ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

دریافت پرونده الکترونیکی دانش آموزان + ورود مستقیم

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۲
  • تاریخ بروزرسانی: ۲۵ آذر ۱۴۰۰
نحوه دریافت پرونده الکترونیکی دانش آموزان
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

دریافت پرونده الکترونیکی دانش آموزان، در راستای تغییر و تحولات در سامانه ‌های وزارت آموزش و پرورش و گسترش دولت الکترونیک، سامانه پادا که مختصر شده عبارت پرونده الکترونیکی دانش آموزی می باشد، به تازگی جهت دریافت کارنامه و پرونده تحصیلی به صورت آنلاین و غیر حضوری راه اندازی شده است. دانش آموزان به منظور ورود به این سامانه نیاز به رمز عبور و نام کاربری خواهند داشت.
به دلیل شیوع بیماری کرونا و توجه به شرایط حاکم بر جامعه، بیشتر امور مرتبط با آموزش به صورت غیر حضوری انجام می گردد. بنابراین سایت مذکور فرصتی ایجاد کرده است تا در کمترین زمان ممکن و بدون نیاز به مراجعه حضوری به مدراس دانش آموزان یا والدین آن ها بتوانند نسبت به دریافت کارنامه اقدام کنند. در ادامه قصد داریم به بررسی خدمات این سامانه و نحوه دریافت کارنامه بپردازیم. با ایران تحصیل همراه شوید. والدین و دانش آموزان می توانند جهت دریافت کارنامه یا پرونده تحصیلی خود به سایت اختصاصی این امر به نشانی pada.medu.ir مراجعه نمایند.

 

برای اتصال به سامانه pada.medu.ir و همچنین دریافت راهنمای کامل ورود به سامانه با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

 

معرفی سامانه پادا

سامانه پادا با محوریت مشاهده کارنامه دانش آموزان به صورت اینترنتی در تمامی پایه های تحصیلی راه اندازی شده است. گرچه در آینده قرار است به مرور با تکمیل اطلاعات، کلیه سوابق تحصیلی هر دانش آموز در این سامانه قابل دسترس باشد. لازم است بدانید که ورود به این سامانه به نشانی الکترونیکی pada.medu.ir از طریق اطلاعات ثبت شده دانش آموزان در سایت سیدا امکان پذیر است. رمز عبور و نام کاربری مورد نیاز برای ورود به سایت پادا باید از طریق سامانه سیدا صادر شود و از سوی مدیران مدارس در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد.

راهنمای ورود به سامانه پادا

در سایت سیدا اطلاعات تحصیلی دانش آموزان ثبت و ذخیره می گردد و از طریق سایت پادا در اختیار آن ها قرار می گیرد. دانش آموزان می بایست پس از دریافت نام کاربری و رمز عبور خود از مدیر مدرسه، وارد سامانه پادا به نشانی pada.medu.ir شده و پس از درج نام کاربری و رمز عبور خود در کادر های مربوطه، کلید “ورود کاربران” را فشار نمایند. در این مرحله نیز می توانید با انتخاب گزینه “کارنامه”، به مشاهده کارنامه خود بپردازید.
توجه داشته باشید در صورتی که مایل به پرینت کارنامه خود هستید، گزینه “پرینت” موجود در سمت چپ کارنامه خود را انتخاب کرده و نسخه چاپی کارنامه خود را دریافت نمایید. لازم به ذکر است که کلیه دانش آموزان هر یک از مقاطع تحصیلی می توانند علاوه بر مراجعه به سایت پادا، با ورود به حساب کاربری خود در سامانه همگام نیز کارنامه خود را دریافت نمایند.

 

برای اتصال به سامانه سناد جدید دانش آموزی کلیک نمایید.

پرونده الکترونیکی دانش آموزان

پرونده الکترونیکی دانش آموزان شامل تمامی اطلاعات آموزشی و سابقه درسی دانش آموزان می باشد. از جمله مواردی هستند که در پرونده آموزشی دانش آموزان وجود دارد می توان به نمرات دریافتی دانش آموزان در طول سال های تحصیل در مدرسه و نتایج آزمون ها و پیشرفت های تحصیلی اشاره کرد.
دانش آموزانی که قصد دارند به مقاطع بالاتر بروند و یا مدرسه کنونی خود را تغییر دهند، برای طی کردن مراحل ثبت نام نیاز به ارائه پرونده تحصیلی خود به مدرسه مقصد را دارند.
باتوجه به شرایط شیوع بیماری کرونا و تعطیلی مدارس و همچنین جهت حفظ سلامتی دانش آموزان این امکان برای آن ها فراهم شده است که بتوانند به صورت آنلاین اقدام به دریافت پرونده الکترونیکی دانش آموزی خود نمایند.
با توجه به این که ممکن است بسیاری از دانش آموزان و والدین آن ها از جزئیات مربوط به دریافت پرونده الکترونیکی دانش آموزان مطلع نبوده باشند، در ادامه این مقاله از ایران تحصیل به بررسی و شرح موارد مربوط به آن می پردازیم.

دریافت پرونده الکترونیکی دانش آموزان

دریافت پرونده الکترونیکی دانش آموزان

دریافت پرونده الکترونیکی در سایت پادا

از جمله امکاناتی که سامانه پادا به دانش آموزان ارائه می دهد، دریافت پرونده الکترونیکی می باشد. البته با توجه به نقص هایی که در سامانه سیدا و پادا وجود دارد، در حال حاضر استفاده از این روش برای دریافت پرونده الکترونیکی دانش آموزان امکان پذیر نبوده و دانش آموزان به محض ورود به این سامانه کارنامه تحصیلی خود را مشاهده می کنند.

نحوه دریافت پرونده الکترونیکی دانش آموزان

اطلاعات ثبت شده دانش آموزان در سامانه سیدا توسط معلمان همان مدارک و جزئیاتی است که در پرونده الکترونیکی دانش آموزان ثبت می شود. معلمان مدارس نتیجه امتحانات و نمرات دریافتی دانش آموزان را در سامانه سیدا ثبت می نمایند و دانش آموزان می توانند با مراجعه به سایت پادا پرونده الکترونیکی خود را دریافت نمایند.
ورود به سامانه پادا برای دانش آموزان از طریق درج نام کاربری و رمز عبوری که مدیر مدرسه برای آن ها در سایت سیدا در نظر گرفته است امکان پذیر می باشد. با توجه به تازگی موضوع دریافت پرونده الکترونیکی برای بسیاری از والدین و دانش آموزان پایه های مختلف در این قسمت به ارائه مراحل دریافت پرونده الکترونیکی دانش آموزان به طور واضح و مختصر می پردازیم.

مراحل دریافت پرونده الکترونیکی دانش آموزان

۱) ابتدا آدرس سایت پادا به نشانی pada.medu.ir را در مرورگر خود وارد کنید.
۲) در صفحه ورودی سامانه نام کاربری و رمز عبور دریافتی خود را ثبت کرده و وارد سامانه شوید.
۳) در نهایت با مراجعه به بخش پرونده الکترونیکی دانش آموزان، پرونده خود را دریافت نمایید.

رمز عبور دانش آموزان در سامانه پادا

جهت تحویل رمز تخصیص داده شده به دانش آموزان در سامانه pada.medu.ir می بایست از منوی:
▪︎ مدیریت کاربران
▪︎ انتصاب و دسترسی
▪︎ کلمه عبور دانش آموزان
استفاده نمایید. کلاس مربوطه را انتخاب کنید و اسامی دانش آموزان و رمز آن ها قابل مشاهده خواهد بود. این رمزها اختصاصی می باشند و از قرار دادن آن ها در معرض دید کلیه دانش آموزان اعم از کانال یا گروه های مدرسه خودداری نمایید. رمز هر فرد را به خود او تحویل دهید.

دانش آموزان و اولیای محترم، رمز سامانه پادا pada.medu.ir را از مدرسه خود تحویل خواهند گرفت. کاربران برای ورود به سامانه پادا pada.medu.ir نیاز به نام کاربری و رمز عبور دارند. نام کاربری همان کد ملی دانش آموزان می باشد. دانش آموزان و والدین به منظور دریافت رمز عبور پادا باید به مدرسه مراجعه نموده و رمز عبور خود را از مدیر مدرسه دریافت نمایند.

راهنمای ورود به سامانه پادا به شرح زیر می باشد:

■ مراجعه به سامانه پادا به نشانی اینترنتی pada.medu.ir
■ درج نام کاربری و رمز عبور
■ درج کد امنیتی
■ کلیک بر روی گزینه “ورود کاربران”

جهت عملکرد بهتر سامانه، می توانید از مرورگر های زیر استفاده نمایید:
◇ ورژن فایرفاکس ۳۰ به بالا
◇ ورژن کروم ۴۹ به بالا
◇ ورژن اینترنت اکسپلورر ۱۱ به بالا

در نظر داشته باشید که اطلاعات خواسته شده جهت ورود به صفحه ثبت نام شامل موارد زیر می باشد:

● کد ملی ولی / سرپرست دانش آموز
● شماره همراه ولی / سرپرست دانش آموز
● کد ملی دانش آموز

کلیه دانش آموزان هر یک از مقاطع تحصیلی می توانند علاوه بر مراجعه به سامانه پادا، با ورود به حساب کاربری خود در سامانه همگام نیز کارنامه خود را دریافت نمایند.

 

برای ورود به سایت همگام کارنامه دانش آموزان کلیک نمایید.

 

در این مقاله سعی بر آن شده است تا جای ممکن نحوه دریافت پرونده الکترونیکی دانش آموزان را برای شما عزیزان به صورت مرحله به مرحله شرح دهیم. چنارنچه پس از خواندن این مقاله، مجددا سوال یا ابهامی در خصوص دریافت پرونده الکترونیکی دانش آموزان در سامانه پادا و دریافت اینترنتی پرونده دانش آموز برای شما عزیزان پیش آمد، می توانید پاسخ سوالات خود را از طریق مشاوره با کارشناسان مجرب ایران تحصیل دریافت نمایید.

 

برای اتصال به سامانه pada.medu.ir و همچنین دریافت راهنمای کامل ورود به سامانه با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

مطالب مرتبط:

سامانه پادا – سامانه آنلاین پرونده دانش آموزی – pada.medu.ir

ثبت نام پادا پایه دهم ۱۴۰۳

ثبت نام پادا پایه نهم ۱۴۰۳ + راهنمای تصویری جامع

ثبت نام پادا پایه هشتم ۱۴۰۳ + راهنما تصویری جامع

دریافت پرونده الکترونیکی دانش آموزان + ورود مستقیم

1.5/5 - (8 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

۱) هدف از ایجاد سامانه پادا چیست؟

هدف از راه اندازی این سایت، دریافت کارنامه و پرونده تحصیلی دانش آموزان به صورت الکترونیکی و بدون مراجعه حضوری می باشد.

۲) برای ورود به سامانه پادا به کدام نشانی الکترونیکی باید مراجعه کرد؟

نشانی اینترنتی این سایت، pada.medu.ir مراجعه نمایید.

۳) برای ورود به سامانه پادا به چه اطلاعاتی نیاز است؟

نام کاربری که همان کد ملی دانش آموز است و همچنین رمز عبور که باید از مدیر مدرسه دریافت شود.

نظرات

2 دیدگاه دربارهٔ «دریافت پرونده الکترونیکی دانش آموزان + ورود مستقیم»

  1. Avatar photo گلناز سعادتمند گفت:

    خیلی عالی بود ممنون

  2. Avatar photo گلناز سعادتمند گفت:

    خوب بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • لیست مدارس آموزش از راه دور

    لیست مدارس آموزش از راه دور 1403 + زمان و شرایط + هزینه

    اطلاع از لیست مدارس آموزش از راه دور کمک می‌کند تا شما بتوانید از میان مدارسی که به صورت غیر حضوری فعالیت دارند؛ مدرسه‌ای که از نظر شما امکانات بهتری در اختیارتان قرار می‌دهد را انتخاب کنید. مدارس آموزش از...
  • شهریه مدارس نمونه دولتی

    شهریه مدارس نمونه دولتی 1403 + کلیه مقاطع | ایران تحصیل

    در میان مراکز آموزشی دولتی، مدارس نمونه دولتی از امتیاز و رتبه بسیار خوبی برخوردارند؛ به همین دلیل نیز بسیاری از دانش‌ آموزان برای ورود به این مدارس با شرکت در آزمون ورودی آن با یکدیگر رقابت می‌ کنند. یکی...
  • ثبت نام دبیرستان البرز

    ثبت نام دبیرستان البرز 1403 {شرایط جدید} + ورود mandegaralborz

    دانش‌آموزانی که تمایل به ادامه تحصیل و ثبت نام دبیرستان البرز در دوره  متوسطه دوم دبیرستان ماندگار البرز را دارند، می‌توانند در دوره زمانی مقرر با مشاهده شرایط ثبت نام دبیرستان البرز برای ثبت‌نام آزمون سال تحصیلی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴...
  • سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل + بخشنامه 1403

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل به نشانی اینترنتی my.medu.ir برای انجام ثبت نام جهت ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی ایجاد‌ شده‌ است. افرادی که تمایل دارند تا سوابق تحصیلی خود را ایجاد کرده و معدل خود را ترمیم...
تماس با مشاور