ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

ثبت نام آزمون های آزمایشی سنجش + ورود sanjeshserv.ir

ثبت نام آزمون های آزمایشی سنجش
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

ثبت نام آزمون های آزمایشی سنجش در سال‌های اخیر توانسته است آمادگی دانش آموزان برای شرکت در کنکور و امتحانات مدرسه را بیشتر کند. این آزمون‌ها توسط سایت سنجش به آدرس اینترنتی sanjeshserv.ir برگزار شده و نتایج آن نیز توسط همین سامانه منتشر می‌گردد. در حال حاضر تمدید مهلت ثبت نام آزمون آزمایشی جامع سنجش مرحله اول یکی از خبرهای خوب برای دانش آموزان است.

باتوجه به این که امتحانات نهایی دانش آموزان دبیرستانی و کنکوری توسط سایت سنجش انتشار می‌‎یابد و این سایت مجری برگزاری آزمون‌های بزرگی مانند کنکور سراسری است؛ لذا ثبت نام آزمون آزمایشی سنجش می‌تواند معیار خوبی برای موفقیت دانش آموزان در کنکور سراسری باشد.

موفقیت در این آزمون‌ها تاثیر بزرگی در سرنوشت دانش آموزان پایه‌های نهم، یازدهم و دوازدهم دارد. به همین دلیل در این مقاله قصد داریم از ایران تحصیل در مورد ثبت نام آزمون های آزمایشی سنجش و مراحل آن صحبت کنیم. دانش آموزان گرامی یا اولیاء محترم نیز در صورت نیاز به دریافت مشاوره می‌توانید از تلفن ثابت با شماره 9099075307 تماس بگیرید و از مشاوران کار آزموده ایران تحصیل مشاوره دریافت نمایید.

زمان بندی ثبت نام آزمون آزمایشی سنجش

همان گونه که در بالا اشاره کردیم داوطلبان تنها در محدوده زمانی خاصی می‌توانند در آزمون های آزمایشی سازمان سنجش ثبت نام کنند. لذا شما تنها در این محدوده زمانی می توانید وارد سامانه sanjeshserv.ir شوید و در آن جا نام نویسی خود را انجام دهید.

با ورود به این سایت علاوه بر ثبت نام آزمون های آزمایشی سنجش می‌توانید از اطلاعیه‌های مربوط به آزمون‌های دیگر مطلع شوید و در صورت لزوم در آن ها نیز ثبت نام کنید. در جدول زیر زمان ثبت نام آزمون های آزمایشی سنجش سنجش ۱۴۰۳-۱۴۰۴ را برای شما مشخص کردیم تا با اطلاع از این فرآیندها بتوانید ثبت نام کنید.

تمدید مهلت ثبت نام آزمون آزمایشی جامع سنجش مرحله اول برای جاماندگان ثبت نام است. از این رو برای شرکت در بهترین آزمون آزمایشی برای کنکور می‌توانید از مشاوران ما راهنمایی بگیرید. در این جدول برنامه امتحانی مربوط به سال 1403- 1403 را آورده‌ایم:

تاریخ آزمون‌های آزمایشی سنجش (تابستانه، مرحله‌ای و جامع) 1403- 1403
آزمون‌ها تاریخ برگزاری زمان ثبت نام مقاطع تحصیلی نحوه برگزاری
تابستانه اول ۱۴۰۳/۰۵/۲۰ 1403/05/17 یازدهم و دوازدهم غیر حضوری (آنلاین)
تابستانه دوم ۱۴۰۳/۰۶/۱۰ 1403/06/07
مرحله ۱ ۱۴۰۳/۰۷/۲۸ 1403/07/11 کلیه مقاطع
(دهم، یازدهم و دوازدهم)
حضوری- غیر حضوری (آنلاین)
مرحله ۲ ۱۴۰۳/۰۸/۱۹ 1403/08/02
مرحله ۳ ۱۴۰۳/۰۹/۱۰ 1403/08/23
مرحله ۴ ۱۴۰۳/۱۰/۰۱ 1403/09/14
مرحله ۵ (جمع‌بندی) ۱۴۰۳/۱۰/۲۲ 1403/10/05
مرحله ۶ ۱۴۰۳/۱۱/۱۳ 1403/10/26
مرحله ۷ ۱۴۰۳/۱۲/۰۴ 1403/11/17
مرحله ۸ ۱۴۰۳/۱۲/۲۵ 1403/12/08
جامع نوبت اول ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ 1403/12/28
جامع نوبت دوم ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ 1403/02/04

سازمان سنجش به منظور افزایش آمادگی دانش‌آموزان برای آزمون‌های پایانی پایه دوازدهم و کنکور سراسری، هر هفته یکبار آزمون‌های آزمایشی برگزار می‌کند. این آزمون‌های جامع توسط سایت سرو سنجش برگزار می‌شوند و نتایج آن‌ها نیز از طریق همین سامانه اعلام می‌گردد.

دانش‌آموزان می‌توانند پس از برگزاری آزمون سنجش، کارنامه آزمون های آزمایشی سنجش و درصد‌های خود را از طریق وارد کردن شماره داوطلبی و کد ملی خود از این سامانه دریافت نمایند. آدرس وب‌سایت ثبت نام آزمون آزمایشی سنجش ۱۴۰۳ – ۱۴۰۳ به نشانی sanjeshserv.ir است.

دانش‌آموزان باید با مراجعه به این وب‌سایت اقدامات لازم برای تکمیل ثبت نام خود را انجام دهند. داوطلبان باید توجه داشته باشند که برای شرکت در آزمون مورد نظر، باید در زمان آزمون جامع سنجش به وب‌سایت شرکت تعاونی سنجش به آدرس مذکور مراجعه کرده و ثبت نام خود را تکمیل نمایند.

زمان بندی ثبت نام آزمون آزمایشی سنجش

اهمیت ثبت نام کنکور آزمایشی سنجش

از آن جا که امتحانات نهایی و کنکور سراسری توسط سازمان سنجش در سراسر کشور برگزار می‌شود، لذا ثبت نام آزمون‌های آزمایشی با کمک رمز سنجش به شما کمک می‌کند تا به سطح سوالات آزمون‌ها مسلط شوید. کنکور آزمایشی بودجه‌بندی استانداردی دارد که برای برنامه ریزی دقیق به داوطلبان طراحی شده است.

☑️ همچنین ثبت نام آزمون های آزمایشی سنجش می‌تواند به شیوه مطالعه اصولی، آموزش روش‎‌های مطالعه عمیق، مدیریت زمان، مدیریت استرس، آگاهی داوطلبان از نقاط قوت و ضعف خود، درک ارتباط میان مطالب درسی مختلف کمک کند. لذا بهتر است در اولین فرصت در این آزمون نام نویسی کنید.

☑️ فضای ازمون‌عای آزمایشی سنجش مشابه کنکور سراسری است و به همین خاطر داوطلبان با ثبت نام در این آزمون می‌توانند تجربه‌ای جدید پیدا کنند. در ضمن این آزمون ارزیابی می‌تواند به متقاضیان کمک کند تا تسلط خودشان را به مطالب درسی به چالش بکشند.

☑️ همچنین دانش آموزان با شرکت در تمدید مهلت ثبت نام آزمون آزمایشی جامع سنجش مرحله اول می‎‌توانند به صورت مرحله‌ای، نتایج هر آزمون را بررسی کنند و به این ترتیب از روند وضعیت درسی خود باخبر شوند. این آزمون چهارگزینه‌ای و تستی است که در نتیجه توانسته نسبت به دیگر آزمون‌های آزمایشی موفق‌تر باشد.

اهمیت ثبت نام کنکور آزمایشی سنجش

نحوه ثبت نام آزمون های آزمایشی سنجش

در حال حاضر سازمان سنجش برای آمادگی بیشتر دانش آموزان در امتحانات نهایی و کنکور سراسری، آزمون‌های آزمایشی برگزار می‌کند. این آزمون‌ها در چند دسته تابستانه، مرحله‌ای و جامع برگزار می‌شوند. لذا دانش آموزان پایه‌های نهم، یازدهم و دوازدهم می‌توانند در این آزمون‌ها ثبت نام کرده و خود را برای شرکت در کنکور سراسری آماده سازند.

لازم به ذکر است تمامی دانش آموزانی که قصد شرکت در آزمون های آزمایشی سنجش را دارند، ابتدا باید ثبت نام آزمون‌های آزمایشی سنجش خود را انجام دهند تا جزء جامعه آماری آزمون به حساب آیند. در حقیقت دانش آموزان یا اولیاء آن‌ها برای ثبت نام آزمون آزمایشی سنجش باید به سایت sanjeshserv.ir مراجعه کنند و در آن جا اقدامات لازم را انجام دهند.

داوطلبان شرکت در این آزمون‌ها باید دقت کنند که در زمان مشخصی به سایت شرکت تعاونی سنجش وارد شوند و در آن جا ثبت نام کنند؛ بنابراین ابتدا باید در مورد زمان شروع ثبت نام آزمون های آزمایشی سنجش اطلاعاتی را به دست بیاورند تا در تاریخ مقرر شده به سامانه مراجعه کنند.

پس از اطلاع از زمان ثبت نام آزمون های آزمایشی سنجش، مراحل زیر باید طی شود:

◀ ابتدا آدرس اینترنتی سایت ثبت نام آزمون های آزمایشی سنجش به نشانی اینترنتی sanjeshserv.ir را در مرورگر خود جستجو کنید و وارد سایت مربوطه شوید.

◀ پس از ورود به سایت ثبت نام آزمون آزمایشی سنجش در سمت بالا روی گزینه «ثبت نام آزمون های آزمایشی سنجش» برای سال تحصیلی 1403 کلیک کنید.

نحوه ثبت نام آزمون های آزمایشی سنجش 1

◀ حالا وارد صفحه جدیدی خواهید شد که در آن جا زمان ثبت نام آزمون های آزمایشی سنجش مشخص شده است که امکان ثبت نام در آن برای شما وجود دارد. در سمت راست صفحه روی گزینه «دریافت دفترچه راهنما» کلیک کنید و دفترچه آن را دانلود کرده و مطالعه کنید.

دفترچه ثبت نام آزمون های آزمایشی سنجش سال گذشته به شرح زیر است:

دفترچه ثبت نام آزمون های آزمایشی سنجش سال گذشته
دانلود دفترچه راهنمای دوازدهم ثبت نام آزمون های آزمایشی سنجش
دانلود دفترچه راهنمای یازدهم ثبت نام آزمون های آزمایشی سنجش
دانلود دفترچه راهنمای دهم ثبت نام آزمون های آزمایشی سنجش

◀ مطالعه این دفترچه می تواند به شما کمک کند تا با انتخاب دقیق تری در آزمون شرکت کنید. بعد از آن که دفترچه را به خوبی مطالعه کردید به قسمت پایین صفحه بروید و روی گزینه «ثبت نام جدید» کلیک کنید.

◀ در این قسمت ثبت نام آزمون آزمایشی سنجش از شما شماره موبایل می خواهد.

نحوه ثبت نام آزمون های آزمایشی سنجش 2

◀ برای این کار به قسمت راست صفحه بروید و روی گزینه «خرید کارت» کلیک کنید. در پنجره باز شده گزینه «خرید کارت اعتباری» را انتخاب نمایید و گزینه تایید را بزنید.

◀ صفحه جدیدی برای شما باز می شود که در آن جا مقطع تحصیلی خود را مشخص کنید و تعداد آزمون های مرحله ای و جامعی که قصد شرکت در آن را دارید، انتخاب نمایید. حالا برای شما هزینه شرکت در آزمون های آزمایشی سنجش مشخص می‌شود. سپس در همین صفحه باید اطلاعاتی مانند نام، نام خانوادگی، شماره تلفن ثابت، شماره تلفن همراه و پست الکترونیکی را درج کنید. در ادامه درگاه پرداخت بانکی خود را انتخاب نمایید و گزینه تایید و ادامه را بزنید.

نحوه ثبت نام آزمون های آزمایشی سنجش 3

◀ هم اکنون به درگاه پرداخت بانکی هدایت خواهید شد که در آن جا با درج اطلاعات بانکی خود هزینه لازم برای این آزمون را پرداخت نمایید.

نحوه ثبت نام آزمون های آزمایشی سنجش 4

◀ بعد از آن که پرداخت شما با موفقیت انجام شد شماره پرونده و رمز عبور شما توسط سامانه اعلام می‌گردد که با ذخیره آن‌ها می‌توانید وارد بخش ثبت نام جدید شوید.

◀ در این بخش برای شما نحوه ثبت نام آزمون آزمایشی سنجش را بیان کردیم. به طوری که شما با انجام مراحل بالا می‌توانید در این آزمون ها شرکت کنید. دقت کنید که شما به عنوان یکی از علاقه مندان به این آزمون می‌توانید در چند نوبت امتحانات تابستانه، مرحله ای و جامع ثبت نام کنید. حال اگر نیاز به توضیحات بیشتری دارید می توانید با مشاوران ایران تحصیل تماس بگیرید.

ثبت نام آزمون‌های آزمایشی سنجش

برای آشنایی با پشتیبانی سازمان سنجش کلیک کنید.

آخرین مهلت ثبت نام آزمون آزمایشی سنجش

از میان آزمون‌های مختلفی که در سایت sanjeshserv.ir وجود دارند، آزمون آزمایشی کنکور سال دوازدهم ریاضی، تجربی و علوم انسانی از اهمیت بالایی برخوردار است. به همین دلیل افراد زیادی در این آزمونها شرکت می‌کنند تا با شبیه سازی کنکور سراسری با محیط آن آشنا شوند. با شرکت در این آزمون‌ها دانش آموزان با نحوه برگزاری و سطح سوالات کنکور سراسری آشنا شده و می‌توانند خود را با دانش آموزان دیگر مقایسه کنند.

☑️ حال از میان آزمون‌هایی که برای پایه دوازدهم متوسطه وجود دارد، آزمون جامع از داوطلبان زیادی برخوردار است. به طوری که شرکت و ثبت نام در این آزمون برای آمادگی در کنکور سراسری بسیار مهم می‌باشد؛ زیرا سطح سوالات و نحوه برگزاری آزمون جامع کاملا شبیه کنکور سراسری است.

☑️ ثبت نام آزمون های آزمایشی سنجش مهلت خاصی دارد؛ بنابراین شما باید پس از اطلاع از این محدوده زمانی باید در زمان مقرر شده وارد سایت sanjeshserv.ir شوید و در آنجا اقدام به ثبت نام آزمون‌های آزمایشی سنجش 1403 کنید.

☑️ در حال حاضر زمان تمدید مهلت ثبت نام آزمون آزمایشی جامع سنجش مرحله اول گذشته و شرکت برای مراحل دیگر است. با مراجعه به جدول بالا می‌توانید از آخرین مهلت ثبت نام آن‌ها مطلع شوید. دقت کنید که آزمون‌های جامع مختص دانش آموزان پایه‌های دوازدهم رشته‌‎های ریاضی، تجربی و انسانی هستند.

☑️ لذا دانش آموزان پایه های دهم و یازدهم نمی‌توانند در این آزمون‌ها شرکت کنند. بلکه تنها اجازه شرکت تا مرحله دوم آزمون جامع کنکور آزمایشی سنجش را دارند. حال اگر سوالی در مورد این آزمون‌های جامع شرکت تعاونی سنجش کشور دارید می‌توانید با مشاوران ایران تحصیل تماس بگیرید.

برای اطلاع از راز موفقیت در امتحانات نهایی پایه دوازدهم و نهم روی لینک کلیک کنید.

مواد امتحانی کنکور آزمایشی سنجش و ضرایب دروس آن

بعد از ثبت نام کنکور آزمایشی سنجش باید از منابع، ضرایب، تعداد و نوع سوالات آن اطلاع داشته باشید تا بتوانید رتبه خوبی را دریافت کنید. به همین دلیل در ادامه قصد داریم به این موارد اشاره کنیم:

دفترچه دروس عمومی ثبت نام آزمون های آزمایشی سنجش

در کنکور آزمایشی سنجش مانند کنکور سراسری برای داوطلبان کلیه رشته‌ها دفترچه سوالات عمومی و اختصاصی ارائه می‌دهند که ضرایب سوالات عمومی آن ها به شکل زیر است:

آزمون ضریب آزمون ضریب
ادبیات 4 معارف 3
عربی 2 زبان انگلیسی 2

دفترچه دروس اختصاصی کنکور آزمایشی سنجش

در دفترچه سوالات اختصاصی نیز برای هر کدام از آزمون آزمایشی کنکور سال دوازدهم هنر، تجربی و زبان انگلیسی و ریاضی ضرایبی را در نظر گرفته‌اند که در جدول زیر آن را مشاهده می‌کنید.

گروه آزمایشی نام دروس ضرایب دروس به تفکیک زیر گروه های آزمایشی
زیرگروه 1 زیرگروه 2 زیرگروه 3 زیرگروه 4 زیرگروه 5
زبان انگلیسی زبان تخصصی خارجی 4
علوم ریاضی ریاضی

فیزیک

4

3

4

3

3

2

شیمی 3 4 2 2 2
علوم تجربی زمین شناسی 0 1 4 1 1
ریاضیات

زیست

فیزیک

2

4

2

3

4

2

3

2

2

4

2

3

3

2

2

شیمی 3 4 2 2 2
علوم انسانی ریاضی 2 4 4 3 3
اقتصاد 1 2 3 2 2
ادبیات 4 2 2 2 2
عربی 4 1 1 1 1
تاریخ و جغرافی

اجتماعی

1

1

1

3

1

2

3

2

1

3

فلسفه و منطق

روانشناسی

3

1

1

2

1

1

2

3

2

3

هنر درک عمومی هنر 4 3 3 3 3
درک عمومی ریاضی 1 3 1 1 1
خلاقیت تصویری 4 4 2 2 1
خلاقیت موسیقی 1 1 1 1 4
خواص مواد 1 1 1 1 1

جهت اطلاع از آزمون آزمایشی کنکور سال دوازدهم تجربی کلیک نمایید.

شرکت در آزمون های کنکور آزمایشی سنجش به صورت غیر حضوری

داوطلبان عزیز برای شرکت در آزمون‌های آزمایشی سنجش می‌توانید به صورت غیر حضوری نیز اقدام کنید. بدین ترتیب به سایت سنجش مراجعه نمایید و از قسمت آزمون‌های مرحله‌ای و جامع روی گزینه آزمون‌های غیرحضوری کلیک کنید. در صفحه جدیدی که برای شما باز می‌شود می‌توانید از سه روش مختلف وارد صفحه آزمون آزمایشی خود شوید. برای ورود به این صفحات به اطلاعات زیر نیاز دارید:

🔸 نام و نام خانوادگی، سال تولد و شماره شناسنامه

🔸 شماره پرونده، شماره شناسنامه و سال تولد

🔸شماره داوطلبی، شماره شناسنامه و سال تولد

اکنون به صفحه سوالات خود دسترسی پیدا خواهید کرد تا با دانلود سوالات و کلید آن‌ها می‌توانید آزمون را شروع کنید. جواب هر کدام از سوالات را در صفحه آن وارد کرده و پس از اتمام آزمون نیز روی دکمه مورد نظر آن کلیک نمایید تا پاسخ برگ شما ارسال شود.

بعد از ارسال پاسخ برگ یک کد رهگیری دریافت خواهید که حتما آن را برای مشاهده نتایج آزمون یادداشت کنید. جهت اطلاعات بیشتر در مورد سامانه ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور با مشاورین ما در ایران تحصیل با شماره تماس 9099075307 تماس حاصل نمایید.

شرکت در آزمون‌ های کنکور آزمایشی سنجش به صورت غیر حضوری

هزینه ثبت نام آزمون های آزمایشی سنجش

یکی از مهم ترین سوالاتی که داوطلبان ثبت نام آزمون‌های آزمایشی سنجش از خود می پرسند این است که هزینه ثبت نام در آزمون‌های آزمایشی سنجش ۱۴۰۳ چقدر است؟ و برای هر کدام از مراحل مختلف آن چقدر باید هزینه پرداخت کنند؟

در بالا اشاره کردیم که داوطلبان می‌توانند در هر کدام از آزمون های آزمایشی سنجش به صورت دلخواه شرکت کنند؛ بنابراین هزینه ثبت نام آزمون‌های آزمایشی سنجش آن‌ها بستگی به تعداد آزمون هایی دارد که قصد شرکت در آن را دارند؛ بنابراین هر چه تعداد آزمون‌های بیشتری را انتخاب کنند هزینه ثبت نام آزمون آزمایشی سنجش بیشتر خواهد شد.

معمولا هزینه ثبت نام در هر کدام از آزمون‌ها به هنگام خرید کارت اعتباری در کنار آن‌‎ها مشخص شده است که شما با انتخاب آن‌ها می‌توانید هزینه آن را در انتها صفحه مشاهده کنید و در نهایت با پرداخت هزینه در آزمون‌‎های آزمایشی سنجش شرکت نمایید.

به طور کلی هزینه شرکت در هر مرحله آزمون مثل تمدید مهلت ثبت نام آزمون آزمایشی جامع سنجش مرحله اول در جدول زیر در سال گذشته برای مشاهده شما عزیزان ذکر شده است که به محض انتشار هزینه‌های جدید، این مقاله به روزرسانی خواهد شد.

هزینه ثبت نام آزمون های آزمایشی سنجش پایه دهم، یازدهم و دوازدهم
پایه نحوه برگزاری آزمون تابستانه آزمون مرحله‌ای آزمون جامع
دهم غیر حضوری (انلاین) _ 60 هزار تومان 85 هزار تومان
حضوری _ 90 هزار تومان 130 هزار تومان
یازدهم  غیر حضوری (آنلاین) _ 60 هزار تومان 85 هزار تومان
حضوری _ 90 هزار تومان 130 هزار تومان
دوازدهم  غیر حضوری (آنلاین) 60 هزار تومان 60 هزار تومان 85 هزار تومان
حضوری 90 هزار تومان 90 هزار تومان 130 هزار تومان

 

 

هزینه ثبت نام آزمون های آزمایشی سنجش

مزایا شرکت در آزمون های آزمایشی سازمان سنجش برای داوطلبان

شرکت و ثبت نام آزمون‌های آزمایشی سنجش، مزایای زیادی برای دانش آموزان دارد که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

🔸 داوطلبان با روش‌های برگزاری کنکور سراسری در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی آشنا می‌شوند.

🔸 معلومات به دست آمده دانش آموزان در طی چند سال تحصیل ارزیابی می‌گردد.

🔸 میزان پیشرفت تحصیلی داوطلبان در دروس مختلف مشخص می‌شود.

🔸 امکان مقایسه نمرات هر داوطلب با داوطلبان شهرستان، استان و سراسر کشور وجود دارد.

🔸 داوطلبان برای شرکت در کنکور سراسری آماده می‌شوند. به طوری که می‌توانند هیجانات و استرس خود را کاهش دهند.

🔸 داوطلبان با روش‌های صحیح مطالعه دروس آشنا می‌شوند.

🔸 شرکت در آزمون‌های آزمایشی سنجش نگاه دانش آموزان را به مطالب درسی هر پایه عمیق‌تر می‌کند.

🔸 داوطلبان با سوالات 4 گزینه‌ای و نحوه پاسخ دادن به آن ها آشنا می‌شوند.

🔸 امکان مدیریت زمان برای دانش آموزان فراهم می‌گردد.

🔸 ثبت‌نام در آزمون‌های آزمایشی سنجش باعث می‌شود تا داوطلبان به نقاط ضعف خود پی ببرند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد حذفیات امتحان نهایی کلیک کنید.

مزایا ثبت نام آزمون های آزمایشی سازمان سنجش

نکات تکمیلی آزمون های آزمایشی سازمان سنجش

اطلاع از نکات مهم آزمون‌های آزمایشی سنجش به شما کمک می‌کند تا با آگاهی کامل در این کنکور آزمایشی ثبت نام کنید. این نکات به شکل زیر هستند:

🔸 کنکور آزمایشی سنجش 14 مرحله دارد که 2 مرحله آن در تابستان، 8 مرحله آن در پاییز و زمستان و 4 مرحله آن نیز به صورت جامع در ماه های آخر برگزاری کنکور سراسری اجرا می‌شود. این مراحل برای مقاطع یازدهم و دهم متفاوت است.

🔸 برای مطالعه منابع آزمون‌های مرحله‌ای می‌توانید به سایت سنجش سرو مراجعه کنید و در آن جا، بودجه بندی تعیین شده هرکدام از آزمون‌ها مشاهده کنید.

🔸 در آزمون‌های تابستانی بیشتر به دنبال بررسی و ارزیابی نحوه مطالعه دروس پایه هستند.

🔸 افرادی که قصد دارند در کنکور سراسری قبول شوند، بهتر است از ابتدای مراحل تابستانی آن در این آزمون نام نویسی کنند. البته آن‌‎ها می‌توانند به صورت مرحله‌ای نیز ثبت نام کنند.

🔸 در آزمون‌های آزمایشی جامع کلیه مطالب کتاب های درسی قرار دارند. به همین دلیل می ‌توانند سطح علمی شما را برای شرکت در کنکور سراسری تخمین بزنند.

🔸 در صورتی که شما به سوالات کنکور یا گزینه‌های آن اعتراضی داشته باشید، می‌توانید آن را با مراجعه به سایت سنجش سرو مطرح کنید. مدت زمان اعتراض به آزمون‌ها حداکثر تا سه روز بعد از برگزاری هر آزمون است.

جهت آشنایی با آزمون آزمایشی کنکور سال دوازدهم انسانی کلیک نمایید.

اخبار مربوط به آزمون های آزمایشی سنجش

✅ آزمون گروه‌های آزمایشی «هنر» و «زبان» به صورت همزمان برگزار می‌شود.

سرپرست معاونت امور آزمون‌های سازمان سنجش اعلام کرد که برای نخستین بار، آزمون گروه‌های آزمایشی هنر و زبان به صورت همزمان برگزار خواهد شد. ایشان افزود: داوطلبان مجاز به شرکت در هر دو گروه آزمایشی نیستند و باید یک گروه را انتخاب نمایند. همچنین شرکت کنندگان با مشاده و بررسی اعلام نتایج امتحانات نهایی می‌توانند پیشرفت خود را اندازه‌گیری کنند.

خلاصه مطلب ثبت نام آزمون های آزمایشی سنجش

سازمان سنجش طی برگزاری آزمون های تابستانه، مرحله‌ای و جامع قصد دارد دانش آموزان را برای امتحانات مدرسه‌ای و کنکور سراسری آماده کند. بنابراین ثبت نام آزمون های آزمایشی سنجش باعث شده تا دانش آموزان با کنکور سراسری، نحوه برگزاری، سطح سوالات و غیره آشنا شوند. لذا اگر شما قصد دارید در یک آزمون شبیه سازی شده به کنکور سراسری شرکت کنید، می‌توانید در این آزمون ها ثبت نام نمایید.

در این مقاله به صورت مفصل در مورد این آزمون و زمان ثبت نام آزمون آزمایشی سنجش صحبت کردیم. همچنین در ادامه مقاله افزودیم که هزینه شرکت در آزمون‌های آزمایشی سنجش بستگی به تعداد آزمون‌هایی دارد که شما در آن شرکت می‌کنید. هزینه شرکت در هر کدام از آزمون‌ها با انتخاب خرید کارت اعتباری مشخص شده است. لذا شما با خرید و ثبت نام آزمون آزمایشی سنجش می‌توانید در آن‌ها شرکت کنید.

اکنون انتظار می‌رود با مطالعه مقاله فوق به جواب تمام سوالات خود پیرامون این موضوع رسیده باشید؛ اما اگر باز هم سوالات دیگری در مورد تمدید مهلت ثبت نام آزمون آزمایشی جامع سنجش مرحله اول دارید، می‌توانید با کارشناسان ایران تحصیل تماس بگیرید. برای این کار لازم است از تلفن ثابت با شماره 9099075307 تماس حاصل فرمایید.

جهت دانلود فایل pdf کلیک کنید.

5/5 - (4 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

مراحل ثبت نام آزمون‌های آزمایشی سنجش چیست؟

شما برای ثبت نام در این آزمون باید وارد سایت sanjeshserv.ir شوید و در آن جا با خرید کارت اعتباری در آزمون شرکت کنید.

آزمون های آزمایشی سنجش مناسب چه افرادی است؟

کلیه دانش آموزان پایه های نهم، یازدهم و دوازدهم می‌توانند در این آزمون‌‎ها شرکت کنند؛ اما تنها داوطلبان پایه‌های دوازدهم می‌توانند در مرحله سوم و چهارم آزمون جامع شرکت کنند.

کارت ورود به جلسه آزمون آزمایشی سنجش را از کجا دریافت کنیم؟

معمولا 3 یا 4 روز قبل از برگزاری آزمون، کارت ورود به جلسه در سایت شرکت تعاونی سنجش منتشر می‌شود که شما در آن زمان می‌توانید به این سایت مراجعه کنید.

نظرات

12 دیدگاه دربارهٔ «ثبت نام آزمون های آزمایشی سنجش + ورود sanjeshserv.ir»

  1. Avatar photo ملیکا گفت:

    سلام برای ازمون ۲۸ مهر آزمون را پرداخت کردم
    برای آزمون آنلاین چگونه وارد سایت ازمون شوم

    1. Avatar photo مشاور صادقی گفت:

      سلام پنل دارید داخل سایت سنجش

  2. Avatar photo رازقی. گفت:

    سلام وقت بخیر
    بین آزمون های آزمایشی سنجش، گزینه دو و قلم چی برای دانش آموزان پایه یازدهم کدام را توصیه می کنید؟

    1. Avatar photo مشاور ملکی گفت:

      سلام وقت شما بخیر
      از نظر نزدیک بودن به سوالات کنکور و باتوجه به سختی سوالات ازمون های ازمایشی قلمچی و سنجش مناسب هستند.
      برای اطلاع از ازمون های ازمایشی قلمچی و سایر ازمون هابا داحلی 109 تماس حاصل فرمایید

  3. Avatar photo هوشنگ عباسی گفت:

    سلام وقتتون بخیر، من قصد دارم اقدام به ثبت نام آزمون های آزمایشی سنجش کنم اما می خواستم از شما بپرسم که ایا تضمینی برای کیفیت این ازمون ها وجود داره یا نه؟

    1. Avatar photo ariya iranikhah گفت:

      سلام اصلی ترین چیزی که می توانیم آن را ضمانت و دلیلی برای ثبت نام آزمون های آزمایشی سازمان سنجش بدانیم وجود طراحان سابق سوالات کنکور در این انجمن می باشد که موجب افزایشض شباهت سوالات این آزمون ها به کنکور سراسری شده است.

    2. Avatar photo مشاور صادقی گفت:

      سلام وقت بخیر
      بله کیفیت خوبی دارند

    3. Avatar photo زهرا گفت:

      من آزمون غیر حضوری ثبت نام کردم بجای آزمون حضوری میتونم تغییرش بدم؟

      1. Avatar photo مشاور ارشد ذوالنورنیا گفت:

        سلام بله بایداز طریق سامانه اقدام کنید

  4. Avatar photo احمدی گفت:

    سلام وقتتون بخیر، این درسته که میگن آزمون های آزمایشی سنجش بیشترین شباهت رو با سوال های کنکور داره و هر کسی برای ثبت نام آزمون های آزمایشی سنجش اقدام کنه رتبه خوبی میاره؟

    1. Avatar photo ariya iranikhah گفت:

      سلاه بله، طبق گزارش افراد و رتبه های برتر از میان آزمون های آزمایشی موجود این آزمون بالاترین شباهت رو به آزمون سراسری داره و شما با ثبت نام آزمون های آزمایشی سنجش می توانید احتمال قبولی خود را افزایش دهید.

    2. Avatar photo مشاور صادقی گفت:

      سلام روز بخیر
      بله کیفیت خوبی دارند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

تماس با مشاور