ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

کنکور تجربی ۱۴۰۳

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۰
  • تاریخ بروزرسانی: ۱۲ تیر ۱۴۰۰
کنکور تجربی
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

کنکور تجربی ۱۴۰۳ با تعداد داوطلبین بسیاری که امروزه هر روز بر تعداد آن‌ها افزوده می‌شود به رقابت سخت و تنگاتنگی برای داوطلبین ایجاد شده است. اگر می‌خواهید در کنکور تجربی موفق شوید، بهتر است همه‌چیز درباره کنکور تجربی ۱۴۰۳ را بدانید و با اطلاعات کامل در  ثبت‌نام کنکور سراسری و انتخاب رشته شرکت نمایید.

در سایت ایران تحصیل مشاورین ما مطالبی را برای شما در رابطه با نحوه مطالعه کنکور، چگونه رشته پزشکی قبول شویم؟ چه منابعی را باید بخوانیم؟ برنامه‌ریزی کنکور باید چگونه باشد؟ و مطالب دیگر را برای شما گردآورده‌ایم. در این مقاله نیز قصد داریم تا در موردکنکور تجربی  برای شما توضیحاتی را بدهیم تا همه‌چیز درباره کنکور تجربی را بدانید.

 

جهت آموزش و مشاوره کنکور تجربی ۱۴۰۳ و کسب اطلاعات کامل در رابطه با همه چیز درباره کنکور تجربی  با شماره های زیر تماس بگیرید تماس با شماره 9099075307 از کل کشور 

 تماس با شماره  9099075307 از استان تهران

پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل .

منابع کنکور تجربی ۱۴۰۳ چیست؟

منابع عمومی منابع کنکور تجربی سازمان سنجش همانند سایر رشته‌ها ، ادبیات ، دین و زندگی، عربی، زبان‌های خارجه است. منابع اختصاصی: ریاضی، فیزیک، زیست، شیمی، زمین. منابع اعلام‌شده توسط سازمان سنجش حذفیاتی دارند که داوطلب نیازی به مطالعه آن‌ها ندارد. ما در سایت ایران تحصیل فهرست حذفیات را برایتان فراهم آورده‌ایم. همچنین منابع مطالعه کنکور و اینکه چه درصدها و کتب کمک‌آموزشی مطالعه نمایید را برای شما به‌صورت یک مقاله جداگانه فراهم نموده ایم.

 

کنکور تجربی 98

کنکور تجربی

برای موفق شدن در این رشته چگونه درس بخوانیم؟

موفقیت در کنکور تجربی ۱۴۰۳ نیاز به برنامه دقیق و منابع درست دارد. اگر می‌خواهید در رشته موردعلاقه خود، مانند پزشکی موفق شوید و در این رشته پذیرفته شوید،بهتر است با مشاورین ما در تماس باشید. برنامه‌ریزی روزانه و نحوه مطالعه برای دروس مختلف و همچنین افراد مختلف متفاوت است و نمی‌توان یک فرمول و یا نسخه را برای همه افراد در نظر گرفت. شیوه‌های مطالعه و نحوه یادگیری افراد متفاوت است و این تفاوت موجب گاها گیج شدن داوطلبان می‌گردد.

اکثر داوطلبین کنکور به دلیل تفاوتی که بین نحوه امتحان‌های پایان‌ترم و همچنین تفاوتی که کنکور سراسری با این‌گونه امتحانات وجود دارد و به دلیل نوع سؤالات و همچنین شرایط ویژه کنکور، دچار سردرگمی می شوند. بهتر است برنامه‌ریزی منحصربه‌فردی داشته باشید. ریسک کردن در کنکور بزرگترین اشتباهی است که می‌توانید انجام دهید. این ریسک یک سال عقب افتادن و دور شد از آینده و احساس شکست را در شما ایجاد می‌کند. برای جلوگیری از این مشکلات، یک مشاوره تلفنی کنکور تجربی در کنار خود داشته باشید تا به شما در مسیر موفقیت و هدفتان کمک‌کننده باشد و گام‌به‌گام همراه با شما پیش بروند.

 

درصدهای لازم برای موفق شدن در رشته پزشکی

مناطق مختلف و سهمیه‌بندی که در کنکور سراسری به دلیل رعایت عدالت تحصیلی ایجاد شده است کمی تفاوت را به لحاظ رتبه و درصد ایجاد می‌کند. آگاهی از کارنامه قبول‌شدگان رشته پزشکی به شما کمک خواهد کرد تا از درصدهای لازم برای قبولی در این رشته اطلاع یابید و تلاش خود را در این جهت که نقاط مثبت را تقویت نمایید و نقاط منفی را جبران کنید.

در یک مقاله جداگانه تحت عنوان کارنامه زیر هزار رشته تجربی ما این درصدها را برای شما ارائه نموده‌ایم. اما سؤالی که با دیدن درصدها و رتبه‌ها به ذهن شما حتماً خطور خواهد کرد این است که این داوطلبان چگونه این دروس را مطالعه کرده‌اند؟ برنامه‌ریزی آن‌ها به چه صورتی بوده که توانسته‌اند این درصدها و رتبه را کسب نمایند؟ جواب تمامی سؤال‌ها را مشاورین ما می‌توانند به شما بگویند. با مشاورین ما در تماس باشید تا به شما کمک کنند در انتخاب رشته کنکور تجربی موفق شوید و همه‌چیز را درباره کنکور تجربی۱۴۰۳ بدانید.

 

کانال اظلاع رسانی کنکور تجربی 98

کانال اظلاع رسانی کنکور تجربی

رشته‌های بدون آزمون

قبولی در رشته پزشکی و رشته‌های مرتبط با آن مانند پیراپزشکی، آرزوی کلیه داوطلبین این رشته می‌باشد. اما شاید همه داوطلبین نتوانند در کنکور سراسری و پزشکی روزانه پذیرفته شوند. در دانشگاه‌های مختلفی ماننددانشگاه آزاد با ضمن ایجاد شرایطی این امکان فراهم آمده که داوطلبین بتوانند به صورت بدون کنکور در این رشته‌ها پذیرفته شوند.

 

تأثیر معدل در کنکور

میزان و نحوه تأثیر سوابق تحصیلی در آزمون سراسری ۱۴۰۳ همانند آزمون سراسری سال 99 است به این معنی است که داوطلبینی که دیپلم خود را از سال هشتادو چهار به بعد گذرانده اند و امتحانات یک یا چند درس آن‌ها نهایی بوده است، مشمول اعمال سوابق تحصیلی هستند و سهم این سوابق 25 درصد با تأثیر مثبت است. برای بهرمندی از مشاوره رایگان کنکور تجربی با مشاوران مرکز ایران تحصیل در ارتباط باشید .

 

جهت آموزش و مشاوره کنکور تجربی ۱۴۰۳ و کسب اطلاعات کامل در رابطه با همه چیز درباره کنکور تجربی با شماره های زیر تماس بگیرید  تماس با شماره 9099075307 از کل کشور 

 تماس با شماره  9099075307 از استان تهران

پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل .

 

 

مطالب بیشتری را مطالعه نمایید

رشته اتاق عمل بدون کنکور

رشته های کنکور تجربی ۱۴۰۳

رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی

دانشگاه های آزاد دارای رشته ی پزشکی

 رشته هوشبری بدون کنکور

مامایی بدون کنکور

پرستاری بدون کنکور

لیست رشته های تجربی بدون کنکور

5/5 - (1 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

منابع کنکور رشته تجربی کدام یک هستند؟

با توجه به طولانی بودن منابع کنکور تجربی پیشنهاد ما مطالعه کامل مقاله مورد نظر است.

ضریب دروس رشته تجربی به چه صورت است؟

ضریب دروس رشته تجربی همانطور که در متن مشاهده خواهید کرد در قالب یک جدول ارائه شده است.

تأثیر معدل در کنکور رشته تجربی به چه صورت است؟

میزان و نحوه تأثیر سوابق تحصیلی در آزمون سراسری ۱۴۰۳ همانند آزمون سراسری سال 99 است به این معنی است که داوطلبینی که دیپلم خود را از سال هشتادو چهار به بعد گذرانده اند و امتحانات یک یا چند درس آن‌ها نهایی بوده است، مشمول اعمال سوابق تحصیلی هستند و سهم این سوابق 25 درصد با تأثیر مثبت است.

 

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • لیست رشته‌های بدون کنکور تجربی

    لیست رشته‌های بدون کنکور تجربی 1403 + شرایط و دانشگاه ها

    لیست رشته‌های بدون کنکور تجربی 1403 اعلام شد. افرادی که قصد ثبت نام در رشته های بدون کنکور تجربی را دارند ابتدا باید از شرایط ثبت نام در این رشته‌ها اطلاعات کامل را به دست آورده و سپس برای اسم...
  • نحوه دریافت تاییدیه تحصیلی برای ترمیم معدل کنکور

    نحوه دریافت تاییدیه تحصیلی برای ترمیم معدل کنکور 1403 | ایران تحصیل

    دریافت تاییدیه تحصیلی برای ترمیم معدل یکی از بهترین روش‌هایی بسیار مفید برای داوطلبان کنکور سراسری به شمار می‌رود. با استفاده از این تاییدیه، داوطلبان می‌توانند تاثیر بسیار زیادی در بهبود رتبه کنکور خود داشته باشند. همان طور که می‌دانید،...
  • تغییر رشته از پرستاری به داروسازی

    تغییر رشته از پرستاری به داروسازی + بخشنامه 1403

    آیا تغییر رشته از پرستاری به داروسازی امکان‌پذیر است؟ چگونه می‌توان از رشته پرستاری به رشته‌های دیگر مانند داروسازی تغییر رشته داد؟ برای این تغییر رشته باید چه شرایطی داشت؟ آیا تغییر رشته در این زمینه تصمیم درستی است؟ در...
  • کارنامه قبولی پرستاری سراسری

    رتبه قبولی پرستاری 1403 + تحلیل کارنامه‌ مناطق قبولی آزاد

    کارنامه قبولی پرستاری سراسری می‌‌تواند شما را با درصد دروس و رتبه قبولی پرستاری سراسری آشنا سازد. چرا که با بررسی کارنامه پرستاری متوجه خواهید شد برای مطالعه هر درس لازم است چقدر زمان صرف کنید و بر کدام یک...
تماس با مشاور