ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوره و برنامه ریزی تلفنی کنکور ۱۴۰۲ تجربی – ریاضی و انسانی

طلایی ترین تکنیک های برنامه ریزی کنکور در روزهای پایانی
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید
مشاوره تلفنی کنکور تجربی

مشاوره تلفنی کنکور تجربی

مشاوره و برنامه ریزی کنکور تجربی ۱۴۰۲ توسط برترین مشاوران کشور و رتبه های برتر کنکور تجربی با ما همراه باشید موفقیت شما را تضمین می کنیم.

امروز با رتبه های برتر کنکور تجربی آماده به ارائه خدمات مشاوره و راهنمایی کنکور تجربی به صورت تلفنی به داوطلبان سراسر کشور می باشیم جهت استفاده از تجربیات و مشاوره برنامه ریزی می توانید با رتبه های برتر در تماس باشید.

 

شماره تماس با مشاوران کنکور تجربی از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد با شماره 9099075307 پاسخگویی 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

1-جناب آقای سعید قهرمانی – رتبه 24 کنکور تجربی 97 – داخلی 105

 

2- جناب آقای بهنام امینی – رتبه 7 کنکور تجربی 92 – داخلی 102

 

3- جناب آقای جواد مرادی – رتبه 112 کنکور تجربی 89 – داخلی 104

 

4- سرکار خانم جمشیدی – رتبه 170 کنکور تجربی 93 – داخلی 103

5- سرکار خانم یاسمن – رتبه 86 کنکور تجربی 91 – داخلی 101

شماره تماس با مشاوران کنکور تجربی از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد با شماره 9099075307 پاسخگویی 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

 

توجه توجه : در صورت عدم رضایت شما از برنامه ریزی و مشاوره هزینه مشاوره شما به صورت کامل عودت داده می شود

 

خدمات مشاوره تلفنی کنکور تجربی توسط دانشجویان پزشکی ۱۴۰۲

مشاوره کنکور تجربی با دانشجویان پزشکی

مشاوره کنکور تجربی با دانشجویان پزشکی

مرکز مشاوره ایران تحصیل سعی بر این داشته که خدمات مشاوره کنکور را از حالت انحصاری خارج کند تا تمامی داوطلبان حتی در محروم ترین نقاط کشور بتوانند از راهنمایی و مشاوره برنامه ریزی درسی دقیق توسط رتبه های برتر کشور و دانشجویان رشته های پزشکی و پیراپزشکی انجام می گیرد با کمترین هزینه ممکن بهره مند گردند.

مشاوره تلفنی کنکور تجربی برای هر یک از داوطلبان مطابق شرایط خود انجام می گیرد به صورت زیر :

1- دانش آموزان سال دوازدهم که تا امروز کنکور شرکت نکرده اند

2- دانش آموزان سال دهم

3- دانش آموزان سال نهم

4- برنامه ریزی و مشاوره دانش آموزان و داوطلبانی که پشت کنکور هستند و قبلا در کنکور شرکت کرده اند

5- برنامه ریزی جامع برای داوطلبان نظام قدیم و کسانی که دارای مدارک تحصیلی بالاتر نیز هستند

 

موفقیت شما را با سال ها تجربه مشاوران و رتبه های برتر 100% تضمین می کنیم

 

جهت استفاده از خدمات مشاوره و برنامه ریزی کنکور تجربی – مشاوره با رتبه های برتر کنکور تجربی و دانشجویان پزشکی ایران تحصیل از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد با شماره های زیر تماس حاصل نمایید

9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران)

پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

مشاوره و برنامه ریزی تلفنی کنکور تجربی – قدم قدم تا موفقیت

ما با چندین سال تجربه مشاوره و برنامه ریزی بهترین نتیجه را به شما نوید می دهیم مشاوران ما تجربه خود را در موفقیت با شما به اشتراک می گذارند اگر هنوز شروع نکرده اید اصلا نگران نباشید برنامه ریزی و مشاوره جامع و کاملی برای شما می تواند مسیر را هموار کند.

 

 

انواع برنامه ریزی و مشاوره کنکورتجربی

مشاوره و برنامه ریزی آزمون تجربی با توجه به شرایط و حجم باقیمانده از دروس و حجم مطالعه شده در چند دسته زیر قرار می گیرد:

  1. برنامه ریزی روزانه کنکور تجربی
  2. برنامه ریزی هفتگی کنکور تجربی
  3. برنامه ریزی ماهانه کنکور تجربی
  4. برنامه ریزی فصلی کنکور تجربی
  5. برنامه ریزی جمع بندی اطلاعات

 

 

 

مشاوره تلفنی کنکور تجربی برای تمامی داوطلبان نظام قدیم و نظام جدید تمامی اطلاعات لازم و همچنین انجام برنامه ریزی و غیره را انجام می دهد.

 

 

 

برنامه ریزی دانشجویان پزشکی برای کنکور تجربی

 

مشاوره و برنامه ریزی کنکور تجربی

 

 

زمانی یک جوان به یک روستا می رسد و از مرد پیری که در آنجاست در رابطه با زمان مسافت آن روستا تا روستای دیگر سوال می کند. پیرمرد در پاسخ به او می گوید راه برو، او باز هم سوال خود را تکرار می کند. و پیرمرد باز هم می گوید برو. مرد جوان عصبی می شود و می گوید که می دانم باید بروم من مدت زمان مسیر را سوال کردم. به محض شروع کردن به راه رفتن پیرمرد می گوید یک ساعت است. فرد جوان با حالت عصبانیت می گوید ” پس چرا این مطلب را همان موقع نگفتی؟ “پیرمرد خردمند می گوید “چون تا اون موقع راه رفتنت رو ندیده بودم.”

آنچه در برنامه ریزی دانشجویان پزشکی برای کنکور تجربی صورت می پذیرد، دقیقا مشابه همین امر است. یک دانشجوی پزشکی به خوبی می دارند که برای قبول شدن در رشته پزشکی چه باید کرد؟ و متناسب با هر فرد می تواند به برنامه ریزی و راهنمایی های لازم بپردازد. به همین دلیل این نوع مشاوره می تواند بسیار مفید به فایده باشد و به دانش آموزان و داوطلبان کمک نماید.

مشاوره تلفنی کنکور تجربی شما را با دانشجویان پزشکی متصل می نماید به شما کمک می کند تا بتوانید در رشته های مورد علاقه خود پذیرفته شوید. با توجه به ضرایب دروس کنکور تجربی ۱۴۰۲ که در هر زیر گروه وجود دارد، نحوه مطالعه و جمع بندی برای هر یک از رشته ها متفاوت می باشد و به همین دلیل کلیه داوطلبان عزیز می توانند برای قبولی در رشته مورد علاقه خود با استفاده از همین موارد اقدام به مطالعه نمایند.

 

 

هزینه مشاوره تحصیلی تلفنی

هزینه مشاوره تحصیلی تلفنی در بسیاری موارد به صورت رایگان می باشد و به همین دلیل داوطلبان عزیز می توانند از مشاوره رایگان کنکور تجربی ۱۴۰۲ استفاده نمایند. به عنوان مثال، یکی از خدماتی که توسط مشاوران ایران تحصیل به صورت رایگان صورت می پذیرد، انجام برنامه ریزی رایگان برای تک تک داوطلبان به صورت اختصاصی و با توجه به شرایط آنان خواهد بود.

از دیگر مواردی که در مشاوره تلفنی کنکور تجربی صورت می پذیرد، برقراری ارتباط با مشاوره با رتبه های برتر کنکور تجربی برای داوطلبان کنکور تجربی می باشد. که برای این مورد نیز حداقل هزینه را دریافت می نمایند و نیازی به صرف هزینه های بسیار زیاد نخواهد داشت. یکی از محاسنی که مشاوره های ما نسبت به سایر مشاوره های دیگر دارد ،امکان استفاده از خدمات به صورت مشاوره تحصیلی تلفنی شبانه روزی  می باشد و بدین معنا که شما برای مراجعه و تماس هیچ گونه محدودیتی نخواهید داشت.

تا اینجا ما در رابطه با داوطلبان کنکور که سن کمی دارند صحبت نمودیم. اما در حال حاضر آنچه لازم است برای داوطلبان و متقاضیان علاقه مند به ادامه تحصیل در رشته پزشکی بگوییم این است که از نحوه قبولی در رشته پزشکی در سن بالا اطلاع یابید و متناسب با شرایط خود برنامه ریزی دقیقی داشته باشید تا بتوانید به راحتی در کنکور پذیرفته شوید.

 

 

مشاوره و نظرات رتبه های برتر کنکور تجربی

 

مشاوره با رتبه های برتر کنکور تجربی

 

همانطور که می دانید، پذیرش در کنکور سراسری و خصوصا رشته های پزشکی و پیراپزشکی بسیار سخت می باشد. همچنین رقابت کنکور در تمامی سال های احیر در حال افزایش می باشد به همین دلیل آنچه در این مورد حائز اهمیت می باشد، در رابطه با نحوه قبولی می باشد. که اطلاع از نحوه قبولی با استفاده از مشاوره با رتبه های برتر کنکور تجربی  امکان پذیر است.

مشاوره با رتبه های برتر کنکور تجربی کمک می نماید تا یکی از باورهای شما داوطلبانی که معتقد هستید قبولی در پزشکی بسیار سخت و یا غیر ممکن می باشد را بشکند. زیرا بر طبق اصل روانشناسی در این صورت برای شما سرمش گیری صورت می پذیرد. بنابراین به این باور می رسید که ما نیز خواهیم توانست به راحتی و با تلاش و پشتکار به رتبه قبولی مورد نظر دست یابیم.

 

 

من فارغ التحصیل رشته کامپیوتر هستم. آیا امکان داره که در آزمون لیسانس به پزشکی دانشگاه های دولتی شرکت کنم و پذیرفته شوم؟

قبولی در آزمون لیسانس به پزشکی نیازمند دارا بودن لیسانس برخی از رشته های تعیین شده می باشد. به همین دلیل قبولی در این آزمون در صورتی که فارغ التحصیل رشته هایی همچون علوم آزمایشگاهی و غیره باشید، امکان پذیر خواهد بود. در غیر این صورت تنها با ضوابطی که موجود می باشد ، می توانید برای ثبت نام اقدام نمایید.

 

 

آیا می توان با استفاده از ترمیم معدل به تاثیر مثبت معدل برای قبولی در رشته پزشکی دست یافت؟

خوشبختانه امکانی برای کلیه داوطلبان وجود دارد که با استفاده از آن می توان به ترمیم معدل دست یافت و معدل خود را مجددا اصلاح نمایید. داوطلبان عزیز توجه داشته باشند که این امکان تنها برای آن دسته از متقاضیانی که دیپلم خود را پس از سال 84 دریافت نموده اند وجود خواهند داشت. همچنین هیچ گونه ممنوعیتی در این زمینه برای امتحان وجود ندارد.

 

 

 

کانال مشاوره تلفنی کنکور تجربی

 

آیا می توان با قبولی در رشته پزشکی ، در کنار آن در سایر رشته های فنی و مهندسی پیام نور و آزاد شرکت نمود؟

در رابطه با برخی از شرایطی که برای این نوع تعیین شده است، آیا دانشجویان دوره روزانه می توانند در کنکور سراسری شرکت کنند اما انتخاب رشته انجام ندهند؟

بنده مدرک کارشناسی ارشد دارم. میخواهم دوباره کنکور سراسری برای یکی از رشته های کارشناسی شرکت کنم. ایا این امکان وجود خواهد داشت ؟ چه مدارکی لازمه است داشته باشم ؟

 

برای دریافت مشاوره تلفنی کنکور تجربی و همچنین دریافت پاسخ سوتلات مطرح شده می توانید با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل به شماره های 9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل تماس حاصل نمایید.

 

 

مطالب مرتبط :

مشاوره کنکور آنلاین

رتبه لازم برای رشته پرستاری

مشاوره تحصیلی تلفنی سازمان سنجش

معدل لازم برای رشته تجربی

مشاوره با رتبه های برتر کنکور تجربی

مشاوره تلفنی کنکور تجربی

3/5 - (1 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

مزیت استفاده از مشاوره تلفنی کنکور تجربی چیست؟

با دریافت مشاوره تلفنی کنکور تجربی می توانید در زمان، انرژی و هزینه خود تا حد زیادی صرفه جویی کنید.

آیا امکان دریافت مشاوره تلفنی کنکور تجربی به صورت رایگان نیز وجود دارد؟ 

بله. در صورت تمایل می توانید برای دریافت مشاوره تلفنی کنکور تجربی اقدام فرمایید.

مشاوره تلفنی کنکور تجربی در چه مواردی ارائه می شود؟ 

مشاوره تلفنی کنکور تجربی برای ارائه برنامه ریزی درسی، انتخاب رشته، ارائه بهترین و جامع ترین منابع درسی و کمک آموزشی و غیره ارائه می شود.

نظرات

4 دیدگاه دربارهٔ «مشاوره و برنامه ریزی تلفنی کنکور ۱۴۰۲ تجربی – ریاضی و انسانی»

  1. Avatar photo ستایش گفت:

    سلام من رشته انسانی ام آیا میتوان از رشته انسانی کنکور تجربی داد
    و اگه از انسانی تغییر رشته بدم فنی حرفه ای آیا میتوان بازم کنکور تجربی داد
    در صورتی که سال نهم نشده تجربی برم

    1. Avatar photo کارشناس ارشد گفت:

      سلام
      اگر دیپلم نظام جدید باشید بله میتوانید کنکور تجربی را شرکت کنید

  2. Avatar photo فاطمه گفت:

    سلام من دیپلم مدیریت خانواده دارم الان میتونم رشته ی پرستاری بخونم در دانشگاه ازاد یا رشته ی گرافیک

    1. Avatar photo moshaverarshad گفت:

      سلام خیر باید کنکور تجربی بدی که بتونی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • مشاوره تحصیلی کنکور

    مشاوره تحصیلی کنکور 1403 + همین الان با رتبه ها صحبت کن!

    مشاوره تحصیلی کنکور مختص به داوطلبانی است که سازمان سنجش آموزش کشور هر سال در زمانی مشخص، آزمون کنکور را به صورت سراسری برگزار می‌کند. در این آزمون دانسته‌های علمی داوطلبان مورد سنجش قرار می‌گیرد، چرا که رقابت بین داوطلبانی...
  • برنامه ریزی کنکور

    برنامه ریزی کنکور 1403 + pdf جدول نمونه رتبه ها | ایران تحصیل

    برنامه ریزی کنکور به صورت اصولی و هوشمندانه، توسط مشاور و برنامه‌ ریز انجام می‌شود که در نتیجه می‌‎تواند برگ برنده شما نسبت به دیگر دانش آموزان باشد. همچنین Pdf برنامه ریزی کنکور و جدول برنامه ریزی آزمون سراسری نیز...
  • برنامه ریزی درسی

    برنامه ریزی درسی + 11 راز مهم رتبه ها + pdf برنامه 1403

    همه ما می‌ دانیم که باید برای رسیدن به تمامی اهداف خود از کوچک‌ تا بزرگ‌ ترین برنامه ریزی داشته باشیم. اطلاع داشتن از موثرترین تکنیک و جدول برنامه ریزی درسی روزانه، ماهانه و… نه تنها به شما کمک می‌...
  • مشاوره تلفنی کنکور سراسری

    مشاوره تلفنی کنکور 1403 + رتبه ها پشت خط هستن! | irantahsil

    مشاوره تلفنی کنکور سراسری یکی از راه‌های هموار کردن مسیر موفقیت در آزمون است. کنکور یکی از مهم ترین ارزیابی‌های هماهنگ شده و سرنوشت ساز می‌باشد که هر ساله داوطبان زیادی در آن ثبت نام می‌کنند. تمامی داوطلبانی که می‌خواهند...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)