ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

گرایش های ارشد مامایی

گرایش های ارشد مامایی
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

گرایش های ارشد مامایی در دانشگاه‌های مختلف اعلام گردید. فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی مامایی می‌توانند پس از اعلام نتایج آزمون ارشد 97 ، گرایش مورد نظر خود را انتخاب نمایند. متقاضیان ورود به دانشگاه آزاد اسلامی نیز همواره این سؤال که آیا دانشگاه آزاد ارشد مامایی دارد؟ را از مشاورین ایران تحصیل دارند. رشته مامایی نیز همانند سایر رشته های پیراپزشکی بدون کنکور دانشگاه آزاد از جمله رشته های پرطرفدار محسوب می‌گردد.

گرایش های ارشد مامایی در تمامی دانشگاه‌های دارای رشته مامایی یکسان است . ورود به کارشناسی ارشد مامایی از طریق آزمون وزارت بهداشت امکان پذیر می‌باشد و داوطلبان پذیرفته شده می‌توانند با توجه به علاقه‌مندی خود اقدام به انتخاب گرایش مورد نظر نمایند. با توجه به تغییراتی که در سیستم آزمون ارشد در سال های اخیر اعمال شد، گرایش های این رشته نیز معین گردید.

 

گرایش های ارشد مامایی 97

گرایش های ارشد مامایی 97

 

جهت اطلاع از گرایش های ارشد مامایی و اینکه آیا دانشگاه آزاد ارشد مامایی دارد؟ ، شرایط ثبت نام رشته مامایی بدون کنکور و نحوه پذیرش از سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید

9099075307 و در صورت شلوغی 9099075307 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب

 

گرایش های ارشد مامایی چیست؟

رشته مامایی از جمله رشته های پیراپزشکی است که موجب زندگی بخشی به انسان‌ها می‌گردد. شاید در سایر رشته های پزشکی و یا پیراپزشکی شما تنها در صورتی که کار خود را به درستی انجام دهید، تنها جان یک نفر را نجات داده اید. اما در رشته مامایی اوضاع این گونه نمی‌باشد و شما هم‌زمان به دو نفر زندگی دوباره و یا از نو بخشیده‌اید.

یک خطای کوچک در رشته مامایی می‌تواند موجب به خطر افتادن جان مادر و فرزند او گردد و حالت عکس آن نیز، انجام عمل شما به درستی، موجب می‌شود که یک انسان را به این دنیا وارد نمایید و مادر و فرزند هر دو، صحیح و سالم به سر ببرند. بنابراین در هر دو مسئله، حساسیت موضوع بسیار بالا می‌باشد و سهل انگاری در این رشته، شوخی با جان انسان‌ها محسوب می‌گردد.

اما متأسفانه و یا خوشبختانه، تمامی داوطلبان نمی‌توانند رتبه مجاز جهت ورود به ارشد مامایی در دانشگاه‌های سراسری را کسب نمایند. به همین دلیل یکی از سؤالات داوطلبان آیا دانشگاه آزاد ارشد مامایی دارد؟ می‌باشد. اما گرایش‌هایی که در سال‌های اخیر تعیین گردیده است شامل چه گرایش‌هایی می‌باشد؟ سؤالی است که پاسخ آن را مشاوران ایران تحصیل به شما خواهند داد. راه‌های ارتباطی با مشاورین ما شماره‌های مندرج در سایت می‌باشد.

 

 

گرایش های ارشد مامایی در سال 94 به بعد با موافقت وزارت بهداشت تعیین گردید و این گرایش ها در دانشگاه های مختلف متفاوت می باشد.

 

 

آیا دانشگاه آزاد ارشد مامایی دارد؟

 

آیا دانشگاه آزاد ارشد مامایی دارد؟

آیا دانشگاه آزاد ارشد مامایی دارد؟

دانشگاه آزاد اسلامی در رشته های مختلف دانشجویان را پذیرش می‌نماید. از جمله پذیرش دانشجو در رشته های پزشکی و پیراپزشکی بدون کنکور، از خدمات دانشگاه آزاد اسلامی می‌باشد. خوشبختانه طی سال‌های اخیر رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد توانسته است به مرجع مهمی برای داوطلبان متقاضی که آرزوی پذیرش در رشته های مختلف و پرطرفدار را داشته‌اند، تبدیل گردد.

اما اگر بخواهیم به سؤال آیا دانشگاه آزاد ارشد مامایی دارد؟ پاسخ دهیم؛ نمی‌توانیم پاسخ قطعی در این رابطه داشته باشیم. زیرا همان‌گونه که مستحضر می باشید، دانشگاه‌های مختلف گرایش های ارشد مامایی متفاوتی دارند و این تفاوت موجب می‌گردد که ما به صورت قطعی و با اطمینان در این رابطه نتوانیم پاسخی داشته باشیم.

با توجه به ظرفیت و امکانات متفاوت هر واحد دانشگاهی، گرایش های ارشد مامایی در هر دانشگاه با توجه به ادارا بودن و یا نبودن این رشته و گرایش، ممکن است پذیرش و ظرفیت متفاوتی داشته باشد. همچنین با ذکر این نکته که در برخی از رشته ها، ممکن است تنها چند دانشگاه در کل کشور دانشجویان را پذیرش نمایند. بنابراین و با توجه به این مورد، می‌توان نسبت به انتخاب رشته تصمیم گیری نمود.

 

 

برای اطلاع از شهریه مامایی بدون کنکور روی عبارت کلیک نمایید .

 

 

 

دانشگاه های ارشد مامایی

 

خوشبختانه امکان ادامه تحصیل در مقطع دکتری در گرایش های ارشد مامایی وجود دارد و در این زمینه جای هیچ گونه نگرانی برای داوطلبان وجود نخواهد داشت. متقاضیانی که قصد شرکت در مقطع دکتری دارند، می‌توانند در آزمون وزارت بهداشت شرکت نموده و انتخاب رشته نمایند. در کل می‌توان گفت آزمون این دانشگاه در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری بر عهده وزارت بهداشت می‌باشد.

منابع ارشد گرایش های ارشد مامایی در دروس مختلف و دارای ضرایب متفاوتی می‌باشند. با توجه به این مورد، داوطلبان می‌توانند دروس مختلف را مطالعه نمایند. دروسی همانند بارداری و زایمان و بیماری‌های زنان ، بهداشت ، تغذیه مادر و کودک و تنظیم خانواده ، بیماری‌های داخلی و جراحی‌های مربوط به مامایی ، جنین شناسی ، روان‌پزشکی در مامایی و اختلالات جنسی از جمله دروس و منابع ارشد می‌باشد.

وظایف فارغ التحصیلان ارشد مامایی با توجه به گرایش های ارشد مامایی تعیین می‌گردد. حساسیت این رشته در هر گرایش به یک میزان می‌باشد و یا توجه به وظایف تعریف شده این رشته، می‌تواند وظایف فارغ التحصیلان تعریف گردد. اما در هر گرایشی که درحال تحصیل می باشید و یا قصد انتخاب گرایش را دارید، بهتر است به موضوع کار با جان انسان‌ها و حساسیت آن، توجه داشته باشید.

 

 

 

معرفی رشته های ارشد مامایی با ایران تحصیل

سایت ایران تحصیل برای سهولت کار داوطلبان و همچنین بالا بردن اطلاعات و آگاهی آنان در هر زمینه ای از جمله گرایش های ارشد مامایی، با هدف کمک به پاسخگویی سوالات داوطلبان در هر زمینه ای خواهند نمود. این سامانه می تواند به سوال شما در رابطه با اینکه آیا دانشگاه آزاد ارشد مامایی دارد؟ پاسخ دهد و اطلاعات جامعی را در اختیار شما قرار دهد.

راه های ارتباطی و اطلاع رسانی ایران تحصیل در رشته ها و گرایش های ارشد مامایی مختلف و متفاوت می باشد. بنابراین هیچ گونه محدودیتی در رابطه با برقراری ارتباط برای شما داوطلبان و جویندگان علم وجود نخواهد داشت. برای اطلاع از گرایش های ارشد مامایی نیز می توانید با مشاورین ایران تحصیل که شماره آن در سایت مندرج می باشد، تماس حاصل نمایید و پاسخ سوالات خود را به صورت کامل در این زمینه بیابید.

 

جهت اطلاع از گرایش های ارشد مامایی و اینکه آیا دانشگاه آزاد ارشد مامایی دارد؟ ، شرایط ورود به این رشته و نحوه پذیرش، از سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید

9099075307 و در صورت شلوغی 9099075307 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب

 

کانال معرفی گرایش های ارشد مامایی

کانال معرفی گرایش های ارشد مامایی

 

بیشتر بخوانید :

رشته فیزیوتراپی بدون کنکور

مامايي بدون كنكور

زمان ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 98-97

رشته پرستاری دانشگاه پیام نور

شهریه رشته فیزیوتراپی دانشگاه آزاد 

ثبت نام استعداد درخشان دانشگاه آزاد 

تفاوت مدارک وزارت علوم و وزارت بهداشت

رشته مامایی دانشگاه پیام نور

ثبت نام استعداد درخشان ارشد دانشگاه آزاد

درصد های لازم برای قبولی ارشد مامایی

azmoon.net

azmoon.org

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی

مشاوره دانشگاه علمی کاربردی

ظرفیت پذیرش ارشد مامایی

مشاوره تحصیلی تلفنی

مشاوره تحصیلی تلفنی

گرایش های ارشد مامایی

آیا دانشگاه آزاد ارشد مامایی دارد؟

رتبه قبولی مامایی ۱۴۰۳

5/5 - (2 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

تماس با مشاور