبت نام کنند و برای پیگیری درخواست وام شهریه، وام ازدواج، وام ضروری و… در این سایت پیگیری‌های لازم را انجام دهند.

البته باید به این نکته دقت داشته باشید که در صورت نیاز به استفاده از خدمات دانشجویی سامانه ساجد دانشگاه آزاد، ابتدا باید اقدام به ثبت نام و ورود به سامانه ساجد دانشجویان را انجام دهید. از این رو در این بخش قصد داریم تا شما را با نحوه ثبت نام دانشجویان در سامانه ساجد آشنا کنیم:

◀ ابتدا باید به عنوان دانشجو وارد سامانه ساجد آزاد به آدرس sajed.iau.ir شوید و سپس لینک ثبت نام دانشجویان را انتخاب نمایید.

◀ در مرحله بعد برای ثبت نام دانشجویان در سامانه ساجد باید شماره دانشجویی و کد ملی خود را در فیلدهای مربوطه درج کنید و بعد اقدام به انتخاب کلید جستجو دانشجو کنید.

گام دوم ورود به سامانه ساجد

◀ بعد از طی این مرحله وارد صفحه‌ای می‌شوید که بایستی اطلاعات خود را از قبیل رشته و مقطع تحصیلی و نام و نام خانوادگی را درج کنید.

◀ در قسمت انتهایی سامانه sajed.iau.ir صفحه فرمی قرار داده شده که باید آن را پر کنید. بعد از درج اطلاعات فردی و تحصیلی خود نوبت به کلیک بر روی عبارت تأیید اطلاعات و ادامه می‌رسد.

گام سوم ورود به سامانه ساجد

◀ اگر ثبت نام شما درست باشد و تایید بشود، پیغام ثبت موفق بر روی صفحه نمایش داده شده و سپس کاربر به صفحه ورود به سامانه منتقل می‌گردد.

گام چهارم ورود به سامانه ساجد

◀ کد ملی خود را در سامانه ساجد وارد کرده و سپس گزینه سپس ورود را انتخاب نمایید.

گام پنجم ورود به سامانه ساجد

◀ در این قسمت باید شماره همراه خود را وارد کرده تا رمز موقت برای شما ارسال گردد و بر روی گزینه ارسال را کلیک نمایید.

گام ششم ورود به سامانه ساجد

◀ پس از ارسال شدن رمز آن را زده و سپس گزینه بررسی را کلیک کنید.

گام هفتم ورود به سامانه ساجد

◀ زمانی که رمز موقت را وارد کردید باید گزینه انتقال به صفحه ورود را بزنید تا وارد صفحه ورود شوید.

گام هشتم ورود به سامانه ساجد

◀ در نهایت کد ملی و رمز  عبور خود را وارد کرده و سپس گزینه ورود را انتخاب نمایید.

گام نهم ورود به سامانه ساجد

مشکل ورود به سامانه ساجد 1403

دانشجویان برای اینکه بتوانند در سامانه ساجد وارد شوند باید در این سامانه ثبت نام کنند. اما مشکل سامانه در این قسمت است که اگر از قبل ثبت نام شده باشید، در زمان ثبت نام جدید با پیغامی بر مبنای “دانشجویی با این مشخصات یافت نشد” مواجه می‌شوید که باید برای رفع این مشکل با دانشگاه تماس بگیرید.

مشکل سامانه sajed.iau.ir در این قسمت به دو دلیل است:

✅ مغایرت داشتن کد ملی و یا شماره دانشجویی با اطلاعات وارد شده در زمان پذیرش دانشگاه

✅ شرط  لازمبرای گرفتن فرم‌های ثبت نام دانشگاه و تشکیل پرونده

همچنین سعی کنید از مرورگرهای به روز شده استفاده نمایید.

در ضمن دانشجویان دانشگاه آزاد برای اینکه با ارورهای نامشخص روبه‌رو نشوند، بهتر است با مرورگر گوگل کروم از طریق کامپیوتر وارد سامانه sajed.iau.ir شوند. یکی دیگر از مرورگرهای معتبر، فایرفاکس است که در صورتی که به‌روزرسانی شده باشد، مشکلی برای دانشجو به وجود نخواهد آمد.

با این حال در صورتی که با چنین خطاهایی مواجه شدید، می‌توانید با مشاورین ما در ایران تحصیل که همه روزه آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند، با شماره تلفن ثابت 9099075307 تماس حاصل نمایید. کارشناسان ما برای رفع خطا می‌توانند شما دانشجویان گرامی را راهنمایی کنند.

راهنمای تلفنی 24 ساعته

 

نحوه ثبت نام وام در سامانه ساجد دانشگاه آزاد 1403

از دیگر امکاناتی که سامانه ساجد دانشگاه آزاد ارائه می‌نمایند، ثبت نام و دریافت وام دانشجویی است. زمان ثبت نام وام در سامانه ساجد دانشگاه آزاد در ابتدای هر نیمسال تحصیلی اعلام می‌شود تا متقاضیان دریافت وام از صندوق رفاه، به موقع برای ورود به سامانه ساجد اقداک کنند و  درخواست خود را ثبت نمایند.

برای ثبت نام وام دانشجویی و ورود به سامانه ساجد لازم است مراحل زیر را به ترتیب طی کنید:

◀ ابتدا وارد سامانه ساجد به نشانی اینترنتی sajed.iau.ir شوید و سپس گزینه ورود به ساجد را انتخاب کرده و وارد پنل شخصی خود شده و گزینه وام شهریه دانشجویی را انتخاب نمایید.

گام اول ثبت نام وام در سامانه ساجد دانشگاه آزاد

◀ پس از ورود به صفحه باید وام دهنده مورد نظر را انتخاب و کلیک نمایید.

گام دوم ثبت نام وام در سامانه ساجد دانشگاه آزاد

◀ سپس تمامی قوانین را مطالعه کرده و در انتها تیک موافقت را زده و وارد صفحه جدید شوید و مبلغ وام را مشخص کنید. گام سوم ثبت نام وام در سامانه ساجد دانشگاه آزاد

در صورت داشتن هرگونه سوال درباره ثبت نام در سامانه ساجد برای وام دانشجویی می‌توانید با مشاورین مجرب و حرفه‌ای ما در ایران تحصیل تماس حاصل نمایید. کارشناسان ما شما عزیزان را به بهترین شکل جهت ثبت نام در سایت ساجد و درخواست وام، راهنمایی می‌کنند.

ثبت نام جذب هیات علمی سامانه ساجد دانشگاه آزاد 1403

دانشگاه آزاد هر ساله باتوجه به نیاز و ظرفیت خود اقدام به پذیرش هیات علمی می‌نماید. متقاضیان علاقه‌مند هر سال پس از انتشار فراخوان جذب هیات علمی در سامانه ساجد دانشگاه آزاد می‌توانند شرایط ثبت نام را بررسی کرده و لیست رشته‌های مورد نیاز را مطالعه نموده و سپس ثبت نام نمایند.

افرادی که شرایط هیات علمی را دارند با ورود به sajed.iau.ir می‌توانند از خدمات غیرحضوری که این سایت برای این دسته از افراد در نظر گرفته است، استفاده کنند. کافی است برای ثبت نام دانشگاه آزاد جهت جذب هیات علمی در سامانه ساجد دانشگاه آزاد، مراحل زیر را طی نمایید:

◀ با ورود به سامانه ساجد sajed.iau.ir  از منو جذب هیات علمی، به بخش رشته‌ها رفته و فراخوان‌ هیات علمی را بررسی کنید.

مشاهده انتخاب رشته و فرخوان‌ها

◀ سپس برای اینکه از مطابقت لیست رشته‌های خاص و داشتن ظرفیت هرکدام مطمئن شوید، به پزینه دوم مراجعه کرده و رشته‌ها را بررسی کنید.

لیست رشته‌های محل جذب هیات علمی ساجد

◀ در مرحله بعدی ابتدا وارد سامانه ساجد دانشگاه آزاد sajed.iau.ir شوید و سپس گزینه سامانه جذب اعضای هیات علمی را کلیک کرده و گزینه ثبت نام را انتخاب کنید.

گام اول ثبت نام جذب هیئت علمی سامانه ساجد دانشگاه آزاد

◀ در قسمت بعد قوانین سامانه ساجد و هیات علمی را مطالعه کرده و در صورت موافقیت، تیک تایید را بزنید تا به مرحله بعد منتقل شوید.

مطالعه قوانین و تایید آن برای ورود به مرحله بعد

◀ در مرحله بعد شما باید کدملی خود را وارد نمایید و تصویر امنیتی را مطابق با تصویر درج کرده و سپس بر روی گزینه بررسی را کلیک نمایید.

گام دوم ثبت نام جذب هیئت علمی سامانه ساجد دانشگاه آزاد

◀ اگر از قبل در سامانه ساجد دانشگاه آزاد ثبت نام کرده باشید، مشخصات شما در این بخش نشان داده می‌شود و در غیر این صورت شما باید تمامی اطلاعات خواسته شده را پر نموده و سپس گزینه ثبت درخواست جدید را انتخاب کنید.گام سوم ثبت نام جذب هیئت علمی سامانه ساجد دانشگاه آزاد

◀ اکنون وارد مرحله ثبت نام بیست مرحله‌ای می‌شوید که باید تک تک مراحل تمامی اطلاعات خواسته شده را وارد کرده و در انتها وارد بخش پرداخت نهایی شوید.

◀ حال ثبت نام 20 مرحله‌ای شروع می‌گردد و شما باید با ثبت اطلاعات درخواستی شروع کنید و تا مرحله آخر که پرداخت نهایی است پیش بروید. تمام کادرها با فیلدهای اطلاعات خواسته شده باید پر شوند تا بتوانید به مرحله بعد بروید.

◀ توجه بفرمایید در هر مرحله از تاریخ شمسی استفاده نمایید. پس از گذراندن این مراحل با رمز عبور و کدملی بایستی دوباره وارد شوید و از منو مورد نظر گزینه “جذب هیات علمی” را انتخاب کنید.

◀ در مرحله بعد درخواست جدیدی را باید ثبت کنید تا وارد مرحله بعدی شوید. در این مرحله لازم است اطلاعات و سوابق تحصیلی خود را بارگذاری نمایید. چنانچه این کار را در سری‌های قبل انجام داده باشید، نیازی به وارد کردن دوباره اطلاعات تحصیلی نیست.

◀ در این مرحله لازم است پیامی مبنی بر ینکه رشته تحصیلی و مقطع تحصیلی مورد نیاز که با اطلاات کاربر مطابقت دارد، در صفحه نمایش داده شود. در صورت مطابقت این موارد متقاضی باید اطلاعات لازم را تکمیل کرده و هزینه آن را پرداخت کند.

📣 اطلاعیه 📣

اگر حق التدریس واحدهای دانشگاهی هستید و یا در فراخوان‌های قبلی سامانه ساجد دانشگاه آزاد ثبت نام کرده‌اید، اجازه ویرایش اطلاعات را ندارید.


خلاصه مقاله سامانه ساجد دانشگاه آزاد

دانشگاه آزاد اسلامی در چند سال اخیر شروع به اقدام راه اندازی سامانه‌های مختلفی کرده است که یکی از این سامانه‌ها، سامانه ساجد دانشگاه آزاد می‌باشد. هدف اصلی از راه اندازی این سامانه در ابتدا نظارت بر امور مالی بود که اکنون اهداف زیادی را دنبال می‌کند.

به کمک سامانه ساجد به نشانی اینترنتی sajed.iau.ir می‌توان برای جذب اعضا هیات علمی اقدام کرد. سامانه ساجد به سامانه ساجد وام دانشجویی نیز شناخته می‌شود که متقاضیان برای دریافت وام از صندوق رفاه در این سامانه درخواست خود را ثبت می‌کنند.

از این رو در این مقاله سعی داشتیم مراحل ثبت نام سامانه را به طور کامل توضیح داده و راه‌های اقدام جذب اعضا هیات علمی را به طور کامل شرح دهیم. اگر در خصوص سامانه ساجد دانشگاه آزاد پرسشی داشتید، می‌توانید از کارشناسان ما کمک بگیرید و یا در زیر همین مقاله کامنت بگذارید.

برای دانلود pdf مقاله کلیک کنید.

پادکست صوتی مقاله

5/5 - (5 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

سامانه ساجد دانشگاه آزاد چیست؟

سامانه ساجد دانشگاه آزاد برای انجام امور مالی و خدمات غیرحضوری دانشجویان و اساتید و اعضا هیات علمی طراحی شده است.

ثبت نام دانشجویان در سامانه ساجد sajed.iau.ir چگونه است؟

ابتدا باید به سامانه ساجد sajed.iau.ir وارد شوید و برای ثبت نام مراحلی مثل نام کاربری و رمز عبور را به ثبت برسانید.

دریافت وام دانشجویی در دانشگاه آزاد چگونه انجام میشود؟

از طریق ثبت نام و ورود به سامانه ساجد دانشگاه آزاد می‌توانید برای دریافت وام اقدام کنید.

نظرات

12 دیدگاه دربارهٔ «سامانه ساجد دانشگاه آزاد + ورود دانشجو sajed.iau.ir»

  1. Avatar photo صابرابراهیمی گفت:

    باسلام احتراما با توجه به اینکه‌توی سایت ساجد ثبت نام کردم ورودی 1402می باشم به اشتباه 1400وارد شد و در سایت قابل ویرایش نیست خواهشمندم راهنمایی بفرمایید

    1. Avatar photo مشاور برجی گفت:

      با عرض سلام خدمت شما.
      به مرکز مربوطه مراجعه حضوری نمایید.آدرس از طریق سایت قابل دسترسی میباشد.

  2. Avatar photo پر کردن اطلاعات شخصی گفت:

    من هر چه سعی می کنم وارد سامانه ساجد شوم.کد ملی می زنم به سیستم متمرکز می رود خلاصه رمز می زنم نمی توانم

    1. Avatar photo مشاور امینی گفت:

      سلام دوست عزیز
      اگر درست وارد میکنید اما نیاورد
      باگ سیستم هستش منتظر بمانید درست شود یا مراجعه کنید به دانشگاه.

  3. Avatar photo Zahra 1209 گفت:

    خسته نباشید یه سوال داشتم..اگه کد ملی با شماره دانشجویی مغایرت داشت باید چیکار کنیم؟؟

    1. Avatar photo tahmasebi گفت:

      سلام دوست عزیز باید با واحد دانشگاهیتون این مسئله رو در ارتباط بزارید.

  4. Avatar photo رضا 1855 گفت:

    سلام وقت بخیر
    این رمز موقت برای چی هست دقیقا؟؟

    1. Avatar photo tahmasebi گفت:

      سلام دوست عزیز، این رمز در ابتدا قبل از مشخص شدن شماره دانشجویی در نظر گرفته میشود.

  5. Avatar photo سمانه قربانی گفت:

    من ثبت نام خود را در سامانه سجاد دانشگاه آزاد انجام داده ام ولي كد پيگيري دريافت نكرده ام.لطفا راهنمایی کنید باید چکار کنم؟؟

    1. Avatar photo ariya iranikhah گفت:

      سلام وقت شما بخیر، برای تکمیل فرایند ثبت نام در سامانه ساجد دانشگاه آزاد در صورتی که یکبار با این مشکل مواجه شدید به شما توضیه می کنیم تا در زمان دیگری و یا با مرورگر دیگری به سایت مراجعه نمایید.

  6. Avatar photo زهرا گفت:

    سلام روزتون بخیر
    من رمز خود را در سامانه سجا دانشگاه آزاد فراموش كرده ام. چگونه ميتوانم رمز جديد بگيرم؟

    1. Avatar photo ariya iranikhah گفت:

      سلام بعد از ورود به سایت سامانه ساجد وام دانشجویی دانشگاه آزاد دقیقا در زمانی که دارید اقدام به وارد کردن رمز خود می کنید گزینه ای در پایین قسمت مختص به رمز تحت عنوان (رمز خود را فراموش کرده اید؟) مشاهده می کنید که با استفاده از آن می توانید رمز صفحه خود را بازیابی نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • ثبت نام وام دانشجویی دانشگاه آزاد

    ثبت نام وام دانشجویی دانشگاه آزاد 1403 + ورود sajed.iau.ir

    ثبت نام وام دانشجویی دانشگاه آزاد برای نمیسال دوم هنوز اعلام نشده است. این وام‌ها از سوی صندوق رفاه دانشجویی در انواع مختلفی اعم از مسکن، شهریه، ازدواج و… تعیین شده و از طریق ثبت نام وام در سامانه ساجد...
  • ارشد مجازی

    ثبت نام کارشناسی ارشد مجازی

    ثبت نام کارشناسی ارشد مجازی دانشگاه آزاد برای تمامی داوطلبان و متقاضیان مایل به ثبت نام در این دوره آغاز شد. کلیه داوطلبان می توانند در زمان ثبت نام ارشد مجازی دانشگاه آزاد اقدامات لازم را برای ثبت نام انجام...
  • رشته های ارشد فراگیر دانشگاه آزاد

    رشته های ارشد فراگیر دانشگاه آزاد 1403 + دانشگاه ها

    لیست رشته های ارشد فراگیر دانشگاه آزاد با انتشار دفترچه در اختیار داوطلبان قرار می گیرد. شرکت در کنکور فراگیر دانشگاه آزاد فرصتی عالی جهت ادامه تحصیل در مقطع فوق لیسانس می باشد. داوطلبانی که در آزمون سراسری ثبت نام...
  • ثبت نام حضوری دانشگاه آزاد

    ثبت نام حضوری دانشگاه آزاد 1402 + زمان، مراحل و مدارک

    ثبت نام حضوری دانشگاه آزاد برای داوطلبانی در نظر گرفته شده است که در زمان تعیین شده برای ثبت نام اینترنتی بدون آزمون این دانشگاه اقدام نکرده اند. هر کدام از واحدهای دانشگاه آزاد در سایت خود اطلاعیه ای را...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)