ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

رشته مامایی دانشگاه پیام نور ۱۴۰۳

رشته مامایی دانشگاه پیام نور
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

ادامه تحصیل در رشته مامایی دانشگاه پیام نور ۱۴۰۳ آرزوی بسیاری از افرادی است که به دنبال داشتن تحصیلات دانشگاهی هستند. در واقع، این افراد در جستجوی کسب اطلاعاتی در رابطه با رشته امکان یا عدم امکان تحصیل در رشته مامایی دانشگاه پیام نور بوده و مایل به شناخت جزئیات این موضوع هستند.

 

آیا امکان تحصیل در رشته مامایی دانشگاه پیام نور برای هر فرد متقاضی امکان پذیر است یا خیر؟ آیا می توان بدون دغدغه و نگرانی برای انتخاب رشته مامایی دانشگاه پیام نور اقدام کرد؟ اگر این امکان برای داوطلبان وجود دارد در چه زمانی می توان برای ثبت نام اقدام کرد؟ نحوه ثبت نام به چه شکل است؟ در این مقاله، به دنبال ارائه توضیحاتی در رابطه با رشته مامایی دانشگاه پیام نور را برای شما دوستان و عزیزان داریم.

 

 

برای اطلاع از وجود یا عدم وجود رشته مامایی در پیام نور از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099072952 تماس از سراسر کشور و  9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

رشته مامایی دانشگاه پیام نور 97

 

 

ارائه رشته مامایی دانشگاه پیام نور راست است یا دروغ؟

رشته مامایی از جمله رشته هایی است که به دلیل جذابیت های خاص آن طرفداران زیادی در بین داوطلبان و متقاضیان گروه علوم تجربی دارد.

به جرأت می توان گفت که عواملی همچون درآمد خوب و موقعیت اجتماعی این رشته از مهم ترین علت های جذب هر یک از افراد متقاضی برای ادامه تحصیل در این رشته دانشگاهی است.

شاید در اینجا این سؤال برای شما دوستان و یاران عزیز مطرح شود که آیا امکان تحصیل در رشته مامایی دانشگاه پیام نور برای من وجود دارد یا خیر؟

در جواب باید خدمت شما عزیزان عرض کنیم که دانشگاه پیام نور به هیچ وجه ارائه دهنده رشته های گروه پزشکی و پیراپزشکی همچون پرستاری نیست.

در نتیجه، حتی به تحصیل در رشته مامایی دانشگاه پیام نور فکر هم نکنید و به کل آن را از سرتان بیرون کنید.

توجه داشته باشید که برای ورود به رشته مامایی باید از طریق دیگر دانشگاه ها به جز دانشگاه پیام نور اقدام بفرمایید.

دانشگاه هایی همچون دانشگاه سراسری که با ارائه رشته مامایی در خدمت داوطلبان و متقاضیان ورود به این رشته مهم و محبوب هستند.

 

 

اگر به دنبال شناخت کامل دانشگاه پیام نور هستید بر روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

 

آیا در طول سال های قبل امکان تحصیل در رشته مامایی در رشته پزشکی وجود داشت؟

شاید این سؤال در ذهن شما نیز ایجاد شود که آیا در طول سال های گذشته افراد می توانستند برای تحصیل در رشته مامایی اقدام کنند یا خیر؟

در جواب به این پرسش مهم باید خدمت شما دوستان عرض کنیم که در هیچ سالی افراد نمی توانستند در رشته مامایی دانشگاه پیام نور تحصیل کنند و از سال های قبل نیز این امکان برای داوطلبان وجود نداشت.

 

 

رشته مامایی در کدام دانشگاه های ایران پذیرش دارد؟

در بخش های بالا متوجه این موضوع مهم شدید که ادامه تحصیل در رشته مامایی دانشگاه پیام نور برای هیچ فردی من جمله شما دوست عزیز علاقمند به این رشته تحصیلی دانشگاهی مقدور نیست.

حتماً‌ می رسید که خب با این تفاسیر چگونه می توانم برای ادامه تحصیل در رشته مامایی اقدام کنم؟ کدام دانشگاه های ایران پذیرنده رشته مامایی هستند؟

آیا امکان پذیرش در این رشته در دانشگاه های مختلف سراسری برای من وجود دارد؟ در رابطه با دانشگاه های آزاد اسلامی چطور؟

اگر به دنبال ادامه تحصیل در رشته مامایی هستید و هنوز اطلاعی از دانشگاه های پذیرنده این رشته دانشگاهی ندارید می توانید با مشاوران حاضر در مجموعه ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

مشاوران مجموعه ما می توانند تمامی اطلاعات لازم را در این رابطه در اختیارتان قرار دهند و شما را با لیست دانشگاه های پذیرنده رشته مامایی آشنا کنند.

فقط کافیست با آن ها تماس بگیرید و اطلاعات لازم را در رابطه با دانشگاه های پذیرنده رشته مامایی در ایران از آن ها جویا شوید.

 

 

شرایط پذیرش رشته مامایی دانشگاه پیام نور

برای آشنایی با کارشناسی ارشد بدون کنکور پیام نور کلیک کنید.

آیا می توانم برای تحصیل بدون کنکور در رشته مامایی اقدام کنم؟

تحصیل بدون کنکور چیزی است که افراد زیادی از جمله افراد پرمشغله و درگیر مدام در پی کسب اطلاعاتی در رابطه با آن هستند.

شاید شما هم به عنوان یکی از افراد متقاضی ادامه تحصیل در رشته مامایی در جستجوی کسب اطلاعاتی در رابطه با امکان یا عدم امکان تحصیل بدون کنکور در این رشته باشید.

در اینجا به این سؤال می رسیم که آیا هر فرد داوطلب می تواند برای ادامه تحصیل در رشته مامایی بدون کنکور اقدام کند؟

اگر اینطور است کدام دانشگاه های ایران پذیرنده رشته مامایی به صورت بدون آزمون هستند؟

آیا شرایطی برای ورود به رشته مامایی به صورت بدون کنکور وجود دارد یا نه افراد به آسانی می توانند برای ادامه تحصیل بدون کنکور در این رشته اقدام کنند؟

اگر به دنبال کسب اطلاعاتی در رابطه با امکان یا عدم امکان ادامه تحصیل در رشته مامایی به صورت بدون آزمون هستید می توانید با مشاورانی خبره و کاردان در این حوزه مشورت بفرمایید تا هر آن چه را که باید در اختیار شما دوستان و عزیزان قرار دهند.

 

 

آیا چیزی در مورد ادامه تحصیل در رشته مامایی دانشگاه های خارجی شنیده اید؟

ادامه تحصیل در دانشگاه های موجود در کشورهای خارجی از جمله کانادا، استرالیا، آلمان و تعداد زیادی کشور دیگر از آرزوهای هر فرد مایل به ادامه تحصیل در دانشگاه هاست.

تصورش را بکنید که فرصت ادامه تحصیل در یکی از بهترین دانشگاه های دنیا آن هم در یکی از بهترین کشورهای در اختیارتان گذاشته شود و بتوانید با آرامش خاطر به درس های خود برسید و نگرانی از بابت آینده خود نیز نداشته باشید.

واقعاً این می تواند بهترین اتفاقی باشد که برای هر فرد متقاضی می افتد. رشته مامایی هم یکی از همان رشته هایی است که شمار زیادی از داوطلبان مایل به ادامه تحصیل در آن در مقاطع مختلف در دانشگاه های مختلف خارجی هستند.

اما قبل از آن باید از امکان یا عدم امکان ادامه تحصیل در این رشته دانشگاهی در کشوری خارجی مطمئن شد. باید عرض کنیم که شما می توانید در رشته مامایی آن هم در یکی از بهترین دانشگاه های دنیا به تحصیل بپردازید.

اما قبل از آن باید از لیست دانشگاه های پذیرنده و همین طور شرایط پذیرش آن ها اطمینان حاصل کنید.

دیگر این که باید بدانید که آیا می توانید برای ورود به رشته مامایی در دانشگاهی خارجی به صورت بدون کنکور اقدام کنید یا نه آن جا هم از شر کنکور ورودی دانشگاه ها خلاصی ندارید؟

این ها همه سؤالاتی که با برقراری یک تماس ساده و یا داشتن ملاقاتی حضوری با مشاوری خبره و کاردان می توانید بهترین جواب ها را برای آن ها پیدا کنید و از جزئیات مربوط به آن ها مطلع شوید.

 

 

معایب و مزایای ادامه تحصیل در مامایی در کشوری خارجی چیست؟

افراد بسیاری در طول سال های قبل تاکنون برای ادامه تحصیل در رشته های مختلفی از جمله رشته مامایی در دانشگاهی خارجی اقدام کرده اند و بار سفر را بسته و مهاجرت کرده اند.

به هر حال عزیمت به کشوری خارجی مزیت و همچنین معایبی را برای آن ها به همراه داشته است.

 از میان مزایای ادامه تحصیل در رشته مامایی در دانشگاهی خارجی می توان به تحصیل در یکی از بهترین و مشهورترین دانشگاه های دنیا، دریافت کمک هزینه تحصیلی از دانشگاه جهت گذراندن زندگی و داشتن درآمد عالی و بالا بعد از پایان تحصیلات دانشگاهی اشاره کرد.

علاوه بر این، به آسانی می تواند از محضر بهترین اساتید دنیا استفاده کنید و هر آن چه را که باید را فرا بگیرید.

اما عزیمت به کشوری خارجی جهت ادامه تحصیل در رشته مامایی با معایبی هم همراه است. از میان این معایب می توان به دوری از خانواده و دوستان و زندگی در کشوری خارجی اشاره کرد.

افراد بسیاری بوده اند که تاب نیاورده اند و مجدد به ایران بازگشته اند و یا حتی افسردگی گرفته اند. در واقع، دوری از خانواده و غم غربت چیزی نیست که انسان به آن عادت کند.

از دیگر معایب تحصیل در رشته مامایی در کشوری خارجی می توان به این مورد مهم اشاره کرد که تمامی کتب دانشگاهی ارائه شده در این رشته در دانشگاه های مختلف خارجی به زبان خارجی نوشته شده اند.

از این رو، فرد باید تسلط کافی را به زبان خارجی پیدا کند و دوره های آمادگی در آن را قبل یا در حین دوران تحصیل بگذراند.

 

 

آیا با لیست دانشگاه های خارجی پذیرنده رشته مامایی آشنایی دارید؟

دوستان عزیز قبل از هر گونه اقدامی برای رفتن به کشوری خارجی و تحصیل در رشته مامایی باید از لیست دانشگاه های پذیرنده این رشته تحصیلی اطلاعات کافی را بدست آورید.

البته از بین آن لیست باید بهترین دانشگاه ها را با توجه به مواردی همچون امکانات ارائه شده، سطح کیفی تدریس و آموزش دروس و همین طور اساتید آن دانشگاه انتخاب کرد.

آیا از لیست دانشگاه های ارائه دهنده رشته مامایی در کشورهای مختلف دنیا اطلاعی دارید؟ کدام یک از این دانشگاه ها به نوبه خود بهترین هستند و می توانید امکان تحصیل راحت تر و بهتری را برای شما دوستان و عزیزان فراهم کنند.

اگر به دنبال شناخت این دانشگاه ها در کشوری خارجی آن هم بهترین مراکز دانشگاهی هستید می توانید با تیم مشاوره ایران تحصیل در این رابطه تماس حاصل فرمایید تا هر آن چه را که باید در اختیار شما دوستان و عزیزان قرار دهند.

 

 

برای تحصیل رشته مامایی در دانشگاهی خارجی چه مقدار شهریه باید پرداخت کنم؟

بحث شهریه همواره از بحث برانگیزترین مباحث در زمان ادامه تحصیل در دانشگاه های خارجی برای داوطلبان بوده است.

آیا می دانید در صورت عدم دریافت بورس تحصیلی جهت سبک تر شدن هزینه های دانشگاه چه مقدار پول باید برای پرداخت شهریه در کشوری خارجی در یکی از بهترین دانشگاه ها باید هزینه کنید؟

به هر حال با توجه به بالا بودن هزینه پرداختی برای تحصیل در رشته های متنوع دانشگاه های خارجی اطلاع از هزینه پرداختی برای هر کدام از ترم های تحصیلی این دانشگاه ها الزامی است.

در صورتی که به دنبال کسب اطلاعاتی در رابطه با شهریه پرداختی برای هر کدام از ترم های تحصیلی در دانشگاه ها جهت رشته مامایی هستید می توانید با مشاوران ایران تحصیل در این رابطه تماس حاصل فرمایید.

مشاوران ما می توانند اطلاعات موثق و به روزی را در رابطه با شهریه پرداختی برای ادامه تحصیل در دانشگاه های خارجی در رشته مامایی در اختیارتان قرار دهند.

 

 

شرایط تحصیل در رشته مامایی در دانشگاه های خارجی چیست؟

شاید این سؤال به ذهن شما هم برسد که اگر بخواهم برای ادامه تحصیل در دانشگاهی خارجی در یکی از کشورها اقدام کنم آیا باید از شرایط خاصی برخوردار باشم؟

در صورت صحت داشتن این موضوع این شرایط شامل چه مواردی می شود؟ آیا شرط سنی هم جزء این شرایط است؟

در این صورت سن هر فرد متقاضی برای ادامه تحصیل در رشته مامایی در دانشگاهی خارجی چقدر باید باشد؟

برای کسب اطلاعاتی در رابطه با شرایط ورود به هر کدام از دانشگاه های خارجی جهت ادامه تحصیل در رشته محبوب مامایی می توانید با مشاورانی کاردان و باتجربه در این زمینه مشورت بفرمایید.

 

 

برای اطلاع از محتویات دفترچه دانشگاه پیام نور بر روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

 

قبل از اقدام برای تحصیل در رشته مامایی از هزینه زندگی در کشوری خارجی مطلع شوید

زندگی در کشورهای خارجی جهت تحصیل در رشته مامایی معمولاً با هزینه های زیادی همراه است.

مخصوصاً‌ اگر با هزینه شخصی و بدون دریافت بورس تحصیلی اقدام به تحصیل در دانشگاهی خارجی کرده باشید. 

آیا از هزینه های ریز و درشت زندگی در کشور خارجی مورد نظرتان برای ادامه تحصیل در رشته پرستاری اطلاعی دارید؟

اگر به دنبال کسب اطلاعاتی در رابطه با هزینه ادامه تحصیل در دانشگاهی خارجی در رشته مامایی دارید می توانید با مشاوران حاضر در مجموعه ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

 

 

برای آشنایی با رشته مامایی بدون کنکور دانشگاه پیام نور از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099072952 تماس از سراسر کشور و  9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

کانال اطلاع رسانی رشته های دانشگاه پیام نور

 

بیشتر بخوانید

راهنمای ثبت نام کارشناسی پیام نور

قبولی در آزمون فراگیرپیام نور

رتبه قبولی مامایی ۱۴۰۳

رشته مامایی دانشگاه پیام نور 

3.5/5 - (2 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

آیا رشته مامایی در دانشگاه پیام نور نیز ارائه می شود؟ 

خیر. دانشگاه پیام نور پذیرنده رشته های گروه پیراپزشکی مانند مامایی نیست.

آیا رشته مامایی در دانشگاه پیام نور به صورت بدون کنکور ارائه می شود؟ 

خیر. به طور کلی رشته مامایی در دانشگاه پیام نور ارائه نمی شود.

آیا در صورت عدم ارائه رشته مامایی در دانشگاه پیام نور می توان برای تحصیل در آن در دانشگاه سراسری و آزاد اقدام کرد؟ 

بله. می توانید برای انتخاب این رشته در دانشگاه آزاد و سراسری اقدام کنید.

 

 

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • رشته‌های جدید پیام نور بدون کنکور

    رشته‌های بدون کنکور پیام نور 1403 + شرایط و دانشگاه ها

    دانشگاه پیام نور مثل دیگر دانشگاه‌های سراسری و آزاد کشور به صورت بدون کنکور و براساس سوابق تحصیلی، رشته‌های متعددی را ارائه داده است. داوطلبانی که قصد تحصیل در این دانشگاه را دارند باید از رشته‌های جدید پیام نور بدون...
  • ثبت نام مهمانی دانشگاه پیام نور

    ثبت درخواست مهمانی پیام نور 1403 + زمان و شرایط

     شرایط ثبت نام مهمانی دانشگاه پیام نور ۱۴۰۳ اعلام شد. کلیه افراد متقاضی اخذ مهمانی در دانشگاه‌های دیگر الزاما باید از این شرایط مطلع باشند و سپس جهت ثبت نام نقل و انتقالات دانشگاه پیام نور اقدام نمایند. البته دانشجویان...
  • شرایط انصراف از دانشگاه پیام نور

    شرایط انصراف از دانشگاه پیام نور ۱۴۰۳ + هزینه و مراحل

    شرایط انصراف از دانشگاه پیام نور ۱۴۰۳ مشخص شد. آن دسته از دانشجویانی که به هر دلیلی مایل به ترک تحصیل در این دانشگاه هستند، می‌توانند با ارائه فرم و مدارک انصراف از دانشگاه پیام نور برای این امر اقدام...
  • ثبت نام نقل و انتقالات دانشگاه پیام نور

    زمان ثبت نام نقل و انتقالات دانشگاه پیام نور ۱۴۰۳ اعلام شد. دانشجویانی که به هردلیلی علاقه مند به تغییر واحد دانشگاهی خود هستند، می توانند با ورود به سامانه نقل و انتقالات پیام نور درخواست خود را ثبت کرده...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)