ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

رتبه قبولی دندانپزشکی دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ + آخرین قبولی | ایران تحصیل

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۳۵
  • تاریخ بروزرسانی: ۷ اسفند ۱۴۰۲
رتبه قبولی دندانپزشکی دانشگاه آزاد
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

با اطلاع از رتبه قبولی دندانپزشکی دانشگاه آزاد 1403 شما می‌توانید برنامه‌ریزی بهتری برای کنکور سراسری داشته باشید. از آنجا که با توجه به درصدهای کسب شده در هر درس، رتبه داوطلبان مشخص می‌گردد، با مشاهده آخرین رتبه قبولی دندانپزشکی آزاد، هریک از داوطلبان می‌توانند نسبت به پذیرش و یا عدم پذیرش در این رشته اطلاع یابند و با کمک درصدها و رتبه‌های قبولی سال‌های گذشته، شانس خود را برای قبولی در آزمون سراسری تخمین بزنند.

با توجه به ادغامی که در کنکور سراسری و آزاد در سال‌های اخیر اتفاق افتاده است، درصدهای لازم برای رتبه قبولی دندانپزشکی دانشگاه آزاد برحسب کنکور سراسری تعیین می‌گردد. از سوی دیگر افرادی که در هیچ یک از سهمیه ها، قبول نشوند، می‌توانند با بررسی رتبه قبولی دندانپزشکی آزاد سهمیه 25 درصد و رتبه قبولی دندانپزشکی آزاد سهمیه 5 درصد، شانس قبولی خود را در این رشته تخمین بزنند.

داوطلبان عزیز توجه داشته باشند انتخاب رشته مجازی دانشگاه آزاد تنها در سایت دانشگاه آزاد صورت می‌پذیرد. لذا داوطلبان عزیزی که موفق به کسب رتبه قبولی دندانپزشکی دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ می‌گردند، تنها می‌توانند در انتخاب رشته دانشگاه آزاد که در زمان مقرر صورت می‌پذیرد شرکت نمایند.

به همین دلیل کارنامه آخرین رتبه قبولی دندانپزشکی آزاد ممکن است با آخرین رتبه قبولی دانشگاه سراسری در این رشته تفاوت داشته باشد. جهت کسب اطلاع بیشتر از رتبه قبولی دندانپزشکی آزاد 1403 می‌توانید با مشاوران برجسته آکادمی ایران تحصیل از طریق شماره 9099075307 ارتباط بگیرید تا به بهترین شکل شما را در این مسیر یاری نمایند.

آخرین رتبه قبولی دندانپزشکی دانشگاه آزاد مازاد ظرفیت خودگردان 1403

همانگونه که می دانید در حال حاضر کنکور سراسری و کنکور دانشگاه آزاد با یکیدیگر ادغام شده‌اند و معمولاً پس از اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری، بسیاری از داوطلبان انتخاب رشته خود را آغاز می‌کنند. هدف اصلی بسیار از شرکت کنندگان کنکور سراسری گروه تجربی، قبولی در رشته دندانپزشکی می‌باشد. لازم به ذکر است ظرفیت دانشگاه آزاد برای این رشته نسبیت به سایر دانشگاه‌های سراسری کمتر است، اما همین میزان ظرفیت هم برای بسیاری از داوطلبان اهمیت دارد. از این رو بسیاری از داوطلبان این سؤال را دارند که رتبه قبولی دندانپزشکی دانشگاه آزاد در سال 1403 چه رتبه‌ای است؟

برای انتخاب رشته دندانپزشکی دانشگاه آزاد روی لینک بزنید.

در حال حاضر نحوه پذیرش دانشگاه آزاد تغییر کرده است و شرایط گزینش دانشجویان بر طبق رتبه در سهمیه و ظرفیت مازاد خودگردان می‌باشد. ظرفیت مازاد خودگردان، در واقع دوره‌ای است که از طریق آزمون، دانشگاه آزاد در ازای دریافت شهریه‌ای برابر با شهریه دانشگاه پردیس خودگردان، دانشجو می‌پذیرد. در ادامه براساس اطلاعات سال گذشته، رتبه آخرین قبولی دندانپزشکی ظرفیت مازاد خودگردان دانشگاه آزاد اسلامی، ارائه شده است.

آخرین رتبه قبولی رشته دندانپزشکی آزاد ظرفیت مازاد خودگردان
رتبه کشوری اخذ شده دانشگاه محل پذیرش دانشجو
6378 دانشگاه آزاد واحد علوم پزشکی آزاد تهران
5913 دانشگاه آزاد واحد علوم پزشکی آزاد تهران
5922 دانشگاه آزاد واحد علوم پزشکی آزاد تهران
6246 دانشگاه آزاد واحد علوم پزشکی آزاد تهران – کیش
6227 دانشگاه آزاد واحد علوم پزشکی آزاد تهران
6366 دانشگاه آزاد واحد علوم پزشکی آزاد تهران – کیش
7076 دانشگاه آزاد واحد اصفهان – خوراسگان
7368 دانشگاه آزاد واحد اصفهان (خوراسگان)
6174 دانشگاه آزاد واحد اصفهان – خوراسگان
6125 دانشگاه آزاد واحد تبریز
6295 دانشگاه آزاد واحد تبریز
6405 دانشگاه آزاد واحد تبریز
5749 دانشگاه آزاد واحد شیراز – ظرفیت خودگردان
6212 دانشگاه آزاد واحد بروجرد – ظرفیت خودگردان
6130 دانشگاه آزاد واحد ساری
6299 دانشگاه آزاد واحد مشهد
6751 دانشگاه آزاد واحد شاهرود
11177 دانشگاه آزاد واحد زاهدان
6676 دانشگاه آزاد واحد نجف آباد
آخرین رتبه قبولی رشته دندانپزشکی دانشگاه آزاد ظرفیت عادی
رتبه کشوری دانشگاه محل پذیرش
3152 دانشگاه آزاد واحد دندانپزشکی تهران
4127 دانشگاه آزاد واحد علوم پزشکی تهران
4653 دانشگاه آزاد واحد علوم پزشکی تهران
4127 دانشگاه آزاد واحد علوم پزشکی تهران
4127 دانشگاه آزاد واحد علوم پزشکی تهران
5828 دانشگاه آزاد واحد علوم پزشکی تهران
5234 دانشگاه آزاد واحد اصفهان – خوراسگان
5320 دانشگاه آزاد واحد اصفهان – خوراسگان
5428 دانشگاه آزاد واحد اصفهان – خوراسگان
4644 دانشگاه آزاد واحد اصفهان – خوراسگان
4182 دانشگاه آزاد واحد شیراز
4239 دانشگاه آزاد واحد شیراز
5156 دانشگاه آزاد واحد شیراز
5359 دانشگاه آزاد واحد شیراز
5000 دانشگاه آزاد واحد شیراز
5215 دانشگاه آزاد واحد شیراز
4982 دانشگاه آزاد واحد تبریز
4827 دانشگاه آزاد واحد تبریز
5335 دانشگاه آزاد واحد بروجرد
5743 دانشگاه آزاد واحد بروجرد
5719 دانشگاه آزاد واحد بروجرد

 

اطلاعیه

جهت اطلاع دقیق از رتبه قبولی دندانپزشکی دانشگاه آزاد، و راهنمای پذیرش دندانپزشکی بدون کنکور دانشگاه پردیس خودگردان با مرکز مشاوره ایران تحصیل از طریق شماره 9099075307 تماس بگیرید.

آخرین رتبه قبولی دندانپزشکی دانشگاه آزاد مازاد ظرفیت خودگردان

درصدهای رتبه قبولی دندانپزشکی دانشگاه آزاد 1403

با توجه به اینکه در کنکور سهمیه‌های مختلفی وجود دارد. لذا رتبه‌های داوطلبان تحت تأثیر این سهمیه‌ها قرار دارد. اما در رشته‌های پزشکی و دندانپزشکی آزاد، هیچ گونه سهمیه‌ای در نظر گرفته نخواهد شد. لذا رتبه قبولی دندانپزشکی دانشگاه آزاد فارغ از سهمیه‌ها برای داوطلبان و تنها از طریق رتبه‌های کشوری و یا تراز داوطلبان صورت می‌پذیرد.

خوشبختانه با توجه به انتخاب رشته مجازی دانشگاه آزاد، این امکان به وجود آمده است که داوطلبان می‌توانند با استفاده از آن و وارد نمودن این اطلاعات، از وضعیت خود برای پذیرش و یا عدم پذیرش اطلاع یابند. البته رتبه قبولی دندانپزشکی دانشگاه آزاد ممکن است در سال‌های مختلف با در نظر گرفتن ظرفیت در هر رشته متفاوت باشد.

آنچه با عنوان کارنامه آخرین رتبه قبولی دندانپزشکی آزاد در سال شاهد می‌باشیم، بسته به شرایط کنکور می‌تواند متفاوت باشد. به همین دلیل، ممکن است حتی تفکیک ظرفیت نیز به صورت زن و مرد و یا زن و مرد به صورت جداگانه، موجب شود داوطلب حتی با وجود رتبه خوب، نتواند در لیست رتبه قبولی دندانپزشکی دانشگاه آزاد قرار گیرد میتوانند شانس خود را برای دندانپزشکی بدون کنکور آزاد نیز امتحان کنند. در ادامه درصدهای رتبه قبولی دندانپزشکی دانشگاه آزاد سال گذشته ارائه شده است.

رشته دندانپزشکی دانشگاه آزاد _ دکتری عمومی
نام دانشگاه رتبه کشوری آخرین نفر قبولی رتبه در منطقه 1 آخرین نفر قبولی رتبه در منطقه 2 آخرین نفر قبولی رتبه در منطقه 3 آخرین نفر قبولی
 واحد دندانپزشكي دانشگاه آزاد تهران _ مازاد ظرفیت خودگردان 6312 2010 3018 1180
واحد دانشگاه آزاد اصفهان (خوراسگان) _ ظرفيت مازاد خودگردان 6628 2105 3168 1249

 

برای اطلاع از رتبه قبولی پزشکی دانشگاه آزاد بر روی لینک کلیک کنید.

درصدهای رتبه قبولی دندانپزشکی دانشگاه آزادبرای آشنایی با رتبه قبولی دندانپزشکی سراسری روی لینک بزنید.

کارنامه آخرین رتبه قبولی دندانپزشکی آزاد 1403

برای قبولی در رشته پزشکی و یا دندانپزشکی، بهتر است ابتدا به کسب اطلاعات در رابطه با روش‌های صحیحی مطالعه و فنون تست زنی و… داشته باشید. به همین دلیل برای قبولی در دانشگاه، بهتر است با برنامه‌ریزی پیش بروید. کارنامه آخرین رتبه قبولی دندانپزشکی آزاد در واقع آخرین درصدهایی است که یک داوطلب برای قبولی باید از آن برخوردار باشد.

آنچه در کارنامه آخرین رتبه قبولی دندانپزشکی دانشگاه آزاد شاهد هستیم، همان کارنامه اولیه کنکور می‌باشد. به همین دلیل با استفاده از همین کارنامه شما متوجه خواهید شد که آیا با توجه به این ظرفیت پذیرش خواهید توانست در رشته دندانپزشکی پذیرفته شوید یا خیر؟ در ادامه به لیست درصدهای کارنامه رتبه قبولی دندانپزشکی دانشگاه آزاد اشاره خواهیم نمود.

برای کسب اطلاع دقیق از درصدهای رتبه قبولی دندانپزشکی دانشگاه آزاد و همچنین اطلاع از رتبه قبولی دندانپزشکی پردیس بین‌الملل می‌توانید با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل از طریق شماره ثابت 9099075307  تماس بگیرید. ارسال مدارک و ثبت نام در کلیه مقاطع تحصیلی با استفاده از طریق سامانه ایران تحصیل قابل انجام می‌باشد.

 

نام دانشگاه رتبه کشوری
 واحد دندانپزشکی تهران 3152
 واحد دانشگاهی شيراز 4182
 واحد شيراز – ظرفيت خودگردان 5749
 واحد بروجرد – ظرفيت خودگردان 6212

 

اطلاعیه

کارنامه رتبه قبولی دندانپزشکی دانشگاه آزاد در واحدهای مختلف دانشگاه آزاد متفاوت می‌باشد.

بنر انتخاب رشته

رتبه قبولی دندانپزشکی آزاد سهمیه 25 درصد

همانگونه که می دانید دانشگاه آزاد از جمله دانشگاه‌های شهریه‌پرداز می‌باشد و در دو سهمیه عادی و مازاد در رشته دندانپزشکی پذیرش دارد. افرادی که مایل به ادامه تحصیل در ظرفیت مازاد هستند، باید شهریه بیشتری را نسبت به سهمیه عادی بپردازند. از این رو لازم است قبل از هر چیز با شهریه ثابت و متغیر هر ترم رشته دندانپزشکی آشنا شوند. از سوی دیگر افرادی که نتوانند د ر هیچ یک از این سهمیه‌ها رتبه قبولی را کسب کنند، باید رتبه قبولی دندانپزشکی آزاد سهمیه 25 درصد و رتبه قبولی دندانپزشکی آزاد سهمیه 5 درصد را مورد بررسی قرار دهند.

به این منظور داوطلبان می‌توانند کارنامه خود را با رتبه قبولی دندانپزشکی آزاد سهمیه 25 درصد ایثارگری ظرفیت مازاد سال گذشته تطبیق دهند و در صورتی که شانس قبولی در این رشته را دارند، با اطلاع کامل از جزئیات دوره ظرفیت مازاد دانشگاه آزاد اسلامی، شانس خود را محک بزنند. برای سهولت دسترسی، در ادامه رتبه قبولی دندانپزشکی آزاد سهمیه 25 درصد سال قبل ارائه شده است.

تراز قبولی پزشکی ظرفیت مازاد خودگردان دانشگاه آزاد در سهمیه ایثارگران 25 درصد
دانشگاه تراز آخرین نفر قبولی
 واحد پزشکی تنکابن – ظرفيت خودگردان 7901
 واحد پزشکی يزد – ظرفيت خودگردان 7880
 واحد پزشکي تهران – ظرفيت خودگردان 7836
 واحد پزشکی تبريز – ظرفيت خودگردان 7763
 واحد پزشکی نجف آباد – ظرفيت خودگردان 7761
 واحد پزشکی ساری – ظرفيت خودگردان 7714
 واحد پزشکی مشهد – ظرفيت خودگردان 7700
 واحد پزشکی قم – ظرفيت خودگردان 7699
واحد پزشکی شاهرود – ظرفيت خودگردان 7694
 واحد پزشکی کازرون – ظرفيت خودگردان 7687
واحد پزشکی کرمان – ظرفيت خودگردان 7637
 واحد پزشکی اردبيل – ظرفيت خودگردان 7623

رتبه قبولی دندانپزشکی آزاد سهمیه 25 درصد 

رتبه قبولی دندانپزشکی آزاد سهمیه 5 درصد

در بخش قبل به این نکته اشاره کردیم افرادی که در هیچ یک از سهمیه‌های عادی و مازاد ظرفیت، رتبه حدنصاب را کسب نکنند، می‌توانند شانس خود را برای انتخاب رشته در سهمیه ایثارگران با تخمین رتبه قبولی دندانپزشکی آزاد سهمیه 25 درصد و رتبه قبولی دندانپزشکی آزاد سهمیه 5 درصد محک بزنند. در بخش قبل به آخرین رتبه قبولی دندانپزشکی آزاد سهمیه 25 درصد اشاره کردیم.

افرادی که مایل به اطلاع از آخرین رتبه قبولی دندانپزشکی آزاد سهمیه 5 درصد هستند، باید به آخرین رتبه قبولی هر شخص در مناطق سه‌گانه دسترسی داشته باشند. رتبه و تراز افراد، ممکن است تحت فاکتورهای مختلفی چون کاهش یا افزایش جامعه آماری داوطلبان، بومی گزینی و میزان ظرفیت پذیرش در هر رشته محل باشد. در ادامه رتبه قبولی دندانپزشکی آزاد سهمیه 5 درصد ارائه شده است.

رتبه قبولی دندانپزشکی دانشگاه آزاد در سهمیه ایثارگران 5 درصد
نام واحد دانشگاهی رتبه کشوری آخرین نفر
 واحد دانشگاه آزاد تبريز 4261
 واحد دانشگاه آزاد شيراز 4446
 واحد دانشگاه آزاد اصفهان ( خوراسگان ) 5027
 واحد دانشگاه آزاد بروجرد 5487

 

مشاوره رتبه قبولی دندانپزشکی دانشگاه آزاد 1403

کسب رتبه قبولی دندانپزشکی دانشگاه آزاد کار آسانی نخواهد بود. متاسفانه برخی از داوطلبان ممکن است اینگونه تصور نمایند که قبولی در این رشته دانشگاه آزاد ممکن است نیازمند رتبه پایین‌تری نسبت به سایر دانشگاه‌ها باشد اما هرگز اینگونه نخواهد بود و نیازمند برنامه‌ریزی دقیق می‌باشید. اگر به کارنامه آخرین رتبه قبولی دندانپزشکی آزاد نگاهی بیندازید، متوجه درصدهای بالا در هر درس خواهید شد.

ثبت نام رشته دندانپزشکی بدون کنکور نیازمند مشاوره و برنامه‌ریزی کاملاً اصولی و درست می‌باشد. لذا داوطلبان گروه علوم تجربی در صورتی خواهند توانست در این آزمون موفقیت لازم را کسب نمایند، که بتوانند از جزئیات رتبه قبولی دندانپزشکی دانشگاه آزاد، منابعی که این رتبه‌ها مطالعه نموده‌اند و همچنین تمامی جزئیات آنها اگاه شوید.

آگاهی از آخرین رتبه قبولی دندانپزشکی آزاد سهمیه 25 درصد و رتبه قبولی دندانپزشکی آزاد سهمیه 5 درصد برای آن دسته از داوطلبانی که در هیچ یک از سهمیه های عادی و ظرفیت مازاد پذیرش نشده‌اند، بسیار موثر است، چراکه می‌توانند شانس خود را برای اطلاع از شرایط پذیرش براساس آخرین رتبه قبولی دندانپزشکی آزاد سهمیه 25 درصد و آخرین رتبه قبولی دندانپزشکی آزاد سهمیه 25 درصد سال گذشته محک بزنند.

برای اطلاع دقیق از درصدهای زده شده در کارنامه رتبه قبولی دندانپزشکی دانشگاه آزاد داوطلبان می‌توانند با کمک متخصصین و مشاورین ایران تحصیل، از تمامی جزئیات لازم مطلع گردند. همچنین برای کسب اطلاع از درصدهای کارنامه آخرین رتبه قبولی دندانپزشکی آزاد نیز، می توانید از طریق شماره 9099075307 با مشاروان مجموعه ایران تحصیل در ارتباط باشید.

مشاوره رتبه قبولی دندانپزشکی دانشگاه آزاد

cta medical 3

جدیدترین اخبار پیرامون رتبه قبولی دندانپزشکی دانشگاه آزاد 1403

افزایش یافتن میزان ظرفیت پذیرش دندان­پزشکی در دوره عمومی

براساس تبصره 2 ماده‌ واحده «افزایش ظرفیت پزشکی در مقطع عمومی»، مصوب جلسات 851 و 852 شورای‌ عالی انقلاب فرهنگی، به تصویب رسید. این افزایش ظرفیت با هدف ایجاد بستر مناسب برای رفع کردن کمبود تعداد دندان­پزشکان در کشور، افزایش یافتن میزان دسترسی مردم به خدمات درمانی و بهداشتی دندانپزشکی و کنترل و سازماندهی ظرفیت دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی سراسر کشور جهت دستیابی به نسبت سرانه دندان­پزشکان به جمعیت است.

سهمیه ایثارگران جهت قبولی در رشته دندانپزشکی آزاد

آن دسته از ایثارگرانی که مایل به قبولی در رشته دندانپزشکی دانشگاه آزاد 1403 هستند، می‌توانند از سهمیه 5 و 25 درصد استفاده کنند. از این رو داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت دانشگاه آزاد آخرین رتبه قبولی در سهمیه خود را در سال‌های قبل مشاهده کنند.

جدیدترین اخبار پیرامون رتبه قبولی دندانپزشکی دانشگاه آزاد

خلاصه مطالب

در این مقاله در ارتباط با رتبه قبولی دندانپزشکی دانشگاه آزاد در سال 1403 اشاره کردیم. اطلاع از رتبه قبولی رشته دندانپزشکی مازاد ظرفیت دانشگاه آزاد و بررسی رتبه‌ها و درصدهای قبولی سال‌های گذشته، باعث می‌شود شما برای مطالعه دروس کنکور سراسری و همچنین در پروسه انتخاب رشته، برنامه‌ریزی بهتری داشته باشید.

داوطلبان گروه تجربی، از طریق کارنامه و درصد دروس ظرفیت خودگردان و همچنین اطلاع از رتبه قبولی دندانپزشکی دانشگاه آزاد این فرصت را دارند که شانس قبولی خود را در این آزمون تخمین بزنند. در این مقاله سعی کردیم به درصد رتبه‌ها و کارنامه قبولی دندانپزشکی و همچنین رتبه قبولی دندانپزشکی آزاد سهمیه 25 درصد و رتبه قبولی دندانپزشکی آزاد سهمیه 25 درصد در سال قبل اشاره کنیم، چنانچه پس از مطالعه مطالب این مقاله، نیاز به کسب اطلاعات تکمیلی دارید، کافی است از طریق شماره 9099075307 با مشاوران مجرب و باسابقه مجموعه ایران تحصیل تماس بگیرید تا شما عزیزان را راهنمایی کنند.

برای دانلود پی دی اف مقاله کلیک کنید.

3.2/5 - (10 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

آخرین رتبه قبولی دندانپزشکی دانشگاه آزاد 1403 چقدر است؟

در این مقاله به آخرین رتبه قبولی دندانپزشکی دانشگاه آزاد د سال گذشته اشاره شد.

چگونه از کارنامه آخرین رتبه قبولی دندانپزشکی آزاد مطلع شویم؟

در متن مقاله کارنامه آخرین رتبه قبولی دندانپزشکی آزاد ارائه شده است.

رتبه قبولی دندانپزشکی آزاد سهمیه 5 درصد چقدر است؟

در این مقاله به رتبه قبولی دندانپزشکی آزاد سهمیه 5 درصد سال قبل اشاره شد.

نظرات

35 دیدگاه دربارهٔ «رتبه قبولی دندانپزشکی دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ + آخرین قبولی | ایران تحصیل»

  1. Avatar photo m گفت:

    سلام کمترین رتبه برای قبولی در دانشگاه دولتی و ازاد برای دانش اموز منطقه3چند است؟

    1. Avatar photo مشاور ارشد ذوالنورنیا گفت:

      سلام دانشگاه ازاد اخرین رتبه قبولی برای دندانپزشکی حدودا 1500 میباشد

  2. Avatar photo مریم طایی گفت:

    سلام وقتتون بخیر ببخشید برای دندون پزشکی آزاد سنندج چه حدود رتبه ای باید بیاریم با سهمیه منطقه ۳ ممنون میشم جواب بدید

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      حدود رتبه ای 2 تا 3 هزار در سهمیه

  3. Avatar photo Mariya گفت:

    سلام واسه 1402 دندون ازاد تهران ظرفیت عادی در منطقه یک باید رتبه چند تو منطقه و کشوری داشته بودن و تراز معدل ک قبول میشدن ؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      رتبه کشوری زیر 10 هزار

  4. Avatar photo علیرضا گفت:

    سلام با رتبه 7500 کشوری و تراز 9047 احتمال قبولی پزشکی ازاد یزد وجود داره
    یا سراسری پزشکی شهر دیگه ای مثل اسلام اباد غرب

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر خیر

  5. Avatar photo ویدا گفت:

    سلام.حداکثر رتبه قبولی برای پزشکی و دندانپزشکی دانشگاه خوراسگان چقدره؟

  6. Avatar photo مهناز گفت:

    سلام خسته نباشید
    در کنکور ۱۴۰۲، با رتبه منطقه دو ۳۳۰۰ و کشوری ۷۳۰۰، امکان قبولی در دندانپزشکی دانشگاه ازاد وجود داشته؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      با سلام
      احتمال قبولی وجود داشته است

  7. Avatar photo عبدالله علیزاده گفت:

    آیا با۶۶۰۰دردندانپزشکی میشه قبول شد

    1. Avatar photo مشاور راهدار گفت:

      سلام وقت بخیر
      خیر متاسفانه

  8. Avatar photo امین هاشمی گفت:

    با رتبه ۲۵۲۵ منطقه ۲ شانس قبولی توی دندون دانشگاه ازاد تهرام عادی نه ظرفیت مازاد دارم؟

    1. Avatar photo مشاور امینی گفت:

      سلام دوست عزیز
      شانس پایینی در قبولی دارید.

  9. Avatar photo امیر گفت:

    سلام وقت بخیر با رتبه ۱۱۳۸ سهمیه ۵ و تراز ۸۸۶۵ و کشوری ۱۳ هزار امکان قبولی دندان آزاد خودگردان هستش؟

    1. Avatar photo tahmasebi گفت:

      سلام دوست عزیز شانستون برای دندانپزشکی پایین هست.

  10. Avatar photo امیر گفت:

    سلام با رتبه ۱۱۳۸ سهمیه ۵ و تراز ۸۸۶۵ و کشوری ۱۳ هزار امکان قبولی دندان آزاد خودگردان هستش؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      بله احتمال قبولی وجود دارد.

      1. Avatar photo امیر گفت:

        خیلی ممنونم ببخشید از نظر شما احتمال قبولی حدودا چند درصده؟

        1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

          سلام وقت بخیر
          بستگی به ترازتون داره

  11. Avatar photo احمد گفت:

    سلام.با رتبه 2300 سهمیه 5 درصد و تراز 8302، آیا امکان قبولی دندانپزشکی دانشگاه آزاد خوراسگان وجود دارد؟

    1. Avatar photo مشاور برجی گفت:

      با عرض سلام خدمت شما.
      متاسفانه خیر.

  12. Avatar photo Aida گفت:

    سلام وقت بخیر
    با رتبه 4999 منطقه 3 احتمال قبولی دندانپزشکی پردیس آزاد وجود داره؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت به خیر
      شانس کمی دارید.

  13. Avatar photo ستاره8 گفت:

    سلام خسته نباشید خواستم بدونم دانشگاه آزاد کرج رشته دندان پزشکی داره؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت به خیر
      لیست رشته های ارائه شده را از طریق دفترچه راهنمای ثبت نام بررسی نمایید.

  14. Avatar photo فرهون گفت:

    سلام با تراز 9600 چه دانشگاه هایی برای دندان پزشکی میشه پذیرش شد؟( دانشگاه آزاد)

    1. Avatar photo مشاور حمامی گفت:

      سلام وقتتون بخیر شرایط شما باید تحت برسی مشاور قرار بگیرد برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما تماس بفرمایید

  15. Avatar photo اناهید گفت:

    درود و وقت بخیر
    حدود رتبه ی قبولی دندانپزشکی دانشگاه های ازاد و پیام نور تهران و کرج و قزوین رو میشه لطف کنید؟

    1. Avatar photo کارشناس ارشد گفت:

      سلام وقت بخیر پیام نور که نداره اما ازاد حدود دوهزار برای اطلاعات بیشتر و بررسی وضعیتتون میتونین با مشاوران ما تماس بگیرید

      1. Avatar photo مهلا گفت:

        چطوری حدود دو هزار ولی در تهران با ۳۰۰۰و در شیراز با ۴۰۰۰هم قبول شدند؟؟!!!

        1. Avatar photo karimi گفت:

          سلام برای اطلاعات بیشترتماس بگیرید

      2. Avatar photo بهار گفت:

        من منطقه ۳ هستم برای قبولی باید حداقل رتبه م چقدر بشه؟

        1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

          سلام وقت بخیر
          رتبه های زیر 5000 شانس قبولی بالاتری دارند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • شرایط انصراف از دانشگاه آزاد

    شرایط انصراف از دانشگاه آزاد + راهنمای مراحل بخشنامه 1403

    پیرو انتشار آیین نامه جدید دانشگاه آزاد، شرایط انصراف از دانشگاه آزاد و ثبت نام مجدد مشخص گردید. کلیه متقاضیان محترم قبل از تکمیل فرم انصراف از تحصیل دانشگاه آزاد، از شرایط ادامه تحصیل بعد از انصراف از دانشگاه و...
  • تربیت معلم بدون کنکور دانشگاه آزاد

    تربیت معلم بدون کنکور دانشگاه آزاد 1403 + شرایط و دانشگاه ها

    شرایط ثبت نام تربیت معلم بدون کنکور دانشگاه آزاد اعلام شد. دانشگاه آزاد برای پذیرش افراد متعهد و علاقه‌مند به معلمی، رشته‌های بدون کنکور تربیت معلم را ارائه داده است. از این رو افرادی که شانس قبولی در دانشگاه فرهنگیان...
  • استعداد درخشان ارشد آزاد

    استعداد درخشان ارشد آزاد 1403 + دانلود دفترچه | ایران تحصیل

    برنامه استعداد درخشان ارشد آزاد به دنبال شناسایی و حمایت از دانشجویانی است که در زمینه‌های علمی، پژوهشی و فناوری پتانسیل بالایی دارند. این برنامه با هدف ایجاد فرصت‌های برابر تحصیلی برای استعدادهای برتر جهت ادامه تحصیل در مقطع ارشد...
  • ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

    ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 1403 + رشته محل ها | azmoon.iau

    اطلاع از زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ برای داوطلبان بسیار حائز اهمیت است. سایت ثبت نام دانشگاه آزاد اسلامی به منظور پذیرش بدون آزمون در نیمسال اول و دوم در مقاطع کاردانی و کارشناسی از داوطلبان واجد...
تماس با مشاور