ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

برنامه ریزی روزانه برای کنکور

برنامه ریزی روزانه کنکور زبان
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید
برنامه ریزی روزانه کنکور

برنامه ریزی روزانه کنکور

برنامه ریزی روزانه کنکور کلید موفقیت اکثر رتبه های برتر کنکور سراسری است توجه کردید که وقتی میخواهید برای مطالعه کنکور شروع نمایید معمولا برنامه ای ندارید که بطور مثال از کدام درس شروع نمایید؟ در طول روز از هر درس چه مقدار را مطالعه نماییم؟ روش مطالعه کنکور چگونه است؟ تکنیک های تست زنی کنکور را چگونه یاد بگیریم؟ برای پاسخ به این سوالات با ما همراه باشید .

نحوه ی برنامه ریزی روزانه کنکور

برای شروع کنکور باید برنامه ریزی داشته باشید. برنامه ریزی روزانه کنکور و برنامه ریزی هفتگی برای کنکور و همینطور ماهیانه داشته باشید. یک مشاور مجرب می تواند بر اساس شرایط و روحیه و توان شما بهترین برنامه ریزی برای کنکور را برایتان تنظیم نماید. داوطلبان گرامی مطمئنا مزایا و فواید برنامه ریزی هفتگی برای کنکور و برنامه ریزی روزانه کنکور را بخوبی می دانید و حتما متوجه هستید که نداشتن برنامه ریزی هفتگی برای کنکور و نیز برنامه ریزی روزانه کنکور برای داوطلبان به چه میزان مضر است.

برنامه ریزی هفتگی و روزانه برای کنکور

1- روزانه سعی نمایید که همان درسی که در برنامه ریزی روزانه کنکور دارید را همان روز مطالعه نمایید. خلاصه نویسی از مطالب درس را فراموش نکنید.

2- یک سری از دروس در برنامه ریزی روزانه کنکور همیشه حضور دارند، بطور مثال برای داوطلبان کنکور ریاضی، درس ریاضی و فیزیک همیشه و هر روز در برنامه ریزی روزانه کنکور وجود دارند. برای مثال درسی مانند زیست برای گروه آزمایشی تجربی باید هر روز مرور شود و در برنامه ریزی روزانه و برنامه ریزی هفتگی یکی از دروس مهم است که باید مداوم وارد شود . البته داوطلبان می بایست دروسی را که در آن ضعیف هستند را بطور روزانه در برنامه ریزی روزانه کنکور جای دهند تا به مرور نسبت به آن مسلط شوند.

3- تست زنی در برنامه ریزی هفتگی کنکور جایگاه ویژه ای دارد. تا زمانی که در مبحثی از دروس مختلف مسلط نشده اید، به انجام تست های آن درس نپردازید. هرچه بیشتر در تست زنی مهارت کسب نمایید، در زدن تست های کنکور ماهر می شوید و این یعنی موفقیت در کنکور .

اگر درپاره ای از زمان ها در بعضی از دروس و یا مباحث دروس مختلف، تسلط پیدا کردید، می توانید در برنامه ریزی روزانه کنکور تان زمانی را برای انجام تست های مجموعه این دروس اختصاص دهید.

سعی نمایید در برنامه ریزی روزانه خود، زمانی را به آن اختصاص دهید تا تست ها را بر اساس زمان بندی انجام دهید تا بتوانید در مدیریت زمان هم مهارت یابید و از خود آزمون بگیرید.

4- جبران عقب ماندگی : گاهی پیش می آید که در بعضی از روزها بعضی از دروس را نتوانید مطالعه نمایید، در اینجا باید زمانی را برای جبران این عقب ماندگی لحاظ نمایید. معمولا هرشب در انتهای شب، به مطالعه دروسی بپردازید که نتوانسته اید در زمان مشخص شده مطالعه نمایید.

5- داوطلبان گرامی سعی نمایید در یک دفتر تعداد ساعات مطالعه دروس مختلف را یادداشت نمایید تا یک بررسی از عملکرد هفتگی خود در دورس مختلف داشته باشید تا بتوانید نسبت به تغییر برنامه ریزی روزانه کنکور و یا ادامه روند، دید بازتری داشته باشید. شاید نیاز باشد ساعات مطالعه یک درس را افزایش و یا کاهش دهید. میزان زمانی که به تست زدن پرداخته اید را نیز در یک دفتر یادداشت نمایید.

 

کارشناسان مرکز مشاوره کنکور ایران تحصیل شما را در جهت تنظیم برنامه ریزی هفتگی برای کنکور یاری می رسانند.

9099075307 و در صورت شلوغی خطوط 9099075307 ( استان تهران) پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 1 شب

 

 

6- در برنامه ریزی روزانه کنکور خود، به تغذیه و زمان استراحت خود نیز توجه ویژه داشته باشید. بهترین ساعات مطالعه کنکور برای هر فرد به طور جداگانه و منحصر به فرد است بطور مثال شما نیاز دارید که بعد از هر یک ساعت مطالعه، حدود 15 دقیقه را به استراحت اختصاص دهید. باید به خواب خود توجه ویژه نمایید و هر شب می بایست 6-7 ساعت مفید بخوابید تا انرژی لازم را دوباره کسب نمایید.

7- یکی از موارد مهمی که باید در برنامه ریزی روزانه و هفتگی کنکور مورد توجه ویژه قرار گیرد ترتیب مطالعاتی دروس مختلف است. داوطلب کنکور باید بداند اول چه درسی و بعد چه درسی را بخواند. اصولا پشت سر هم خواندن دروس اختصاصی و دروس عمومی کار اصولی و درستی نیست. می بایست بعد از مطالعه یک درس اختصاصی، یک درس عمومی را انتخاب نمایید تا از خسته شدن ذهنتان پیشگیری نمایید. به دلیل سخت بودن دروس اختصاصی و زمانبر بودن آنها، مناسب است که هفتاد درصد از زمانتان را به دروس اختصاصی و سی درصد را به دروس عمومی اختصاص دهید. برای برخورداری از مشاوره و برنامه ریزی هفتگی و روزانه مختص خود با استفاده از تحلیل و تجزیه شخصیت خود با مشاوران مرکز ایران تحصیل در ارتباط باشید .

کانال برنامه ریزی هفتگی برای کنکور

کانال برنامه ریزی هفتگی برای کنکور

مطالب مرتبط :

5/5 - (1 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

برنامه ریزی کنکور سراسری چگونه است؟

برنامه ریزی کنکور سراسری باید شامل اهداف کوتاه مدت و بلند مدت باشد. داوطلب باید برنامه ریزی ماهانه، هفتگی و روزانه داشته باشد.

حداقل ساعات مطالعه در روز باید چه مقدار باشد؟

حداقل ساعات مطالعه در روز برای تمام افراد متفاوت است اما بطور میانگین باید 6 ساعت در روز مطالعه داشته باشید.

تقسیم بندی مطالعه دروس عمومی و اختصاصی در روز به چه صورت است؟

بهتر است یک روز را به چهار درس اختصاص دهید که دو درس عمومی و دو درس اختصاصی باشد.

راز موفقیت رتبه برتر ها در مطالعه کنکور چیست؟

راز موفقیت رتبه برتر ها داشتن برنامه ریزی دقیق و ساعات مطالعه بالا است.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • مشاوره تحصیلی کنکور

    مشاوره تحصیلی کنکور 1403 + همین الان با رتبه ها صحبت کن!

    مشاوره تحصیلی کنکور مختص به داوطلبانی است که سازمان سنجش آموزش کشور هر سال در زمانی مشخص، آزمون کنکور را به صورت سراسری برگزار می‌کند. در این آزمون دانسته‌های علمی داوطلبان مورد سنجش قرار می‌گیرد، چرا که رقابت بین داوطلبانی...
  • برنامه ریزی کنکور

    برنامه ریزی کنکور 1403 + pdf جدول نمونه رتبه ها | ایران تحصیل

    برنامه ریزی کنکور به صورت اصولی و هوشمندانه، توسط مشاور و برنامه‌ ریز انجام می‌شود که در نتیجه می‌‎تواند برگ برنده شما نسبت به دیگر دانش آموزان باشد. همچنین Pdf برنامه ریزی کنکور و جدول برنامه ریزی آزمون سراسری نیز...
  • برنامه ریزی درسی

    برنامه ریزی درسی + 11 راز مهم رتبه ها + pdf برنامه 1403

    همه ما می‌ دانیم که باید برای رسیدن به تمامی اهداف خود از کوچک‌ تا بزرگ‌ ترین برنامه ریزی داشته باشیم. اطلاع داشتن از موثرترین تکنیک و جدول برنامه ریزی درسی روزانه، ماهانه و… نه تنها به شما کمک می‌...
  • مشاوره تلفنی کنکور سراسری

    مشاوره تلفنی کنکور 1403 + رتبه ها پشت خط هستن! | irantahsil

    مشاوره تلفنی کنکور سراسری یکی از راه‌های هموار کردن مسیر موفقیت در آزمون است. کنکور یکی از مهم ترین ارزیابی‌های هماهنگ شده و سرنوشت ساز می‌باشد که هر ساله داوطبان زیادی در آن ثبت نام می‌کنند. تمامی داوطلبانی که می‌خواهند...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)