ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

ظرفیت پذیرش ارشد مامایی

ظرفیت پذیرش ارشد مامایی
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

پیرو اطلاعیه سازمان سنجش و آموزش کشور، ظرفیت پذیرش ارشد مامایی اعلام گردید. ظرفیت ارشد مامایی دانشگاه آزاد و سراسری به صورت جداگانه می‌باشد. آزمون کارشناسی ارشد در رشته‌های پیراپزشکی همچون رشته مامایی به عهده وزارت بهداشت می‌باشد. مطابق با سنوات گذشته، داوطلبان در صورت کسب رتبه مجاز، می‌توانند در گرایش‌های مختلف ظرفیت پذیرش کارشناسی ارشد مامایی شرکت نمایند.

ظرفیت پذیرش ارشد مامایی در هر سال با توجه به گرایش‌های مختلف این رشته و همچنین دانشگاه‌هایی که اقدام به پذیرش دانشجویان می‌نمایند، تعداد متفاوتی را شامل می‌گردد. شایان ذکر است که با توجه به تغییراتی که هر ساله در جدول برنامه ریزی دانشگاه ها صورت می پذیرد، نمی‌توان تعداد معین ظرفیت ارشد مامایی دانشگاه آزاد و سراسری را به صورت ثابت در هر سال اعلام نمود.

 

ظرفیت پذیرش ارشد مامایی

ظرفیت پذیرش ارشد مامایی

 

جهت اطلاع از ظرفیت پذیرش ارشد مامایی و ارشد مامایی دانشگاه آزاد و سراسری ، شرایط ورود به این رشته ، منابع دروس کنکور و همچنین درصد های لازم جهت پذیرش، را با تماس با شماره های زیر کسب نمایید.

9099075307 و در صورت شلوغی 9099075307 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب

ظرفیت پذیرش ارشد مامایی دانشگاه سراسری

خوشبختانه با توجه به گرایش‌های جدیدی که در ثبت نام مامایی بدون كنكور دانشگاه‌های مختلف آزاد و سراسری به وجود آمده است، شاهد افزایش تعداد ظرفیت پذیرش ارشد مامایی در سال های اخیر بوده ایم. این موضوع موجب گردیده است که داوطلبان تا حدودی نسبت به قبولی در ارشد مامایی دانشگاه آزاد و سراسری امیدوار باشند و راحت‌تر بتوانند به این مقطع راه یابند.

هر ساله شرکت کنندگان مقاطع ارشد در رشته‌های مختلف ،خصوصاً پیراپزشکی با توجه به افزایش تعداد فارغ التحصیلان رو به رشد می‌باشد. این مسئله از طرفی دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسری و آزاد را ملزم به بالا بردن ظرفیت پذیرش ارشد مامایی می‌نماید و از طرف دیگر نیز، رقابت را برای داوطلبان بسیار سخت‌تر می‌نماید.

جهت اطلاع از ظرفیت پذیرش ارشد مامایی در سال جاری می‌توانید با مشاورین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید. با توجه به مجزا بودن دانشگاه‌های سراسری و آزاد و همچنین با در نظر گرفتن این نکته که ارشد مامایی دانشگاه آزاد و سراسری شرایط مختلفی را برای پذیرش دانشجو در نظر دارند، لذا نمی‌توان آماری به صورت کلی در این رابطه ارائه نمود. تماس با کارشناسان ما به شما کمک خواهد نمود به صورت دقیق از ظرفیت پذیرش ارشد مامایی اطلاع یابید.

 

 

ظرفیت پذیرش ارشد مامایی در دانشگاه آزاد بدون آزمون و با آزمون و همچنین دانشگاه های سراسری در هر سال متفاوت می باشد.

 

 

ارشد مامایی دانشگاه آزاد و سراسری

 

 ارشد مامایی دانشگاه آزاد و سراسری

ارشد مامایی دانشگاه آزاد و سراسری

 

موارد ذکر شده ممکن است این ذهنیت را برای داوطلبان به وجود آورد که آیا ظرفیت ارشد مامایی دانشگاه آزاد و سراسری با یکدیگر متفاوت می‌باشند؟ با توجه به سیاست‌های هر دو دانشگاه جهت جذب دانشجو و همچنین نحوه ادامه تحصیل در دانشگاه‌های مذکور، نمی‌توان پذیرش در این دو دانشگاه را بی‌تفاوت دانست و همچنین ادامه تحصیل و یا حتی ظرفیت پذیرش ارشد مامایی را یکسان قلمداد نمود.

رشته های بدون کنکور پیراپزشکی دانشگاه آزاد در سال‌های اخیر محبوبیت خاصی در بین داوطلبان کسب نموده است. دانشگاه آزاد اسلامی خوشبختانه با توجه به این امکان، فارغ التحصیلان موفقی را تحویل جامعه داده است. سیستم آموزشی و همچنین نحوه پذیرش بدون کنکور ارشد مامایی دانشگاه آزاد منحصر به این دانشگاه می‌باشد و در نحوه پذیرش دانشجویان شرایط  مخصوص به خود را دارد. بنابراین ظرفیت پذیرش ارشد مامایی در دانشگاه های آزاد دارای رشته ی پزشکی بدون کنکور و با کنکور متفاوت از سایر دانشگاه‌ها می‌باشد.

داوطلبانی که در آزمون ارشد مامایی دانشگاه آزاد و سراسری شرکت می‌نمایند، لازم است علاوه بر دارا بودن شرایط عمومی و اختصاصی، از رتبه لازم جهت پذیرش این رشته برخوردار باشند. میزان درصدهای لازم در رشته کارشناسی ارشد مامایی با توجه به گرایش‌ها و همچنین دانشگاه مورد نظر متفاوت می‌باشد.

 

درصد قبولی ارشد مامایی

درصد قبولی ارشد مامایی همان‌گونه که ذکر گردید بسته به دانشگاه مورد نظر شما  متفاوت است. همان‌طور که می‌دانید دانشگاه‌های مختلف برای پذیرش دانشجویان خود حد نصاب رتبه‌ای را به صورت تقریبی در هر سال دارند. مثلاً برای پذیرش در دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران در مقطع ارشد مامایی، کسب رتبه عالی بسیار ضروری است. گرچه این رتبه می‌تواند تحت تأثیر ظرفیت پذیرش ارشد مامایی در همان سال قرار گیرد. اما عموماً به طور تقریبی می‌توان در این زمینه اظهار نظر نمود.

درصدهای لازم جهت پذیرش در ارشد مامایی دانشگاه آزاد را متفاوت از دانشگاه سراسری در نظر گرفته می شود. شایان ذکر است که کسب رتبه لازم جهت پذیرش، منحصر به رشته‌های با آزمون این دانشگاه می‌باشد و چنانچه قصد شرکت در کارشناسی ارشد رشته مامایی بدون کنکور و رشته اتاق عمل بدون کنکور و ثبت نام بدون کنکور رشته پرستاریرا داشته باشید، باید ازشرایط سوابق تحصیلی در این زمینه برخوردار باشید.

نگرانی در رابطه با نحوه مطالعه دروس، منابع معتبر، ظرفیت پذیرش ارشد مامایی ، درصدهای لازم جهت کسب رتبه لازم، در داوطلبان متقاضی ورود به دانشگاه‌های سراسری به دلیل ظرفیت پذیرش کم در این زمینه پر رنگ تر می‌باشد. درکل شاید بتوان گفت برای کسب رتبه خوب به صورت تقریبی نیازمند میانگین درصدهای 50 به بالا می‌باشید. گرچه این میزان نسبت به هر سال می‌تواند با افزایش و یا کاهش روبه رو باشد، اما به صورت میانگین در هر سال این میزان درصد لازم می باشد.

 

نحوه پذیرش در ارشد مامایی دانشگاه آزاد

 

همان‌طور که مستحضر هستید، تأمین هزینه‌های دانشگاه آزاد از طریق اخذ شهریه از دانشجویان می باشد و نرخ شهریه در رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی، بسیار بالاتر از سایر رشته‌ها می‌باشد. بنابراین توصیه جدی ما قبل از شرکت و انتخاب رشته ارشد مامایی دانشگاه آزاد ، توجه به جدول شهریه این دانشگاه می‌باشد و پس از آن تصمیم‌گیری برای انتخاب واحد دانشگاهی را توصیه می‌نماییم.

نحوه پذیرش در دانشگاه آزاد را می‌توانند حد زیادی وابسته به نوع شرکت شما برای پذیرش دارد. چنانچه قصد شرکت در رشته های بدون کنکور پیراپزشکی دانشگاه آزاد را دارید، حتماً می‌بایست از سوابق تحصیلی لازم در این زمینه برخوردار باشید. زیرا گزینش داوطلبان بدون آزمون صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی می‌باشد. و در صورت شرکت در آزمون نیز، حتماً باید از کسب رتبه لازم جهت پذیرش برخوردار باشید.

مشاورین ایران تحصیل آماده ارائه خدمات به شما داوطلبان عزیز در زمینه‌های مختلف می‌باشند. تمامی سؤالات و دریافت نکات لازم در رابطه با ظرفیت پذیرش ارشد مامایی و همچنین ارشد مامایی دانشگاه آزاد و سراسری و نحوه پذیرش و منابع لازم جهت کسب رتبه عالی را از مشاورین ایران تحصیل دریافت نمایید. با شماره‌های مندرج در سایت تماس حاصل نمایید تا پاسخگوی تمامی سؤالات شما در این زمینه باشند.

 

جهت اطلاع از ظرفیت پذیرش ارشد مامایی و ارشد مامایی دانشگاه آزاد و سراسری ، شرایط ورود به این رشته ، منابع دروس کنکور و همچنین درصد های لازم جهت پذیرش، را با تماس با شماره های زیر کسب نمایید.

9099075307 و در صورت شلوغی 9099075307 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب

 

کانال اطلاع رسانی ظرفیت پذیرش ارشد مامایی

کانال اطلاع رسانی ظرفیت پذیرش ارشد مامایی

بیشتر بخوانید 

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

گرایش های کارشناسی ارشد مامایی

 رشته های کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

رشته های کارشناسی ارشد بدون كنكور

به این پست امتیاز دهید
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

نظرات

4 دیدگاه دربارهٔ «ظرفیت پذیرش ارشد مامایی»

  1. Avatar photo علیزاده گفت:

    وقت بخیر ، شماره ایی که برایه مشاورین در سایت قرار داده شده در شبکه موجود نیست ، لطفا شماره پاسخگو رو بفرستید ،تشکر

    1. Avatar photo مشاور ارشد گفت:

      سلام جناب علیزاده
      جهت ارتباط با مشاورامون شماره هایی که گذاشتیم با تلفن ثابت بدون پیش شماره تماس بگیرید پاسخگو هستیم

  2. Avatar photo زهره توکلی گفت:

    سلام وقت بخیر

    پذیرش ارشد مامایی با معدل در دانشگاههای مورد تایید مقدوره براتون ؟
    سابقه کار دولتی ، مقاله چاپ شده ، تشویق در پرونده پرسنلی دارم.

    1. Avatar photo irantahsil گفت:

      سلام وقت بخیر برای اطلاع از ظرفیت پذیرش ارشد مامایی و باید اول شرایط و معدل برسی بشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • رشته‌های پیراپزشکی بدون کنکور

    رشته‌ های پیراپزشکی بدون کنکور 1403 + شرایط و دانشگاه ها | ایران تحصیل

    یکی از پرطرفدارترین رشته‌های تحصیلی در میان داوطلبان گروه آموزشی تجربی، رشته‌های پیراپزشکی بدون کنکور است. با توجه به نیازی که جامعه به رشته‌های پیراپزشکی دارد، داوطلبان پذیرش در رشته های پیراپزشکی بدون کنکور پردیس می‌توانند بدون نیاز به کسب...
  • ثبت نام رشته فیزیوتراپی بدون کنکور

    ثبت نام رشته فیزیوتراپی بدون کنکور 1403-۱۴۰۳

    رشته فیزیوتراپی یکی از شاخه‌های پیراپزشکی است که طرفداران بسیار زیادی دارد. به همین دلیل، برخی از افراد به دنبال پذیرش در فیزیوتراپی بدون شرکت در کنکور هستند. آن‌ها برای ثبت نام رشته فیزیوتراپی بدون کنکور، باید معدل بالایی داشته...
  • رشته علوم آزمایشگاهی بدون کنکور

    رشته علوم آزمایشگاهی بدون کنکور ۱۴۰۳ + بازار کار و شرایط

    رشته علوم آزمایشگاهی از جمله رشته‌های پرطرفدار در رشته تجربی است که داوطلبان با شرکت در آزمون کنکور سراسری و کسب رتبه مطلوب می‌توانند در این رشته ادامه تحصیل دهند. در این بین افراد علاقه مند به این رشته که...
  • رشته بهداشت خانواده بدون کنکور

    رشته بهداشت خانواده بدون کنکور

    رشته بهداشت خانواده بدون کنکور اعلام شد. شرایط ثبت نام رشته بهداشت خانواده بدون کنکور با توجه به اطلاعیه‌ای که از طرف دانشگاه آزاد اسلامی بر روی سایت ایران تحصیل قرار می‌گیرد، آغاز می‌شود. کلیه داوطلبان می‌توانند در صورت دارا...
تماس با مشاور