ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

نحوه ثبت نام در آموزشیار

نحوه ثبت نام در آموزشیار
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

دانشگاه آزاد اسلامی برای اینکه بتواند شرایط تحصیل را برای دانشجویان خود آسان کند یک سامانه به نام سامانه آموزشیار در تاریخ 29 مرداد سال 1399 راه اندازی کرد. این سامانه خدمات بسیار زیادی را به دانشجویان ارائه می کند به همین دلیل ما تصمیم گرفته ایم در این مقاله نحوه ثبت نام در آموزشیار را با استفاده از متن و تصویر به شما آموزش دهیم.

لازم به ذکر است بدانید در این مقاله اطلاعات کاملی در مورد مدارک مورد نیاز برای ثبت نام در این سامانه در اختیار شما قرار داده می شود.  در ادامه به نحوه پرداخت شهریه در سایت آموزشیار دانشگاه آزادنیز اشاره خواهیم کرد و تمام موارد در این سامانه را مورد بررسی قرار می دهیم. برای کسب اطلاعات تکمیلی می توانید با شماره 9099075307 تماس بگیرید تا مشاوران آکادمی ایران تحصیل شما را به بهترین شکل در ارتباط با نحوه ثبت نام در سایت آموزشیار راهنمایی کنند.

سایت آموزشیار دانشگاه آزاد اسلامی edu.iau.ac.ir

سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد به عنوان یک پلتفرم آموزشی برای دانشگاه آزاد، در ارتباط با شرایط غیرحضوری و شیوع ویروس کرونا طراحی شده است. این سامانه به دانشجویان امکاناتی همچون مشاهده دروس، انتخاب واحد، ارزشیابی اساتید، دریافت کارت ورود به جلسه، مشاهده نمرات و اعتراض به آن، درخواست تسهیلات، پرداخت شهریه و دیگر خدمات مربوط به امور آموزشی را ارائه می‌دهد.

استفاده از این سامانه، علاوه بر صرفه‌جویی در زمان و سهولت در انجام امور، به یکپارچه‌سازی امور اداری دانشگاه کمک کرده و تجربه دانشجویان را بهبود می‌بخشد. البته در طول استفاده از این سامانه، ممکن است برخی اختلالاتی رخ دهد که با تلاش و پیگیری مراجع مربوطه تا حد امکان برطرف می‌شوند. اگر در نحوه ثبت نام در آموزشیار با مشکل مواجه شدید، می توانید با پشتیبانی این سامانه در تماس باشید.

سایت آموزشیار دانشگاه آزاد اسلامی

ثبت نام در سایت آموزشیار دانشگاه آزاد اسلامی

همانطور که می دانید ثبت نام ورودی های جدید دانشگاه آزاد از طریق سامانه آموزشیار انجام می شود. ثبت نام در سایت آموزشیار دانشگاه آزاد برای پذیرفته شدگان هر یک از مقاطع دانشگاه آزاد انجام می‌شود. پس از اعلام نتایج نهایی پذیرش، پذیرفته شدگان مطابق اطلاعیه‌های منتشر شده در سامانه دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org باید به سایت آموزشیار مراجعه کرده و فرم‌های ثبت نام را تکمیل و بارگذاری کنند.

پذیرفته شدگان ابتدا باید راهنمای ثبت نام پذیرفته شدگان در سایت آموزشیار را مطالعه کنند. سپس مدارک لازم برای ثبت نام را آماده کرده و فرم‌های مورد نیاز را دانلود و پس از تکمیل، آن‌ها را در این سامانه بارگذاری کنند.

پس از آغاز ثبت نام در سایت آموزشیار دانشگاه آزاد، اطلاع رسانی لازم در این مورد انجام می‌شود. پس از تکمیل مراحل ثبت نام و اطلاعات خواسته شده، سایت آموزشیار یک شماره دانشجویی برای دانشجو صادر می‌کند.

در گام بعد نیز صحت مدارک و اظهارات ارسالی دانشجویان بررسی می شود و پس از تایید مدارک، شماره دانشجویی صادر شده و دانشجو می‌تواند با وارد شدن به سایت و تعیین رمز عبور خود، از امکانات سایت آموزشیار استفاده نماید.

برای اطلاع از دانشگاه مجازی کلیک کنید.

آموزش تصویری نحوه ثبت نام در آموزشیار

آشنایی با نحوه ثبت نام در آموزشیار برای دانشجویان جدیدالورود بسیار اهمیت دارد، چراکه بعدا باید با فرایند نحوه انتخاب واحد در آموزشیار و پرداخت شهریه نیز در این سایت آشنا باشند. در ادامه راهنمای تصویری نحوه ثبت نام در سایت آموزشیار را ارائه کرده ایم.

ابتدا در موتور جستجوی سیستم خود سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد را سرچ نمایید. این وبسایت به آدرس edu.iau.ac.ir در دسترس قرار دارد. سپس همانند تصویر بر روی عنوان پذیرش غیرحضوری پذیرفته شدگان کلیک نمایید.

آموزش تصویری نحوه ثبت نام در آموزشیار

در مرحله بعد کد ملی خود را در قسمت ورود پذیرفته شدگان وارد نمایید و کد امنیتی نمایش داده شده در تصویر را در محل مناسب خود ثبت نمایید. و در انتها گزینه ی آبی رنگ ورود را انتخاب نمایید.

گام دوم نحوه ثبت نام در سایت آموزشیار

در صفحه ی بعد شماره دانشجویی موقت، نام دانشجو و رشته قبولی قابل رویت است. شماره دانشجویی موقت صرفا برای ثبت نام اولیه تهیه شده است بنابراین مطمئن شوید که آن را برای مراحل بعدی ثبت نام یادداشت نمایید. سپس گزینه ورود به آموزشیار را انتخاب نمایید.

گام سوم نحوه ثبت نام در سایت آموزشیار

در قسمت بعد تمام موارد را مطالعه کرده و گزینه ی ( موارد فوق را مطالعه کرده و پذیرفته ام ) را تائید نمایید.

گام چهارم نحوه ثبت نام در سایت آموزشیار

در کادر نمایش داده شده در صفحه بعد اطلاعات خواسته شده را به دقت وارد نمایید. نام کاربری همان شماره دانشجویی تعریف شده در مرحله قبل است. همچنین کلمه عبور هم مشابه نام کاربری با شماره دانشجویی موقت شما تعریف شده است. کد تصویر را وارد کرده و گزینه ی ورود را انتخاب نمایید.

گام پنجم نحوه ثبت نام در آموزشیار

در سمت راست صفحه ی باز شده برای دانشجویان جدیدالورود منویی با تنها گزینه پذیرش وجود دارد. روی پذیرش کلیک کرده و پذیرش بر خط توسط داوطلب را انتخاب نمایید که از این طریق وارد صفحه ثبت نام اولیه خود می شوید.

گام ششم نحوه ثبت نام در سایت آموزشیار

در صفحه بعد اطلاعات خود از قبیل شماره داوطلبی، نام و نام خانوادگی،محل تولد، کد ملی،رشته و موارد دیگر را با اطلاعات خود تطبیق داده و از صحت آن ها مطمئن شوید.در نهایت برروی فرم اطلاعات اولیه پذیرش کلیک کرده و تا وارد مرحله بعد ثبت نام شوید.

گام هفتم نحوه ثبت نام در سایت آموزشیار

در این قسمت تمام مواردی که با ستاره قرمز مشخص شده اند باید دقیق و درست تکمیل شوند.بنابراین در زمان وارد کردن اطلاعات و سوابق تحصیلی خود دقت نمایید. در آخر با انتخاب گزینه تائید وارد صفحه بعد خواهید شد.

گام هشتم نحوه ثبت نام در سایت آموزشیار

در این مرحله از آموزش نحوه ثبت نام در سامانه آموزشیار باید مدارک اسکن شده خود را وارد نمایید.ردر صفحه بعد فرم های تعهد ثبت نام بارگزاری شده اند که باید پس از مطالعه، هر یک را تائید کنید. مدارک شامل تصویر صفحه اول و دوم شناسنامه، گواهی تحصیل و فارغ التحصیلی از دبیرستان، اطلاعات دیپلم و غیره می باشد. دقت داشته باشید حجم عکس ها ترجیحا پایین باشد تا در زمان بارگزاری با مشکل مواجه نشوید.

گام نهم نحوه ثبت نام در سایت آموزشیار

فرم های دیگر شامل علاقه مندی های شما، فعالیت هایی که در گذشته داشته می باشد. در صفحه آخر فرمی است که در سایت قابل دانلود بوده است و دانشجویان در گذشته پس از پرینت آن و امضاء کردن ابن فرم آن را به آموزش دانشگاه تحویل می دادند. این فرم ها در حال حاصر پس از امضائ شدن توسط دانشجو باید اسکن شده و در قسمت های مشخص شده بارگزاری مدارک قرار داده شوند.پس از انتخاب ثبت نهایی تمام فرم ها تکمیل شده و تایید نهایی را انتخاب کنید.

در این صفحه چاپ رسید ثبت نام را انتخاب نماببد. در انتها اطلاعات مربوط به احراز هویت دانشجویان و زمان وزود به دانشگاه برای هر یک از دانشجویان قابل رویت خواهد بود. پس از آن هم دانشگاه ها اطلاعات مورد نیاز را دیگر را در اختیار دانشجویان قرار می دهند و نیازی به مراجعه به کافی نت برای انجام مراحل فوق نمی باشد. دز صورت وجود هرگونه سوال در این زمینه می توانید با کارشناسان ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

گام دهم نحوه ثبت نام در آموزشیار

جهت دریافت کمک برای فراموشی رمز آموزشیار کلیک کنید.

مدارک لازم برای ثبت نام در سامانه آموزشیار

پذیرفته شدگان پس از آشنایی با نحوه ثبت نام در سایت آموزشیار، باید مدارک زیر را در این سامانه بارگذاری نمایند. بنابراین بهتر است از قبل برای تهیه و آماده سازی ان ها اقدام نمایند.جهت بارگذاري مدارك در سامانه آموزشیار ابتدا تصویر مدارك زیر را همراه داشته باشید، سپس جهت ثبت نام به سامانه مراجعه نمایید.

  • همه صفحات شناسنامه (صفحه 1و2 باهم، صفحه 3و 4 با هم، صفحه 5و6 با هم)
  • تصویر روي کارت ملی
  • تصویر پشت کارت ملی
  • تصویر مدرك نظام وظیفه (کارت پایان خدمت، معافیت و …) مخصوص برادران
  • مدرك استفاده از سهمیه (ایثارگران، جانبازان و … )
  • فرمهاي چند گانه که می بایست از سامانه آموزشیار (ir.ac.iau.edu (در قسمت مقطع مربوطه دانلود،
  • تکمیل، امضا و تصویر آنها جهت بارگذاري تهیه شود.
  • اصل رسید پستی یا تصویر برگه رسید درخواست اینترنتی تاییدیه تحصیلی دیپلم )ویژه پذیرفته شدگان مقاطع کاردانی، کارشناسی و دکتري حرفه اي)
  • تصویر اصل مدرك پایه

امکانات سامانه آموزشیار

سامانه آموزشیار که با هدف یکپارچه سازی خدمات ارئه شده توسط دانشگاه آزاد طراحی شده است از امکانات بسیاری برخوردار است. از جمله امکانات این سایت می توان به ثبت نام در دانشگاه به صورت غیر حضوری مشاهده لیست دروس ارائه شده،انتخاب واحد، پرداخت شهریه به صورت الکترونیکی و غیرحضوری،مشاهده کارنامه و دیگر موارد اشاره کرد.

در جدول زیر امکانات این سایت به طور خلاصه قرارداده شده است همچنین می توانید برای کسب اطلاعات درباره هریک از امکانات ذکر شده به سایت ایران تحصیل مراجعه نمایید.

امکانات سامانه آموزشیار
ثبت نام دانشجویان جدیدالورود
مشاهده لیست دروس ارائه شده
پرداخت شهریه
انتخای واحد
جذف و اضافه
حذف اضطراری
دریافت تسهیلات
مشاهده نمرات دانشگاه آزاد
اعتراض به نمرات
دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات دانشگاه آزاد
مشاهده زمان برگزاری امتحانات
ارزشیابی اساتید
درخواست مجوز
امور فارغ التحصیلان

پرداخت شهریه در سایت آموزشیار دانشگاه آزاد

برای پرداخت شهریه در گام اول بایدبا نحوه ثبت نام در سایت آموزشیار که در مرحله قبل با استفاده از متن و تصویر به شما آموزش داده شد را انجام دهید. در ادامه باید طبق مراحلی که در این بخش به شما توضیح می دهیم پیش بروید.

این نکته را در نظر داشته باشید این مرحله از کار هم با استفاده از متن و تصویر به شما آموزش داده می شود در نتیجه پیشنهاد می کنیم به تمام موارد مطابق با آموزش عمل کنید تا در هنگام پرداخت شهریه در سایت آموزشیار دانشگاه آزاد به مشکل نخورید.

با ورود به سامانه آموزشیار، با صفحه زیر مواجه می شود که باید از منوی سمت راست گزینه ثبت نام دروس دانشجو را انتخاب نمایید. در ادامه به سراغ گرینه مدیریت مالی نیمسال های تحصیلی دانشجو بروید و بر روی آن کلیک کنید. توجه داشته باشید این مراحل در تصویر زیر مشخص می باشد.

گام اول پرداخت شهریه در سایت آموزشیار

بعد از کلیک بر روی گزینه مدیریت مالی نیمسال های تحصیلی دانشجو صفحه ای مانند تصویر زیر برای شما باز می شود. این نکته را در نظر داشته باشید در این قسمت از کار میزان شهریه برای شما به نمایش در می آید، در ادامه شما باید بر روی گزینه پرداخت الکترونیکی شهریه کلیک کنید.

گام دوم پرداخت شهریه در سایت آموزشیار

در ادامه شما با سه درگاه پرداخت مواجه می شوید که باید یکی از درگاه های پرداخت را انتخاب کنید و بر روی گزینه پرداخت کلیک نمایید.

گام سوم پرداخت شهریه در سایت آموزشیار

بعد از انتخاب درگاه وارد صفحه پرداخت خواهید شد و باید اطلاعات کارت خود را وارد کنید. بعد از وارد کردن اطلاعات کارت، کد امنیتی و رمز پویا باید بر روی گزینه پرداخت کلیک کنید. در نهایت پیشنهاد می کنیم بعد از پرداخت از فیش پرداختی خود اسکرین شات بگیرید تا در صورت بروز هر گونه مشکل بتوانید از کد پیگیری موجود در فیش پرداختی استفاده نمایید.

گام چهارم پرداخت شهریه در سایت آموزشیار

نکات مهم نحوه ثبت نام در سامانه آموزشیار

دانشجویان پس از آشنایی با نحوه ثبت نام در آموزشیار باید به یکسری نکات توجه کنند:

  • دانشجویانی که فاقد کارت پایان خدمت یا معافیت هستند، باید جهت اخذ و ارائه برگه معافیت تحصیلی به نام دانشگاه آزاد اسلامی اقدام نمایند.
  • جهت تهیه برگه معافیت، لازم است دانشجو به همراه مدارك تحصیلی پایه و ریزنمرات و برگه پذیرش که از سایت org.azmoon پرینت گرفته است به نزدیک ترین پلیس 10 +مراجعه و معافیت تحصیلی را اخذ و پس از بارگذاري در سامانه آموزشیار هنگام تشکیل پرونده فیزیکی ارائه نماید.
  • پذیرفته شدگان کاردانی ناپیوسته، کارشناسی پیوسته و دکتراي حرفه اي باید اصل و تصویر دیپلم دوره دوم متوسطه (نظام 6-3 -3) یا مدرك پیش دانشگاهی یا مدرك دیپلم نظام قدیم یا مدرك کاردانی پیوسته یا گواهی موقت مدارك مذکور را ارائه نمایند.
  • پذیرفته شدگان دوره هاي کاردانی پیوسته لازم است اصل و تصویر دیپلم فنی و حرفه اي یا کار و دانش نظام جدید 6-3-3 یا دیپلم هنرستان فنی و حرفه اي و کاردانش نظام قدیم (4 ساله یا 3 ساله) یا گواهی موقت مدارك مذکور را ارئه دهند.
  • برای پذیرفته شدگان دوره کارشناسی ناپیوسته ارائه اصل و تصویر مدرك دانشنامه یا گواهی موقت پایان دوره کاردانی یا کارشناسی الزامی است.
  • پذیرفته شدگان دکتراي تخصصی لازم است اصل و تصویر مدارك دانشنامه یا گواهی موقت اتمام کارشناسی ارشد، کارشناسی و ریز نمرات آن را آماده کرده و در زمان ثبت نام بارگزاری نمایند.
  • پذیرفته شدگان دوره کارشناسی ارشد اصل و تصویر مدرك دانشنامه یا گواهی موقت پایان دوره کارشناسی و ریزنمرات آن را باید ارائه دهند.

نکات مهم نحوه ثبت نام در سامانه آموزشیار

خلاصه مقاله نحوه ثبت نام در آموزشیار

اطلاع از نحوه ثبت نام در آموزشیار برای دانشجویان جدیدالورود بسیار اهمیت دارد، چراکه بعدا باید مراحل انتخاب واحد و پرداخت شهریه را نیز از طریق این سامانه انجام دهند. برای ثبت نام در سامانه آموزشیار مدارکی همچون اسکن صفحات شناسنامه  تصویر روی کارت ملی، تصویر پشت کارت ملی، تصویر کارت پایان خدمت یا معافیت، تصویر اصل مدرک پایه و غیره نیاز خواهید داشت. سامانه آموزشیار خدمات متعددی به دانشجو ارائه می‌کند.

توجه داشته باشید دانشگاه آزاد، این سامانه را به گونه‌ای طراحی کرده است که هر دانشجو بتواند به راحتی از خدمات ارائه شده توسط این سامانه به ساده ترین شکل ممکن بهره مند شود. در این مقاله اطلاعات کاملی در ارتباط با نحوه ثبت نام در سایت آموزشیار ارائه کردیم. در صورت داشتن هرگونه سوال و ابهام می توانید با همکاران ما در آکادمی ایران تحصیل از طریق شماره 9099075307 در تماس باشید تا شما را به بهترین شکل راهنمایی کنند.

برای دانلود پی دی اف مقاله کلیک کنید.

5/5 - (3 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

کاربرد سامانه آموزشیار چیست؟

یک دانشجو به سادگی می تواند کارهایی همچون ثبت نام دانشجویان جدیدالورود، مشاهده لیست دروس ارائه شده، پرداخت شهریه، انتخاب واحد، حذف و اضافه، حذف اضطراری، دریافت تسهیلات و ... را در این سایت انجام دهد.

اطلاعات مورد نیاز برای برای ورود به سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد چیست؟

برای این که بتوانید وارد سامانه آموزشیار شوید باید نام کاربری و رمز عبور داشته باشید که بعد از ثبت نام این اطلاعات از طریق سامانه در اختیار شما قرار داده می شود.

چگون باید در سامانه آموزشیار ثبت نام کنیم؟

نحوه ثبت نام در سامانه آموزشیار در مقاله به طور کامل با استفاده از متن و تصویر آموزش داده شده است و میتوانید از آن استفاده کنید.

نظرات

44 دیدگاه دربارهٔ «نحوه ثبت نام در آموزشیار»

  1. Avatar photo arian گفت:

    سلام بنده هنوز دیپلم رو دریافت نکردم امتحان نهایی دی ماه قبول شدم اما دیپلم رو هنوز ندادن چطور باید توی سایت ثبت نام کنیم؟ و اینکه برای ثبت نام تا کی وقت هست؟

    1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      با سلام وقت بخیر
      حضوری به دانشگاه با دیپلم موقت مراجعه کنید

  2. Avatar photo مریم گفت:

    سلام فارغ التحصیل رشته معماری در سال ۸۳ تهران مرکز هستم.چطور میتوتم ریز نمراتم رو بگیرم؟ هیچ شماره تماسی از دانشگاه هنر و معماری مرکز پیدا نمیکنم

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلاو وقت بخیر باید حضوری به دانشگاه مراجعه کنید

  3. Avatar photo سمانه گفت:

    سلام خسته نباشید من میخوام توی دانشگاه آزاد تغییر رشته بدم فقط باید چیکار کنم ؟

    1. Avatar photo مشاور طهماسبی گفت:

      سلام. باید به آموزش دانشگاه مراجعه کنید و درخواست بدید.

  4. Avatar photo هما کمالی گفت:

    سلام
    من فارق التحصیل سال ۹۳ هستم
    ریزنمرات برای ترجمه نیاز دارم
    دانشگام گفته باید به صورت آنلاین از سامانه دانشیار اقدام کنم
    چطور میتونم ریزنمراتمو بگیرم؟
    حضوری میتونم بگیرم؟

    1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      سلام وقت بخیر
      به ساختمان مرکزی دانشگاه ازاد در ایرانشهر مراجعه کنید

      1. Avatar photo قاسم گفت:

        سلام من کد دانشجویی موقت گرفتم برای ثبت نام داخل سایت آموزشیار کد رو میزنم قبول نمیکنه

        1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

          سلام وقت بخیر
          احتمالا ادرس سایت را به اشتباه وارد میشوید بابت راهنمایی بیشتر میتونید با مجموعه ایران تحصیل تماس بگیرید

  5. Avatar photo مریم گفت:

    سلام من فارغ‌التحصیل دانشجوی مهندسی پزشکی ورودی ۸۵ مشهد هستم، چطور میتونم به صورت غیرحضوری ریزنمرانمو دریافت کنم و بتونم وارد سایت بشوم؟؟

    1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      سلام فقط بصورت حضوری میتونید دریافت کنید

بارگذاری دیدگاه های بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

    ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 1403 + رشته محل ها | azmoon.iau

    ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ برای داوطلبان آغاز شد. سایت ثبت نام دانشگاه آزاد اسلامی به منظور پذیرش بدون آزمون در نیمسال اول و دوم در مقاطع کاردانی و کارشناسی از داوطلبان واجد شرایط دانشجو می‌پذیرد. لذا کلیه...
  • شرایط جذب هیئت علمی دانشگاه آزاد

    شرایط جذب هیئت علمی دانشگاه آزاد + بخشنامه 1403 | ایران تحصیل

    شرایط جذب هیئت علمی دانشگاه آزاد یکی از موضوعات اساسی برای افرادی است که می‌خواهند به عنوان کادر آموزشی پزشکی و غیر پزشکی فعالیت داشته باشند. بسیاری از فارغ التحصیلان دانشگاهی علاقه‌مند به تحقیق و پژوهش و همچنین تدریس در...
  • سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل + بخشنامه 1403

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل به نشانی اینترنتی my.medu.ir برای انجام ثبت نام جهت ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی ایجاد‌ شده‌ است. افرادی که تمایل دارند تا سوابق تحصیلی خود را ایجاد کرده و معدل خود را ترمیم...
  • ثبت‌ نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه علوم قضایی

    ثبت‌ نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه علوم قضایی 1403

    ثبت‌ نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه علوم قضایی در سال 1403 بر اساس آیین نامه پذیرش بدون کنکور استعداد‌های درخشان در مقطع ارشد، پذیرای دانشجویان و داوطلبان سایر دانشگاه‌ها است. دانشگاه علوم قضایی یکی از معتبرترین دانشگاه‌های کشور ما...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)