ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

رشته بهداشت خانواده بدون کنکور

رشته بهداشت خانواده بدون کنکور
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

رشته بهداشت خانواده بدون کنکور اعلام شد. شرایط ثبت نام رشته بهداشت خانواده بدون کنکور با توجه به اطلاعیه‌ای که از طرف دانشگاه آزاد اسلامی بر روی سایت ایران تحصیل قرار می‌گیرد، آغاز می‌شود. کلیه داوطلبان می‌توانند در صورت دارا بودن شرایط پذیرش بهداشت خانواده بدون کنکور در ترم مهر و ترم بهمن ثبت نام نمایند.

رشته بهداشت خانواده بدون کنکور در دانشگاه آزاد و پردیس دانشجویان را پذیرش می‌نماید. کلیه داوطلبان می‌توانند در صورت دارا بودن شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد، به صورت هم‌زمان ثبت نام و انتخاب رشته نمایند. شرایط ثبت نام رشته بهداشت خانواده بدون آزمون، برای کلیه داوطلبان متقاضی یکسان است و داوطلبان در صورت دارا بودن این شرایط می‌توانند با مراجعه به سایت دانشگاه آزاد ثبت نام و انتخاب رشته نمایند.

رشته بهداشت خانواده بدون کنکور

رشته بهداشت خانواده چیست؟

تفاوتی ندارد شما در رشته با کنکور و یا بدون کنکور رشته بهداشت خانواده پذیرفته شوید. تعریف رشته بهداشت خانواده به‌صورت با آزمون و بدون آزمون یکسان است و تفاوتی در وظایف و همچنین دروس و واحدهایی که داوطلبان موظف به گذراندن در رشته بهداشت خانواده بدون کنکور می‌باشند، وجود نخواهد داشت.

همان‌ طور که از نام رشته بهداشت خانواده مشخص است، وظیفه دانش آموختگان این رشته کمک به خانواده‌ها برای بهبود عملکرد آنان است. داوطلبانی که از شرایط ثبت نام رشته بهداشت خانواده برخوردارند و در این رشته پذیرفته می‌شوند، از وظایف آنان، کمک و راهنمایی به مادران و همچنین آموزش نکات بهداشتی به آنان برای تربیت و رشد فرزندانش می‌باشد.

از جمله نقش‌های فارغ التحصیلان رشته بهداشت خانواده بدون کنکور، کمک به مادران در نقش‌ ها و شرایط مختلف می‌ باشد. نقش‌های مشاوره‌ای، آموزشی ، مراقبتی و … از وظایف دانش آموختگان این رشته می‌ باشد. البته این توضیح تنها به صورت مختصر و بسیار کوتاه می‌ باشد و نحوه استخدام این افراد  و حتی ارگان و یا سازمان‌ هایی که فارغ التحصیلان این رشته را جذب می‌نمایند، همچنین بازار کار این رشته‌ها، از مواردی است که داوطلبان قبل از ثبت نام و انتخاب رشته باید از آن اطلاع یابند.

نحوه ثبت نام رشته بهداشت خانواده

 

اطلاعیه

رشته بهداشت خانواده هم بدون کنکور و هم به صورت با آزمون در دانشگاه آزاد دانشجو می پذیرد. 

 

نحوه ثبت نام رشته بهداشت خانواده

ثبت نام در رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد در هر دو نیمسال اول و نیمسال دوم صورت می‌پذیرد. داوطلبان می‌توانند تنها در زمان ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته اقدام نمایند. پیور اطلاعیه مبنی بر آغاز ثبت نام ترم مهر دانشگاه آزاد  متقاضیان محترمی که شرایط عمومی و اختصاصی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد را دارا می باشند، می توانند اقدامات لازم را انجام دهند.

زمان ثبت نام ترم بهمن در کلیه رشته‌ها و مقاطع به صورت هم‌زمان صورت می‌پذیرد. لذا کلیه داوطلبان می‌توانند با توجه به جدول زمان‌بندی دانشگاه آزاد برای نیمسال دوم، نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. شهریه  رشته‌های با آزمون و بدون آزمون از مواردی است که کلیه داوطلبان باید به آن توجه داشته باشند و در صورت توان پرداخت این شهریه، رشته مورد نظر خود را انتخاب نمایند.

بازار کار در رشته‌های مختلف با کنکور و بدون کنکور از مهم ترین مواردی است که داوطلبان قبل از انتخاب رشته‌های مورد نظر خود، باید به آن توجه داشته باشند. یکی از مهم‌ترین اهداف هر داوطلب از انتخاب رشته و ادامه تحصیل ، داشتن شغل مورد علاقه و مورد نظر خود می‌باشد. با توجه به اینکه رشته بهداشت خانواده برای داوطلبان ممکن است نام آشنا نباشد، بنابراین تحقیق به صورت کامل قبل از انتخاب آن، لازم و ضروری می‌ باشد.

 

آشنایی با رشته بهداشت خانواده بدون کنکور

 

شرایط ثبت نام رشته بهداشت خانواده بدون کنکور

رشته بهداشت خانواده بدون کنکور یکی از رشته های مورد علاقه در گروه علوم آزمایشی علوم تجربی است که داوطلبان می‌توانند به صورت بدون کنکور در دو نوبت، ترم مهر و ترم بهمن ثبت نام و انتخاب رشته اقدام نمایند. شرایط ثبت نام رشته بهداشت خانواده بدون کنکور به صورت شرایط عمومی و اختصاصی می‌باشد و داوطلبان با توجه به این شرایط می‌توانند در ثبت نام شرکت نمایند.

شرایط پذیرش رشته بهداشت خانواده همانند رشته شنوایی سنجی بدون کنکور برای کلیه داوطلبان یکسان می‌باشد. شرایط عمومی در حکم مجوزی برای کلیه داوطلبان می‌باشد که با توجه به آن، می‌توانند ثبت نام خود را انجام دهند. رشته بهداشت خانواده را می توان یکی از رشته هایی دانست که موجب بهبود و افزایش سلامت روان افراد جامعه، خصوصاً خانواده‌ها می‌گردد.

 

اطلاعیه 

داوطلبان جهت پذیرش بدون آزمون دانشگاه آزاد سال ۱۴۰۳ باید با اطلاع کامل از شرایط تحصیل و پذیرش در این دانشگاه، رشته های ارائه شده و مقررات پذیرش، در زمان تعیین شده نسبت به تکمیل مراحل ثبت نام، پرداخت هزینه و انجام انتخاب رشته خود اقدام نمایند.

 

جهت اطلاع از رشته بهداشت خانواده بدون کنکور و همچنین شرایط ثبت نام رشته بهداشت خانواده بدون کنکور، با مشاوران ایران تحصیل تماس حاصل نمایید. با توجه به بدون آزمون بودن رشته بهداشت خانواده و نحوه گزینش آن، پذیرش داوطلبان بر اساس شرایط خاصی می‌باشد. داوطلبان برای پذیرش در رشته بهداشت خانواده که گزینش آن بر حسب سوابق تحصیلی می‌باشد لازم است برای اطلاع از نحوه گزینش و همچنین معدل لازم برای قبولی، با تماس حاصل نمودن با مشاورین ایران تحصیل اطلاعات لازم را به دست آورند.

قبولی در رشته بهداشت خانواده بدون کنکور

 

شهریه رشته بهداشت خانواده بدون کنکور

تحصیل در دانشگاه های شهریه پرداز از جمله دانشگاه آزاد نیازمند پرداخت شهریه می باشد که این شهریه شامل شهریه ثابت و شهریه متغیر است. شهریه ثابت بر مبنای نیمسال ورودی هر دانشجو تعیین می گردد و تا پایان اتمام دوره تحصیل فرد در سنوات مجاز بدون افزایش خواهد بود. اما شهریه متغیر با توجه به تعداد واحدهای اخذ شده از سوی دانشجو، تعیین می شود و در طول دوره تحصیل دانشجو افزایش خواهد داشت.

افراد داوطلب برای تحصیل در رشته بهداشت خانواده، باید شهریه ثابت و متغیری را جهت تحصیل در دانشگاه آزاد بپردازند. در ادامه جدول شهریه این رشته در مقطع کاردانی ناپیوسته ارائه شده است. 

رشته تحصیلی

 

شهریه متغیر (ریال)

 

شهریه ثابت (ریال)

 

تعداد واحد

 

شهریه ثابت و متغیر(ریال)
بهداشت عمومی 39,052,500 20,000,000

 

۱۸ واحد

 

59,052,500

 

بهداشت عمومی – خودگردان ۱۸ واحد

 

108,000,000

 

برای اطلاع از مهندسی پزشکی بدون کنکوربر روی لینک کلیک کنید. 

 

مشاوره پذیرش بدون آزمون رشته بهداشت خانواده 

سایت ایران تحصیل متشکل از گروهی از کارشناسان مجرب که با هدف ارائه بهترین خدمات برای داوطلبان عزیز در کنار شما می باشد. سعی ما ارائه بهترین خدمات و کمک به داوطلبان برای بهبود عملکرد و همچنین ارائه راهکار های موفقیت در هر رشته و هر گروه آزمایشی می باشد. ما به شما داوطلبان عزیز کمک می نماییم تا قدم به قدم در هر مرحله با پشت سر گذاشتن مراحل لازم، موفقیت خود را تضمین نمایید.

ما از ابتدا تا زمان دانشجو شدن و رسیدن به اهدافتان با شما همراه خواهیم بود تا بتوانید به آنچه استحقاق آن را دارید، جامعه عمل بپوشانید. شماره تماس مشاورین و متخصصین ایران تحصیل در سایت موجود می باشد. همه روزه و در هر ساعت حتی ایام تعطیل می توانید پاسخ هر سوال و همچنین انجام ثبت نام و انتخاب رشته را به مشاوران ایران تحصیل بسپارید.

ثبت نام رشته بهداشت خانواده

جدیدترین اخبار پیرامون رشته بهداشت خانواده بدون کنکور

استخدام کارشناس رشته بهداشت خانواده در سال ۱۴۰۳

در سال ۱۴۰۳ وزرات بهداشت در رشته بهداشت خانواده اقدام به جذب نیرو می کند. علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاع بیشتر به سایت وزارت بهداشت مراجعه نمایند. 

طرح مجلس برای پذیرش بدون کنکور دانشگاه ها

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، مجلس شورای اسلامی در طرح جدیدی برای پذیرش دانشجو بدون کنکور در دانشگاه‌ ها و موسسات آموزش عالی ارائه کرد.
مطابق این طرح به دانشگاه‌ ها و موسسات آموزش عالی کشور اجازه داده می‌ شود تا با دریافت شهریه‌ ای معادل شهریه دانشجویان خارجی، نسبت به پذیرش بدون کنکور داوطلبان ایرانی فارغ‌ التحصیل مدارس خارجی و مدارس ایرانی خارج از کشور، اقدام کنند.

 

چگونه در رشته بهداشت خانواده بدون کنکور تحصیل کنیم

 

خلاصه مطالب

در این مطلب به بررسی رشته بهداشت خانواده بدون کنکور و نحوه ثبت نام در این رشته اشاره کردیم. رشته بهداشت خانواده از آن دسته از رشته هایی است که هر ساله داشنگاه های مختلف در این رشته با آزمون و بدون آزمون پذیرش داشته و داوطلبان علاقه مند به تحصیل در این رشته می توانند با اطلاع از شرایط و نحوه ثبت نام رشته بهداشت خانواده بدون کنکور، تحصیل نمایند. 

چنانچه شما دانشجویان عزیز در خصوص چگونگی ثبت نام در این رشته سوال و ابهامی دارید، می توانید با مشاورن حاضر در مجموعه ایران تحصیل ارتباط برقرار کرده و از راهنمایی های ارزشمند ایشان جهت انتخاب رشته و فرایند ثبت نام بهره مند شوید. 

 

برای دانلود پی دی اف مقاله کلیک کنید. 

3.9/5 - (9 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

ثبت نام بدون آزمون رشته بهداشت خانواده آزاد به چه صورت می باشد؟

ثبت نام در رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد در هر دو نیمسال اول و نیمسال دوم صورت می‌ گیرد.

شهریه رشته بهداشت خانواده بدون کنکور به چه صورت دریافت می شود؟

شهریه رشته بهداشت خانواده شامل شهریه ثابت و متغیر است که در طول مقاله به آن اشاره شده است. 

شرایط ثبت نام در رشته بهداشت خانواده بدون کنکور چگونه است؟

شرایط ثبت نام شامل شرایط عمومی و اختصاصی است که افرا باید با مطالعه دفترچه بدون آزمون از آن مطلع شوند. 

نظرات

58 دیدگاه دربارهٔ «رشته بهداشت خانواده بدون کنکور»

  1. Avatar photo بهناز گفت:

    سلام خسته نباشید من دیپلم کار دانش دارم نظام جدید
    آیا میتونم توی این رشته برم بدون کنکور

    1. Avatar photo مشاور برجی گفت:

      با عرض سلام خدمت شما.
      خیر.

  2. Avatar photo فرزانه سالاری گفت:

    سلام رشته بهداشت خانواده بدون کنکور که ثبتنامش شروع میشه؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      با سلام
      ثبت نام دانشگاه ازاد در روزهای پایانی ثبت نام قرار داریم

  3. Avatar photo پری گفت:

    با سلام بهداشت خانواده بدون کنکور آیا شرایط سنی داره تا چه سنی میتوانند پذیرش شوند

    1. Avatar photo مشاور رضایی گفت:

      سلام وقت بخیر
      خیر شرط سنی نداره

  4. Avatar photo امید گفت:

    ببخشید این شماره ای که شما گذاشتید برای مشاوره با تلفن ثابت هم گرفته نمشود لطفا راهنمایی کنید

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت به خیر
      برای دریافت مشاوره با شماره 9099075307 تماس بگیرید.

  5. Avatar photo فلاح گفت:

    یعنی واقعا بدون کنکور میشه در دانشگاه ازاد رشته بهداشت خوند؟؟

    1. Avatar photo مشاور عیسائی گفت:

      سلام وقت بخیر
      جهت کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

  6. Avatar photo راد گفت:

    سلام
    رشته هایی که دیپلم فنی یا فوق دیپلم فنی دارند آیا می‌توانند در رشته های بهداشت عمومی و یا بهداشت خانواده ، دانشگاه آزاد شرکت کنند؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت به خیر
      رشته های وزارت بهداشت محدودیت پذیرش دارند.

  7. Avatar photo هانیه گفت:

    سلام خسته نباشید من رشته مدیریتم و رشته دیپلمم تجربی بوده میخواستم بدونم میتونم برای بهداشت خانواده ثبت نام کنم
    شماره ای که گذاشتید رو باهاش تماس گرفتم ولی در شبکه موجود نیس
    ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. Avatar photo rahdar گفت:

      سلام وقت بخیر
      برای کدام مقطع در نظر دارید ؟ بهداشت خانواده در کارشناسی ارائه نمیشود.

      1. Avatar photo فلاح گفت:

        سلام من دیپلم نظام قدیم تجربی دارم خواستم ببینم کدام دانشگاه های ازاد پذیرش بدون کنکور بهداشت دارند و اینکه من میتونم ثبت نام کنم

        1. Avatar photo مشاور عیسائی گفت:

          سلام وقت بخیر
          جهت کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

    2. Avatar photo مشاور جوادی گفت:

      سلام وقت بخیر
      دوست گرامی شما باید با شماره 9099075307 تماس بگیرید.

    3. Avatar photo اربابی گفت:

      سلام بهداشت خانواده بدون کنکور دانشگاه آزاد ثبت نام میکنین

      1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

        سلام وقت بخیر
        رشته بهداشت خانواده دانشگاه ازاد صرفا از طریق کنکور سراسری پذیرش دارد

  8. Avatar photo Kh گفت:

    سلام وقتتون بخیر باشه ببخشید من توی کاردانی مهندسی نرم افزار خوندم و الانم می خوام تغیر رشته بکنم برم رشته بهداشت خانواده بخونم توی دانشگاه آزاد می تونم یا نه؟

    1. Avatar photo مشاور رضایی گفت:

      سلام وقت بخیر بله

  9. Avatar photo سجاد گفت:

    سلام
    وقتتون بخیر
    دانشگاه علمی کاربردی و پیام نور رشته بهداشت خانواده دارن؟

    1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      سلام وقت بخیر در مقطع کاردانی دانشگاه علمی کاربردی این رشته ارایه شده است .

بارگذاری دیدگاه های بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • رشته‌های پیراپزشکی بدون کنکور

    رشته‌ های پیراپزشکی بدون کنکور 1403 + شرایط و دانشگاه ها | ایران تحصیل

    یکی از پرطرفدارترین رشته‌های تحصیلی در میان داوطلبان گروه آموزشی تجربی، رشته‌های پیراپزشکی بدون کنکور است. با توجه به نیازی که جامعه به رشته‌های پیراپزشکی دارد، داوطلبان پذیرش در رشته های پیراپزشکی بدون کنکور پردیس می‌توانند بدون نیاز به کسب...
  • ثبت نام رشته فیزیوتراپی بدون کنکور

    ثبت نام رشته فیزیوتراپی بدون کنکور 1403-۱۴۰۳

    رشته فیزیوتراپی یکی از شاخه‌های پیراپزشکی است که طرفداران بسیار زیادی دارد. به همین دلیل، برخی از افراد به دنبال پذیرش در فیزیوتراپی بدون شرکت در کنکور هستند. آن‌ها برای ثبت نام رشته فیزیوتراپی بدون کنکور، باید معدل بالایی داشته...
  • رشته علوم آزمایشگاهی بدون کنکور

    رشته علوم آزمایشگاهی بدون کنکور ۱۴۰۳ + بازار کار و شرایط

    رشته علوم آزمایشگاهی از جمله رشته‌های پرطرفدار در رشته تجربی است که داوطلبان با شرکت در آزمون کنکور سراسری و کسب رتبه مطلوب می‌توانند در این رشته ادامه تحصیل دهند. در این بین افراد علاقه مند به این رشته که...
  • رشته اتاق عمل بدون کنکور

    رشته اتاق عمل بدون کنکور ۱۴۰۳ + شرایط جدید | ایران تحصیل

    رشته اتاق عمل یکی از پر متقاضی ترین رشته های پیراپزشکی گروه آزمایشی علوم تجربی می باشد که سالانه داوطلبان بسیاری برای ثبت نام و تحصیل در این رشته تلاش می کنند و به دنبال راه های قبولی تضمینی در...
تماس با مشاور