ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

با بهترین روش مطالعه ریاضی کنکور تک رقمی شو

بهترین روش مطالعه ریاضی کنکور
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

بهترین روش مطالعه ریاضی کنکور – کلید اصلی یادگیری

یادگیری مهم‌ترین اصل در بهترین روش مطالعه ریاضی کنکور است. بسیاری از داوطلبان کنکور بر این عقیده هستند که مباحث ریاضی سخت و سنگین است و آن‌ها نمی‌توانند این مباحث را یاد بگیرند و در روش مطالعه ریاضی به همین دلیل از خواندن آن صرف‌نظر می‌نمایند و یا اینکه ناامید می‌شوند و دچار خستگی ذهنی می‌شوند. این درس را به‌هیچ‌عنوان از مباحث درسی خود حذف نکنید به دلیل بالا بودن ضریب این درس و تأثیری که در رتبه شما بر جا می‌گذارد حذف آن کار بسیار اشتباهی خواهد بود.

 

بهترین روش مطالعه ریاضی کنکور تک رقمی

بهترین روش مطالعه ریاضی کنکور تک رقمی

 

جهت آموزش و مشاوره بهترین روش مطالعه ریاضی کنکور با شماره های زیر تماس بگیرید

9099075307 و در صورت شلوغی خطوط 9099075307 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

مطالعه ریاضی کنکور به سبک تک رقمی ها

بهترین روش مطالعه ریاضی کنکور – کتاب را خوب بخوانید

مهم‌ترین منبع برای کنکور در هر درسی کتاب است زیرا طراحان با توجه به مطالب نوشته‌شده در کتاب اقدام به طرح سؤالات می‌کنند و بسیار پیش‌آمده است که سؤالات بسیار سخت از دل نکات بسیار ریز کتاب آورده شده است. توجه به روش صحیح درس خواندن کنکور بسیار تاثیر گذار است .

 

 

بهترین روش مطالعه ریاضی کنکور : خلاصه‌نویسی کنید

خلاصه آنچه را که خوانده‌اید به زبان خودتان بنویسید. خلاصه‌نویسی به شما کمک می‌کند تا مطالب خوانده‌شده را بهتر به خاطر بیاورید و همچنین در زمان نزدیک به کنکور مروری بر آن‌ها داشته باشد و به دلیل اینکه به زبان خودتان آن‌ها را نوشته‌اید بسیار برایتان قابل‌فهم‌تر خواهد بود.

 

بهترین روش مطالعه ریاضی کنکور : خواندن کمک‌آموزشی

پس از مطالعه کتاب اگر کتاب‌های کمک‌آموزشی را در دسترس دارید آن‌ها را مطالعه نمایید زیرا معمولاً نویسنده‌های این کتاب نکاتی که طی چندین سال کنکور تکرار شده است را در این‌گونه کتاب‌ها مطرح می‌کنند و شاید حتی خود آن‌ها از طراحان کنکور نیز باشند.

 

بهترین روش مطالعه ریاضی کنکور : تمرین کنید

تمرین مهم‌ترین و بهترین روش است. تصور کنید بر سر راه شما یک تپه وجود دارد و پشت آن تپه ادامه جاده هست. اگر فقط نظاره‌گر آن باشید بدون اینکه تلاشی برای ساختن جاده  کنید مسلماً نخواهید توانست ادامه مسیر را طی کنید. بدون اینکه به زمان توجهی داشته باشید برای حل مسائل تمرین کنید و تست بزنید و پس از پایان تست زنی به اشتباهات خود دقت کنید و در جهت برطرف کردن آن‌ها بکوشید.

 

بهترین روش مطالعه ریاضی کنکور : افکار کلیشه‌ای را از ذهن خود دورنمایید

اگر می خواهید شروع به خواندن ریاضی کنید این فکر که ریاضی سخت است و من نمی‌توانم در آن موفق شوم را از ذهن خود دورنمایید. روانشناسان مختلف مانند گاردنر هوش را چندگانه می‌نامند و اعتقاددارند که هر فردی در یک قسمت هوش توانایی بیشتری دارد اما همین روان شناسان اعتقاددارند افرادی که هوش کمتری دارند با تلاش بیشتر می‌توانند به سطح افراد باهوش و حتی بالاتر برسند.

 

بهترین روش مطالعه ریاضی کنکور : همه مطالب ریاضی را مطالعه نمایید

مباحث ریاضی به‌صورت زنجیره‌وار هستند و یادگیری این درس یادگیری درس بعد را آسان‌تر خواهد نمود و به شما کمک بیشتری در حل مسائل خواهد کرد.

 

بهترین روش مطالعه ریاضی کنکور : تمرکز روی مباحث مهم

روی مباحث مهم تمرکز کنید و مباحث مهم را بشناسید این کار به شما کمک خواهد کرد که ضریب بالاتری را بتوانید در کنکور داشته باشید و همچنین تسلط بیشتری بر روی مباحث.

 

بهترین روش مطالعه ریاضی کنکور : راه‌حل کوتاه

پشت سر گذاشتن این مراحل باید باعث نوبت در کمترین زمان به بهترین راه‌حل ممکن دست‌یابید. زیرا حتی اگر شما حل مسئله را به‌صورت کامل بلد باشید بازهم نخواهید توانست در زمان کم آن را پاسخ دهید و بنابراین تلاش شما بیهوده خواهد بود.

 

بهترین روش مطالعه ریاضی کنکور حل سوالات سال های گذشته

طراحان معمولاً شیوه یکسانی حداقل در حدود 50 درصد موارد برای طرح سؤالات کنکور دارند. اگر مراحل قبل را پشت سر گذاشته‌اید حالا ضمن در نظر گرفتن زمان شروع به حل تست های سال های گذشته کنید.

 

و در گام آخر اعتماد به‌ نفس داشته باشید

من نمی‌توانم و از پسش برنمی‌آیم را کار بگذارید. در این دنیا هیچ کاری نیست که انسان نتواند انجام دهد. اگر این کار غیرممکن بود ما رتبه‌های برتر کنکور را با درصد بالا نداشتیم. موارد بسیاری داشته‌ایم که بعد از باور اینکه من می‌توانم موفق شده اند و درصدهای بالایی در کنکور را تجربه کرده‌اند.

 

کانال بهترین روش مطالعه ریاضی کنکور

کانال بهترین روش مطالعه ریاضی کنکور

 

مطالب مرتبط :

 ضرایب دروس کنکور ریاضی 98 

همه چیز در مورد کنکور ریاضی

روش مطالعه فیزیک کنکور

بهترین ساعات مطالعه کنکور

مصاحبه با نفرات برتر کنکور

روش های نوین مطالعه کنکور _ روش PQR5

بهترین روش مطالعه ریاضی کنکور از نظر تک رقمی ها

به این پست امتیاز دهید
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • مشاوره تحصیلی کنکور

    مشاوره تحصیلی کنکور 1403 + همین الان با رتبه ها صحبت کن!

    مشاوره تحصیلی کنکور مختص به داوطلبانی است که سازمان سنجش آموزش کشور هر سال در زمانی مشخص، آزمون کنکور را به صورت سراسری برگزار می‌کند. در این آزمون دانسته‌های علمی داوطلبان مورد سنجش قرار می‌گیرد، چرا که رقابت بین داوطلبانی...
  • برنامه ریزی کنکور

    برنامه ریزی کنکور 1403 + pdf جدول نمونه رتبه ها | ایران تحصیل

    برنامه ریزی کنکور به صورت اصولی و هوشمندانه، توسط مشاور و برنامه‌ ریز انجام می‌شود که در نتیجه می‌‎تواند برگ برنده شما نسبت به دیگر دانش آموزان باشد. همچنین Pdf برنامه ریزی کنکور و جدول برنامه ریزی آزمون سراسری نیز...
  • برنامه ریزی درسی

    برنامه ریزی درسی + 11 راز مهم رتبه ها + pdf برنامه 1403

    همه ما می‌ دانیم که باید برای رسیدن به تمامی اهداف خود از کوچک‌ تا بزرگ‌ ترین برنامه ریزی داشته باشیم. اطلاع داشتن از موثرترین تکنیک و جدول برنامه ریزی درسی روزانه، ماهانه و… نه تنها به شما کمک می‌...
  • مشاوره تلفنی کنکور سراسری

    مشاوره تلفنی کنکور 1403 + رتبه ها پشت خط هستن! | irantahsil

    مشاوره تلفنی کنکور سراسری یکی از راه‌های هموار کردن مسیر موفقیت در آزمون است. کنکور یکی از مهم ترین ارزیابی‌های هماهنگ شده و سرنوشت ساز می‌باشد که هر ساله داوطبان زیادی در آن ثبت نام می‌کنند. تمامی داوطلبانی که می‌خواهند...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)