ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

نام کاربری سامانه پادا چیست؟ + بازیابی مستقیم

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۰
  • تاریخ بروزرسانی: ۵ دی ۱۴۰۲
نام کاربری سامانه پادا
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

نام کاربری سامانه پادا، سامانه پرونده الکترونیکی دانش آموزان، به اختصار سامانه پادا به منظور مشاهده و دریافت کارنامه دانش آموزان راه اندازی شده است. دانش آموزان و والدین به منظور ورود به پادا باید به آدرس اینترنتی pada.medu.ir مراجعه نمایند. ورود به سامانه از طریق نام کاربری و رمز عبور، امکان پذیر است.

کاربران برای ورود به سامانه پادا و مشاهده کارنامه دانش آموزان، باید به آدرس اینترنتی: pada.medu.ir مراجعه نمایند. همچنین ثبت نام مدارس سال ۱۴۰۳ به صورت الکترونیکی از طریق سامانه پادا انجام می گردد. برای ثبت نام الکترونیکی دانش آموزان در پادا، به نشانی pada.medu.ir مراجعه نمایید.  ورود به سامانه پرونده الکترونیکی دانش آموزان (پادا) از طریق نام کاربری و کلمه عبور امکان پذیر است. برای آگاهی از نحوه دریافت کلمه عبور سامانه پادا ، تا انتهای این مقاله آموزشی با ایران تحصیل همراه باشید.

نام کاربری سامانه پادا

به منظور تغییر و تحولات در سامانه های وزارت و گسترش دولت الکترونیک سامانه پادا به عنوان سامانه پرونده الکترونیکی دانش آموزان راه اندازی شده است که دانش آموزان با نام کاربری و رمز خود وارد این سامانه خواهند شد. در حال حاضر این سامانه به دلیل تغییرات در دسترس نمی باشد و در روزهای آتی در دسترس دانش آموزان خواهد بود.

● نام کاربری پادا برای ورود به سامانه همان کد ملی دانش آموزان می باشد.
● محیط کاربری و نام کاربری سامانه پادا همانند سیدا می باشد.
● دانش آموزان پایه اول با کد ملی و سایر دانش آموزان با گذرواژه‌ ای که از مدرسه محل تحصیل می‌ گیرند، می‌توانند برای دریافت کارنامه به پادا مراجعه نمایند.

دریافت رمز عبور و نام کاربری سامانه پادا

ثبت نام داخل سامانه پادا حتما باید با کدملی دانش آموز و یک کد ۸ رقمی که به عنوان رمز عبور توسط مدیر مدرسه مبدا به دانش آموز داده می شود، انجام پذیرد. به همین خاطر لازم است همکاران محترم جهت دادن رمز تخصیص داده شده به دانش آموزان از منوی:
۱) مدیریت کاربران
۲) انتصاب و دسترسی
۳) کلمه عبور دانش آموزان
۴) کلاس مربوطه را انتخاب کنید و اسامی دانش آموزان و رمز آن ها قابل مشاهده خواهد بود.
در این قسمت فایل خروجی اکسل قرار داده شده است که می توانید با آن فایل خروجی اکسل گرفته و در اختیار داشته باشید.

برای اطلاع از نحوه دریافت پرونده الکترونیکی دانش آموزان کلیک نمایید.

دریافت رمز پادا

رمز پادا دانش آموزی یکی از اطلاعات مورد نیاز برای ورود به سایت پادا و استفاده از خدمات آن، از جمله ثبت نام مدارس و یا دریافت کارنامه دانش آموزان می باشد. تمامی دانش آموزان می بایست برای ورود به سایت pada.medu.ir کلمه عبور پادا را از طریق مدیر مدرسه دریافت نمایند.

تخصیص رمز عبور سامانه پادا به دانش آموزان

همان گونه که پبش تر اشاره شد، دانش آموزان برای دریافت رمز عبور سایت پرونده الکترونیکی (پادا) برای مشاهده کارنامه، باید به مدیر مدرسه مراجعه نمایند. مدیران مدرسه برای تخصیص کلمه عبور سامانه پادا به دانش آموزان ، لازم است مراحل زیر را طی نمایند:

● مراجعه به بخش مدیریت کاربران
● کلیک بر روی گزینه انتصاب و دسترسی
● کلمه عبور دانش آموزان
● انتخاب کلاس مربوطه

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد  ثبت نام پایه اول ابتدایی پادا وارد شوید

نحوه دریافت رمز عبور سامانه پادا

سامانه پادا، سامانه پرونده الکترونیکی دانش آموزان به نشانی اینترنتی pada.medu.ir می باشد. برای ورود به این سامانه و ثبت نام از طریق آن ابتدا می بایست رمز عبور و نام کاربری دانش آموزان توسط مدیر مدارس و با استفاده از سامانه دانش آموزی سیدا دریافت شود. به همین جهت دانش آموزان از طریق مراجعه حضوری به مدارس خود می توانند نسبت به دریافت نام کاربری و رمز عبور این سامانه اقدام نمایند.

در نظر داشته باشید که پس از ورود به سامانه پادا امکان بهرمندی از خدماتی مانند: پیش ثبت نام، ثبت نام دانش آموزان جدید الورود، ثبت نام پایه اول مدارس شاهد، مشاهده کارنامه، دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی و بازیابی کلمه عبور فراهم می باشد. مدیران مدارس جهت دریافت رمز عبور پادا از طریق سامانه سیدا می توانند مراحل عنوان شده را به ترتیب راهنمای زیر دنبال نمایند.

۱) ابتدا به سامانه دانش آموزی سیدا به نشانی اینترنتی sida.medu.ir مراجعه نموده و پس از درج نام کاربری، کلمه عبور و کد امنیتی کلید “ورود کاربران” را بفشارید.
۲) از منوی سمت راست در صفحه پورتال شخصی خود، بر روی گزینه “مدیریت کاربران” کلیک نمایید.
۳) حال در لیست نمایش داده شده گزینه “انتصاب و دسترسی” را انتخاب نموده و سپس آیکون “کلمه عبور دانش آموزان” را بفشارید.
۴) اکنون پس از انتخاب کلاس مربوطه و مشاهده اسامی دانش آموزان، بر روی گزینه “انتخاب” کلیک نمایید.

بازیابی رمز عبور سامانه پادا

از جمله خدمات دیگر سامانه پادا امکان بازیابی رمز عبور در صورت فراموشی است. اما با توجه به بروز نبودن این بخش از سامانه، بازیابی رمز عبور از طریق سامانه سیدا صورت گرفته که از این جهت دانش آموزان می بایست رمز عبور مجدد خود را با مراجعه به مدیر مدرسه دریافت نمایند.

با توجه به موارد بیان شده، ذکر این نکته نیز الزامی است که تمامی مراحل فوق جهت دریافت رمز عبور دانش آموزان برای ورود به سامانه پادا قابل اجرا می گردد. همچنین این نکته را در نظر داشته باشید که امکان دسترسی به کارنامه تحصیلی دانش آموزان علاوه بر استفاده از سامانه پادا، از طریق ورود به پورتال شخصی در سامانه همگام نیز فراهم می باشد.

برای اطلاع از نحوه دریافت کارنامه دانش آموز سامانه پادا  کلیک نمایید.

دریافت رمز پادا دانش آموزی

با توجه به اطلاعیه جدید آموزش وپرورش به دلیل جلوگیری از مراجعات حضوری به مدارس، فرآیند دریافت کارنامه و یا ثبت نام مدارس برای سال تحصیلی جدید به صورت اینترنتی از طریق سایت پادا انجام می گیرد و دانش آموزان با ورود به این سایت می توانند از امکانات ارائه شده آن استفاده نمایند.
همه دانش آموزان جهت ورود به این سایت به نام کاربری و رمز پادا احتیاج دارند و فقط در صورت وارد کردن این اطلاعات می توانند وارد پورتال شخصی خود در سایت پادا شوند و از امکاناتی که این سایت در اختیارشان قرار داده است، استفاده نمایند.

نام کاربری سامانه پادا، همان کد ملی دانش آموزان می باشد اما رمز پادا دانش آموزی فقط از طریق مدیر مدارس قابل دریافت و بازیابی است لذا اولیا و دانش آموزان می توانند از طریق ارتباط با مدیر مدرسه مورد نظر، این رمز و یا کلمه عبور را دریافت نموده و با به همراه داشتن آن برای استفاده از امکانات سایت پادا اقدام نمایند. رمز پادا دانش آموزی را می بایست از مدیر مدرسه دریافت کرد.

نحوه دریافت رمز پادا دانش آموزی توسط مدیر مدرسه

همون طور که گفته شد، رمز پادا دانش آموزی از طریق مدیر مدارس باید دریافت بشه و مدیران هم برای دریافت این رمز و ارائه اون به دانش آموزا باید از طریق سایت سیدا اقدام کنن . یعنی به طور کلی مدیران مدرسه برای تخصیص کلمه عبور سامانه پادا به دانش آموزان باید در ابتدا وارد سایت سیدا شده، بعد از ورود به پورتال شخصی خودشون باید وارد بخش ” مدیریت کاربران ” بشن.

در ادامه باید روی گزینه ” انتصاب و دسترسی ” کلیک کنن و با انتخاب گزینه ” کلمه عبور دانش آموزان ” کلاس مربوطه رو انتخاب کنن تا اسامی دانش آموزان و رمز عبور اونها براشون به نمایش دربیاد.

نحوه دریافت رمز پادا دانش آموزی توسط مدیر مدرسه

■ ورود به سایت سیدا
■ وارد کردن نام کاربری کلمه عبور و ورود به پورتال شخصی
■ مراجعه به بخش مدیریت کاربران
■ کلیک بر روی گزینه انتصاب و دسترسی
■ انتخاب گزینه کلمه عبور دانش آموزان
■ انتخاب کلاس مربوطه
■ مشاهده اسامی دانش آموزان و رمز عبور اون ها

فراموشی رمز پادا

سامانه پادا دانش آموزی توسط سازمان آموزش و پرورش به منظور الکترونیکی شدن فعالیت مدارس و کاهش مراجعات حضوری راه اندازی شده است. در سامانه پادا برای تمام معلمان، مدیران و دانش آموزان دسترسی تعریف شده است و ورود به سامانه نیز از طریق نام کاربری و کلمه عبور در سامانه پادا که به هر فرد تخصیص داده شده ، امکان پذیر می باشد.
دانش آموزان در صورت فراموشی رمز پادا امکان دسترسی به این سامانه را نخواهند داشت و برای ثبت نام مدرسه یا دریافت کارنامه با مشکل مواجه می شوند، به همین خاطر لازم است که هر چه سریع تر اطلاعات خود را بازیابی نمایند. چنانچه رمز خود را فراموش کرده اید نگران نباشید زیر امکان بازیابی آن فراهم می باشد.

برای مشاهده نحوه ویرایش اطلاعات در سامانه پادا  کلیک نمایید.

نحوه بازیابی رمز عبور سامانه پادا

دانش آموزان در صورت فراموشی رمز عبور سامانه پادا می توانند به مدیر مدرسه مراجعه نمایند و مدیر باید برای ارائه رمز پادا جدید وارد پورتال شخصی خود در سایت سیدا شده و از بخش مدیریت کاربران این کلمه عبور در سامانه پادا را دریافت و در اختیار دانش آموز قرار دهند.

◇ ورود به سامانه سیدا دانش آموزی
◇ درج نام کاربری کلمه عبور و ورود به پورتال شخصی
◇ مراجعه به بخش مدیریت کاربران
◇ کلیک بر روی گزینه انتصاب و دسترسی
◇ کلیک بر روی گزینه کلمه عبور دانش آموزان
◇ انتخاب کلاس مربوطه
◇ مشاهده اسامی دانش آموزان و رمز عبور آن ها

از طریق مراحل فوق به راحتی می توان رمز سامانه پادا را بازیابی کرد. در صورتی فراموشی رمز سامانه سیدا نیز مطابق مراحل فوق می توانید آن را بازیابی کنید.

در این مقاله سعی بر آن شده است تا نام کاربری سامانه پادا. را برای شما عزیزان به صورت مرحله به مرحله شرح دهیم. چنانچه پس از خواندن این مقاله، مجددا سوال یا ابهامی در خصوص نام کاربری سامانه پادا، فراموشی نام کاربری پادا و بازیابی مستقیم برای شما عزیزان پیش آمد، می توانید پاسخ سوالات خود را از طریق مشاوره با کارشناسان مجرب ایران تحصیل دریافت نمایید.

3.5/5 - (2 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

در صورت فراموشی رمز پادا آیا امکان بازیابی آن وجود دارد؟

بله رمز عبور سامانه پادا قابل بازیابی کردن است.

نحوه بازیابی رمز عبور سامانه پادا به چه صورت است ؟

راهنمای کامل بازیابی کلمه عبور در سامانه پادا در همین مطلب ارائه داده شد.

اگر در مراحل بازیابی رمز عبور سامانه پادا با مشکلی مواجه شدیم چگونه می توانیم مشکل خود را حل نماییم؟

اگر در بازیابی کد پادا با مشکلی مواجه شدید، با کارشناسان مجرب ایران تحصیل تماس بگیرید تا در سریع ترین زمان رمز عبور را برای شما بازیابی کنند.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • لیست مدارس آموزش از راه دور

    لیست مدارس آموزش از راه دور 1403 + زمان و شرایط + هزینه

    اطلاع از لیست مدارس آموزش از راه دور کمک می‌کند تا شما بتوانید از میان مدارسی که به صورت غیر حضوری فعالیت دارند؛ مدرسه‌ای که از نظر شما امکانات بهتری در اختیارتان قرار می‌دهد را انتخاب کنید. مدارس آموزش از...
  • شهریه مدارس نمونه دولتی

    شهریه مدارس نمونه دولتی 1403 + کلیه مقاطع | ایران تحصیل

    در میان مراکز آموزشی دولتی، مدارس نمونه دولتی از امتیاز و رتبه بسیار خوبی برخوردارند؛ به همین دلیل نیز بسیاری از دانش‌ آموزان برای ورود به این مدارس با شرکت در آزمون ورودی آن با یکدیگر رقابت می‌ کنند. یکی...
  • ثبت نام دبیرستان البرز

    ثبت نام دبیرستان البرز 1403 {شرایط جدید} + ورود mandegaralborz

    دانش‌آموزانی که تمایل به ادامه تحصیل و ثبت نام دبیرستان البرز در دوره  متوسطه دوم دبیرستان ماندگار البرز را دارند، می‌توانند در دوره زمانی مقرر با مشاهده شرایط ثبت نام دبیرستان البرز برای ثبت‌نام آزمون سال تحصیلی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴...
  • سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل + بخشنامه 1403

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل به نشانی اینترنتی my.medu.ir برای انجام ثبت نام جهت ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی ایجاد‌ شده‌ است. افرادی که تمایل دارند تا سوابق تحصیلی خود را ایجاد کرده و معدل خود را ترمیم...
تماس با مشاور