ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

رشته پرستاری پیام نور ۱۴۰۳

رشته پرستاری پیام نور
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

افراد و داوطلبان زیادی به دنبال ادامه تحصیل در رشته پرستاری پیام نور ۱۴۰۳ و اطلاع از شهریه دانشگاه پیام نور رشته پرستاری هستند. اما سؤالی که در اینجا مطرح می شود این است که آیا دانشگاه پیام نور رشته پرستاری دارد ؟ یا خیر و در صورت وجود این رشته در میان لیست طول و دراز رشته های دانشگاه پیام نور رتبه لازم برای پرستاری پیام نور چقدر است؟

 

در این نوشته، به دنبال ارائه توضیحاتی در این رابطه هستیم که آیا رشته پرستاری پیام نور وجود دارد یا خیر؟ اگر می توان به صورت با کنکور وارد رشته پرستاری پیام نور شد رتبه لازم برای پرستاری پیام نور چقدر است؟ پس ما را همراهی کنید تا ببینیم آیا رشته پرستاری در دانشگاه پیام نور ارائه می شود یا خیر و اگر وجود رشته پرستاری در میان رشته های دانشگاه پیام نور صحت دارد رتبه لازم برای پرستاری پیام نور چقدر است؟

 

 

برای اطلاع از وجود یا عدم وجود رشته پرستاری در دانشگاه پیام نور از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099072952 تماس از سراسر کشور و  9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

شهریه دانشگاه پیام نور رشته پرستاری

وجود رشته پرستاری پیام نور حقیقت است یا خیر؟

رشته پرستاری به علت داشتن جذابیت های مخصوص خودش و این که ادامه تحصیل در آن با داشتن درآمدی بالا در آینده برای هر فرد همراه است معمولاً طرفداران بسیار زیادی در میان داوطلبان دارد.

البته به جرأت می توان گفت که علاقه به خدمت و کمک رسانی به مردم و بیماران نیز می تواند از دیگر دلایل روی آوردن داوطلبان و متقاضیان ورود به دانشگاه به رشته پرستاری باشد.

شاید در اینجا این موضوع برای شما دوست عزیز داوطلب نیز سؤال شود که آیا دانشگاه پیام نور رشته پرستاری دارد ؟ یا خیر.

در صورت وجود رشته پرستاری پیام نور شهریه دانشگاه پیام نور رشته پرستاری و همین طور رتبه لازم برای پرستاری پیام نور چقدر است؟

به هر حال قبل از هر گونه اقدامی برای ادامه تحصیل در رشته پرستاری پیام نور باید بدانید که آیا دانشگاه پیام نور رشته پرستاری دارد یا خیر؟ و همان طور که در بالا ذکر شد اطلاعاتی را نیز در رابطه با رتبه لازم برای پرستاری پیام نور و یا شهریه دانشگاه پیام نور رشته پرستاری بدست آورید.

یافتن پاسخ برای این سوال یعنی آیا دانشگاه پیام نور رشته پرستاری دارد ؟ می تواند برای شما دوست عزیز داوطلب مایل به ادامه تحصیل در این رشته گروه پیراپزشکی بسیار مهم باشد.

در پاسخ به این سؤال مهم یعنی دانشگاه پیام نور رشته پرستاری دارد یا خیر باید خدمت شما دوستان و یاران همیشه همراه عرض کنیم که تحصیل در رشته پرستاری در دانشگاه پیام نور برای هیچ فردی امکان پذیر نیست.

اینجاست که پاسخ سؤال خود یعنی دانشگاه پیام نور رشته پرستاری دارد یا نه را دریافت کردید.

پس با این تفاسیر رتبه لازم برای پرستاری پیام نور و یا شهریه دانشگاه پیام نور در رشته پرستاری وجود خارجی ندارند و چیزی تحت عنوان شهریه دانشگاه پیام نور در رشته پرستاری تعریف نشده است.

در نتیجه دیگر به دنبال اطلاع از شهریه دانشگاه پیام نور رشته پرستاری نباشید و حتی سراغی هم از آن نگیرید.

 

 

اگر می خواهید بدانید رشته پرستاری چند سال است کلیک کنید

 

 

آیا در سال های قبل داوطلبان می توانستند وارد رشته پرستاری پیام نور شوند؟

شاید این پرسش هم در ذهن شما دوستان و داوطلبان عزیز ورود به دانشگاه های و مراکز آموزش عالی مطرح شود که آیا در سال های قبل افراد امکان ورود به پرستاری پیام نور برای داوطلبان و متقاضیان وجود داشت یا نه؟

در پاسخ به این سوال مهم و اساسی باید خدمت شما عزیزان عارض شویم که در هیچ سالی افراد و داوطلبان نمی توانستند برای ورود به رشته پرستاری پیام نور اقدام کنند.

البته به این موضوع دقت لازم را مبذول دارید که به جز رشته پرستاری امکان ادامه تحصیل در هیچ کدام از رشته های گروه پیراپزشکی برای افراد و داوطلبان در دانشگاه پیام نور از سال های قبل تاکنون وجود نداشته و ندارد.

برای آشنایی با کارشناسی ارشد بدون کنکور پیام نور کلیک کنید.

رشته پرستاری در کدام یک از دانشگاه های کشور جذب دانشجو دارد؟

در قسمت های بالا به این موضوع پی بردید که ادامه تحصیل در رشته پرستاری پیام نور چه به صورت با کنکور و چه به صورت بدون کنکور برای هیچ فرد متقاضی وجود ندارد.

شاید در این جا با این پرسش مهم روبرو شویم که خب حال که امکان ادامه تحصیل در رشته پرستاری پیام نور برای من وجود ندارد پس چگونه می توانم جهت گذراندن تحصیلات دانشگاهی در دانشگاه اقدام کنم؟

اصلاً کدام یک از دانشگاه های ایران پذیرنده رشته پرستاری برای متقاضیان ورود به این رشته دانشگاهی است؟

آیا می توانم برای ادامه تحصیل در رشته پرستاری در دانشگاه های دولتی اقدام کنم؟ دانشگاهای غیرانتفاعی و شبانه چطور؟

در رابطه با پذیرش در رشته پرستاری در دانشگاه های آزاد چه؟ آیا می توان برای ادامه تحصیل در رشته پرستاری در دانشگاه آزاد اسلامی چه به صورت با کنکور و چه به صورت بدون کنکور اقدام کرد؟

در صورتی که به دنبال اطلاع از دانشگاه های پذیرنده رشته پرستاری هستید و می خواهید بدانید که در کدام دانشگاه های ایران امکان ادامه تحصیل در رشته پرستاری برای شما وجود دارد می توانید با مشاوران حاضر در مجموعه ایران تحصیل در این رابطه تماس حاصل فرمایید.

مشاوران حاضر در مجموعه ما می توانند اطلاعات خوب و جامعی را در رابطه با پذیرش در رشته پرستاری در انواع دانشگاه های ایران در اختیار شما دوستان و عزیزان قرار دهند و دانشگاه های پذیرنده را خدمت شما دوستان و یاران همیشه همراه به طور کامل معرفی کنند.

تنها کافیست با آن ها تماس حاصل فرمایید تا بدین ترتیب هر آن چه را که باید در رابطه با دانشگاه های پذیرنده رشته پرستاری بدانید از آن ها دریافت کنید.

 

 

دانشگاه پیام نور رشته پرستاری دارد؟

 

آیا می توانم برای تحصیل در رشته پرستاری به صورت بدون آزمون اقدام کنم؟

ادامه تحصیل بدون شرکت در کنکور ورودی دانشگاه ها و به صورت بدون آزمون چیزی است که افراد بسیاری از جمله اشخاص پر مشغله و داوطلبانی که فرصت زیادی برای مطالعه دروس مربوط به کنکور را بنا به هر دلیلی ندارد در جستجوی کسب اطلاعاتی در رابطه با آن هستند.

شاید شما دوست عزیز هم به عنوان یکی از افرادی که متقاضی ورود به دانشگاه های ایران هستید به دنبال به دست آوردن اطلاعاتی دقیق در رابطه با امکان پذیر بودن یا نبودن ادامه تحصیل در رشته پرستاری به صورت بدون آزمون در انواع دانشگاه ها باشید.

اینجاست که این سؤال مهم برای شما دوست عزیز مطرح می شود که آیا می توان اقدامی برای ادامه تحصیل در رشته پرستاری به صورت بدون آزمون انجام داد یا نه این امر به هیچ وجه برای افراد و داوطلبان مقدور نیست؟

در این صورت کدام یک از مراکز دانشگاهی ایران جذب کننده دانشجو در رشته پرستاری به صورت بدون آزمون هستند؟

سؤال مهم دیگر این که آیا ادامه تحصیل افراد در رشته پرستاری به صورت بدون کنکور تحت شرایط و ضوابطی امکان پذیر است یا این که نه داوطلبان به آسانی می توانند جهت گذراندن دوران تحصیل در رشته پرستاری اقداماتی را انجام دهند و به راحتی به این رشته به صورت بدون کنکور وارد شوند؟

در صورتی که در جستجوی کسب اطلاعاتی در رابطه با امکان یا عدم امکان تحصیل بدون کنکور در رشته پرستاری در دانشگاه ها و مراکز مختلف آموزش عالی هستید می توانید با مشاوران تحصیلی خبره و کاردانی در این رابطه تماس حاصل فرمایید تا اطلاعات لازم را در این رابطه در اختیار شما دوستان و عزیزان داوطلب و متقاضی قرار دهند.

 

 

برای اطلاع از زمان و نحوه برگزاری تکمیل ظرفیت رشته پرستاری کلیک کنید

 

 

در مورد تحصیل پرستاری در دانشگاه های خارجی چه می دانید؟

در حال حاضر افراد و داوطلبان زیادی به دنبال گذراندن تحصیلات دانشگاهی در دانشگاه های خارجی علی الخصوص دانشگاه های موجود در کشورهایی از جمله کانادا، استرالیا و حتی کشور پیشرفته و محبوبی همچون آلمان هستند.

حتی تصور این که بر روی صندلی یکی از دانشگاه های کشورهای خارجی نشسته اید و مشغول گوش دادن به درس استاد هستید هم قشنگ است چه برسد به این که این موضوع به حقیقت هم بپیوندد.

تحصیل در دانشگاهی با امکاناتی فوق العاده عالی که می تواند آینده ای درخشان را برای شما دوستان و عزیزان داوطلب ادامه تحصیل در انواع رشته های تحصیلی در دانشگاه های خارجی رقم بزند.

از قضا رشته پرستاری هم یکی از آن رشته هایی است که هر فرد متقاضی در صورت داشتن شرایط می تواند برای ادامه تحصیل در آن در دانشگاهی خارجی آن هم یکی از بهترین دانشگاه ها اقدام کند.

اما صبر کنید قبل از هر اقدامی برای جذب در دانشگاه های خارجی در رشته پرستاری الزاماُ باید از لیست دانشگاه های پذیرنده و علی الخصوص بهترین آن ها اطلاعاتی را کسب کنید و آن ها را به طور کامل بشناسید.

البته با توجه به اهمیت اطلاع از شرایط پذیرش در انواع دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی موجود در دانشگاه های خارجی کسب اطلاعاتی در رابطه با این شرایط و ضوابط نیز الزامی است.

البته حتماً قبل از اقدام به پذیرش برای شروع تحصیل در این دانشگاه ها باید از نحوه جذب دانشجویان پرستاری در آن ها نیز مطمئن شوید.

این موضوع از آنروست که برخی از دانشگاه ها به صورت بدون آزمون دانشجویان را جذب نمی کنند و ورود به رشته های مختلف از جمله رشته پرستاری در آن ها در صورت با آزمون امکان پذیر است.

اگر شما هم خواستار ادامه تحصیل در رشته پرستاری در انواع دانشگاه های خارجی هستید می توانید در این رابطه با مشاوران حاضر در مجموعه ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید تا بدین ترتیب با شرایط و ضوابط پذیرش دانشجویان، هزینه مورد نیاز برای تحصیل و یا دانشگاه های پذیرنده رشته پرستاری علی الخصوص بهترین آن ها آشنایی لازم را پیدا کنید.

این گونه و با داشتن اطلاعاتی کامل و دقیق می توانید تصمیمی به مراتب بهتر در رابطه با مهاجرت به کشوری خارجی جهت ادامه تحصیل در رشته پرستاری بگیرید.

 

 

مزایا و معایب ادامه تحصیل در رشته پرستاری دانشگاه های خارجی چیست؟

چه بسیار کسانی که در طول سال های قبل بار و بنه سفر را بسته و برای ادامه تحصیل در رشته پرستاری آن هم در یکی از بهترین و شناخته شده ترین دانشگاه ها اقدام کرده اند.

دقت داشته باشید که مهاجرت به کشوری دیگر مزیت ها و معایبی را برای شما دوست عزیز داوطلب به همراه دارد که باید توجه لازم را به آ ها مبذول دارید.

از بین مزیت های ادامه تحصیل در دانشگاه های خارجی می توان از گذراندن مقاطع مختلف دانشگاهی آن هم در یکی از باکیفیت ترین و بهترین دانشگاه های دنیا و کسب بهترین و بالاترین درآمد بعد از اتمام دوران تحصیل و وارد بازار کار شدن اشاره کرد.

بعلاوه، در اختیار داشتن بهترین اساتید و استفاده از محضر آن ها نیز یکی دیگر از مزیت های قابل توجه ادامه تحصیل در دانشگاه های خارجی است.

البته ادامه تحصیل در دانشگاه های خارج از کشور پیامدها و معایبی هم دارد. از بین بدترین مزایای مهاجرت برای تحصیل می توان به دوری طولانی مدت از خانواده، دوستان و حتی شهری که در آن متولد شده و زندگی کرده اید اشاره کرد.

از دیگر بدی های ادامه تحصیل در کشورهای خارجی تدریس دروس به زبان انگلیسی و به زبانی غیر از زبان فارسی است.

اینجاست که هر فرد قبل از هر گونه اقدامی برای مهاجرت تحصیلی باید توجه کافی را به این مطلب مهم مبذول دارد.

 

 

رشته پرستاری و سایر رشته های گروه پیراپزشکی در دانشگاه پیام نور ارائه نمی شوند

چه شرایطی برای شروع تحصیل در دانشگاهی خارجی در نظر گرفته شده است؟

حتماً تاکنون با این پرسش مهم و اساسی روبرو شده اید که در صورت امکان پذیرش دانشجو در دانشگاه های کشورهای مختلف چه شرایطی برای جذب دانشجویان در نظر گرفته شده است؟

آیا در لیست شرایط جذب و پذیرش دانشجوها شرط سنی هم  به چشم می خورد؟

اگر داشتن شرط سنی برای وورد به رشته پرستاری الزامی است چه سنی برای این منظور در نظر گرفته شده است؟

در صورتی که به دنبال کسب اطلاعاتی در رابطه با شرایط و ضوابط ورود به دانشگاهی خارجی در رشته پرستاری هستید می توانید با مشاوران حاضر در مجموعه ما تماس حاصل فرمایید.

 

 

برای آشنایی با رشته پرستاری دانشگاه پیام نور از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099072952 تماس از سراسر کشور و  9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

 

کانال اطلاع رسانی رشته پرستاری پیام نور

 

مطالب مرتبط 

شرایط ثبت نام ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور

ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور بهمن

رتبه قبولی دندانپزشکی دانشگاه آزاد

دریافت شناسه انتخاب رشته دانشگاه آزاد 

رشته پرستاری پیام نور

2.6/5 - (5 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

آیا دانشگاه پیام نور رشته پرستاری دارد؟ 

خیر. در دانشگاه پیام نور شاهد ارائه رشته پرستاری پیام نور و رشته پزشکی نیستیم.

شهریه دانشگاه پیام نور رشته پرستاری چقدر است؟ 

به علت نبود این رشته در دانشگاه پیام نور شهریه ای هم برای آن در نظر گرفته نشده است.

رتبه لازم برای پرستاری پیام نور چند است؟

رشته پرستاری در این دانشگاه وجود ندارد.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • رشته‌های بدون کنکور پیام نور

    رشته‌های بدون کنکور پیام نور 1403 + شرایط و دانشگاه ها

    لیست رشته های جدید پیام نور بدون کنکور 1403 اعلام شد. دانشگاه پیام نور مثل دیگر دانشگاه‌های سراسری و آزاد کشور به صورت بدون کنکور و براساس سوابق تحصیلی، رشته‌های متعددی را ارائه داده است. داوطلبانی که قصد تحصیل در...
  • ثبت نام مهمانی دانشگاه پیام نور

    ثبت درخواست مهمانی پیام نور 1403 + زمان و شرایط

     شرایط ثبت نام مهمانی دانشگاه پیام نور ۱۴۰۳ اعلام شد. کلیه افراد متقاضی اخذ مهمانی در دانشگاه‌های دیگر الزاما باید از این شرایط مطلع باشند و سپس جهت ثبت نام نقل و انتقالات دانشگاه پیام نور اقدام نمایند. البته دانشجویان...
  • شرایط انصراف از دانشگاه پیام نور

    شرایط انصراف از دانشگاه پیام نور ۱۴۰۳ + هزینه و مراحل

    شرایط انصراف از دانشگاه پیام نور ۱۴۰۳ مشخص شد. آن دسته از دانشجویانی که به هر دلیلی مایل به ترک تحصیل در این دانشگاه هستند، می‌توانند با ارائه فرم و مدارک انصراف از دانشگاه پیام نور برای این امر اقدام...
  • ثبت نام نقل و انتقالات دانشگاه پیام نور

    زمان ثبت نام نقل و انتقالات دانشگاه پیام نور ۱۴۰۳ اعلام شد. دانشجویانی که به هردلیلی علاقه مند به تغییر واحد دانشگاهی خود هستند، می توانند با ورود به سامانه نقل و انتقالات پیام نور درخواست خود را ثبت کرده...
تماس با مشاور