ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوره دانشگاه آزاد + واحد راهنمایی تحصیلی ۲۴ ساعته | irantahsil

مرکز مشاوره دانشگاه آزاد
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

افرادی که تصمیم دارند در دانشگاه‌های آزاد درس بخوانند، باید در زمان مقرر برای انتخاب رشته و ثبت نام اقدام کنند. این افراد، برای این که تمامی مراحل انتخاب رشته و ثبت نام را به درستی انجام دهند، بهتر است که از یک مشاور خوب کمک بگیرند. در واقع، آن‌ها می‌توانند از مرکز مشاوره دانشگاه آزاد و یا مشاوره آنلاین دانشگاه آزاد، مشورت بگیرند.

زیرا یک مشاور می‌تواند راه و چاه انتخاب رشته را به فرد داوطلب نشان دهد و وی را با فوت و فن انتخاب رشته دانشگاه آزاد در سامانه ثبت نام مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد تا حد زیادی آشنا کند.

شرکت در جلسات مرکز مشاوره تلفنی دانشگاه آزاد و یا استفاده از مشاوره آنلاین دانشگاه آزاد می‌تواند اطلاعات خوبی را در رابطه با ظرفیت دانشگاه‌های آزاد و یا اسامی مراکز دانشگاهی آزاد در اختیار داوطلبان و متقاضیان ورود به این دانشگاه قرار دهد. اگر شما هم جز افرادی هستید که می‌خواهید با این مراکز آشنا شوید، در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

معرفی مرکز مشاوره دانشگاه آزاد

دانشگاه آزاد اسلامی یکی از معتبرترین و گسترده‌ترین دانشگاه‌ها در کشور می‌باشد. این دانشگاه از سال 1361 تاسیس شده و تا به امروز دانشجویان بسیاری از آن فارغ التحصیل و وارد بازار کار شده‌اند. می‌توان گفت دانشگاه آزاد اکثر رشته‌های تحصیلی موجود در کشور را تحت پوشش قرار می‌دهد.

اعتبار مدرک دانشگاه آزاد از دو جهت اعتبار داخلی و اعتبار خارجی مورد بررسی قرار می‌گیرد. در ارتباط با اعتبار این مدرک در داخل کشور باید گفت که بر اساس آیین نامه‌های وزارت علوم، اعتبار مدرک این دانشگاه با دانشگاه سراسری برابر بوده و از جهت ادامه تحصیل یا جذب در بازار کار میان این دانشجویان تفاوتی وجود ندارد.

اگرچه ممکن است برخی از واحدهای دانشگاهی یک رشته خاص را ارائه نکنند، اما به طور کلی تمامی رشته‌های سه شاخه نظری و بسیاری از رشته‌های داوطلبین گروه هنر و گروه زبان در این دانشگاه تدریس می‌شود. دانشگاه آزاد در تمامی مقاطع تحصیلی از کاردانی تا دکتری، پس از اعلام نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد، در تمامی رشته‌های تحصیلی دانشجو می‌پذیرد.

معرفی مرکز مشاوره دانشگاه آزاد

رشته‌های تحصیلی دانشگاه آزاد

دانشگاه آزاد اسلامی رشته‌های انسانی، تجربی و ریاضی را برای دانشجویان مقطع لیسانس، فوق لیسانس و دکتری فعال کرده است. اگر می‌خواهید با این رشته‎‏ها آشنا شوید، به لیستی از پر متقاضی‌ترین رشته‌های دانشگاه آزاد توجه نمایید:

  • پزشکی
  • دندانپزشکی
  • داروسازی
  • روانشناسی
  • پرستاری
  • اتاق عمل
  • هوشبری
  • حقوق
  • حسابداری
  • مدیریت بازرگانی
  • مدیریت مالی

اهمیت دریافت مشاوره آنلاین دانشگاه آزاد

شاید این موضوع برای شما دوست عزیز داوطلب و متقاضی ثبت نام دانشگاه آزاد نیز سؤال شده باشد که چرا باید مشاوره انتخاب رشته و ثبت نام دانشگاه آزاد را در مرکز مشاوره آزاد دریافت کرد و دلیل اهمیت این موضوع چیست؟

اگر می‌خواهید بهترین و حرفه‌ای‌ترین انتخاب رشته را در دانشگاه آزاد، داشته باشید؛ الزاما باید از دریافت مشاوره آنلاین دانشگاه آزاد و یا مشاوره تلفنی را دریافت کنید.

در غیر این صورت، بدون مشورت و کمک گفتن از یک مشاور تحصیلی خبره، نمی‌توانید انتظار یک انتخاب رشته حرفه‌ای و بدون عیب و نقص را در زمان انتخاب رشته و ثبت نام  دانشگاه آزاد داشته باشید.

با شرکت در جلسات مرکز مشاوره دانشگاه آزاد و یا مشاوره آنلاین دانشگاه آزاد می‌توانید علاوه بر نحوه صحیح انتخاب رشته در دانشگاه آزاد، با مواردی از جمله زمان، چگونگی ثبت نام و انتخاب رشته در سامانه ثبت نام مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد، آشنایی لازم را پیدا کنید.

به علاوه، به جز بحث انتخاب رشته و آشنا کردن داوطلب با فوت و فن آن، مشاور می‌تواند اطلاعی از ظرفیت رشته‌های تحصیلی و همین طور لیست رشته‌های گنجانده شده در دفترچه بدون کنکور و با کنکور دانشگاه آزاد به فرد داوطلب بدهد.

از این رو، می‌توان این گونه نتیجه گرفت که اهمیت دریافت مشاوره آنلاین دانشگاه آزاد و همین طور مشاوره تلفنی از مرکز مشاوره تا چه حد بالاست و چه نقش پررنگی در رسیدن به موفقیت برای فرد داوطلب دارد.

 

مشاوره آنلاین دانشگاه آزاد چیست؟

شاید این موضوع برای شما دوست عزیز هم سؤال شده باشد که بهترین مشاوره انتخاب رشته و ثبت نام دانشگاه آزاد را از چه کسی می‌توانم دریافت کنم؟ در پاسخ باید خدمت شما دوستان عزیز عرض کنیم که هم برای دریافت مشاوره آنلاین دانشگاه آزاد و هم مشاوره حضوری یا تلفنی این مشاوره، باید از فردی کمک بگیرید که صلاحیت‌های لازم را برای نامیدن وی به عنوان بهترین مشاور داشته باشد.

به این معنا که فرد مشاور باید اطلاعات به روز و جدیدی را در رابطه با لیست رشته‌های ارائه شده در انواع گروه‌های آزمایشی و همین طور ظرفیت پذیرش در هر کدام از رشته‌های تحصیلی دانشگاهی، بر اساس آخرین دفترچه با کنکور و بدون کنکور آزاد، داشته باشد.

از طرف دیگر در زمان دریافت مشاوره انتخاب رشته و ثبت نام دانشگاه آزاد در مرکز مشاوره تلفنی دانشگاه آزاد، هر فرد مشاور الزاما باید از تغییرات به وجود آمده در رشته‌های ارائه شده دانشگاه‌ها و همین طور شرایط پذیرش در آن‌ها مطلع باشد.

مشاوره آنلاین دانشگاه آزاد چیست؟

همچنین نحوه بیان مشاور در زمان دادن مشاوره در مرکز مشاوره دانشگاه آزاد و یا مرکز مشاوره حضوری و یا آنلاین، باید بسیار ساده و روان باشد و داوطلب را جذب خود کند.

مشاوران حاضر در مجموعه ایران تحصیل با ارائه بهترین خدمات مشاوره دانشگاه آزاد در مرکز مشاوره دانشگاه آزاد، در خدمت شما دوستان عزیز هستند و بهترین خدمات را به شما دوستان ارائه می‌دهند. فقط کافی است با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید و از خدمات ارزنده آن‌ها در زمینه انتخاب رشته و ثبت نام دانشگاه آزاد بهره مند شوید.

مشاورانی که می‌توانند بهترین خدمات را در زمینه انتخاب رشته و ثبت نام دانشگاه آزاد خدمت شما دوستان عزیز ارائه کنند و پاسخگوی سؤالات شما در رابطه با این موارد باشند.

برای دریافت مشاوره تحصیلی آنلاین، بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور آزاد

داوطلبان کنکور سراسری پیش از شرکت در آزمون باید تا زمان اعلام نتایج شکیبا باشند. پس از انتشار نتایج می‌بایست با توجه به رتبه‌ای که دارند، انتخاب رشته کنند و دانشگاه‌های دولتی، آزاد، غیرانتقاعی و یا علمی کاربردی را به ترتیب در سایت انتخاب نمایند.

اما برخی از افراد بدون کنکور می‌خواهند در دانشگاه آزاد شرکت کنند، این افراد باید مراحل زیر را انجام دهند:

✅ ورود به سایت دانشگاه آزاد اسلامی

دانلود دفترچه و بررسی رشته‌ها

✅ خرید کارت اعتباری برای ثبت نام

✅ ایجاد نام کاربری و رمز عبور

✅ دسترسی به مقطع کارشناسی یا ارشد

✅ تکمیل اطلاعات مندرج در فرم ثبت نام

✅ حداکثر 20 انتخاب رشته در فرم

✅ تایید و دریافت کد رهگیری

لازم به ذکر است که داوطلبان می توانند برای دریافت مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد، از طریق شماره 9099075307 با کارشناسان ایران تحصیل ارتباط بگیرید.

مزیت تماس با مرکز مشاوره ایران تحصیل درباره دانشگاه آزاد

در گذشته استفاده از مشاوره تلفنی برای انتخاب رشته و ثبت نام در دانشگاه‌ها از جمله دانشگاه آزاد، چندان متداول نبود و افراد بیشتر تمایل به دریافت مشاوره برای انتخاب رشته و ثبت نام در دانشگاه آزاد را به صورت حضوری داشتند. اما در حال حاضر برقراری تماس با مرکز مشاوره، رواج زیادی پیدا کرده است و افراد بسیاری به آن روی می‌آورند.

شاید علت این موضوع را بتوان در کمبود وقت مردم برای رفتن به مراکز مشاوره حضوری و همین طور اقتصادی‌تر بودن دریافت مشاوره تلفنی جستجو کرد. به هر حال بهتر است بدانید که شما در زمان دریافت مشاوره تلفنی نیازی به صرف هزینه زیادی برای رفت و آمد ندارید.

مزیت تماس با مرکز مشاوره دانشگاه آزاد

از طرفی، دریافت مشاوره حضوری برای ثبت نام و انتخاب رشته در سامانه ثبت نام مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد وقت هر فرد را در زمان رفت و برگشت می‌گیرد. اما با دریافت مشاوره تلفنی می‌توانید با خیال راحت در منزل بنشینید و بهترین مشاوره‌ها را با پرداخت کمترین هزینه، دریافت کنید.

بدین ترتیب تماس با مراکز مشاوره آنلاین دانشگاه آزاد، مزیت‌هایی را می‎توانید به دست آورید و بدونش ک آن صرفه جویی در وقت و هزینه است. برای دریافت باکیفیت ترین خدمات مشاوره تلفنی انتخاب رشته و ثبت نام دانشگاه آزاد اسلامی با مشاوران حاضر در مجموعه ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید تا با ارائه بهترین خدمات مشاوره در خدمت شما عزیزان داوطلب باشند.

برای دریافت مشاوره تحصیلی تلفنی، بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

تفاوت مرکز مشاوره دانشگاه آزاد تلفنی و حضوری

بین مشاوره تحصیلی تلفنی و مشاوره حضوری تفاوت های زیادی وجود دارد. در گام اول بهتر است ذکر کنیم مشاوره تحصیلی تلفنی هیچ محدودیت زمانی ندارد و شما به راحتی می‌توانید در هر زمان از شبانه روز با وی تماس گرفته و از مشاوره تحصیلی بهره‌مند شوید، اما این مسئله در مورد مشاوره حضوری صدق نمی‌کند. زیرا شما باید در زمان مشخص به دفتر مراکز مشاوره حضوری مراجعه نمایید.

در ادامه بهتر است به صرفه جویی در زمان اشاره کنیم که این روزها برای بسیاری از افراد اهمیت بسیاری پیدا کرده است. قابل توجه است بدانید برای استفاده از مشاوره تحصیلی تلفنی نیازی به طی کردن مسافت تا رسیدن دفتر مشاوره ندارید، اما برای استفاده از مشاوره حضوری باید حتما در دفتر مشاور حاضر شوید.

از سوی دیگر مشاورین که در مراکز مشاوره تحصیلی تلفنی فعالیت می‌کنند از اعتبار بسیار بالایی برخوردار هستند و اکثرا معروف می‌باشند در نتیجه می‌توانند شما را به هدفتان نزدیک‌تر کنند.

در ادامه بهتر است به این نکته اشاره کنیم که استفاده از مشاوره تحصیلی تلفنی آسان‌تر است، زیرا شما تنها با تماس گرفتن با مرکز مشاوره ایران تحصیل به راحتی می‌توانید از مشاوره تحصیلی بهره‌مند شوند. در نهایت می‌توان به این نتیجه رسید استفاده از مشاوره تحصیلی تلفنی بهتر از استفاده از مشاوره تحصیلی حضوری است.

تفاوت مرکز مشاوره دانشگاه آزاد تلفنی و حضوری

تفاوت مرکز مشاوره ایران تحصیل با مراکز مشاوره دیگر 

اگر قصد دارید از تفاوت مشاوره تحصیلی مرکز مشاوره ایران تحصیل با مابقی مراکز مطلع شوید. بهتر است ذکر کنیم مرکز مشاوره ایران تحصیل از مشاورین منحصر به فرد استفاده می‌کند. این در صورتی است که بسیاری از مراکز مشاوره دیگر، تنها یک مشاور مشهور دارند و در کنار آن از دستیاران بی تجربه استفاده می‌کنند تا بتوانند سود چشمگیری به دست بیاورند.

در نتیجه این نوع از مراکز مشاوره به هیچ وجه نمی‌تواند شما را به هدفتان نزدیک‌تر کنند. این نکته را در نظر داشته باشید مشاورین مرکز مشاوره ایران تحصیل دارای تخصص و تسلط به امور مشاوره می‌باشند. اما در بسیاری از مراکز مشاوره، مشاورین از تخصص کافی برخوردار نیستند و نمی‌توانند یک مشاوره ارزشمند به داوطلب ارائه کنند.

این نکته را هم در نظر داشته باشید هزینه مشاوره در مرکز مشاوره ایران تحصیل بسیار مناسب است، اما مراکز مشاوره دیگر هزینه های زیادی را برای ارائه مشاوره دریافت می‌کنند.

خلاصه مطلب

ما در این مقاله سعی داشتیم تا شما عزیزان را به طور کامل و مفصل با بهترین مرکز مشاوره دانشگاه آزاد آشنا کنیم. به یاد داشته باشید که حتما پیش از انتخاب مشاور، به موارد گفته شده در مقاله دقت کنید. در غیر این صورت ممکن است مشاوری نا آگاه را انتخاب کرده و نتوانید بهترین رشته را انتخاب کنید.

اما، اگر مشاوری را انتخاب کنید که هم دانش کافی دارد و هم اطلاعات کاملی را به شما ارائه می‌دهد، می‌توانید بهترین انتخاب رشته را داشته باشید. مشاوران ما در ایران تحصیل با داشتن تمامی موارد ذکر شده در مقاله و همچنین با داشتن دانش و تجربی کافی می توانند به شما عزیزان در این زمینه یاری رسانند. برای برقراری ارتباط با مشاوران ما کافی است تا با ما تماس گرفته و یا برای ما کامنت بگذارید.

برای دانلود فایل pdf مرکز مشاوره دانشگاه آزاد کلیک کنید.

5/5 - (8 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

بهترین مرکز مشاوره دانشگاه آزاد چه مرکزی است؟

بهترین مرکز مشاوره، مرکزی است که بتواند بهترین و جامع‌ترین خدمات را در زمینه انتخاب رشته و دانشگاه ارائه دهد.

مزایای دریافت مشاوره آنلاین دانشگاه آزاد چیست؟

از میان مزایای دریافت این مشاوره می‌توان به صرفه جویی در زمان و همین طور هزینه اشاره کرد.

مرکز مشاوره تلفنی دانشگاه آزاد ایران تحصیل در چه زمینه‌ای می‌تواند کمک کند؟

در زمینه برنامه ریزی، ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه آزاد کمک کننده است.

نظرات

106 دیدگاه دربارهٔ «مشاوره دانشگاه آزاد + واحد راهنمایی تحصیلی ۲۴ ساعته | irantahsil»

  1. Avatar photo ‌‌ گفت:

    سلام میشه رشته های کاردانی که مربوط ب صنایع پتروشیمی هستن بگین

    1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      سلام وقت بخیر
      تماس بگیرید تا شرایط شما بررسی گردد

  2. Avatar photo گفت:

    سلام
    کدوم دانشگاه‌های آزاد، رشته صنایع پتروشیمی داره در شیراز

    1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

      سلام وقت بخیر
      دانشگاه آزاد در مقطع کاردانی ناپیوسته رشته کاردان فنی عملیات پتروشیمی در لامرد و مرو دشت پذیرش دارد

  3. Avatar photo حدیث گفت:

    سلام
    میشه بهم بگین کدوم دانشگاه ها(آزاد) کارشناسی پیوسته معماری دارند تو تهران؟؟
    میخوام انتقالی بگیرم

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر برای رشته های بدون ازمون نقل و انتقال شدنی نیست اما متونید برای اطلاعات بیشتر با مشاوران مجموعه تماس بگیرید

  4. Avatar photo Ati گفت:

    با سلام خسته نباشید اگ دانشجویی از رشتش انصراف داده باشه میتونه انصرافشو پس بگیره هنوز یه هفته از انصراف نگذشته؟

    1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

      سلام وقت بخیر
      می توانید از درخواست بازگشت به تحصیل استفاده کنید

  5. Avatar photo Mmmm گفت:

    خسته نباشید من قبلاً پیش ثبت نام انجام دادم الان می‌خوام تغییر رشته بدم میگه پیش ثبت نام تموم شده دیگه نمیشه .پیش ثبت نام دوباره تمدید میشه یا نه
    اگه نه باید چه کار کنم

    1. Avatar photo مشاور صادقی گفت:

      سلام خیر فعلا اعلام نشده است

بارگذاری دیدگاه های بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • مشاوره تحصیلی کنکور

    مشاوره تحصیلی کنکور 1403 + همین الان با رتبه ها صحبت کن!

    مشاوره تحصیلی کنکور مختص به داوطلبانی است که سازمان سنجش آموزش کشور هر سال در زمانی مشخص، آزمون کنکور را به صورت سراسری برگزار می‌کند. در این آزمون دانسته‌های علمی داوطلبان مورد سنجش قرار می‌گیرد، چرا که رقابت بین داوطلبانی...
  • برنامه ریزی کنکور

    برنامه ریزی کنکور 1403 + pdf جدول نمونه رتبه ها | ایران تحصیل

    برنامه ریزی کنکور به صورت اصولی و هوشمندانه، توسط مشاور و برنامه‌ ریز انجام می‌شود که در نتیجه می‌‎تواند برگ برنده شما نسبت به دیگر دانش آموزان باشد. همچنین Pdf برنامه ریزی کنکور و جدول برنامه ریزی آزمون سراسری نیز...
  • برنامه ریزی درسی

    برنامه ریزی درسی + 11 راز مهم رتبه ها + pdf برنامه 1403

    همه ما می‌ دانیم که باید برای رسیدن به تمامی اهداف خود از کوچک‌ تا بزرگ‌ ترین برنامه ریزی داشته باشیم. اطلاع داشتن از موثرترین تکنیک و جدول برنامه ریزی درسی روزانه، ماهانه و… نه تنها به شما کمک می‌...
  • مشاوره تلفنی کنکور سراسری

    مشاوره تلفنی کنکور 1403 + رتبه ها پشت خط هستن! | irantahsil

    مشاوره تلفنی کنکور سراسری یکی از راه‌های هموار کردن مسیر موفقیت در آزمون است. کنکور یکی از مهم ترین ارزیابی‌های هماهنگ شده و سرنوشت ساز می‌باشد که هر ساله داوطبان زیادی در آن ثبت نام می‌کنند. تمامی داوطلبانی که می‌خواهند...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)