ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

بهترین مشاور کنکور

بهترین مشاور کنکور
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

مراجعه صرف به یک مشاور نمی تواند موفقیت هیچ داوطلبی را تضمین نماید. آیا مشاوری که شما به آن مراجعه می نمایید، از تجربه کافی برخوردار است؟ آیا خود موفق به کسب رتبه مناسبی در کنکور شده است؟ قبل از مراجعه به هر موسسه کنکوری و یا هر مرکز مشاوره ای، بهتر است ابتدا ویژگی هایی بهترین مشاور کنکور را بشناسید و سپس برای دریافت مشاوره اقدام نمایید. هر یک از مراکز مشاوره، لیستی از مشاوران مختلف دارند که با توجه به این لیست می توانید با استفاده از مشاوره آنلاین با انتخاب از لیست مشاوران برتر کنکور کشور آن را انتخاب نمایید.

بهترین مشاور کنکور کیست؟

بهترین مشاور کنکور کیست؟

بهترین مشاور کنکور کیست؟

اگر می خواهید در هر وب سایتی اقدام به درخواست مشاوره و رزرو نوبت برای مشاوران با توجه به لیست ارائه شده نمایید، اندکی صبر کنید و دست نگاه دارید و ابتدا تمام این موارد را مطالعه نمایید و سپس بر اساس این موارد می توانید یک انتخاب درستی داشته باشید.

تجربه کافی داشته باشید

سوابق کاری مشاوری که شما آن را انتخاب کنید چگونه است؟ آیا تا به حال توانسته است به داوطلبانی که نیاز به کمک داشته اند کمک نماید؟ شاید شما با خود اینگونه تصور کنید که یک مشاور تکنیک ها را می شناسد و قطعا قبل از ورود به دانشگاه ممکن است با این تکنیک ها آشنا نبوده باشد. ما دو نوع مشاور داریم، یک نوع مشاوره که رشته دانشگاهی او مشاوره تحصیلی می باشد و نوع دیگر آن ، افرادی است که خود در سال های گذشته توانسته اند موفق به کسب رتبه های برتر بشوند و حال می توانند به دانش آموزانی که داوطلب کنکور هستند کمک نمایند.

اگر کسی مسیری را طی نموده باشد، با تمام خم و چم های این مسیر آشنا می باشد و به همین دلیل می تواند این مسیر را به شما نشان دهد و با تمام پیچیدگی های آن شما را آشنا نمایند.

آیا راه های معرفی شده توسط مشاور به نتیجه می انجامد؟

آیا راه های معرفی شده توسط مشاور به نتیجه می انجامد؟

آیا راه های معرفی شده توسط مشاور به نتیجه می انجامد؟

این نکته که آیا راه های معرفی شده توسط مشاوران می تواند نتیجه بخش باشد یا خیر؟ به نوبه خود بسیار حائز اهمیت است. بسیار مهم است که این موارد بتواند نتیجه بخش باشد. این موضوع را در نظر داشته باشید که شما به عنوان یک داوطلب، فرصت اشتباه کردن و همچنین جبران اشتباه را نخواهید داشت. بنابراین تحقیق لازم در این رابطه بسیار حائز اهمیت می باشد. زیرا در صورتی که بی گدار به آب بزنید، بعدها دچار مشکل خواهید شد و متقبل ضرر و زیان های مالی و زمانی خواهید شد.

از تکنیک های مطالعه و تست زنی آگاه باشید

تفاوت بهترین مشاور کنکور و بدترین مشاور این است که یک مشاور خوب می تواند مشکلات دانش آموز را تشخصیص دهد و برای رفع مشکلات مطرح شده، راه حل هایی را ارائه می دهد. به عنوان مثال یک دانش آموز و یا داوطلب کنکور ممکن است حتی با 16 ساعت مطالعه نتواند به عملکرد فردی که 5 ساعت مطالعه دارد خود را برساند. در این شرایط یک مشاوره کنکور به روش برتر و حرفه ای می تواند به خوبی مشکلات احتمالی را تشخیص دهد و برای حل آن راه حل های مناسب را ارائه دهد.

ارتباط خوبی با داوطلبان برقرار می نماید

یکی از اصول اخلاقی برای هر مشاوری این است که ارتباط موثری با مراجعین خود داشته باشد. رابطه عاطفی یک مشاور و داوطلب باید به گونه ای باشد که به راحتی بتواند هر مشکلی را که برای او ایجاد شده است را مطرح نماید. هر چقدر احساس راحتی و امنیت بیشتری داشته باشید، داوطلبان بیشتر از شما تاثیر خواهند پذیرفت و راه های پیشنهادی مشاور را بسیار راحت تر خواهند پذیرفت و بهتر بدان عمل خواهند نمود.

برای کسب اطلاع از هزینه و نحوه ثبت نام آزمون های آزمایشی سنجش روی لینک مربوطه کلیک کنید.

طرح برنامه ریزی اصولی کار بهترین مشاور کنکور است

طرح برنامه ریزی اصولی کار بهترین مشاور کنکور

طرح برنامه ریزی اصولی کار بهترین مشاور کنکور

یک مشاور خوب از تمامی نکات برنامه ریزی درسی اطلاع دارد و بر اساس همین موارد می تواند یک برنامه ریزی اصولی برای داوطلبان طراحی نماید. داوطلبان کنکور را می توان به چند دسته تقسیم نمود. برخی از داوطلبان، دانش آموز می باشند و به همین دلیل ساعت هایی را در مدرسه مشغول به تحصیل هستند و با توجه به تفاوت مطالعه برای دروس امتحانی و تست زنی، داوطلبان دیگری نیز ممکن است در سنین بالا تصمیم به شرکت مجدد در کنکور داشته باشند و در حین تحصیل مشغول به کار باشند به همین دلیل نیازمند برنامه ریزی قوی و کاربردی داشته باشند.

در درسترس باشد

در دسترس بودن از جمله ویژگی های مهمی است که مشاوران باید از آن برخوردار باشند. به عنوان مثال ممکن است شما دچار مشکلی در رابطه با مطالعه و یا تست زنی بشوید و یا به لحاظ روانی آمادگی لازم را برای شرکت در آزمون نداشته باشید، باید بتواند به شما در هر زمانی که نیاز به کمک داشتید، خدمات لازم را ارائه نماید. خوشبختانه مشاوران ایران تحصیل می توانند به شما داوطلبان عزیز در هر زمانی که سوالی داشته باشید، آماده ارائه خدمات خواهند بود. کافی است با شماره های مندرج در وب سایت تماس حاصل نمایید.

قدرت تحلیل بالا

بسیار مهم است که مشاور شما یک تحلیل گر قوی باشد. به عنوان مثال گاهی برخی از داوطبان نمی توانند تشخیص دهند که مشکل ایجاد شده در رابطه با تست های کنکور آنان ناشی از چیست؟ در این موارد ، یک مشاور اگر قدرت تحلیل بالایی داشته باشد، می تواند به خوبی مشکلات به وجود آمده را تشخیص دهد و در جهت رفع آن بکوشد. همچنین طراحان کنکور برخی از سوالات را در اصطلاح دام دار طراحی می نمایند اگر مشاور شما به خوبی از عهده تحلیل این سوالات بربیاید، خواهد توانست به شما کمک کند تا مشکلات به وجود آمده را نداشته باشید.

از تکنیک های تست زنی به خوبی آگاه باشد

بی شک یکی از ویژگی هایی که بهترین مشاور کنکور باید داشته باشد، همین مورد است. پیچیدگی سوالات کنکور هر ساله بیشتر می شود و این موضوع، لزوم اطلاع از مهندسی تست زنی را برای داوطلبان ضروری تر می نماید. به عنوان مثال یکی از نیازهای ضروری هر یک از داوطلبان این است که بتوانند سرعت تست زنی خود را بالا ببرند، از تکنیک های استفاده نمایند که با توجه به آن، داوطلبان بتوانند مطالب آموخته شده خود را بهتر به هنگام کنکور یادآوری نمایند.

برای کسب اطلاعات در مورد مشاوره کنکور وارد شوید.

صرفه جویی در هزینه

صرفه جویی در هزینه با مشاوران برتر کنکور

صرفه جویی در هزینه با مشاوران برتر کنکور

طبیعی است که برای استفاده از خدمات مشاوره ای لازم است هزینه ای را پرداخت نمایید. در هر صورت تعرفه های مرکز مشاوره انتخابی شما باید به گونه ای باشد که توان پرداخت آن را نیز داشته باشید. همچنین هزینه هایی تعیین شده کاملا منطقی و معقول در نظر گرفته شوند. قطعا اگر فردی داوطلبانه و دلسورانه بخواهد شاهد موفقیت شما باشد، بخشی از خدمات خود را به صورت رایگان ارائه خواهد نمود و همین مسئله شاید موجب دلگرمی مادی و معنوی شما گردد.

بهترین مشاور کنکور از تمامی رشته های دانشگاهی اطلاعات لازم را دارد

در صورتی که در بین لیست مشاوره آنلاین با انتخاب از لیست مشاوران برتر کنکور کشور به هنگام انتخاب رشته دست به انتخاب بزنید، باید مشاور مورد نظر بتواند به شما در رابطه انجام انتخاب رشته کمک نماید. بی شک هر یک از رشته های انتخابی توسط داوطلبان کنکور، علاوه بر علاقه ای که ممکن است بدان داشته باشند، به دلیل بازارکاری است که در آینده انتظار دارند ، آن را انتخاب نمایند. حال گاهی این توقعات و انتظارات کاملا منطقی و گاهی کاملا غیر منظقی می باشد. در اینجا وظیفه مشاور، ارائه راهنمایی های لازم برای این دسته از داوطلبان است.

اطلاع از بهترین کنکور های آزمایشی

در رابطه با کنکورهای آزمایشی و انتخاب بهترین مشاور کنکور باید دو نکته مهم را مد نظر قرار دهید.

نکته اول : در سطح کشور کنکور های آزمایشی مختلفی توسط موسسات متفاوت برگزار می گردد که هر کدام از این ها معایب و مزایای خاص خود را خواهند داشت. بنابراین در وهله اول یک مشاور خوب باید بتواند بهترین آزمون آزمایشی برای کنکور را معرفی نماید.

نکته دوم : متاسفانه حتی بهترین کنکور های آزمایشی نیز، متاسفانه از مشاوره ها و پشتیانی ضعیفی برخوردار می باشند. به همین دلیل داشتن یک مشاوره بهتر برای تحلیل آزمون، می تواند به شما برای موفقیت کمک زیادی نماید.

ما می توانیم مشاوره روانشناسی آنلاین رایگان را کاملا رایگان ارائه نماییم. بنابراین حتی اگر در کنکورهای آزمایشی شرکت نموده اید که اطمینان دارید مشاورین آن نمی توانند کمکی به شما نمایند، می توانید از خدمات مشاوره ای ما بهره مند شوید. همه روزه؛ حتی ایام تعطیل ، آماده ارائه خدمات به شما عزیزان خواهیم بود.

بهترین منابع کنکور را بشناسد

زمانی که ما از منابع کنکور سخن می گوییم، در واقع تنها هدف ما معرفی کتاب های درسی نخواهد بود. یک مشاور خوب اولا در رابطه با بودجه بندی سوالات هر درس و هر رشته، می تواند کمک نماید تا داوطلبان مهم ترین مباحث را بشناسند و خود را برای تسلط بر آن آماده نمایند. اما منظور ما از بهترین منابع، در واقع منابع کمک آموزشی همانند کتاب های تست زنی و همچنین سایر کتب کمک آموزشی از جمله دیگر مباحث مهم می باشد که یک مشاور باید بدان تسلط کافی داشته باشد.

مشاوره آنلاین با انتخاب از لیست مشاوران برتر کنکور کشور

مشاوره آنلاین با انتخاب از لیست مشاوران برتر کنکور کشور

مشاوره آنلاین با انتخاب از لیست مشاوران برتر کنکور کشور

با تمام راهنمایی هایی که ما در رابطه با انتخاب بهترین مشاور کنکور ارائه نمودیم، حال سوال داوطلبان این است که چگونه می توانیم به مشاوره آنلاین با انتخاب از لیست مشاوران برتر کنکور دسترسی داشته باشیم؟ برای دریافت راهنمایی در رابطه با مشاوره انتخاب رشته این دانشگاه، با شماره های مندرج در وب سایت تماس حاصل نمایید. مشاوران ما همه روزه حتی ایام تعطیل، آماده ارائه خدمات به شما عزیزان خواهند بود، کافی است با شماره های مندرج در وب سایت تماس حاصل نمایید. اگر با موسسه آموزشی و مشاوره ای ایران تحصیل آشنا نیستید، یکبار آن را امتحان کنید.

خلاصه مطلب

در این مقاله تلاش نمودیم تا اطلاعات را در رابطه با نحوه انتخاب بهترین مشاور کنکور ارائه نماییم. در صورتی که مایل به کسب اطلاعات بیشتری در رابطه با لیست مشاوره آنلاین با انتخاب از لیست مشاوران برتر کنکور می باشید، می توانید با شماره های مندرج در وب سایت تماس حاصل نمایید. مشاوران ما همه روره، حتی ایام تعطیل، آماده ارائه خدمات شما به عزیزان خواهند بود. کافی است با شماره های مندرج در وب سایت تماس حاصل نمایید تا از خدمات لازم بهره مند شوید.

به این پست امتیاز دهید
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

بهترین مشاور کنکور کیست؟

مطالعه برای کنکور تکنیک ها و قلق های خاص خود را دارد. یک مشاور برتر باید 1. خود جزو رتبه های برتر کنکور باشد 2. تجربه ارائه مشاوره به سایر داوطلبان را داشته باشد 3. هزینه مشاوره آن مناسب باشد 4. توانایی انجام برنامه ریزی را داشته باشد5. با تمام تکنیک ها و اصول مشاوره آشنا باشد.

 

چگونه می توانیم از مشاوره آنلاین با انتخاب از لیست مشاوران برتر کنکور کشور بهره مند شویم؟

برای اطلاع از نحوه دریافت لیست مشاوران با شماره های 9099075307 (از سراسر کشور ) و 9099075307 (از استان تهران) تماس از تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 12 شب تماس حاصل نمایید.

 

خدمات مشاوران برتر کنکور چه تفاوتی با سایر مشاوران دیگر دارد؟

قطعا مهم ترین تفاوت آن، مشاوره توسط رتبه های برتر کنکور سراسری می باشد.

 

 

 

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • مشاوره تحصیلی کنکور

    مشاوره تحصیلی کنکور 1403 + همین الان با رتبه ها صحبت کن!

    مشاوره تحصیلی کنکور مختص به داوطلبانی است که سازمان سنجش آموزش کشور هر سال در زمانی مشخص، آزمون کنکور را به صورت سراسری برگزار می‌کند. در این آزمون دانسته‌های علمی داوطلبان مورد سنجش قرار می‌گیرد، چرا که رقابت بین داوطلبانی...
  • برنامه ریزی کنکور

    برنامه ریزی کنکور 1403 + pdf جدول نمونه رتبه ها | ایران تحصیل

    برنامه ریزی کنکور به صورت اصولی و هوشمندانه، توسط مشاور و برنامه‌ ریز انجام می‌شود که در نتیجه می‌‎تواند برگ برنده شما نسبت به دیگر دانش آموزان باشد. همچنین Pdf برنامه ریزی کنکور و جدول برنامه ریزی آزمون سراسری نیز...
  • برنامه ریزی درسی

    برنامه ریزی درسی + 11 راز مهم رتبه ها + pdf برنامه 1403

    همه ما می‌ دانیم که باید برای رسیدن به تمامی اهداف خود از کوچک‌ تا بزرگ‌ ترین برنامه ریزی داشته باشیم. اطلاع داشتن از موثرترین تکنیک و جدول برنامه ریزی درسی روزانه، ماهانه و… نه تنها به شما کمک می‌...
  • مشاوره تلفنی کنکور سراسری

    مشاوره تلفنی کنکور 1403 + رتبه ها پشت خط هستن! | irantahsil

    مشاوره تلفنی کنکور سراسری یکی از راه‌های هموار کردن مسیر موفقیت در آزمون است. کنکور یکی از مهم ترین ارزیابی‌های هماهنگ شده و سرنوشت ساز می‌باشد که هر ساله داوطبان زیادی در آن ثبت نام می‌کنند. تمامی داوطلبانی که می‌خواهند...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)