ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

کنکور انسانی ۱۴۰۳

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۰
  • تاریخ بروزرسانی: ۱۲ تیر ۱۴۰۰
کنکور انسانی
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

کنکور انسانی ۱۴۰۳ شاید در سال های اخیر مورد بی‌مهری قرارگرفته و کمتر در رابطه با این کنکور صحبتی به میان می‌آید. خصوصاً در سال‌های اخیر که شاید کنکور تجربی و روش مطالعه آن، بسیار سر زبان ها قرار گرفته است و می توان گفت اکثر مشاوران در رابطه با کنکور تجربی صحبت می‌کنند. در این مقاله قصد داریم همه‌چیز در مورد کنکور انسانی و ضرایب دروس کنکور انسانی  را بریتان شرح دهیم.

 

جهت آموزش و مشاوره جهت کنکور انسانی  و همه چیز درباره کنکور انسانی  با شماره های زیر تماس بگیرید

9099075307 و در صورت شلوغی خطوط 9099075307 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب

حتی ایام تعطیل

منابع کنکور انسانی ۱۴۰۳

 

نام درس نام کتاب درسالی-واحدی کد کتاب
 ریاضیات  ریاضی پایه

ریاضیات 1
آمار و مدل سازی
ریاضی ویژه علوم انسانی
 292/2

211/1
234/3
258/6
 اقتصاد  اقتصاد  240/1
 زبان و ادبیات فارسی  تاریخ و ادبیات ایران و جهان 1

تاریخ و ادبیات ایران و جهان 2
آرایه ادبی
ادبیات فارسی ویژه علوم انسانی
 246/1

276/1
280/1
283/4
 زبان عربی  عربی 2 (ویژه علوم انسانی)

عربی 3 (ویژه علوم انسانی)
عربی
 224/2

254/2
316/1
 تاریخ  تاریخ ایران و جهان 1

تاریخ ایران و جهان 2
تاریخ شناسی
 235/4

271/3
302/1
 جغرافیا  جغرافیای 1

جغرافیای 2
جغرافیا
 225/2

271/4
297/2
 علوم اجتماعی
جامعه شناسی 1
جامعه شناسی2
علوم اجتماعی
 243/1

281/1
300/1
 فلسفه  فلسفه

فلسفه (آشنایی با فلسفه اسلامی)
منطق
 277/1

317/1
277
 روان شناسی  روان شناسی  268/1

 

بهترین رشته علوم انسانی چیست ؟

مانند تمامی رشته‌ها ومشاغل بسیار مهم است که در کار خود خبره باشید و در رشته موردنظر خود بهترین باشید . دانش آموزان و داوطلبان هنگامی‌که برای انتخاب رشته کنکور انسانی  در دبیرستان و یا دانشگاه به من مراجعه می‌کردند قریب به‌اتفاق همه آن‌ها نگرانی در مورد اینکه بهتر است به چه رشته‌ای بروم ؟

افرادی که در رشته‌ی ادبیات و علوم انسانی مشغول به تحصیل بودند و قصد شرکت در کنکور انسانی ۱۴۰۳ را داشتند، بسیار نگران انتخاب رشته خود بودند. اخباری که از سازمان سنجش درباره کنکور انسانی و بودجه بندی کنکور انسانی به گوش می رسید و شاید صحبت های اطرافیان حاکی از اینکه تمامی رشته‌های علوم انسانی اشباع شده‌اند و خصوصاً رشته‌های پرمتقاضی همانند حقوق ، مشاوره ، حسابداری بر نگرانی های داوطلبان بسیار دامن میزد .

 

کنکور انسانی و منابع آن

کنکور انسانی و منابع آن

بازار کار رشته‌های انسانی چگونه است ؟

اگر می خواهید از یک برنامه‌ریزی هفتگی کنکور انسانی بهرمند شوید شاید مهم ترین مساله برایتان آینده شغلی این رشته باشد. در رابطه با بازار کار باید بگوییم این شما هستید که بازار کار را تعیین می نمایید. اگر قرار است حرف هایی از این قبیل که رشته‌های علوم انسانی خوب نیستند و اشباع‌ شده‌اند، گوش کنید، پس بهتر است از کنکور انسانی ۱۴۰۳ و ادامه آن صرف‌نظر کنید و اگر پسر هستید فکر سربازی و اگر خانم هستید فکر ازدواج باشید.

جهان ما درگرو دیدگاه ماست. اگر قرار باشد ما هم با همین فرمان پیش برویم و هیچ تلاشی نکنیم پس امید و تلاش چه معنایی می‌دهد؟ بله !

چنانچه از فردی بخواهید تا همه چیز درباره کنکور انسانی را به شما بگوید، این جمله را حتما از او خواهید شنید که رشته‌های علوم انسانی اشباع شده‌اند و این واقعیت را ما نیز قبول داریم. اما… یک حساب‌کتاب ساده همه‌چیز را مشخص می‌کند. دفترچه انتخاب رشته سال قبل کنکور انسانی  را دانلود کنید.

رشته‌ای مانند حقوق که رشته محبوب علوم انسانی است را بررسی کنید. در دانشگاه‌های روزانه ، شبانه ، پیام نور، غیرانتفاعی هرسال در تمام کشور و یا استان شما چه میزان پذیرش دارد؟ حالا به این عدد دانشگاه آزاد را هم اضافه کنید. بله ! آمار نگران‌کننده‌ای هست و این تنها تعداد فارغ‌التحصیلان یک سال است و قبولی های سال‌های قبل و بعد را اگر جمع بزنید…

تا اینجا شاید حق با سازمان سنجش و اطرافیان و همچنین شما که انگیزه خود را برای شرکت در کنکور انسانی  ازدست‌داده‌اید، باشد. اما؛ یک نکته ظریف که شاید به آن کمتر توجه می‌شود این است که چند نفر از این افراد، متخصص از دانشگاه فارغ‌التحصیل شده‌اند ؟ چند نفر از این تعداد فارغ‌التحصیلان در پی کسب تجربه و بالا بردن اطلاعات خود هستند؟ چند نفر موفق می‌شوند به بازار کار مرتبط با رشته خود وارد شوند؟

پس رشته نمی‌تواند تعیین‌کننده هیچ عاملی در آینده باشد. یک وکیل را در نظر بگیرید که تازه‌کار است و هنوز خیلی تجربه و دانش آن‌چنانی ندارد. در پرونده مانند پرونده قتل هزینه دستمزد این وکیل به چه میزان است؟ حالا همین پرونده برای فردی که 15 سال تجربه کاری درخشان دارد چه میزان است؟ پس تخصص و تجربه در هر کاری تعیین‌کننده خوبی و بدی است.

واقع‌بینانه نگاه کنید اگر واقعاً به رشته‌های محبوب علاقه‌ای ندارید و همچنین استعدادی در این زمینه ندارید بهتر است راه درست را انتخاب کنید و با حرف دیگران کاری نداشته باشید. با مشاورین ما در تماس باشید تا در زمینه مشاوره تلفنی کنکور سراسری  اطلاعات بهتر و خدمات بالاتری به شما ارائه دهند.

 

برای دریافت مشاوره کنکور انسانی ۱۴۰۳ کلیک کنید

 

جهت آموزش و مشاوره در رابطه با  کنکور انسانی و همه چیز درباره کنکور انسانی  با شماره های زیر تماس بگیرید. 9099075307 و در صورت شلوغی خطوط 9099075307 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب

حتی ایام تعطیل

 

کانال اظلاع رسانی کنکور انسانی 98

کانال اظلاع رسانی کنکور انسانی

 

بیشتر بخوایند

افزایش سرعت تست زنی کنکور

تکنیک های تست زنی

رشته حقوق بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران

حذفیات کنکور انسانی

مشاوره و برنامه ریزی کنکور سراسری 

بهترین منابع مطالعه کنکور انسانی

کنکور تجربی 

کنکور هنر 

برنامه ریزی رایگان برای کنکور انسانی

منابع کنکور انسانی 

همه چیز درباره کنکور انسانی

کنکور انسانی

5/5 - (1 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

منابع کنکور رشته انسانی کدام یک هستند؟

با توجه به طولانی بودن منابع کنکور انسانی پیشنهاد ما مطالعه کامل مقاله مورد نظر است.

ضریب دروس رشته انسانی به چه صورت است؟

ضریب دروس رشته انسانی همانطور که در متن مشاهده خواهید کرد در قالب یک جدول ارائه شده است.

بازار کار رشته‌های انسانی چگونه است ؟

در رابطه با بازار کار باید بگوییم این شما هستید که بازار کار را تعیین می نمایید. اگر قرار است حرف هایی از این قبیل که رشته‌های علوم انسانی خوب نیستند و اشباع‌ شده‌اند، گوش کنید، پس بهتر است از کنکور انسانی ۱۴۰۳ و ادامه آن صرف‌نظر کنید و اگر پسر هستید فکر سربازی و اگر خانم هستید فکر ازدواج باشید.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • نحوه دریافت تاییدیه تحصیلی برای ترمیم معدل کنکور

    نحوه دریافت تاییدیه تحصیلی برای ترمیم معدل کنکور 1403 | ایران تحصیل

    دریافت تاییدیه تحصیلی برای ترمیم معدل یکی از بهترین روش‌هایی بسیار مفید برای داوطلبان کنکور سراسری به شمار می‌رود. با استفاده از این تاییدیه، داوطلبان می‌توانند تاثیر بسیار زیادی در بهبود رتبه کنکور خود داشته باشند. همان طور که می‌دانید،...
  • بانک سوالات کنکور انسانی

    بانک سوالات کنکور انسانی

    پیش از کنکور ، حتما برای یک بارهم که شده بانک سوالات کنکور انسانی را مطالعه نمایید. با توجه به اینکه بسیاری از سوالات کنکور هر ساله مشابه سال‌های قبل می‌باشند، لذا دانلود رایگان سوالات و پاسخنامه ۲۰ سال کنکور...
  • زیرگروه های رشته انسانی

    زیرگروه های رشته انسانی و ضرایب دروس کنکور انسانی

    زیر گروه های رشته انسانی همچون دیگر رشته ها می باشد که در دفترچه ثبت نام کنکور ذکر می گردند. این زیرگروه ها هر کدام شامل مجموعه ای از رشته های تحصیلی هستند که داوطلب پس از اعلام نتایج کنکور...
  • راهنمایی و مشاوره انتخاب رشته انسانی کنکور

    راهنما جامع انتخاب رشته کنکور انسانی ۱۴۰۳ + نکات مهم | ایران تحصیل

    مشاوره انتخاب رشته کنکور انسانی برای هر فرد داوطلب و متقاضی انتخاب رشته از میان رشته‌های این گروه آزمایشی امری ضروری و مهم به نظر می‌رسد. در واقع هر فرد داوطلب یا دانش‌آموز برای انتخاب رشته کنکور انسانی به مشاوره...
تماس با مشاور