ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

درخواست مهمانی دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ + ثبت اینترنتی | monada

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۱۴
  • تاریخ بروزرسانی: ۲۶ دی ۱۴۰۲
درخواست مهمانی دانشگاه آزاد
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

امکان درخواست مهمانی دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ تنها یک بار در سال برای هر یک از دانشجویان وجود خواهد داشت. دانشجویان پس از مطالعه شرایط مهمانی دانشگاه آزاد باید و مراجعه به سامانه ثبت درخواست انتقال دانشگاه آزاد به آدرس monada.iau.ac.ir، لازم است موافقت خود را با قوانین و شرایط تقاضانامه اعلام نموده و درخواست خود را ثبت نمایند. ثبت درخواست انتقالی و مهمانی در دو ترم مهر و بهمن امکان پذیر است. بدیهی است سامانه مورد نظر تنها در مهلت ثبت نام فعال خواهد بود. توصیه می شود ثبت درخواست خود را به روزهای پایانی زمان ثبت نام میهمانی دانشگاه آزاد اسلامی موکول ننمایید؛ زیرا ظرفیت محدود است و ممکن است در زمان ثبت نام با مشکل مواجه شوید. در صوتی که با مشکل اینترنت مواجه هستید، می توانید صفر تا صد فرآیند اخذ مهمانی دانشگاه آزاد را به کارشناسان ایران تحصیل بسپارید. برای اینکار کافیست از طریق تلفن ثابت با شماره 9099075307 تماس بگیرید.

 

بنر کال تو اکشن

زمان ثبت درخواست مهمانی دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ – 1402

همان طور که در مقدمه اشاره کردیم داوطلبانی که قصد اخذ مهمانی دانشگاه آزاد دارند، می بایست در موعد مقرر مراحل ثبت نام خود را آغاز کرده و آن را به روزهای پایانی موکول نکنند. فرآیند میهمانی و همچنین نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه آزاد، معمولا در دو نیمسال اول و دوم و در دو زمانبندی انجام خواهد شد.

برای لغو درخواست مهمانی دانشگاه ازاد روی لینک کلیک کنید.

زمان ثبت نام نقل و انتقالات نیمسال اول تحصیلی

برای ثبت درخواست مهمانی دانشگاه آزاد ابتدا نیاز است که دانشجویان شرایط تعیین شده را داشته باشند. برای دانشجویانی که در نیمسال مهر قصد جابه جایی دارند، زمان انجام آن از 29مرداد ماه لغایت 12 شهریور ماه ۱۴۰۲ با مراجعه به سایت منادا دانشگاه آزاد، انجام خواهد شد.

امکان ثبت نام نقل و انتقالات و مهمانی پذیرفته شدگان ذخیره دانشگاه آزاد برای نیم سال اول ۱۴۰۲-۱۴۰۳ تا تاریخ 25 آبان ماه سال جاری از طریق سایت منادا امکان پذیر بوده است.

زمان ثبت نام نقل و انتقالات نیمسال دوم تحصیلی

با توجه به اطلاعیه های درج شده در سایت منادا برای اخذ مهمانی دانشگاه آزاد در نیمسال دوم، نیاز است دانشجویان از تاریخ  15 لغایت 3 دی ماه ۱۴۰۲ به “سامانه مدیریت نقل و انتقالات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی (منادا)” به آدرس monada.iau.ac.ir مراجعه کرده و برای تکمیل مراحل اقدام نمایند.

مشاورین ما آماده پاسخگویی هستند

نحوه ثبت درخواست مهمانی دانشگاه آزاد

برای ثبت نام ابتدا باید به سایت ثبت درخواست مهمانی دانشگاه آزاد (سامانه منادا) به نشانی monada.iau.ir مراجعه نمایید. در سامانه مورد نظر موافقت نامه ای تعیین شده است که پس از مطالعه، دانشجویان لازم است موافقت خود را با شرایط تعیین شده اعلام نمایید. سپس علامت مربوط به گزینه “” را تائید نمایید.

 

آیین نامه نقل و انتقالات

بعد از باز شدن صفحه اصلی ثبت نام، اطلاعات کاربری مانند اطلاعات فردی، اطلاعات آموزشی و اطلاعات تماس  را در بخش های مربوطه وارد نمایید. در مرحله بعد، دانشجو باید ماده انتخابی خود را مشخص کرده و مدارک خواسته شده را بارگذاری کند. پس از بارگذاری مدارک  نوبت به انتخاب دانشگاه مقصد می رسد که باید هزینه مورد نیاز را از طریق کارت های بانکی عضو شبکه شتاب واریز نمایید.

ثبت نام مهمانی دانشگاه آزاد

 

 

بعد از طی تمامی مراحل فوق، سامانه شماره ای را به عنوان “کد پیگیری” صادر خواهد کرد، البته دریافت این کد به معنای اتمام ثبت نام نیست.

ثبت نام نهایی زمانی انجام می شود که  روی عبارت “ثبت نهایی” کلیک نمایید تا شماره پرونده 13 رقمی در اختیارتان قرار گیرد.

توجه داشته باشید که دانشجویان تا 24 ساعت پس از ثبت درخواست خود می توانند بدون پرداخت هزینه نوع درخواست خود را تغییر دهند اما پس از آن هرگونه تغییر نیازمند پرداخت هزینه است.

در صورتی که نمی توانید وارد سامانه ثبت نام شوید و با خطای “عدم وجود دانشجو با این مشخصات” روبه رو می شوید، از طریق شماره 9099075307 با کارشناسان ایران تحصیل تماس بگیرید.

 

 

کال تو اکشن راهنمای تلفنی

شرایط عمومی ثبت نام مهمانی دانشگاه آزاد ۱۴۰۲

دانشجویان در صورتی می توانند در زمان ثبت درخواست مهمانی دانشگاه آزاد اسلامی درخواست خود را ثبت نمایند که واجد شرایط زیر باشند. شرایط ارائه شده زیر برای تمامی پذیرفته شدگان با آزمون و بدون آزمون دانشگاه آزاد یکسان است.

🔵 نداشتن ممنوعیت از تحصیل از نظر شرایط انضباطی و نظام وظیفه

🔵 دانشجویان ورودی حتما باید یک ترم در را دانشگاه مبدا سپری نموده باشند. (شرایط مذکور برای دانشجویانی مستثنی خواهد بود که می توانند از بدو ورود انتقالی و یا مهمانی بگیرند).

🔵 شرایط انتقال برای داوطلبان رشته های با آزمون دانشگاه و با توجه به ضوابط و شرایط تعیین شده امکان پذیر است.

🔵 دانشجویان پذیرفته شده در دوره های خودگردان تنها می توانند در دوره های خودگردان ادامه تحصیل دهند.

🔵 دانشجویان در صورتی مجاز به ثبت درخواست در زمان ثبت نام مهمانی دانشگاه آزاد اسلامی می باشند که دانشگاه مقصد رشته مورد نظر آنان را داشته باشد.

🔵 دریافت انتقالی در هر یک از مقاطع تحصیلی تنها در نیمسال آخر تحصیلی برای تمامی گرایش و رشته ها ممنوع می باشد.

🔵 دانشجویانی که موفق به اخذ مهمانی دانشگاه آزاد شده اند، در صورتی که برای گذراندن پایان نامه دانشگاه مبدا و مقصد موافقت خود را اعلام نمایند، می توانند پایان نامه خود را در این زمان بگذرانند.

 

برای قبولی ذخیره دانشگاه آزاد روی لینک کلیک کنید.

 

🔵 دریافت مهمانی و انتقالی برای دانشجویان دکتری تنها در برخی از بندهای آیین نامه نقل و انتقالات امکان پذیر است.

🔵 انتقال مجدد در هر مقطع تحصیلی تنها غیر از ماده 12 شیوه نامه ممنوع خواهد بود.

🔵 دریافت انتقالی و یا میهمانی برا دانشجویان پذیرفته شده واحد های الکترونیک یا توجه به اینکه تحصیل آنان به صورت غیر حضوری می باشد، امکان پذیر نخواهد بود.

🔵 دانشجویان دانشگاه های واحد بین الملل تنها می توانند در واحد بین الملل انتقالی و یا مهمانی بگیرند.

🔵 دریافت انتقالی از دانشگاه های برون مرزی به دانشگاه های داخل کشور ممنوع می باشد.

🔵 دانشجویان پژوهش محور نمی توانند انتقالی و یا میهمانی بگیرند.

🔵 دریافت انتقالی برای اعضای هیئت علمی در واحد دانشگاهی مورد نظر ممنوع می باشد.

🔵 متقاضیان نقل و انتقال و دانشجویان غیر ایرانی می توانند از طریق واحد دانشگاهی مبدا و همچنین اداره کل امور بین الملل می توانند در کمیسیون نقل و انتقال دانشجویی دانشگاه اقدام نمایند.

جهت اطلاع از شرایط انصراف از دانشگاه دولتی روزانه و شبانه روی لینک مربوطه کلیک کنید

شرایط مهمانی دائم دانشجویان دختر دانشگاه آزاد

دانشجویان دختر دانشگاه آزاد در صورتی که واجد شرایط زیر باشند، می توانند در سامانه درخواست میهمانی دانشگاه آزاد درخواست خود را ثبت نمایند که واجد شرایط زیر باشند.

🔵 برخورداری از شرایط عمومی که در شیوه نامه نقل و انقالات تعیین شده است.

🔵 موجود بودن رشته دانشجوی متقاضی در دانشگاه مقصد مورد نظر.

🔵 تایید شدن یکسانی محل سکونت و واحد انتخابی مورد انتخاب.

شرایط مهمانی دائم دانشجویان دختر دانشگاه آزاد

مدارک لازم برای ثبت نام مهمانی دائم دانشجویان دختر دانشگاه آزاد

🔵 مدارک مربوط به سکونت والدین و یا سکونت همسر

🔵 کپی کلیه صفحات شناسنامه

🔵 کپی مدرک دو سال تحصیلی آخر (پیش دانشگاهی و دیپلم)

تذکر : در صورتی که در مهلت ثبت نام میهمانی دانشگاه آزاد تمامی مدارک خود را ارائه ننمایید با درخواست شما موافقت نخواهد شد.

شرایط اختصاصی درخواست مهمانی دانشگاه آزاد ۱۴۰۲

با توجه به اینکه شرایط برای دریافت مهمانی و همچنین انتقالی شامل موارد مختلفی می باشد، لذا دانشجویان برای دریافت انتقالی و یا مهمانی لازم است با توجه به شرایط تعیین شده باید مدارک مورد نظر را فراهم نمایند. در ادامه در رابطه با شرایط تعیین شده و همچنین مدارک مورد نظر مطالبی را ارائه خواهیم نمود.

برای اطلاع از شرایط انتقالی دانشگاه آزاد با ما در ایران تحصیل همراه باشید.

شرایط انتقالی و یا مهمانی بر اساس ازدواج و متارکه دانشگاه آزاد

چنانچه دانشجویان پس از انتخاب رشته محل ازدواج دائم نموده باشند می توانند با ارائه مدارک لازم، نقل و انتقال یا مهمانی برای هر واحد دانشگاهی بگیرند.

دانشجویانی که پس از پذیرش در دانشگاه متارکه نموده اند، پس از ارائه مدارک مور نظر می توانند به هر یک از واحدهای دانشگاهی مورد نظر درخواست خود را به ثبت برسانند.

دانشجویانی مادری که فرزند آنان شیرخوار است تا پایان سال اول شیردهی می توانند درخواست خود را ثبت نمایند.

برای کسب اطلاع از نحوه ورود به سایت آموزشیار دانشگاه آزاد روی لینک مربوطه کلیک نمایید.

مدارک لازم برای مهمانی بر اساس ازدواج و متارکه دانشگاه آزاد

ارائه شناسنامه زوجین. این مورد برای زوجینی که ازدواجی کرده اند و همچنین متارکه نموده اند یکسان می باشد.

ارائه قباله ازدواج (2، 3، 4 و 5) برای دانشجویانی که ازدواج نموده اند الزامی خواهد بود.

زوجینی که متارکه نموده اند، لازم است صفحات دوم تا پنجم طلاق نامه مربوط به متارکه را ارائه نمایند.

مادران شیرخوار لارم است صفحه اول شناسنامه کودک خود را ارائه نمایند.

شرایط انتقالی و یا مهمانی خانواده شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد

به منظور احترام به مقام والای خانواده شهدا و همچنین خانواده های ایثارگران برای دریافت انتقالی و یا مهمانی دانشگاه و همچنین پذیرش با آزمون به شرحی که در ادامه خواهد آمد امکان انتقالی و یا میهمانی وجود دارد. دانشجویان عزیز در صورت دارا بودن شرایط زیر می توانند در زمان تعیین شده برای ثبت نام میهمانی دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ را تعیین نمایند.

دانشجویانی که جزو خانواده های محترم آزادگان، اسرا و یا جانبازان 25 درصد بالاتر می باشند و یا همسر و فرزندان آنان می توانند در همان بدو پذیرش در دانشگاه با ارائه مدارک لازم به هر یک از واحدهای دانشگاهی نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند.

خانواده های محترم جانبازان 5 درصد و بالاتر و همچنین همسر و فرزندان آنان ، همچنین خواهر و برادر شهدا ، رزمندگانی که حداقل شش ماه سابقه حضور داوطلبانه در جبهه را داشته اند تا قبل از تاریخ 67/7/24 خود و همسر و فرزندانشان می توانند با ارائه مدارک خود به واحد دانشگاهی در زمان ثبت نام میهمانی دانشگاه آزاد اسلامی اقدامات لازم را به انجام برسانند.

دانشجویان مذکور در صورتی می توانند درخواست خود را برای میهمانی و یا انتقالی به ثبت برسانند که مجوز مربوطه را از بنیاد شهید و کمسیون ایثارگران در سازمان مربوطه درافت نموده باشند.

دانشجویان شاهد شامل: پدر، مادر، همسر و فرزندان شهید و یا مفقودالاثر می باشد.

شرایط ثبت نام مهمانی دانشگاه آزاد

 

مدارک لازم برای انتقالی و مهمانی خانواده شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد

فرزندان و همسر شهدا لازم است کارت یا معرفی نامه بنیاد شهید یا جانبازان، تصویر صفحات اول و دوم شناسنامه دانشجو و شهید را ارائه نمایند.

دانشجویان آزاده، فرزند و همسر آنان باید کارت یا معرفی نامه را از اداره ایثارگری و جانبازی ارائه نمایند. همچنین تصاویر مربوط به صفحه اول و دوم شناسنامه دانشجو ضروری می باشد.

خانواده های جانباز 10 درصد و بالاتر لازم است کارت و یا معرفی نامه را ارائه نمایند.

رزمندگانی که شش ماه و یا بیشتر سابقه حضور در جبهه داشته باشند لازم است کارت و یا معرفی نامه را از یگان مربوطه دریافت نمایند.

شرایط مهمانی دانشجویان باردار، بیمار و معمول

دانشجویانی که دارای معلویت جسمی و حرکتی شدید می باشند، روشندل و یا ناشنوا می باشند در صورتی که معلولیت آنان به تائید مراجع مربوطه یا همان سازمان بهزیستی و کمسیون پزشکی رسیده باشد، می توانند در مهلت ثبت نام مهمانی دانشگاه آزاد از همان بدو ورود به دانشگاه، درخواست مهمانی و یا انتقالی خود را به ثبت برسانند.

دانشجویانی که دچار مشکلات و بیماری های صعب العلاج همانند : ام اس ، سرطان ، دیالیزی و هموفیلی می باشند، در صورتی که بیماری آنان به تائید این دانشگاه برسد، می توانند درخواست انتقالی خود را در همان ابتدای ورود به ثبت نام میهمانی دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ اقدام نمایند.

دانشجویان باردار پس از تائید شدن بارداری خود می توانند در دانشگاه مقصد است.

راهنمای تلفنی 24 ساعته

شرایط انتقال مهمانی برای دانشجویان خانواده اعضای هیئت علمی

دانشجویانی که فرزند و همسر کارکنان تمام وقت رسمی و یا قراردادی اعضای هیئت علمی می باشند، می توانند درخواست خود را به ثبت برسانند.

دانشجویانی که واجد شرایط فوق می باشند و یا در صورتی که شرایط آنان محرز شود، در صورتی که بتوانند حداقل 90 درصد نمره قبولی آخرین فرد پذیرفته شده در واحد مقصد را به دست آورند، امکان ثبت نام میهمانی دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ را خواهند داشت.

در صورتی که رشته مورد نظر دانشجو در دانشگاه وجود داشته باشد دانشجویان واجد شرایط گفته شده می توانند در نزدیکترین محل مربوط به محل سکونت انتقالی و یا مهمانی بگیرند.

در صورتی که دانشجویان متقاضی اخذ مهمانی دانشگاه آزاد نتوانند 90 درصد نمره مورد نظر را کسب نمایند، تنها مجوز 2 ترم مهمانی را در صورتی که بتواند پیشرفت تحصیلی در آینده داشته باشند امکان پذیر است.

دانشجویانی که مشمول شرایط گفته شده در مقطع کاردانی، کارشناسی و دکتری حرفه ای می باشند، لازم است حداقل 24 واحد درسی را گذرانده باشند و موفق به کسب حداقل معدل کل 14 شوند. همچنین برای دانشجویان کارشناسی ارشد نیز کسب معدل 15 برای 16 واحد درسی گذرانده باشند. در غیر این صورت دانشجو به واحد دانشگاه قبلی معرفی خواهد شد.

هزینه ثبت نام نقل و انتقالات و میهمانی دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ – 1402

تمامی دانشجویانی که می خواهند برای ثبت درخواست مهمانی دانشگاه آزاد اقدام نمایند، باید هزینه تعیین شده را پرداخت کنند. این هزینه برای مقطع های مختلف متفاوت است که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد.

توجه داشته باشید هزینه انتقالی در زمان تسویه حساب با واحد دانشگاهی مبدا اخذ می گردد و به همراه شهریه ثابت توسط واحد دانشگاهی مبدا دریافت شده و به حساب دانشگاه مقصد واریز خواهد شد.

 

هزینه انتقالی دانشجویان دانشگاه آزاد ۱۴۰۲

مقطع تحصیلی مبلغ
مقطع کاردانی پیوسته 600 هزار تومان
مقطع کاردانی ناپیوسته 600 هزار تومان
مقطع کارشناسی پیوسته 900 هزار تومان
مقطع کارشناسی ناپیوسته 900 هزار تومان
مقطع کارشناسی ارشد 1.5 میلیون تومان
مقطع دکتری تخصصی 4 میلیون تومان

 

 

هزینه بررسی مدارک دانشجویان متقاضی مهمانی دانشگاه آزاد ۱۴۰۲
مقطع تحصیلی مبلغ
مقطع کاردانی پیوسته 250 هزار تومان
مقطع کاردانی ناپیوسته 250 هزار تومان
مقطع کارشناسی پیوسته 400 هزار تومان
مقطع کارشناسی ناپیوسته 400 هزار تومان
مقطع کارشناسی ارشد 800 هزار تومان
مقطع دکتری تخصصی 1.5 میلیون تومان

 

 

 

خلاصه مطلب

در این مقاله یه شرایط اخذ مهمانی دانشگاه آزاد در موارد مختلف اشاره نمودیم. مهلت و زمان ثبت درخواست مهمانی دانشگاه آزاد اسلامی برای تمامی دانشجویان محدود می باشد و در صورت عدم مراجعه به سامانه در موعد مقرر، ممکن است فرصت دوباره در اختیار آنها قرار گرفته نشود. برای انجام و ثبت درخواست مهمانی توسط کارشناسان دانشگاه آزاد با شماره های موجود در سایت تماس حاصل نمایید.

 

برای دانلود پی دی اف مطالب کامل این صفحه، کلیک کنید.

 

 

5/5 - (1 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

ثبت نام میهمانی دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ در چه سامانه ای انجام می شود؟

سایت ثبت درخواست میهمانی دانشگاه آزاد به سامانه منادا می باشد.

زمان ثبت نام میهمانی دانشگاه آزاد اسلامی کی آغاز می شود؟

در هر سال در دو ترم مهر و بهمن امکان پذیر است.

مهلت درخواست میهمانی دانشگاه آزاد تا چه می باشد؟

زمان بندی ثبت درخواست مهمانی دانشگاه آزاد در مقاله بالا ذکر شده است.

 

نظرات

14 دیدگاه دربارهٔ «درخواست مهمانی دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ + ثبت اینترنتی | monada»

  1. Avatar photo ساناز گفت:

    سلام کی مشخص میشه که با درخواست میهمانی مون موافقت شده یا نه ؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      در سایت منادا باید چک بفرمایید و 3 هفته زمان بر میباشد

  2. Avatar photo مهتاب گفت:

    سلام وقتتون بخیر ایا میشود یک ترم را مهمان وقت برداشت و ترم بعدی اش را به صورت مهمان دائم درخواست داد؟ (برای محل سکونت خودم)
    و اینکه دانشگاه علوم و تحقیقات مهمان قبول میکند؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر باید دانشگاه مبدا موافقت کنه
      بله مهمان قبول میکنه

  3. Avatar photo ANA گفت:

    یک سوال برای رشته های بدون ازمون درخواست مهمانی میشه داد؟

    1. Avatar photo مشاور رضایی گفت:

      سلام وقت بخیر
      بله . فقط امکان انتقالی ندارید

  4. Avatar photo علی گفت:

    سلام، بعد از تایید درخواست میممان در سامانه منادا، برای ادامه فرایند ثبت نام باید چکار کرد؟

    1. Avatar photo moradian گفت:

      سلام وقت بخیر
      مجدد از طریق سامانه پیگیر درخواست خود شوید

  5. Avatar photo ابوالفضل اقتداری گفت:

    سلام ارادت وقتتون بخیر.من مدارک اولیه رو ارسال کردم و با درخواستم موافقت شده.الان باید چه کاری برای تکمیل روند میهمانی ام انجام بدم؟ضمنا درخواست مهمانی به واحد الکترونیکی رو داده بودم.

    1. Avatar photo مشاور صادقی گفت:

      سلام با دانشگاه مقصد تماس بگیرید

  6. Avatar photo غلامحسین تینت گفت:

    سلام بنده برای انجام میهمانی در دانشگاه اقدام به ثبت نام کردم
    چگونه میتوان از پاسخ آن مطلع شد؟

    1. Avatar photo borji گفت:

      با عرض سلام خدمت شما.
      داخل سایت منادا جواب درخواست شما وجود دارد.

  7. Avatar photo عمویی گفت:

    سلام و عرض ادب برای مهمانی از دانشگاه ازاد به سراسری چه کارایی باید انجام داد؟

    1. Avatar photo tahmasebi گفت:

      سلام. این امکان وجود ندارد. شما برای انتقالی از آزاد به سراسری مجاز نمیباشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • ثبت نام وام دانشجویی دانشگاه آزاد

    ثبت نام وام دانشجویی دانشگاه آزاد 1403 + ورود sajed.iau.ir

    ثبت نام وام دانشجویی دانشگاه آزاد برای نمیسال دوم هنوز اعلام نشده است. این وام‌ها از سوی صندوق رفاه دانشجویی در انواع مختلفی اعم از مسکن، شهریه، ازدواج و… تعیین شده و از طریق ثبت نام وام در سامانه ساجد...
  • ورود به سامانه ساجد دانشگاه آزاد اساتید و دانشجویان

    سامانه ساجد دانشگاه آزاد + ورود دانشجو sajed.iau.ir

    سامانه ساجد دانشگاه آزاد به منظور سهولت در ثبت درخواست‌های دانشجویی و همچنین درخواست‌های اداری اساتید و هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی، راه اندازی شده است. مواردی اعم از ثبت درخواست وام دانشجویی دانشگاه آزاد و ثبت نام جذب هیئت...
  • ارشد مجازی

    ثبت نام کارشناسی ارشد مجازی

    ثبت نام کارشناسی ارشد مجازی دانشگاه آزاد برای تمامی داوطلبان و متقاضیان مایل به ثبت نام در این دوره آغاز شد. کلیه داوطلبان می توانند در زمان ثبت نام ارشد مجازی دانشگاه آزاد اقدامات لازم را برای ثبت نام انجام...
  • رشته های ارشد فراگیر دانشگاه آزاد

    رشته های ارشد فراگیر دانشگاه آزاد 1403 + دانشگاه ها

    لیست رشته های ارشد فراگیر دانشگاه آزاد با انتشار دفترچه در اختیار داوطلبان قرار می گیرد. شرکت در کنکور فراگیر دانشگاه آزاد فرصتی عالی جهت ادامه تحصیل در مقطع فوق لیسانس می باشد. داوطلبانی که در آزمون سراسری ثبت نام...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)